Iets met Bitcoin of Anti-vaxx vermoed ikLarryD schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:35:
Iemand een idee waar die 'It's going to be a big week' retweet van PlanB over gaat?
Nee denk 69k
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Iets met Bitcoin of Anti-vaxx vermoed ikLarryD schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:35:
Iemand een idee waar die 'It's going to be a big week' retweet van PlanB over gaat?
Ik gok over BTC en een nieuwe ATH, misschien wel +10kLarryD schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:35:
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Mag ik een anti bitcoin vaccinatie? Liefst eentje die een half jaar duurt. Heb ik eindelijk tijd om weer eens een boek uit te lezen.
Onderstaand zie je welke tweet hij retweette, en wanneer de originele tweet dus geplaatst werd..LarryD schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:35:
Beter om dan geen boeken van Enomiss te gaan lezen.veertje schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:38:
[...]
Mag ik een anti bitcoin vaccinatie? Liefst eentje die een half jaar duurt. Heb ik eindelijk tijd om weer eens een boek uit te lezen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dat btc even een stapje terug doet naar 40k.LarryD schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:35:
Je private keys/inloggegevens van exchanges ergens posten en je bent snel van bitcoin verlost denk ik.veertje schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:38:
[...]
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 08-11-2021 20:30 ]
Boektip.veertje schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:38:
[...]
Dat is wel het beste, online niet op voorraad
Normaalgesproken kunnen we America de schuld geven maar het is een half uur tevroegDaWayne schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:48:
WTF doet BTC nu weer? We gingen toch naar boven hadden we afgesproken?
[ Voor 12% gewijzigd door jorwas op 08-11-2021 14:49 ]
Google maar eens op blow-off top.DaWayne schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:48:
Wat maakt dat je een duikeling naar beneden had verwacht? Op de daily staat de rsi nog niet op overbought boven de 70. En nee Murica is wakker is geen redenjorwas schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:33:
[Afbeelding]
Op de 5 min aan het einde van de driehoek, vermoed dat het een uitbraakje naar beneden word. Wel leuk dat de driehoek precies om 15:00 eindigt, kunnen we Amerika weer de schuld geven
Ik had het ook wel verwacht. Amerikanen beginnen wakker te worden namelijk.Joosie200 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:50:
[...]
Wat maakt dat je een duikeling naar beneden had verwacht? Op de daily staat de rsi nog niet op overbought boven de 70. En nee Murica is wakker is geen reden
Ja precies, mijn vriendin is ook overbought, maar blijft ook gewoon doorgaan met uitgevenJoosie200 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:50:
[...]
Wat maakt dat je een duikeling naar beneden had verwacht? Op de daily staat de rsi nog niet op overbought boven de 70. En nee Murica is wakker is geen reden
UberLurker Departement #GG.
YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ik had het ook wel verwacht. Amerikanen beginnen wakker te worden namelijk.
Badum tssjSkrunsies schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ja precies, mijn vriendin is ook overbought, maar blijft ook gewoon doorgaan met uitgeven
Facking weak hands ook.Joosie200 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:52:
[...]
[Afbeelding]
Stomme cowboys meteen weer op de sell knop rammen
Overbought? Dan zal ze binnenkort wel gedumpt worden.Skrunsies schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ja precies, mijn vriendin is ook overbought, maar blijft ook gewoon doorgaan met uitgeven
DaWayne schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:53:
Zolang ze hun winst dan in Floki stoppen hoor je mij niet klagen trouwens
DaWayne schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:48:
[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 08-11-2021 14:55 ]
Ray_ schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:54:
[...]
Overbought? Dan zal ze binnenkort wel gedumpt worden.
Waarom niet het account van je ouders op jouw kaart schakelen en dan winst delen oid?, of is crypto taboo in jouw familieKol Nedra schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:33:
ik kan ook netflix van mijn ouders gebruiken tho🙃
Inderdaad, irritante gasten op hun paard.Joosie200 schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:52:
[...]
[Afbeelding]
Stomme cowboys meteen weer op de sell knop rammen
Inderdaad makkelijke voorspelling.. USA markt open… sell. Amerikanen zijn traders geen beleggers.YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:51:
[...]
Ik had het ook wel verwacht. Amerikanen beginnen wakker te worden namelijk.
YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:56:
[...]
Inderdaad, irritante gasten op hun paard.
Ik zeg, zeker met dit weer, HODL en vat geen kou, boy!
Verwijderd
lekker decadent, wel met persoonlijk kenteken dit keer? x-shib-xVerwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:02:
Vet kut.
Rij net met mijn lambo langs de stoeprand, kras op de velg.
Meteen maar weggepleurt en een nieuwe besteld.
Ach welnee, ons aller @Gelukszoekr heeft gezegd dat we morgen om 11:35 op 69k staan en hij heeft een website met crypto tips dus dat kan je gerust opvatten als financieel advies. Mocht je een schoonmoeder hebben, verkoop haar dan en steek het geld in bitcoin, nu het nog onder de 69k kan!!JoebarRC schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:58:
[...]
Inderdaad makkelijke voorspelling.. USA markt open… sell. Amerikanen zijn traders geen beleggers.
Krijgen waarschijnlijk weer dezelfde week als steeds.. Maandag omhoog, rest van de week steeds lower highs..
Open je crypto.com app -> accounts -> onder crypto wallet Crypto.con aanklikken -> daar staat bij mij “Upgrade” en kan ik upgradenmannowlahn schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:30:
[...]
In welke app bedoel je dit? Ik zie nergens 'Úpgrade' staan? Welk doel heeft deze upgrade dan? in ce crypto.com app zie ik onder tabblad cards staan dat jade green geselecteerd is. maar zal nu dan 3500 euro moeten storten en daar cro voor moeten kopen.
Mijn schoonmoeder zal weinig opleveren, valt onder deze categorie:YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:06:
[...]
Mocht je een schoonmoeder hebben, verkoop haar dan en steek het geld in bitcoin, nu het nog onder de 69k kan!!
Barry wie?YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:39:
[...]
Onderstaand zie je welke tweet hij retweette, en wanneer de originele tweet dus geplaatst werd..
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Barry Batsbak denk ik. Waarschijnlijk goed met Photoshop en daarmee jouw tweet gejat. Misschien moet je hem maar ff aanklagen.
Haha. Gisteren las ik hier ook nog dat Dries Roelvink de échte Satoshi is. Leerzaam topic dit welYES schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:13:
[...]
Barry Batsbak denk ik. Waarschijnlijk goed met Photoshop en daarmee jouw tweet gejat. Misschien moet je hem maar ff aanklagen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee @Verwijderd is de échte Satoshi. Maar het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat Dries Roelvink gewoon Jaapio in vermomming is om zo een beetje in de luwte te kunnen leven van al die bekendheid in dit topic..Gelukszoekr schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:16:
[...]
Haha. Gisteren las ik hier ook nog dat Dries Roelvink de échte Satoshi is. Leerzaam topic dit wel
buy when green, sell when red. Niks mis mee.Nopheros schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:12:
Kreeg net een berichtje van m'n ouders, of ik niet ff 2k aan bitcoin kan kopen voor ze...
Lekkere timing ook weer natuurlijk.
Stuur ff je adres en seed Phrase. Want die kras krijg ik zo uit de velg, en kan je die bespaarde euro's weer in BTC pompen.Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:02:
Vet kut.
Rij net met mijn lambo langs de stoeprand, kras op de velg.
Meteen maar weggepleurt en een nieuwe besteld.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit ligt toch echt meer aan jou dan aan dit topic hoor. Voor koersinfo zou ik sowieso aanraden de koersen te checken.zwembroek schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:22:
Ik kan voortaan beter eerst de koers checken i.p.v. hier bij te lezen. Ik dacht we zijn compleet rekt. Check ik de koers wtf mensen doe eens rustaaaaghh.
Het hep op feesboek gestaan.josvaesen schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:23:
No problems. Ik heb het ff opgezocht: 66k > 64K > 111K
Komt van twitter, kan niet misgaan
nothing stops this train
Nope hier ook hoorKol Nedra schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:46:
$BOO nieuwe ATH 😁
niemand zit erin zeker alleen ik? 👀
Ik ben 55, hoe denk je dat mijn schoonmoeder eruit zou zienYES schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:06:
[...]
Ach welnee, ons aller @Gelukszoekr heeft gezegd dat we morgen om 11:35 op 69k staan en hij heeft een website met crypto tips dus dat kan je gerust opvatten als financieel advies. Mocht je een schoonmoeder hebben, verkoop haar dan en steek het geld in bitcoin, nu het nog onder de 69k kan!!
Ik heb alles verkocht toen 'ie x2 was gegaan, inmiddels is het x4...
Dat doe ik dus niet, inleg eruit halen en laten staanVictor Belli schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:58:
[...]
Maarja hindsight is een ***.
Deels in The Graph gestopt, die gaat ook lekker
Antiek is toch veel waard?JoebarRC schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:56:
[...]
Ik ben 55, hoe denk je dat mijn schoonmoeder eruit zou zien
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Om mijn inleg er uit te halen moet hij x10 doen. Want ik ben door beginnersfouten flink de mist in gegaan.Xqlus1ve schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:00:
[...]
Dat doe ik dus niet, inleg eruit halen en laten staan
OuchTartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:11:
[...]
Om mijn inleg er uit te halen moet hij x10 doen. Want ik ben door beginnersfouten flink de mist in gegaan.
Dit inderdaad, ik heb veel muntjes die achteraf x ??? gingen, maar de nieuwe munten deden ook prima mee. Lekker blijven traden.Victor Belli schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:58:
[...]
Maarja hindsight is een ***.
Deels in The Graph gestopt, die gaat ook lekker
Yep. En ongeduld. En nog een paar keer buy high sell low en dan meer ongeduld.
Die fouten heb ik ook gemaakt. daar ben ik mee gestopt dat inspringen als hij volatiel is geworden. kan alleen maar fout gaanTartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:15:
[...]
Yep. En ongeduld. En nog een paar keer buy high sell low en dan meer ongeduld.
Hahaha...Ngangatar schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:14:
[...]
Dit inderdaad, ik heb veel muntjes die achteraf x ??? gingen, maar de nieuwe munten deden ook prima mee. Lekker blijven traden.
Pas in de bear inkopen voor jarenlange HODL, tot dan moet het rollen.
[ Voor 3% gewijzigd door Victor Belli op 08-11-2021 16:24 ]
Lijkt al weer lekker omhoog te willenPlanR schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:11:
Nu een streep omlaag & we hebben een mooie bartje
Order staat al klaar om gesubmit te worden... 69420Victor Belli schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:30:
69k incoming.
Als we met zijn allen op Mars zitten en je op 20 april bezoek krijgt van je kleinkind omdat het de herdenkingsdag is van de Messias Elon Musk?Qunix schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:34:
[...]
Order staat al klaar om gesubmit te worden... 69420
En ja, ik kan het nu goedkoper krijgen, maar DAT DOET ER NIET TOE! Ik wil later kunnen zeggen... "Weet je jong, vroeger had opa een order geplaatst op 69420 in fiat dollars."
- "Maar wat is een fiat dollar, opa?"
Lekker man! Ik had deze coin hier ook een aantal keren onder de aandacht willen brengen. De mods verwijderden mijn berichten. Best hoor. Maar mijn pockets zijn x4 gegaan.keepitfrosty schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:44:
Radix….nuff said
:{ ²
Verwijderd
Ik zie alleen een gemiste kans voor 66666,66.Ngangatar schreef op maandag 8 november 2021 @ 16:41:
Pure kunst dit. Mooi groen is niet lelijk.
[Afbeelding]
Pas op met tips, of mensen die je aanbieden dit voor je te willen doen.Esmee1981 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:55:
Kan iemand mij aub helpen.
Ik heb de bitcoins in euro's nu bij holdings staan.
Ik wil het laten uitbetalen, maar hoe moet dit?
Hoe voeg ik een bank account toe.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
[ Voor 19% gewijzigd door jamiev90 op 08-11-2021 17:03 ]
Verwijderd
Hoe laat vertrekken we? Moet eigenlijk nog even boodschappen doen.dylan_ schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:02:
Fasten your seatbelts!
[Afbeelding]
We are going to MOON!
Als je nog ff wacht kun je de boodschappen laten doenVerwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:06:
[...]
Hoe laat vertrekken we? Moet eigenlijk nog even boodschappen doen.
[ Voor 34% gewijzigd door iVibes op 08-11-2021 17:17 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
[ Voor 56% gewijzigd door NomadTitan op 08-11-2021 17:26 ]
Verwijderd
2 treetjes Schultenbräu en een kofferbak poppie.iVibes schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:15:
Hoeveel kratjes bier passen er in een Lambo?
#dtv
edit: treetjes Schultenbrau bedoel ik natuurlijk...
Verwijderd
Elke dag rekenen ze mee. Dus ja je bent laat, maar niet te laat.thierry1982 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:26:
Vraagje; ik wil nog wat BNB inleggen voor de Porto token die binnenkort online komt. Ben ik daar nu te laat voor? Lees dat ze 10 dagen je saldo monitoren.
gaat om het gemiddelde, als je er genoeg in knalt dan gaat je gemiddelde wel omhoog.thierry1982 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:26:
Vraagje; ik wil nog wat BNB inleggen voor de Porto token die binnenkort online komt. Ben ik daar nu te laat voor? Lees dat ze 10 dagen je saldo monitoren.
[ Voor 14% gewijzigd door Wiley99 op 08-11-2021 17:34 ]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 08-11-2021 19:10 ]
https://opensea.io/seaart
[ Voor 76% gewijzigd door Taro op 08-11-2021 19:13 ]
Dan heeft het weinig zin. Thanks voor je antwoord. Wilde er een flufje ingooien (0,5 BNB).Ngangatar schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:29:
[...]
Elke dag rekenen ze mee. Dus ja je bent laat, maar niet te laat.
Maar er zijn maar 4 miljoen tokens, en uit mijn hoofd meen ik dat er vorige keer 7,5 miljoen (checked, 8,1 miljoen) BNB ingezet waren. Dus ik weet niet hoeveel BNB je wilt kopen, maar als het aantal deelnemers hetzelfde zal zijn, zal je niet heel veel extra scoren met een paar losse extra BNB's.
Verwijderd
Hier over.LarryD schreef op maandag 8 november 2021 @ 14:35:
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq