Ja, dat kwartje viel bij mij ook pas een paar jaar geleden hoor. Veel mensen denken dat je assets in een wallet staan. Maar dat staan ze niet. Het grootboek (de blockchain) houd bij wat er in welke wallet staat. Enkel je (offline) private key is de sleutel voor jouw (per definitie) online wallet.
dit klopt idd, en daarom is er weinig verschil tussen een hardware wallet en software wallet.BeyondThunder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:52:
[...]
Ja, dat kwartje viel bij mij ook pas een paar jaar geleden hoor. Veel mensen denken dat je assets in een wallet staan. Maar dat staan ze niet. Het grootboek (de blockchain) houd bij wat er in welke wallet staat. Enkel je (offline) private key is de sleutel voor jouw (per definitie) online wallet.
enige wat je wel moet doen is dat je die software wallet een eigen mail account maakt (protonmail) en enkel alleen voor dat gebruikt en verder gebruik je die mailadres niet. dit kun je ook doen met Authenticator.
gebruik hiervoor ook een verse telefoon/tablet die je alleen hiervoor gebruikt....
Ik had eerst ook Binance op me daily use telefoon geïnstalleerd maar dat is high risk, dit soort dingen doe ik enkel thuis op een veilige manier.
op mijn daily use telefoon heb ik wel Kucoin staan met daarin markets die ik volg incl notificatie
(mijn Kucoin account staat geen crypto meer op, is leeg)
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2021 22:59 ]
nothing stops this train
Hé BTC kruipt langzaam omhoog. Wellicht is 68k nog ff een hobbel voor we de vorige ATH weer kunnen testen aangezien hij daar op de 15:00 uur candle ook op zijn plaat ging. Ben benieuwd of er een poging komt daar doorheen te breken.
Volume stelt nog niet heel veel voor, maar met weinig volume sneaky de ATH opzoeken en dan ineens met een hele zooi volume vol naar de 69k lijkt me ook wel lekker!
Volume stelt nog niet heel veel voor, maar met weinig volume sneaky de ATH opzoeken en dan ineens met een hele zooi volume vol naar de 69k lijkt me ook wel lekker!
NTC? Nieuwe shitcoin?YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:58:
Hé NTC kruipt langzaam omhoog.
Verwijderd
Kol Nedra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:57:
[...]
dit klopt idd, en daarom is er weinig verschil tussen een hardware wallet en software wallet.
enige wat je wel moet doen is dat je die software wallet een eigen mail account maakt (protonmail) en enkel alleen voor dat gebruikt en verder gebruik je die mailadres niet. dit kun je ook doen met Authenticator.
gebruik hiervoor ook een verse telefoon/tablet die je alleen hiervoor gebruikt....
Ik had eerst ook Binance op me daily use telefoon geïnstalleerd maar dat is high risk, dit soort dingen doe ik enkel thuis op een veilige manier.
op mijn daily use telefoon heb ik wel Kucoin staan met daarin markets die ik volg incl notificatie
(mijn Kucoin account staat geen crypto meer op, is leeg)
https://academy.binance.c...what-is-a-hardware-walletWallets that store private keys on internet-connected computers or smartphones leave users’ funds vulnerable to a wide range of attacks. Malware can detect crypto-related activity on these devices and drain the users’ funds.
A hardware wallet is like an impenetrable vault with a small slot. When the user wants to create a transaction that the network will accept, they push it through the slot. Imagine that, on the other side of the slot, an elf performs some cryptographic magic that signs the transaction. The elf will never leave the vault – there’s no door, and it can’t fit through the slot. All it can do is receive the transactions, and push them back out.
Verwijderd
Grootste fout was de wallet "wallet" noemen en niet iets als "keyring".BeyondThunder schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:52:
[...]
Kom maar door dan met die ATH.jvel92 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 21:28:
Al tijdje geen TA meer gepost, maar bij dezen mijn kijk erop.
Zitten nu in een range tussen 67k en 59,5k. Breken we uit; dan gaan we richting een nieuwe ATH.
Nog 2h en 1200$. Moet te doen zijnanti elppa schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:55:
[...]
we hebben nog 8h tot daily close. Kan nog prima hoor. Als we al die paperhands zo weer ff kwijt zijn kunnen ze op 69k weer green candles gaan na jagen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben nog steeds voorstander een hardware walletm ik gebruik die voornamelijk voor mijn echte lange termijn hodl's. Rest staat op exchanges en metamask.Kol Nedra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:57:
[...]
dit klopt idd, en daarom is er weinig verschil tussen een hardware wallet en software wallet.
Pas als ik 10x op die accounts ga ik het overzetten op hardware wallet. Vind de huidige bedragen het ongemak niet waard
[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 09-11-2021 23:05 ]
Rustaagh. Morgen is ook prima
Of donderdag dipdag
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik mag graag n beetje hopium tot mij nemen. Eén stuiptrekking en we zijn er. En dan graag door naar 69k. Heb een order staan om dan 69 sats te verpatsen.
Btc en rustig....dat kan niet 100k volgende weekRichh schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:04:
[...]
Rustaagh. Morgen is ook prima![]()
Of donderdag dipdag

Niet eens meegedaan aan de club van 69420? Zie de hele dag al een aardige lijn staan daarYES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:04:
[...]
Ik mag graag n beetje hopium tot mij nemen. Eén stuiptrekking en we zijn er. En dan graag door naar 69k. Heb een order staan om dan 69 sats te verpatsen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/j7SRy3mK4HrHezeBEEekMFQ5.png?f=user_large)
Ja daar zat ik dus ook al over te denken, hahaRay_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:08:
[...]
Niet eens meegedaan aan de club van 69420? Zie de hele dag al een aardige lijn staan daar
[Afbeelding]
Is toch mooi dat je zelfs memes terugziet in de orderboeken van dé crypto met zo'n enorme marketcap
Wat een geitenbende is die DOT zeg. Stel je voor dat je al je sats kwijt raakt als je minder dan 1 hele BTC in je wallet hebt.
Iedereen hier gaat instant rekt behalve de paar grote Bruna klanten.

Heb je al een 69k babe, of liever twee babes in positie 69Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:13:
[...]
Die 69k gaat eraan. Hoe dan ook deze week.
Tenzij China de complete aardbol in 50 miljard scherven nuked.
Maar zelfs dan pumpt Bitcoin nog naar 69k.
Het is eigenlijk niet eens leuk meer. Alsof je met voorkennis roulette speelt op een rigged tafel met sterke elektromagneten op de rode cijfers, en rood zet.
Winstgevend, maar mensonterend.
Mjah. Ik heb natuurlijk even zitten spelen (leuk hoor, $1.000.000 in een LP stoppen), maar de kans dat je iets verdient lijkt me minimaal. Alleen de dagelijkse top199 krijgt wat en aangezien in sommige landen de $11 voor de laagste klasse al heul veul is, zie ik voor ons amateurs hier geen kansen.mannowlahn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:25:
[...]
Dat staat er goed voor, gisteren weer een update mbt de 3 security audits op de smart contracts, geen bugs gevonden. Dus nu zijn ze naar de volgende fase, testnet rewards, kan zelf ook aan meedoen:
https://blog.celer.networ...e-guardian-network-ui-ux/
Met de huidige prijs is het echt een nobrainer[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar goed, ik zit te duimen dat hierdoor CELR MOON
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
fixed it!baba420 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:11:
Wat een geitenbende is die DOT zeg. Stel je voor dat je al je sats kwijt raakt als je minder dan 1 hele DOT in je wallet hebt.![]()
![]()
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik blijf een Hollander, 0.9 DOT is voor mij veel geld. Maar ik heb mijn lesje geleerd.
Het schijnt dat ze de regels kunnen aanpassen als de DOT koers nog verder stijgt.
Ik had al lang geen Turks nieuws meer gelezen en was ook ff benieuwd naar de stand in de voetbalcompetitie. Dus ik open een voetbalsite, en het eerst wat ik tegenkom, crypto…Mesut Özil krijgt zijn eigen fan-token, de m10 token.
Dat Ali Baba daar niet op was gekomen, de AB40 token. Die zou dan CO2neutraal, suikerarm en glutenvrij zijn. Voor de echte sprookjesfans.
Trusten, dream green and hodl on.
Dat Ali Baba daar niet op was gekomen, de AB40 token. Die zou dan CO2neutraal, suikerarm en glutenvrij zijn. Voor de echte sprookjesfans.
Trusten, dream green and hodl on.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Best wel goede tips voor exit strategie:
[YouTube: TAKING PROFITS IN CRYPTO (3 EASY BULL RUN EXIT STRATEGIES)]
nothing stops this train
oke......dat is nu dus al gebeurdKol Nedra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:19:
SOL mag gaan uitkijken naar de flip ADA very soon 💪
de weak hands uit ADA zijn eruit. dus ze mogen straks weer FOMO erin buy high 👍
:strip_exif()/f/image/S2dUJWUSLNlld0xrs95nY96k.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Ik dacht dat de KIKR een beter ticker zou zijn hahaAli Baba 1001 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 00:14:
Mesut Özil krijgt zijn eigen fan-token, de m10 token.
Maanspotten wordt niks vannacht, ik ga dr ook in tjuuus
Top daar kan ik als crypto noob wel wat mee.Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 00:19:
* Waah tilt de dekens op en kijkt naar Miss Waah.dylan_ schreef op woensdag 10 november 2021 @ 01:56:
Maanspotten wordt niks vannacht, ik ga dr ook in tjuuus
Jep, volle maan hoor.
Dankjewel voor het delen. Niet dat ik ooit mijzelf in scenario #1 heb bevonden.Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 00:19:
Heretic!Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 00:19:
Maar shitcoins omzetten naar Bitcoin is uiteraard puik advies
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Makkelijk lullen als miljardair met een eigen grot als secret hideoutsh4d0wman schreef op woensdag 10 november 2021 @ 04:13:
[...]
Heretic!
[Afbeelding]
Maar shitcoins omzetten naar Bitcoin is uiteraard puik advies
Dat is precies wat ik heb gedaan met eth toen die van 100 naar 1000 ging.Kol Nedra schreef op woensdag 10 november 2021 @ 00:19:
Zero.
Rekt
neu niet direct hoor. Descending triangles zijn idd in basis meer bearish dan bullish, maar bij btc vaak continuation paterns, bullish dus in dit geval
Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:28:
[...]
Stelletje ADHDers zijn we ook. Gisteren ATH. Vandaag:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/urMHMIHhZxQScctSqsn1L0rj.gif?f=user_large)
Dat was gisteren en is ook gisteren veranderd in lager.. Nu hebben een vormende double top dus voorlopig ziet het er niet fantastisch uit..Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:28:
[...]
Stelletje ADHDers zijn we ook. Gisteren ATH. Vandaag:
op daily bedoel je..... ik maak me daar geen seconde druk om. Zijn meer signalen dat we up gaan dan 1 M patroon. Maar prima om nogmaals wat weakhands eruit te schudden vandaag voor we door de 70k heen gaanJoebarRC schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:38:
[...]
Dat was gisteren en is ook gisteren veranderd in lager.. Nu hebben een vormende double top dus voorlopig ziet het er niet fantastisch uit..
DOT wtf! Waarom!!?!?!! Ik wil niet van de glijbaan af!
Als je zo doorgaat mij te bedriegen dan verkoop ik je voor ETH.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
WhySoSerious schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 22:06:
Vannacht pumperoni naar 69K?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Px8EWuovQeCcL35gVmWu24pZ.jpg?f=user_large)
Ja preciesMicroWhale schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:00:
DOT wtf! Waarom!!?!?!! Ik wil niet van de glijbaan af!![]()
Wen DOT moon ? Morgen parachain enzo hup DOT

UberLurker Departement #GG.
Was te verwachten deze dip. Veel dots staan in staking en het is vandaag precies 28 dagen geleden dat de eerste mailings over start datums van de parachains zijn verstuurd. In die mailing staat ook dat je alvast moet gaan unbonden om op tijd te zijn voor de start morgen.MicroWhale schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:00:
DOT wtf! Waarom!!?!?!! Ik wil niet van de glijbaan af!![]()
Dan kun je op je klompen aanvoelen dat mensen winst gaan pakken want we hebben een behoorlijke stijging gehad. Datzelfde ga ik zometeen ook doen namelijk, winst pakken en de rest van de dotjes in de verschillende projecten stoppen.
Hmm ja, maar de support op 66.5k piept en kraakt wel voor mijn gevoel. Het zou mij zeker niet verbazen als we nog iets omlaag gaan testen. Als dit een paar keer gebeurd kan er ook gewoon een descending wedge uit ontstaan en dat is weer bullish dus dan draaien we het alsnog gewoon naar bullish om!anti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 07:22:
[...]
neu niet direct hoor. Descending triangles zijn idd in basis meer bearish dan bullish, maar bij btc vaak continuation paterns, bullish dus in dit geval
69k soon! Deze week nog heb ik gehoord, en anders gisteren om 11:35.
Ja dat kan ook idd. We gaan het zien. Zolang we niet ruim onder de 65k komen vind ik het bestYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:47:
[...]
Hmm ja, maar de support op 66.5k piept en kraakt wel voor mijn gevoel. Het zou mij zeker niet verbazen als we nog iets omlaag gaan testen. Als dit een paar keer gebeurd kan er ook gewoon een descending wedge uit ontstaan en dat is weer bullish dus dan draaien we het alsnog gewoon naar bullish om!
Same here. Die 69K kan nog wel even duren tot nu toe gaan we er nog niet overtuigend over de ATH van begin dit jaar heen elke keer krijgen we toch weer iets van een pullback. Dus ik houd mijn Fiat on standby.YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:47:
[...]
Hmm ja, maar de support op 66.5k piept en kraakt wel voor mijn gevoel. Het zou mij zeker niet verbazen als we nog iets omlaag gaan testen. Als dit een paar keer gebeurd kan er ook gewoon een descending wedge uit ontstaan en dat is weer bullish dus dan draaien we het alsnog gewoon naar bullish om!
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Same here? Eerder quite different here!Astennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:57:
[...]
Same here. Die 69K kan nog wel even duren tot nu toe gaan we er nog niet overtuigend over de ATH van begin dit jaar heen elke keer krijgen we toch weer iets van een pullback. Dus ik houd mijn Fiat on standby.
Ik zit gewoon vol in BTC hoor, alleen zie ik nu nog wel een test lager aankomen. Ik verwacht geen enorme daling maar gewoon een test op een iets lagere zone.
Ik snap niet helemaal dat je mijn post zo bearish uitlegt/interpreteerd eigenlijk
[ Voor 8% gewijzigd door YES op 10-11-2021 09:02 ]
Ja klopt ben nog niet wakker je bent wel van team 69K SoonYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:00:
[...]
Same here? Eerder quite different here!![]()
Ik zit gewoon vol in BTC hoor, alleen zie ik nu nog wel een test lager aankomen. Ik verwacht geen enorme daling maar gewoon een test op een iets lagere zone.
Ligt er aan wat je soon vind ik zie het best gebeuren dat dat niet deze week is. Wellicht volgende....
Ik heb mijn BTC nog niet verkocht
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ah zo. Deze week moet het gebeuren van @Richh dus daar houd ik hem aanAstennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:04:
[...]
Ja klopt ben nog niet wakker je bent wel van team 69K Soon
Ligt er aan wat je soon vind ik zie het best gebeuren dat dat niet deze week is. Wellicht volgende....
Ik heb mijn BTC nog niet verkochtdat ga ik pas bij 100-120K doen om daar na een crash weer proberen in te kopen voor minder. Ik ben voor dit jaar nog wel bullish hoor dont get me wrong zie btc voor het einde van het jaar nog wel dicht tegen de 100K aan komen of wellicht er overheen.
Maar kan inderdaad best iets langer duren en dat is niet per se erg of bearish
Aaah zo, je hebt fiat klaar staan om erin te kieperen bij een retest op lager level, ik dacht te lezen dat je in fiat zat
YouTube: Tim Cook, C.E.O., Apple Talks Cryptocurrency | DealBook Online Summit
Tim Cook, CEO van Apple, bezit crypto's
The tweakers circles of hell:YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:06:
[...]
Ah zo. Deze week moet het gebeuren van @Richh dus daar houd ik hem aan![]()
Aaah zo, je hebt fiat klaar staan om erin te kieperen bij een retest op lager level, ik dacht te lezen dat je in fiat zat
BTC > SHITCOINS > FLOKI > FIAT > DOGE
Verwijderd
Dan vraag ik me altijd af of zo'n rijke stinkerd dan paar ton er in heeft zitten voor de lol, of dat hij dan ook meteen met 10 miljoen dollar aan SHIB YOLOd en zijn HODL pot 100 miljoen waard is.Qunix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:12:
YouTube: Tim Cook, C.E.O., Apple Talks Cryptocurrency | DealBook Online Summit
LRC LRC LRC naar de moon! gaat echt lekker, dankjewel voor de gene die het hier benoemd had ongeveer twee weken geleden

Inderdaad ik heb het overgrote deel wel in BTC en big Alts zitten. Maar heb denk ik iets van 10% on the side als we idd gaan retesten met een 10-15% drop.YES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:06:
[...]
Ah zo. Deze week moet het gebeuren van @Richh dus daar houd ik hem aan![]()
@anti elppa ik vind BTC op de 1h en 4h daadwerkelijk op een descending wedge beginnen te lijken
/f/image/592cCouCrzAXrJILl0mGFdwD.png?f=fotoalbum_large)
Verre van netjes/geldig natuurlijk, maar toch: wen uitbraak, wen 69, wen moon?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jGFXFPalz9VuHdYhnYE2EXSp.jpg?f=user_large)
Edit: shit, net gewoon 66.666, die chart had zoveel mooier kunnen zijn
/f/image/592cCouCrzAXrJILl0mGFdwD.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jGFXFPalz9VuHdYhnYE2EXSp.jpg?f=user_large)
Edit: shit, net gewoon 66.666, die chart had zoveel mooier kunnen zijn
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 10-11-2021 09:27 ]
Die heeft voor een miljard dollar aan btc op een ledger gezet en in een kluisje gedaan. Saai maar wel verstandig.Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:17:
[...]
Dan vraag ik me altijd af of zo'n rijke stinkerd dan paar ton er in heeft zitten voor de lol, of dat hij dan ook meteen met 10 miljoen dollar aan SHIB YOLOd en zijn HODL pot 100 miljoen waard is.
niet echt clean idd, maar zie hem er wel in jaYES schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:25:
@anti elppa ik vind BTC op de 1h en 4h daadwerkelijk op een descending wedge beginnen te lijken![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: shit, net gewoon 66.666, die chart had zoveel mooier kunnen zijn![]()
Quick and dirty, zoals ik ook wel naar de 69k zou willenanti elppa schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:27:
[...]
niet echt clean idd, maar zie hem er wel in ja
Pech voor iedereen die in Loopring LRC zit, ik ben ook ingestapt! Doe er je voordeel mee!
Pech? Ik sta 25% in de plusFroenker schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:36:
Pech voor iedereen die in Loopring LRC zit, ik ben ook ingestapt! Doe er je voordeel mee!
[ Voor 15% gewijzigd door Wowhead op 10-11-2021 09:39 ]
Dankjewel, ik heb net verkocht!Froenker schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:36:
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Ik heb 65 duizend vriendjes die met je mee duimen.resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 23:16:
[...]
Mjah. Ik heb natuurlijk even zitten spelen (leuk hoor, $1.000.000 in een LP stoppen), maar de kans dat je iets verdient lijkt me minimaal. Alleen de dagelijkse top199 krijgt wat en aangezien in sommige landen de $11 voor de laagste klasse al heul veul is, zie ik voor ons amateurs hier geen kansen.
Maar goed, ik zit te duimen dat hierdoor CELR MOON
Jeetje wat is er aan de hand met Loopring LRC, gaat lekker
?? Gaat anders heerlijk hierFroenker schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:36:
Vanacht EOS verkocht (stop loss geraakt).. stijgt daarna alleen maar. Same shit different day
HODLmentalozzie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:56:
Net ook wat Loopring gekocht... zakt meteen![]()
Geduld...
Hoop ik...
lol...
To the moon!!! Ze gaan samenwerken met GME dus zit een aardige community-push achter lijkt.mentalozzie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:56:
Geduld...
Hoop ik...
lol...
Je jaagt groene kaarsen na, dat is meestal niet verstandigmentalozzie schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:56:
Geduld...
Hoop ik...
lol...
Verwijderd
Leergeld noemen ze dat.elektriekert schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:10:
[...]
Je jaagt groene kaarsen na, dat is meestal niet verstandig
Goedkoper dan een vervolgopleiding (mag ik hopen) en laat een veel grotere indruk achter.
Ja dit is wel een beetje gokken...
Maja ben vrij vandaag en bored dus beetje enthousiasme in je leven is wel leuk.
Ben niet all-in gegaan ofzo
Maja ben vrij vandaag en bored dus beetje enthousiasme in je leven is wel leuk.
Ben niet all-in gegaan ofzo
Ik snap niet dat je in een munt stapt die net 300% is gestegen. Tenzij je er een paar honderd euro in flikkert, maar daar zie ik de lol al helemaal niet van in. De kans op een -50% is groter dan een +20%.
Maar goed als BTC nu een -30% doet dan heb ik meer dan een kut dag. Dat dan weer wel...
Maar goed als BTC nu een -30% doet dan heb ik meer dan een kut dag. Dat dan weer wel...
[ Voor 30% gewijzigd door zwembroek op 10-11-2021 10:18 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
ik ga niet meer mee in pumps ik koop de munt dan wel als de eerste dips is geweest. Maar ik probeer ook in dingen te investeren waar ik wel wat toekomst in zie. Als in over 2-3 jaar kan het wat zijn omdat er een interessante use case achter zit en een goed team. ik ga niet voor de quick gains van nu even hier wat in en dan in een week 2x alles dumpen en door. Dat werkt voor mij gewoon niet (voor sommige andere wel).
Er zit wel meer achter Loopring dan enkel een stijgende koers.Astennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:18:
ik ga niet meer mee in pumps ik koop de munt dan wel als de eerste dips is geweest. Maar ik probeer ook in dingen te investeren waar ik wel wat toekomst in zie. Als in over 2-3 jaar kan het wat zijn omdat er een interessante use case achter zit en een goed team. ik ga niet voor de quick gains van nu even hier wat in en dan in een week 2x alles dumpen en door. Dat werkt voor mij gewoon niet (voor sommige andere wel).
Is dat bevestigd dan? Volgens mij is het nog altijd een gerucht. Ik zit er overigens ook in (ingekocht vorige week rond de $1) maar zou nu wel echt voorzichtig zijn met instappen.THxZ0NE schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:02:
[...]
To the moon!!! Ze gaan samenwerken met GME dus zit een aardige community-push achter lijkt.
Nougoed, er zit ook een mooie techniek achter Loopring / LRC dus wat dat betreft versterkt het elkaar. GME gerucht en de techniek.
Dat is een tactiek in de beer. Als je nu perse nog wilt gokken op een altcoin dan moet je er in zitten voor de snelle gains en niet te lang blijven zitten. Beter wat coins hoppen dan te lang blijven hangen. Maar vooral geen groene candles najagen. Je gaat nu niet voor de long term instappen tenzij je graag bagholder wil worden. In de beer pak je alle alts op voor een prikkie. En ik weet niet hoe het met de meesten hier zit, maar ik heb een bearish gevoel die ik maar niet kan onderdrukken. Als plan B er goed naast zit deze keer dan weet ik niet of alle weak hands vertrouwen houden. Je moet dat echt niet onderschatten. We hebben snel een BTC 72k nodig. Maar echt alle Twitter crypto analisten die er toe doen zoals bijvoorbeeld Benjamin Cowen geloven er nog heilig in.Astennu schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:18:
Als in over 2-3 jaar kan het wat zijn omdat er een interessante use case achter zit en een goed team.
[ Voor 6% gewijzigd door zwembroek op 10-11-2021 10:29 ]
Dat zeg ik ook niet. Ik ken de coin zelf niet geen onderzoek naar gedaan.NomadTitan schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:21:
[...]
Er zit wel meer achter Loopring dan enkel een stijgende koers.
Was meer hoe ik het over het algemeen aan pak. Maar ookal vind ik een project interessant ga ik nog geen pumps achterna vind ik iets te link
Extreme hopium kaart: (Gewoon voor de fun.)
:strip_exif()/f/image/lF7JEMOaAkv2p8FI9NXaTjag.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 81% gewijzigd door zwembroek op 10-11-2021 10:36 ]
Ik hoorde dat er een loopring coin is. Zal ik allin gaan?
Ik ben al all-in!roflexx schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:38:
Ik hoorde dat er een loopring coin is. Zal ik allin gaan?
Verwijderd
Volle maan valt dit jaar op 19 december, vorige ath was op 17 december. Coincidence????zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:35:
Extreme hopium kaart: (Gewoon voor de fun.)[Afbeelding]
Dat is zeker waar. Toen ik in 2017 begon had ik in 2 dagen ook 500€ kwijt gehandeldVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:11:
[...]
Leergeld noemen ze dat.
Goedkoper dan een vervolgopleiding (mag ik hopen) en laat een veel grotere indruk achter.
Enorm bullish, kan niet meer fout gaan.zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:35:
Edit: vanmorgen al m'n LRC verkocht. Snelle gains!
[ Voor 6% gewijzigd door -Muncky- op 10-11-2021 10:48 ]
Too early my friend-Muncky- schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:47:
[...]
Enorm bullish, kan niet meer fout gaan.
Edit: vanmorgen al m'n LRC verkocht. Snelle gains!
prachtige plaat!!!!zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:35:
zwembroek schreef op woensdag 10 november 2021 @ 10:35:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/X6HP3vLUCIjeWt0JjRm6RDTl.gif?f=user_large)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!