Ben bang dan deze opleving van korte duur was. Denk dat je short goed uit zak pakken @Taro
Het jaar is nog maar 9 dagen oud. No shitRichh schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:50:
4 groene kaarsen op de 1h achter elkaar icm een prijsstijging van meer dan $1000.
Even serieus, dat hebben we dus het hele jaar nog niet gezien
Edit, in het rood is zoiets al 5x voorgekomen
Leuk speelvoer voor daytraders. Been there done that. Ik genoot gisteren van een ouderwetse bordspeppenmiddag en avond. Iets met Katan en Munchkin. Laat mij maar hodlen en minen.
Beetje laat niet? Die van mij juist gesloten op 40.8 sinds 44.9. Geen tijd voor om dit gedoe te blijven doen maar voor even was het weer amusant.Taro schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:30:
[...]
Trusten
SL in profit, short nu op +12,61%, zie morgenochtend wel hoe het is afgelopen.
Nee, hij opent shorts omdat hij verwacht helemaal rekt te gaan.HollovVpo1nt schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:32:
Ben bang dan deze opleving van korte duur was. Denk dat je short goed uit zak pakken @Taro
Oeff.. De 40k USD piept en kraakt
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Durf geen oog dicht te doen. Heb 't idee dat als ik morgen wakker word deze shit om 28k staat ofzo
Dat is een teken dat je keuzes gaat moeten maken, zo kan je niet verder.HollovVpo1nt schreef op zondag 9 januari 2022 @ 01:27:
Durf geen oog dicht te doen. Heb 't idee dat als ik morgen wakker word deze shit om 28k staat ofzo
Gebruik dan een stoploss.. Als je een hekel hebt aan stoplosses voor eenmalige wicks/candles: gebruik een platform als 3commas (nog 3 dagen 60% korting). Dan kan je SLs zetten met een time-out - dus dat de prijs minimaal X seconden ergens onder dient te zijn.HollovVpo1nt schreef op zondag 9 januari 2022 @ 01:27:
Maar als je niet kan slapen van crypto dan heb je er teveel geld inzitten. Doe wat minder tot het confortabel voelt.
maak daar maar eerder ~17M max btc van, er zijn al zoveel btc onherroepelijk kwijt. Tegen dat we echt aan de 21M zitten zal de max waarschijnlijk nog veel lager zijn.
Jan, 8th 2021: $40,800
— Documenting ₿itcoin 📄 (@DocumentingBTC) 8 januari 2022
Jan, 8th 2022: $40,800
Seems like a pretty stable currency.
Zegt helaas vooral wat over USD
[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 09-01-2022 01:49 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Best amusant zovaak mensen hier hetzelfde zeggen, maar op een andere golflengte zitten. Of dat de 1 aan het zenden is, maar niet ontvangt.
OkUrbanus schreef op zondag 9 januari 2022 @ 01:59:
Best amusant zovaak mensen hier hetzelfde zeggen, maar op een andere golflengte zitten. Of dat de 1 aan het zenden is, maar niet ontvangt.
Urbanus schreef op zondag 9 januari 2022 @ 01:59:
:strip_exif()/f/image/eZLYVkeW3usMXQ6JSdDeLFcE.png?f=user_large)
Inderdaad, @HollovVpo1nt waarom verkoop je niet een klein gedeelte. Bijv. 10-25%, daalt het nog verder dan zet je dat bijv. weer in of verkoop je nog wat extra, maar dan zit je in ieder geval niet een mogelijke rit nog verder naar beneden helemaal passief uit. En ineens ga je doorkrijgen dat verkopen ook voordelen kan hebben.Skalders schreef op zondag 9 januari 2022 @ 01:31:
[...]
Dat is een teken dat je keuzes gaat moeten maken, zo kan je niet verder.
Mocht de koers na je verkoop weer stijgen, dan zit je er alsnog met 75% in en kan je eerst even aankijken of Bitcoin bijv. over een paar weken of maanden niet alsnog dit niveau breekt. Je lijkt er met teveel in te zitten, met een verkeerd instapmoment en dat gaat je opbreken als je inderdaad niet meer durft te slapen.
Ik heb sinds 2017 ook 3-4x periodes gehad waarin ik er met teveel in zat, toen ben ik gaan afbouwen omdat ik iedere keer als ik 's nachts wakker werd op mijn telefoon ging kijken. Of 's avonds nog even langer bleef zitten en keuzestress rondom stop losses had. Nu zit er een comfortabel bedrag in waar ik mij goed bij voel, stop losses zet ik overigens niet, ik accepteer een eventuele grote daling, maar dat is natuurlijk ieders eigen keuze.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
HollovVpo1nt schreef op zondag 9 januari 2022 @ 01:27:
Ik zou inderdaad actie ondernemen. Leg je telefoon weg, klik je pc uit en ga wat leuks doen vandaag. Het schijnt dat de zon hier en daar gaat schijnen. Heb je meer aan dan heel de dag gemanipuleerde grafiekjes bekijken.Skalders schreef op zondag 9 januari 2022 @ 01:31:
[...]
Dat is een teken dat je keuzes gaat moeten maken, zo kan je niet verder.
Verder nog een algemene vraag. Shorten en longen, valt dat onder traden volgens jullie of onder gokken? Serieuze vraag heb een soort van discussie met iemand
Zero.
Met een leverage van 1-15x zie ik het als traden icm vooraf bepaalde risk/reward, take profits & stop loss niveaus. Bij >15x zonder overduidelijke reden waarom je die betreffende trade maakt is het wat mij betreft gokken.Pelox schreef op zondag 9 januari 2022 @ 09:05:
[...]
Verder nog een algemene vraag. Shorten en longen, valt dat onder traden volgens jullie of onder gokken? Serieuze vraag heb een soort van discussie met iemand
Als je ook met gokken bedoelt: Je weet niet welke kant het op gaat, dan is normaal traden net zo goed gokken.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja dat laatste is mijn mening, ik zie alles als gokken. Komt ook omdat ik niet kan traden.Taro schreef op zondag 9 januari 2022 @ 09:09:
[...]
Met een leverage van 1-15x zie ik het als traden icm vooraf bepaalde risk/reward, take profits & stop loss niveaus. Bij >15x zonder overduidelijke reden waarom je die betreffende trade maakt is het wat mij betreft gokken.
Als je ook met gokken bedoelt: Je weet niet welke kant het op gaat, dan is normaal traden net zo goed gokken.
Zero.
Ik sta onder de douche bij te lezen (ja ja, donderdag weer vader geworden dus give me a break) en ik heb wat druppels op mn scherm. Op 1 letter van je ondertitel ligt een druppel.
Mijn slaaptekort doet dan dit: "Women en mobiliteit. Hmm, wat een vreemde en gevaarlijke combinatie voor een topic"
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Congrats!Stokstaart schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:16:
[...]
Ik sta onder de douche bij te lezen (ja ja, donderdag weer vader geworden dus give me a break) en ik heb wat druppels op mn scherm. Op 1 letter van je ondertitel ligt een druppel.
Mijn slaaptekort doet dan dit: "Women en mobiliteit. Hmm, wat een vreemde en gevaarlijke combinatie voor een topic"
UberLurker Departement #GG.
Gefeliciteerd!Stokstaart schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:16:
[...]
Zero.
Gefeliciteerd!Stokstaart schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:16:
[...]
Gefeliciteerd en veel plezier met alles!Stokstaart schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:16:
[...]
Ps, nu graag weer ontopic voordat @Verwijderd dit leest 😉
Ik heb net een soort van ‘dmor’ gedaan ( do my own research )
Stukje aan het lopen door het dorp, loop langs de plaatselijke Chinees. En wat schetst mijn verbazing? 2 ervan zitten op hun mobieltje.
Dus stiekemerds verkopen nog steeds en ze zijn dus al wakker..
Dus wees op jullie qui-vive 👀
Stukje aan het lopen door het dorp, loop langs de plaatselijke Chinees. En wat schetst mijn verbazing? 2 ervan zitten op hun mobieltje.
Ik zou niet te veel op je mobiel zitten, gaat ie stuk van.Skrunsies schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:28:
Dit is het enige wat je uit mijn research haaltMr.P!nk schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:45:
[...]
Ik zou niet te veel op je mobiel zitten, gaat ie stuk van.
Beloof je me dat je alles leest ?
Pinkyswear?
:strip_exif()/f/image/kQmY3KdCM6me2PDtbW1CUI5o.jpg?f=fotoalbum_large)
twit schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:27:
[...]
Geen statistisch goedgekeurde survey / poll I know met deze antwoorden en verschillende gaten tussen de ranges enz. Maar ach als we dan toch gaan gokken dan laten we een klein beetje data proberen te verzamelen:
Poll: BTC Koers zondag 23u (in USDT uiteraard)
• ~41900 - Eindigen waar we beginnen
• ~39500 - Gaan nog een stukje lager
• ~ 43500 - Licht herstel
• ~ 45k (+) - To the mooon?
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll gesloten. Over 12u de uitslag.
[ Voor 3% gewijzigd door twit op 09-01-2022 10:54 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Het is maar goed dat je in Crypto zit.Stokstaart schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:16:
[...]
Hoe kun je er anders voor zorgen dat je vers geborene over 18-25 jaar op zichzelf kan gaan wonen?
Zeker fijn als je een zak shitcoins met waarde 0 kan meegeven als uitzet in plaats van een pannenset.elektriekert schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:58:
[...]
Het is maar goed dat je in Crypto zit.
Hoe kun je er anders voor zorgen dat je vers geborene over 18-25 jaar op zichzelf kan gaan wonen?
Ik mis hier wat context, hoeveel Chinezen waren er?Skrunsies schreef op zondag 9 januari 2022 @ 10:28:
3 of 300?
2… oftewel ze zaten allemaal op hun mobielelektriekert schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:01:
[...]
Ik mis hier wat context, hoeveel Chinezen waren er?
3 of 300?

Je kan ook natuurlijk bij de coin blijven met de rode laser eyes, of een beetje diversifiërenBTC100K2021 schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:00:
[...]
Zeker fijn als je een zak shitcoins met waarde 0 kan meegeven als uitzet in plaats van een pannenset.
Het word pas echt leuk als we zo laag gaan dan meer en meer degenerates met leverage gaan shorten dan doen Tether snel een emergency print van 10B en pompen in een keer 50% omhoog op de meest overshorte coins. Dan wordt iedereen geliquideerd wat betekent dat hun collateral gebruikt word om de coins mee te kopen en die dan aan de eigenaar terug te geven. Dan krijg je gigantisch volatiliteit en gaat Binance weer plat, en Coinbase, etc etc.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
DeadVerwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:15:
Long the dead cat.
Tip:
Gewoon je vrienden vragen om nieuwe levens
Heb ik net ook gedaan
:strip_exif()/f/image/CZ0rgBlWIe2yvauyar8leYUK.jpg?f=fotoalbum_large)
Je suggereert dat Tether dan zelf met het geprinte geld Bitcoins gaat opkopen? Of bedoel je dat mensen in het algemeen USD wisselen voor USDT en daar dan Bitcoins mee gaan kopen?Kain_niaK schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:05:
Het word pas echt leuk als we zo laag gaan dan meer en meer degenerates met leverage gaan shorten dan doen Tether snel een emergency print van 10B en pompen in een keer 50% omhoog op de meest overshorte coins. Dan wordt iedereen geliquideerd wat betekent dat hun collateral gebruikt word om de coins mee te kopen en die dan aan de eigenaar terug te geven. Dan krijg je gigantisch volatiliteit en gaat Binance weer plat, en Coinbase, etc etc.
Verwijderd
Taro schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:25:
[...]
Je suggereert dat Tether dan zelf met het geprinte geld Bitcoins gaat opkopen? Of bedoel je dat mensen in het algemeen USD wisselen voor USDT en daar dan Bitcoins mee gaan kopen?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zgwJglUYJ2GJA7dg6DHZ2gxp.jpg?f=user_large)
Ik zie een taartje bij je profiel. Dus congrats 🎁
Hoop dat je veel groene kaarsen voor je verjaardag krijgt
ik kwam erachter dat crypto.com van ETH de Bep20 network accepteert, dus ik heb een testje vanuit Binance naar crypto.com gestuurd.
edit:
het is al aangekomen
Ik heb op Binance ETH in de DeFi staking staan 1.73% apy, maar bij crypto.com is het een veel betere stalling
aangezien het werkt stuur ik alle ETH daar naartoe
edit:
het is al aangekomen
Ik heb op Binance ETH in de DeFi staking staan 1.73% apy, maar bij crypto.com is het een veel betere stalling
[ Voor 44% gewijzigd door Kol Nedra op 09-01-2022 12:19 ]
nothing stops this train
Ah nog even wat FUD en slecht nieuws voor de markt erbij ook. Dit heb ik eerder gezien. We zijn er bijna jongens, de bottom is in zicht !Valandin schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:17:
https://cointelegraph.com...-over-ethereum-blockchain
Niemand op deze exchange hoop ik?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nope, ik hodl geen shitcoins. Badadum badadishValandin schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:17:
https://cointelegraph.com...-over-ethereum-blockchain
Niemand op deze exchange hoop ik?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Yup werkt goed! Ik stuur Eth via polygon werkt ook primaKol Nedra schreef op zondag 9 januari 2022 @ 12:15:
ik kwam erachter dat crypto.com van ETH de Bep20 network accepteert, dus ik heb een testje vanuit Binance naar crypto.com gestuurd.
edit:
het is al aangekomen![]()
Ik vraag mezelf wel vaak af welke kans groter is, dat Kraken/Coinbase gehacked worden of ik m'n keys/seed phrase kwijt raak
Met het verschil dat als ik Basic Fit koop omdat ze volgens hun plannen dit jaar nog eens extra 1000 sportlocaties gaan openen er wel een goede reden is dat de omzet en de koers omhoog gaat. Zou ik niet onder hetzelfde gokken kopje als crypto zetten.Taro schreef op zondag 9 januari 2022 @ 09:09:
[...]
Met een leverage van 1-15x zie ik het als traden icm vooraf bepaalde risk/reward, take profits & stop loss niveaus. Bij >15x zonder overduidelijke reden waarom je die betreffende trade maakt is het wat mij betreft gokken.
gaan ze meer locaties openen? ik hoor juist alleen dat er steeds meer mensen juist stoppen met naar de sportschool gaan omdat je niet meer spontaan erna toe kan gaan en dat het teveel onzekerheid is of ze überhaupt open zijn, en als 2G daar ook komt wordt er een flinke groep uitgesloten om deel te nemen aan de sportschool.Nopheros schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:08:
[...]
Met het verschil dat als ik Basic Fit koop omdat ze volgens hun plannen dit jaar nog eens extra 1000 sportlocaties gaan openen er wel een goede reden is dat de omzet en de koers omhoog gaat. Zou ik niet onder hetzelfde gokken kopje als crypto zetten.
nothing stops this train
Bovenstaande was meer een voorbeeld, geen idee wat de huidige status is. Dit jaar zullen er rente verhoging komen en dan zit ik zelf liever niet vol in aandelen, heb alleen nog maar wat Shell en de rest zit in fiat.Kol Nedra schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:15:
[...]
gaan ze meer locaties openen? ik hoor juist alleen dat er steeds meer mensen juist stoppen met naar de sportschool gaan omdat je niet meer spontaan erna toe kan gaan en dat het teveel onzekerheid is of ze überhaupt open zijn, en als 2G daar ook komt wordt er een flinke groep uitgesloten om deel te nemen aan de sportschool.
Maar zodra sportscholen weer eens op een normale manier toegankelijk zijn zullen ze weer verder gaan met uitbreiden zoals ze al vele jaren doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 09-01-2022 13:24 ]
Bitvavo USDC wallet weer eens geblokkeerd voor withdrawals. Hoe lang duurt dat doorgaans?
Geen idee, je kunt je USDC ook omzetten naar een andere crypto asset indien je deze naar andere exchange wilt verzenden...PHPResource schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:35:
Bitvavo USDC wallet weer eens geblokkeerd voor withdrawals. Hoe lang duurt dat doorgaans?
Zie lijst , staan genoeg coins bij die geen fee tot minimale fee bevatten...
https://bitvavo.com/nl/fees
kost dat niet aan $25 aan fees ofzo?PHPResource schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:35:
nothing stops this train
Helaas, Celsius beschikt niet over de mogelijkheid om coins aldaar om te zetten naar een andere coin. Om de staking reward op usdc te pakken moet ik dus usdc vanaf een exchange overmaken.
Nog niet... Ze zijn bezig met een Swap functie, ETA onbekend.PHPResource schreef op zondag 9 januari 2022 @ 14:34:
Helaas, Celsius beschikt niet over de mogelijkheid om coins aldaar om te zetten naar een andere coin. Om de staking reward op usdc te pakken moet ik dus usdc vanaf een exchange overmaken.
https://celsius.network/swap-crypto
[ Voor 4% gewijzigd door catchingfire op 09-01-2022 14:51 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/6UZLZU8nQTRS0CtP2RJrZQbw.png?f=user_large)
Ik snap na afgelopen 2 weken wel waarom deze rakkers zijn uitverkocht.
Verwijderd
Coinbase ondersteund ook USDC en tevens iDeal betalingen.PHPResource schreef op zondag 9 januari 2022 @ 14:34:
Een USDC withdrawal kost je wel 25 euri aan netwerk fees.
Be fearful when others are greedy and be greedy when others are fearful!
Iemand op dit moment een idee hoe ik zo goedkoop mogelijk geld op Binance kan krijgen via Coinbase?
Ik wil graag op Binance blijven traden, maar ik kan er geen geld op krijgen nu vanwege:
Fiat deposit have temporarily been suspended for your region
Ik wil graag op Binance blijven traden, maar ik kan er geen geld op krijgen nu vanwege:
Vanavond weer een weekly close. Ben beniewd wat de overlords beslissen.
Naar boven, beneden, rechts of toch naar links.
Ondanks je username reageer ik toch. Zo ben ik.AFCAjax schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:42:
Iemand op dit moment een idee hoe ik zo goedkoop mogelijk geld op Binance kan krijgen via Coinbase?
Sepa naar coinbase, transfer naar coinbase pro. Daar xlm kopen en withdrawen naar binance.
Thanks voor je hulp!Darrell schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:44:
[...]
Ondanks je username reageer ik toch. Zo ben ik.
Sepa naar coinbase, transfer naar coinbase pro. Daar xlm kopen en withdrawen naar binance.
Ik twijfel een beetje geheel over te stappen naar Crypto.com. Zit daar momenteel en Verify.
Cdc is ook wel fijn maar ik vind binance by far het meest userfriendly.AFCAjax schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:45:
[...]
Thanks voor je hulp!
Ik twijfel een beetje geheel over te stappen naar Crypto.com. Zit daar momenteel en Verify.
Dus je bent deze dip aan het kopen?MaStar schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:25:
Be fearful when others are greedy and be greedy when others are fearful!
Mijn glazen bol zegt een shorthunt op de Weekly close en rekt op de rest van de week.Darrell schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:42:
Vanavond weer een weekly close. Ben beniewd wat de overlords beslissen.
Iets waar ik wel benieuwd naar ben over de GOT'ers.
Poll: Waar bewaar jij je meeste coins?
• Browser Extensions (Vb. Metamask)
• HODL op een CEX (Vb. Binance)
• Hardware Wallets (Vb. Ledger)
Tussenstand:

Tussenstand:
Mocht je nog Mozilla Firefox of Thunderbird hebben dan is vandaag een mooie dag of ze er af te pleuren.
Het lijkt dat het klimaatgeneuzel een nieuwe tactiek wordt om de opmars van crypto af te remmen.
https://bitcoinmagazine.n...heftige-kritiek-achterban
@Valandin waar is optie "Anders"?
Het lijkt dat het klimaatgeneuzel een nieuwe tactiek wordt om de opmars van crypto af te remmen.
https://bitcoinmagazine.n...heftige-kritiek-achterban
@Valandin waar is optie "Anders"?
[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 09-01-2022 16:04 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ze gaan wel ok, zou er zelf geen aandelen van kopen, ze hebben net een aantal healthcitys omgetoverd tot basic fit, de healthcity's waren zoveel leden kwijt en groeide niet meer dus hebben ze omgezet naar basicfit, werden door zijn zoon gerund, doen het nu erg goed die basic fits paar zijn zelfs 24 uur open.Nopheros schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:22:
[...]
Maar zodra sportscholen weer eens op een normale manier toegankelijk zijn zullen ze weer verder gaan met uitbreiden zoals ze al vele jaren doen.
zit zeker nog groei in, maar niet voor slux
ik ben 1 van de weinige zonder coinbase volgens mij 
mis het ook niet, in de nabije toekomst wellicht wel een accountje.
mis het ook niet, in de nabije toekomst wellicht wel een accountje.
nothing stops this train
Op beefy.finance kan je voor de BIFI Maxi vault kiezen tussen verschillende netwerken waarop een vault draait. Er kan onderling een groot verschil zitten tussen de geldende APY van verschillende vaults en ook de APY van de vault zelf kan regelmatig variëren. Dat is duidelijk. Kan iemand vertellen op welke manier netwerkkeuze eventueel een risico vormt voor een vault? Dat is mij nog niet helder.
Verwijderd
Hoop dat ze snel weer open gaan.Slux schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:03:
[...]
Ze gaan wel ok, zou er zelf geen aandelen van kopen, ze hebben net een aantal healthcitys omgetoverd tot basic fit, de healthcity's waren zoveel leden kwijt en groeide niet meer dus hebben ze omgezet naar basicfit, werden door zijn zoon gerund, doen het nu erg goed die basic fits paar zijn zelfs 24 uur open.
zit zeker nog groei in, maar niet voor slux
Zit ook zeker groei in mij, maar niet mooi gedecentraliseerd. Voornamelijk centrale groei rondom mijn navel.
Moet weer ff kunnen knallen voor die summerbody.
Verwijderd
Pelox schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:24:
[...]
Je kan beter deze dip van -40% kopen dan de eerste dip onder de 60k zoals onze madelon.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HP6mm0Lzr0lXpiM7lxb8dgfI.jpg?f=user_large)
Ik dacht dat de show ‘Madelon leest van een blaadje’ heette.Pelox schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:40:
[...]
Fud! Fake news! De uitzending met mij heet Madelon ontvangt niet panikeert.
Official wallets in encrypted containersValandin schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:00:
Tussenstand:
[Afbeelding]
Er zijn ook veeeeel mensen met een mobile wallet.
[ Voor 3% gewijzigd door _eLMo_ op 09-01-2022 16:43 ]
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Verwijderd
Madelon capituleert heette hij toch?Pelox schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:40:
[...]
Fud! Fake news! De uitzending met mij heet Madelon ontvangt niet panikeert.
Nog twee nachtjes slapen en dan komen de eerste manestralen los. Ben benieuwd hoeveel die glmr waard zal zijn...
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
In mijn laatste 24 posts in dit topic heb ik stukjes woord verstopt, die op een speciale manier alleen door mij achter elkaar gezet kunnen worden, en dat is mijn seed. Geheim in het openbaar.Valandin schreef op zondag 9 januari 2022 @ 16:00:
Tussenstand:
[Afbeelding]
Verwijderd
Niet geheim meer nu. Slechts verborgenDacuuu schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:01:
[...]
In mijn laatste 24 posts in dit topic heb ik stukjes woord verstopt, die op een speciale manier alleen door mij achter elkaar gezet kunnen worden, en dat is mijn seed. Geheim in het openbaar.
En wat verborgen is, kan gevonden worden
Madelon panikeert

Geniaal gevonden. Is de fittie tussen Madelon en Michaël al bijgelegd trouwens?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
De inflatiecijfers zijn echt wel huge. Gelukkig hebben mijn kids al een oplossing gevonden: Als je nu alles uitgeeft, dan kan het ook niet minder waard worden.
Heerlijk ontnuchterend
Maar je geld wegzetten in Nexo, staking, BTC, etc. wordt dus voor veel mensen steeds aantrekkelijker. Kan wel een mooie boost geven aan crypto de komende jaren.
Heerlijk ontnuchterend
Maar je geld wegzetten in Nexo, staking, BTC, etc. wordt dus voor veel mensen steeds aantrekkelijker. Kan wel een mooie boost geven aan crypto de komende jaren.
Verwijderd
Geen idee, kijk volg die ellendige meuk nietJedi_Pimp schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:10:
[...]
Madelon panikeert
Geniaal gevonden. Is de fittie tussen Madelon en Michaël al bijgelegd trouwens?
Allemaal menings.
[Vimeo: menings.mp4]
Link gaat lekker ja
Heeft m'n schade deze week flink weten te beperken.

[ Voor 26% gewijzigd door Valandin op 09-01-2022 17:28 ]
Dikke bak biet’n Crypto!Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:22:
[...]
Geen idee, kijk volg die ellendige meuk niet![]()
Allemaal menings.
[Vimeo: menings.mp4]
Werd ook wel tijd dat LINK de waardering gaat krijgen in crypto land wat het hoort te krijgen en wakker lijkt te zijn 😁
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zal wel een kind zijn danTaro schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:21:
De inflatiecijfers zijn echt wel huge. Gelukkig hebben mijn kids al een oplossing gevonden: Als je nu alles uitgeeft, dan kan het ook niet minder waard worden.
Heerlijk ontnuchterend

Zelfde voor de bank, zelfde model als je de bestelling nu plaatst is nu €100 duurder (nog los van de korting die we destijds hadden).
Oprecht, we weten dat we de komende periode een aantal dingen 'nodig' zijn, om die aankoop nou uit te stellen tot de inflatiegolf voorbij is? Of idd hopen dat je het met staking kan bijbenen? Mweh... Daar zie ik weinig nut van in eigenlijk.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja het is echt insane. Afgelopen weken van heel veel leveranciers (werk) tariefverhogingen doorgekregen, en privé merk ik het ook echt met alles, potten eiwitten/eiwitrepen zijn bijvoorbeeld ineens 40% in prijs gestegen bij XXLNutrition en ook bij andere partijen als myprotein/bodyenfitshop en ga maar door. Als 'hobbykok' sla ik ook meestal vis/vlees/groente in bulk in, dezelfde lijst is ook gemiddeld zo'n ~30% duurder geworden afgelopen maand.Richh schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:54:
[...]
Ik zal wel een kind zijn danwe zitten natuurlijk nog in de verbouwing/verhuizing maar we stellen echt geen aankoop uit. En so far, worth it. We laten een tafel + bankje maken en een bank. Bij de tafel kregen we vlak voor de inkoop te horen dat het hout duurder was en dat de prijs daardoor €50 hoger werd. Daar zijn we niet mee akkoord gegaan en na wat gezeur wel goed gekomen...
Zelfde voor de bank, zelfde model als je de bestelling nu plaatst is nu €100 duurder (nog los van de korting die we destijds hadden).
Oprecht, we weten dat we de komende periode een aantal dingen 'nodig' zijn, om die aankoop nou uit te stellen tot de inflatiegolf voorbij is? Of idd hopen dat je het met staking kan bijbenen? Mweh... Daar zie ik weinig nut van in eigenlijk.
Vorig jaar viel het me nog mee, maar lijkt alsof de klappers nu toch echt beginnen te komen.
Zal nu weer on topic gaan, sorry modjes
Instappen of te Link?Darrell schreef op zondag 9 januari 2022 @ 17:22:
Link heeft wel dik volume nu.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik vindt deze buear market wel link
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!