https://opensea.io/seaart
Doe mij maar een panmetmie, ik heb honger...enomiss schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:36:
[...]
Doe mij maar een Bitcoin pandemie.
Met mondkapjes gemaakt van eurobiljetten.
#whenlambo?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Fixed
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 08-11-2021 17:43 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/KVWJEJlM9cDdri6aEge5is9c.gif?f=user_large)
Waarom zijn je berichten verwijderd?BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:51:
[...]
Lekker man! Ik had deze coin hier ook een aantal keren onder de aandacht willen brengen. De mods verwijderden mijn berichten. Best hoor. Maar mijn pockets zijn x4 gegaan.
Ik zie dé ATH zo snel nog geen ATH bereiken eerlijk gezegd.
Verwijderd
Duurde even want het was druk bij de Aldi, maar ik ben er nu klaar voor.dylan_ schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:02:
Fasten your seatbelts!
[Afbeelding]
We are going to MOON!
Kunnen we tussen 20.30 en 23.30 vertrekken en daarna stabiliseren tot morgen 08.45u?Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:06:
[...]
Duurde even want het was druk bij de Aldi, maar ik ben er nu klaar voor.
Zero.
Waarom stabiliseren?Pelox schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:08:
[...]
Kunnen we tussen 20.30 en 23.30 vertrekken en daarna stabiliseren tot morgen 08.45u?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Covid hoax = coax. Terwijl we allemaal weten dat crypto juist beter werkt over glasvezel verbindingen. Egt waar.WhySoSerious schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:33:
Covid is een hoax.
Kunnen we dit nu weer achter ons laten?
Jij hebt andere plannen tussen die tijden?Pelox schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:08:
[...]
Kunnen we tussen 20.30 en 23.30 vertrekken en daarna stabiliseren tot morgen 08.45u?

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Voor sommigen zijn het inderdaad fortuinen, voor de meesten in dit topic enkel bij de Bruna afjuinen.

CRO power !
Servor schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:51:
Mwoch, fortuin… dat zeker niet. Maar bijna 40% winst op m’n inleg in een half jaar vind ik gewoon geinig. Via die gure banken had je dat in geen 40.000 jaar gehad. Voelt een beetje als gratis geld.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cSc77ot3u7rMxiq7AseN4bYn.png?f=user_large)
Kijk deze moneyprinter gaan, ROI binnen maand gehaald.
Gratis GELD
Hoe doe je dat? Is dit dat valium mining?Jelmer93 schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:56:
[...]
[Afbeelding]
Kijk deze moneyprinter gaan, ROI binnen maand gehaald.
Gratis GELD
Zucht...
Ik wacht nog steeds op ADA de 100 dollar aanraakt. Go ada go adainfo33 schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:55:
Kom op ADA doe eens gezellig, zelfs ALGO gaat je nog inhalen zo![]()
CRO power !
Dan kun je wachten tot je 100 gram (ofwel een ons) weegtcursquidHome schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:59:
[...]
Ik wacht nog steeds op ADA de 100 dollar aanraakt. Go ada go ada![]()

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
nou,,, ADA lijkt te luisterencursquidHome schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:59:
[...]
nothing stops this train
Verwijderd
Ik gok dat dat je 1,50-2 euro zal opleveren.thierry1982 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:34:
[...]
Dan heeft het weinig zin. Thanks voor je antwoord. Wilde er een flufje ingooien (0,5 BNB).
Zie het feedback topic.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 08-11-2021 19:18 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zeker raar maarja BTC is ook een stablecoin die inmiddels rond de 65k waard isKol Nedra schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:10:
hoe kan een stablecoin nou moonen? raar muntje die ADA

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat heb ik gemist??
Wtf gebeurt er met mijn zak CELR? Wordt tijd dat ze weer wat hopium nieuws uitbrengen..
BNB en BTC daartegen
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hier ook wachten op een pumpje CELR!Ronald.42 schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:33:
De laatste pagina's 50% blauwe lettertjes...
Wat heb ik gemist??![]()
Wtf gebeurt er met mijn zak CELR? Wordt tijd dat ze weer wat hopium nieuws uitbrengen..
BNB en BTC daartegen
Top project, dikke tech.
Genoeg hopium?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Die heeft inderdaad nog flink wat goed te maken op BTC pair.
1 LTC = 0.25 BTC ooit
Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:16:
[mbr]** Offtopic. **[/mbr]
zwembroek schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:18:
[mbr]** Offtopic. **[/mbr]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eeZCiXZkZUBgfj8Ei68Ja9Ki.gif?f=user_large)
Wel gewoon in de ochtend trouwens, om 11:35 moeten we de 69k aantikken.
Ik vind 't wel prima zo. 's Ochtends vrolijk en een paar k hoger wakker worden en overdag eindelijk eens een beetje productief aan het werk zonder lijntjes te checken en de slowchat proberen bij te houden. Dat laatste heb ik al een beetje opgegeven. Ik hoop dat @Taro en kornuiten het met alleen de gerapporteerde posts redden, want alles hier bijhouden is een dagtaak.YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:59:
Kan Bitcoin nou morgen alsjeblieft overdag moonen? Allemaal leuk hoor dat het afgelopen nacht gebeurde maar ik wil het graag meemaken en zien gebeuren, is dat tegenwoordig ook al teveel gevraag?
Verwijderd
Er is toch niets beter dan smorgens je phone te openen en te zien dat je coins lekker gestegen zijn imo.YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:59:
Kan Bitcoin nou morgen alsjeblieft overdag moonen? Allemaal leuk hoor dat het afgelopen nacht gebeurde maar ik wil het graag meemaken en zien gebeuren, is dat tegenwoordig ook al teveel gevraag?
Tsss, je kan toch ook gewoon opblijven, of je scherm opnemen, kun je het 's ochtends terugkijken.YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:59:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Over goedmaken gesproken. Iemand nog in BCH?Vis schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:50:
[...]
Die heeft inderdaad nog flink wat goed te maken op BTC pair.
1 LTC = 0.25 BTC ooitAls dit niet voldoende hopium door je aderen laat stromen weet ik het ook niet meer.

Mooi dit. Recent nog voor 700 dollar LTC gejat hier van iemand.
Niet duidelijk. Ze hadden het idee dat ik hier "shitcoins" kwam shillen. Zwaar onterecht. Ik wilde de aankomende groei juist bij iedereen bekend maken. Gunnen enzo.
:{ ²
Kan je lang wachten ahahahacursquidHome schreef op maandag 8 november 2021 @ 18:59:
[...]
Ook maar besloten om niet op extra DAR uit Binance earn te wachten maar aan de Lazio launchpad mee te doen. Eens kijken of we daar weer een mooie kar boodschappen en een 6 packje bockbier aan over kunnen houden!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
RadixBansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:23:
[...]
Niet duidelijk. Ze hadden het idee dat ik hier "shitcoins" kwam shillen. Zwaar onterecht. Ik wilde de aankomende groei juist bij iedereen bekend maken. Gunnen enzo.
Volgens mij mag je best coins inhoudelijk toelichten en daarbij aangeven dat je er zelf in zit zonder al te nadrukkelijk op te roepen tot het aankopen ervan. Ik ben wel benieuwd wat het is/doet, wat de usecase is, dus vertelBansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:23:
[...]
Hij heeft x4 gedaan in een kleine 2 weken man. Uniek project. Lees je eens in. Ik gun het je.
https://www.bol.com/nl/nl/f/the-radix/30550350/BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:28:
[...]
Hij heeft x4 gedaan in een kleine 2 weken man. Uniek project. Lees je eens in. Ik gun het je.
Gelijk besteld, ziet er spannend uit.
Hier meer info:YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:26:
[...]
Volgens mij mag je best coins inhoudelijk toelichten en daarbij aangeven dat je er zelf in zit zonder al te nadrukkelijk op te roepen tot het aankopen ervan. Ik ben wel benieuwd wat het is/doet, wat de usecase is, dus vertel
https://www.radixdlt.com/
https://allesovercrypto.n...complete-uitleg-beginners
Naar eigen zeggen zijn zij de eerste partij die het crypto trillemma oplossen:
- Snelheid
- Hoe groter het netwerk hoe sneller ze worden
- Schaalbaarheid
- Beveiliging
Mag prima in deze reeks, is geen pump en dump las ik net in de officiële Floki Telgram groep:Xqlus1ve schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:58:
FLOKI doet ook nog weinig, oh shit verkeerde topic
Zou mooi zijn als er even een paar mooie exchanges Floki gaan ondersteunen. Rijdt die tram 5 niet alleen voor @roflexx en mij door de hoofdstad.Bitmart was supposed to delay the listing until later this week, Vikings. They are just one of the many CEXs that will be listing us.
Interesting they FOMOd listed us today.
I sent them a message already though (so should be removed until later in the week most likely!)!
It is just one the the many exchanges we've concluded stuff with!
In essence: FLOKI is not a pump and dump and we're not here to cater to the weak hands. We're in control of the situation and I'm in contact with AT LEAST half a dozen exchanges (spoke to about 5 today and just hopped off a call with one of these CEXs to see the Bitmart chatter).
We're not in a hurry; you'll start seeing A LOT of CEXs start listing FLOKI gradually going forward.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Xa6RvVZx1TRHdpVsx5hXHWj6.gif?f=user_large)
Verwijderd
"Eigen programmeertaal" = Rust met een libraryBansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:34:
[...]
Hier meer info:
Naar eigen zeggen zijn zij de eerste partij die het crypto trillemma oplossen:Daarnaast zijn ze nu bezig met een programmeertaal genaamd scrypto. Ze hebben tot nu redelijk onder de radar geopereerd. Maar ze komen nu los.
- Snelheid
- Schaalbaarheid
- Beveiliging

Ja om 12:50.Vis schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:37:
Iemand al de staking opbrengsten ontvangen van Bitvavo vandaag? Ze zijn weer eens laat..
[Afbeelding]
Doet iemand dat handmatig daar op kantoor ofzo? Vaag dat hier nog niks binnen is dan.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cRKWtWCoTVRt0oCcYNpUwIt7.jpg?f=user_large)
Edit: ah komt zojuist binnen
[ Voor 42% gewijzigd door Vis op 08-11-2021 20:57 ]
Klopt maar hij had wat vertraging bij de bruna vandaag.Vis schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:42:
[...]
Doet iemand dat handmatig daar op kantoor ofzo? Vaag dat hier nog niks binnen is dan.
Zero.
Hmm, even beetje zitten rondkijken en wat dingen op Reddit gelezen maar de claims zijn behoorlijk ambitieusBansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:34:
[...]
Hier meer info:
Naar eigen zeggen zijn zij de eerste partij die het crypto trillemma oplossen:Daarnaast zijn ze nu bezig met een programmeertaal genaamd scrypto. Ze hebben tot nu redelijk onder de radar geopereerd. Maar ze komen nu los.
- Snelheid
- Schaalbaarheid
- Beveiliging
Ik zeg niet dat het niet kan of onbetrouwbaar is, ik ben niet ervaren genoeg om dat in te schatten op basis van wat ik lees, mede door alle crypto-jargon wat mij weinig zegt..
Ik ga wel ff kijken of ik er iets mee ga doen. Ze hebben in ieder geval al wat goed ingelichte en enthousiaste fans of een slimme shill-tactiek
Mijn chickie Ingrid is folgende week woensdag jarig en om haar te verassen heb ik 5 Bitkoins gekocht bij BestDeal4You. Ze waren daar een stuk goetkoper dan op BLOX maar ik wacht nu al twee weken op m'n besteling.
Iemand erfaring met de exstjeens BestDeal4You? Of ben ik nou mijn geld kweit?
BestDeal4You
(ik hoop dat iemant mij kan helpu)
Is dit een hele sneaky manier om je webshop met random zooi hier neer te plempen?iVibes schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:49:
Hallo, Henk hier...
Mijn chickie Ingrid is folgende week woensdag jarig en om haar te verassen heb ik 5 Bitkoins gekocht bij BestDeal4You. Ze waren daar een stuk goetkoper dan op BLOX maar ik wacht nu al twee weken op m'n besteling.
Iemand erfaring met de exstjeens BestDeal4You? Of ben ik nou mijn geld kweit?
BestDeal4You
(ik hoop dat iemant mij kan helpu)
Zo ja, goed gedaan want ik vind het super vet. Meteen het product van de week (verloopnippel voor fietsventiel) besteld, vet gaaf.
1
2
3
4
5
| Het is de eerste blockchain die een miljoen transacties per seconde redt! Zonder dat dit ten koste gaat van de decentraliteit Daarmee is het de eerste cryptocurrency die een kans maakt om de grote jongens als Bitcoin en Ethereum uit te dagen Je kan gemakkelijk dApps erop laten draaien Het zou zomaar de coin kunnen zijn die zorgt voor massa-adoptie in de cryptowereld |
Vanmiddag mn paar duppies ontvangenVis schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:37:
Iemand al de staking opbrengsten ontvangen van Bitvavo vandaag? Ze zijn weer eens laat..
[Afbeelding]

Nog 100x dit wat LRC vandaag aan het doen is en dan kan ik eindelijk de knipperlicht van een Lambo kopen.
Je vroeg het dus niet voor een vriend 😋Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:00:
Ik ben rijk, ik ben rijk.
Nog 100x dit wat LRC vandaag aan het doen is en dan kan ik eindelijk de knipperlicht van een Lambo kopen.
Het zijn vooralsnog claims ipv harde specs geloof ik?BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:56:
Welke coin heeft dergelijke specs nog meer?
code:
1 2 3 4 5 Het is de eerste blockchain die een miljoen transacties per seconde redt! Zonder dat dit ten koste gaat van de decentraliteit Daarmee is het de eerste cryptocurrency die een kans maakt om de grote jongens als Bitcoin en Ethereum uit te dagen Je kan gemakkelijk dApps erop laten draaien Het zou zomaar de coin kunnen zijn die zorgt voor massa-adoptie in de cryptowereld
Als ik het goed lees duurt het nog een aantal releases voordat dit ook waargemaakt kan worden. Maar goed, dat geld natuurlijk voor meer crypto projecten.
En dat meer snelheid niet altijd ten goede komt van de veiligheid ookYES schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:06:
[...]
Het zijn vooralsnog claims ipv harde specs geloof ik?
Als ik het goed lees duurt het nog een aantal releases voordat dit ook waargemaakt kan worden. Maar goed, dat geld natuurlijk voor meer crypto projecten.
De gratis duppies van nu zijn over een aantal jaar wellicht wel gratis ventieldopjes voor je lambo
Tja, maar zij beweren dus juist dat ze het hand in hand kunnen laten gaan. Maar goed. Interessant om wat over te lezen maar ik kan die claims allemaal niet op waarde schatten. Mocht ik met mijn leveraged trading potje zo enorm hard richting de maan schieten dat ik van gekkigheid niet meer weet wat ik er mee moet, dan koop ik misschien wel wat radix, ooit. Maar voorlopig zeker niet.malarkan schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:08:
[...]
En dat meer snelheid niet altijd ten goede komt van de veiligheid ook
Nee, harde specs. Ze hebben het al hard kunnen maken.YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:06:
[...]
Het zijn vooralsnog claims ipv harde specs geloof ik?
Welke andere projecten beweren min of meer hetzelfde? Want daar moeten we zijn.
Als SHIBA dipt gaat echt alles door het putje. Wordt tijd dat die hondenbende een beetje sideways gaat dan kan Bitcoin eindelijk weer eens moonen...

Mooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"
100k Loopring in augustus 2020 gekocht en voor een kleine winst weer verkocht.
Had ook 1m (!) MATIC in dezelfde periode gekocht en tegen 16% (!) in stake staan. Had ik ff lekker in stake moeten laten staan.....
Had het op zich wel goed gespot (ETH scaling = schouderklopje waard), maar de verkoopmomenten waren zo schikbarend slecht, dan niemand mij hier nog serieus moet nemen
Kan iemand mij ff vertellen wanneer ik mijn DOT moet cashen? Dit lijkt me namelijk een goed moment om ff 20-25% van de stack te cashen, maar ik durf dus niet meer
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 08-11-2021 21:17 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dat moet je een week voordat alles gaat zakken pas cashen. Anders loop je winst mis.Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:14:
Ik ga mezelf weer ff kwetsbaar opstellen:
Had ook 1m MATIC in dezelfde periode gekocht. Had ik ff lekker moeten hodlen.....![]()
Had het op zich wel goed gespot (ETH scaling = schouderklopje waard), maar de verkoopmomenten waren zo schikbarend slecht, dan niemand mij hier nog serieus moet nemen.
Kan iemand mij ff vertellen wanneer ik mijn DOT moet cashen? Dit lijkt me namelijk een goed moment om ff 20-25% van de stack te cashen, maar ik durf dus niet meer
Als jij jouw 10.000 miljard DOT gaat cashen trek je de hele geitenbende omlaag, dus gewoon niet verkopen aub.Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:14:
Had ook 1m MATIC in dezelfde periode gekocht. Had ik ff lekker moeten hodlen.....![]()
Had het op zich wel goed gespot (ETH scaling = schouderklopje waard), maar de verkoopmomenten waren zo schikbarend slecht, dan niemand mij hier nog serieus moet nemen.
Ah oké. Dat heb ik dan niet goed gelezen/gezien. Wie heeft/hebben dat getoetst of kunnen toetsen dan? Zijn dat onafhankelijke constateringen?BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:13:
[...]
Nee, harde specs. Ze hebben het al hard kunnen maken.
Welke andere projecten beweren min of meer hetzelfde? Want daar moeten we zijn.
Nee zo bedoelde ik het niet. Er zijn veel crypto projecten die enorm ambitieuze dingen beweren te gaan bewerkstelligen en dat valt dan in de praktijk vaak erg tegen of duurt enorm lang. Vandaar de opmerking dat er wel meer crypto projecten zijn met enorme ambities die dan nog ff een paar releases nodig hebben om het waar te maken waarna dat maar duurt en duurt
Ik wil dus niet zeggen dat radix ook zo zou zijn maar wel dat ik aangaande crypto projecten altijd een gezonde dosis scepsis heb
Ja, dat dacht ik altijd te doen, maar mijn timing is beroerd.Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:16:
[...]
Dat moet je een week voordat alles gaat zakken pas cashen. Anders loop je winst mis.
Misschien niet de hele bag cashen de volgende keer
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gewoon alles cashen nu, het is mooi geweest. Crypto is niets voor jou, je zegt het zelf alMooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:14:
Had ook 1m (!) MATIC in dezelfde periode gekocht en tegen 16% (!) in stake staan. Had ik ff lekker in stake moeten laten staan.....![]()
Had het op zich wel goed gespot (ETH scaling = schouderklopje waard), maar de verkoopmomenten waren zo schikbarend slecht, dan niemand mij hier nog serieus moet nemen![]()
Nou, het begint te leven hoor:Alpina schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:40:
Nog iemand in Kadena toevallig?
SOL flashbacks all over again. In tegenstelling tot Solana ga ik deze eens wat langer holden. DYOR 😎
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Maar je bent niet alleen, zo heb ik lang geleden mijn 500k vet op 3 cent de deur uit gedaan..
Of mijn 500 bnb op 10 dollar verkocht, gekocht op 2.50 zoiets.
Dus je bent zeker niet alleen, als je wat verkoopt zou ik dat lekker doen in stukken. 50% verkopen en 50% houden.
Ik zelf verkoop voorlopig helemaal nog niks, misschien wanneer deze run aan z’n einde komt dat ik de helft verkoop van alles, in de hoop dat ik later dan goedkoper terug kan kopen. De andere helft laat ik staan, ik wil straks wanneer ik 40 ben met ‘pensioen’ en ik hoop dat Crypto daar voor gaat zorgen!
Heb er nog 7 jaar de tijd voor
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!