[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 248 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.958 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10:37
Op sommige Exchanges kan je naast staken ook gebruik maken van crypto lending. Ik snap dat niet helemaal. Als ik t lees leen je dan je crypto uit en wordt daar een bepaalde rente (soms tot 100 procent op jaarbasis) voor betaald. Maar hoe werkt dit? Er zijn verschillende rentes en hoezo zou je crypto lenen? Pancake kan je bijv dan uitlenen voor 32 procent rente. Iemand daar ervaring mee of weet hoe dit werkt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:17
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:52:
[...]

hallon

de death cross betekend dat de 50d moving gemiddelde de 200d moving averege naar beneden doorkruist
dit is doorgaans het einde van de stiermarkt
en we gaan dus allemaal rekt

gr gr,
Ik leef nog steeds in de veronderstelling dat Crypto onvoorspelbaar is. Lekker bijkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyLippens
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16-07 15:53
Ik heb vandaag voor de eerste keer geld overgemaakt op Kraken via een Belgische bank.
Ik heb gekozen voor de InCore Bank maar vraag mij af als dit een goede keuze was of als ik in de toekomst beter 1 van de 4 andere banken neem aangezien InCore eigenlijk niet de EU zit maar in Zwitserland.

Welke bank is de beste keuze om stortingen naar Kraken te doen?

-SEPA (Fidor) Duitsland

-SEPA (Bank Frick) Liechtenstein

-SEPA (InCore Bank) Zwitserland

-SEPA (ClearJunction) UK

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:53
ZiggyLippens schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:23:
Ik heb vandaag voor de eerste keer geld overgemaakt op Kraken via een Belgische bank.
Ik heb gekozen voor de InCore Bank maar vraag mij af als dit een goede keuze was of als ik in de toekomst beter 1 van de 4 andere banken neem aangezien InCore eigenlijk niet de EU zit maar in Zwitserland.

Welke bank is de beste keuze om stortingen naar Kraken te doen?

-SEPA (Fidor) Duitsland

-SEPA (Bank Frick) Liechtenstein

-SEPA (InCore Bank) Zwitserland

-SEPA (ClearJunction) UK
Kwam die vraag niet gister ook al voorbij? Nou ja, het is de slowchat, dus berichten verouderen hier sneller dan de bananen in de fruitmand. Ene moment groen, andere moment bruin. Als je bank instant SEPA ondersteunt kan je ClearJunction gebruiken, dan zou het er vrijwel gelijk moeten zijn. En anders kies je een andere, maakt niet zo veel uit welke je neemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 11:12
Eindelijk weer eens omhoog kijken. Nu nog door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyLippens
Ray_ schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:27:
[...]

Kwam die vraag niet gister ook al voorbij? Nou ja, het is de slowchat, dus berichten verouderen hier sneller dan de bananen in de fruitmand. Ene moment groen, andere moment bruin. Als je bank instant SEPA ondersteunt kan je ClearJunction gebruiken, dan zou het er vrijwel gelijk moeten zijn. En anders kies je een andere, maakt niet zo veel uit welke je neemt.
Bedankt voor de info, ik apprecieer dit!
Waar kan ik controleren als mijn bank (Belfius) instant SEPA ondersteunt?
Zou mijn bank niet liever hebben dat het geld naar een EU bank overgeschreven word in plaats van bv een Zwitserse of UK bank?
Ik ben momenteel bezig per week een bepaald bedrag over te schrijven maar ik zou uiteindelijk rond de ** Knip, noem maar geen bedragen. Zie ook de topicstart. ** in totaal willen overschrijven naar Kraken.
Dus ik zoek de beste manier op dit te doen zonder dat de bank zich hier zorgen begint over te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 11-01-2022 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:52:
[...]

hallon

de death cross betekend dat de 50d moving gemiddelde de 200d moving averege naar beneden doorkruist
dit is doorgaans het einde van de stiermarkt
en we gaan dus allemaal rekt

gr gr,
Hadden we ook niet een golden cross die uiteindelijk niets deed?

*neemt trekje van hopium pijp*

Zo'n cross zegt niet altijd alles, toch? Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
ZiggyLippens schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:34:
[...]

Bedankt voor de info, ik apprecieer dit!
Zou mijn bank niet liever hebben dat het geld naar een EU bank overgeschreven word in plaats van bv een Zwitserse of UK bank?
Ik ben momenteel bezig per week een bepaald bedrag over te schrijven maar ik zou uiteindelijk rond de ** Knip ** in totaal willen overschrijven naar Kraken.
Dus ik zoek de beste manier op dit te doen zonder dat de bank zich hier zorgen begint over te maken.
Volgens mij gaat een bank zich alleen zorgen maken als je dit soort bedragen hele tijd gestort krijgt, maar als uitgave moet dit helemaal niet uit maken lijkt mij.

[ Voor 1% gewijzigd door Taro op 11-01-2022 19:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:40:
[...]

Correct :)

Aangezien MA's, waar een cross uit bestaat, lagging indicators zijn, is het vaak een teken van iets dat in het verleden al heeft plaatsgevonden. Op het moment zelf zie je er doorgaans niets van terug.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
ZiggyLippens schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:34:
[...]
Belfius ondersteunt 'instant payments'. Dat is dezelfde term waar de ING ook mee schermt, maar uiteindelijk komt het er op neer dat zij geen instant SEPA ondersteunen. De snelste manier om er achter te komen is gewoonweg geld over te maken naar het Clear Junction adres (vergeet niet het kenmerk gevolgd door kraken.com in de overboeking mee te nemen). Staat het er niet direct op, ondersteunt je bank het niet en zal je in het ergste geval een paar uur langer moeten wachten. Zou het dan wel morgenochtend proberen, want die ouderwetse banken nemen niet iedere transactie in behandeling buiten kantoortijden.

Het zou je bank niet uit moeten maken of het adres van de begunstigde in Zwitserland of in de UK is.

Bedragen noemen heerst hier een taboe op. Tot op zekere hoogte terecht, want je weet niet wie hier allemaal meeleest. In ieder geval zou het genoemde bedrag geen probleem moeten zijn. Desondanks zou ik het eerst met een kleiner bedrag eens proberen, dan snap je gelijk een beetje hoe het in z'n werk gaat en hoef je bij je volgende transactie niet zo lang in spanning te zitten, mocht je daar last van hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:12
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FrjlT-Ex9D2WBxE2EhzeP8rH_HA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c12QTAh9V8Ofs1kr0nezLHDs.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 10:02:
@Taro @Jedi_Pimp vraagje, waar hebben jullie je TA kennis opgedaan? Ik zou zelf ook nog wat zin willen kunnen maken uit charts :). Mochten jullie tips hebben, graag.
Hier heb je een toegankelijke reeks van CryptoCred: https://docs.google.com/d...DG4NG7noaaoikydOoZQlElwXw Ik had persoonlijk het meest aan nummers 4, 7 en 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-08 18:42
Ik ben een oude account van mij aan het opschonen. In bijbehorende wallet zitten nu nog de volgende coins waarvan ik niet precies weet of ik ze weg ga doen of niet:

BALANCER
IOTA
XLM
NANO
OCEAN
ZEC
NAV
PANCAKE
EOS
Polygon
Ripple
Stratis
Verge

In welke coins geloven jullie nog? En waarom? Welke zouden jullie sowieso van de hand doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:05

Darrell

Fiat moonboy

Oh oh... het begint weer te regenen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 20:27
Utke56 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:33:
Ik ben een oude account van mij aan het opschonen. In bijbehorende wallet zitten nu nog de volgende coins waarvan ik niet precies weet of ik ze weg ga doen of niet:

BALANCER
IOTA
XLM
NANO
OCEAN
ZEC
NAV
PANCAKE
EOS
Polygon
Ripple
Stratis
Verge

In welke coins geloven jullie nog? En waarom? Welke zouden jullie sowieso van de hand doen?
Btc zou ik houden.

Oh.. wacht..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:15
Pelox schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:36:
[...]

Btc zou ik houden.

Oh.. wacht..
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30
Pelox schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 18:57:
[...]

Had ik ook willen doen.... wacht nog steeds..
16-2 komt die glmr pas vrij toch op binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55

BALANCER
IOTA
XLM
NANO
OCEAN
ZEC
NAV
PANCAKE
EOS
Polygon
Ripple
Stratis
Verge

Alleen polygon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
keepitfrosty schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:38:
[...]

Dan zou die wel op 6cent staan😡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Naast het verplicht holden van een restantje XRP voor de rest van je leven... Hebben ze goed bedacht.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
roflexx schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:38:
[...]

Dan zou die wel op 6cent staan😡
Hahah grote kans als orange coin ons blijft assrapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07:46
Sinds een tijdje heeft de android app van binance moeite met het updaten van de prijs in de overzichtslijsten. De prijzen blijven dan hangen. Wanneer ik op een coin klik dan zie ik in de grafiek wel de actuele prijs. Wie ondervindt dit ook?

Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
keepitfrosty schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:38:
[...]

Is dat zo? Oeps :z

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Rien43 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:44:
Sinds een tijdje heeft de android app van binance moeite met het updaten van de prijs in de overzichtslijsten. De prijzen blijven dan hangen. Wanneer ik op een coin klik dan zie ik in de grafiek wel de actuele prijs. Wie ondervindt dit ook?

Klopt, heb ik ook. Heel irritant.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:39:
[...]

Naast het verplicht holden van een restantje XRP voor de rest van je leven... Hebben ze goed bedacht.
Daar is later nog eens wat voor bedacht.
https://support.ledger.co...sing-XRPToolkit?docs=true

Je kan de wallet opheffen, waarbij je het restant kan overmaken minus 2 XRP fee (of eigenlijk burn).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:18

knakworst

Get more sats!

BALANCER
IOTA
XLM
NANO
OCEAN
ZEC
NAV
PANCAKE
EOS
Polygon
Ripple
Stratis
Verge

Stratis en Verge waren de bom in 2017 in dit topic. Laat het een waarschuwing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teveel alts bouncen bij een kleine opleving van Bitcoin.

Als een jonge boom die zich probeert te ontwikkelen maar overwoekerd is met parasitaire vegetatie.

Weak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

knakworst schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 12:18:
FTM zit tegen weerstand aan te schuren,
ik verwacht snel een uitbraak naar boven. Nfa ;)

[Afbeelding]
Helft van mijn ftm-tomb weer naar ftm-usdc gedaan. Bij 3 dollar de rest of bij 2 dollar weer alles naar ftm-tomb, whatever comes first.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hier inderdaad hetzelfde, momenteel werkt het overigens wel weer goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
Forced diamond hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:40:
[...]

Klopt zeker. Ook @Moiety , ik ben natuurlijk aan het trollen. Death crosses zeggen niet zoveel. Sterker nog, de vorige twee death crosses waren juist een inleiding van een nieuwe run-up. Ook niet zo raar, want een lagging indicator zegt iets over het verleden.

Edit: te laat :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

zou mooi geweest zijn als ie hangt op de 69k ATH :*)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Don Guacamole schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:06:
Op sommige Exchanges kan je naast staken ook gebruik maken van crypto lending. Ik snap dat niet helemaal. Als ik t lees leen je dan je crypto uit en wordt daar een bepaalde rente (soms tot 100 procent op jaarbasis) voor betaald. Maar hoe werkt dit? Er zijn verschillende rentes en hoezo zou je crypto lenen? Pancake kan je bijv dan uitlenen voor 32 procent rente. Iemand daar ervaring mee of weet hoe dit werkt?
Wat bedoel je? 'Lenen' aan een exchange werkt hetzelfde als bij een bank. Jij verschaft liquiditeit aan de bank, de bank (de exchange) leent dit op haar beurt weer uit aan mensen die rente betalen en daarom verdien jij op jouw beurt ook weer rente. Normaal gesproken dan.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07:46
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:11:
[...]

zou mooi geweest zijn als ie hangt op de 69k ATH :*)
En dan uitcashen en maar de helft van de verwachtte euries op je bankrekening te zien staan. Pijnlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
@Taro Op 18 januari in de ochtend even op commit clicken voor de Monster Galaxy coin in de launchpad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:11

HollovVpo1nt

I like gadgets

Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 20:39:
[...]

Daarover gesproken, ik heb een klein beetje EasyFi (easy) en na hun hack hebben ze een doorstart gemaakt als EZ. Alleen... Van Easy is een bepaalde waarde bevroren in m'n wallet. Het telt wel mee in m'n balance/spot account maar ik kan er letterlijk geen reet mee. Heeft iemand anders dit ook en hoe kom hier ik hier vanaf? Ik zou bijna denken withdrawal naar ene niet bestaand adres en gewoon in Limbo op laten gaan.

Damn BETA finance is ook ver weggezakt zegt. Was een launchpad coin.

[ Voor 5% gewijzigd door HollovVpo1nt op 11-01-2022 21:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
zenith schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:21:
@Taro Op 18 januari in de ochtend even op commit clicken voor de Monster Galaxy coin in de launchpad. :)
Thx. Mijn BIT'jes staan deze keer al ruim op tijd paraat :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:22:
[...]

Daarover gesproken, ik heb een klein beetje EasyFi (easy) en na hun hack hebben ze een doorstart gemaakt als EZ. Alleen... Van Easy is een bepaalde waarde bevroren in m'n wallet. Het telt wel mee in m'n balance/spot account maar ik kan er letterlijk geen reet mee. Heeft iemand anders dit ook en hoe kom hier ik hier vanaf? Ik zou bijna denken withdrawal naar ene niet bestaand adres en gewoon in Limbo op laten gaan.

Damn BETA finance is ook ver weggezakt zegt. Was een launchpad coin.
Ik zit de rest van mijn leven met de onderste 2 in de Binance Spot wallet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kIEgbvNWXDOfF1gjKhCdNRODRog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bsZuSiepM5vxDamTKP3Svlnz.jpg?f=user_large

Songbird kan ik wel withdrawen, maar daarna hou ik er weinig aan over. Die sluis ik nog wel een keer weg tijdens de volgende bullrun, want Binance gaat ze vast niet listen :)

Heb al eens via de chat een request gedaan om dergelijke shitcoins te kunnen hiden, maar ik was blijkbaar de enige met OCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:25:
[...]

mooi!! mijne ook, maar had ze ook niet verkocht :P
gak van ~$1.86, prima vooralsnog...
ik dca waarchijnlijk nog wel wat BITjes binnenkort, longterm zie ik het verder groeien, niet zover als BNB ofzo maar zou niet gek opkijken van een $4+

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-10 10:51

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wat een gedrocht van een logo heeft DOT toch gekregen @waarblijftmijnGLMRbinance? :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07:49
[...]

Hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:13:
[...]

Wat bedoel je? 'Lenen' aan een exchange werkt hetzelfde als bij een bank. Jij verschaft liquiditeit aan de bank, de bank (de exchange) leent dit op haar beurt weer uit aan mensen die rente betalen en daarom verdien jij op jouw beurt ook weer rente. Normaal gesproken dan.
Ja klopt, maar het gekke is dat er dus verschillende keuzes staan voor rente en dat je dan afwacht of het geleend gaat worden.. naja blijft vaag, misschien maar eens proberen met een kleine hoeveelheid want de limiet ligt erg laag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 23:17
Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:30:
[...]

[Afbeelding]

Songbird kan ik wel withdrawen, maar daarna hou ik er weinig aan over. Die sluis ik nog wel een keer weg tijdens de volgende bullrun, want Binance gaat ze vast niet listen :)

Heb al eens via de chat een request gedaan om dergelijke shitcoins te kunnen hiden, maar ik was blijkbaar de enige met OCD.
Convert small assets & doei ?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
D_Jeff schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:44:
[...]

Convert small assets & doei ?
Nee, helaas, want Binance ondersteunt deze 2 / 3 coins niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
[...]

Ohja. Nu heb ik toch een account. Doe wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiggyLippens
Ray_ schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 19:45:
[...]

Belfius ondersteunt 'instant payments'. Dat is dezelfde term waar de ING ook mee schermt, maar uiteindelijk komt het er op neer dat zij geen instant SEPA ondersteunen. De snelste manier om er achter te komen is gewoonweg geld over te maken naar het Clear Junction adres (vergeet niet het kenmerk gevolgd door kraken.com in de overboeking mee te nemen). Staat het er niet direct op, ondersteunt je bank het niet en zal je in het ergste geval een paar uur langer moeten wachten. Zou het dan wel morgenochtend proberen, want die ouderwetse banken nemen niet iedere transactie in behandeling buiten kantoortijden.

Het zou je bank niet uit moeten maken of het adres van de begunstigde in Zwitserland of in de UK is.

Bedragen noemen heerst hier een taboe op. Tot op zekere hoogte terecht, want je weet niet wie hier allemaal meeleest. In ieder geval zou het genoemde bedrag geen probleem moeten zijn. Desondanks zou ik het eerst met een kleiner bedrag eens proberen, dan snap je gelijk een beetje hoe het in z'n werk gaat en hoef je bij je volgende transactie niet zo lang in spanning te zitten, mocht je daar last van hebben.
Dankjewel voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Xqlus1ve schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:42:
Wat een gedrocht van een logo heeft DOT toch gekregen @waarblijftmijnGLMRbinance? :r
16-2 en ook in delen tm 26-3-2023 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 11:57

BALANCER
IOTA
XLM
NANO
OCEAN
ZEC
NAV
PANCAKE
EOS
Polygon
Ripple
Stratis
Verge

Sowieso houden:
Polygon

Mogelijks houden:
eventueel EOS, die zijn pas met hun nieuwe exchange 'bullish' afgekomen. Hier zie ik nog wel wat potentieel in stijgende prijs, of op zijn minst terug naar 5$, maar een zekerheid is het niet.

iota, nano & ripple worden nog steeds vaak vernoemd en zijn dus nog niet dood vanuit community perspectief, maar daar heb ik geen onderzoek naar gedaan.

Al de rest geloof ik niet meer in. Eventueel kan je wat sell orders zetten op een iets hogere prijs dan ze nu staan en nog eens afwachten, maar goed dan heb je nog steeds niet opgeschoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 30-09 21:56
[...]

Hoe zit dat nou bij bybit?
Je moet er minimaal 50 BIT voor in je account hebben staan, gemiddeld over 5 dagen.
En de mensen die het meeste hebben krijgen de meeste tokens, t/m 14.000 GGM per user?
Dus stel ik zou d'r ff €400 aan BIT op zetten, krijg ik misschien 1000 GGM?
Las over de vorige launchpad alleen maar klachten dat mensen echt maar een handjevol coins kregen en zelfs verlies leden door de waardedaling van BIT, ookal ging de coin x32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Valandin Je moet je BIT niet vlak voor een launchpad start kopen, net als bij BNB stijgt die ook altijd vlak voor een nieuwe listing.

Je krijgt inderdaad een aantal in verhouding tot je aandeel/hoeveelheid. Dus dat kan tegenvallen. Ik heb verlies geleden ivm Kasta als je de daling van BIT meeneemt, maar als je dat negeert ivm de eerste keer als je ze dus te laat koopt, dan was het volgens mij een prima ROI. Uit mijn hoofd en kort door de bocht: Een x 20?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 11-01-2022 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:19:
@Valandin Je moet je BIT niet vlak voor een launchpad start kopen, net als bij BNB stijgt die ook altijd vlak voor een nieuwe listing.

Je krijgt inderdaad een aantal in verhouding tot je aandeel/hoeveelheid. Dus dat kan tegenvallen. Ik heb verlies geleden ivm Kasta als je de daling van BIT meeneemt, maar als je dat negeert ivm de eerste keer als je ze dus te laat koopt, dan was het volgens mij een prima ROI. Uit mijn hoofd en kort door de bocht: Een x 20?
Thx. BIT ligt nu, as we speak, wel op het laagste sinds vorige zomer.. hmm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Valandin schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:16:
[...]

Hoe zit dat nou bij bybit?
Je moet er minimaal 50 BIT voor in je account hebben staan, gemiddeld over 5 dagen.
En de mensen die het meeste hebben krijgen de meeste tokens, t/m 14.000 GGM per user?
Dus stel ik zou d'r ff €400 aan BIT op zetten, krijg ik misschien 1000 GGM?
Las over de vorige launchpad alleen maar klachten dat mensen echt maar een handjevol coins kregen en zelfs verlies leden door de waardedaling van BIT, ookal ging de coin x32.
Dat zijn mensen die hun BIT met verlies verkocht hebben, iets met weak hands
als je die BIT gewoon HODL'd en dus KASTA voor gekregen hebt, hier heb je geen verlies op gedraaid.
zelfs nu nog, heb je KASTA met launchpad gekregen heb je nu nog een winst van 20.25x

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:22:
[...]

Dat zijn mensen die hun BIT met verlies verkocht hebben, iets met weak hands
als je die BIT gewoon HODL'd en dus KASTA voor gekregen hebt, hier heb je geen verlies op gedraaid.
zelfs nu nog, heb je KASTA met launchpad gekregen heb je nu nog een winst van 20.25x
Ik heb Kasta ook nog staan, misschien voor extra BIT traden dat ik weer aanvullend in de volgende launchpad steek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:56

BALANCER
IOTA
XLM
NANO
OCEAN
ZEC
NAV
PANCAKE
EOS
Polygon
Ripple
Stratis
Verge

Xrp (Ripple) even houden tot de rechtzaak uitspraak. Kan nog wel even duren geloof ik. Geen financiële tip trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:23:
[...]

Ik heb Kasta ook nog staan, misschien voor extra BIT traden dat ik weer aanvullend in de volgende launchpad steek.
Ik heb geen extra KASTA ingeslagen, toen trade volume nog zeer hoog was heb ik lopen scalpen, prima rendement gehaald d:)b
heb alle KASTA verkocht op een gegeven moment, laagst verkochte KASTA was op $1.18

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ik wacht ff tot morgenavond af qua, dan koop ik wel wat BIT. Heb nog wel wat FIAT op limit orders staan die ik naar bybit kan doorsluizen. ;) Thx.

[ Voor 39% gewijzigd door Valandin op 11-01-2022 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Dacuuu schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:24:
[...]

Xrp (Ripple) even houden tot de rechtzaak uitspraak. Kan nog wel even duren geloof ik. Geen financiële tip trouwens.
Hoevaak wordt die rechtzaakuitspraak nog uitgesteld

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0Aer0sUvSliPQcw3LRSGqJtbIQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etW3KLMW2iBeOdYQcmfoLhG2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:56
roflexx schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:25:
[...]

Hoevaak wordt die rechtzaakuitspraak nog uitgesteld
https://youtu.be/LOW0-3z6g4U

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:45:
[Twitter]

kijk dit is toch een mooie oplossing 🙌
Je kan ook een mooie warme jas van die katten maken. #omdenken

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://jirafeau.pmklaassen.com/f.php?h=07lx&p=1

Lijkt me een prima feature in je dashboard van je lambo.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Qunix schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 22:56:
[Afbeelding]

Lijkt me een prima feature in je dashboard van je lambo.
Dit bevalt mij anders ook prima :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SGxyIiLq_rLi1-DbPqXECo42uPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/egobUxaglUB2BkEnJPp4VHCA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:01:
[...]

Dit bevalt mij anders ook prima :)
[Afbeelding]
Tesla en een browser kan je zelfs rijdend traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
En hoe is de stemming van de dag hier.... zo te lezen gematigd positief ...

Afbeeldingslocatie: https://assets.zerohedge.com/s3fs-public/styles/inline_image_mobile/public/inline-images/2022-01-11.jpeg?itok=8QkdLNCQ

Gehehehe... O-) _/-\o_ *O*

Edit: En hopelijk opent Kazachstan hun internet weer snel, ongeveer 18 % ? van de worldwide miners
staan daar na de gedwongen verhuizing uit China.

[ Voor 23% gewijzigd door RaptorXS op 11-01-2022 23:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Taro schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 21:30:
[...]

[Afbeelding]

Op die manier ben ik lifetime bagholder van:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_TMH5tvdfmfw5vkft2Y0KmRhdMU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zNnsznyc0PqoaKkU0zv4WGsn.png?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90xIWqINvxs07FTROCpoLLKQtmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/53dgPfOJzFpoVXi5a6P9nqrS.gif?f=user_large
Mijn altcoins op dit moment. Zucht….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Die bit heb ik helemaal gemist joh. Is dat de BNB van ByBit?

Nou mensen. Morgen spannende dag. Sell orders klaar staan?

[ Voor 34% gewijzigd door HollovVpo1nt op 11-01-2022 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Uit luiheid toch nu maar BIT gekocht. Die site van ByBit valt me alles mee trouwens, best overzichtelijke site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kmgQRI-KQAXr749AQHsgR_RKgYI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YIUupx4DpyHtMS9Ygpl9KWu1.jpg?f=fotoalbum_large
Nice, nu slapen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
Is er een dienst die Chainlink vanuit bsc kan bridgen naar fantom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Voor mensen met moonbeam op binance. Je kan ze claimen. Prijs is wel dik gecrashed nu.. :')

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
baba420 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:56:
Is er een dienst die Chainlink vanuit bsc kan bridgen naar fantom?
Kijk eens op Rubic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-10 12:24
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:32:

Morgen spannende dag. Sell orders klaar staan?
Zeker. Twee nieren op Marktplaats, hopelijk genoeg fiat om een laddertje kooporders BTC te plaatsen.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Pelox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:01:
Voor mensen met moonbeam op binance. Je kan ze claimen. Prijs is wel dik gecrashed nu.. :')
Ja en zit ik dus te dubben, hodlen of verkopen :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 21:30
Voor degenen met SAND, wellicht iets om in acht te nemen : https://mobile.twitter.co...111242025001%2Fframe.html

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Xqlus1ve schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:30:
[...]

Het is 30% dus 70% krijg je nog. Ik verkoop nu/straks (wacht even op een kleine stijging) dit deel stijgt het dan hodl je vanzelf de rest.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 12-01-2022 07:48 ]

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

MicroWhale

The problem is choice

Nog even een post voordat dit topic ook dicht is. :P

Mijn voorspellingen voor dit jaar:
- We tikken toch ergens dit jaar de 80-90k$ aan voor Bitcoin.
- ETH gaat evenredig mee naar 8-9k$

De rest? Geen flauw idee.

Fijne dag allemaal. Staar je niet blind op die grafiekjes en zoom eens uit. :w d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Pelox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:01:
Ow huh? Wat zijn die rewards vanaf 16-2 dan? Vaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
keepitfrosty schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:55:
[...]

Ow huh? Wat zijn die rewards vanaf 16-2 dan? Vaag
Misschien dat ze dan automatisch unlocked worden, nu moet je ze claimen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Xqlus1ve schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:30:
[...]

Ik ga het denk ik gewoon staken op moonbeam en dan zie ik het wel over een paar maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

keepitfrosty schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:12:
[...]

Ik ga het denk ik gewoon staken op moonbeam en dan zie ik het wel over een paar maand
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Pelox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:10:
[...]

Misschien dat ze dan automatisch unlocked worden, nu moet je ze claimen.
Ja geen idee het staat er wat vaag omdat het allemaal in delen gaat tm ergen in 2023. Of kan je nu een deel claimen en de rest krijg je later nog? Want wat ik kan claimen lijkt minder te zijn dan ik had verwacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
Hier staat wel een guide

Edit: je kan nog niet withdrawen van binance. Staken gaat nog niet lukken helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 12-01-2022 08:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:05

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/njkEDjFaB_fHUsonJry--lQ7VSM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iVB0q9PzYszRWgb43cQ265jV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 14:55

oNo

En de volgende shitcoin via de launchpad van Binance. Deze keer LOKA. De verdeling is op basis van je BNB balans tussen 12-01 tot 20-01, per uur gemeten.

De vorige op basis van BNB balans, VOXEL, was best aardig. De prijs was 0.2 USDT via de launchpad. Na launch tussen 2.4 en 3.6. Max prijs was 4.3. Actuele prijs is 2.54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Wanneer is die intrest rate meeting? Michael poppe zei dat de uitslagen al bekend waren en dst hij gusteren was. Maar ik lees van veel amerikanen dat de uitslagen pas vanmiddag 14:30 uur bekend zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:48:
Nog even een post voordat dit topic ook dicht is. :P

Mijn voorspellingen voor dit jaar:
- We tikken toch ergens dit jaar de 80-90k$ aan voor Bitcoin.
- ETH gaat evenredig mee naar 8-9k$

De rest? Geen flauw idee.

Fijne dag allemaal. Staar je niet blind op die grafiekjes en zoom eens uit. :w d:)b
Wat een conservatieve voorspelling, lijkt wel alsof er gewacht wordt op deze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UfcfJfbG7YJgpsGi2pbku2-_7lM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/b0Y6UeZbpFxOY1nmR1Q9ZgsZ.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ben benieuwd wat de (crypto)beurzen vandaag gaan doen. Bij hogere inflatie, wordt de dip orde grootte 5-10% of gaan wel veel dieper naar d10-20% richting 34k en lager. Spannende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Grr waarom konnen ze gisteren niet de moonbeam vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Peter152 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:27:
Wanneer is die intrest rate meeting? Michael poppe zei dat de uitslagen al bekend waren en dst hij gusteren was. Maar ik lees van veel amerikanen dat de uitslagen pas vanmiddag 14:30 uur bekend zijn?
Het zijn net verkiezingen ;)

De inflatiecijfers komen vandaag uit, hieruit zal blijken dat het toch niet zo tijdelijk is als 'gedacht'.

De rente gaat waarschijnlijk pas in maart omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:33:
Ben benieuwd wat de (crypto)beurzen vandaag gaan doen. Bij hogere inflatie, wordt de dip orde grootte 5-10% of gaan wel veel dieper naar d10-20% richting 34k en lager. Spannende dag.
beide is nog oke, blijft raar dat men wacht op de cijfers van ''experts''
bijvoorbeeld ze geven door: inflatie is 5%, dan weet je dus dat de echte inflatie 7-12% is

zo zie je maar hoeveel lucht in de bubbel beurzen zit...

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:33:
Of we gaan stijgen. Of rechtdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:39:
[...]

bijvoorbeeld ze geven door: inflatie is 5%, dan weet je dus dat de echte inflatie 7-12% is
Wat is toch die obsessie dat statistische bureaus onzin verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:39:
[...]

De rente gaat waarschijnlijk pas in maart omhoog.
Ik had begrepen dat de rente in een paar stappen omhoog gaat, met in maart de laatste verhoging.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:41:
[...]

Wat is toch die obsessie dat statistische bureaus onzin verkopen?
snap ik ook nooit, mensen zoeken houvast. alsof deze ''experts'' het weten, als je echt een goede statistische resultaat wilt hebben moet je stemmen hebben van bijvoorbeeld 50 verschillende bureaus en daar het gemiddelde van nemen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

OkkE schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:41:
[...]

Ik had begrepen dat de rente in een paar stappen omhoog gaat, met in maart de laatste verhoging.
3 of 4 verhogingen in 2022, in maart de eerste. Misschien februari al. Dat is een stuk waarschijnlijker als de inflatie vandaag 'tegenvalt', en dat is waarom er een daling van de beurs verwacht wordt. Ik denk zelf dat er al wel een tegenvaller is ingecalculeerd, maar we gaan het zien straks.

[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 12-01-2022 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:54:
[...]

3 of 4 verhogingen in 2022, in maart de eerste. Misschien februari al. Dat is een stuk waarschijnlijker als de inflatie vandaag 'tegenvalt', en dat is waarom er een daling van de beurs verwacht wordt. Ik denk zelf dat er al wel een tegenvaller is ingecalculeerd, maar we gaan het zien straks.
Ik lees het ja, ik had het dus verkeert begrepen. :) Er worden 3 verhogingen verwacht waarvan de eerste in maart, niet de laatste.

Tenminste, dat is wat de NY Times schreef op 7 januari.
Fed officials are already slowing the big bond purchases they had been using to support the economy. In addition to that, they could raise rates three times in 2022, based on their estimates, and economists think those increases could begin as soon as March.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even een DeFi vraagje over beefy vs staking bij een validator(ben zelf vrij nieuw in DeFi).

Ik zou graag wat extra CRO willen genereren en was benieuwd of het beter is om te staken bij een CRO validator (tot 12%) of om bijvoorbeeld LP te maken CRO-USDT met 40% APY.

Wat betreft beefy:

- krijg je dan 20% CRO en 20% USDT op jaarbasis bij een APY van 40%?
- Er staat bij CRO-USDT "uses VVS", is dit puur omdat vvs wordt gebruikt om de LP te maken of wordt er uitgekeerd in VVS?

Hebben jullie ervaring hierin of fluctueert het nogal qua APY en is staken bij een validator stabieler op de lange termijn? :)
Pagina: 1 ... 248 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!