wat is dat? circle jerk.Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:00:
[...]
Circle jerks vind ik altijd spannend. Ik verstijf dan volledig.
Lekker bezig!Raaafie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:02:
zit al 2 weken te wachten op btc heb net alles verkocht en lrc gekocht hopelijk word het wat
Peppijn van houwelingen praat over de ECB, bank en bijkomende problemen. (staat toch weer een klein beetje in verband met crypto longterm,imo)
YouTube: Pepijn van Houwelingen fileert het financiële wanbeleid van Hoekstra!
YouTube: Pepijn van Houwelingen fileert het financiële wanbeleid van Hoekstra!
[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 10-11-2021 13:07 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Je ziet ze de laatste tijd steeds vaker in de Bruna, dus ff in de gaten houden.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
WtfVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:44:
Goed hard genaaid met HTMLcoin vandaag.
[Afbeelding]
Ik laat het er gewoon op aankomen, zal vanzelf wel een Braziliaanse deurwaarder verschijnen.

Negatieve prijs zelfs lol
https://coinmarketcap.com/nl/currencies/html-coin/
HAha ik had beter even kunnen googlenMooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:07:
[...]
dus je krijg geld toe als je het koopt? nou doe mij dan maar een paar biljoenPHPResource schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:07:
[...]
Wtf![]()
Wtf hoe werkt dat, moet je dan betalen als je er van af wil?PHPResource schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:07:
[...]
Wtf![]()
Vraag me ook altijd af of je bij een negatieve hypotheekrente ook hypotheekrentetoeslag moet betalen
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Zou dat niet op je werk doen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Hier inderdaad al een email ontvangen van een Braziliaanse deurwaarder, in samenwerking met een Nigeriaanse prins.JDx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:09:
[...]
Wtf hoe werkt dat, moet je dan betalen als je er van af wil?
Vraag me ook altijd af of je bij een negatieve hypotheekrente ook hypotheekrentetoeslag moet betalen
Kan met 195 Ethereum weer schuldenvrij zijn!
Koopje! ik zeg doenVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:15:
[...]
Hier inderdaad al een email ontvangen van een Braziliaanse deurwaarder, in samenwerking met een Nigeriaanse prins.
Kan met 195 Ethereum weer schuldenvrij zijn!

In verband met die enorme weerstand op 36 dollar. Daarna moon. Totdat die weerstand is gebroken is 30 ook een mogelijkheid. En Bitcoin moet braaf blijven.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Verwijderd
Net al even wat overgemaakt naar Bitvavo. Jammer genoeg een flinke spread, ben niet gek.
Weet iemand een liquide CEX waar ik 195 Ethereum kan kopen? Liefst Fiat ramp.
Geen zin om via de Trezor weer een flufje Bitcoin om te moeten zetten.
Waarom verkopen? Als je 'm koopt, krijg je geld toeJDx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:09:
[...]
Wtf hoe werkt dat, moet je dan betalen als je er van af wil?
LTC gaat lekker weer, $1000 soon!
nothing stops this train
Ja, maar denk dat er 0 sellers zijn momenteel, dus van wie koop je het danMooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:20:
[...]
Waarom verkopen? Als je 'm koopt, krijg je geld toe
[ Voor 5% gewijzigd door JDx op 10-11-2021 13:21 ]
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ja logisch, die zijn op woensdag altijd waterfietsen. Morgen nog eens proberenJDx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:21:
[...]
Ja, maar denk dat er 0 sellers zijn momenteel
Blijkbaar de broer van LTC, enkelen met dyslexie die ook hier hard in fomo'nVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:54:
LRC gaat wel lekker.
Iemand bekend met deze munt?
Verwijderd
Je mag die van mij wel kopen? Dit lijkt mij een uitstekend moment om te panic sellen voordat ik nog verder in de schulden kom.JDx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:21:
[...]
Ja, maar denk dat er 0 sellers zijn momenteel, dus van wie koop je het dan
Heb je een HTMLcoin wallet? En stuur me dan meteen even een tikkie voor de euro's erbij.
Echt vanochtend verkocht op 230 en in LTO gestoken. Nou ja, ze gaan beiden wel okay. LTC heb ik echter zoveel zien pieken en dalen dat ik daar maar uit ben gestaptKol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:21:
LTC gaat lekker weer, $1000 soon!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
Aanbod ingetrokken, ben inmiddels alweer miljonair:Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:24:
[...]
Je mag die van mij wel kopen? Dit lijkt mij een uitstekend moment om te panic sellen voordat ik nog verder in de schulden kom.
Heb je een HTMLcoin wallet? En stuur me dan meteen even een tikkie voor de euro's erbij.
:strip_exif()/f/image/w24SdQ6Mu5okkQ1j1hkHeyVk.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een emotionele rollercoaster dit, heb het zweet in mijn handen staan.
Nog meer mensen die ooit lang geleden een gratis Livepeer hebben gekregen bij een airdrop? Deze gratis $128 moet bijna genoeg zijn om de gasfees te dekken mocht ik het willen verkopen toch?

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:07:
[...]
:strip_exif()/f/image/PdnUvcg5lh57x9zRJFBu5jZr.gif?f=fotoalbum_large)
Klein flufke FRM gekocht en koop order op ALBT geplaatst. Zonder zelf analyse naar de prijs te doen dat loopt toch nooit goed af.
Enige klappertje dat ik ooit gemaakt heb is dat ik blind op het advies afging van @Mooody over ANKR de nodige maanden geleden (of was dat al vorig jaar). Thanks nog daarvoor
Enige klappertje dat ik ooit gemaakt heb is dat ik blind op het advies afging van @Mooody over ANKR de nodige maanden geleden (of was dat al vorig jaar). Thanks nog daarvoor
Die Link wil gewoon uitbreken. Nu btc nog meewerken.
BTC leek ook even uit te willen brekenknakworst schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:56:
/f/image/shLY6lsWijFwmX2a3Axvf8x3.png?f=fotoalbum_large)
Op Bitfenix niet die hebben veel meer vollume.Ray_ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:00:
[...]
BTC leek ook even uit te willen breken
[Afbeelding]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Had even goede hoop met btc en eth maar dat is weer verdwenen. Wen pump?
Zero.
FTM bounce gegogkt, rekt. Dan maar even op dumpende donderdag en vrijeval dag wachten. Stappen we maandag weer in een munt met potentie
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zie een mooie entry op 2,44.sh4d0wman schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:03:
FTM bounce gegogkt, rekt. Dan maar even op dumpende donderdag en vrijeval dag wachten. Stappen we maandag weer in een munt met potentie
Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:03:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Tv1xDHhTsWT5DcFjIGuT28Uk.jpg?f=user_large)
We hebben besloten vandaag eerder te dumpen om te kijken of wakker wordende Amerikanen dan de rommel een keer wél willen kopen.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:03:
Ik kan niet achter blijven, in deze prachtige tijden. Een fluf Moon Rabbit gekocht, nou de eerste 20% gains zijn binnen. #lowcapgems

Heb net gekocht, refresh de pagina ff.Chaes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:12:
Ik vroeg mij af waarom de portfoliowaarde in mijn Trust wallet ineens een stuk lager was..
Eerst een paar 100% omhoog en nu een negatieve prijs. Gaat lekker zo. MTO shitcoin.
[Afbeelding]
Verwijderd
Als muntjes 6000% doen en na een refresh negatief staan, weet je dat de bearmarket dichtbij is.
Ja duh, hoe oud is HTML wel niet... dat zat eraan te komen he.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:44:
Goed hard genaaid met HTMLcoin vandaag.
[Afbeelding]
Ik laat het er gewoon op aankomen, zal vanzelf wel een Braziliaanse deurwaarder verschijnen.
HTML5coin daarentegen.....
/f/image/a7HpekKTLbQ10Ox6OLJ3BjQb.png?f=fotoalbum_large)
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Kon 'm niet laten liggen voor -$6
Nou de Amerikanen zijn wakker en LRC gaat hard op en neer maar nog steeds aardig steady, knallen!
De kurk is erafknakworst schreef op woensdag 10 november 2021 @ 13:56:
Had al even spijt van die coin hier te shillen net voor het einde van de ICO... Maar nu toch blij dat er meer mede HODL'ers zijn. Even kijken waar dit naar naar toe gaat met MTO.
Hier ook nog een ico flufje met 0,73 aanschafBlaim schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:21:
[...]
Had al even spijt van die coin hier te shillen net voor het einde van de ICO... Maar nu toch blij dat er meer mede HODL'ers zijn. Even kijken waar dit naar naar toe gaat met MTO.
Edit: open trustwallet en ineens weer +147% en sta alweer zowat breakeven.
Magisch.
[ Voor 11% gewijzigd door Darrell op 10-11-2021 14:25 ]
Volgende halte $40, daar zit nog wel wat ruis uit april/mei.
Volgende weerstand zit op 42/43.Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:26:
[...]
Volgende halte $40, daar zit nog wel wat ruis uit april/mei.
altijd wel maakt ie stappen
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2021 14:32 ]
nothing stops this train
Wat een volume! Flinke battle gaande.
update: Bulls win! (for now)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mMrAAHHnzTsf96EEK0eNO29K.jpg?f=user_large)
[ Voor 78% gewijzigd door Pelox op 10-11-2021 14:34 ]
Zero.
Nu door de 69k please.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:33:
Wat een volume! Flinke battle gaande
Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:33:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0KuPBJdf1ROfErsMHdZY5cXX.gif?f=user_large)
Ja daar gaan we!Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:33:
14.30 beurs US is weer open.Pelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:33:
[Afbeelding]
prachtig dit, lekker rammenPelox schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:33:
[Afbeelding]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Godsamme, ik zeg toch net $40
En daarna op 42/43
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 14:37 ]
Maakt allemaal niet uit ik ga vanavond op de helft winstnemen, omwisselen voor btc.
Jackson6 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:38:
69K daar gaan we
:strip_exif()/f/image/TVsGmPgAajKADgIFzKgi6mLW.jpg?f=fotoalbum_large)
Een whale is klaar mee dat gerommel in de marge
Kiek 'm goan
Ik zit er klaar voor!! 69k komt eraan!
nothing stops this train
De stoploss op mijn long werd mooi met rust gelatenHelza schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:42:
Elke BTC breakout, eerst ff alle shorts pakken voordat we lanceren.. jeez
Mooi om de start van zo'n pump live te zien. Ik zag het volume oplopen en oplopen.. spike omlaag, omhoog.. ik dacht nee.. daar gaan we (kan nog steeds trouwens) maar best bijzonder om te zien. Daar zitten toch echt een paar flinke knapen op wat knoppen te drukken.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LoC2hkpAKIYlergSn5IDal8n.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LoC2hkpAKIYlergSn5IDal8n.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2LSG3DIP4YASS7Z5QawJNIBL.gif?f=user_large)
Zero.
zo shib winst omgezet in BTC, heeft een mooie paal veroorzaakt.
Verwijderd
Er is inmiddels al wel erg lang op die 69K deur gebonkt, als niet snel iemand opendoet gaan ze andere alt deurtjes proberen.
BootjeVaren schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:43:
Mooooooonnnn
:strip_exif()/f/image/a7hswWEFoAJNjxrd1ULye4Ib.png?f=user_large)
Er is niet op die deur geklopt, laat staan dat iemand al voor de deur heeft gestaan. Maar we gaan gewoon in één keer dwars door die deur heen beuken, geen gezeik.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:44:
Er is inmiddels al wel erg lang op die 69K deur gebonkt, als niet snel iemand opendoet gaan ze andere alt deurtjes proberen.
Inderdaad ook meteen die 70K grens over en gaan met die banaan! op naar de 100KYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:45:
[...]
Er is niet op die deur geklopt, laat staan dat iemand al voor de deur heeft gestaan. Maar we gaan gewoon in één keer dwars door die deur heen beuken, geen gezeik.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
vergeet je geluid niet aan te zetten op aggr.trade voor alle liquidatie
nothing stops this train
Het is toch een open deur..YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:45:
[...]
Er is niet op die deur geklopt, laat staan dat iemand al voor de deur heeft gestaan. Maar we gaan gewoon in één keer dwars door die deur heen beuken, geen gezeik.
Zero.
ja de 69k heeft 0 waarde buiten dit topic vol juinersYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:45:
[...]
gok pas weer ergens tussen de 73 en 74k
Echt hé. En dan straks weer de Amerikanen die roet in het eten komen gooien.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:45:
Altijd hetzelfde op woensdag.
@#%$#FDG#! Ponzi.
:strip_exif()/f/image/ToN1Mif7umk41F6mtSJ2cC2F.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder wel nog bullish hoor.
Sinterklaas is vroeg dit jaar!YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:45:
[...]
die zijn al wakker hoor, zeker nu met die wintertijd hierYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:47:
[...]
Echt hé. En dan straks weer de Amerikanen die roet in het eten komen gooien.
@#%$#FDG#! Ponzi.
[Afbeelding]
Verder wel nog bullish hoor.
Stelletje eikels zijn het.anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:47:
[...]
die zijn al wakker hoor, zeker nu met die wintertijd hier
Tenzij ze gaan kopen natuurlijk, dan zijn het mijn maatjes.
Inderdaad we moeten er even ruim overheen voor een flink run omhoog.anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:47:
[...]
ja de 69k heeft 0 waarde buiten dit topic vol juiners
Dat is een beste groene paal inderdaad. 70K lets goooooVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:48:
Elon is aan het dca'n geslagen
Wie heeft dit keer nog net dat dipje verkocht? Normaal ben ik dat namelijk..
Zero.
Verwijderd
anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:47:
[...]
ja de 69k heeft 0 waarde buiten dit topic vol juiners

Leave 69K alone.
Sowieso heeft de 69K juist wel super veel waarde.
69K zelfs.
69420 sell wall incomingVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:50:
[...]
![]()
Leave 69K alone.
Sowieso heeft de 69K juist wel super veel waarde.
69K zelfs.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!