Meest stabiele en veilige is om te staken bij een validator. ALs je CRO-USDT staked krijg je uitgekeerd in VVS (wat je om kunt zetten naar cro en zo alsnog meer cro hebt)-zenith- schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 09:03:
Even een DeFi vraagje over beefy vs staking bij een validator(ben zelf vrij nieuw in DeFi).
Ik zou graag wat extra CRO willen genereren en was benieuwd of het beter is om te staken bij een CRO validator (tot 12%) of om bijvoorbeeld LP te maken CRO-USDT met 40% APY.
Wat betreft beefy:
- krijg je dan 20% CRO en 20% USDT op jaarbasis bij een APY van 40%?
- Er staat bij CRO-USDT "uses VVS", is dit puur omdat vvs wordt gebruikt om de LP te maken of wordt er uitgekeerd in VVS?
Hebben jullie ervaring hierin of fluctueert het nogal qua APY en is staken bij een validator stabieler op de lange termijn?
LP heeft grotere return maar ook groter risico. Nadeel van een LP is dat het waardeverschil onderling kan veranderen "Impernament Loss"
Dit is het Google waard

*EDIT: Zelf heb ik een leuk bedrag in CRO-VVS zitten waardoor ik elke week een leuk bedrag passief inkomen heb. Nadeel is dat de waarde van mijn CRO-VVS LP 23% gezakt is in 3 weken!
[Voor 7% gewijzigd door RisingSun op 12-01-2022 09:08]