Ik gun Bitvavo de transactiekosten niet. Zelfs die paar centen.Tominatie schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:01:
[...]
Rekt. Gewoon market buy doen, scheelt je een hoop frustratie. (eigen ervaring)
Meer aanbod dan vraag.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:01:
Wat is de reden nu eigenlijk voor de dip van vandaag, Putin?
Het is heel lastig te doorgronden, ironie.Tukker_T schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:53:
Tip om de bodem van BTC aan te stippen.
[Twitter]
:strip_exif()/f/image/h6lJHA3TbNdKs04s0JEbDYIH.jpg?f=fotoalbum_large)
Geweldig dit, ik zou bijna een twitter account aanmaken zodat ik Kara kan volgen.
Ik denk niet dat 'ie hier mee leest, dus ik weet niet of je een antwoord krijgt als je het hem zo direct vraagt.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:01:
mensen willen liever fiat dan die BTC shitcoin 😌Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:01:
nothing stops this train
Volgens mij verteld hij hier duidelijk dat hij er maar een klein aandeel in heeft
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2sBeW2DXjYiwi1eBksANmPBg.webp?f=user_large)
UberLurker Departement #GG.
ManniepuulaassieeeeHollovVpo1nt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:18:
Ehh wat gebeurt hier
Short squeezeHollovVpo1nt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:18:
Ehh wat gebeurt hier
Verwijderd
Mijn koop order op 28k verwacht ik deze week ook nog welQunix schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:20:
Ah, mijn order is er door...
Mijn wifi klapte eruit door de pump lijkt het wel xD
Ik doe het in stapjes.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:21:
[...]
Mijn koop order op 28k verwacht ik deze week ook nog wel
Nu kopen ja?Qunix schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:20:
Ah, mijn order is er door...
Volg het al tijden niet meer. Gewoon HODL. Ik had hoop op mijn grote vriend PlanB. Toen werd het planC en nu planD. Bovenstaande tip ben ik wel erg blij mee trouwens. Je moet kopen vlak voordat hij omhoog gaat... Dit had ik echt ff nodig.
Sure... Ik verkoop het wel als het op 28k is.
Man man. Wat een prachtig forum.
Je moet voor de gein even snel er door heen scrollen. Vliegen de tranen je in de ogen. Stelletje schizofrene tweakers
Je moet voor de gein even snel er door heen scrollen. Vliegen de tranen je in de ogen. Stelletje schizofrene tweakers

Skrunsies schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:28:
Man man. Wat een prachtig forum.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UOMEdMGt2nGU1YNYME8f0dn3.jpg?f=user_large)
Bovenstaande tipeldeegee schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:24:
Volg het al tijden niet meer. Gewoon HODL. Ik had hoop op mijn grote vriend PlanB. Toen werd het planC en nu planD. Bovenstaande tip ben ik wel erg blij mee trouwens. Je moet kopen vlak voordat hij omhoog gaat... Dit had ik echt ff nodig.
:strip_exif()/f/image/sikqp4fBfHlGWD85ByghimBY.jpg?f=fotoalbum_large)
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:23:
Geloof er niks van, het is een trap!
:strip_exif()/f/image/Yx0PpISXRcRnNGZwLsRqlUP2.jpg?f=fotoalbum_large)
Die candles recht omhoog, vroeg of laat neemt BTC die de andere kant op: als we een zekerheidje geleerd hebben afgelopen maanden...Pelox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:46:
[...]
Nee nu ben je te laat met kopen. Next stop 52k.
en toch heeft hij ze vaker/verder omhoog gedaan dan naar beneden als je het over een langere tijd bekijktMalarky schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:48:
[...]
Die candles recht omhoog, vroeg of laat neemt BTC die de andere kant op: als we een zekerheidje geleerd hebben afgelopen maanden...
Of een staatslot voor vandaagVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:48:
Had een x100 long moeten openen op 39612.
Maar niet die mega 1 minute candles, die werden altijd wel weer ongedaan gemaakt om het daarna in alle rust te gaan doen.malarkan schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:49:
[...]
en toch heeft hij ze vaker/verder omhoog gedaan dan naar beneden als je het over een langere tijd bekijkt
Vooral in een dalende markt zie je deze candles want iedereen heeft constant fomo van zulke candles dat we nu rechtdoor naar 100k gaan...
Bitcoin Dominance sinds 4 januari stijgend op een manier sinds maanden niet gezien: dat betekent dat de meeste alts mogelijk ook de komende tijd op de BTC moeten toegeven. Dat is wel de verwachting van veel crypto analisten al lange tijd.
[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 10-01-2022 17:53 ]
Hetgeen best bagger is voor de alts, omdat BTC zelf ook naar beneden knalt, je ziet het ook wel in de viewers, ik zie btc op -0.25% laatste 24h staan, de meeste alts -3 of minder.Malarky schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:51:
[...]
Maar niet die mega 1 minute candles, die werden altijd wel weer ongedaan gemaakt om het daarna in alle rust te gaan doen.
Vooral in een dalende markt zie je deze candles want iedereen heeft constant fomo van zulke candles dat we nu rechtdoor naar 100k gaan...
Bitcoin Dominance sinds 4 januari stijgend op een manier sinds maanden niet gezien: dat betekent dat de meeste alts mogelijk ook de komende tijd op de BTC moeten toegeven. Dat is wel de verwachting van veel crypto analisten al lange tijd.
Verwijderd
Gewoon hodlen tot de 100k en dan hodlen tot de 500k en dan hodlen tot de 1M en dan hodlen tot de 5M etc. etc.
Bitcoin moet je gewoon kopen met geld wat gemist kan worden, en vervolgens nooit meer verkopen.
Meer kun je eigenlijk niet doen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JXQDltY3cGCDvLBpv5eeorEv.jpg?f=user_large)
Je kunt wel gaan traden maar de traders van nu konden ooit waarschijnlijk honderden Bitcoins kopen, en nu niet meer.
Dusja.
Bitcoin moet je gewoon kopen met geld wat gemist kan worden, en vervolgens nooit meer verkopen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JXQDltY3cGCDvLBpv5eeorEv.jpg?f=user_large)
Je kunt wel gaan traden maar de traders van nu konden ooit waarschijnlijk honderden Bitcoins kopen, en nu niet meer.
Dusja.
Kom maar door met die short candle.. Deze setup willen ze toch daarvoor?
41k vraag ik om....
41k vraag ik om....
Shorters al in paniek? We gaan naar de 100k mensen, volgende week is het zover. Dagelijks een 10k candle recht omhoog.
[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 10-01-2022 18:02 ]
Zero.
Is het beursklimaat niet naar. Dit is de beste markt om geld van retail in de zakken van de pro's te kloppen. elke keer kopen wij die groene candle weer, want nu is het echt-echt de bodem.Pelox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:02:
Shorters al in paniek? We gaan naar de 100k mensen, volgende week is het zover. Dagelijks een 10k candle recht omhoog.
Alles goed hier? Ik ben even een weekje op wintersport en fiat werkt nog steeds gewoon, kan er bier mee kopen onder anderen. Bizarre adoptie voor zo'n belabberde ponzi met zwaar inferieure tech!
Was jij nou niet voor de aankomende 4 jaar weg uit dit topic?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:23:
Geloof er niks van, het is een trap!
Ik heb vandaag de koersen wel gecheckt op kantoor, maar kon niets doen. En er is dus niets aan de hand.
En met LINK ook niet.
En met LINK ook niet.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Eigenlijk zie ik aan de vele zwakke alts op hun BTC paar (en btc dominance zo oplopend) dat er een stuk overgave in de markt zit. Ik verwacht dat we al snel weer op 40600 staan - de eigenlijke bodem - en dan binnen paar dagen alweer wroeten in die 39k regionen.
Verschil met vandaag is dat dan de buy orders die we wellicht al weken/maanden stonden dan wel zijn opgeruimd.
Verschil met vandaag is dat dan de buy orders die we wellicht al weken/maanden stonden dan wel zijn opgeruimd.
Malarky schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:48:
[...]
Die candles recht omhoog, vroeg of laat neemt BTC die de andere kant op: als we een zekerheidje geleerd hebben afgelopen maanden...
Told y'all. Hoeveelste keer is dit nu wel niet afgelopen maanden... echt de 25e keer.Malarky schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:01:
Kom maar door met die short candle.. Deze setup willen ze toch daarvoor?
41k vraag ik om....
[ Voor 30% gewijzigd door Malarky op 10-01-2022 18:29 ]
Kan iemand de sell knop wegtoveren op Binance?
Vooral alts. 3 uur geleden toen BTC op 40.6 stond stonden alts hoger dan nu. Hou mijn hart vast voor de duik naar sub 40k.Darrell schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:35:
En weer rekter.
Laat dit hopelijk waarschuwing zijn voor iedereen. De buying power die we zien in deze regionen is niets dan pro traders. In een uurtje 3k erbij en er uurtje later weer af.
Dit heeft niets met mensen te maken die oprechte interesse hebben bitcoin te kopen op 40k.
Dit heeft niets met mensen te maken die oprechte interesse hebben bitcoin te kopen op 40k.
Verwijderd
Je moet echt actief traden wil je nog wat koopkracht behouden met deze geitenponzi.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gE9V8fEV7gFikEbUm7xBBbl8.jpg?f=user_large)
Hodlers konden op de top nog veel dingen kopen, en nu minder.
Dusja.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gE9V8fEV7gFikEbUm7xBBbl8.jpg?f=user_large)
Dusja.
Verwijderd
Malarky schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:40:
Laat dit hopelijk waarschuwing zijn voor iedereen. De buying power die we zien in deze regionen is niets dan pro traders. In een uurtje 3k erbij en er uurtje later weer af.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EuTzYSx8HwaSRuwUxhLz97Vt.jpg?f=user_large)
Allang gedaan. Hoi 40k.Pelox schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:46:
[...]
Nee nu ben je te laat met kopen. Next stop 52k.
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 17:57:
Gewoon hodlen tot de 100k en dan hodlen tot de 500k en dan hodlen tot de 1M en dan hodlen tot de 5M etc. etc.
[Afbeelding]
Dusja.
Je valt in de herhaling. Blijkbaar is dit nodig hierVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:41:
Je moet echt actief traden wil je nog wat koopkracht behouden met deze geitenponzi.
[Afbeelding]
Dusja.
Ik hodl, hodl je mee?
Nieuwe buy orders op 40.05 en 38.2, zak maar lekker door ff
Jep. Alts door het putje
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Ik zat hier echt spot on.Qunix schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:47:
[...]
[...]
Je valt in de herhaling. Blijkbaar is dit nodig hier
Ik hodl, hodl je mee?
Gelukkig zit ik er in voor de tech
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Heb je toch even wekenlang deze gif in je kist kunnen houden. Jij nu: feelsgoodman
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Waar zit je?YES schreef op maandag 10 januari 2022 @ 18:06:
Alles goed hier? Ik ben even een weekje op wintersport en fiat werkt nog steeds gewoon, kan er bier mee kopen onder anderen. Bizarre adoptie voor zo'n belabberde ponzi met zwaar inferieure tech!
Wat zou A87 wel niet gezegd hebben nu.
:strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large)
Deze uitspraak is Bearish Divergent!MaStar schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:25:
[...]
Zeker aan het inslaan. Niet alles want we gaan nog wel naar de 30k minimaal. Zitten gewoon in een sterkte downtrend al maanden....
We gaan weer de reversal in!
Moon!
Waarom denk je dat hun doel dan zou zijn om zoveel mogelijk Bitcoin te bezitten en niet gewoon om zoveel mogelijk fiat te verzamelen?Aarle schreef op maandag 10 januari 2022 @ 16:24:
[...]
Heb je ook niet het idee dat er ergens een Whatsapp-groepje met 50 rijke mensen is die gewoon aftellen met elkaar en op bepaalde momenten de hele zooi kopen, of verkopen?
Zoveel liquiditeit in enkele seconden telkens. Wanneer is het laag genoeg voor ze? Koop die zooi op aub - en zorg dat retail weer instapt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als de alts echt door het putje gaan, ga ik weer Bitcoin bijkopen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
HAHAHA FIAT?Taro schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:37:
[...]
Waarom denk je dat hun doel dan zou zijn om zoveel mogelijk Bitcoin te bezitten en niet gewoon om zoveel mogelijk fiat te verzamelen?
:strip_exif()/f/image/KYCeJwFdEb6usyUUgPRbJDGt.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik altcoinsRichh schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:38:
Eensch. Al is de verleiding wel groot om nu de bankrekening weer leeg te gooien op Bitcoin.Richh schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:38:
Daar ben ik al 5 jaar een boel keer ingetrapt. Alts zijn afgelopen maaaaanden gestegen, als alts dan paar weken dalen wil ik en vele anderen die kopen.. Maar het kan ook is goed dat de alts maanden dalen...
Fiat hoeft niet per se USD te zijn
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Ohnee?
Brave burgers die verstandig leven en hun geld netjes opsparen zijn eigenlijk gewoon FIAT hodlers.
Haha.
als de dip de bodem was.......heb ik op de bodem gekocht 🙌
nothing stops this train
Eens. Het doel om zoveel Bitcoin te bezitten is denk ik mede om er zo veel mogelijk fiat van te maken. Tenzij BTC op een termijn waarin de grijze oude whales nog kunnen genieten van het leven als valuta in het dalijks leven wordt geaccepteerd zie ik eerlijk gezegd niet wat het hoarden van zoveel BTC op de lange termijn brengt voor deze mensen.Taro schreef op maandag 10 januari 2022 @ 19:37:
[...]
Waarom denk je dat hun doel dan zou zijn om zoveel mogelijk Bitcoin te bezitten en niet gewoon om zoveel mogelijk fiat te verzamelen?
Milfhunter schijnt nog niet gecapituleerd te zijn dus gerede kans dat we nog lager gaan.Kol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:02:
als de dip de bodem was.......heb ik op de bodem gekocht 🙌
Ik heb al te veel winst gepakt om nog te capituleren.Darrell schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:09:
[...]
Milfhunter schijnt nog niet gecapituleerd te zijn dus gerede kans dat we nog lager gaan.
Heb een zakje met euro's klaarstaan voor het geval dat.
Zero.
Als BTC de €0 bereikt, kan deze dan verder zakken?
[ Voor 6% gewijzigd door Moiety op 10-01-2022 20:13 ]
Ja, hij kan in de minMoiety schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:11:
Mooi einddoel van een eindbaasJackson6 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:14:
[...]
Ja, hij kan in de min, dan kan Satoshi Nakamoto lekker gaan rentenieren.
Bij olie kon het.Moiety schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:11:
Je BTC is de fundering waarop je je eigen bank kan bouwen. Je kan fiat lenen met BTC als collateral of je BTC rente laten trekken en van die rente leven. Dat zou een "einddoel" kunnen zijn voor velen.HollovVpo1nt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:08:
[...]
Eens. Het doel om zoveel Bitcoin te bezitten is denk ik mede om er zo veel mogelijk fiat van te maken. Tenzij BTC op een termijn waarin de grijze oude whales nog kunnen genieten van het leven als valuta in het dalijks leven wordt geaccepteerd zie ik eerlijk gezegd niet wat het hoarden van zoveel BTC op de lange termijn brengt voor deze mensen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
2 maand geleden kon je met 1 BTC nog een leuke BMW kopen, nu een golfje
Volgende week net een Dacia 😬
Met 2 btc koop je nog steeds een lambo.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:32:
[...]
https://www.marktplaats.n...gear-youngtimer-aut-volle
Zero.
Verwijderd
Zo ken ik er nog wel 1:Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:32:
[...]
In 2010 kon je met 10k BTC twee pizza's kopen, nu kun je met 10k BTC een pizzabedrijf opzetten met minimaal 10 fysieke restaurants in alle hoofdsteden van Europa.
🙃
vroeger kon je een 2 pakken chocomel kopen voor €1.50
nu kost 1 pak chocomel al €1.89
nothing stops this train
Chocolade is ook een schaars product tegenwoordig... pas opKol Nedra schreef op maandag 10 januari 2022 @ 20:49:
vroeger kon je een 2 pakken chocomel kopen voor €1.50
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!