Als BTC nou weer even naar dat prijspeil doorzakt, sla ik dan even lekker in 😬Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:46:
[...]
Zo ken ik er nog wel 1:
In 2010 kon je met 10k BTC twee pizza's kopen, nu kun je met 10k BTC een pizzabedrijf opzetten met minimaal 10 fysieke restaurants in alle hoofdsteden van Europa.
🙃
Vroeger kon je nog 1 BTC kopen voor €3, tegenwoordig ….. najaKol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:49:
vroeger kon je een 2 pakken chocomel kopen voor €1.50
nu kost 1 pak chocomel al €1.89
Is ook een schaars product geworden natuurlijk….
Verwijderd
Sowieso. En dan haal ik er direct twee pizza's voorVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:57:
[...]
Als BTC nou weer even naar dat prijspeil doorzakt, sla ik dan even lekker in 😬
Haha, nice metric om in te stappenRichh schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:38:
Als de alts echt door het putje gaan, ga ik weer Bitcoin bijkopen.
Denk dat jij hier trouwens wel even vrolijk van bent geworden, correct?
/f/image/TOridOanWBY04aJTS6b6MhP6.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
BOO had 8 januari zelfs een ATH gehaald tegenover BTC pair 
weer een nieuwe shitcoin als launchpad:
https://www.bybit.com/en-US/trade/spot/launchpad
weer een nieuwe shitcoin als launchpad:
https://www.bybit.com/en-US/trade/spot/launchpad
[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 10-01-2022 21:13 ]
nothing stops this train
Niet enkel BOO, maar erg veel FTM gerelateerde coins. BEETS doet het nog steeds fantastischKol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:04:
BOO had 8 januari zelfs een ATH gehaald tegenover BTC pair
Verwijderd
Waar haal jij telkens die charts vandaan?Jedi_Pimp schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:04:
[...]
Haha, nice metric om in te stappen![]()
[Afbeelding]
Het lykt wel perkament, kamaraed. Ick wil gy niet beleadichen echter het sijt ende blyft 2022.
Het is allemaal de schuld van de vrouwen!Vis schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:55:
Chocolade is ook een schaars product tegenwoordig... pas op
Dat is mijn custom TradingView setup. Een beetje FD-like. Wist je niet dat default settings voor n00bs zijn trouwens? Not gonna make itVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:13:
[...]
Waar haal jij telkens die charts vandaan?
Het lykt wel perkament, kamaraed. Ick wil gy niet beleadichen echter het sijt ende blyft 2022.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Mijn hypotheekadviseur vroeg me hoeveel vermogen ik heb. Nou, zo'n 40% minder dan 6 maanden geleden door deze dip
Oeps
#HODL
#HODL
[ Voor 3% gewijzigd door MaStar op 10-01-2022 21:51 ]
Verwijderd
Never was gonna make it anyways.Jedi_Pimp schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:22:
[...]
Dat is mijn custom TradingView setup. Een beetje FD-like. Wist je niet dat default settings voor n00bs zijn trouwens? Not gonna make it
Je rijdt op een Puch Spartamet en je drinkt Schültenbrau. Je hebt het al gemaakt man

---
S&P lijkt te bouncen op zijn eigen bull market support band (20w MA). Wat een bizar koersverloop als je naar de afgelopen 2 jaar kijkt, trouwens. Na de covidcrash is het up only.
Ik denk dat er nog wel wat af kan. Rond de 4500 pak ik misschien wat ASML op, ook een mooie correctie gezien vandaag.
[ Voor 40% gewijzigd door Jedi_Pimp op 10-01-2022 21:48 ]
Ik dacht een KreidlerJedi_Pimp schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:35:
[...]
Je rijdt op een Puch en je drinkt Schültenbrau. Je hebt het al gemaakt man
Verwijderd
Een Puch... I wish. Zulke elite ben ik niet helaas... Een spartamet moet ik het mee doen.Jedi_Pimp schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:35:
[...]
Je rijdt op een Puch en je drinkt Schültenbrau. Je hebt het al gemaakt man
De mannen hier in de volksbuurt die wel een Puch/Citta Gilera/Vespa kunnen betalen lachen mij altijd uit en laten snachts mijn banden leeglopen.

Ik volg Plan B al tijden niet meer. Tegenwoordig volg ik Plan K.eldeegee schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:24:
Volg het al tijden niet meer. Gewoon HODL. Ik had hoop op mijn grote vriend PlanB. Toen werd het planC en nu planD. Bovenstaande tip ben ik wel erg blij mee trouwens. Je moet kopen vlak voordat hij omhoog gaat... Dit had ik echt ff nodig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/GHPyJL8wodZ7H0AMChXKeYSv.png?f=user_large)
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Het zaakje stink momenteel naar een death cat bounche.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
het is stil op aggr.trade, geen geluid..... ik wil liquidaties zien
nothing stops this train
Ja dat is wel een goed idee op zich, bedankt!
Iedereen zou hier vrolijk van moeten worden!Jedi_Pimp schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:04:
[...]
Haha, nice metric om in te stappen![]()
[Afbeelding]
Laat die BTC.D straks maar ineen storten hoor, maar eerst moet btc naar 100k-200k. Alleen dan kunnen alts naar echt bizarre bedragen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die stuiteren hoger.D_Jeff schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:41:
Het zaakje stink momenteel naar een death cat bounche.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Toch je partner maar eens vragen waar je speakers naar toe zijn?Kol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:44:
het is stil op aggr.trade, geen geluid..... ik wil liquidaties zien
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
liquidatie mode only, nu enkele shorts eruit geknikkerdD_Jeff schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:57:
[...]
Toch je partner maar eens vragen waar je speakers naar toe zijn?
nothing stops this train
Ik zie de koers al een tijd steeds maar zakken waardoor ik ongeduldig raak. Maar gelukkig zitten we nog steeds in een bullmarket of zo...
Over een jaar begint weer de volgende bull cyclus?
Over een jaar begint weer de volgende bull cyclus?
Dit.
@D_Jeff
In klassieke TA spreek je pas van een dead cat bounce als je het 0.5 Fibonacci level niet kan gainen, gemeten vanaf de start van de impuls naar beneden (zogenaamde 'drop off punt') naar de retracement low. Dus in dit geval teken je een Fibonacci retracement van 45.6k tot het uiterste puntje van de wick aan de onderzijde. In crypto ga je doorgaans van een iéts hoger Fib level uit, want volatiliteit. Hieronder zie je dat we de 0.5 niet eens hebben gehaald, dus er is nog geen sprake van een dead cat bounce.
En dan vind ik 45.6 nog best conservatief genomen.
/f/image/TICwHxWq3CM9o9B1W3vMVk76.png?f=fotoalbum_large)
6 maanden terug stond alles een stuk lager?😜MaStar schreef op maandag 10 januari 2022 @ 21:26:
Mijn hypotheekadviseur vroeg me hoeveel vermogen ik heb. Nou, zo'n 40% minder dan 6 maanden geleden door deze dipOeps
![]()
#HODL
Ik wou het andere topic niet bevuilen met offtopic complimentjes, dus dan maar hier. @Jedi_Pimp is goed bezig. Helder uitgelegd en onderbouwde posts en nu weer een leerzame uitleg die de slowchat uit het moeras van de overbodige, zinloze threads weet te laten rijzen. Potdomme. Als we eenmaal deze donkerrode tijden achter ons hebben gelaten en ik mijzelf weer boodschappen kan veroorloven, zal ik in plaats daarvan een treetje Schultenbrau in de Canta gooien om het jouw kant op te sturen.
Bovenstaand niets ten nadele van @Taro trouwens, die zijn talloze TA's doorgaans slechts beantwoord krijgt met duimpjes, opmerkingen die niet verder reiken dan 'goh, interessant' of memes die hij vervolgens ook nog eens zelf op moet ruimen. You da real MVP, zeggen ze tegenwoordig volgens mij. Ik was alleen te beroerd om dit allemaal uit te tikken op mijn telefoon. En nu doe ik dat alsnog.
Verwijderd
Ray_ schreef op maandag 10 januari 2022 @ 22:26:
Ik wou het andere topic niet bevuilen met offtopic complimentjes, dus dan maar hier. @Jedi_Pimp is goed bezig. Helder uitgelegd en onderbouwde posts en nu weer een leerzame uitleg die de slowchat uit het moeras van de overbodige, zinloze threads weet te laten rijzen. Potdomme. Als we eenmaal deze donkerrode tijden achter ons hebben gelaten en ik mijzelf weer boodschappen kan veroorloven, zal ik in plaats daarvan een treetje Schultenbrau in de Canta gooien om het jouw kant op te sturen.
Nooit geweten.
Mag de slowchat al jaren niet uit van de mods en @WoutF. Mijn aanwezigheid op de frontpage zou adverteerders weren zei hij.
Om even wat anders dan BTC te bespreken;
ADA staat wel eng laag. 1$ lijkt vooralsnog wel de definitieve bodem. Wel pijnlijk met -65% van de ATH af..
Maar lijkt me wel undervalued momenteel, Sundaeswap mainnet launch op zeer korte termijn zal de koers zeker een boost geven.. of niet, gezien ze al hebben aangegeven dat de launch waarschijnlijk een 'shitshow' (congestion) gaat worden. De shillers zijn in ieder geval gigantisch actief de laatste dagen.
Iets meer bijkopen of afwachten, hmm..
Lees ook: https://sundaeswap-financ...innet-launch-e9da5abfd819
En wat er beschikbaar is een +50% price increase. (Inter)nationale subwoofer gaat kapot maand ofzo?
ADA staat wel eng laag. 1$ lijkt vooralsnog wel de definitieve bodem. Wel pijnlijk met -65% van de ATH af..
Maar lijkt me wel undervalued momenteel, Sundaeswap mainnet launch op zeer korte termijn zal de koers zeker een boost geven.. of niet, gezien ze al hebben aangegeven dat de launch waarschijnlijk een 'shitshow' (congestion) gaat worden. De shillers zijn in ieder geval gigantisch actief de laatste dagen.

Even with all these factors in play, due to staggering levels of demand and excitement from our community, we expect a large backlog on mainnet as well — even under our most optimistic predictions. To be as transparent as we can, we want to inform you all that while orders (including swapping, providing liquidity and withdrawing liquidity) may take days to process, everybody’s orders will be processed fairly and in the order they were received and executable.
Ohja, zit lekker muziek te luisteren terwijl ik dit aan het typen ben. Kapt m'n subwoofer er ineens mee, cone kapot. Denk ik bestel snel een nieuwe, écht bijna alles met 10"+ woofers compleet uitverkocht.Because we expect a large backlog during the first days of the protocol, we will be building out features to inform users on what the current backlog is, what the current throughput is, and where your order roughly stands in the queue.
En wat er beschikbaar is een +50% price increase. (Inter)nationale subwoofer gaat kapot maand ofzo?
Dit meen je toch niet ? Haha dat zou wel een beetje sneu zijn.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:04:
[...]
Mag de slowchat al jaren niet uit van de mods en @WoutF. Mijn aanwezigheid op de frontpage zou adverteerders weren zei hij.
Ik denk dat Jaapio tijdens onze “tweakers slowchat BBQ” het vlees staat te draaien en de bonte avond op het podium inluidt.
Sundeaswap is denk ik een gevalletje buy the rumour sell the news. Technisch ben ik nog niet overtuigd of ze het aankunnen. Maar een mooie kans op korte termijn wat te verdienen met Ada, dat wel ja.Valandin schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:13:
[...]
[...]
Ohja, zit lekker muziek te luisteren terwijl ik dit aan het typen ben. Kapt m'n subwoofer er ineens mee, cone kapot. Denk ik bestel snel een nieuwe, écht bijna alles met 10"+ woofers compleet uitverkocht.
25 PhD leden in het team. Die zouden technisch toch iets moeten kunnen.mannowlahn schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:01:
[...]
Sundeaswap is denk ik een gevalletje buy the rumour sell the news. Technisch ben ik nog niet overtuigd of ze het aankunnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/7r0L1No0bCANRbNJYc9fl54a.png?f=user_large)
Ze missen alleen een hete babe die ADA promoot en ze moeten van de daken schreeuwen dat ze allemaal Tesla rijden. Zo hard dat Elon ze hoort.Moiety schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:09:
[...]
25 PhD leden in het team. Die zouden technisch toch iets moeten kunnen.
[Afbeelding]
Laatste wat ik las was er een technische uitdaging mbt concurrency/scaling en de oplossing waS suboptimaal.Moiety schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:09:
[...]
[Afbeelding]
Gaaaap:
Te vinden in: LIfestyle/geschiedenis bij de Televaag.Bitcoingekte lijkt op 17e-eeuwse tulpenmanie, die zeer slecht afliep
Bron: Telegraaf | Binnenland Telegraaf | Binnenland10 januari 2022, 22:41

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 11-01-2022 01:46 ]
Ik denk dat Cardano gewoon nog te vroeg is, het is voornamelijk theorie en toekomst (vind ik) en weinig praktijk, maar oh zo veel potentie. Ben erg benieuwd hoe ze er over een paar jaar bij staan, idem voor hoe Polkadot zich verder gaat ontwikkelen.Moiety schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 00:09:
[...]
[Afbeelding]
@Valandin pas maar op. Ze hadden we het ook ooit over NEO en VET. Gooi de chart open en verbaasd u
Goedemorgen dames, lekker geslapen?
Ik verwacht een saai dagje en morgen weer FED geinspireerde actie. Welke kant op? Voor 0.01 BTC verklap ik het.
Niet vergeten dames, HODL. * sh4d0wman stelt stoploss in....
Goedemorgen dames, lekker geslapen?
Ik verwacht een saai dagje en morgen weer FED geinspireerde actie. Welke kant op? Voor 0.01 BTC verklap ik het.

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 11-01-2022 04:44 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
BTC naar 100k. Kan jij dat effe regelen?Qunix schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:02:
Wat heb je nodig?
Haha de 'tulpen bubbel' wordt elk jaar bij elke grote dump weer naar voren gebracht.RaptorXS schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 01:42:
Gaaaap:
[...]
Te vinden in: LIfestyle/geschiedenis bij de Televaag.
Vooral toen btc eerste keer de 20k aantikte en weer onder de 10k dook, en uiteindelijk de 3k.
Het artikel zal ook weer naar boven gehaald worden bij de grote crash van 280k naar 140k eind 2024.
Ik vind de dame wel een dik oog hebben op de foto. @sh4d0wman dit is toch niet onder dwang tot stand gekomen hé?sh4d0wman schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 04:42:
@Valandin pas maar op. Ze hadden we het ook ooit over NEO en VET. Gooi de chart open en verbaasd u![]()
Goedemorgen dames, lekker geslapen?![]()
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Nope, hebben we iets gemist?
Wtf ik zie dat het een seminar is waar je je voor aan moet melden.
Een soort tell-sell voor cryptoaccounts op BTCDirect?
BTW hier de link om te kijken: https://www.onlineseminar...e-cryptos-4/#watch-player
[ Voor 34% gewijzigd door MicroWhale op 11-01-2022 08:28 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:16:
[...]
Een soort tell-sell voor cryptoaccounts op BTCDirect?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iuo8VpWJLh3BbMMm3EYyjluP.gif?f=user_large)

Ja, dat!
Ben nu aan het luisteren. Worden toch wel interessante dingen gezegd. Gaat over economische impact, centrale bank, pensioenen, hypotheken, stablecoins, macro-economie, beleggen in crypto, etc...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Luistertip: Joe Rogan had van het weekend een interessante podcast met Adam Curry waar ook bitcoin en het monetaire beleid langskwamen.
Darrell schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:44:
Luistertip: Joe Rogan had van het weekend een interessante podcast met Adam Curry waar ook bitcoin en het monetaire beleid langskwamen.

Whatever rocks your boat. Ik luister liever naar iemand als Wim Boonstra.
Komt er weer een nieuwe launchpad ofzo?
Ja!HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:13:
De vraag is alleen waar, wanneer en met wat.
Misschien moet je iets specifieker zijn?
BNB doet dik. Geen idee waarom, kan ook herstel zijn van de klappen.Aarle schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:14:
[...]
Ja!
Binance:HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:13:
:strip_exif()/f/image/3nGjd019Yyg97pvJxbZTv6af.jpg?f=fotoalbum_large)
ByBit:
:strip_exif()/f/image/ZCfuqOB8Owx3OPWzlSd520mu.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 11-01-2022 09:21 ]
nothing stops this train
Oh die CZ. Wat een troll.Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:16:
[...]
Binance:
[Afbeelding]
ByBit:
[Afbeelding]
You new here?Aarle schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:14:
[...]
Ja!
Die domme doos liet de massieve coin op haar face vallen dumpenMrFX schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:00:
[...]
Ik vind de dame wel een dik oog hebben op de foto. @sh4d0wman dit is toch niet onder dwang tot stand gekomen hé?
Ik moet zeggen dat Azie vandaag wel een beetje teleurgesteld is in jullie....
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En na de pump komt de dump.
Heerlijk. Beetje ranten op zn tijd.MicroWhale schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:47:
[...]
![]()
Wim Boonstra ken ik niet maar zal er eens naar luisteren.
Het is een launchpad deze keer, geen launchpool. Die gaan vaak wel harder dan de launchpool tokens. Dump pas na 8 dagen denk ik. Tenzij woensdag natuurlijk klote wordt en het niet met een flufje launchpool tokens te redden is.
Ik heb nog college van hem gehad. Leuke manier van doceren. Ik luister nu overigens graag naar Paul Buitink (een soort Wim Middelkoop, maar dan wel slim) en Simon Lelieveldt (zou iedereen hier moeten kennen).MicroWhale schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:47:
[...]
![]()
Jamie pull that shit up. Vroeger nog wel eens zijn podcast bekeken, is sinds zijn spotify move een beetje rare kant op gegaan. Gelukkig heeft Bill Burr hem daar toen terecht op gewezen in zijn podcast.Darrell schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:44:
Verwijderd
Volgens mij op het libelle forum.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:02:
@Taro @Jedi_Pimp vraagje, waar hebben jullie je TA kennis opgedaan? Ik zou zelf ook nog wat zin willen kunnen maken uit charts. Mochten jullie tips hebben, graag.
Ze hebben het altijd over MA7, MA25, MA99 etc.
Typische libelle usernames.
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:02:
@Taro @Jedi_Pimp vraagje, waar hebben jullie je TA kennis opgedaan? Ik zou zelf ook nog wat zin willen kunnen maken uit charts. Mochten jullie tips hebben, graag.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RTG4gSrPEtFvGbVbKeECWaPl.jpg?f=user_large)
https://www.amazon.nl/Tec...id=pla-821915544619&psc=1
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 11-01-2022 10:15 ]
Zero.
Vooral gisteren ben ik een stuk wijzer geworden. Iemand had de gouden tip, je moet kopen, vlak, echt vlak voordat ie omhoog gaat. Toch koop ik iedere keer vlak voordat ie naar beneden gaat. Dus eigenlijk, zou het vanaf nu gewoon goed moeten gaan.
Ik kan het dan ook iedereen aanraden om deze strategie te gaan toepassen. Geen financieel advies overigens.
Ik kan het dan ook iedereen aanraden om deze strategie te gaan toepassen. Geen financieel advies overigens.
Ik heb mijn gordels alvast vast, en ben in principe klaar voor een pump naar de moon, en beyond. Hoe zitten jullie?
Op youtube vind je veel informatie.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:02:
Crypto Banter heeft een serie over TA: YouTube: WHAT ARE CANDLESTICKS IN CRYPTO TRADING AND HOW TO READ THEM FOR BIG...
Maar als je kijkt naar traditionele Stonk-ta video's zul je hetzelfde, wellicht beter, leren.
Op een bureaustoel momenteel.dippenispinnen schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:25:
Ik heb mijn gordels alvast vast, en ben in principe klaar voor een pump naar de moon, en beyond. Hoe zitten jullie?
Ik zit in m'n HODL cocon.dippenispinnen schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:25:
Bij de bevrijding van Nederland in '45 deelde ze gratis chocoladerepen uit. Had ik die toen maar gehodld.Vis schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:55:
[...]
Chocolade is ook een schaars product tegenwoordig... pas op
dikke inflatie, dit is pas het begin.
einde van de maand krijgen we onze eerste nieuwe gas/electriciteit rekening te zien. de prijzen gaan daarna nog pijlenver omhoog.
denk serieus goed na om bijvoorbeeld blikken soep te hodlen, veel rijstzakken, alles wat lange houbaarheid heeft. inflatie 2022 zal vast 12-18% zijn EOY
einde van de maand krijgen we onze eerste nieuwe gas/electriciteit rekening te zien. de prijzen gaan daarna nog pijlenver omhoog.
denk serieus goed na om bijvoorbeeld blikken soep te hodlen, veel rijstzakken, alles wat lange houbaarheid heeft. inflatie 2022 zal vast 12-18% zijn EOY
nothing stops this train
Volledig off-topic:Valandin schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:13:
[...]
[...]
Ohja, zit lekker muziek te luisteren terwijl ik dit aan het typen ben. Kapt m'n subwoofer er ineens mee, cone kapot. Denk ik bestel snel een nieuwe, écht bijna alles met 10"+ woofers compleet uitverkocht.
Is de Cone van de rest los gescheurd?
Dat kan je eventueel lijmen met een goede lijm (PU lijm oid).
OntdooidOn-topic: Ik weiger te accepteren dat we al in een bear zouden zitten.
Ik mis de altcoin season :’)
Wellicht dat die bij de hype coins heeft plaats gevonden
dippenispinnen schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:25:
:strip_exif()/f/image/eWVa9feGonEbSwRvuPcExwk4.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit was nog eens een game. De huidige staat van de wonderlijke crypto wereld doet me wel een beetje denken aan dit bloedbad

Dat waren de tijden 👍👍👍dippenispinnen schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:00:
[...]
Dit was nog eens een game. De huidige staat van de wonderlijke crypto wereld doet me wel een beetje denken aan dit bloedbad
Wow Adam Curry, doet die nog steeds mee. Luisterde graag naar hem, samen met Jeroen van Inkel in de Curry en van Inkel show. Wat een heerlijk begin van elk weekend, in die tijd. Toen er nog geen bitcoin of zelfs maar internet voor de massa was. Wel al hoge inflatie. En hoge spaarrentes en onverkoopbare huizen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wow badjas Adam? Hebben wij die ook nog steeds?Darrell schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 08:44:
Verwijderd
Hatseflats nog even snel maximaal lenen tegen lage rente, vastgoed kopen en hodlen. Wel de rente vastzetten natuurlijk.Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:51:
dikke inflatie, dit is pas het begin.
Laat de inflatie maar voor mij werken. Ik ben toch niet gek.
Nee amerika heeft hem.keepitfrosty schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:16:
[...]
Wow badjas Adam? Hebben wij die ook nog steeds?
heb je een tip om hoe dit voor elkaar te krijgen? 🙃Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:22:
[...]
Hatseflats nog even snel maximaal lenen tegen lage rente, vastgoed kopen en hodlen. Wel de rente vastzetten natuurlijk.
Laat de inflatie maar voor mij werken. Ik ben toch niet gek.
Banken willen een valide reden hebben om die ponzi scheme coin te lenen...
nothing stops this train
Beware of mods. Dit wordt altijd weggehaald als offtopic / richting huizentopic.Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:33:
[...]
heb je een tip om hoe dit voor elkaar te krijgen? 🙃
Verwijderd
Een huis kopen is vaak een toffe manier om ponzi-coins te bemachtigen van de bank, maar dat is tegenwoordig in Nederland zo eenvoudig niet meerKol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 11:33:
[...]
heb je een tip om hoe dit voor elkaar te krijgen? 🙃
Rode dag op de beurzen = rode dag voor crypto (het zijn net mensen wordt er dan geroepen).
Groene dag op de beurzen = crypto doet lekker zelf wat hij wil
Groene dag op de beurzen = crypto doet lekker zelf wat hij wil

Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:42:
[...]
Bij de bevrijding van Nederland in '45 deelde ze gratis chocoladerepen uit. Had ik die toen maar gehodld.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z5Q36DKfSDEQtlaLxG4mb99b.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
vraag me af of het woord undervalued misch verboden kan worden op dit topic, dan vergeten mensen dat crypto geen intrinsieke waarde heeftValandin schreef op maandag 10 januari 2022 @ 23:13:
[...]
[...]
De eerste tokens van de Polkadot crowdloans komen nu vrij. Positief nieuws in barre tijden
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
En? Lambo?resusaapje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:04:
De eerste tokens van de Polkadot crowdloans komen nu vrij. Positief nieuws in barre tijden
Voornamelijk YouTube. Ik ben begonnen met de TA video's van Coin Bureau, die ingaan op de absolute basis (volgens mij een reeks van 2 of 3 video's). Daarna ben ik zaken die ik interessant vond, apart gaan onderzoeken. Voorbeelden: patronen, S/R levels, MA lijnen, RSI. Maar ook zaken als Elliot Waves, pi cycle tops, Wyckoff accumulatie/distributie fases. Los daarvan ook lid van een paar Discords en Telegrams, en op termijn ook voor een betaalde Discord waar ze in groter detail ingaan op traden. Als je traden leuk vindt, raad ik ook de leerprogramma's van DoopieCash aan. Als je lange termijn TA leuker vindt, kan je de content van Benjamin Cowen gaan volgen, zijn gratis content is eigenlijk al 'goed genoeg'.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:02:
Die van Lego? Makkelijk!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Een tijdje terug leek er ook een uitbraak naar boven te komen totdat Bitcoin besloot een uitbraak naar beneden te plegen. Morgen goed in de gaten houden als je deze gok waagt. Ik heb nog een buy order staan rond 1.50 mochten we morgen de diepte in duikenknakworst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:18:
FTM zit tegen weerstand aan te schuren,
ik verwacht snel een uitbraak naar boven. Nfa
[Afbeelding]
bitcoin says noknakworst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:18:
FTM zit tegen weerstand aan te schuren,
ik verwacht snel een uitbraak naar boven. Nfa
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!