[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.013 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Vis schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:19:
Dus niet CELR op 0,20 dollarcent verkopen @Mooody ;)

HODL de moeder
Met CELR heb ik dus geen spijt, die ging lekker d:)b
Dus het gaat niet altijd mis gelukkig.

Naja de (relatief kleine) winsten van MATIC en LRC gingen weer in ETH, DOT en KSM, dus op zich prima. Maar de PF had ook zomaar het veelvoudige kunnen zijn.

Anderzijds houd ik niet van flufjes hier en daar. Waarschijnlijk blijf ik ook zo denken, dus eigenlijk moet ik alleen ff wat frustratie kwijt vanavond. Het gaat inmiddels wel weer :+

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:20:
[...]

Gewoon alles cashen nu, het is mooi geweest. Crypto is niets voor jou, je zegt het zelf al :+
Dat nooit natuurlijk :P

Ik zit te wachten op het "25% cash moment". Daarbij moet ik wachten wat BTC doet en kijken of ETH een beetje kan volgen. Zo ja, dan nog niet cashen. Zo nee, dan deel van de alts cashen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:24:
[...]

Met CELR heb ik dus geen spijt, die ging lekker d:)b
Dus het gaat niet altijd mis gelukkig.

Naja de (relatief kleine) winsten van MATIC en LRC gingen weer in ETH, DOT en KSM, dus op zich prima. Maar de PF had ook zomaar het veelvoudige kunnen zijn.

Anderzijds houd ik niet van flufjes hier en daar. Waarschijnlijk blijf ik ook zo denken, dus eigenlijk moet ik alleen ff wat frustratie kwijt vanavond. Het gaat inmiddels wel weer :+
Die scaling chains zijn de reden waarom ik een flinke tas MTV heb gekocht, dat begint nu zijn vruchten te werpen. Bedankt voor het delen van je verhaal, mijn diamond hands worden er sterker van ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Oke, ik hap wel :)
BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:56:
Welke coin heeft dergelijke specs nog meer?

code:
1
2
3
4
5
Het is de eerste blockchain die een miljoen transacties per seconde redt!
Zonder dat dit ten koste gaat van de decentraliteit
Daarmee is het de eerste cryptocurrency die een kans maakt om de grote jongens als Bitcoin en Ethereum uit te dagen
Je kan gemakkelijk dApps erop laten draaien
Het zou zomaar de coin kunnen zijn die zorgt voor massa-adoptie in de cryptowereld
- Hoe weten ze dat 'ie miljoen transacties per seconde red? Waarop is dat gebaseerd? Qua handelvolume is het in ieder geval verre van nodig. Wat voor stresstest ging daar aan vooraf? En hoe huge wordt je blockchain als je zoiets toelaat? Hoe is dat probleem getackeld? En dan sla ik nog even over dat zoveel transacties helemaal niet nodig hoeven te zijn, maar dat is een heel ander verhaal
- Waarop baseren ze dat het niet ten koste gaat van decentralisatie? Hoe werkt dat netwerk dat je iedere seconde een miljoen transacties kan broadcasten? Hoe decentraal is Radix precies, hoe onbetaalbaar is een 51% attack?
- Bitcoin en Ethereum, dus :)
- Ethereum, daar zijn ook behoorlijk wat tutorials van te vinden als groot voordeel.
- How about Bitcoin en Ethereum? :)

Komop, iets verder/dieper dan het lijstje van allesovercrypto.nl wordt wel gewaardeerd. Die website is letterlijk positief over iedere shitcoin en blijft gigantisch op de oppervlakte.
De link naar de 'factsheet' gaat naar https://radixcommunity.com/ en die site is dood.
Op Youtube zijn ze wel actief, maar het gros van de video's trekt nog geen 1000 viewers.

Als je niet wilt dat je posts weggemod worden, dan mag je best iets verder de diepte in gaan. Dat je coin nu toevallig x4 is gegaan, zegt eigenlijk niks: er zijn talloze coins die in deze bullmarket net uit een TA patroontje breken en in een dag dergelijke stappen zetten. Dat heeft meer te maken met traders die obv TA een ritje maken, dan dat je een geweldige coin hebt uit weten te kiezen.

FYI, er zijn duizenden coins die beweren dat ze Ethereum zijn maar dan met iets meer transacties. Dat is geen hogere wiskunde meer.

Hoe zit het met de tokenomics van Radix? Ik zie dat er nog maar 17% van alle coins die beschikbaar komen in omloop is, wanneer komt de rest beschikbaar? En wie geniet daar de inkomsten van?

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 08-11-2021 21:29 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Als ik de verhalen en screenshots hier mag geloven is elke poepcoin van de afgelopen jaren uiteindelijk ontzettend veel meer waard geworden. Zoveel mensen die spijt hebben van de verkoop van een of andere gure munt die in 5 jaar opeens 1200+% gedaan blijkt te hebben.

Dus mijn theorie is om pas te verkopen als je het geld ergens voor nodig hebt, en dus minimaal een paar jaar te hodlen.

[ Voor 3% gewijzigd door Scirocco op 08-11-2021 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Scirocco schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:28:
Als ik de verhalen en screenshots hier mag geloven is elke poepcoin van de afgelopen jaren uiteindelijk ontzettend veel meer waard geworden. Zoveel mensen die spijt hebben van de verkoop van een of andere gure munt die na 5 jaar opeens 1200+% doet.

Dus mijn theorie is om pas te verkopen als je het geld ergens voor nodig hebt, en dus minimaal een paar jaar te hodlen.
Ja en nee.

Ik zag mezelf in 2017 de bearmarket induiken met een shitload aan shitcoins en 0 USDT winst op de balans.

Dat gaan we deze keer dus ff anders doen :)

Lessen geleerd:
1. In bullmarket slechts enkele grotere alt posities aanhouden
2. DCA out

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 08-11-2021 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Scirocco schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:28:
Als ik de verhalen en screenshots hier mag geloven is elke poepcoin van de afgelopen jaren uiteindelijk ontzettend veel meer waard geworden. Zoveel mensen die spijt hebben van de verkoop van een of andere gure munt die in 5 jaar opeens 1200+% gedaan blijkt te hebben.

dus in bearmarket ga je in elke poepcoin bijvoorbeeld €50 pompen en wacht tot de volgende halving.

alles bij elkaar lambo!!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:29:
[...]

Ja en nee.

Ik zag mezelf in 2017 de bearmarket induiken met een shitload aan shitcoins en 0 USDT winst op de balans.

Dat gaan we deze keer dus ff anders doen :)
Maar wat zou die shitload aan shitcoins vandaag de dag waard zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:30

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:26:
[...]

Dat nooit natuurlijk :P

Ik zit te wachten op het "25% cash moment". Daarbij moet ik wachten wat BTC doet en kijken of ETH een beetje kan volgen. Zo ja, dan nog niet cashen. Zo nee, dan deel van de alts cashen.
Klinkt als een goed plan ;) Ik heb nog een paar alts in mijn pf maar ben bang dat die nog wel ff gaan bloeden als BTC doortrekt. Dan maar hopen op nog een altseason als BTC weer een beetje tot rust komt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
Kol Nedra schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:30:
[...]

dus in bearmarket ga je in elke poepcoin bijvoorbeeld €50 pompen en wacht tot de volgende halving.

alles bij elkaar lambo!!!
Ik heb het niet over kopen gehad :) En ook niet over handige handels momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Scirocco schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:30:
[...]

Maar wat zou die shitload aan shitcoins vandaag de dag waard zijn?
Meer, minder of gelijk aan de huidige PF.
Huidige PF is een stuk beter te managen, dat is ook wat waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Zou NEXO ooit nog het stapje richting Binance of Coinbase maken? Of zouden ze dat zelf niet willen.
Ze staan immers ook op Huobi, Bitfinex en Binance DEX....

Zit flink dik in NEXO dus zou het niet erg vinden...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:14:
Ik ga mezelf weer ff kwetsbaar opstellen:

Mooody in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #12"

100k Loopring in augustus 2020 gekocht en voor een kleine winst weer verkocht.
Had ook 1m (!) MATIC in dezelfde periode gekocht en tegen 16% (!) in stake staan. Had ik ff lekker in stake moeten laten staan..... :')

Had het op zich wel goed gespot (ETH scaling = schouderklopje waard), maar de verkoopmomenten waren zo schikbarend slecht, dan niemand mij hier nog serieus moet nemen :')

Kan iemand mij ff vertellen wanneer ik mijn DOT moet cashen? Dit lijkt me namelijk een goed moment om ff 20-25% van de stack te cashen, maar ik durf dus niet meer :P
Aan de ene kant erg zuur, aan de andere kant ben ik weer op mijn beurt 'jaloers' op jou en alle anderen in dit topic die überhaupt in augustus 2020 al bezig waren met crypto kopen - laat staan de jongens uit 2017.

Ja, ik weet het, ik 'ben nog steed vroeg' en ik mag ook niet te veel klagen. Maar je had geen wizard moeten zijn om aan te voelen dat DeFi een dingetje ging worden, 1.5 jaar geleden. Heck, de airdrop van UNI alleen al was rustig 12k waard geweest minder dan 12 maanden later. Het is momenteel net wat lastiger om de goede projecten er tussenuit te vissen :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:31:
[...]

Meer, minder of gelijk aan de huidige PF.
Huidige PF is een stuk beter te managen, dat is ook wat waard :)
Scheelt wellicht wat stress, maar alleen verkopen als je geld nodig hebt zorgt er ook voor dat je niks hoeft te managen :9
Allemaal makkelijk lullen hier hoor, maar het is wel de reden dat ik mijn laatste beetje ADA gewoon maar laat staan en dat ik me geen zorgen ga maken over wat DOT en SOL in de bearmarket doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
Richh schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:27:
Oke, ik hap wel :)
Hoe weten ze dat 'ie miljoen transacties per seconde red?
https://www.radixdlt.com/...er-1m-tps-on-google-cloud

Radix achieves a record-breaking 1.4 million financial transactions per second using just $700 of Google Cloud infrastructure. The test, which replayed 10 years of Bitcoin transactions history in less than an hour, was done on 1,187 Google servers, spread across 17 countries.

Voor meer informatie raad ik je aan de whitepapers te lezen op hun up-to-date website.

https://www.radixdlt.com/

Interessante video!

YouTube: "Ethereum is way too expensive, Radix getting faster and faster with...

:{ ²

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 11:41
Holy Tering Loopring gaat echt smerig lekker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:50

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

NomadTitan schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:39:
MOOOOON oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
heb mijn LRC allang verkocht ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
Pfff ik ook. Ik was in die hond gegaan. Zit nu in Shiba. Ff wachten wat ie doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Lastige is dat je niet kan bepalen wanneer je stoploss moet gaan instellen.

Ik ben er al twee keer de mist mee in gegaan, maar wil wel zoveel mogelijk winst mee veiligstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13:50

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:43:
[...]

Ik ben er al twee keer de mist mee in gegaan, maar wil wel zoveel mogelijk winst mee veiligstellen.
HODL! Vooral jij _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Scirocco schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:35:
[...]

Scheelt wellicht wat stress, maar alleen verkopen als je geld nodig hebt zorgt er ook voor dat je niks hoeft te managen :9
Allemaal makkelijk lullen hier hoor, maar het is wel de reden dat ik mijn laatste beetje ADA gewoon maar laat staan en dat ik me geen zorgen ga maken over wat DOT en SOL in de bearmarket doen.
Dan ga je er wel vanuit dat iets dat je koopt over 6 maand vanaf nu nog relevant is.
Je had in feite vanaf 2017 tot nu alleen in EOS en TRON gezeten, terwijl tijdig switchen naar bijv. Ethereum en Polkadot veel verstandiger was geweest (en gedurende de maanden vorderden ook een vrij logische keuze zou zijn)

In 2020 ging ik op een gegeven moment vrij hard in Polkadot en Kusama. Daar moesten veel alts voor wijken.
Geen spijt van, want was over nagedacht. Achteraf toch 10-20% in MATIC moeten laten zitten, want ik geloofde wel in het project. Daarom verkoop ik nu ook niet de hele stack DOT en KSM, maar ga DCA out. Volgend jaar kijken of dat de juiste keuze was :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NomadTitan
Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:43:
[...]

winst is winst, veiligstellen is nooit verkeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Stel ik hodl en hij besluit om daarna terug naar $1.35 te gaan en daar te blijven hangen voor maanden en daarna verder te gaan zakken bij een bearmarkt? Dan ben ik wel het haasje met een bag.

Laat maar. Ben blij dat mijn stoploss heeft gewerkt. Is al weer zakkende.

[ Voor 10% gewijzigd door Tartarus op 08-11-2021 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mooody schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:44:
[...]

Dan ga je er wel vanuit dat iets dat je koopt over 6 maand vanaf nu nog relevant is.
Je had in feite vanaf 2017 tot nu alleen in EOS en TRON gezeten, terwijl tijdig switchen naar bijv. Ethereum en Polkadot veel verstandiger was geweest (en gedurende de maanden vorderden ook een vrij logische keuze zou zijn)

In 2020 ging ik op een gegeven moment vrij hard in Polkadot en Kusama. Daar moesten veel alts voor wijken.
Geen spijt van, want was over nagedacht. Achteraf toch 10-20% in MATIC moeten laten zitten, want ik geloofde wel in het project. Daarom verkoop ik nu ook niet de hele stack DOT en KSM, maar ga DCA out. Volgend jaar kijken of dat de juiste keuze was :+
Cashen is altijd goed ( denk ik nog nooit gedaan :+ )

Maar zou je dan niet beter deze week even af kunnen wachten ? In ieder geval als de parachain begint ? Met oog op FOMO van mensen. Of verwacht dat het juist zakt ( sell the news ?)

Edit: Grappig, ik zat juist te denken mijn CRO card te unstaken en met de winst extra DOT te kopen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 08-11-2021 21:51 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NomadTitan
Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:46:
[...]

Stel ik hodl en hij besluit om daarna terug naar $1.35 te gaan en daar te blijven hangen voor maanden en daarna verder te gaan zakken bij een bearmarkt? Dan ben ik wel het haasje met een bag.
verkoop 50% als je hebt verdubbeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Die heb ik niet maar mag niet klagen met SNM. Geen grote aantallen heb ik maar toch leuk zo hard te zien stijgen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:48:
[...]

Cashen is altijd goed ( denk ik nog nooit gedaan :+ )

Maar zou je dan niet beter deze week even af kunnen wachten ? In ieder geval als de parachain begint ? Met oog op FOMO van mensen. Of verwacht dat het juist zakt ( sell the news ?)
Dat laatste zal ongetwijfeld deels gebeuren, maar omdat we in een bullmarket zitten zal het sentiment positief blijven en dips vrij snel worden opgekocht. De prijzen van alts zitten momenteel al ver in de bubble-fase. No way dat er 100+ crypto projecten meer dan $1 miljard waard zijn. (zie CMC). Logisch nadenken en je weet dat er nog wel wat geld gaat verschuiven.

Ik vind bijv. ATOM en QNT relatief ondergewaardeerd in deze alt market. Ik ga ze niet kopen, want ik wil niet verder verdelen. Maar dit zijn naar mijn verwachting serieuze projecten met toekomst (ongeacht bull of bear).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:48:
Edit: Grappig, ik zat juist te denken mijn CRO card te unstaken en met de winst extra DOT te kopen :)
Ik ga mijn CRO zeker niet verkopen. Dat bedrijf heeft enorme toekomst.
De balans tussen DOT en bijv. CRO in mijn PF is nu wat scheef, dus ik verkoop liever DOT dan CRO op het moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Ben uitgestapt. Ik kies later wel een mooie instap moment bij een ander muntje. Heb DOT, SOL en KSM op het oog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-10 19:47
Thanks, kunnen we eindelijk gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:38
Ik heb ook wel wat coins te vroeg verkocht: TRAC, Elrond maar ook XVG te lang houden. Gewoon niet teveel terug kijken. Vooraf doelen stellen en/of een strategie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dagje naar de Efteling geweest, kijk net, ETH _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Jackson6 schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:08:
Dagje naar de Efteling geweest, kijk net, ETH _/-\o_
Jij een ritje maken, ETH een ritje maken. Quid pro crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:45
Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:57:
Ben uitgestapt. Ik kies later wel een mooie instap moment bij een ander muntje. Heb DOT, SOL en KSM op het oog.
Ik zou uitkijken met SOL. Dik overgewaardeerd. Serieuze vraag, waarom geen Bitcoin? KSM en DOT gaan misschien nog 1x 100% maar Bitcoin waarschijnlijk ook. Ik zou in jouw positie niet teveel risico nemen. Je bent toch veel geld kwijtgeraakt?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:02
Blaim schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:10:
[...]

Jij een ritje maken, ETH een ritje maken. Quid pro crypto.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxD4QAS8rrN_HRcRIhhkhEqXDyU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mA3ProhQXXaGAuRjp76Sbibj.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MF Doom
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-10 23:12
Kan iemand mij uitleggen waarom Moonbeam zo veel aandacht krijgt bij de parachains? Snap de toegevoegde waarde van die munt niet. Acala heeft, in mijn ogen, een usecase. DeFi met een stable en dot staking etc. Wat mis ik?

Sommige hebben ook een enorme apy zoals Clover finance van 500%. Hebben ze zo weinig vertrouwen in financiering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Komop Bitcoin, tijd voor een nieuwe ATH !!! Alvast dank. _/-\o_ ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Marketing, moonboys, mooi logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:07
RaptorXS schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:19:
Komt er wel door zo gok ik

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-10 20:29
Jij wilde toch graag een keer wakker zijn als bitcoin ging pieken. Hopelijk niet té lang opblijven vanavond om het te zien dit keer😊

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:19:
[...]

Marketing, moonboys, mooi logo.
Hahah zo ver was ik zelf ook al gekomen 8)7 verder echt helemaal niets?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Komt er weer een poging aan de 65.4 definitief te doorbreken? Daarna meteen door naar 67k en die kapotdood slopen. Even pauze en dan morgenochtend 11:35 69k aantikken voor de screenshots en daarna gewoon meteen door rammen. Ik wil die 10k candles wel eens zien :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6S1Fxx762XPSIsefuy-hKCqpsjs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UG5gATb81VOdLtrlTvBD7MPZ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:16

Wom

MF Doom schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:18:
Kan iemand mij uitleggen waarom Moonbeam zo veel aandacht krijgt bij de parachains? Snap de toegevoegde waarde van die munt niet. Acala heeft, in mijn ogen, een usecase. DeFi met een stable en dot staking etc. Wat mis ik?

Sommige hebben ook een enorme apy zoals Clover finance van 500%. Hebben ze zo weinig vertrouwen in financiering?
Rewards van de KSM variant waren goed (lees zeer goed), men hoopt dat trucje te kunnen herhalen. Althans, dat is mijn aanname.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:07
twit schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:21:
[...]

Jij wilde toch graag een keer wakker zijn als bitcoin ging pieken. Hopelijk niet té lang opblijven vanavond om het te zien dit keer😊
Heb ik dat gezegd? Weet et niet meer eigenlijk. Maakt me ook niet uit als we morgen maar op 69k staan.......minimaal

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:24:
[...]

Heb ik dat gezegd? Weet et niet meer eigenlijk. Maakt me ook niet uit als we morgen maar op 69k staan.......minimaal
@twit ik heb dat vandaag wel/ook een keer geroepen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MF Doom schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:22:
[...]

Naar mijn mening is dat minimaal 90% van de cryptoprojecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
zwembroek schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:14:
[...]

Ik zou uitkijken met SOL. Dik overgewaardeerd. Serieuze vraag, waarom geen Bitcoin? KSM en DOT gaan misschien nog 1x 100% maar Bitcoin waarschijnlijk ook. Ik zou in jouw positie niet teveel risico nemen. Je bent toch veel geld kwijtgeraakt?
Ben op dit moment niet op zoek naar financiële zekerheid. Bitcoin is me te stabiel.

Maar ff serieus: ik zoek naar munten die op uitbreken staan. Eenmaal uitgebroken probeer ik op de top te verkopen of er net iets onder.

Bitcoin ben ik van plan in te investeren wanneer ik mijn verlies weer goed heb gemaakt.

[ Voor 20% gewijzigd door Tartarus op 08-11-2021 22:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
MF Doom schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:22:
[...]

Moonbeam is gewoon dikke tech: https://moonbeam.network/
Überhaupt verdiept in het project?

GLMR is een munt die ik zo door de beer heen hodl. Sterker nog deze ga ik in de beer accumuleren .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:27:
[...]

Ben op dit moment niet op zoek naar financiële zekerheid. Bitcoin is me te stabiel.
Zelf weten, maar ik hoop niet dat je verwacht dat een DOT het beter gaat doen dan Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:25:
[...]

@twit ik heb dat vandaag wel/ook een keer geroepen ;)
Zucht sorry. Ik haal Mooody en Mooyal nogal eens door elkaar. Stuur Pelox wel eens een DM over iets waar juist Roelie in thuis is en nu ga ik ook de andere twee stukken meubilair al door elkaar halen.

Gelukkig zijn we het over 1 ding eens. 69k morgen, en wel om 11:35 voor de bonuspunten

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Moon = Moon

69k

Soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
twit schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:32:
[...]

Zucht sorry. Ik haal Mooody en Mooyal nogal eens door elkaar. Stuur Pelox wel eens een DM over iets waar juist Roelie in thuis is en nu ga ik ook de andere twee stukken meubilair al door elkaar halen.

Gelukkig zijn we het over 1 ding eens. 69k morgen, en wel om 11:35 voor de bonuspunten
Meubilair? Haha ik mag mijzelf zeker niet tot het meubilair rekenen! Als ik bij het meubilair hoor ben ik wel een nieuw meubelstuk. Ik loop hier pas vanaf februari onzin te kletsen.

Maar bedankt voor het compliment I guess :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
1 BTC = 1 BTC
Moon = Moon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cz0jtVUJynDJAYGKwXxeiB06AY4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/q22LFtvFfeo0CwBxUpPjAYnH.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Gehehehe....
Rabobank: Our System Can Fall Apart If Every Peasant Quits The Physical Economy And Starts Trading Crypto
*O* oOo :Y

Bron Zerohedge

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
RaptorXS schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:37:
Gehehehe....

[...]

Bron Zerohedge
Waarom Zou Je Elk Woord In Een Zin Met Een Hoofdletter Beginnen.

iK neeM daN meteeN nieT meeR serieuS waT eR geschreveN iS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:38:
[...]

En bedankt :).

Ik ben de eerstkomende 2 dagen veel onderweg en geen tijd voor crypto, en door jouw post baal ik daar plots geheel niet meer van, mooie prutser. :+

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:48:
[...]

En bedankt :).

Ik ben de eerstkomende 2 dagen veel onderweg en geen tijd voor crypto, en door jouw post baal ik daar plots geheel niet meer van, mooie prutser. :+
Ja euh... bedankt.. denk ik? 8)

Veel plezier met onderweg zijn, donderdagochtend wel ff foto van je nieuwe lambo posten hè, we zitten dan tegen de 420k aan te hikken namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:38:
[...]

<?php
ucwords("zodat je dan niet meer hoeft na te denken over welke woorden echt met een hoofdletter geschreven moeten worden omdat dat verrekte lastig is");
?>

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
RaptorXS schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:37:
Gehehehe....

[...]

Bron Zerohedge
In de categorie ‘ja hey, dat volk weigert zich domweg door ons te laten onderdrukken en alles te slikken wat we ze voorschotelen. Dat is niet eerlijk! Waarom blijven die mensen niet gewoon als domme schapen negatieve rentes, oplopende kosten voor betaalpassen, €5 stortingsfee betalen! Zo kunnen wij toch geen miljarden bonussen meer uitkeren aan onszelf!?’ Huilie huilie.

Jij ook zo’n medelijden? >:)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:37:
[...]

https://www.radixdlt.com/...er-1m-tps-on-google-cloud

Radix achieves a record-breaking 1.4 million financial transactions per second using just $700 of Google Cloud infrastructure. The test, which replayed 10 years of Bitcoin transactions history in less than an hour, was done on 1,187 Google servers, spread across 17 countries.

Voor meer informatie raad ik je aan de whitepapers te lezen op hun up-to-date website.

Interessante video!

YouTube: "Ethereum is way too expensive, Radix getting faster and faster with...
Tja, draaiende op super servers die direct aan elkaar geknoopt zijn is natuurlijk geen real world test.
Wat ik bij je probeer te laten landen is: er zijn redenen waarom andere coins dit niet doen en dit bewust niet in hun protocol toelaten, onder andere omdat een blockchain dan groeit als kool.
Hier zit het verschil tussen een proof of concept en een real world project.

Dit is een stresstest van Google servers. Als je de limieten die bewust binnen ETH gesteld zijn los laat en op eenzelfde serverpark laat runnen, zal je grofweg dezelde resultaten krijgen.
Wat zal er gebeuren als je bij 1 miljoen mensen naar een smartphone node met toevallig net een trage connectie moet pushen?

Ik zou je adviseren zelf de whitepapers eens te lezen ipv matig bekeken YouTube video's van marketing mensen die wat buzzwords strooien om je lekker te maken. Ja, defi is een groeimarkt, so what? Misschien is het wel een bubbel ;)
Feitelijk zegt hij niet zoveel, en wat hij zegt klopt soms überhaupt niet. $100 fee op ETH? :P

En waarom zou je überhaupt alles op je first layer willen drukken? Waarom willen we voor eeuwig op een primary blockchain letterlijk alle transacties van alle burgers gaan storen? Welk praktisch nut heeft dit? Je kan dan wel verwijzen naar een whitepaper, maar ik vraag je niet om uitleg, maar om een kritische blik op wat eigenlijk logisch is.

En zelfs al is het allemaal waar - er zijn letterlijk honderden coins die dergelijke beloftes maken. Sommige zijn serieus prima, maar door bijvoorbeeld gebrek aan aandacht redden ze het toch niet. Of door devs die toch wat anders willen doen en vertrekken. De kans dat een nieuwe coin nu nog groot wordt is simpelweg minimaal. Meanwhile beweert SOL er 50k te doen, de realiteit is dat er nagenoeg niemand gebruik maakt van het netwerk en dat 90% van de coins die er toe doen bij exchanges geparkeerd staan en puur als financiële speelbal worden gebruikt.

Nog los dat je voor 99% van de (vermogende) wereldpopulatie helemaal niks oplost. Vraag eens aan vrienden of familie of ze tevreden zijn met ideal en hun pinpas :) er wordt geen probleem opgelost.

[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 08-11-2021 23:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Heerlijk om eindelijk mijn VET(pot) te zien moonen. Werkelijk elke shitcoin vloog omhoog. Maar bij mijn plan gebleven. Eerder al discussies gehad over "een Chinese shitcoin" hier. Volg Vechain al lang en vind het een prachtig project. Ik kijk er niet raar van op als we deze cycle 0.80 -1.00 dollar gaan zien als BTC ook lekker door pompt. POA 2.0 wat nu in fases uitgerold wordt. Mainnet live op 16 november, ziet er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
eldeegee schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:54:
Heerlijk om eindelijk mijn VET(pot) te zien moonen. Werkelijk elke shitcoin vloog omhoog. Maar bij mijn plan gebleven. Eerder al discussies gehad over "een Chinese shitcoin" hier. Volg Vechain al lang en vind het een prachtig project. Ik kijk er niet raar van op als we deze cycle 0.80 -1.00 dollar gaan zien als BTC ook lekker door pompt. POA 2.0 wat nu in fases uitgerold wordt. Mainnet live op 16 november, ziet er goed uit.
De marketcap bij 1$ is gigantisch...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Zou fijn zijn als we nu een ATH gaan zien om een higher high neer te zetten en de constructie voort te zetten. Nu weer retracen naar 62k zou best zwak zijn. Idealiter gaan we vannacht naar 69k (geen grap), terugtest van 64k morgen of overmorgen en dan verder pompen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
eldeegee schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:54:
Zelfs de grootste VET shiller uit mijn timeline zei vandaag dat hij kijkt naar max $0.45 :)

Anyhow, nog steeds x3.

Zie trouwens net dat ie dit heeft gepost _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Jedi_Pimp schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:00:
Zou fijn zijn als we nu een ATH gaan zien om een higher high neer te zetten en de constructie voort te zetten. Nu weer retracen naar 62k zou best zwak zijn. Idealiter gaan we vannacht naar 69k (geen grap), terugtest van 64k morgen of overmorgen en dan verder pompen.
Idealiter gaan we vannacht naar de 256k.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
RaptorXS schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:19:

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF Doom
zwembroek schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:27:
[...]

Moonbeam is gewoon dikke tech: https://moonbeam.network/
Überhaupt verdiept in het project?
Yep, vandaar m’n vraag.
GLMR is een munt die ik zo door de beer heen hodl. Sterker nog deze ga ik in de beer accumuleren.
Met andere woorden een dikke vette shitcoin tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
Richh schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:02:
[...]

Zelfs de grootste VET shiller uit mijn timeline zei vandaag dat hij kijkt naar max $0.45 :)

[Twitter]
Anyhow, nog steeds x3.

Zie trouwens net dat ie dit heeft gepost _O-
[Twitter]
Tegen die tijd ben ik ook wel uitgestapt. 0.45 zou ik al prima vinden. Ik verwacht meer, en vele holders ook. Ergens dec-febr. We gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
eldeegee schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:06:
[...]

Tegen die tijd ben ik ook wel uitgestapt. 0.45 zou ik al prima vinden. Ik verwacht meer, en vele holders ook. Ergens dec-febr. We gaan het zien.
Zolang S2FX $288k beweert bij Bitcoin, wat een x4 is vanaf hier, vind ik een x3 voor een altcoin geen aantrekkelijke investering, laat staan als je de risico's overweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Richh schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:53:
[...]
En zelfs al is het allemaal waar - er zijn letterlijk honderden coins die dergelijke beloftes maken. Sommige zijn serieus prima, maar door bijvoorbeeld gebrek aan aandacht redden ze het toch niet. Of door devs die toch wat anders willen doen en vertrekken. De kans dat een nieuwe coin nu nog groot wordt is simpelweg minimaal.
Nog los dat je voor 99% van de (vermogende) wereldpopulatie helemaal niks oplost. Vraag eens aan vrienden of familie of ze tevreden zijn met ideal en hun pinpas :) er wordt geen probleem opgelost.
Je brengt het nogal hoogdravend en je zal zelf een andere indruk hebben maar het is allemaal geen rocketscience wat je zegt. De zaken die je noemt zou je als blauwdruk op feitelijk alle coins kunnen en moeten gooien.

Ik volg het project zelf nu een tijdje en kan niet anders dan hun team complimenteren voor hun innovatie, communicatie en betrokkenheid bij de community. Ik ben er zelf ingestapt en ben beloond voor mijn geduld. Op basis van verschillende punten hebben ze in ieder geval mijn voordeel van de twijfel.

Mark my words (en ik ga er echt op terugkomen), deze coin gaat grote stappen maken. Ze hebben een tijdje onder de radar geopereerd maar ze worden nu opgepikt. Het doet me goed dat ik al groot was ingestapt. Ik ben een fijne vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eldeegee
Richh schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:09:
[...]

Zolang S2FX $288k beweert bij Bitcoin, wat een x4 is vanaf hier, vind ik een x3 voor een altcoin geen aantrekkelijke investering, laat staan als je de risico's overweegt.
Risico is er altijd. Als BTC idd 288k doet. Gaat die 0.80 er echt wel komen. Voor mij geen x3. Ik was er op tijd bij. VET is erg lang alleen maar stabiel geweest. Dan zijn er wel andere shitcoins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Mijn grootste sleeper coin Neo is wakker aan het worden en is zelfs de grootste stijger van mijn pf vandaag..

Hoe is het mogelijk..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
MF Doom schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:04:
[...]

Yep, vandaar m’n vraag.

[...]

Met andere woorden een dikke vette shitcoin tech.
Net zoals alle andere coins dat zijn behalve Bitcoin. Maar als je het hebt over alt coins met een overlevingskans dan denk ik dat Moonbeam daar bij hoort.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:11:
[...]

Je brengt het nogal hoogdravend en je zal zelf een andere indruk hebben maar het is allemaal geen rocketscience wat je zegt. De zaken die je noemt zou je als blauwdruk op feitelijk alle coins kunnen en moeten gooien.

Ik volg het project zelf nu een tijdje en kan niet anders dan hun team complimenteren voor hun innovatie, communicatie en betrokkenheid bij de community. Ik ben er zelf ingestapt en ben beloond voor mijn geduld. Op basis van verschillende punten hebben ze in ieder geval mijn voordeel van de twijfel.

Mark my words (en ik ga er echt op terugkomen), deze coin gaat grote stappen maken. Ze hebben een tijdje onder de radar geopereerd maar ze worden nu opgepikt. Het doet me goed dat ik al groot was ingestapt. Ik ben een fijne vent.
Hij brengt het helemaal niet hoogdravend, hij geeft alleen een aantal enorme pijnpunten aan. Dat dit misschien niet helemaal in de lijn van jouw verwachting ligt snap ik maar dit zijn enorm goede punten waar iedereen enorm goed aan doet om mee te nemen.

Ik hoop oprecht voor je dat dit een enorme moonshot gaat doen maar Richh legt wmb de vinger erg goed op de zere plek waarom dit volgens mij geen enkele kans gaat hebben om in de buurt van de grote 2 te komen. top 10 lijkt me al lastig

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:11:
[...]

Je brengt het nogal hoogdravend.

[...]

Ik ben een fijne vent.
:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Ik zit voorlopig in een stablecoin.
Wil mijn funds veilig stellen tot ik een ubershitcoin tegenkom die flink aan het stijgen is.

Heb daarom BTC gekocht. Maak me gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:17:
Wil mijn funds veilig stellen tot ik een ubershitcoin tegenkom die flink aan het stijgen is.
Wat is je strategie?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke tech koop'n voor een mooi prijske.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Jammer dat Bitvavo weinig munten in zijn assortiment heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Area schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:19:
Helemaal mee eens. Al moet ik zeggen dat het er al veel meer zijn dan begin dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Laatst online: 15-05 18:33
Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:17:

Heb daarom BTC gekocht. Maak me gek.
Komt ie dan : Dogs of Elon

Is lekker aan het pompen
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Spyhard666 schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:20:
[...]

Is lekker aan het pompen
Ik wacht op een mooie pomp van chien Shiva INU. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Er vloeit wel veel geld naar de alts zeg. Had verwacht dat men nu wel op de bitcoin raket zou stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
Meestijgen met shitcoins en terug in fiat. Dit een paar duizendmiljoen keer tot ik eindelijk een ventieldop van een Lambo kan kopen.

Heb er $2200 ingegooid, omgerekend en zit nog op $1300 verlies. Stukje bij beetje dat proberen goed te maken en uiterlijk over 3 weken alles opnemen, omdat ik iets wil kopen.
Het verschil in verlies is dan een dure leergeld, maar dat mag de pret niet bederven.
Over een tijdje gooi ik wel weer wat geld in crypto om verstandiger mee om te gaan en te hodlen.

Toen ik instapte ergens eind mei was mijn bedoeling om ergens deze tijd weer uit te stappen om het geld uit te geven wat ik nog in crypto heb zitten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wQwmhRScKATQFc671etJZStEWJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lYp8c4gnOV0IbbU4zOpVSOtt.jpg?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Spyhard666 schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:20:

Is lekker aan het pompen
Ik handel niet in honden. Heb irl een hekel aan die beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
Tartarus schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:24:
[...]

Ik handel niet in honden. Heb irl een hekel aan die beesten.
LOL! En soms vechten ze het onderling nog uit. Dan verdien je aan honden gevechten. Wat illegaal is. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Altcoins = marketing, beter technologie, hype en meer winst :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Richh schreef op maandag 8 november 2021 @ 22:53:
[...]

Tja, draaiende op super servers die direct aan elkaar geknoopt zijn is natuurlijk geen real world test.
Wat ik bij je probeer te laten landen is: er zijn redenen waarom andere coins dit niet doen en dit bewust niet in hun protocol toelaten, onder andere omdat een blockchain dan groeit als kool.
Hier zit het verschil tussen een proof of concept en een real world project.

Dit is een stresstest van Google servers. Als je de limieten die bewust binnen ETH gesteld zijn los laat en op eenzelfde serverpark laat runnen, zal je grofweg dezelde resultaten krijgen.
Wat zal er gebeuren als je bij 1 miljoen mensen naar een smartphone node met toevallig net een trage connectie moet pushen?

Ik zou je adviseren zelf de whitepapers eens te lezen ipv matig bekeken YouTube video's van marketing mensen die wat buzzwords strooien om je lekker te maken. Ja, defi is een groeimarkt, so what? Misschien is het wel een bubbel ;)
Feitelijk zegt hij niet zoveel, en wat hij zegt klopt soms überhaupt niet. $100 fee op ETH? :P

En waarom zou je überhaupt alles op je first layer willen drukken? Waarom willen we voor eeuwig op een primary blockchain letterlijk alle transacties van alle burgers gaan storen? Welk praktisch nut heeft dit? Je kan dan wel verwijzen naar een whitepaper, maar ik vraag je niet om uitleg, maar om een kritische blik op wat eigenlijk logisch is.

En zelfs al is het allemaal waar - er zijn letterlijk honderden coins die dergelijke beloftes maken. Sommige zijn serieus prima, maar door bijvoorbeeld gebrek aan aandacht redden ze het toch niet. Of door devs die toch wat anders willen doen en vertrekken. De kans dat een nieuwe coin nu nog groot wordt is simpelweg minimaal. Meanwhile beweert SOL er 50k te doen, de realiteit is dat er nagenoeg niemand gebruik maakt van het netwerk en dat 90% van de coins die er toe doen bij exchanges geparkeerd staan en puur als financiële speelbal worden gebruikt.

Idd. Mensen begrijpen niet dat het om final settlement gaat. Het is zoals je zegt van weinig toegevoegde waarde om elke individuele transactie op de blockchain te zetten. Uiteindelijk stroomt het grote geld tussen enkele potjes en alles daarboven kan in upper layers geregeld worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfuUZDeLyEINCcfygXqb_g0TG6U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DFvIMwF0FNyWFK7Ppw81BUXt.jpg?f=fotoalbum_large

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
dit is mooi, als je dus een bepaalde coin dca doet afgelopen jaar of jaren....

https://www.blockchaincenter.net/dollar-cost-averaging/

dan valt mij 1 ding op: dca in ETH is velen malen beter dan dca in BTC d:)b

[ Voor 22% gewijzigd door Kol Nedra op 08-11-2021 23:44 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:43
BansheeBoy schreef op maandag 8 november 2021 @ 20:34:
[...]

Hier meer info:

https://allesovercrypto.n...complete-uitleg-beginners

Naar eigen zeggen zijn zij de eerste partij die het crypto trillemma oplossen:
  • Snelheid
  • Hoe groter het netwerk hoe sneller ze worden
  • Schaalbaarheid
  • Beveiliging
Daarnaast zijn ze nu bezig met een programmeertaal genaamd scrypto. Ze hebben tot nu redelijk onder de radar geopereerd. Maar ze komen nu los.
Datadash op YouTube had hier vandaag ook een video over. Ik zie wel groeipotentie :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Bitvavo is een beetje de SRV wagen die eens in de zoveel tijd voorbij komt. Je hebt snel je waar, maar er is amper keuze en je betaalt een behoorlijke prijs. Bovendien zijn de andere klanten doorgaans oudere mensen en Karens die niet zo goed weten wat ze willen kopen.

Binance is de Albert Heijn XL. Lastig om er te komen, ligt vaak een eindje verderop. Veel keuze, en je kan zowel goedkope meuk kopen als overpriced hypezooi. Met een beetje rondneuzen kan je de juiste deals vinden. Heeft allerlei obscure bonusaanbiedingen en andere voordeeltjes voor klanten die vaak komen.

KuCoin is de Aldi. Het wieltje van de winkelwagen zit los waardoor je je traag en onzeker door de winkel beweegt. Alle producten zitten verstopt in het karton. De indeling is door een kleuter van 4 bedacht en je spullen uitcashen duurt zo lang dat je nog drie keer de winkel kan inlopen om iets te pakken dat je vergeten bent. Maar er is altijd één product met zo'n goede prijs kwaliteit dat het de moeite waard is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
Jedi_Pimp schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:48:
[...]

Bitvavo is een beetje de SRV wagen die eens in de zoveel tijd voorbij komt. Je hebt snel je waar, maar er is amper keuze en je betaalt een behoorlijke prijs. Bovendien zijn de andere klanten doorgaans oudere mensen en Karens die niet zo goed weten wat ze willen kopen.

Binance is de Albert Heijn XL. Lastig om er te komen, ligt vaak een eindje verderop. Veel keuze, en je kan zowel goedkope meuk kopen als overpriced hypezooi. Met een beetje rondneuzen kan je de juiste deals vinden. Heeft allerlei obscure bonusaanbiedingen en andere voordeeltjes voor klanten die vaak komen.

KuCoin is de Aldi. Het wieltje van de winkelwagen zit los waardoor je je traag en onzeker door de winkel beweegt. Alle producten zitten verstopt in het karton. De indeling is door een kleuter van 4 bedacht en je spullen uitcashen duurt zo lang dat je nog drie keer de winkel kan inlopen om iets te pakken dat je vergeten bent. Maar er is altijd één product met zo'n goede prijs kwaliteit dat het de moeite waard is.
Geweldig!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op maandag 8 november 2021 @ 23:48:
[...]

en Kraken is het oude marktkraampje die je vind op een pleintje: De producten die ze verkopen zijn in perfecte staat! Het is superkwaliteit maar het meneertje achter de kassa is zeer traag en de transactie is lekker verouderd en de snelheidverbinding is zeer traag. Maar je komt er graag terug want de klantvriendelijkheid is top, de producten die ze leveren is ook gewoon top!

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:36
En dan is er nog Blox.

Blox is de SPAR op de universiteitscampus.

Als je op die plek bent kun je nergens anders heen, maarja je mag ook niet zeuren want je hebt tijdens de introductieweek een voucher gekregen waarmee je voor 10 euro dingen mag kopen. Het aanbod is beperkt en veel te duur. Het is een soort claustrofobische versie van de normale supermarkt. Iedereen moet door hetzelfde smalle gangpad naar de kassa, en als je daar eenmaal bent blijkt dat je ook nog een minimum aan boodschappen moet hebben gedaan, anders krijg je niet eens je aangekochte waren mee.

Maarja, wel lekker makkelijk, zo'n supermarkt naast de bibliotheek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:36
Ooooooooh....

Bijna nieuwe ATH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
na deze mooie LTC check is het nu tijd om te slapen, morgen LTC naar de maan dus?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
oh shit!!! wow!! ik ga er niet op wachten, morgen wakker worden met een heerlijke 69k dus? :*) :+

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 29 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!