Ach, 120% winst. Biefstuk vanavond.
Is LRC de shitcoin van deze week?
Ik zal snel mijn PF omzetten naar LRC dan... anders mis ik de boooot
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Chainlink test opnieuw de weerstand. Let it be...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
lk heb me ook aan laten verleiden lol.mentalozzie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:56:
Net ook wat Loopring gekocht... zakt meteen![]()
Geduld...
Hoop ik...
lol...
Al een jaar geen alt coins meer bekeken, me nu net laten verleiden door loopring en al 10% gezakt in een half uur. een geluk een klein bedragje maar toch ... only bluechips from now on
Zeker doen. Google eens op Reddit LRC, die lui gaan loco op LRC en GME.FijneKerst schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:01:
Is LRC de shitcoin van deze week?
Dikke marketcap ook, bizar..
Link gaat een nieuwe poging op 35 dollah doen. Daarboven ligt de weg waarschijnlijk vrij.
Edit: zie dat Zwembroek me al voor was.
[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 10-11-2021 11:07 ]
Ik begin net met Crypto, net precies zelfde als jou gedaan.Slinke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:04:
[...]
lk heb me ook aan laten verleiden lol.
Al een jaar geen alt coins meer bekeken, me nu net laten verleiden door loopring en al 10% gezakt in een half uur. een geluk een klein bedragje maar toch ... only bluechips from now on
Hopelijk gaat het nog de juiste kant weer op.
Darrell schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:05:
Link gaat een nieuwe poging op 35 dollah doen. Daarboven ligt de weg waarschijnlijk vrij.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Tot de devs weer gaan dumpen toch?Darrell schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:05:
Beste moonboys. Als iets in 2 weken bijna 800% stijgt, moet je er met een grote boog omheen lopen.
De meeste users kenden Loopring nog niet en hebben waarschijnlijk geen idee wat het project doet. Waarom zou je LRC nu voor $3.20 kopen, terwijl je 'm 2 weken geleden voor $0.38 kon kopen? En zelfs voor $0.18 in juli.
Jullie willen geen geld verdienen met crypto? Wel toch? Doe ff nadenken dan
En als je perse een ritje wil maken op een alt, kies dan iets dat al een tijdje op zijn gat ligt.
De meeste users kenden Loopring nog niet en hebben waarschijnlijk geen idee wat het project doet. Waarom zou je LRC nu voor $3.20 kopen, terwijl je 'm 2 weken geleden voor $0.38 kon kopen? En zelfs voor $0.18 in juli.

En als je perse een ritje wil maken op een alt, kies dan iets dat al een tijdje op zijn gat ligt.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 11:10 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Helemaal akkoord!Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:09:
Beste moonboys. Als iets in 2 weken bijna 800% stijgt, moet je er met een grote boog omheen lopen.
Denk na en koop SHIB......
irony > *
ik zou beter moetten weten,m-tuning schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:06:
[...]
Ik begin net met Crypto, net precies zelfde als jou gedaan.
Hopelijk gaat het nog de juiste kant weer op.

Don't try to time the market
don't buy / sell emotionally. Duidelijke FOMO move van mijn kant

Dat spul gaat al dagen lang in die range op en neer, dat maakt het zo lucratiefSlinke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:04:
[...]
Verwijderd
Omdat het twee memes samenbrengt. GME and NFT. Dus de moonboys gaan er hard op.Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:09:
daar reken ik op. Spelletje spelen, gokje makenProzaq schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:10:
[...]
Dat spul gaat al dagen lang in die range op en neer, dat maakt het zo lucratief
Verwijderd
Fout die ik iedere keer blijf maken is denken "NFTs slaan nergens op" ipv "NFTs slaan nergens op maar Moonboys gaan er straks hard op als de bull weer los is dus ik sla voor 100 euro wat platform tokens in".
Dit komt in het nieuws net als Gamestop destijds, let op!Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:11:
[...]
Omdat het twee memes samenbrengt. GME and NFT. Dus de moonboys gaan er hard op.
Heb maar een klein bedrag op LRC gezet, rest staat op BTC.Slinke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:10:
[...]
ik zou beter moetten weten,![]()
Don't try to time the market
don't buy / sell emotionally. Duidelijke FOMO move van mijn kant
Als beginner moet je toch ergens beginnen om de markt te begrijpen.
Daarom eerst met kleine bedragen.
Verwijderd
Ripple, DOGE, Coineye, Potcoin, en SHIB kwamen ook in het nieuws. Maakt het niet logisch.THxZ0NE schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:13:
[...]
Dit komt in het nieuws net als Gamestop destijds, let op!
SHILL toch?Uncle_Charles schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:10:
[...]
Helemaal akkoord!
Denk na en koop SHIB......
Zit ik toch in de verkeerde munt?
Ja klopt, die gingen de laatste 2 weken erg hard. Kans is aannemelijk dat de meeste mensen 800--1000% leuk genoeg vindenVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:11:
[...]
Omdat het twee memes samenbrengt. GME and NFT. Dus de moonboys gaan er hard op.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 11:15 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gelukkig blijven er mensen in groene candles fomo-en. We heben ze nodig.
Toch nog eens naar de getrokken lijntjes die de descending wedge vormden gekeken, en opnieuw getrokken. Nog wel een descending wedge die wat langer heeft tot de lijnen samenkomen Wel nog steeds bullish trouwens. We zijn nu weer onderweg naar de bovenkan van het channel lijkt het, ben benieuwd wat er daar gaat gebeuren 
/f/image/hrgsQxli85wARjwibjaNXbsU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 10-11-2021 11:25 ]
kanaal zie ik er niet in, wedge oke, dat lukt me nog wel. Het is nu vooral nog steeds een descending triangle voor mijYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:19:
Toch nog eens naar de getrokken lijntjes die de descending wedge vormden gekeken, en opnieuw getrokken, het is toch meer een descending channel. Wel nog steeds bullish trouwens. We zijn nu weer onderweg naar de bovenkan van het channel lijkt het, ben benieuwd wat er daar gaat gebeuren
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Had hem al naar de drukker gestuurd om boven het bed te hangen, belt die me op: "Hey moonboy, klopt niks van die graph".zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:35:
Extreme hopium kaart: (Gewoon voor de fun.)[Afbeelding]
Blijkt dat de punt van de driehoek op 500k op de x-as gelijk ligt met vandaag zowat. Dus dan zouden we binnen nu en een week naar 500k moeten knallen.
Bestelling geannuleerd iig, heb je geen realistischer hopium voor me?
Ik heb hem ook lopen sinds gisterenDarrell schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:05:
Eerste weerstand zie ik op USDT 42 & 6080 sats. Een mooie plek om de eerste winst te nemen vind ik. Waar hebben jullie T1 staan?
Je hebt gelijk, wedge moet het zijn. Kanaal is alleen als ie parallel is inderdaad. Zal het aanpassenanti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:24:
[...]
kanaal zie ik er niet in, wedge oke, dat lukt me nog wel. Het is nu vooral nog steeds een descending triangle voor mij
Hoogstwaarschijnlijk wel
irony > *
Eens, maar ik denk wel dat je hier de kracht van de meme stock traders (GME, AMC, etc.) een beetje onderschat. High risk omdat hij al flink gestegen is, maar nog steeds in potentie hoge rewards.Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:09:
Dit soort euforische (nieuwe) posters hebben we nu al zo vaak gezien als een bepaalde coin pumpt. Lekker allemaal circlejerken op Reddit om vervolgens weer af te druipen wanneer de onrealistische verwachtingen niet uitkomen en de hype uitdooft. Same shit, different coin.THxZ0NE schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:13:
[...]
Dit komt in het nieuws net als Gamestop destijds, let op!
LINK trekt in feite al sinds begin 2020 haar eigen plan. De tokenomics samen met de stoffige nerdy usecase houdt de prijs flink tegen. Het is wachten op staking, dan gaan we het meemakenDarrell schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:05:
Je moet naar die 2e top kijken op 454048 welke eindigt op 63303 dollar.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:24:
[...]
Had hem al naar de drukker gestuurd om boven het bed te hangen, belt die me op: "Hey moonboy, klopt niks van die graph".
Blijkt dat de punt van de driehoek op 500k op de x-as gelijk ligt met vandaag zowat. Dus dan zouden we binnen nu en een week naar 500k moeten knallen.
Bestelling geannuleerd iig, heb je geen realistischer hopium voor me?
Ofja, zo interpreteer ik hem als je het stukje leest bij '7.'
Wat is de rede dat coins die al een tijdje op de markt zijn geen staking hebben?Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:30:
[...]
LINK trekt in feite al sinds begin 2020 haar eigen plan. De tokenomics samen met de stoffige nerdy usecase houdt de prijs flink tegen. Het is wachten op staking, dan gaan we het meemaken
Ik zeg ook alleen wat ik zelf zou doen. Ik zou er niet eens over nadenken om LRC nu aan te raken, hoe monsterlijk de gains ook zouden kunnen gaan worden de komende weken.Chaes schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:28:
[...]
Eens, maar ik denk wel dat je hier de kracht van de meme stock traders (GME, AMC, etc.) een beetje onderschat. High risk omdat hij al flink gestegen is, maar nog steeds in potentie hoge rewards.
Voor "eenvoudig te voorspellen" gains in een bullmarket kun je beter in CMC selecteren op de weekly loss kolom. Ga kijken bij iets dat flink verlies heeft gemaakt en bepaal je instapmoment. Hierbij kun je nog meer risico beperken door niet lager te kijken dan de top-50.
Grote voordeel: zo leer je aan risicomanagement te doen, wat van pas zal komen in de bear market
In de bear market kun je het grote geld gaan verdienen, niet nu.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 11:39 ]
Signed, zuurpruim die 800% gains gemist heeftMooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:09:
Link hodl ik voorlopig. Traden is niet voor mij weggelegd.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:24:
[...]
Ik heb hem ook lopen sinds gisteren![]()
Eerste weerstand zie ik op USDT 42 & 6080 sats. Een mooie plek om de eerste winst te nemen vind ik. Waar hebben jullie T1 staan?
Verwijderd
Die tweede top op 45408 valt ook nog binnen dit jaar, zelfs paar weken er voor lijkt het. En de eerste top dus ook nog weekje eerder. Dus binnen nu en een maand naar 45408? Damn, dat is sterke hopium.keinless schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:32:
[...]
Je moet naar die 2e top kijken op 454048 welke eindigt op 63303 dollar.
Ofja, zo interpreteer ik hem als je het stukje leest bij '7.'
Nou, eerder gewoon bescherming van nieuwe no-coiners. Ik vind het een hele reële waarschuwing die door groene blaadjes zeer ter harte zou moeten worden genomen.Jeaust schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:35:
[...]
Signed, zuurpruim die 800% gains gemist heeft
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zo is LINK niet ontworpen, net als bijv. Ethereum.roflexx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:33:
[...]
Wat is de rede dat coins die al een tijdje op de markt zijn geen staking hebben?
De voordelen zijn aanwezig - alleen al om het project weer een boost te geven - dus is het voor sommige projecten de transistie waard. (kost tijd, duurt lang)
Zuurpruim of niet het klopt natuurlijk wel. Veel groene candle chasers hier soms. Tuurlijk het kan natuurlijk nog een bak verder omhoog gaan, maar op een gegeven moment ben je gewoon exit liquidity voor de vroege instappers.Jeaust schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:35:
[...]
Haha ik geloof het ook niet hoor, iemand heeft hier denk een goeie overdosis genomen van dat spulVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:36:
[...]
Die tweede top op 45408 valt ook nog binnen dit jaar, zelfs paar weken er voor lijkt het. En de eerste top dus ook nog weekje eerder. Dus binnen nu en een maand naar 45408? Damn, dat is sterke hopium.
Verwijderd
Als je realistisch bent in dit topic tijdens een bullrun ben je een zuurpruim. Wen er maar aan.Stokstaart schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:36:
[...]
Nou, eerder gewoon bescherming van nieuwe no-coiners. Ik vind het een hele reële waarschuwing die door groene blaadjes zeer ter harte zou moeten worden genomen.
En in de crypto winter was je een dromer als je het had over realistische gains, grappig hoe dat werktVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:38:
[...]
Als je realistisch bent in dit topic tijdens een bullrun ben je een zuurpruim. Wen er maar aan.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Tijdens crypto winter heb je hier drie posts per dag, begint de discussie of Tweakers het hele subforum niet beter kan sluiten en ben je gek als je bijkoopt, Bitcoin is immers dood.Stokstaart schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:39:
[...]
En in de crypto winter was je een dromer als je het had over realistische gains, grappig hoe dat werkt
we kruipen nu wel naar de bovenkant. Zal me niets verbazen als we binnen 2 a 3 uur een poging krijgen om eruit te komenYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:25:
[...]
Je hebt gelijk, wedge moet het zijn. Kanaal is alleen als ie parallel is inderdaad. Zal het aanpassen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Oog voor detail heb je. Als dat hele crypto niks voor je wordt kun je nog altijd iets creatiefs gaan doen. Professioneel mememaker kunstenaar worden ofzo.
Verwijderd
Klinkt als veel werk.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:43:
[...]
Oog voor detail heb je. Als dat hele crypto niks voor je wordt kun je nog altijd iets creatiefs gaan doen. Professioneel mememaker kunstenaar worden ofzo.
Blijf liever fulltime werkloos in de wajong.
Ondanks dat mijn post een wijdwagen open deur is, zou ik zoiets nooit zeggen in het memecoin-topic.Jeaust schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:35:
[...]
Maar er vanuitgaande dat mensen hier net iets meer aan risicomanagement willen doen, vond ik het wel wat toevoegen.
Vergeet niet dat je in de bullmarket ervaring moet opdoen, zodat je in de bear market de vruchten kan gaan plukken. In de bear market zullen weinig groene dildo's zijn waar je eenvoudig op kan meeliften, dus moet je je zetten wat nauwkeuriger plannen. Het lijkt me best zinnig (en lucratief voor de toekomst) om daar nu al ervaring mee op te doen
edit: jezusgristus wat een betweterig gelul
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 11:55 ]
Verwijderd
Zo jong al FO, de droom.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:44:
[...]
Klinkt als veel werk.
Blijf liever fulltime werkloos in de wajong.
Nog steeds op awaiting processing. Gelukkig hebben we niet te maken met een volatiele markt.BeyondThunder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:34:
[...]
Had ik vandaag met Bitcoin meester (mijn fiat-on ramp).
Ik koop Verge (xvg) en stuur die naar Gate.io, normaal zie je dan gelijk een TxID verschijnen en kan je alles bijhouden op de explorer. Vandaag duurde het veel langer langer voordat ik een TxID zag, dus ik bellen (TOP ServiceDesk).
"Ja, het duurde wat langer omdat we onze crypto offline bewaren, uit veiligheid"
Ik zie mijn hoofd echt iemand naar de kluis lopen om de ledger te pakken, om funds te regelen.
Ik geloof het niet zo...
(Het is trouwens wel een feit dat ze een groot deel van de assets offline houden)
Wat gebruiken jullie als fiat on/off ramp? Bitvavo laat mij nu meerdere keren in de steek. Is Kraken een goede optie?
Ik heb in ieder geval een support ticket aangemaakt.
Vermoeiend hoor, drie hypecoins in een week. Ik begrijp dat loopring de nieuwste hit in de Bruna is? Na de hondenmuntjes en de floki’s?
Verwijderd
Is altijd mooi dat in de stierenmarkt dikke groene kaarsen verward lijken te worden met dikke tech.
Je kunt hier met de meest gure pissteegjes ponzi munten de grootste rendementen pakken.
Zolang je maar onthoudt dat je de winst op tijd pakt en niet blijft hangen wanneer de eerste -30% candles om de hoek komen en de organische dikke tech adoptie gewoon de miljoenmiljardste hype pump blijkt.
Niets mis mee om dat te blijven herhalen in dit met vloeibare hopium doordrenkte moonwalkers topic.
Je kunt hier met de meest gure pissteegjes ponzi munten de grootste rendementen pakken.
Zolang je maar onthoudt dat je de winst op tijd pakt en niet blijft hangen wanneer de eerste -30% candles om de hoek komen en de organische dikke tech adoptie gewoon de miljoenmiljardste hype pump blijkt.
Niets mis mee om dat te blijven herhalen in dit met vloeibare hopium doordrenkte moonwalkers topic.
Is niks zuurs aan.Jeaust schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:35:
[...]
Prima om nu in LRC te stappen als je weet welk risico je neemt of als je het niet erg vindt om potentieel je geld weg te gooien.
Echter is wat jij zuur noemt gewoon een goed advies voor degene die nog niet zo lang in crypto zitten of degene die nog steeds niet weten wat ze doen.
Precies, dat zag ik ookanti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:42:
[...]
we kruipen nu wel naar de bovenkant. Zal me niets verbazen als we binnen 2 a 3 uur een poging krijgen om eruit te komen
45408... dat is bijna -50%Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:36:
[...]
Die tweede top op 45408 valt ook nog binnen dit jaar, zelfs paar weken er voor lijkt het. En de eerste top dus ook nog weekje eerder. Dus binnen nu en een maand naar 45408? Damn, dat is sterke hopium.
Chainlink moet je hier niet over praten maar gewoon hodlen.
Life is simple
Life is simple
42 Dollar zou prachtig zijn. Vooralsnog komen we niet door de weerstand 35/36.Amd RuLuzzz schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:24:
[...]
Ik heb hem ook lopen sinds gisteren![]()
Ik heb op Reddit al veel lui loco zien gaan, volg je die, ga je no brained total lossTHxZ0NE schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:05:
[...]
Zeker doen. Google eens op Reddit LRC, die lui gaan loco op LRC en GME.
Dikke marketcap ook, bizar..
Instructions completely clear, went all-in on Mines of DalarniaMooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:34:
[...]
Voor "eenvoudig te voorspellen" gains in een bullmarket kun je beter in CMC selecteren op de weekly loss kolom. Ga kijken bij iets dat flink verlies heeft gemaakt en bepaal je instapmoment. Hierbij kun je nog meer risico beperken door niet lager te kijken dan de top-50.
Shit man, heb jij al 13 kaarsjes mogen uitblazen? Hoeveel blikjes Slammers en frikandelbroodjes heb jij al mogen kopen met je bitcoin winsten?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:50:
Lekker hier een beetje salty rondhangen.
[Afbeelding]
Verzuurd als een 3 jaar gerijpte fermentatie.
Ik zie dat ik een hoop gemist heb deze ochtend, veel te druk met werken op deze normale werkdag.
Het enige groen in mijn pf is dikke bnb vandaag. Hopelijk volgt de rest snel weer want dit is niks
Het enige groen in mijn pf is dikke bnb vandaag. Hopelijk volgt de rest snel weer want dit is niks
Zero.
Verwijderd
Ik drink geen Slammers maar Schultenbräu.Jeaust schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:12:
[...]
Shit man, heb jij al 13 kaarsjes mogen uitblazen? Hoeveel blikjes Slammers en frikandelbroodjes heb jij al mogen kopen met je bitcoin winsten?
Frikadellen broodjes? Wat een verspilling van winst. Zwaar overpriced die bende.
Ik flikker gewoon een pak bladerdeeg en wat Aldi frikandellen in de frituur en dat bevalt prima. Scheelt je al snel 21 cent per kilo.
Living the life here.
Niet te snel juichen...
Ik las: Niet te snel juinen
Dat staat er ook kijk maar hahaha
De whales kopen nog en blijven dan hodlen, dus de prijs moet binnenkort omhoog knallen. Dan komen Henk en Ingrid om het feest af te maken met hun FOMO tot diep in de '6 figures'.
Nog even volhouden moonboys
Nog even volhouden moonboys
#Bitcoin Accumulation Trend Score
— Rafael Schultze-Kraft (@n3ocortex) 8 november 2021
- High values (⚫️): Increased whale accumulation
- Low values (🟡): Accumulation predominantly from small entities
Yes, you want to see those dark colors – big players scooping up BTC.
Bullish. pic.twitter.com/o8ePMMLY7M
Chainlink rejected.....poging 2 in de maak...
[ Voor 32% gewijzigd door zwembroek op 10-11-2021 12:27 ]
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:23:
Chainlink rejected.....poging 2 in de maak...
:strip_exif()/f/image/xWbWRzZLvrV4oZo199gBeTTU.png?f=user_large)
Starting Today, Tuesday November 9, transfer GYEN into your Coinbase Pro account ahead of trading. Support for GYEN will generally be available in Coinbase’s supported jurisdictions with certain exceptions as indicated in each asset page here. Trading will begin on or after 9AM Pacific Time (PT) Wednesday November 10, if liquidity conditions are met.
kan het alleen nog niet kopen, FOMO (de munten die gelaunched zijn op coinbase gaan meestal even 50 tot 100% omhoog , van wat ik de laatste tijd heb gezien)
ik zag dat ie vannacht al 1x over de kop is gegeaan , en dan weer bac to basic.
Ben maar in CELR gestapt tot die tijd
kan het alleen nog niet kopen, FOMO (de munten die gelaunched zijn op coinbase gaan meestal even 50 tot 100% omhoog , van wat ik de laatste tijd heb gezien)
ik zag dat ie vannacht al 1x over de kop is gegeaan , en dan weer bac to basic.
Ben maar in CELR gestapt tot die tijd
[ Voor 27% gewijzigd door info33 op 10-11-2021 12:36 ]
Verwijderd
Goed hard genaaid met HTMLcoin vandaag.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XXDE2jtqD10NlzHSNLKxcmD3.jpg?f=user_large)
Ik laat het er gewoon op aankomen, zal vanzelf wel een Braziliaanse deurwaarder verschijnen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XXDE2jtqD10NlzHSNLKxcmD3.jpg?f=user_large)
Ik laat het er gewoon op aankomen, zal vanzelf wel een Braziliaanse deurwaarder verschijnen.
Al bijgekomen van die dip des doods?Slinke schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:04:
[...]
THxZ0NE schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:44:
Loopring is on FIRE!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ze04EQdMMJznO0dmbm2FcVqw.gif?f=user_large)
-993% nieuwe wiskunde?Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:44:
Goed hard genaaid met HTMLcoin vandaag.
[Afbeelding]
irony > *
Verwijderd
tja, dat valt natuurlijk vandaag of morgen om.
Niet iets waar ik met echt geld in zou gaan zitten, maar leuk om te gokken met een paar tientjes, maar dat vind ik eigenlijk weer zonde van mijn tijd.
Niks betweterigs aan. Ja, het is makkelijk om in een bull market snelle winsten te halen met de LRCs van deze wereld.Mooody schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:47:
[...]
Vergeet niet dat je in de bullmarket ervaring moet opdoen, zodat je in de bear market de vruchten kan gaan plukken.
[…]
edit: jezusgristus wat een betweterig gelul
Maar het is wijzer om te beseffen dat dat high risk / high reward is. En dat je dan zomaar tot in het oneindige op -99% kan staan, als je het niet goed speelt.
Graag een kwartje voor ieder die in de min staat op Doge, SafeMoon, Shiba en Floki. Ondanks dat het fiat is neem ik het graag aan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3sCzqGdj8tYUkTgtB8IWTc7b.jpg?f=user_large)
[ Voor 7% gewijzigd door MrMrq op 10-11-2021 12:55 ]
Maktub
Zijn er zo veel coins die de laatste tijd -99% hebben gedaan? Op rug pulls na danMrMrq schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:49:
[...]
Niks betweterigs aan. Ja, het is makkelijk om in een bull market snelle winsten te halen met de LRCs van deze wereld. Maar het is wijzer om te beseffen dat dat high risk / high reward is. En dat je dan zomaar tot in het oneindige op -99% kan staan, als je het niet goed speelt.
[Afbeelding]
Blauw logoVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:54:
LRC gaat wel lekker.
Iemand bekend met deze munt?
Deze deden het niet zo best: https://99bitcoins.com/deadcoins/Prozaq schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:55:
[...]
Zijn er zo veel coins die de laatste tijd -99% hebben gedaan? Op rug pulls na dan
En de lijst groeit dagelijks
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 10-11-2021 12:57 ]
De afkorting GME ergens in een JavaScript file oid, genoeg voor dikke pump
Nee maar de circle jerk foto op de about page onder het kopje LOOPRING - ACROSS THE STACK maakt me wel enorm bullishVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:54:
LRC gaat wel lekker.
Iemand bekend met deze munt?
Circle jerks vind ik altijd spannend. Ik verstijf dan volledig.keepitfrosty schreef op woensdag 10 november 2021 @ 12:57:
[...]
Nee maar de circle jerk foto op de about page onder het kopje LOOPRING - ACROSS THE STACK maakt me wel enorm bullish
zit al 2 weken te wachten op btc heb net alles verkocht en lrc gekocht hopelijk word het wat
En Loopring verkocht.
Ik begrijp jullie allemaal, niet groene kaarsen volgen.
Maar dit keer had ik even geluk. Toch aardig wat verdient deze ochtend. (zeer leuke vakantie van 2 weken).
Was ik lucky? Ja zeker.
Zeg mijn onderbuik gevoel dat ik meer kans had op winst dan verlies? Ja zeker. (als ik kijk naar de data)
Was het geld wat ik kan verliezen zonder gevolgen? Ook.
Part of the game.
Nu weer Bitcoin ervan gekocht en enjoying the slow ride...
Ik begrijp jullie allemaal, niet groene kaarsen volgen.
Maar dit keer had ik even geluk. Toch aardig wat verdient deze ochtend. (zeer leuke vakantie van 2 weken).
Was ik lucky? Ja zeker.
Zeg mijn onderbuik gevoel dat ik meer kans had op winst dan verlies? Ja zeker. (als ik kijk naar de data)
Was het geld wat ik kan verliezen zonder gevolgen? Ook.
Part of the game.
Nu weer Bitcoin ervan gekocht en enjoying the slow ride...
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!