[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.027 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
JDx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:35:
[...]

Maar die link werkt niet meer.
Zakelijk ≠ privé

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
Wowhead schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:38:
Voor het eerst een muntje in mijn PF dat flink omhoog geschoten is, ook al heb ik een kleine zak van die muntjes toch leuk om te zien hoe lucratief crypto munten kunnen zijn.

Ook in dat DOT Polcadot action/parachaining gestapt om te kijken of het wat is 2.2 dotjes in wat projectjes zo ver kleine warming up returns het zijn kleine marges maar toch wel leuk, want die DOTjes zou ik zoeizo toch wel HODLen.
Mijn ogen doen pijn van die tweede alinea/zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:46:
[...]

Over je crypto betaal je vanaf een bepaald bedrag aan waarde in fiat ook gewoon belasting. De publieke voorzieningen moeten ook gewoon ergens van betaald worden dus dat is maar goed ook.
In Monero stoppen. We zijn immers crypto lovers. Dikke tech 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:25

YES

Moderator General Chat
Wowhead schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:48:
[...]

In Monero stoppen. We zijn immers crypto lovers. Dikke tech 8)
Waarom in monero stoppen?

Edit: voor de duidelijkheid, ik vind belasting betalen juist goed dus ik snap niet goed waarom ik het in monero zou moeten stoppen volgens jou ;)

[ Voor 25% gewijzigd door YES op 09-11-2021 08:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wowhead
MF Doom schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:47:
[...]

Mijn ogen doen pijn van die tweede alinea/zin.
Haha ras echte hollander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:48:
[...]

Daar zijn transacties niet te traceren.

Jammer dat het uiteindelijk alsnog via een KYC exchange moet lopen wil je er fiat van maken, maar ok.

En dat het niet traceerbaar is maakt het ook niet minder legaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:24
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:48:
[...]

Je kan het, als het al een tijdje in crypto zit in iedere crypto stoppen, de belastingdienst heeft er toch de ballen verstand van. Hebben echt geen idee waar ze moeten beginnen met al die cryptogebruikers.

[ Voor 18% gewijzigd door Pelox op 09-11-2021 08:51 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Ik heb nu zo'n virtuele creditcard voor online aankopen, dat zit ergens in Litouwen ofzo, maar daar moet je ook gewoon je BSN invullen.

[ Voor 8% gewijzigd door JDx op 09-11-2021 08:51 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:49:
[...]

Daar zijn transacties niet te traceren.

Jammer dat het uiteindelijk alsnog via een KYC exchange moet lopen wil je er fiat van maken, maar ok.

En dat het niet traceerbaar is maakt het ook niet minder legaal.
Ja dat weet ik. Ik vroeg het @Wowhead omdat hij lijkt te denken dat ik geen belasting zou willen betalen, terwijl ik juist aangeef dat ik belasting betalen iets goeds vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:50:
[...]

Je kan het als het al een tijdje in crypto zit in iedere crypto stoppen, de belastingdienst heeft er toch de ballen verstand van. Hebben echt geen idee waar ze moeten beginnen met al die cryptogebruikers.

Winsten kan je via je binance card of welke kaart dan ook uitgeven.
Totdat een of andere hoge pief bij justitie of de belasting besluit die stomme crypto gebruikers eens lekker hard te gaan controleren en wat 160 euro per uur kostende Capgemini aanneemt om eens lekker jouw boekhouding te gaan controleren.

Krijg je van die toeslagenaffaire taferelen alleen is het dan wel je eigen schuld. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:50:
[...]

Je kan het, als het al een tijdje in crypto zit in iedere crypto stoppen, de belastingdienst heeft er toch de ballen verstand van. Hebben echt geen idee waar ze moeten beginnen met al die cryptogebruikers.
Ik weet het. Maar het gaat mij erom dat wowhead lijkt te denken dat ik geen belasting wil betalen terwijl ik juist zei dat ik belasting betalen een goed iets vind ;)
Maar ik had het beter niet zo kunnen vragen want het lijkt nu teveel een oprechte vraag van mijn kant blijkbaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:52:
[...]

Totdat een of andere hoge pief bij justitie of de belasting besluit die stomme crypto gebruikers eens lekker hard te gaan controleren, wat 160 euro per uur kostende Capgemini aanneemt om eens lekker jouw boekhouding te gaan controleren.

Krijg je van die toeslagenaffaire taferelen alleen is het dan wel je eigen schuld. :P
Doen ze nooit, het geld vliegt er aan alle kanten uit bij de overheid en ze hebben 0 controle op dit moment, het is een chaos. Crypto controle kunnen ze zelf niet en uitbesteden is te duur.

Ik heb trouwens ook geen moeite met belasting betalen over mijn crypto want zover zijn we nog niet :9

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 09-11-2021 08:54 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-10 12:42
En ik hoop niet dat Cap je boekhouding gaat controleren. Software development hebben ze soms al moeite genoeg mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:53:
[...]

Doen ze nooit, het geld vliegt er aan alle kanten uit bij de overheid en ze hebben 0 controle op dit moment, het is een chaos. Crypto controle kunnen ze zelf niet en uitbesteden is te duur.

Ik heb trouwens ook geen moeite met belasting betalen over mijn crypto want zover zijn we nog niet :9
Jij hebt meer lef dan ik duidelijk. Met dat offensief tegen crypto dat zo crimineel als wat zou zijn zie ik het nog wel gebeuren dat een of andere overijverige ambtenaar er een prestigeproject van gaat maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:57:
[...]

Jij hebt meer lef dan ik duidelijk. Met dat offensief tegen crypto dat zo crimineel als wat zou zijn zie ik het nog wel gebeuren dat een of andere overijverige ambtenaar er een prestigeproject van gaat maken...
Is geen beginnen aan joh, misschien dat ze een keer een statement willen maken en iets als bitcoinmeester controleren waardoor dat bedrijf omvalt of zo.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Zo slecht hebben we het nog niet in NL met de belasting over crypto. Ik draag het netjes af om alleen al Amerikaanse praktijken te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Plus je ziet toch het bericht van gisteren. Het OM heeft xx bitcoin in beslag genomen. Direct weer het frame van witwassen, criminele activiteiten bekostigen.

Precies om zulke berichten willen banken zakelijk gezien er niks mee te maken hebben. Terwijl het voor ons in privé een betere kans op vermogensbeheer geeft dan stonks.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gbp2ZowbFI0f_9-9J1x5V8WKNuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C9gaqbIrqrfwY8jeL7J97onn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u63nrmBz-FXMxBItPp5Bm-MKBcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DXShvDkOpCiycojYWTuJXVvp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PNYqgXLRxN1F4vgX-zj5HLnzsDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xonv9PwDDhQxniRCRoEFrmrb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2eCRqQrYCQhXUOF2h5uk366gQtw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3VeOrTlvhRWzuaBDfcXk7xVb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PULg8CL-iT6zF66D2O2vyn6X9QM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9m9EYyvfoksrhutAkmPh41Qk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_1HaWya9kQOa95Ove1oSMzZJpdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vyUCAiUfnxYhDqQsbKcn5xF4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxPL47VmAWjO43erI7ll7zcmZxQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TFD36ifxQqXkvFtIPJtFcta.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fK9WcA-DW7qVqDTnygnR5t0xh9s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JfaGTwDb0D2Wzh8k0a8aYCTD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wXx_bCKk-9C0_0IeW7HaswTiqkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vBcZbsUpuS9JzKVAQkWhkACL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3iAq867sHOJGKanROzf3DZdW1x0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rUoyxJvcir7VDap8mEWmIGir.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDufSvnb8OgQ80kccdiF6rZv7x4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7s37tcWe72IbHHWm149dKazY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7PSWlcu8OS-GSvqYthbos1yXtBA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/50K5ylXGVgXxAcj0hZEgnHzL.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PULg8CL-iT6zF66D2O2vyn6X9QM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9m9EYyvfoksrhutAkmPh41Qk.jpg?f=fotoalbum_large
Deze is wel erg herkenbaar :+
maar ben ook wel de definitie van pennywise, poundfoolish :+

Alleen zijn de bedragen van de groceries hoger :X
en de bedragen in crypto lager -O-

[ Voor 15% gewijzigd door Waah op 09-11-2021 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:06:
[...]

Jij dacht te weinig memes hier even inhalen?
nou valt mee toch? sommige overtreffen dit met gemak 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die is nog het meest accuraat. Tegelijkertijd: zodra maestro foetsie is dan is het kassa bij de Appie met je binance/crypto.com cc :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Joosie200 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:10:
[...]

Die is nog het meest accuraat. Tegelijkertijd: zodra maestro foetsie is dan is het kassa bij de Appie met je binance/crypto.com cc :+
Met die cashbacks op die kaarten is het andersom.

Spend 2000 on groceries, get 20 in crypto. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07-10 15:16
Crypto.com app heeft een update gehad, je kunt nu missions doen en Diamonds verdienen om een "Mystery box" te claimen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:10

Darrell

Fiat moonboy

Heb ik iets gemist of is de 68k babe nog steeds spoorloos?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Op m'n kameel besliste ik om de stable coin mode uit te schakelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ueQrpr2HV1buClNtQ7upvZRdR4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fDK42S70REpDR3fm1kP6UJlE.jpg?f=fotoalbum_large

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Brubs schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:16:
Crypto.com app heeft een update gehad, je kunt nu missions doen en Diamonds verdienen om een "Mystery box" te claimen
Mja, ik weet niet, toen ik dat las dacht ik van ok, zorg anders eerst eens even dat je app fatsoenlijk en snel werkt. Ipv allerlei spelletjes met ons te willen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 02:23

resusaapje

h less

[...]

Totdat een of andere hoge pief bij justitie of de belasting besluit die stomme crypto gebruikers eens lekker hard te gaan controleren en wat 160 euro per uur kostende Capgemini aanneemt om eens lekker jouw boekhouding te gaan controleren.

En dan realiseer je je dat zo'n 160 euro per uur kostende Capgemini gast gewoon hier, bij tweakers, jouw onzin meeleest.
Misschien je naam veranderen in TooMuchInput?

Hoi dude d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 09-11-2021 11:56 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 10-10 13:50

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Servor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:22:
[...]

Mja, ik weet niet, toen ik dat las dacht ik van ok, zorg anders eerst eens even dat je app fatsoenlijk en snel werkt. Ipv allerlei spelletjes met ons te willen doen.
Mission stelt toch niet veel voor, klik hier op, koop/verkoop aan 20 usd crypto, koop/verkoop aan 500 usd crypto.

Tot nu toe nog niet heel spannend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Een mooie dag voor crypto

[ Voor 91% gewijzigd door resusaapje op 09-11-2021 09:27 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-10 10:40

MicroWhale

The problem is choice

Brubs schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:16:
Klinkt als een spel dat mijn kinderen zouden spelen op de telefoon. 8)7
Voor je het weet krijg je diamond-packs die je kunt kopen om die mystery box te claimen.

Niet mij kopje thee.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Darrell schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:18:
Heb ik iets gemist of is de 68k babe nog steeds spoorloos?
Ja kut, net wakker en nu is het geen 68k meer.

Maargoed hier:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GyrhNcd2k8n8d--fi3a3-TmiDMA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mCMYGdV36P7H7GAABHkOcOlU.jpg?f=user_large

@Tominatie 69k soon.

11:35 hoorde ik in de wandelgangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:26:
[...]

Klinkt als een spel dat mijn kinderen zouden spelen op de telefoon. 8)7
Voor je het weet krijg je diamond-packs die je kunt kopen om die mystery box te claimen.

Niet mij kopje thee.
Nee ik stoor me ook echt enorm aan dat over Amerikaanse gedrag rondom dat hele crypto.com.
Doe er verder ook niks behalve CRO-tjes stacken en verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Servor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:29:
[...]

Nee ik stoor me ook echt enorm aan dat over Amerikaanse gedrag rondom dat hele crypto.com.
Doe er verder ook niks behalve CRO-tjes stacken en verdienen.
Zou voor mij zelfs een reden zijn om weg te gaan. Iets met vertrouwen. Ik stal daar mijn centen/pensioen. Dat is geen spelletje.
Als mijn bank zoiets zou doen, zou ik ook heel snel naar een andere vertrekken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:45
De block waar 69k overschreden wordt moet de @Tominatie block heten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:25:
[...]

En dan realiseer je je dat zo'n 160 euro per kostende Capgemini gast gewoon hier, bij tweakers, jouw onzin meeleest.
Misschien je naam veranderen in TooMuchInput?

Hoi dude d:)b
Hoi!

Zoek nog een nieuwe baan, Cap is een kandidaat. Kan ik je als referentie gebruiken? :+ :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-10 18:55
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:46:
[...]

Als een bank geen klanten wil hebben die hun geld uitgeven aan My Little Pony figures, dan mag de bank die klanten gewoon weigeren. Banken zijn niet verplicht klanten te accepteren of aan te houden. (Totdat je door iedere bank uitgekotst bent maar dan wordt het een ander complex verhaal).

Zie je ook met prostituees, die hebben ook grote moeite een bank te vinden die ze accepteert en aanhoudt. Cash betalingen, zweem van grijs gebied en mogelijke criminaliteit, maar niet inherent verboden.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Een bank rekening heeft een maatschappelijke functie, zonder bank rekening ben je nergens. Maw ik ben van mening dat een bank dus niet mensen mag discrimineren indien het niet tegen de wet gaat. je voorbeeld van prostituees vind ik dus ook een goede, dat zou geen probleem mogen zijn.

Uiteindelijk zullen steeds meer mensen met crypto aan de gang gaan en als mijn bank beslist crypto niet meer te accepteren dan ben ik binnen no time weg, prive en mijn zakelijke rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:34:
[...]

Hoi!

Zoek nog een nieuwe baan, Cap is een kandidaat. Kan ik je als referentie gebruiken? :+ :P
Uit ervaring: Niet doen. Geen fijne club om bij te werken. Je kunt beter zelfstandig worden. Verdient meer, je hebt veel meer lol in je werk én je mag zelf bepalen wat je volgende stap wordt (ipv 'dwangmatig opgelegde carriereladder').

Mocht je het overwegen, stuur ff een dm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
MicroWhale schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:33:
[...]

Zou voor mij zelfs een reden zijn om weg te gaan. Iets met vertrouwen. Ik stal daar mijn centen/pensioen. Dat is geen spelletje.
Als mijn bank zoiets zou doen, zou ik ook heel snel naar een andere vertrekken.
Ja, op zich wel eens hoor. Maar wat ik zeg, meer dan een paar CRO-tjes aan lunchgeld staat er nu niet. Dat geloof ik nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:52
mannowlahn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:25:
[...]

Dat staat er goed voor, gisteren weer een update mbt de 3 security audits op de smart contracts, geen bugs gevonden. Dus nu zijn ze naar de volgende fase, testnet rewards, kan zelf ook aan meedoen:
https://blog.celer.networ...e-guardian-network-ui-ux/

Met de huidige prijs is het echt een nobrainer :)[Afbeelding][Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb mijn zakje Celr ook weer terug gekocht. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
538 melde net dat bitcoin en ethereum records hebben gezet. Nu moet de fomo wel toeslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:34:
[...]

Hoi!

Zeker! Stuur me je cv inclusief privé adres en het komt helemaal goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Die 70k wordt wel een dingetje. Benieuwd hoe lang dat gaat duren en of we er uberhaubt doorheen komen deze week?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

[...]

Belasting moeten betalen over de waarde van je crypto is toch iets wat los staat van de sfeer van illegaliteit en witwassen die (met name) banken en overheden rondom crypto lijken te creëren?
Als je crypto bezit op 1 januari dien je dat op te geven bij de Belastingdienst, als je dat niet doet, kan het zijn dat je daadwerkelijk belasting ontduikt en dan ben je pas illegaal bezig.

Het is hier al vaak ter sprake gekomen maar volgens mij is het moeten opgeven van je crypto bezittingen helemaal niet zo complex.

Zeker niet zo complex als een kinderopvangtoeslag aanvraag, dat is echt een gedrocht eerste klas en daarvan kon je inderdaad zien aankomen dat het problemen ging geven als je daar heel streng op ging handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:27
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:41:
[...]

[...]

Belasting moeten betalen over de waarde van je crypto is toch iets wat los staat van de sfeer van illegaliteit en witwassen die (met name) banken en overheden rondom crypto lijken te creëren?
Als je crypto bezit op 1 januari dien je dat op te geven bij de Belastingdienst, als je dat niet doet, kan het zijn dat je daadwerkelijk belasting ontduikt en dan ben je pas illegaal bezig.

Het is hier al vaak ter sprake gekomen maar volgens mij is het moeten opgeven van je crypto bezittingen helemaal niet zo complex.

Zeker niet zo complex als een kinderopvangtoeslag aanvraag, dat is echt een gedrocht eerste klas en daarvan kon je inderdaad zien aankomen dat het problemen ging geven als je daar heel streng op ging handhaven.
Het is gewoon vermogensbelasting dus wanneer je een fiscaal partner hebt zit en je waarde is boven de 100k (zoiets?) dan moet je over dat bedrag boven de 100k een x aantal % betalen. Thats it...

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:40:
[...]

Zeker! Stuur me je cv inclusief privé adres en het komt helemaal goed 8)
NoInput staat dan snel op de zwarte lijst bij Capgemini? Met als notitie:

Persoon XX niet aannemen, levert no input.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mannowlahn schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:35:
[...]

Daar ben ik het dus niet mee eens. Een bank rekening heeft een maatschappelijke functie, zonder bank rekening ben je nergens. Maw ik ben van mening dat een bank dus niet mensen mag discrimineren indien het niet tegen de wet gaat. je voorbeeld van prostituees vind ik dus ook een goede, dat zou geen probleem mogen zijn.

Uiteindelijk zullen steeds meer mensen met crypto aan de gang gaan en als mijn bank beslist crypto niet meer te accepteren dan ben ik binnen no time weg, prive en mijn zakelijke rekening.
Banken zijn het met je eens, een bankrekening heeft een maatschappelijke functie, daarom bieden ze een "basisbankrekening" onder strikte voorwaarden. Als je echt al overal uitgekotst bent of onder restricties staat kun je daar nog terecht.

https://www.basisbankrekening.nl/

Ben het helemaal met je eens dat banken crypto gewoon zouden moeten accepteren, maar ze krijgen torenhoge boetes als ze fouten maken en 1/3 van hun personeel zit op compliance transacties en rekeningen te checken. Snap wel dat ze je liever kwijt zijn dan rijk voor een instrument dat ze niet goed kennen of kunnen controleren. Netjes? Zeker niet, maar er staan tientallen miljoenen op het spel voor ze als ze een fout maken. Dat verhaal van die Redditor is overigens ook een van de eerste die ik hoor dat ze echt expliciet zeiden "stoppen of vertrekken". Dat zal ook niet om een paar ton zijn gegaan neem ik aan.

En net zoals zij het recht hebben je niet als klant te helpen, heb jij het recht een andere bank te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
kernie schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:42:
[...]

Het is gewoon vermogensbelasting dus wanneer je een fiscaal partner hebt zit en je waarde is boven de 100k (zoiets?) dan moet je over dat bedrag boven de 100k een x aantal % betalen. Thats it...
Ik zeg ook juist dat het niet zo complex is en bedoel daarmee dat ik de parallel die NoInput trekt met de toeslagenaffaire en de "sfeer van illegaliteit", ook niet begrijp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

roflexx schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:41:
Die 70k wordt wel een dingetje. Benieuwd hoe lang dat gaat duren en of we er uberhaubt doorheen komen deze week?
Ik denk dat we minimaal 69 halvings blijven hangen op 69420.

Zou mooi zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

MicroWhale schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:36:
[...]

Uit ervaring: Niet doen. Geen fijne club om bij te werken. Je kunt beter zelfstandig worden. Verdient meer, je hebt veel meer lol in je werk én je mag zelf bepalen wat je volgende stap wordt (ipv 'dwangmatig opgelegde carriereladder').

Mocht je het overwegen, stuur ff een dm.
Carrière? Ik heb al jaren geen carrière. Geen zin in ook. Doe alleen klussen die ik leuk vind en negeer alle fud. Loopt prima. Scheelt ook dat ik niks kan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:41:
[...]

[...]

De opmerking omtrent Monero wekte de suggestie dat de andere poster crypto juist niet wou opgeven. Dat raadt ik af, omdat het gewoon illegaal is, maar ook omdat ik betwijfel of je er in de toekomst mee weg komt. Dat was het punt wat ik wou maken.

Verder is het opgeven super makkelijk inderdaad. Check mijn crypto vermogen toch vaker dan mijn andere assets. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:29:
[...]

Ja kut, net wakker en nu is het geen 68k meer.

Maargoed hier:

[Afbeelding]

@Tominatie 69k soon.

11:35 hoorde ik in de wandelgangen.
Dit is wel je hoogtepunt qua bijdrage. Heerlijk! Hier kom je waarschijnlijk niet meer overheen
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:48:
[...]

Dit is wel je hoogtepunt qua bijdrage. Heerlijk! Hier kom je waarschijnlijk niet meer overheen
_O-
Vast nog wel toch.

Nog heel wat van die kutplaatjes te gaan tot 999k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
De 68K piept en kraakt maar houdt zich wel dapper moet ik zeggen.

69K soon.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Als we echt om 11:35 die 69k breken dan is @Gelukszoekr wel onze eigen persoonlijke PlanB vind ik.

Wie belt alvast de Televaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:50:
[...]

Vast nog wel toch.

Nog heel wat van die kutplaatjes te gaan tot 999k...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/elfkzR8yq9U4b2QzZ8agWKSjeYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fkUpka2o9tuTmT4K5CWvsDTx.png?f=user_large

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 13:31
Zelfs ADA doet een sprongetje. De dag dat je wist dat (eigenlijk nooit meer, maar toch wel - hoe is het mogelijk) zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:48:
[...]

De opmerking omtrent Monero wekte de suggestie dat de andere poster crypto juist niet wou opgeven. Dat raadt ik af, omdat het gewoon illegaal is, maar ook omdat ik betwijfel of je er in de toekomst mee weg komt. Dat was het punt wat ik wou maken.

Verder is het opgeven super makkelijk inderdaad. Check mijn crypto vermogen toch vaker dan mijn andere assets. :+
Dan was mijn interpretatie van jouw posts ook niet helemaal correct, excuses! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Maar als ik samen met de missus niet meer dan 100K aan geld/crypto/flippo's heb op 1 januari (haha as if) hoef ik toch helemaal niks op te geven aan de blauwe jongens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:53:
[...]

Dan was mijn interpretatie van jouw posts ook niet helemaal correct, excuses! ;)
Wat zijn we toch allemaal een lieverds. Heerlijk!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Servor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:56:
Maar als ik samen met de missus niet meer dan 100K aan geld/crypto/flippo's heb op 1 januari (haha as if) hoef ik toch helemaal niks op te geven aan de blauwe jongens?
Klopt. En anders kan je nog een grote uitgave doen eind december :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correct. Alleen een vinkje.

Boekhouding bijhouden is wel handig voor als het volgend jaar naar de maan gaat en we allemaal miljonair zijn en je dan gaat opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik geef het al jaren netjes op en we zitten niet boven de 100k :)

Volgens mij moet dat ook.

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ray_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:57:
[...]

Nou en daar komt de missus dan weer handig van pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Correct. Maar check rond april vooral even het exacte bedrag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Twijfel nog tussen een gele of groene lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:48
Wel ff een vinkje zetten bij crypto, da's wel handig. Verder kost het tot ~100k met je wederhelft samen idd niks.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:52:
Als we echt om 11:35 die 69k breken dan is @Gelukszoekr wel onze eigen persoonlijke PlanB vind ik.

Wie belt alvast de Televaag?
68/69=0.985

Kleinere foutmarge dan PlanB. Hij is nu al mijn held.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:02:
[...]

68/69=0.985

Als het 11:36 wordt verkoop ik alles en vertrouw ik nooit meer iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
Richh schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:58:
[...]

Wel ff een vinkje zetten bij crypto, da's wel handig. Verder kost het tot ~100k met je wederhelft samen idd niks.
Onder de 100k zou ik ze niet wijzer maken dan noodzakelijk. Tenzij je dat fijn vindt voor je eigen overzichten. Maar bij hypotheekaanvragen, etc vragen ze je aangiftes bij je op. Info die er niet is leidt ook niet tot vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Hey Helden,

Iemand hier into Moonriver? Ik ben op zoek naar interessante opties om mijn MOVR in te steken. Staking doet 20% en dat is saai.

Wie biedt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:43:
[...]

Banken zijn het met je eens, een bankrekening heeft een maatschappelijke functie, daarom bieden ze een "basisbankrekening" onder strikte voorwaarden. Als je echt al overal uitgekotst bent of onder restricties staat kun je daar nog terecht.

https://www.basisbankrekening.nl/

Ben het helemaal met je eens dat banken crypto gewoon zouden moeten accepteren, maar ze krijgen torenhoge boetes als ze fouten maken en 1/3 van hun personeel zit op compliance transacties en rekeningen te checken. Snap wel dat ze je liever kwijt zijn dan rijk voor een instrument dat ze niet goed kennen of kunnen controleren. Netjes? Zeker niet, maar er staan tientallen miljoenen op het spel voor ze als ze een fout maken. Dat verhaal van die Redditor is overigens ook een van de eerste die ik hoor dat ze echt expliciet zeiden "stoppen of vertrekken". Dat zal ook niet om een paar ton zijn gegaan neem ik aan.

En net zoals zij het recht hebben je niet als klant te helpen, heb jij het recht een andere bank te nemen.
En dan kom je dus op het punt dat bepaalde regulering rondom crypto wellicht niet zo gek zou zijn. Dan bedoel ik wel het soort regulering wat je als crypto bezitter niet direct de hoek in drukt als een soort halve crimineel maar juist regulering die je ook wat bescherming biedt.

Als je gewoon netjes je bezittingen doorgeeft aan de Belastingdienst en er verder geen hele rare dingen gebeuren rondom jouw crypto stortingen of opnames tussen banken en exchanges, zou een bank je nooit mogen weigeren en daar zou regulering je bij moeten en kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:57:
[...]

Twijfel nog tussen een gele of groene lambo.
Koop je ze toch allebij. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:48:
[...]

_O-
Hij droomt er denk ik van hier overheen te komen, if you know what I mean..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8y7r-E2jizDRHgm7NhoxOpAHWX0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/b22XZWQv8JWvaiPzHk9NkNN9.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.toychamp.nl/media/cache/default_gallery_main/media/image/01322699/01322699_002.jpg

Verrek, krijg je nog korting ook! :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:12:
[...]

[Afbeelding]

Deze is geel én groen in één.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xko_Tl6jOxMqkUPCAcx_Cdc7dyA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sNZBmhFcJLOpYG7Ms9YfIZv2.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:47
Damn wat is happening met Vechain/VET. Gaat lekker!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:55
resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:06:
Hey Helden,

Iemand hier into Moonriver? Ik ben op zoek naar interessante opties om mijn MOVR in te steken. Staking doet 20% en dat is saai.

Wie biedt?
Beefy heeft inmiddels Moonriver. Ik zie helaas geen single asset vault, maar SolarBeam is het grootste swap platform, dus misschien een gedeelte in SOLAR of SOLAR-MOVR LP, 0.6% daily op het moment.

https://app.beefy.finance/#/moonriver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
Loopring to the moonnnnnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:13:
[...]

[Afbeelding]
Mooi ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:12:
[...]

[Afbeelding]

YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:13:
[...]

[Afbeelding]
Gebruiken jullie wel je Binance/CDC kaart voor je 2% cashback? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:49
THxZ0NE schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:16:
$10 mooooon

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
als ik een auto ga kopen vraag ik of ik de auto in termijnen kan betalen, elke maand een x bedrag om de maximale cashback te krijgen 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:56
resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:06:
Hey Helden,

Wie biedt?
beefy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:23
THxZ0NE schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:16:
Zit hier nog altijd op kleine 40% verlies....
Instappen in mei in crypto heeft me nog niet al te veel windeieren gelegd
:/

Gelukkig hier wat meer op bezoek gekomen en hier en daar toch andere putjes kunnen opvullen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:22:
[...]

Zit hier nog altijd op kleine 40% verlies....
Instappen in mei in crypto heeft me nog niet al te veel windeieren gelegd
:/

Gelukkig hier wat meer op bezoek gekomen en hier en daar toch andere putjes kunnen opvullen _/-\o_
Je grootste winst gaat je ervaring zijn. Met die ervaring kan je de volgende keer op tijd inkopen (tijdens de bear market) om zo hopelijk de volgende cyclus helemaal goed mee te pakken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:59
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:02:
[...]

68/69=0.985

De foutmarge wordt natuurlijk wel exponentieel groter hoeveel verder je de target naar de toekomst schuift.

En wat je ook niet moet vergeten is dat PlanB natuurlijk een amateur is.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:23:
[...]

Je grootste winst gaat je ervaring zijn. Met die ervaring kan je de volgende keer op tijd inkopen (tijdens de bear market) om zo hopelijk de volgende cyclus helemaal goed mee te pakken ;)
Gewoon beginnen met DCA'en als de munten in het bloed liggen te stuiptrekken en 1 of andere boomer op CNN groots brengt dat Bitcoin dood is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 23:23
[...]

Idd, besef ik ook.
Net even nagerekend, kom op 68% winst ten aanzien met start in mei. Al bij al 1% te weinig lijkt me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:30:
[...]

Idd, besef ik ook.
Net even nagerekend, kom op 68% winst ten aanzien met start in mei. Al bij al 1% te weinig lijkt me 8)
Ga voor die ene procent! Je kan het!

En verder, wat @Verwijderd hierboven zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Iemand hier met Ethereum Name Service registraties? Je kunt je airdrop tokens claimen op https://claim.ens.domains/dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:27
Wat een mooie groene paal!
*het bleek een mooie Stalagmiet te zijn |:(

[ Voor 46% gewijzigd door kernie op 09-11-2021 10:36 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 21:23
[...]

Wat mooie upgrades aan het huis :9~

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 50 minuten jongens.

De tering. Sta hier gewoon met klamme handjes.

Best druk in de Bruna trouwens voor een dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
[...]

Bearmarket? The only way is up toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ach ja ik ben nog steeds een blije HODL'er. Wel een paar maanden geleden mijn portfolio een beetje gediversifieerd (ETH, ADA, BNB) en daar heb ik ook niet echt spijt van. Blijft alleen ongelofelijk bout en onzinnig dat je niet op Binance kunt zien wat je winst of verlies is.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
elektriekert schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:41:
[...]

Wat mooie upgrades aan het huis :9~
Ik ga aan een flink staaltje kapitaalvernietiging doen en een auto kopen. Aankoop continu uitgesteld omdat ik het zonde vond van mijn cryptomuntjes :'(

Geen lambo, trouwens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

-Muncky- schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:45:
[...]

Bearmarket? The only way is up toch? O-)
YouTube classic says no.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Muncky-
Kuusj schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 10:47:
Ach ja ik ben nog steeds een blije HODL'er. Wel een paar maanden geleden mijn portfolio een beetje gediversifieerd (ETH, ADA, BNB) en daar heb ik ook niet echt spijt van. Blijft alleen ongelofelijk bout en onzinnig dat je niet op Binance kunt zien wat je winst of verlies is.
Tipje: Coin Stats
Pagina: 1 ... 31 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!