Toon posts:

[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 249 250 251 Laatste
Acties:
  • 889.549 views

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:24
-zenith- schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:03:
Even een DeFi vraagje over beefy vs staking bij een validator(ben zelf vrij nieuw in DeFi).

Ik zou graag wat extra CRO willen genereren en was benieuwd of het beter is om te staken bij een CRO validator (tot 12%) of om bijvoorbeeld LP te maken CRO-USDT met 40% APY.

Wat betreft beefy:

- krijg je dan 20% CRO en 20% USDT op jaarbasis bij een APY van 40%?
- Er staat bij CRO-USDT "uses VVS", is dit puur omdat vvs wordt gebruikt om de LP te maken of wordt er uitgekeerd in VVS?

Hebben jullie ervaring hierin of fluctueert het nogal qua APY en is staken bij een validator stabieler op de lange termijn? :)
Meest stabiele en veilige is om te staken bij een validator. ALs je CRO-USDT staked krijg je uitgekeerd in VVS (wat je om kunt zetten naar cro en zo alsnog meer cro hebt)

LP heeft grotere return maar ook groter risico. Nadeel van een LP is dat het waardeverschil onderling kan veranderen "Impernament Loss"
Dit is het Google waard ;)

*EDIT: Zelf heb ik een leuk bedrag in CRO-VVS zitten waardoor ik elke week een leuk bedrag passief inkomen heb. Nadeel is dat de waarde van mijn CRO-VVS LP 23% gezakt is in 3 weken!

[Voor 7% gewijzigd door RisingSun op 12-01-2022 09:08]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:38

knakworst

Get Dilberted!

-zenith- schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:03:
Even een DeFi vraagje over beefy vs staking bij een validator(ben zelf vrij nieuw in DeFi).

Ik zou graag wat extra CRO willen genereren en was benieuwd of het beter is om te staken bij een CRO validator (tot 12%) of om bijvoorbeeld LP te maken CRO-USDT met 40% APY.

Wat betreft beefy:

- krijg je dan 20% CRO en 20% USDT op jaarbasis bij een APY van 40%?
- Er staat bij CRO-USDT "uses VVS", is dit puur omdat vvs wordt gebruikt om de LP te maken of wordt er uitgekeerd in VVS?

Hebben jullie ervaring hierin of fluctueert het nogal qua APY en is staken bij een validator stabieler op de lange termijn? :)
Beefy gebruikt de vvs finance liquidity pool en verkoopt meerdere keren per dag de vvs voor CRO en USDT, 50/50. Bij liquidity pool moet je wel zoeken op impermanent loss. Die cro en usdt blijven altijd in balans. Stel CRO stijgt heel hard, dan wordt er dus CRO verkocht en USDT gekocht. Andersom ook.

Verwacht je dus heel veel van CRO, stake dan tegen 12 procent. Verwacht je meer stabiliteit of daling, dan beter via beefy staken.

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:46
oNo schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:18:
En de volgende shitcoin via de launchpad van Binance. Deze keer LOKA. De verdeling is op basis van je BNB balans tussen 12-01 tot 20-01, per uur gemeten.

De vorige op basis van BNB balans, VOXEL, was best aardig. De prijs was 0.2 USDT via de launchpad. Na launch tussen 2.4 en 3.6. Max prijs was 4.3. Actuele prijs is 2.54
Vraagje hierover, maakt het uit waar je op dat moment je BNB heb staan? Ik heb mijn BNB’s namelijk al in de 2 openstaande launchpad staan (HIGH en MC Pool).

Moet ik mijn BNB hier uit un-staken en ergens anders neer zetten?

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

OkkE schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:59:
[...]

Ik lees het ja, ik had het dus verkeert begrepen. :) Er worden 3 verhogingen verwacht waarvan de eerste in maart, niet de laatste.

Tenminste, dat is wat de NY Times schreef op 7 januari.

[...]
Inderdaad, en als de inflatiecijfers tegenvallen, is de verwachting dat het er misschien wel 4 worden, en in februari al de eerste. Vandaar de 'paniek'.

• Nesjka
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Toch een minimale winst kunnen pakken op een coin na een kleine pump. Nu even aankijken wat er gebeurt met de inflatie gebeuren..

• -zenith-
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
RisingSun schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:07:
[...]

Meest stabiele en veilige is om te staken bij een validator. ALs je CRO-USDT staked krijg je uitgekeerd in VVS (wat je om kunt zetten naar cro en zo alsnog meer cro hebt)

LP heeft grotere return maar ook groter risico. Nadeel van een LP is dat het waardeverschil onderling kan veranderen "Impernament Loss"
Dit is het Google waard ;)

*EDIT: Zelf heb ik een leuk bedrag in CRO-VVS zitten waardoor ik elke week een leuk bedrag passief inkomen heb. Nadeel is dat de waarde van mijn CRO-VVS LP 23% gezakt is in 3 weken!
@RisingSun @knakworst tnx :)

Ik heb zelf in de auto compounding pool van VVS ook wat zitten. Ook een flufje in de VVS pool om TONIC te genereren, hier verwacht ik zelf wat minder van maar je weet het nooit. Volgende week 18 januari is er een airdrop van tonic op de hoeveelheid VVS die je hebt trouwens.

Ik zal de LP vs validator staking voor de CRO's wat nader bekijken...
Heb het nu in tectonic.finance zitten alleen is die APY van 13% naar 3.5% gezakt sinds deze week (hier komt ook wat TONIC uitrollen).

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23-03 14:56
Nesjka schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:17:
Toch een minimale winst kunnen pakken op een coin na een kleine pump. Nu even aankijken wat er gebeurt met de inflatie gebeuren..
want dat zou nog niet allang bekend zijn? welk gedeelte van de inflatiecijfers is nog niet bekend dan?

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:08
Nesjka schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:17:
Hyperinflatie vriend

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:08
Crawl NL schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:11:
[...]

Vraagje hierover, maakt het uit waar je op dat moment je BNB heb staan? Ik heb mijn BNB’s namelijk al in de 2 openstaande launchpad staan (HIGH en MC Pool).

Moet ik mijn BNB hier uit un-staken en ergens anders neer zetten?
HIGH en MC zijn launchpools en geen pads. Het maakt voor launchpads niet uit waar je BNB staat, alles word bijgehouden en meegerekend met uitzondering van je BNB's die in locked staking staat.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17:30
Peter152 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:27:
Wanneer is die intrest rate meeting? Michael poppe zei dat de uitslagen al bekend waren en dst hij gusteren was. Maar ik lees van veel amerikanen dat de uitslagen pas vanmiddag 14:30 uur bekend zijn?
Klopt.. publicatie 08:30 dus 14:30 hier

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Pelox schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 07:01:
Voor mensen met moonbeam op binance. Je kan ze claimen. Prijs is wel dik gecrashed nu.. :')
Die 9 dollar is nog steeds fantastisch, je hebt er 1.5 gekregen per dot oftewel 13.5 dollar. En dan moet je 70 procent nog krijgen. Als die op 9 dollar blijft, is die het dubbele waard van je dot. Gauw dumpen dus. Nfa.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:13

Darrell

Fiat moonboy

Bij mij zijn de koersen nu ook bevroren in de binance app @knakworst

Grafieken doen het wel gewoon.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Darrell schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:40:
Bij mij zijn de koersen nu ook bevroren in de binance app @knakworst

Grafieken doen het wel gewoon.
Adoptie. Bullish. Of kijkt iedereen wat het beste verkoopmoment is :?

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:23

Kol Nedra

don't trust, verify

Geen idee wie deze gast is maar leuk stukje over adoptie web 3 en dat Google in begin van hun tijd ook met gemak 50% dipte....

the bull charges

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18:34

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:40:
[...]

Die 9 dollar is nog steeds fantastisch, je hebt er 1.5 gekregen per dot oftewel 13.5 dollar. En dan moet je 70 procent nog krijgen. Als die op 9 dollar blijft, is die het dubbele waard van je dot. Gauw dumpen dus. Nfa.
Tja en wat is dan het grote verschil tussen MOVR en GLMR? is dat de schaarste die hem zoveel waard maakt?

• RisingSun
JoebarRC schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:38:
[...]

Klopt.. publicatie 08:30 dus 14:30 hier
Waarom doet dit zoveel met de Crypto markt?

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 13:05

OkkE

CSS influencer :+

RisingSun schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:53:
[...]

Korte uitleg, correct me if I'm wrong, want ik ben ook niet super goed thuis in de economie.

De inflatiecijfers hebben invloed op de rente die bedrijven betalen voor het lenen van geld. Als deze cijfers tegenvallen (dus de inflatie is hoger dan verwacht), wordt het lenen van geld duurder. Daardoor zullen bedrijven minder winst kunnen maken. Dat zorgt voor een negatie kijk of de economie. Dat zorgt er voor dat investeerders geld uit de markt (aandelen en crypto) halen om hun winst veilig te stellen. Geld uit de markt betekend dat er meer verkocht wordt dan gekocht; oftewel meer aanbod dan vraag. Dat zorgt voor een dalende prijs.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Crawl NL
  • Laatst online: 10:46
solidslayer schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:34:
[...]

HIGH en MC zijn launchpools en geen pads. Het maakt voor launchpads niet uit waar je BNB staat, alles word bijgehouden en meegerekend met uitzondering van je BNB's die in locked staking staat.
Top, dank je wel

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35
China heeft bekend gemaakt dat de cijfers daar mee vallen, wanneer dit in Amerika ook zo blijkt te zijn = alles moon! :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:09
Leuk man, dat Telegram. Was al gewend dat je vaak een scammer in je DM krijgt... maar werd vanmorgen om 04:00 letterlijk gebeld via Telegram door een scammer. Direct de belfunctie uitgezet.

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52
OkkE schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:58:
[...]

Korte uitleg, correct me if I'm wrong, want ik ben ook niet super goed thuis in de economie.

De inflatiecijfers hebben invloed op de rente die bedrijven betalen voor het lenen van geld. Als deze cijfers tegenvallen (dus de inflatie is hoger dan verwacht), wordt het lenen van geld duurder. Daardoor zullen bedrijven minder winst kunnen maken. Dat zorgt voor een negatie kijk of de economie. Dat zorgt er voor dat investeerders geld uit de markt (aandelen en crypto) halen om hun winst veilig te stellen. Geld uit de markt betekend dat er meer verkocht wordt dan gekocht; oftewel meer aanbod dan vraag. Dat zorgt voor een dalende prijs.
EN, als de rente omhoog gaat wordt het aantrekkelijker om te sparen en vloeit geld uit aandelen en crypto weer naar spaarrekeningen voor een stabieler rendement.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
OkkE schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:58:
[...]

Ik heb het al ontzettend veel gezegd maar crypto is niet meer van ‘ons’ maar is een risk on asset geworden.
In onzekere tijden, hogere rentes en hogere inflatie is er een vlucht naar zekere (risk off) assets. Of dat nog stand houd is de vraag, maar dat is wat er tot nu toe altijd is gebeurd.
Het idee was dat crypto een inflatie hedge zou zijn net als goud bv, maar dat is dus door het te gebruiken als een risk on asset niet gelukt.

Kortom, financiële markten hebben op dit moment een enorme impact op tech en crypto assets. Er is nu een sterke corolatie opgetreden tussen de nasdaq, S&P500 en crypto

Ook de dollar sterkte is van invloed, dollar omhoog, crypto omlaag ook weer vanwege het risk on hedge effect

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
yinx84 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:04:
Leuk man, dat Telegram. Was al gewend dat je vaak een scammer in je DM krijgt... maar werd vanmorgen om 04:00 letterlijk gebeld via Telegram door een scammer. Direct de belfunctie uitgezet.
Discord ook, ingesteld dat ik niet gebeld of gechat kan worden door een vreemde.
Wellicht loop ik hierdoor wat "goede chats" mis maar dat is dan maar zo...

Gek wordt je er van.
Maar ze verdienen er genoeg geld mee anders houden ze wel op.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03 13:05

OkkE

CSS influencer :+

JoebarRC schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:04:
[...]
Het idee was dat crypto een inflatie hedge zou zijn net als goud bv, maar dat is dus door het te gebruiken als een risk on asset niet gelukt.
[...]
Crypto is alleen een hedge tegen inflatie (van FIAT) in landen met een zwakke/instabiele economie, zoals bijv. El Salvador of Venezuela. Inderdaad volgt de waarde van crypto de waarde van de dollar en euro.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:40:
[...]

tja je hebt wel een punt

Ik ga HODL modus, ik zie wel waar het schip maanrivier strand, zijn er toch maar een paar :)

[Voor 10% gewijzigd door Xqlus1ve op 12-01-2022 10:23]

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:48
yinx84 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:04:
Zet meteen de auto media download functie uit :) je weet maar nooit...

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Komt weer een pompje, ga zo maar door :D

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30
[...]

Kortom, financiële markten hebben op dit moment een enorme impact op tech en crypto assets. Er is nu een sterke corolatie opgetreden tussen de nasdaq, S&P500 en crypto

Ook de dollar sterkte is van invloed, dollar omhoog, crypto omlaag ook weer vanwege het risk on hedge effect
Is dit ooit anders geweest dan? Ik heb het idee dat in bijvoorbeeld 2017 / 2018 los van de ICO craze ook al de beurs invloeden een rol speelden in dips en pumps.

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-03 11:53
RisingSun schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:53:
[...]

Lage rente = veel goedkoop geld --> geld zoekt renderende investeringen --> geld ging naar aandelen/crypto (relatief risicoloos aangezien geld 'gratis' is.

Gaat de rente omhoog, kost het meer om geld te lenen en is het iets minder rendabel om dit 'risicoloos' in aandelen/crypto te stoppen.

Het is een iets wat simpele uitleg maar dit zit er macro-economisch onder + wellicht nog wel wat andere factoren

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:47
Kol Nedra schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:46:
Geen idee wie deze gast is maar leuk stukje over adoptie web 3 en dat Google in begin van hun tijd ook met gemak 50% dipte....
[YouTube: WHAT'S HAPPENING WITH CRYPTOCURRENCY? (BE VERY CAREFUL)]
Brian Brooks , former acting Comptroller of the Currency. En ook CLO van Coinbase

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:19
Mijn onderbuikgevoelens vertellen me dat CELR zijn huidige hoogte niet gaat kunnen behouden en over enkele uur weer 5% lager gaat staan dan nu.

En toch durf ik niet nu al te verkopen.
Spannend allemaal.

• zwembroek
  • Laatst online: 16:52
De mensen die nu GLMR verkopen voor 9 dollar heb echt geen idee wat Moonbeam is. Het is het eerste project wat fully operational draait op Polkadot. Moonbeam is compatible met Ethereum Virtual Machine, zodat developers makkelijk applicaties van het Ethereum mainnet kunnen porten met zeer weinig aanpassingen in de code. Als je nu al ziet hoeveel projecten ze hebben binnengehaald dan voorspel ik een mooie toekomst voor Moonbeam. Ik denk zelf dat GLMR een zelfde soort koers traject kan volgen als een Terra of Avax. Maar dan moet de algehele markt natuurlijk wel meewerken.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:23
Tartarus schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:42:
Mijn onderbuikgevoelens vertellen me dat CELR zijn huidige hoogte niet gaat kunnen behouden en over enkele uur weer 5% lager gaat staan dan nu.

Spannend allemaal.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

zwembroek schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:48:
De mensen die nu GLMR verkopen voor 9 dollar heb echt geen idee wat Moonbeam is. Het is het eerste project wat fully operational draait op Polkadot. Moonbeam is compatible met Ethereum Virtual Machine, zodat developers makkelijk applicaties van het Ethereum mainnet kunnen porten met zeer weinig aanpassingen in de code. Als je nu al ziet hoeveel projecten ze hebben binnengehaald dan voorspel ik een mooie toekomst voor Moonbeam. Ik denk zelf dat GLMR een zelfde soort koers traject kan volgen als een Terra of Avax. Maar dan moet de algehele markt natuurlijk wel meewerken.
Die mensen zijn gewoon verstandig en nemen hun winst, want 70 procent hodl'en ze nog.

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

zwembroek schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:48:
maar maar.....misschien gaat ie wel naar 6 cent en kopen mensen het dan in ;)

the bull charges

• Moiety
Egeau schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:28:
[...]

Lage rente = veel goedkoop geld --> geld zoekt renderende investeringen --> geld ging naar aandelen/crypto (relatief risicoloos aangezien geld 'gratis' is.

Gaat de rente omhoog, kost het meer om geld te lenen en is het iets minder rendabel om dit 'risicoloos' in aandelen/crypto te stoppen.

Het is een iets wat simpele uitleg maar dit zit er macro-economisch onder + wellicht nog wel wat andere factoren
Precies, als de spaarrente stijgt, dan zet ik mijn muntjes weer om naar Fiat en ga lekker Hodlen bij de bank.

• zwembroek
  • Laatst online: 16:52
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:56:
[...]

Die mensen zijn gewoon verstandig en nemen hun winst, want 70 procent hodl'en ze nog.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Toen MOVR werd gelanceerd waren de eerste sellers super blij met 70$ omdat de listing prijs rond de 5$ zou zijn. Vier weken later stond de koers dik boven de 400$. Dus verstandig is relatief. Al begrijp ik wel dat mensen in de huidige markt voorzichtig zijn.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:54

MicroWhale

The problem is choice

knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 08:33:
[...]

Wat een conservatieve voorspelling, lijkt wel alsof er gewacht wordt op deze.

[Afbeelding]
Conservatief? Ik denk dat het gezien het huidige economische en geopolitieke klimaat redelijk optimistisch is.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Moiety schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 11:04:
[...]

Precies, als de spaarrente stijgt, dan zet ik mijn muntjes weer om naar Fiat en ga lekker Hodlen bij de bank.

the bull charges

• Moiety

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-03 09:09
[...]
:')

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

had ik ook wel verwacht.
wie weet krijg je geluk: ipv 0.1% rente dan 0.11% :+

en trouwens: weer eens +€0.30 per maand duurder...

the bull charges

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
Advies van Kim Kardashian opvolgen met crypto... dan verdien je het ook wel een beetje...
"leergeld" noem je dat toch..

https://www.quotenet.nl/f...promoten-dubieuze-crypto/

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
daar gaan we, inflatiecijfers bekend?

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:08
pump it.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:35
Nou die 44K nog ff slachten en dan ben ik wel weer gematigd positief!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Per netto saldo nog wel een plusje.

[Voor 8% gewijzigd door knakworst op 12-01-2022 12:57]

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Bitcoin ziet er weer beter uit. Zelfs doppircadh denkt dat we de bodem hebben bereikt...

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:13

Darrell

Fiat moonboy

Shortende kakkerlakken zijn het.

#freebitcoin

[Voor 20% gewijzigd door Darrell op 12-01-2022 13:04]

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

50% maar? ik heb wel minder maar als ik vrijgezel was geweest en geen kinderen had ik denk wel ~70% hoor, maar niet 100% bitcoin ook wel andere crypto.....

the bull charges

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-02 12:52

FijneKerst

Flufjes!!

Goedemorgen Allemaal.
Zijn er nog dooie gevallen de laatste weken met al die beren op de weg?
Zijn we HODL'ers verloren?
Of is iedereen goed bewapend de bearendamic doorgekomen?

Groene candles all the way vanaf nu ...

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Need a break? Polk grab a DOT je :Y)

UberLurker

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
FijneKerst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:08:
Groene candles all the way vanaf nu ...
Ja, ik denk ook dat we de bodem hebben bereikt. :)

God morks in wysterious ways.

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

ArtPhil-Flower schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:12:
[...]

Ja, ik denk ook dat we de bodem hebben bereikt. :)
zou leuk zijn, dan heb ik echt op de bodem bijgekocht :D
maargoed daarentegen heb ik ook al op de top gekocht hoor in maart 2021 :+

the bull charges

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:37
Wacht maar tot de 1600 dump

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

2017 roept net, ze willen hun voorspelling terug.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Btc 1600 dollar? Of 16:00 uur dump?

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Dit was een bericht van een shorter. Ik heb geen problemen met shorters, wel net mensen die voor eigen gewin lopen te fudden.

Dus dat Sand nu naar de maan gaat, prima.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:37
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:20:
[...]

Btc 1600 dollar? Of 16:00 uur dump?
Beide:)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C to, Corsair 4000D airflow

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Binance verslikt zich erin, ik moet op de grafiek kijken naar de actuele koers. Volgens mij zit heel de wereld te F5-en tot de inflatiecijfers.

• Jackson6
  • Niet online
Maan in zicht!
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:36:
[...]

Binance verslikt zich erin, ik moet op de grafiek kijken naar de actuele koers. Volgens mij zit heel de wereld te F5-en tot de inflatiecijfers.
Is dat om 16u?

[Voor 91% gewijzigd door Jackson6 op 12-01-2022 13:38]

• Valandin
Verwacht is dus 7%
Eronder = Goed
Precies = Goed
Erboven = Slecht

Als ik 't goed volg, iig.
Cijfers verwacht over 21 minuten.

[Voor 15% gewijzigd door Valandin op 12-01-2022 13:39]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Eerst maar zien tegen 15:30 uur of we dit niveau vast kunnen houden. Voor nu ziet het er gunstig uit.

• Moiety
Moiety schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 23:19:
[Afbeelding]
Mijn altcoins op dit moment. Zucht….
Gaat beter nu 🙂

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

Jackson6 schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:37:
Maan in zicht!

[...]

Is dat om 16u?
14.30 uur US inflatiecijfers.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 10:42:

Spannend allemaal.
Of afstappen van het "all or nothing" principe en 25% of zo verkopen?

Cause all I want is the moon upon a stick, Just to see what if, Just to see what is.`

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14:23
Mooi dit! En ftm heeft er ook zin in! Heeft plan B alweer een nieuwe maand voorspelling? Ik heb er weer alle vertrouwen in!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Toch mooi dat ze in 1800 al Excel hadden.

Cause all I want is the moon upon a stick, Just to see what if, Just to see what is.`

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:54

MicroWhale

The problem is choice

Die candle op de weekly wordt zo mooi bullish. O+

Jammer dat de week pas op zondag eindigt. :D ;w

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Don Guacamole schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:46:
Mooi dit! En ftm heeft er ook zin in! Heeft plan B alweer een nieuwe maand voorspelling? Ik heb er weer alle vertrouwen in!
Geweldig hoe in crypto het vertrouwen in een paar uur terug kan zijn en in 3 minuten weer compleet verdwenen.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Iets meer vertrouwen komt pas na vanmiddag, hoe de markten gaan reageren op de FED FUD.

Spanning stijgt wel mooi zo.. Netflix is er niks bij.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

We zijn net een stel borderline, zwangere, schizofrene, ongestelde, bipolaire, hypotheoriede luitjes.

Alles groen, iedereen lacht weer, alles rood iedereen roept moord en brand :P

Stiekem wil ik toch ook wel een bearmarket meemaken zoals ik in stonks had maart 2020 :)

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Vis schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:54:
Iets meer vertrouwen komt pas na vanmiddag, hoe de markten gaan reageren op de FED FUD.

Spanning stijgt wel mooi zo.. Netflix F1 Abu Dhabi is er niks bij.
FTFY _O-

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-03 11:53
Valandin schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:39:
Verwacht is dus 7%
Eronder = Goed
Precies = Goed
Erboven = Slecht

Als ik 't goed volg, iig.
Cijfers verwacht over 21 minuten.
Ik heb altijd het idee dat dit soort cijfers al wel wat eerder uitlekken. Het lijkt op basis daarvan wel goed te zitten :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:47
Het is bull territorium hier nu, kijken of de tweakerbears vanmiddag weer online zijn of dat wij nog even mogen posten :D

420.

• Valandin
Egeau schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:00:
[...]

Ik heb altijd het idee dat dit soort cijfers al wel wat eerder uitlekken. Het lijkt op basis daarvan wel goed te zitten :P
Denk het ook. Anders hadden we inmiddels al wel verdachte volumes gezien :P

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
Xqlus1ve schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:55:
We zijn net een stel borderline, zwangere, schizofrene, ongestelde, bipolaire, hypotheoriede luitjes.

Alles groen, iedereen lacht weer, alles rood iedereen roept moord en brand :P

Stiekem wil ik toch ook wel een bearmarket meemaken zoals ik in stonks had maart 2020 :)
Niks verslavender dan geld verdienen zonder een vinger op te tillen.
Niks vervelender dan geld verliezen zonder een vinger op te tillen.

:D

God morks in wysterious ways.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

ArtPhil-Flower schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:03:
[...]

Niks verslavender dan geld verdienen zonder een vinger op te tillen.
Niks vervelender dan geld verliezen zonder een vinger op te tillen.

:D
Klinkt als de huidige generatie verwende nesten.

* knakworst is een ouwe zuurpruim.

[Voor 6% gewijzigd door knakworst op 12-01-2022 14:05]

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ngangatar schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:52:
[...]

Geweldig hoe in crypto het vertrouwen in een paar uur terug kan zijn en in 3 minuten weer compleet verdwenen.
Ik heb pas weer vertrouwen in een bullrun als het een paar dagen groen blijft... al is het maar 1-2% per dag..

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

ADA 9 procent omhoog. Gaat Ethiopië over op Sundaeswap voor het betalen van de lerarensalarissen?

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

FijneKerst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Ik heb pas weer vertrouwen in een bullrun als het een paar dagen groen blijft... al is het maar 1-2% per dag..
Zeker! Op 69k heb ik er ook het volle vertrouwen. Buy the top.

• Nesjka
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Spannend! *O*

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:45:
[...]

Kleine 7% ofzo toch?

Ach Nederland ook 5.5% ... en Europa gemiddeld 6.4% las ik pas.
Sterke vent die de afgelopen 2 jaar 5% loonsverhoging heeft gehad..... if any.
Maar verder gaat het wel goed met de economie hoor (met de inwoners alleen niet :P )

• RisingSun
Als ik gister chagrijnig was en vandaag vrolijk zonder een reden te kunnen bedenken, ben ik dan crypto verslaafd?

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
RisingSun schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:20:
Als ik gister chagrijnig was en vandaag vrolijk zonder een reden te kunnen bedenken, ben ik dan crypto verslaafd?
Bipolair

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• ronruisch
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-02 03:13
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:07:
ADA 9 procent omhoog. Gaat Ethiopië over op Sundaeswap voor het betalen van de lerarensalarissen?
Gaat er niet om of je het begrijpt. Gaat erom dat je er op tijd inzit :9

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 24-03 09:45
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:07:
Neen, ijsjes smelten te snel in het warme weer daar.

irony > *

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

sh4d0wman

Long live the King!

Uncle_Charles schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:25:
[...]
Neen, ijsjes smelten te snel in het warme weer daar.
Op de blockchain is je ijsje immutable..... alleen geen idee hoe je hem ooit op eet. Voor altijd hodl, Ola! O+

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• Jackson6
  • Niet online
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
blij dat ik niets verkocht heb :D

• Valandin
The all items index rose 7.0 percent for the 12 months ending December, the
largest 12-month increase since the period ending June 1982. The all items
less food and energy index rose 5.5 percent, the largest 12-month change
since the period ending February 1991. The energy index rose 29.3 percent
over the last year, and the food index increased 6.3 percent.
Source: https://www.bls.gov/news.release/cpi.nr0.htm

Tijd voor moon

[Voor 7% gewijzigd door Valandin op 12-01-2022 14:31]

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Mooie bounces in de markt! Lookin’ good😎

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:09

HollovVpo1nt

I like gadgets

Iemand een analyse hoe dit zich verhoudt t.o.v. de voorspellingen?

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

7 procentjes.

• Valandin
HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Heb ik er ook aan bijgevoegd. Dus gewoon gelijk aan de prognose. Valt erg mee.

• knakworst

knakworst

Get Dilberted!

HollovVpo1nt schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Dat was exact de consensus.

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:21
knakworst schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 13:25:
[...]

Dit was een bericht van een shorter. Ik heb geen problemen met shorters, wel net mensen die voor eigen gewin lopen te fudden.

Dus dat Sand nu naar de maan gaat, prima.
Gelukkig, ik las hem als - er komt veel sand vrij en dat kon wel eens gaan schuren tegen de prijs :)
Ik heb onderhand aardig wat verzameld en was bang dat dit een behoorlijke domper kon worden.

Een echte golver is nooit uitgeput

Pagina: 1 ... 249 250 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee