[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 247 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.961 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:51:
dikke inflatie, dit is pas het begin.
einde van de maand krijgen we onze eerste nieuwe gas/electriciteit rekening te zien. de prijzen gaan daarna nog pijlenver omhoog.
denk serieus goed na om bijvoorbeeld blikken soep te hodlen, veel rijstzakken, alles wat lange houbaarheid heeft. inflatie 2022 zal vast 12-18% zijn EOY
Er is een gemakkelijke manier om inflatie van primaire goederen te omzeilen. Hoe?

Neem een baan bij de Mac en zorg dat je lange diensten draait. Daar eten = profit. Daar douchen = profit. Minder tijd om fiat in vallende messen te yolo'en = profit.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:20
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:50:
[...]

Er is een gemakkelijke manier om inflatie van primaire goederen te omzeilen. Hoe?

Neem een baan bij de Mac en zorg dat je lange diensten draait. Daar eten = profit. Daar douchen = profit. Minder tijd om fiat in vallende messen te yolo'en = profit.
Of..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zeoDyE8lWabxVshJ-yW08iKIj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yGpvI24QhBYedPTVAB6e84Os.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
Ik weet nog wel dat deze game destijds echt in het journaal kwam, dat mensen zich afvroegen of dit wel moest kunnen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:29
de oude dametjes en extra splatter bonus deed het hem 🥲😁

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12:58

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:17:
de oude dametjes en extra splatter bonus deed het hem 🥲😁
Was die niet in duitsland verboden? anyway sommige landen hadden volgens mij enkel zombies om toch zo het spel legaal te mogen verkopen.

lekker oftopic haha, mod edit incoming in 3, 2, 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

tegenwoordig zou je ook de PVDD tegen je hebben...

Nog eens wat anders dan die geitenbende hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Moonbeam is gelist. Vandaag volgen meerdere exchanges. Koers begint goed.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
zwembroek schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:29:
Echt zo'n infantiele kutnaam weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:06
En hard gedumpt ook weer haha. Maar een mooie pomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik zie dat ik opeens 1 NEAR heb gekregen op Binance, volgens mij uit de Coinmarketcap earn sectie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Oh daar heb ik ook nog aan meegedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:21:
[...]

Was die niet in duitsland verboden? anyway sommige landen hadden volgens mij enkel zombies om toch zo het spel legaal te mogen verkopen.

lekker oftopic haha, mod edit incoming in 3, 2, 1...
klopt, Duitse versie had zombies en groen bloed...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:40:
[...]

Oh daar heb ik ook nog aan meegedaan. :)
ICO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Is het al ongeveer te zeggen wat de return per DOT is geweest als je even uit gaat van de Moonbeam koers van vandaag? Ik ben wel benieuwd wat de return op die locked Dot staking gaat blijken te zijn. Zelf niet ingestapt/niet aangedurfd helaas dus ik weet niet hoeveel moonbeam je voor 1 dot krijgt en hoe vaak , hoe lang en anders zou ik zelf wel wat rekenwerk doen natuurlijk :).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Niet zo snel, gevecht is nog gaande, we zijn er bijna ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
twit schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Is het al ongeveer te zeggen wat de return per DOT is geweest als je even uit gaat van de Moonbeam koers van vandaag? Ik ben wel benieuwd wat de return op die locked Dot staking gaat blijken te zijn. Zelf niet ingestapt/niet aangedurfd helaas dus ik weet niet hoeveel moonbeam je voor 1 dot krijgt en hoe vaak , hoe lang en anders zou ik zelf wel wat rekenwerk doen natuurlijk :).
Krijg je al die GLMR in een keer dan? Want er is een reward calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
knakworst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:44:
[...]

Niet zo snel, gevecht is nog gaande, we zijn er bijna ;)
Haha ja ik was te snel zie ik. Ben benieuwd welke kant orange coin een drukkertje gaat doen of sideways henkie gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Raaafie schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:35:
[...]

Echt zo'n infantiele kutnaam weer..
Beter dan iets met bear.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
twit schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:43:
[...]

Ik geloof bijna 5 GLMR per DOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Als het maar geld opleverde toch. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Zat vandaag een beetje op /r/cryptocurrency te scrollen. Volgens mij gaat de helft van de members daar binnen een half jaar met een burn-out thuis zitten. Manman, wat een paniek.
Enige wat ik wel een een goede reminder vond was om dit inderdaad goed in het achterhoofd te blijven houden. Al zijn we hier volgens mij allemaal wel allang van op de hoogte.

Als de aandelenbeurs/indexfondsen ergens dit jaar een correctie krijgen zou ik niet verbaasd opkijken als we toch de 30-35k dit jaar aantikken. Wil geen market gaan timen maar overweeg toch iets minder te DCA'en en dan later dit jaar lump sum een hoop in te gooien. Blijft 'n beetje risico natuurlijk, zo ver m'n hersenspinsels.

https://www.reddit.com/r/...stock_market_could_crash/
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/mkv4hafidxa81.png?width=960&format=png&auto=webp&s=b09588b880001358c44f70991913369704c3e1f5

(Laatste off topic. Modjes vergeef mij)
elektriekert schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:52:
[...]

Volledig off-topic:
Is de Cone van de rest los gescheurd?
Dat kan je eventueel lijmen met een goede lijm (PU lijm oid).

OntdooidOn-topic: Ik weiger te accepteren dat we al in een bear zouden zitten.
Ik mis de altcoin season :’)
Wellicht dat die bij de hype coins heeft plaats gevonden :'(
Nee had een jaartje geleden een refurb Rel met nieuwe woofer gekocht.
Begon ineens te 'puffen' en gister begon hij er op bepaalde volumes gewoon helemaal mee op te houden. Even gevoeld en de woofer stond echt super stijf, als je hem zachtjes indrukt ook een beetje een krakend/schurend geluid. Eind verhaal denk ik, ook geen zin om er mee terug te gaan dus net maar een Klipsch R-100sw besteld. Moet wel volstaan voor in de woonkamer.
Ga iig de thuiswerkplek meteen aanpakken, als ik toch bezig ben.

Staat er nu zo bij;
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VtkDqcD.jpg?1
Ga een Denon AVR-X2200 neerzetten, wat boekenplank speakers wallmounten, subwoofertje, muur een beetje versieren.. leuk weekendprojectje weer voor dit weekend.

[ Voor 7% gewijzigd door Valandin op 11-01-2022 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:48:
[...]

Ik geloof bijna 5 GLMR per DOT.
En hij noteert 22 dollar per stuk op gate. Dat is een topper dan.

Dat zou dus een stuk meer zijn dan een DOT zelf.

https://www.gate.io/trade/GLMR_USDT

Inmiddels 17 dollar niet heel gek dat de koers daalt.

[ Voor 24% gewijzigd door knakworst op 11-01-2022 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
knakworst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:51:
[...]

En hij noteert 22 dollar per stuk op gate. Dat is een topper dan.
Yup. Ik ben er content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat ik gauw kan vinden op Binance is dat pas 16/02 de rewards vrij komen daar (heb daar ASTAR en GLMR).

Acala heb ik via de Polkawallet zelf staan, maar daar is het mij ook niet duidelijk wanneer ze gereleased worden (moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog helemaal niet mee bezig ben geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Valandin schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:51:
Zat vandaag een beetje op /r/cryptocurrency te scrollen. Volgens mij gaat de helft van de members daar binnen een half jaar met een burn-out thuis zitten. Manman, wat een paniek.
Enige wat ik wel een een goede reminder vond was om dit inderdaad goed in het achterhoofd te blijven houden. Al zijn we hier volgens mij allemaal wel allang van op de hoogte.

Als de aandelenbeurs/indexfondsen ergens dit jaar een correctie krijgen zou ik niet verbaasd opkijken als we toch de 30-35k dit jaar aantikken. Wil geen market gaan timen maar overweeg toch iets minder te DCA'en en dan later dit jaar lump sum een hoop in te gooien. Blijft 'n beetje risico natuurlijk, zo ver m'n hersenspinsels.

[Afbeelding]
Wanneer zou bekend worden of we een correctie krijgen. Morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RektByMemes
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 05-10 13:48
Morgen inderdaad. Vraag me alleen af hoelaat en waar ik dit nieuws het beste in de gaten kan houden?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Het probleem is alleen dat de uitkeringen te laag zijn momenteel. Als ze de uitkeringen iets hoger maakten, hoef je ook niet zoveel te doen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

[Afbeelding]

[...]

Begon ineens te 'puffen' en gister begon hij er op bepaalde volumes gewoon helemaal mee op te houden. Even gevoeld en de woofer stond echt super stijf, als je hem zachtjes indrukt ook een beetje een krakend/schurend geluid. Eind verhaal denk ik, ook geen zin om er mee terug te gaan dus net maar een Klipsch R-100sw besteld. Moet wel volstaan voor in de woonkamer.

Staat er nu zo bij;
[Afbeelding]
Ga een Denon AVR-X2200 neerzetten, wat boekenplank speakers wallmounten, subwoofertje, muur een beetje versieren.. leuk weekendprojectje weer voor dit weekend.
als men het eng vind moeten ze gewoon naar stablecoin gaan em wachten op de bubbel-correctie.
wanneer? morgen? of over 2 jaar? alleen de elite weten het wanneer ze de beurs laten crashen...

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

[Afbeelding]

[...]

Staat er nu zo bij;
[Afbeelding]
Poah denon en klipsch. Mien merk.

Beetje aggr.trade over de surroundset en een woofer voor de liquidaties.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp

[Afbeelding]

[...]

Staat er nu zo bij;
[Afbeelding]
Maak van die 30k-35k maar 20k. 35k zijn we de facto al mee aan het flirten als we niet snel een trappetje omhoog kunnen maken.

De vraag is alleen, zo suggereer je al zelf, ga je de markt proberen te timen? Wat meer derisken (bijv. stables gaan staken) en minder DCA'en is nooit een slecht idee. Als je echter een PF hebt dat voornamelijk uit stonks/ETFs bestaat en je belegt voor de lange termijn (i.e. 10+ jaar), maakt het niet uit of er een correctie komt. Je zou dan kunnen overwegen om bij te kopen in een correctie om je gemiddelde inkoopprijs te drukken.

Dat gezegd hebbende, vanaf de zijlijn is dit vrij makkelijk gezegd (ik heb amper stonks en ik zit grotendeels in stables momenteel). Alleen: wanneer is de bodem bereikt? Als je naar de S&P500 kijkt, zie je dat een retracement naar de 20w MA in 9/10 gevallen een long opportunity is omdat je zo goed als altijd bounced. Zeker de afgelopen 10 jaar slaat het eigenlijk nergens op, waar we na het jaar 2000 zeven jaar hebben moeten wachten op een nieuwe ATH. Hieronder is de paarse lijn de 50w MA en de blauwe lijn de 100w MA.
Een buitenkansje als een covidcrash zou ik niet op gaan wachten, volgens mij ben je dan ook gewoon gains aan het missen die je tot die tijd had kunnen maken. Het is zo maar mogelijk dat er een langere periode van minder gains of zelfs verlies aan komt, maar zoals de Reddit OP het zelf al zegt, 'de' crash zou over een half jaar, een paar weken of een aantal jaren pas kunnen gaan komen. Interessante materie, maar wel lastig :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sk03qTvF7zR4_Q8euwx_pO6hNxI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XVKNyabDsmh2DNr0oLhRtUrN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Wall Street bijna open en rode candles. Lekkere fud allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ahaa... de US doet weer mee.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 17:27
knakworst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:29:
Wall Street bijna open en rode candles. Lekkere fud allemaal.
Deze ochtend stond NY nog in het groen (0.3-0.5%), het is snel gekeerd dan...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/35OYYrElgYzumRS9BfX2b9Bn4VU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RQbKgUm5Fvo8HeeSoAWJVElx.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

BNB Blijft sterk. Launchpad effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Sunflower farm (game) gestopt. Ze belasten het Polygon network te veel (en daardoor hogere GAS fees). Ze hadden last van bots....

https://docs.sunflower-farmers.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 02-10 15:52
Get!em schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:28:
Sunflower farm (game) gestopt. Ze belasten het Polygon network te veel (en daardoor hogere GAS fees). Ze hadden last van bots....

https://docs.sunflower-farmers.com/
Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die zoiets voor hun lol spelen. Puur voor het farmen van in game items die ze vervolgens voor fiat of andere crypto kunnen sellen. Wat een bagger man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Moonbeam trading op binance start over 1 min en ik heb nog geen glmr ontvangen. Handig..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Raaafie schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:57:
[...]

Kan mij niet voorstellen dat er mensen zijn die zoiets voor hun lol spelen. Puur voor het farmen van in game items die ze vervolgens voor fiat of andere crypto kunnen sellen. Wat een bagger man.
Tja. Ik weet het ook niet.
M'n broertje is gigantisch hyped voor wolf game en heeft daar echt flink in geïnvesteerd.

https://wolf.game/
https://opensea.io/collection/wolf-game-migrated

Snap er zelf verder de ballen van :')

[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 11-01-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:59:
Moonbeam trading op binance start over 1 min en ik heb nog geen glmr ontvange. Handig..
10k% pump.

Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
[...]

De shitcoin casino verkent nieuw terrein

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

[...]

Als je in een land woont waar je op die manier gelijk of meer kan verdienen als zware lichamelijke arbeid, kan ik mij voorstellen dan mensen het overwegen. Ik las verhalen dat er mensen uit Azie meer verdienen met https://axieinfinity.com/ dan een normale baan. :) Maar voor de meeste Europeanen en Amerikanen zal het waarschijnlijk zonde van de tijd zijn ja.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
haha altid hetzelfde liedje met die staking/airdrop/parachain rewards.. je pakt 9 van de 10x mis.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:23
Alle winst van GLMR gaat BTC in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Nice, dot zelf geeft ook een beetje gas.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Moonbeam trading op binance start over 1 min en ik heb nog geen glmr ontvangen. Handig..
Ik heb ook nog niks ontvangen. Wat is dit voor onzin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
roflexx schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:07:
[...]

Ik heb ook nog niks ontvangen. Wat is dit voor onzin.
We krijgen ze vast wel als glmr op 1 usd staat, eerst mogen cz en zijn vrienden dumpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 11-01-2022 17:09 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Hoe bedoel je ontvangen?
Ik dacht ook dat ik dat zou krijgen toen ik het vastzette in die Parachains kennelijk pas 2023?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Zie de moonbeam rewards wel staan in mijn kraken account. Staat alleen nog geen bedrag bij....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
wimpie007 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:12:
[...]

Hoe bedoel je ontvangen?
Ik dacht ook dat ik dat zou krijgen toen ik het vastzette in die Parachains kennelijk pas 2023?
klein deel krijg je en de rest krijg je per x, kan per week zijn of per x aantal dagen.
bijvoorbeeld KILT krijg je elke dinsdag van de week op Kraken

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:15:
[...]

klein deel krijg je en de rest krijg je per x, kan per week zijn of per x aantal dagen.
bijvoorbeeld KILT krijg je elke dinsdag van de week op Kraken
Maar ik had het via Binance gedaan niet via polkadot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Spyhard666 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:13:
Zie de moonbeam rewards wel staan in mijn kraken account. Staat alleen nog geen bedrag bij....
Op kraken heb je ze wel ontvangen, maar kan je niet traden.

Op binance heb je niks ontvangen, maar kan je wel traden.

Dubbel genaaid dus.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Ach ja het kan altijd spannender Pelox. Aan de zijlijn staan met de munten uit de ICO sale en ze niet eerder mogen verkopen dan eind februari met een dreigende beer om de hoek. Van wie had dat gedacht, nu met de Ferrari naar het werk, of volgende maand met de lease auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:23
Let's gooo!!! ;(
Kan niet wachten op weer eens een echte mooie bullish breakout :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat eigenlijk geweldig zou zijn als ze van elke parachain (DOT en KSM) een pairing maken met de parachainmuntje/DOT (of KSM)

op Kraken kun je wel traden met KSM/DOT pair...

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 11-01-2022 17:21 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hoe/waar moet ik morgen het gedoe rondom inflatie cijfers in de gaten houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:22:
Als meevalt moon, als tegenvalt rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:54
Klaar met dat gezeik.
Op naar de moon.

(Anders mag ik nooit een Mazda kopen van mijn vrouw)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

mentalozzie schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:30:
Klaar met dat gezeik.
Op naar de moon.

(Anders mag ik nooit een Mazda kopen van mijn vrouw)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

Lambo = Mazda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

[...]

Wat me vooral opvalt is dat met 1 game ze polygon/matic al beïnvloeden. Terwijl dat netwerk ontworpen is voor schaalbaarheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Niet te vrolijk boys, morgen is het woensdag.

De dag dat er vaak meer door de helft gaat dan alleen de week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 16:09
@Verwijderd HO HO jaap je vergeet pingo's dalende Donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
pletter schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:38:
@Verwijderd HO HO jaap je vergeet pingo's dalende Donderdag.
En niet te vergeten F*ck*d *p Friday.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:22:
Bloomberg, CNBC, Reuters.
Verwachting is rond de 50 basispunten hoger, hoger zal wel weer de bekende overdreven marktreactie down geven, lager of volgens inschatting niet al te veel..
Maar ja.. Amerikanen he.. 15:31 SELL

Hier dus 14:30

Schedule of Releases for the Consumer Price Index
Reference Month Release Date Release Time
October 2021 Nov. 10, 2021 08:30 AM
November 2021 Dec. 10, 2021 08:30 AM
December 2021 Jan. 12, 2022 08:30 AM
January 2022 Feb. 10, 2022 08:30 AM
February 2022 Mar. 10, 2022 08:30 AM
March 2022 Apr. 12, 2022 08:30 AM
April 2022 May 11, 2022 08:30 AM
May 2022 Jun. 10, 2022 08:30 AM
June 2022 Jul. 13, 2022 08:30 AM
July 2022 Aug. 10, 2022 08:30 AM
August 2022 Sep. 13, 2022 08:30 AM
September 2022 Oct. 13, 2022 08:30 AM
October 2022 Nov. 10, 2022 08:30 AM
November 2022 Dec. 13, 2022 08:30 AM

[ Voor 42% gewijzigd door JoebarRC op 11-01-2022 17:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus. Woensdag gaat het bijna altijd naar de vinkentering.

Die drop naar 28k, woensdag.

Just saying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
M'n configuratie code van m'n Huracan gelukkig bewaard. Lambo soon!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:39:
[...]

En niet te vergeten F*ck*d *p Friday.
Weekends zijn ook vaak slecht en dan maandag en dinsdag er als kater nog overheen.

Volgende week 6 cent.

[ Voor 4% gewijzigd door Darrell op 11-01-2022 17:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:53

Vis

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:40:
Serieus. Woensdag gaat het bijna altijd naar de maan.

Die paal naar 82k, woensdag.

Just saying.
FTFY

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, wat mij betreft uiteraard prima. Maar ook de 82k zal ik niet verkopen.

Er is tenslotte zat FIAT in deze wereld, in tegenstelling tot BTC.

Eerst maar eens zien of deze slowbleed de woensdag overleeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
hoe harder de dip, hoe meer fiat ik verkoop 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:49:
hoe harder de dip, hoe meer fiat ik verkoop 🙃
Hoeveel fiats heb je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
te weinig 🥲

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Tip voor mensen met moonbeam op kraken, stuur ik naar binance. Daar kan je wel verkopen.

Ze zijn flink aan het dumpen inmiddels.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 11-01-2022 18:02 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
FF kijken wat de 18:00 pump en dump gaat doen.🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pelox schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:02:
Tip voor mensen met moonbeam op kraken, stuur ik naar binance. Daar kan je wel verkopen.

Ze zijn flink aan het dumpen inmiddels.
+5400% 👍

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Was vanmiddag +300 p.s. nu 13.8

Laatste uur van 42 naar 13.8.

Gaat prima idd.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:11
Waar is die 5400 op gebaseerd? Was de start prijs om die coon te kopen ooit 5400% lager?
Op trade.io kon je al een paar uur traden en daar stond de prijs al een tijdje tussen de 10 en 20 dollar. Dat issoe nu ook op binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:48
Mini moon :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-09 21:21
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:40:
Serieus. Woensdag gaat het bijna altijd naar de vinkentering.

Die drop naar 28k, woensdag.

Just saying.
Jaapie seun deze keer komt ut goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Ik hoop dat we ff dik door de 43000$ gaan,🥃

As we speak,😁

[ Voor 19% gewijzigd door pletter op 11-01-2022 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nog 2k voor 5 Jaapio babes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
pletter schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:12:
Ik hoop dat we ff dik door de 43000$ gaan,🥃

As we speak,😁
Je vergeet een 0.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4300,00 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
@Pelox sorry 0 vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
@Verwijderd komma staat echt verkeert.😡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Polygon is sinds gisterenavond aan een mooie opwaartse lijn bezig.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:31
Ngangatar schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:17:
Polygon is sinds gisterenavond aan een mooie opwaartse lijn bezig.
Inderdaad, gaat lekker omhoog. Sowieso is MATIC redelijk steady gebleven de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:10

Coldcat

HODL

virofi schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:23:
[...]

Inderdaad, gaat lekker omhoog. Sowieso is MATIC redelijk steady gebleven de afgelopen tijd.
Het is wat redelijk 'steady' is :)

Ik heb net een zooitje ALTS verkocht (Combi van NFT; Defi; L1) op deze groende candle omhoog. Het kan zeker nog goed doorstijgen komende dagen richting de 46k/50k.

Gekocht in de afgelopen dagen maar gezien de risico's toch met wat meer spek op de botten de woelige cryptozee bevaren. Voor het grootste deel HODL, verkoop kon ik niet vinden na al die groene candles.

[ Voor 43% gewijzigd door Coldcat op 11-01-2022 18:43 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik quote mezelf wel eens omdat ik een debieltje ben.

Gewoon doorscrollen a.u.b.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2022 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
DOT stijgt zeker door mensen die hun GMLR verkopen en herinvesteren in DOT?

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:42:
Geef ze eens ongelijk. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Uh oh, death cross incoming guys. Tot over 4 jaar, superdoei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:49
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:47:
Uh oh, death cross incoming guys. Tot over 4 jaar, superdoei.
Eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh? de 43k is al aangetikt! je wilt toch niet zeggen dat btc kortingsdagen al voorbij zijn he? 😌

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
hallon

de death cross betekend dat de 50d moving gemiddelde de 200d moving averege naar beneden doorkruist
dit is doorgaans het einde van de stiermarkt
en we gaan dus allemaal rekt

gr gr,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xkR6h2h9qSpF73B18PMVIS6WTSk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r8CwIfEOLdDk4QiTpoehV1ol.png?f=user_large
Op de 5m. Iedereen zit naar de 1h, 4h, 1d en 1w te kijken, maar op de 5m gebeurt het allemaal. We gaan helemaal naar de vinkentering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:42:
Had ik ook willen doen.... wacht nog steeds..

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:15:
[...]

Het probleem is alleen dat de uitkeringen te laag zijn momenteel. Als ze de uitkeringen iets hoger maakten, hoef je ook niet zoveel te doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVzQGqKsECEAj3XWpPFMXlmXZw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Pagina: 1 ... 247 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!