[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.038 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjkWjrivDv-0LKWaTk8uEX1xOHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OVKlXKz67MIbCXN9lFvA13ec.jpg?f=fotoalbum_large

Hier een muntje op KuCoin die van $0.02 naar $1000 ging bij opening trading, en nu $18 doet, waarmee het alsnog goed is voor 75000% rendement op de 24h.

Pure organische en adoptieve groei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:40:
[Afbeelding]

Hier een muntje op KuCoin die van $0.02 naar $1000 ging bij opening trading, en nu $18 doet, waarmee het alsnog goed is voor 75000% rendement op de 24h.

Superior tech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Zit te twijfelen om wat alts om te zetten naar LTC die heeft nog wel wat in te halen als ik puur kijk naar de grafieken. Al is het wel erg stil rondom LTC ontwikkelingen laatste jaren.. Hmmmmmm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Wiley99 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:28:
Hoewel ik mezelf juist bescherm tegen enorme ergernis over de soms ongebreidelde domheid of kennisgebrek der Nederlanders moet ik me vandaag weer inhouden om niet toch even een login te regelen op nu.nl. Heb zin in popcorn:

[...]
Naar mijn inschatting is zeker 80% van die crypto's met criminaliteit verkregen geld.

;(

Dan ben je wel een enorme faalhaas. Quasi-intellectueel proberen over te komen door inschattingen te concretiseren met dergelijke percentages terwijl je werkelijkwaar geen flauw idee hebt waar het over gaat. Lekker man. Doet me denken aan BN'ers die in praatprogramma's een mening hebben over sport.

'Je zag gewoon dat we te weinig op de helft van de tegenstander speelden in de eerste helft!'
- Willekeurige BN'er

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:40:
[Afbeelding]

Chillend shillt de shill shiller SHILL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:35:
Nou Bitcoin verlaat de 60K eens...
Wel aan de bovenkant gaarne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

dylan_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:41:
Zit te twijfelen om wat alts om te zetten naar LTC die heeft nog wel wat in te halen als ik puur kijk naar de grafieken. Al is het wel erg stil rondom LTC ontwikkelingen laatste jaren.. Hmmmmmm
Doen man! All in Litecoin!
Dat zal ze leren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zet ze om naar BTC. Fuel the rocket

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Servor schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:43:
[...]

Wel aan de bovenkant gaarne.
Uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:44:
[...]

Zet ze om naar BTC. Fuel the rocket
Ik heb 95% in BTC had eigenlijk liever wat meer ETH en BNB afgelopen tijd. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
dylan_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:45:
[...]

Ik vind dat BTC het de afgelopen tijd prima doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Tfoe LRC maakt weer een mooie formatie, klaar om te pumpen! Hou LRC in de smiezen! :-)

Dit is geen financieel advies.

[ Voor 24% gewijzigd door NomadTitan op 09-11-2021 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Doe dit alsjeblieft niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2rfomp0F8HVeupwQPK-TcDcLG7Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gMtqF8knyoXT7wMqkfuNsUzY.png?f=fotoalbum_large
NomadTitan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:50:
Tfoe LRC maakt weer een mooie formatie, klaar om te pumpen! Houden jullie 'm in de gaten?! :-)

Doe dit ook maar niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Jedi_Pimp op 09-11-2021 12:51 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
NomadTitan schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:50:
Tfoe LRC maakt weer een mooie formatie, klaar om te pumpen! Hou LRC in de smiezen! :-)

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:50:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Doe dit ook maar niet.
*O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/metW-LbF-VYZaZJ4SjxdlehOesA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nPZ4SwtUFOyKtCz0Nj9uiaIL.png?f=user_large

[ Voor 13% gewijzigd door zwembroek op 09-11-2021 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:05
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:41:
[...]

Naar mijn inschatting is zeker 80% van die crypto's met criminaliteit verkregen geld.

;(

Dan ben je wel een enorme faalhaas. Quasi-intellectueel proberen over te komen door inschattingen te concretiseren met dergelijke percentages terwijl je werkelijkwaar geen flauw idee hebt waar het over gaat. Lekker man. Doet me denken aan BN'ers die in praatprogramma's een mening hebben over sport.

'Je zag gewoon dat we te weinig op de helft van de tegenstander speelden in de eerste helft!'
- Willekeurige BN'er
Precies die quote triggerde mij ook. Zag ook tussen 2 F5's door dat hij 40 jaar IT ervaring heeft. Ik dacht: die zit vast niet op Tweakers :*) dan wist hij wat de echte whales zijn.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wiley99 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:55:
[...]

Precies die quote triggerde mij ook. Zag ook tussen 2 F5's door dat hij 40 jaar IT ervaring heeft. Ik dacht: die zit vast niet op Tweakers :*) dan wist hij wat de echte whales zijn.
Iedere run, omhoog en omlaag kruipen de misgunners uit hun hol om iets te roeptoeteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MKC9dKsnpJ_H1p8ZOij2GYZR22A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tThAgERnvoqiIGkRYJqlwncC.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus je baalt ervan dat je in grotendeels in Bitcoin zit, die in pricediscovery vannacht nog een nieuwe ATH heeft geprint? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19:41
Ik ben hard aan het werk. Open een Word-template om aan de risico rapportage te beginnen.

Gedachteloos begin ik aan de titel, en voor ik het weet staat er:

Risk/reward

8)7 8)7

Bestaat er zoiets als amateursdeformatie..?

[ Voor 5% gewijzigd door MrMrq op 09-11-2021 13:03 ]

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:50:
[...]

[Afbeelding]

[...]

Doe dit ook maar niet.
Bedankt voor dit inzicht :9
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:00:
[...]

Dus je baalt ervan dat je in grotendeels in Bitcoin zit, die in pricediscovery vannacht nog een nieuwe ATH heeft geprint? :+
Ik heb gelukkig 95% in BTC.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
MrMrq schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:02:
Ik ben hard aan het werk. Open een Word-template om aan de risico rapportage te beginnen.

Gedachteloos begin ik aan de titel, en voor ik het weet staat er:

Risk/reward

8)7 8)7

Bestaat er zoiets als amateursdeformatie..?
Ik probeerde vorige week in te loggen op het werk met mijn binance account.

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dylan_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:04:
[...]

Ik heb gelukkig 95% in BTC.
_/-\o_

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Ik was laatst aan het werk op het werk. Beetje fiat minen.

[ Voor 19% gewijzigd door Darrell op 09-11-2021 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

Wat je vooral NIET moet doen is naar andere mensen luisteren die zeggen dat je er niet in moet investeren. Vooral doen waar jij je goed bij voelt en stick to the plan. Fundamenteel is er niets veranderd aan LTC sinds de opkomst van de munt. Er zijn zeker ontwikkelingen gaande een daarvan is de MWEB update die uit gaat komen dezer dagen, schaalbaarheid en betere privacy. LTC wordt ook nog gretig opgekocht door de Grayscale's van deze aardbol.
DYOR maar laat je vooral niet gek maken door wat andere hier zeggen joh ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dylan_
Ben BTC maxi maar short term had ik liever iets meer alts. Ben blij met BTC maar was blijer geweest met flufje BNB en ETH extra.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou 30 minuten geleden maar SHILL hebben gekocht en nu -90% op je inleg staan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qBdBe1XELEkJybnkN5oKrxfADw8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1oVbx8AWyzLoRVCSrWi3wgGz.jpg?f=fotoalbum_large

2 jaren bearmarket in 30 minuten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
dylan_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:11:
[...]

Ben BTC maxi maar short term had ik liever iets meer alts. Ben blij met BTC maar was blijer geweest met flufje BNB en ETH extra.
Achteraf kijk je een aap in de kont...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jSejv5hlQd9_BGc5aUFJYPR-dM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iWOF625GMK8nlfkJY8Zem7HY.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dylan_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:11:
[...]

Ik snap je wel, je maakt gains maar ziet andere munten sneller gaan, waardoor je tijdens het winst maken alsnog het gevoel hebt dat je winsten misloopt.

Vond dat gewoon een mooie klassieker en geeft ook heel duidelijk het huidige sentiment in de markt aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:12:
Je zou 30 minuten geleden maar SHILL hebben gekocht en nu -90% op je inleg staan.

[Afbeelding]

Mooi instapmoment nu?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:20
Pelox schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:04:
[...]

Ik probeerde vorige week in te loggen op het werk met mijn binance account.
En sindsdien zijn je funds verdwenen en heeft de systeembeheerder ontslag genomen? :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SELL SELL!

Het gaat over crypto in het FO topic!

Als dat geen teken aan de wand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:59
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:16:
SELL SELL!

Wat is het FO topic? :?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van gokken houdt...

Ik raak dit soort troep nog niet aan met een stok van 3 meter.

Zelfs 25 cent is nog steeds x10 vanaf opening trading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 16:06
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:16:
SELL SELL!

Is al zo vaak langs gekomen..

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:09
@Joosie200 @Victor Belli @YES @Verwijderd @Verwijderd

Zeer gewaardeerde coiners. Het spijt mij zeer dat ik er nèt naast zat. De voorspelling kwam op als poep opzetten. Maar na een aantal jaren naar de BTCUSD chart turen, gecombineerd met wat fingerspitzengefühl kan je zomaar aardig goed zitten (1% marge).

Ik heb me in elk geval de afgelopen 2 dagen enorm vermaakt om te zien hoe de chart in één rechte lijn naar mijn target bewoog. Episch gevoel, en zeer vermakelijk dat wel :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:37
LTC gaat hem worden hoor! die kan nog zo hard groeien LTC/BTC pair 💪
mensen die zeer veel LTC gemined hebben pushen nu LTC omhoog om vervolgens weer te verkopen voor BTC

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Heeft iemand ervaring met deze miner?: M2 Pro - LPWAN Crypto Miner. https://matchx.io/collect...m2-pro-lpwan-crypto-miner
Collega van mij heeft er sinds een 3 a 4 maanden 3 staan en heeft ze inmiddels terugverdiend. Lijkt me ook wel geinig om er 1 voor de fun aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wowhead
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-04-2024
Bijna mijn eerste 2X bereikt met een Crypto munt, leuk momentje op een muntje dat hier werd vermeld.
Geen financieel advies.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-10 16:06
Wiley99 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:28:
Hoewel ik mezelf juist bescherm tegen enorme ergernis over de soms ongebreidelde domheid of kennisgebrek der Nederlanders moet ik me vandaag weer inhouden om niet toch even een login te regelen op nu.nl. Heb zin in popcorn:

[...]
Dit soort discussies heb ik ook veel gehad hier op Tweakers front page(soms nog wel). Kan me rond lente 2013 herinneren hoe de meerderheid bezig was dat Bitcoin voor het eind van het jaar dood zou zijn. Soms heb ik de neiging om dat artikel terug te zoeken en al die mensen eens te DM'n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:00
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:25:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.. Het volume zijn die groene en rode balken onderin, direct boven de paarse RSI, doel je ook daadwerkelijk daarop?
Ja, de volume candles (groen onderaan) zijn niet evenredig met de koerscandles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 12:56
Komop dotjes! Tijd voor aktie! Sideways gedoe de hele tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:26

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 12:41:
[...]

;(

- Willekeurige BN'er
Los van wat je van zo'n idioot die dat daar neer plempt vindt, illustreert het wel de invloed van berichtgeving op het beeld over crypto. Figuren als diegene zijn niet in staat verder te kijken dan hun neus lang is en doordat ze maar vaak genoeg lezen dat crypto of bitcoin voor criminelen is gaan ze het geloven en nog verdedigen op basis van allerlei rare aannames ook. Het probleem is dus tweeledig, vervelende media die sensatie zoeken/creëren voor de views/clicks en halve garen die alles als zoete koek slikken en het zich nog eigen maken ook. Het eerste zou opgelost kunnen worden (al weet ik niet hoe) maar het tweede, namelijk domheid, kan je volgens mij niet oplossen..

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:24:

Zeer gewaardeerde coiners. Het spijt mij zeer dat ik er nét naast zat. De voorspelling kwam op als poep opzetten. Maar na een aantal jaren naar de BTCUSD chart turen, gecombineerd met wat fingerspitzengefühl kan je zomaar aardig goed zitten (1% marge).

Ik heb me in elk geval de afgelopen 2 dagen enorm vermaakt om te zien hoe de chart in één rechte lijn naar mijn target gewoog. Episch gevoel, en zeer vermakelijk dat wel :)
Jij verdient wel een babe, ouwe glazenbol grootmeester.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_qIYXrS_Y83_A6ZgWsXywVwCA9g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NONr2I4wkBIICrltONH6ECC7.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:24:

Zeer gewaardeerde coiners. Het spijt mij zeer dat ik er nèt naast zat. De voorspelling kwam op als poep opzetten. Maar na een aantal jaren naar de BTCUSD chart turen, gecombineerd met wat fingerspitzengefühl kan je zomaar aardig goed zitten (1% marge).

Ik heb me in elk geval de afgelopen 2 dagen enorm vermaakt om te zien hoe de chart in één rechte lijn naar mijn target bewoog. Episch gevoel, en zeer vermakelijk dat wel :)
Ik hoop gewoon dat je ook een long positie op dat inzicht geopend hebt want het wat wel echt mooi hoe dichtbij we kwamen. Dan houdt je er nog wat aan over ook namelijk :) Zelfs de BTC koers zelf is een beetje teleurgesteld dat we het niet gehaald hebben en dipt een bescheiden $500,-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:04
zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:25:
Heeft iemand ervaring met deze miner?: M2 Pro - LPWAN Crypto Miner. https://matchx.io/collect...m2-pro-lpwan-crypto-miner
Collega van mij heeft er sinds een 3 a 4 maanden 3 staan en heeft ze inmiddels terugverdiend. Lijkt me ook wel geinig om er 1 voor de fun aan te schaffen.
4 maanden geleden in BTC Eth bnb dot etc en hij had nu daadwerkelijk zijn inleg verdubbeld tot verdriedubbeld IPV enkel zijn inleg terug en dure hardware in huis, en was de koers niet gepumpt dan zou zijn tvt aanzienlijk langer duren of zelfs nooit komen

For the lulz aanschaffen als je een dikke PF hebt dan voelt het net als beetje staken met een memecoin, dus het kan wel, maar zou het niet doen zonder eerste een deftige pf

PS ik ken de miner niet en het is best lastig op eerste oog te zien wat het nou precies is, is dit een nieuwe vorm van minen met speciale coins?

Edit: oh het is gewoon een scamrouter, maar mijn post is ook geldig voor the real deal.

[ Voor 29% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-11-2021 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:29:
[...]

Ja, de volume candles (groen onderaan) zijn niet evenredig met de koerscandles.
Qua hoogte? Dat kan. Als er weinig volume aan kopers is maar helemaal geen volume aan verkopers dan kan de prijs enorm snel stijgen zonder dat er veel volume is, omdat de vraag het aanbod dan enorm overstijgt.

(hopelijk leg ik het goed uit, maar volgens mij werkt het zo)

[ Voor 7% gewijzigd door YES op 09-11-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit een troll? Het is toch wel duidelijk dat dit een scam is. Dit is een Wifi router met een cpu die nog geen tientje kost...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:00
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:35:
[...]

Qua hoogte? Dat kan. Als er weinig volume aan kopers is maar helemaal geen volume aan verkopers dan kan de prijs enorm snel stijgen zonder dat er veel volume is, omdat de vraag het aanbod dan enorm overstijgt.

(hopelijk leg ik het goed uit, maar volgens mij werkt het zo)
En die verhouding kan je zien aan?
Rsi heeft hier geen hol mee te maken toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:39:
[...]

Is dit een troll? Het is toch wel duidelijk dat dit een scam is. Dit is een Wifi router met een cpu die nog geen tientje kost...
Lol ik merk nu pas dat het gewoon een router lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:35:
[...]

4 maanden geleden in BTC Eth bnb dot etc en hij had nu daadwerkelijk zijn inleg verdubbeld tot verdriedubbeld IPV enkel zijn inleg terug en dure hardware in huis, en was de koers niet gepumpt dan zou zijn tvt aanzienlijk langer duren of zelfs nooit komen

For the lulz aanschaffen als je een dikke PF hebt dan voelt het net als beetje staken met een memecoin, dus het kan wel, maar zou het niet doen zonder eerste een deftige pf
Alsof hij daar wakker van ligt...die vent verdiend zoveel met crypto. Hij heeft ze er voor de fun bij. Er komt een keer een beer market en dan minen die dingen nog meer. Het is niet om instant rijk mee te worden , maar als je ze binnen een half jaar terugverdiend hebt is het daarna winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:39:
[...]

En die verhouding kan je zien aan?
Rsi heeft hier geen hol mee te maken toch.
Nu moet ik denk ik het stokje doorgeven aan een meer ervaren trader, want dit weet ik ook niet zo goed. Ik ben nog maar een beginner en focus me momenteel alleen nog maar op horizontale zones, MA lijnen en af en toe check ik ook of ik een divergence kan zien in een koers. Wat wel vaak zo is, is dat met hoog volume een beweging als krachtiger/robuuster wordt gezien, volgens mij.

@Jedi_Pimp, @anti elppa of misschien zelfs oppertrader @Taro, help me out please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:39:
[...]

Vertel me waarom dit een scam is en nu niet dom wat roepen. Ik wacht met smart op je onderbouwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Hij heeft ze inmiddels terug verdiend, want bull market. Nu aanschaffen betekent dat je of heel veel vertrouwen hebt in PlanB, of dat je over een paar jaar pas voordeel haalt uit deze kit.

Verder eens met TWeakLegend, als je die 2.5k in BTC had gestoken had je daar ook meer uitgehaald denk ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:09
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:34:
[...]

Ik hoop gewoon dat je ook een long positie op dat inzicht geopend hebt want het wat wel echt mooi hoe dichtbij we kwamen. Dan houdt je er nog wat aan over ook namelijk :) Zelfs de BTC koers zelf is een beetje teleurgesteld dat we het niet gehaald hebben en dipt een bescheiden $500,-
Helaas. Dat zou helemaal mooi zijn. Maar ik heb helemaal geen euro's.

Zo moest er laatst een nieuwe wasmachine komen, dan gaat met er pijn in het hart een sellorder uit bij gebrek aan fiat :7

Ik kan het iedereen trouwens wel aanraden. Als "de vrouw" geen of weinig toegang heeft tot fiat zorgt dat er vanzelf voor dat er niet teveel troep aangeschaft wordt.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Nog wat hopium

https://taproot.watch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:42:
[...]

Alsof hij daar wakker van ligt...die vent verdiend zoveel met crypto. Hij heeft ze er voor de fun bij. Er komt een keer een beer market en dan minen die dingen nog meer. Het is niet om instant rijk mee te worden , maar als je ze binnen een half jaar terugverdiend hebt is het daarna winst.
Werkte het maar zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Gelukszoekr schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:45:
[...]

Helaas. Dat zou helemaal mooi zijn. Maar ik heb helemaal geen euro's.

Zo moest er laatst een nieuwe wasmachine komen, dan gaat met er pijn in het hart een sellorder uit bij gebrek aan fiat :7

Ik kan het iedereen trouwens wel aanraden. Als "de vrouw" geen of weinig toegang heeft tot fiat zorgt dat er vanzelf voor dat er niet teveel troep aangeschaft wordt.
Heel herkenbaar.
95% in BTC hier haha. Fiat stinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Scirocco schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:43:
[...]

Hij heeft ze inmiddels terug verdiend, want bull market. Nu aanschaffen betekent dat je of heel veel vertrouwen hebt in PlanB, of dat je over een paar jaar pas voordeel haalt uit deze kit.

Verder eens met TWeakLegend, als je die 2.5k in BTC had gestoken had je daar ook meer uitgehaald denk ik.
Volgens mij is het principe van dat ding hoe hoger de koers hoe minder je mined. Hoe lager de koers hoe meer je mined. Maar goed , geen ervaringen maar wel commentaar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:43:
[...]

Vertel me waarom dit een scam is en nu niet dom wat roepen. Ik wacht met smart op je onderbouwing.
Je betaald 2000 euro voor een 528Mhz Cortex-A7 processor. Een processor die je bij Mouser kan bestellen voor 14 euro, en bij de fabrikant in groot volume voor de helft. Als je niet begrijpt dat de kopers van dit ding diegene zijn die genomen worden gaat niks meer je overtuigen van je collega's ongelijk.

Dit project wil overal wifi hotspots neerhangen en de eigenaar hiervoor betalen. Dat kan op een Wifi router van 100 euro ook. Sterker nog, KPN dit dit jarenlang met "KPN Fon".

Dit ding is geen miner, het is een overpriced router waar de makers je belonen met muntjes, het minen noemen, en zodoende overpriced routers kunnen verkopen en kunnen profiteren van de bullrun met "geminede" flippotokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:49:
[...]

Volgens mij is het principe van dat ding hoe hoger de koers hoe minder je mined. Hoe lager de koers hoe meer je mined. Maar goed , geen ervaringen maar wel commentaar.
Misschien zelf beginnen met vertellen wat het is want kan er geen touw aan vastknopen. Het lijktij totaal niks met mining te maken te hebben maar je krijgt betaald voor het draaien van een LPWAN maar verder staat er vrijwel niks over welke technologie wie en hoe gebruikers er gebruik van kunnen maken etc etc. Minen gaat over ofwel proof of work ofwel proof of stake. Proof of participation wat deze toko zegt is gewoon 'draai onze overpriced hardware en dan krijg je internetmuntjes'. Een kwartier googlen brengt me niet verder dan bovenstaande. Weet je collega wel meer? Deel die info, we horen het graag.

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-11-2021 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowhead
  • Laatst online: 18-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:52:
[...]

Je betaald 2000 euro voor een 528Mhz Cortex-A7 processor. Een processor die je bij Mouser kan bestellen voor 14 euro, en bij de fabrikant in groot volume voor de helft. Als je niet begrijpt dat de kopers van dit ding diegene zijn die genomen worden gaat niks meer je overtuigen van je collega's ongelijk.

Dit project wil overal wifi hotspots neerhangen en de eigenaar hiervoor betalen. Dat kan op een Wifi router van 100 euro ook. Sterker nog, KPN dit dit jarenlang met "KPN Fon".

Dit ding is geen miner, het is een overpriced router waar de makers je belonen met muntjes, het minen noemen, en zodoende overpriced routers kunnen verkopen en kunnen profiteren van de bullrun met "geminede" flippotokens.
OOF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:52:
[...]

Okay dit is al meer informatie. Maar kan je zoiets dan zelf bouwen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:54:
[...]

Ja makkelijk maar lees mijn vorige post. Het is niet ECHT minen maar het zit dichter bij een piramidespel. Het kan wel zo zijn dat ze echt een dik netwerk opbouwen en dat apparaten dat netwerk tegen betaling kunnen gaan gebruiken etc maar als jij je eigen ding bouwt heeft dat dus niks meer te maken met hun netwerk.

Als het project echt is dan zou dat heel mooi kunnen zijn (een wereldwijd iot netwerk waarbij apparaten met elkaar bandbreedte en diensten afrekenen) maar waarom debiel dure hardware..

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-11-2021 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:54:
[...]

Nou ik was dus net aan het bedenken. Ze claimen dat als ik 15 wifi routers in mijn huis ophang, op een hutje op de hei, dat ik dan nog steeds mijn rewards krijg voor elke router. Dus blijkbaar is meedoen genoeg, of het nuttig is wordt niet geregistreerd. Ze noemen dat "Proof of Participation".

Dus wat ik dacht, koop zo'n ding, probeer de firmware te dumpen, schrijf dat weg naar diezelfde processor die ik bij Mouser koop, en dan krijg ik de "mining" rewards zonder hun bullshit router te kopen.

Als iemand zo'n ding heeft liggen laat maar weten, we delen de winst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:59:
[...]

Nou ik was dus net aan het bedenken. Ze claimen dat als ik 15 wifi routers in mijn huis ophang, op een hutje op de hei, dat ik dan nog steeds mijn rewards krijg voor elke router. Dus blijkbaar is meedoen genoeg, of het nuttig is wordt niet geregistreerd. Ze noemen dat "Proof of Participation".

Dus wat ik dacht, koop zo'n ding, probeer de firmware te dumpen, schrijf dat weg naar diezelfde processor die ik bij Mouser koop, en dan krijg ik de "mining" rewards zonder hun bullshit router te kopen.

Als iemand zo'n ding heeft liggen laat maar weten, we delen de winst :P
Ik zal eens kijken of ik dat bij mijn collega kan fixen. Stuur ik het door naar jou en bouw jij zo'n ding. Daarna handleiding naar mij toe sturen en maak ik er ook een. Win win. Maar zal wel niet zo makkelijk zijn. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:04:
[...]

Ik zal eens kijken of ik dat bij mijn collega kan fixen. Stuur ik het door naar jou en bouw jij zo'n ding. Daarna handleiding naar mij toe sturen en maak ik er ook een. Win win. Maar zal wel niet zo makkelijk zijn. :)
Geloof me dat je de firmware zo van dat ding afhaalt. Is waarschijnlijk ook de reden dat de firmware van ze niet open-source is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UqKDq5wPPccNlbaa-UPsy-qf7vc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VdWec2iimQW8s8o2zW8KCW5s.png?f=fotoalbum_large

Zie ook dat ze al aardig wat miners op de Biesbosch deployed hebben. Geen idee hoe ze daar internet gekregen hebben maar daar zal ik wel te dom voor zijn. :P

https://mxcmapper.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:06:
[...]

Zie ook dat ze al aardig wat miners op de Biesbosch deployed hebben. Geen idee hoe ze daar internet gekregen hebben maar daar zal ik wel te dom voor zijn. :P

Met de Elon Musk ontvangers? 7(8)7
Wat een grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 18:25
Link (Chainlink) begint op USDT zich mooi te vormen hij staat op het punt om uit te breken. Het BTC pair geeft een mooie entry mogelijkheid in mijn ogen, goed genoeg om zelf een entry te nemen. 6079 lijkt mij een mooie target om de eerste winst te verzilveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coop
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:34
[...]

Geloof me dat je de firmware zo van dat ding afhaalt. Is waarschijnlijk ook de reden dat de firmware van ze niet open-source is.

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zkYMC6YlfayC1TRWMk5HtFyFTE4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/o80by3FkGGwn0dB1GD7GpoMu.png?f=fotoalbum_large

De Kerstman heeft er ook eentje staan. Hoe betaal je anders al die cadeau's tegenwoordig nog?

Volgens die website zijn er al 17000+ M2 Pro Miners. Lekkere omzet hebben ze dan @ 2.500USD per stuk.

[ Voor 4% gewijzigd door coop op 09-11-2021 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
[...]

[Afbeelding]

Dat gaat van node tot node he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
YES schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:43:
[...]

Nu moet ik denk ik het stokje doorgeven aan een meer ervaren trader, want dit weet ik ook niet zo goed. Ik ben nog maar een beginner en focus me momenteel alleen nog maar op horizontale zones, MA lijnen en af en toe check ik ook of ik een divergence kan zien in een koers. Wat wel vaak zo is, is dat met hoog volume een beweging als krachtiger/robuuster wordt gezien, volgens mij.

@Jedi_Pimp, @anti elppa of misschien zelfs oppertrader @Taro, help me out please :)
Ik weet niet zo goed wat @Masstje bedoelt met 'evenredig'. De kleuren van de volumebars onderaan komen overeen met de kleur van de candle (groen of rood). De hoogte van de volumebars hoeft niet overeen te komen met de hoogte van de candle, maar het kan wel. Als de candle hoog/groot is, is er veel prijsvolatiliteit geweest en dat gaat vaak gepaard met meer handelsvolume. Kijk voor de grap eens naar de daily chart en plot het volume eronder, vervolgens kan je kijken of je een correlatie ziet tussen lengte candlestick en lengte volumebar.

RSI heeft hier inderdaad niets mee te maken, die kijkt puur naar prijs en niet naar volume.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

coop schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:16:
[...]

[Afbeelding]

De Kerstman heeft er ook eentje staan. Hoe betaal je anders al die cadeau's tegenwoordig nog?

Volgens die website zijn er al 17000+ M2 Pro Miners. Lekkere omzet hebben ze dan @ 2.500USD per stuk.
Goeie vergelijking, want je moet ook in de kerstman geloven om dit te vertrouwen. Dit is gewoon KPN Fon met cryptoflippos als reward. En het stomme is, mensen trappen er massaal in, want nadenken is lastiger dan je creditcard trekken. De eerste fools die erin trappen verdienen er waarschijnlijk nog geld mee ook, omdat de greater fools hun flippos opkopen nadat ze de eerste fool hebben horen opscheppen. En de makers worden er schathemeltje rijk van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
zwembroek schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:49:
[...]

Het gaat er niet om hoeveel hij wel of niet mined, maar dat wat hij al gemined heeft nu zich helemaal de moeder moont vanwege de huidige waardes van crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Laatst online: 15:20

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

vandaag weer een saaie dag (nacht reken ik niet mee) :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:21:
[...]

Goeie vergelijking, want je moet ook in de kerstman geloven om dit te vertrouwen. Dit is gewoon KPN Fon met cryptoflippos als reward. En het stomme is, mensen trappen er massaal in, want nadenken is lastiger dan je creditcard trekken. De eerste fools die erin trappen verdienen er waarschijnlijk nog geld mee ook, omdat de greater fools hun flippos opkopen nadat ze de eerste fool hebben horen opscheppen. En de makers worden er schathemeltje rijk van.
Conclusie ik ben overtuigd en wens mijn collega succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:59:
[...]

... Ze claimen dat als ik 15 wifi routers in mijn huis ophang, op een hutje op de hei, dat ik dan nog steeds mijn rewards krijg voor elke router. Dus blijkbaar is meedoen genoeg, ...
15 * 2500 = 37.5K, daar kunnen ze idd de eersten wel lekker van belonen. En zo zal het dan ook wel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 07:49
Dat is nou echt een grote ponzi scheme geitenbende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 11:23
Partypsych schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:44:
Dat is nou echt een grote ponzi scheme geitenbende
ook mijn idee, echter geld hetzelfde voor "art", zijn ook opblazen/gemanipuleerde. Zie ook de huidige "retro" games markt hoe die gemanipuleerd is zodat die prijzen absurd zijn.

Hele crypto verhaal valt voor mij onder dezelfde noemer als ponzi scheme. Neemt niet weg dat ik er aan meedoe :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:34

MicroWhale

The problem is choice

forzaracing schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 11:36:
[...]

Ik snap volledig je punt en je hebt gelijk - wou eigenlijk geen voor of nadelen maar gewoon eerder weten wie er in zat met hoeveel % van zijn portefeuille en sinds wanneer - had nog nooit eerder over het muntje gehoord en had hier nog nooit iets over gelezen dus wou even zien als er interesse in was voordat ik me erover begon in te lezen ;)

Als hier al iemand direct zou zeggen - weg blijven want dit of dat - dan kon ik mij de moeite besparen
Ik snap jouw punt ook... maar dan nog dyor. Hier wordt namelijk ook vaak hard geroepen dat je beter weg kunt blijven van ubercumshotshibadogmooncoin xyz, maar als jij dyor doet en je vindt dat je er geld mee kan en wilt verdienen is het nog steeds helemaal prima. Dat kunnen wij niet voor je bepalen.

Anders gezegd: Je kunt beter een portfolio samenstellen waar je helemaal achter staat dan een portfolio waar een paar willekeurige mensen in dit topic iets willekeurigs over roepen. Want er komt me toch wat baggerinformatie hoogwaardige kwaliteitsinformatie langs hier op een dag! :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 11:23
MicroWhale schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:56:
[...]

Ik snap jouw punt ook... maar dan nog dyor. Hier wordt namelijk ook vaak hard geroepen dat je beter weg kunt blijven van ubercumshotshibadogmooncoin xyz, maar als jij dyor doet en je vindt dat je er geld mee kan en wilt verdienen is het nog steeds helemaal prima. Dat kunnen wij niet voor je bepalen.

Anders gezegd: Je kunt beter een portfolio samenstellen waar je helemaal achter staat dan een portfolio waar een paar willekeurige mensen in dit topic iets willekeurigs over roepen. Want er komt me toch wat baggerinformatie hoogwaardige kwaliteitsinformatie langs hier op een dag! :D
tnx for the financial advice, i'm going all in on ubercumshotshibadogmooncoin xyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-10 15:38
Om 16h de weekly close op 69k. Mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:34

MicroWhale

The problem is choice

Helza schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 14:57:
[...]

tnx for the financial advice, i'm going all in on ubercumshotshibadogmooncoin xyz
Zou ik ook doen met die 100 miljoenmiljard % rente per dag + al je coins 1000 jaar in lock-up! d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:12:

[Afbeelding]

Ja ik wilde je nog bedanken voor je tip.Was all in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Iemand fiat kopen? Moet er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

resusaapje

h less

[...]

[Afbeelding]

Nice! Ik zie een Tweakers project ontstaan. Hier zijn we toch tweakers voor? ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:05

Vis

dylan_ schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:07:
Als je straks in Litecoin was gestapt had je al op een mooie winst gestaan ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Vis schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:10:
[...]

Als je straks in Litecoin was gestapt had je al op een mooie winst gestaan ;)
Ja dat heb ik wel vaker :o
Blijft toch eng...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
Ik verwacht eigenlijk nog wel een pumpje op Dash :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

resusaapje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:10:
[...]

Nice! Ik zie een Tweakers project ontstaan. Hier zijn we toch tweakers voor? ;)
Je hoeft niet eens zelf hardware te bouwen, gewoon hun eigen devkit kopen voor 70 euro.

https://matchx.io/collect...ge/products/lpwan-dev-kit

Nu nog de firmware van hun miner scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

resusaapje

h less

Lijkt verdraaid veel op de OG: https://www.helium.com/

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PO0Z-Z_F34ghCCCUyGHz8vx74TY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QSo7Yo3GIK7gPelf6BCN6z6L.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als je een 500-e Abarth edition hebt prima.
Fiat minen doe ik al: dat heet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:40

WhySoSerious

Be the change.

Dikke ADA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 20:47
Joosie200 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:17:
[...]

Als je een 500-e Abarth edition hebt prima.
Fiat minen doe ik al: dat heet werken.
Tot nu toe is werken en het hebben van een koophuis wel mijn beste investering moet ik zeggen. Crypto+aandelen mogen wel volgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:10

PS5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
SOL mag gaan uitkijken naar de flip ADA very soon 💪

de weak hands uit ADA zijn eruit. dus ze mogen straks weer FOMO erin buy high 👍

[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 09-11-2021 15:21 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
Neen, neen...zo werkt het niet. ADA scam be!

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Uncle_Charles schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:20:
[...]

Neen, neen...zo werkt het niet. ADA scam be!
bedankt voor de mooie magische ADA muntje 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-10 15:38
Te lui en druk om het terug te zoeken. Maar staat ook op het tegeltje van @WhySoSerious
Insider mopje.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:40

WhySoSerious

Be the change.

ADA vanavond 69K!
Pagina: 1 ... 33 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!