Mij is nog nooit om belastingaangiftes gevraagd bij een hypotheekaanvraag.Aarle schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:05:
[...]
Onder de 100k zou ik ze niet wijzer maken dan noodzakelijk. Tenzij je dat fijn vindt voor je eigen overzichten. Maar bij hypotheekaanvragen, etc vragen ze je aangiftes bij je op. Info die er niet is leidt ook niet tot vragen.
Juinen met klamme handjes.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:45:
Nog 50 minuten jongens.
De tering. Sta hier gewoon met klamme handjes.
Best druk in de Bruna trouwens voor een dinsdag.
Zo moet je biografie gaan heten.
Heb nog een flufje fiat klaar staan, maar gevoelsmatig is het momentum om in wat stables of alts te stappen voorbij en kan ik het beter laten staan voor de bear.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik mis nog een grote "Best seller" sticker.
Tot je ineens wel veel hebt en moet verklaren waar het vandaan komt. Dan is het wel handig dat je al een paar jaar crypto aan hebt zitten vinken.Aarle schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:05:
[...]
Onder de 100k zou ik ze niet wijzer maken dan noodzakelijk. Tenzij je dat fijn vindt voor je eigen overzichten. Maar bij hypotheekaanvragen, etc vragen ze je aangiftes bij je op. Info die er niet is leidt ook niet tot vragen.
De hypotheekverstrekker vraagt niet heel je aangifte en er is geen vinkje specifiek voor crypto enkel voor 'overige bezittingen zoals blablabla' waar ook crypto bij staat.
[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-11-2021 11:02 ]
Ik hoop toch een soort van dat ik in over 2022 vermogensbelasting mag betalen.
Liever niet natuurlijk, maar het zou wel mooi zijn als je je vermogen flink hebt kunnen laten groeien
Liever niet natuurlijk, maar het zou wel mooi zijn als je je vermogen flink hebt kunnen laten groeien
Voor wie denkt dat die Crypto.com Missies interessant zijn, de zilveren box krijg je 0,7 CRO en de bronzen is 0,3 CRO.
:fill(white):strip_exif()/f/image/5QBlAB4wB3VuhajnOMxqnoKQ.png?f=user_large)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Mocht Bitcoin toch gaan razen richting 100k binnenkort, dan komen er denk ik nog mooie koopmomenten op shitcoins en waarschijnlijk ook zeer dikke korte termijn pumps wanneer Bitcoin hoger consolideert.Griffx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:58:
Heb nog een flufje fiat klaar staan, maar gevoelsmatig is het momentum om in wat stables of alts te stappen voorbij en kan ik het beter laten staan voor de bear.
Nu is het gewoon ff geduld hebben.
Heb ook nog een zak stables staan die ik graag nog even zou flippen
In mei vet kopen is dan ook wel.. damn.. dat er bagholders zijn van de vorige bullrun weet ik maar wat deed je er toe bewegen vet dit jaar te kopen?Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:22:
[...]
Zit hier nog altijd op kleine 40% verlies....
Instappen in mei in crypto heeft me nog niet al te veel windeieren gelegd
![]()
Gelukkig hier wat meer op bezoek gekomen en hier en daar toch andere putjes kunnen opvullen
Geniaal! Met de gouden bergen die beloofd worden in crypto op de cover, kon niet beter.
Steeds meer Bitcoin Mining bedrijven kan je ook vinden op de beurs, kijk eens naar MARA,HUT,RIOT (Nasdaq).goldmemberf1 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:55:
Had ik m'n geld maar in crypto gestopt ipv aandelen
Halfuurtje nog.
Daarna weer terug naar 6 cent
Dat is dan ook meteen de laatste kans om onder de 420k in te kopen!Victor Belli schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:06:
Halfuurtje nog.
Verwijderd
nog even wachten, dan is dat toch een tientjeWom schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:00:
Voor wie denkt dat die Crypto.com Missies interessant zijn, de zilveren box krijg je 0,7 CRO en de bronzen is 0,3 CRO.
[Afbeelding]
Artikeltjes beginnen links en rechts op de mainstream media te verschijnen. Zou de fomo goed op gang komen vandaag? Of moeten we daarvoor een ander symbolische waarde zoals 100K aantikken?
oh shiiit! BTC dood?Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:29:
[...]
Gewoon beginnen met DCA'en als de munten in het bloed liggen te stuiptrekken en 1 of andere boomer op CNN groots brengt dat Bitcoin dood is.
voor veiligheid 100% verkocht en zit weer in euro's.
phew je zal maar in een asset zitten die rekt gaat in de toekomst 😌
nothing stops this train
Bitcoin is dood, leve Bitcoin!Kol Nedra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:13:
[...]
oh shiiit! BTC dood?
voor veiligheid 100% verkocht en zit weer in euro's.
phew je zal maar in een asset zitten die rekt gaat in de toekomst 😌
Gestart ergens rond 5 of 6 mei dit jaar na een bezopen avondje bij vrienden.TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:04:
[...]
In mei vet kopen is dan ook wel.. damn.. dat er bagholders zijn van de vorige bullrun weet ik maar wat deed je er toe bewegen vet dit jaar te kopen?
Hier man, steek hier een flufje in, en deze gaat ook vlotjes de lucht in.
Enkele dagen later kwam de harde kater, en niet van de drank zeg maar

Gewoon weer 10-15 procent stijgen op 1 dag. Niet die lullige stijgingen van een paar procent.Servor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:12:
Artikeltjes beginnen links en rechts op de mainstream media te verschijnen. Zou de fomo goed op gang komen vandaag? Of moeten we daarvoor een ander symbolische waarde zoals 100K aantikken?
Dat is de snelste route naar fomo denk ik.
Verwijderd
fomo nog bij btc? Ik denk dat de meesten wel weten dat die naar een tien miljard biljoen per btc gaat, alleen duurt dat nog heel erg lang. De meesten willen 60% winst per week, zoals die oom vertelde op de verjaardag van henk.
Heb wel ergens medelijden met de mensen die er nu in fomo-en en compleet rekt gaan als we de bear in gaan en niks verkocht hebben.
Ja klopt, puppiemuntjes.... hashtag zucht.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:16:
fomo nog bij btc? Ik denk dat de meesten wel weten dat die naar een tien miljard biljoen per btc gaat, alleen duurt dat nog heel erg lang. De meesten willen 60% winst per week, zoals die oom vertelde op de verjaardag van henk.
De meesten? Echt never nooit niet dat de meerderheid van de mensen denkt dat BTC nog veel meer waard gaat worden. Ik heb vrienden die denken dat het over een paar jaar wel gedaan is met crypto want manipulatie en witwassen en zo. Ik ga de discussie niet meer met ze aan.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:16:
Iemand die in QTUM zit en er graag wat meer over wilt vertellen?
Dit gaat een spectaculair kwartiertje worden mensen, ff naar die 69k pushen nu.
Dyorforzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:20:
Is maar 1,5 procent ofzo.YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:20:
Dit gaat een spectaculair kwartiertje worden mensen, ff naar die 69k pushen nu.
Als @Gelukszoekr het fout heeft moet ie ons allemaal 1 Bitcoin geven vind ik
Jammer.. bijkoopmomentjeMasstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:22:
[...]
![]()
Gelukkig hier wat meer op bezoek gekomen en hier en daar toch andere putjes kunnen opvullen
hoe kun je nou 40% verlies staan als we vandaag nieuwe ATH gemaakt hebben? 🤔Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:22:
[...]
![]()
buy high sell low? 🙃
nothing stops this train
Joosie200 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:26:
[Afbeelding]
Lambo is zoooo 2020.
Een Tesla model S met XBT als kenteken is het helemaal jonguh
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large)
Ja, ga er maar eens even lekker voor zitten knul, dan zal ik je eens een verhaaltje vertellen. Zit je lekker? Mooi. Er was eens een cryptomuntje. Dat heette QTUM. Het muntje was al een paar jaartjes oud en niemand keek er meer naar om, met uitzondering één dappere tweaker genaamd forzaracing. Die keek het muntje recht in de ogen aan en dacht: "daar zou ik wel eens wat meer over willen weten!". De tweaker had wel gehoord van dyor, maar vond dat meer een merk voor vrouwen, dus toog hij naar het forum om daar een legendarische post neer te zetten zodat hij zelf het al het onderzoekswerk niet hoefde te doen. En zo geschiedde.forzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:20:
Mooi hè? Helemaal zelf bedacht.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Had je maar de dip moeten kopen:)Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:22:
[...]
![]()
@roflexx & @MicroWhale toffe jongens - bedankt - informatie uitwisselen is deel van deze slowchat, nee? Als iemand een vraag stelt over parachains of iets dergelijk dan probeert men hier toch ook gewoon te helpen? Dus goed, vanaf nu dan ook verder geen input meer van mijn kant en zoek het maar uit - of zoals jullie het mooi kunnen afkorten - DYOR
ben benieuwd naar mijn pf% op binance kwa gains maar moet wachten om te kunnen zien als ik thuis kom na me werk. pf% ADA op binance bedraagt 40% namelijk.
nothing stops this train
Voor de wat meer serieuze zaken is het andere topic beter. Sneeuwt het niet onder de memes.forzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:30:
@roflexx & @MicroWhale toffe jongens - bedankt - informatie uitwisselen is deel van deze slowchat, nee? Als iemand een vraag stelt over parachains of iets dergelijk dan probeert men hier toch ook gewoon te helpen? Dus goed, vanaf nu dan ook verder geen input meer van mijn kant en zoek het maar uit - of zoals jullie het mooi kunnen afkorten - DYOR
Waarschijnlijk was het beter gegaan als je eerst wat verteld had over die munt, wat je al wist en wat je graag wilde weten. Wordt vaak beter gewaardeerd als je er zelf ook al wat tijd in hebt gestoken ipv zo'n open vraag te postenforzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:30:
Verwijderd
Voor de gein eens gaan kijken hoe het sentiment hier was op 17 december 2017. Niemand leek toen ook maar enigszins het sentiment te delen dat dat lang de ATH zou blijven. Alleen maar optimisme wat de klok sloeg en nieuwkomers die moeite hadden met exchange verificatie. Wat voorbeelden, niet om iemand tegen het zere been te schoppen maar voor educatie:
Luuk schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:40:
Kan je nagaan hoe vreselijk veel geld er nog aan de poorten staat te trappelen om binnen te komen nu verificatie op vrijwel alle exchanges en brokers heel lastig is of zelfs stilstaat (Bittrex)
Zolang dat nog duurt verwacht ik dat we nog lang niet klaar zijn met de huidige trent omhoog.
MaStar schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:37:
[...]
Mijn idee is dat het nog veel harder door gaat stijgen. En er voorlopig nog geen dip komt.
De stijging is nog pas maar begonnen
Waarom ben je eigenlijk uitgestapt? De koers is niet te voorspellen. HOLD en wacht een aantal jaar...
Als dat een herhaling van zetten wordt proef ik hier nog te veel skepticism.o-TANK-o schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:43:
[...]
Ik blijf lekker holden, verwacht juist als de 20k wordt gehaald hij nog wel even doorschiet door al de media hype die er dan weer bij komt
Nee, het ligt eraan hoe je je vraag stelt. Als je nu zegt: Ik heb QTUM eens bekeken, interessant dit/dat want ... , ik zie risico zus/zo want... en dán een vraag stellen.forzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:30:
Dat is toch net even wat anders als: "Kan iemand iets vertellen over munt X?"
Of vind je zelf dat dat twee compleet dezelfde benaderingen zijn?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die tweede en derde post die je quote zijn wellicht te optimistisch achteraf, maar ze hadden wel het juiste plan, HODL.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:32:
Voor de gein eens gaan kijken hoe het sentiment hier was op 17 december 2017. Niemand leek toen ook maar enigszins het sentiment te delen dat dat lang de ATH zou blijven. Alleen maar optimisme wat de klok sloeg en nieuwkomers die moeite hadden met exchange verificatie. Wat voorbeelden, niet om iemand tegen het zere been te schoppen maar voor educatie:
[...]
[...]
[...]
Als dat een herhaling van zetten wordt proef ik hier nog te veel skepticism.
In welke tijdzone leeft Roellie? .....
Gelukkig is het nog geen December en de exchanges kunnen het allemaal nog goed aan.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:32:
Voor de gein eens gaan kijken hoe het sentiment hier was op 17 december 2017. Niemand leek toen ook maar enigszins het sentiment te delen dat dat lang de ATH zou blijven.
Pump it bitches

@Victor Belli EST hoop ik
[ Voor 3% gewijzigd door sh4d0wman op 09-11-2021 11:35 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ho ho 11:35, maarja 68k houdt net niet stand. 1,5% margin error. Ik keur hem goed @GelukszoekrServor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:31:
Zie je, 11:30 geen 69K, hele geitenbende stort gelijk in
Ik snap volledig je punt en je hebt gelijk - wou eigenlijk geen voor of nadelen maar gewoon eerder weten wie er in zat met hoeveel % van zijn portefeuille en sinds wanneer - had nog nooit eerder over het muntje gehoord en had hier nog nooit iets over gelezen dus wou even zien als er interesse in was voordat ik me erover begon in te lezenMicroWhale schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:33:
[...]
Nee, het ligt eraan hoe je je vraag stelt. Als je nu zegt: Ik heb QTUM eens bekeken, interessant dit/dat want ... , ik zie risico zus/zo want... en dán een vraag stellen.
Dat is toch net even wat anders als: "Kan iemand iets vertellen over munt X?"
Of vind je zelf dat dat twee compleet dezelfde benaderingen zijn?
Als hier al iemand direct zou zeggen - weg blijven want dit of dat - dan kon ik mij de moeite besparen
[ Voor 6% gewijzigd door forzaracing op 09-11-2021 11:37 ]
Ja dat is wel een eye opener voor newbies als mijzelf.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:32:
Goed om dat te blijven nuanceren! Het kan morgen of overmorgen zomaar over zijn met de pret.
Verwijderd
Zeker, HODL!YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:34:
[...]
Die tweede en derde post die je quote zijn wellicht te optimistisch achteraf, maar ze hadden wel het juiste plan, HODL.
Al zijn er genoeg mensen die top willen timen en lager willen inkopen. Vraag me af wanneer je het "merkt" dat de top dichtbij is. Waarschijnlijk heb ik dan dikke FOMO en durf ik toch niet te sellen.
Wat was de koers op 17 dec 2017 en wat is de koers vandaag? hodl!Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:32:
[...]
[...]
[...]
Verwijderd
Voor BTC zeker.Luuk schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:39:
[...]
Wat was de koers op 17 dec 2017 en wat is de koers vandaag? hodl!
Maar genoeg coins die toentertijd geshilled werden hier die nog steeds niet hun vorige ATH bereikt hebben...
Uiteraard BTC, wat anders.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:41:
[...]
Voor BTC zeker.
Maar genoeg coins die toentertijd geshilled werden hier die nog steeds niet hun vorige ATH bereikt hebben...
Ik denk lange termijn. Had ik maar méér BTC gekocht op 17 dec 2017.
Ook vandaag durf ik het nog rustig te zeggen; koop BTC.
(Herinner me over 5 jaar maar weer
Als ik van 1 ding spijt heb is het dat ik rond half mei, toen ik instapte, niet heel mijn hebben en houden in die geitenbende heb geflikkerd.Luuk schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:44:
[...]
Uiteraard BTC, wat anders.
Ik denk lange termijn. Had ik maar méér BTC gekocht op 17 dec 2017.
Ook vandaag durf ik het nog rustig te zeggen; koop BTC.
(Herinner me over 5 jaar maar weer)
"Had ik maar" moet je niet aan denken met dit onrustige spul.Servor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:45:
[...]
Als ik van 1 ding spijt heb is het dat ik rond half mei, toen ik instapte, niet heel mijn hebben en houden in die geitenbende heb geflikkerd.
Dan moet je wel voor een Rimac Nevera gaan ipv een TeslaJoosie200 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:26:
[Afbeelding]
Lambo is zoooo 2020.
Een Tesla model S met XBT als kenteken is het helemaal jonguh
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Weet ik. Misschien denk ik over 2 jaar precies hetzelfde. En misschien ben ik volgende week blij dat ik het niet gedaan hebzenith schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:46:
[...]
"Had ik maar" moet je niet aan denken met dit onrustige spul.
Had ik maar niet "had ik maar" gedacht. Fuck nu doe ik het weer, had ik dat maa.. ggrhhh aaahhhhh.zenith schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:46:
[...]
visca.exe has stopped working
Als ik ergens geen spijt van heb is dat ik mijn hele hebben en houden in de crypto heb gegooid jaren geleden toen het nog zeer onbekend was en ik mogelijk in de schulden ben beland, nu ik wijzer ben, een verantwoordelijkheids gevoel heb voor mijn vrouw en toekomstige dochter en een stabiele basis heb gebouwd om op terug te vallen, vind ik het leuk om nu rustig de crypto wereld te ontdekkenServor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:45:
[...]
Als ik van 1 ding spijt heb is het dat ik rond half mei, toen ik instapte, niet heel mijn hebben en houden in die geitenbende heb geflikkerd.
EDIT; dit is helemaal fout overgekomen, geen spijt dat ik dit potentieel had kunnen doen, solly

[ Voor 7% gewijzigd door Xqlus1ve op 09-11-2021 11:51 ]
Had ik maar mijn 32btc gehouden die ik in 2013 op het moment van de giga crash van mtgox had.....Servor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:45:
[...]
Ik kan je vertellen van die gedachtes wordt je niet vrolijk dus niet doen

Ik heb laatst wat uit de Crypto gehaald en er een mooie TV van gekocht dus ik ben helemaal happy (dat was overigens ook mijn doel toen ik dit jaar begon. Dusdanige winst maken dat ik die TV kon betalen). Dat is gelukt en heb nog speelgeld over.
[ Voor 19% gewijzigd door Astennu op 09-11-2021 11:50 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
sowieso, moet je dat niet denken,zenith schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:46:
[...]
had ik al het geld dat ik aan biertjes in de kroeg had besteed maar in xxxx gestopt, dan was ik nu vast miljardair
of was ik die avond maar niet naar de kroeg gegaan, was ik dat en dat meisje niet tegengekomen, was ik nu ook miljardair
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2021 11:50 ]
Oef, jezelf in de schulden gestoken ja? Dan ben je wel te ver gegaan destijds. Goed dat je er beter van teruggekomen bent maar ik zou mensen toch een andere strategie om het te leren aanbevelenXqlus1ve schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:49:
[...]
Als ik ergens geen spijt van heb is dat ik mijn hele hebben en houden in de crypto heb gegooid jaren geleden toen het nog zeer onbekend was en ik mogelijk in de schulden ben beland, nu ik wijzer ben, een verantwoordelijkheids gevoel heb voor mijn vrouw en toekomstige dochter en een stabiele basis heb gebouwd om op terug te vallen, vind ik het leuk om nu rustig de crypto wereld te ontdekken
Lang leve The Graph (GRT), afgelopen voorjaar hier getipt door Mooody of Mooyal, 1 van de twee of misschien wel allebei.
Ouch mijn zinsopbouw is helemaal ruk, geen spijt van dat ik potentieel ooit mijn hebben en houden in crypto had kunnen stoppen met schulden aan toe en dus ook niet gedaan hebt.YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:50:
[...]
Oef, jezelf in de schulden gestoken ja? Dan ben je wel te ver gegaan destijds. Goed dat je er beter van teruggekomen bent maar ik zou mensen toch een andere strategie om het te leren aanbevelen
Ik heb sinds toen BTC nog op 35,000 euro stond, geen BTC meer gekocht. Het was geen vet pot though, wel ETH gekocht op ATH momenten de afgelopen maanden dat dan weer welroflexx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:17:
Heb wel ergens medelijden met de mensen die er nu in fomo-en en compleet rekt gaan als we de bear in gaan en niks verkocht hebben.
Geen verkeerd design. Maar voor ik die kan betalen mag bitcoin flink hoger staan dan nuAstennu schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:48:
[...]
Dan moet je wel voor een Rimac Nevera gaan ipv een Tesla
800 BTC en nog een bekkie als losgeld.
Geen wonder dat de prijs van BTC door het dakje heengaat
Geen wonder dat de prijs van BTC door het dakje heengaat
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Enkel op VETKol Nedra schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:27:
[...]
hoe kun je nou 40% verlies staan als we vandaag nieuwe ATH gemaakt hebben? 🤔
buy high sell low? 🙃
Verwijderd
Laten we elkaar niet gek maken.
In crypto zijn er altijd koopmomenten. Als dat vandaag niet is dan morgen wel, en anders over een jaar, of 2.
Er komt echt wel weer een correctie op deze zeer snel gepumpte geitenponzi.
Hoe diep die gaat hangt af van hoe hoog de uiteindelijke top komt te liggen maar ook zeker van het sentiment betreffende de staat van de rest van de wereld.
Bitcoin is een hodl, maar al die schuchtere geitenmunten van een jaar oud die x1000 zijn gegaan, ik zou mijn geld er nu zeker niet op hodl inzetten.
Geduld is een schone zaak en time in the market beats timing the market.
Maar mochten we een parabolische groei krijgen binnen nu en 3 maanden dan ga ik echt wel proberen te timen.
Lukt het niet, gratis zonnepanelen en de hele mikmak. Lukt het wel, 2x of meer Bitcoin.
Can't. Go. Tits. Up.
Fomo is een bitch en dat moet je echt negeren, want ook zonder een zak crypto gaat het leven gewoon door. Zonder ziel misschien, maar dat terzijde
In crypto zijn er altijd koopmomenten. Als dat vandaag niet is dan morgen wel, en anders over een jaar, of 2.
Hoe diep die gaat hangt af van hoe hoog de uiteindelijke top komt te liggen maar ook zeker van het sentiment betreffende de staat van de rest van de wereld.
Bitcoin is een hodl, maar al die schuchtere geitenmunten van een jaar oud die x1000 zijn gegaan, ik zou mijn geld er nu zeker niet op hodl inzetten.
Maar mochten we een parabolische groei krijgen binnen nu en 3 maanden dan ga ik echt wel proberen te timen.
Lukt het niet, gratis zonnepanelen en de hele mikmak. Lukt het wel, 2x of meer Bitcoin.
Can't. Go. Tits. Up.
Fomo is een bitch en dat moet je echt negeren, want ook zonder een zak crypto gaat het leven gewoon door. Zonder ziel misschien, maar dat terzijde
als ze gewoon hodlen tot de volgende halving is er niks aan het handje, maarja als het 69% gaat dalen drukken ze toch op de sell knop.roflexx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:17:
het is het jaar 2026; Bitcoin koers onder de 50k? hoe groot zal die kans zijn....
nothing stops this train
Original gangster hier! Ik kan je verklappen dat ik de crash van april 2021 niet in de gaten had. Moet er nog steeds van bijkomen.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:37:
[...]
Zeker, HODL!
Al zijn er genoeg mensen die top willen timen en lager willen inkopen. Vraag me af wanneer je het "merkt" dat de top dichtbij is. Waarschijnlijk heb ik dan dikke FOMO en durf ik toch niet te sellen.
Stond op een gegeven moment op - 50%. Momenteel op +250%, maar sommige muntjes staan nog steeds in het rood.
Ei lof kriptow!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zeg, was jij niet uitgestapt ergens dit voorjaar? Beetje rust en genieten en zulks?Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:00:
Laten we elkaar niet gek maken.
Can't. Go. Tits. Up.
we only make way for the man who boldly pushes past us
De bovenste twee lijnen heb ik vrijwel hetzelfde. Die daaronder is wat lastiger want daar zit wat ruimte tussen de duidelijke reacties omhoog en omlaag. Voor nu is 67.6k een goede support, hopelijk niet te vaak meer testen en door omhoogVictor Belli schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:02:
[Afbeelding]
Kunnen die lijnen als support dienen? Of is dit geen geldige TA?
/f/image/tFPEYAs6T4exTb6lpkZP0jUf.png?f=fotoalbum_large)
Verwijderd
Leuk he. Mijn Coinbase Earns die ik steevast in GRT heb gestopt en een beetje mee trade tegen USDC (converteren zonder kosten) zijn al bijna 250 euro waard.Victor Belli schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:51:
Lang leve The Graph (GRT), afgelopen voorjaar hier getipt door Mooody of Mooyal, 1 van de twee of misschien wel allebei.
Gratis centjes, +1.
Over de lange termijn is bitcoin enkel omhoog gegaan. Op de korte termijn heeft bitcoin vaak genoeg een snoekduik omlaag gepakt. Beide is goed om rekening mee te houden.
Qua einddoel is het voor mij simpel: wanneer mijn PF zoveel waard is dat ik mijn ice eruit kan schoppen en crypto mij in staat stelt een jong gebruikte tweedehandse EV ervoor terug te kopen vind ik het een win win. Hou ik geld over voor een eigen laadpaal of xx tijd laden voor nop door de winst is dat een mooie bonus.
Die Lambo pik ik wel op zodra benzine 69,69 euro de liter kost en ze staan weg te kwijnen bij @Ali Baba 1001 en zijn duizend rovers ergens in de woestijn van Dubai omdat ice autorijden voor de rijken is.
Qua einddoel is het voor mij simpel: wanneer mijn PF zoveel waard is dat ik mijn ice eruit kan schoppen en crypto mij in staat stelt een jong gebruikte tweedehandse EV ervoor terug te kopen vind ik het een win win. Hou ik geld over voor een eigen laadpaal of xx tijd laden voor nop door de winst is dat een mooie bonus.
Die Lambo pik ik wel op zodra benzine 69,69 euro de liter kost en ze staan weg te kwijnen bij @Ali Baba 1001 en zijn duizend rovers ergens in de woestijn van Dubai omdat ice autorijden voor de rijken is.
Heb je hem wel goed getimed? Want de ATH is ruim $ 2,30bijna $ 2,90. Raad eens wie die groene kaars heeft gekochtVictor Belli schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:51:
we only make way for the man who boldly pushes past us
Verwijderd
die snoekduik verwacht ik eigenlijk erg snelJoosie200 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:12:
Over de lange termijn is bitcoin enkel omhoog gegaan. Op de korte termijn heeft bitcoin vaak genoeg een snoekduik omlaag gepakt. ...
Verwijderd
Ik heb ergens op 55k? Inderdaad mijn complete inleg er een kleine x3 uitgetrokken.WiseGuy! schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:05:
[...]
Zeg, was jij niet uitgestapt ergens dit voorjaar? Beetje rust en genieten en zulks?
Maar inmiddels is het resterende aandeel alweer aanzienlijk gegroeid, mede dankzij wat oude bags shitcoins die ineens x20 etc gingen...
Die crypto in een bullmarkt is net heroïne. Leg dat maar eens aan de kant
Bijna 2.90usd zelfs. GRT is interessant maar de waarde is steeds dalende geweest.. Verder ook niet echt een lekkere coin om te staken helaas. Ik HODL nog maar ff door.WiseGuy! schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:14:
[...]
Heb je hem wel goed getimed? Want de ATH is ruim $ 2,30. Raad eens wie die groene kaars heeft gekocht
Dat kan. Traditioneel gezien piekt bitcoin in november en is het dalende december dagen galore. Maar ik vraag het me af gezien de lengthening cycles. We hadden al eerder moeten pieken om gelijke trend te houden met eerdere bull runs.Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:15:
[...]
die snoekduik verwacht ik eigenlijk erg snel
Mooody moet het geweest zijn, deze GRT geitenbende ken ik niet.Victor Belli schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:51:
nogmaals ga het herhalen; $BOO gaat het worden 👀
nothing stops this train
Ik mis hier nog de link tussen de groene candles kaarsen naar boven en de groene volume candles.YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:06:
[...]
De bovenste twee lijnen heb ik vrijwel hetzelfde. Die daaronder is wat lastiger want daar zit wat ruimte tussen de duidelijke reacties omhoog en omlaag. Voor nu is 67.6k een goede support, hopelijk niet te vaak meer testen en door omhoog
[Afbeelding]
Of is die er gewoon niet?
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. Het volume zijn die groene en rode balken onderin, direct boven de paarse RSI, doel je ook daadwerkelijk daarop?Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:21:
[...]
Ik mis hier nog de link tussen de groene candles kaarsen naar boven en de groene volume candles.
Of is die er gewoon niet?
Zojuist voor de 14e keer de afgelopen week hetzelfde plukje eth verkocht, kijken of we weer hoger mogen terugkopen.
Zero.
Hoewel ik mezelf juist bescherm tegen enorme ergernis over de soms ongebreidelde domheid of kennisgebrek der Nederlanders moet ik me vandaag weer inhouden om niet toch even een login te regelen op nu.nl. Heb zin in popcorn:
john_anderson 23 minuten geleden
Het is slechts een kwestie van tijd dat het hele crypto munt gebeuren in elkaar zal storten. Ten eerste is het de munt van de criminaliteit. Naar mijn inschatting is zeker 80% van die crypto's met criminaliteit verkregen geld. In die zin is het een groot internationaal schandaal dat dit soort digitale muntsystemen door overheden getolereerd worden. Op het moment dat dit soort munten door banken en overheden gelegaliseerd zouden worden is dit het failliet van het het bestaande wereldwijde monetaire systeem. Helaas is dit proces al een beetje gestart met witwaspraktijken waarbij de "bovenwereld" ook betrokken is. Op een goed moment zal dit inzicht post vatten en zal er ingegrepen gaan worden. En dan stort het hele gebeuren in.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Ik begin langzaam te denken aan verkoop/inkoop strategieën voor als de bullrun zijn top bereikt (kijkend naar FOMO-volume).
Stel dat het Stock-to-Flow model ongeveer werkelijkheid wordt, dan wordt de gemiddelde prijs in de bear zo'n 100k, met uiteraard uitschieters naar beneden.
Maar mijn vraag is: als je verwacht dat de prijs zelfs in de bearmarket niet meer onder je gemiddelde inkoopprijs komt, is het dan slim om op de top te verkopen?
Of hodl je dan door tot de volgende bullmarket, zodat je daar uiteindelijk een hoger rendement haalt?
Anderzijds, als je wèl verkoopt op de top (ondanks je wellicht niet lager in kan kopen in de bear), heb je wel in een keer een bak meer vermogen om meer in te kopen.
Zijn er tools om zo'n strategie te bepalen/berekenen?
Stel dat het Stock-to-Flow model ongeveer werkelijkheid wordt, dan wordt de gemiddelde prijs in de bear zo'n 100k, met uiteraard uitschieters naar beneden.
Maar mijn vraag is: als je verwacht dat de prijs zelfs in de bearmarket niet meer onder je gemiddelde inkoopprijs komt, is het dan slim om op de top te verkopen?
Of hodl je dan door tot de volgende bullmarket, zodat je daar uiteindelijk een hoger rendement haalt?
Anderzijds, als je wèl verkoopt op de top (ondanks je wellicht niet lager in kan kopen in de bear), heb je wel in een keer een bak meer vermogen om meer in te kopen.
Nou Bitcoin verlaat de 60K eens...
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Volgens mij is het heel makkelijk,.Scirocco schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:34:
Ik begin langzaam te denken aan verkoop/inkoop strategieën voor als de bullrun zijn top bereikt (kijkend naar FOMO-volume).
Anderzijds, als je wèl verkoopt tijdens op de top (ondanks je wellicht niet lager in kan kopen in de bear), heb je wel in een keer een bak meer vermogen om meer in te kopen.
Kan ik een Lambo kopen? Nee -> Hodl
Ik ben nog steeds blij dat ik +/- 20% van m'n pf verkocht heb (ETH en BNB) in de afgelopen week. Teveel greed en kijkend naar de grafieken van BNB en ETH dan is dit helemaal geen slecht moment, ook al zou het nog flink gaan stijgen...Aarebe1 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:37:
[...]
Volgens mij is het heel makkelijk,.
Kan ik een Lambo kopen? Nee -> Hodl
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!