[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 240 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.985 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 15:14
Holding the tears. Ik hoop toch dat we gaan stijgen. Zit al bijna een jaar met een stevig verlies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-10 02:31

Malarky

Wils voor wat ieder

BTC 40k is nog niet eens getest en ETH is al op 3001 geweest.

Ik had eigenlijk orders op 2800 staan maar ben bang dat die ook nog wel gekraakt wordt.
Perpetual interest is nog steeds vollop positief (dat was in de zomer totaal anders): oftewel er is nog zo veel open interest = mensen die leveraged long zitten; https://metrics.deribit.com/futures?index=BTC

Hoewel vrijwel alle charts en indicators er zo mooi uitzien baart die open interest mij zorgen, die staat nog doodleuk zo hoog dat er echt nog alle ruimte is voor hele vieze wicks ook ruim onder de 38k bitcoin buying zone.

[ Voor 63% gewijzigd door Malarky op 08-01-2022 19:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
workermaster schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:38:
[...]

Holding the tears. Ik hoop toch dat we gaan stijgen. Zit al bijna een jaar met een stevig verlies.
Zodra iedereen boos en depressief is stijgen we vast wel weer.. eerst alle hoop uit de markt zuigen en dan de tassen afpakken.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 15:52
workermaster schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:38:
[...]

Een jaar? Een aantal buy- en sellmomenten gemist dan? Kijkend naar mijn PF op 1-1-2021 en 1-1-2022 deed mij toch wel even glimlachen. Then again, ik had daarvoor ook flinke verliezen, maar afgelopen jaar waren er toch een aantal momenten om mooie winsten te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Sideshowbobbie schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:43:
[...]

Een jaar? Een aantal buy- en sellmomenten gemist dan? Kijkend naar mijn PF op 1-1-2021 en 1-1-2022 deed mij toch wel even glimlachen. Then again, ik had daarvoor ook flinke verliezen, maar afgelopen jaar waren er toch een aantal momenten om mooie winsten te pakken.
Ik ben ontzettend slecht met timen. Het meeste geld heb ik verloren door verkeerde inschattingen (en de hype rond Doge geloven). Ergens vroeg vorig jaar heb ik op aanraden van dit forum alles omgezet naar BTC, ETH en ADA. Maar daarna heb ik het nooit meer aangeraakt. Begin november stond mijn wallet er goed voor. Toen had ik bijna alle verliezen terug.

Maarja, dat is de kunst. Wanneer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

workermaster schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:46:
[...]

Ik ben ontzettend slecht met timen. Het meeste geld heb ik verloren door verkeerde inschattingen (en de hype rond Doge geloven). Ergens vroeg vorig jaar heb ik op aanraden van dit forum alles omgezet naar BTC, ETH en ADA. Maar daarna heb ik het nooit meer aangeraakt. Begin november stond mijn wallet er goed voor. Toen had ik bijna alle verliezen terug.

Waarschijnlijk te hoog ingekocht dan. Ken mensen die ADA rond de 2.40 euro hadden ingekocht. Nu nog 1 euro waard en maandag 0.80 cent ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:48:
[...]

Waarschijnlijk te hoog ingekocht dan. Ken mensen die ADA rond de 2.40 euro hadden ingekocht. Nu nog 1 euro waard en maanden 0.80 cent ? :+
Toen ik ADA kocht was die iets van 60 cent? Ik heb die 3 dollar zien aantikken. Maar toen begon het weer te zakken.

Ik had kunnen verkopen maar wat nu als die nog harder ging stijgen? Ik zit er nu meer in met het idee dat het hopelijk tegen de tijd dat ik ga verkopen allemaal wat hoger staat. De markt en nieuws in de gaten houden heb ik nog niet zo gedaan. Misschien wel een idee om dat een keer te gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:24
Ironie van dit alles is dat dankzij ICP het nog ergens op lijkt in mijn PF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
[...]

Time in the market, beats timing the market.

En een hoop mazzel.. dat helpt ook.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:53
Bekijk het positief:

Absoluut gezien neemt de daling in fiat waarde af. 10% dalen vanaf 69k is 6,9k, 10% dalen vanaf 40k maar 4k.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 15:52
[...]

Het is vallen en opstaan. Van je "fouten" leren. Doge heeft velen denk ik goed ge(n)(r)ekt. Momentum, tja wanneer hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merauder schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:50:
Ironie van dit alles is dat dankzij ICP het nog ergens op lijkt in mijn PF.
ICP? Da's toch die internetkompjoeter die op $130+ dollar heeft gestaan en nu op zo'n 30$ rondvioolt?

Je zou het er maar van moeten hebben :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:26

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5qhVqsqy_nPU72LHXJfCxHmFGLc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/kVLlmYp3H1QdOv6BtwLcbbcV.gif?f=user_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y71gzoUCrBGclmT4_lT9k62Q-FQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZI4cqnrVyakMu0KsvBq1GlDm.gif?f=user_large

[pingo mode] Bearmarket woot oOo [/pingo mode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Sideshowbobbie schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:52:
[...]

Het is vallen en opstaan. Van je "fouten" leren. Doge heeft velen denk ik goed ge(n)(r)ekt. Momentum, tja wanneer hè.
Reddit heeft mij gerekt. Wat ben ik blij dat ik daar als maanden niet meer op die crypto subs ben geweest. Wat een hype en bullshit daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
En toch verwacht ik een relief rally.. hoeft maar 1 whale op de groene knop te drukken en alles is, eventjes waarschijnlijk, anders.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSyR6RsgjCaJxzaURaq6XpvXtaA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vZWHFSw9x9cpepXNF4Gc8alJ.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xqlus1ve schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:53:
[Afbeelding][Afbeelding]

[pingo mode] Bearmarket woot oOo [/pingo mode]
Die Pingo heeft in een korte tijd wel een blijvende impressie achtergelaten. Geen v*&ze h*&$%$ J-Markt meer, maar vanaf nu gewoon de Pingo-bearmarket. Die mag van @Taro waarschijnlijk ook zonder moderatie hergebruikt worden zo nu en dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Oh ik zie het al.. het is weer kinderbedtijd.. niks aan de hand dus.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:53:
[...]

ICP? Da's toch die internetkompjoeter die op $130+ dollar heeft gestaan en nu op zo'n 30$ rondvioolt?

Je zou het er maar van moeten hebben :+
600 ten tijde van de ICO zelfs. Beetje de omgekeerde route van FTM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baD0jx6T1WfsphWNBALSqKmGRUM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vOdi0DPsNapnkO7M5FcfqdTj.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door MrFX op 08-01-2022 19:59 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

BTC100K2021 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:11:
Donder dan maar direct terug naar de 10K 6 cent, zijn we er vanaf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-PXyMmvcYg2P3sUzW8vXJk1IaI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5C85IF6LYX6Jdq2xkZEHM40l.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Nu komen de liquidaties... ETH 3000, BNB/BTC al zware liquidaties....

Oke volgende ronde pas... Maar het is zoo veelzeggend hoe weinig buying volume er is op 3000 bij ETH.. er gebeurd nauwelijkssss iets.

[ Voor 52% gewijzigd door Malarky op 08-01-2022 20:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Malarky schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:00:
Nu komen de liquidaties... ETH 3000, BNB/BTC al zware liquidaties....
]Ik zat letterlijk vandaag te dubben of ik een flufje BTC/ETH ging kopen, blij dat ik het niet gedaan hebt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• workermaster
Even een stomme vraag, maar wel een die ik al een tijdje heb.

Ik had begrepen dat crypto was opgezet met het idee dat het fiat ging vervangen. Dit omdat een aantal mensen het niet zo eens waren met de banken. Als op Google zoekt op de term "what is the goal of cryptocurrency", dan zie je ook dat het doel is om de fiat te vervangen.

Hoe kan het dan dat een currency die is opgezet om juist niet door banken/overheden gecontroleerd te worden, wel door overheden aangepakt wordt? Is het hele doel van crypto niet al lang omvergegooid? Er wordt een currency bedacht die de overheden en banken niet zouden moeten kunnen reguleren, maar vervolgens zakt de koers in bij iedere sheet die de overheid laat over crypto.

Ik weet dat iedere crypto op zich ook een ander doel daarnaast heeft, maar het algehele idee achter crypto ben ik nu wel een beetje kwijt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:16

Darrell

Fiat moonboy

Wat een schijtweer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Xqlus1ve schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:02:
[...]

]Ik zat letterlijk vandaag te dubben of ik een flufje BTC/ETH ging kopen, blij dat ik het niet gedaan hebt. :P
Diepe orders zetten, wat denk je van ADA 1 dollar, oi-oi-oi als die gebroken wordt heb je weer een smerige heerlijke wick. Ik sta zelf rond 93cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Elke keer wanneer je denkt dat het niet triester kan worden 😂 Ik denk dat ik voorlopig maar even niet meer ga kijken.

Je kan zeggen de dip van afgelopen jaar was erger maar zo geleidelijk al 3 maanden lang alles zien zakken en dalen is misschien nog wel veel erger..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Als je geschoren wordt moet je stilzitten.

HODL

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:14
Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/this-looks-strangely-familiar-because-weve-been-here-before-were-31801455.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

workermaster schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:03:
Even een stomme vraag, maar wel een die ik al een tijdje heb.

Ik had begrepen dat crypto was opgezet met het idee dat het fiat ging vervangen. Dit omdat een aantal mensen het niet zo eens waren met de banken. Als op Google zoekt op de term "what is the goal of cryptocurrency", dan zie je ook dat het doel is om de fiat te vervangen.

Hoe kan het dan dat een currency die is opgezet om juist niet door banken/overheden gecontroleerd te worden, wel door overheden aangepakt wordt? Is het hele doel van crypto niet al lang omvergegooid? Er wordt een currency bedacht die de overheden en banken niet zouden moeten kunnen reguleren, maar vervolgens zakt de koers in bij iedere sheet die de overheid laat over crypto.

Ik weet dat iedere crypto op zich ook een ander doel daarnaast heeft, maar het algehele idee achter crypto ben ik nu wel een beetje kwijt.
Als dat je uitkomst is dan zou ik nog even verder lezen. Begin bij de whitepaper van Bitcoin.

Of Crypto als vervanging van Fiat werkt, en je dan het succes daarvan pijlt aan het feit wat de waarde in ouderwets Fiat is, dan heb je het niet begrepen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:08:

HODL
Dat geldt alleen voor schapen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:32:
[...]

Als de geschreven ledger-seed wordt gevonden kan die toch in een softwarewallet geïmporteerd worden?
Klopt, als deze in de juiste volgorde geschreven is ;)
En hoewel je het op zich vrij goed doet allemaal, snap ik toch mensen niet die dingen in de cloud opslaan.

dat heb ik in de cloud opgeslagen = dat heb ik op andermans computer opgeslagen. Klinkt ineens een stuk minder leuk.
Dat is een afweging die je voor jezelf moet maken, optimale veiligheid of mindere veiligheid met wat meer gemak.
Neemt niet weg dat je dan wel een goed master password moet hebben voor je database.
Wij als mens zijn daar ook weer niet al te best in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Taro schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:10:
[...]

Dat geldt alleen voor schapen.
Ga eens even gauw je avatar veranderen van Stier naar Beer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:57

HODL
Deze kwam hier veel voorbij in 2018…
Zou het dan toch?
Agja DCA and walk away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• workermaster
Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:09:
[...]

Als dat je uitkomst is dan zou ik nog even verder lezen. Begin bij de whitepaper van Bitcoin.

Of Crypto als vervanging van Fiat werkt, en je dan het succes daarvan pijlt aan het feit wat de waarde in ouderwets Fiat is, dan heb je het niet begrepen.
Ik had al een gevoel dat het meer moest zijn. Ik ga die whitepaper doorlezen. Thanks

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Vis schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:12:
[...]

Ga eens even gauw je avatar veranderen van Stier naar Beer
Een beer is geen optie, een omgekeerde stier wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QDvIx3MkmftMeNNok-1SW9anqXA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DFnYZ3562TZTnljkOMoHZS0j.jpg?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 08-01-2022 20:27 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:39
Hoezo geen optie? Kan prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 08:21
Het begint hier te kriebelen om geld over te maken en bij te gaan kopen maar het zou me niets verbazen als we niveaus van eind juli gaan aantikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
[YouTube: Fats Waller: Don't Let It Bother You Recorded in 1934. From the album Ain't Misbehavin']

Krijg hem niet embed.

[ Voor 8% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 08-01-2022 20:23 ]

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:42
Aaah ik hoor Celine Dion al in de verte…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

ybos schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:19:
Het begint hier te kriebelen om geld over te maken en bij te gaan kopen maar het zou me niets verbazen als we niveaus van eind juli gaan aantikken...
Dan zou ik meteen inslaan als ik jou was; we zitten op het niveau van eind juli.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jI0Ms2uaUp4hpRPKKf-IapYodjA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/X68Jw4O5sgjobxwmDMfbZOS8.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rangatang
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
keepitfrosty schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:21:
Aaah ik hoor Celine Dion al in de verte…..
Ik deze...
YouTube: HEPIE - Over 't is over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sla komende vrijdag wel wat BTC in op 18k.
Dan zakt die daarna waarschijnlijk nog even door naar 6 cent. Om vervolgens naar 300k te gaan voor ** Fijn om te weten. **

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 08-01-2022 20:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:27:
Ik sla komende vrijdag wel wat BTC in op 18k.
Dan zakt die daarna waarschijnlijk nog even door naar 6 cent. Om vervolgens naar 300k te gaan voor [mbr]** Fijn om te weten. **[/mbr]
Laat me raden.. voor een gemiddeld rijtjeshuis? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:13:
[...]

Een beer is geen optie, een omgekeerde stier wel.

[Afbeelding]
Een krab? Prima compromis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Laatst online: 08:21
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:21:
[...]

Dan zou ik meteen inslaan als ik jou was; we zitten op het niveau van eind juli.
Ik zit all in op DOT, die stond rond de 10 euro, nu nog op 20, dus ik wacht nog even :Y

Eind juli BTC rond de 25k (euro) nu nog 36, dus die niveaus, daar zijn we nog niet.
Ik bedoel met eind juli, de dip rond 21 juli.

[ Voor 17% gewijzigd door ybos op 08-01-2022 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

** Offtopic **

[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 08-01-2022 20:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20:57
** Offtopic **

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 08-01-2022 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:15
Die 40k moet het nu wel gaan houden. Als er geen bounce komt hoop ik dat die het bij 33k nog eens probeert ;w

[ Voor 3% gewijzigd door wdbtje op 08-01-2022 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

wdbtje schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:52:
Die 40k moet het nu wel gaan houden. Als er geen bounce komt hoop ik dat die het bij 33k nog eens probeert ;w
Nee dan wordt het 28.8k. Lager dan de gemiddelde aankoopprijs van Saylor. Kan die de rente nog betalen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Ik kijk soms ook stiekem, maar iedere keer wanneer ik dat doe pleurt de boel in elkaar. :+

Oeps.. mod break.

Snel een paar groene candles dan kunnen we het weer over crypto hebben :9

[ Voor 17% gewijzigd door Pelox op 08-01-2022 21:03 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uJJMP7tiEeXdFzHl8k5ltDUUwFo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wtM6fhZRAB6eAYIL1chVoQl6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:43

HollovVpo1nt

I like gadgets

De 15m btc chart ziet er echt uit als een gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdbtje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:15
knakworst schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:54:
[...]

Nee dan wordt het 28.8k. Lager dan de gemiddelde aankoopprijs van Saylor. Kan die de rente nog betalen :?
Laten we dan onmiddelijk doorgaan naar de top van 2017-2018, kan die als support dienen en de volgende bullrun inleiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:06:
De 15m btc chart ziet er echt uit als een gevecht
Het enge is dat dat er vrijwel geen volume is en het toch aardig dropt. Échte gevechten gaan meestal gepaard met enorme volumes en wicks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9g6AAEOUiOP2NSnGANJ81qlm6Z8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RRdZgDE8VEmXeyMfLOsH8vS3.png?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Damn, wat is er met BNB, -7%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Hmm, even kijken hoe het de vorige keer met de SMA50 ging...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/34kBkv5-gXaEoNrG6BdJcfJ5owI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mJ0iW8GmNzYugiui9arB4qoJ.png?f=user_large

:X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Eindelijk, eindelijk gaan de alts harder omlaag dan Bitcoin. Bullish AF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
18k voor 1BTC. Doe mij dan er maar 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Volume loopt af. Dat is een teken en geen idee of het nu positief of negatief is. Want als het sentiment negatief is, kan de koers nog verder dalen omdat er weinig volume is om het op te vangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
De 40k moet getest worden, dat is duidelijk
het mooie zal zijn dat deze 40k de nieuwe ~30k was vorig jaar na de chinaban/fud etc

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Richh schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:17:
Hmm, even kijken hoe het de vorige keer met de SMA50 ging...

[Afbeelding]

:X
Ja, dat was toen er net een pandemie uitbrak. Sowieso, die sterrenwichelarij en dan ook nog met zo weinig datapuntjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Laatst online: 21:20
Hodl of toch een paar weekjes uitstappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar

HODL
Of verkopen en later instappen voor meer sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:38:
[...]

Of verkopen en later instappen voor meer sats
Dat heeft voor mij in ieder geval nooit positief uitgepakt, en doe ik dus ook nooit meer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Sorry voor de daling , moest de helft net verkopen voor mijn bootje

Superjacht van 100 miljoen euro vaart door nauwe Brabantse sluis
https://www.nu.nl/290897/...auwe-brabantse-sluis.html

[ Voor 27% gewijzigd door Get!em op 08-01-2022 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:45:
[...]

Dat heeft voor mij in ieder geval nooit positief uitgepakt, en doe ik dus ook nooit meer.
Vertel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
Qunix schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:22:
Volume loopt af. Dat is een teken en geen idee of het nu positief of negatief is. Want als het sentiment negatief is, kan de koers nog verder dalen omdat er weinig volume is om het op te vangen.
Is niet gewoon Henk die een panic sell doet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Of ik verkoop, koop bij en zakt nog verder. Of ik verkoop, en hij blijft dan maanden precies op dat punt hangen om dan alsnog omhoog te gaan. Maar dan wel weer commissie betaald. Of ik verkoop en precies op dat punt jankt ie omhoog. En dan weer te laat om in te kopen. Meerdere keren dergelijke zaken meegemaakt (meeste pre crypto). Dus mezelf jaren geleden al beloofd dat nooit meer te doen 😁
Maar uiteraard geen financieel advies 🍻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:38

Chaes

#HODL

Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:08:
[...]

Of ik verkoop, koop bij en zakt nog verder. Of ik verkoop, en hij blijft dan maanden precies op dat punt hangen om dan alsnog omhoog te gaan. Maar dan wel weer commissie betaald. Of ik verkoop en precies op dat punt jankt ie omhoog. En dan weer te laat om in te kopen. Meerdere keren dergelijke zaken meegemaakt (meeste pre crypto). Dus mezelf jaren geleden al beloofd dat nooit meer te doen 😁
Dank dat je dat er even bij zegt, anders had ik precies deze strategie toegepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nu verkopen? domste wat je kan doen imo.
lekker staken en HODL, koop bij dca die vieze euro muntjes!!

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2022 22:43 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Maar wie heeft er de bodem verkocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Het is lang geleden dat de bitcoin dominance de alts eruit blijft rennen in zo'n groene markt (bitcoin dominance is nu aan het versnellen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:08:
[...]

Je hoeft niet altijd all-out te stappen hé. (Of deed je dat ook niet) in deze situatie had het ook verstandig geweest om dagelijks 5% out te gaan om daarna op een dipje weer in te kopen. Schiet hij na 1 dag terug, no harm done. Maar vanaf dag 2 kan je alvast wat orders plaatsen om sowieso profits te maken. (Lijkt me)

Maar heb zelf hetzelfde als jij hoor. Lekker laten staan, bijkopen om gemiddelde $/btc buy omlaag te halen en sneller weer profits te maken, maar loop daar wel geld door mis.

[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 08-01-2022 22:50 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Richh schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:18:
[...]

Eindelijk, eindelijk gaan de alts harder omlaag dan Bitcoin. Bullish AF.
Dan zullen we morgenochtend wel weer wakker met:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ghhPHkBAxKVhz6y31127I9jHAWc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZDibznBYuJDWQHzlJZfe5ziw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Flufje MATIC en ETH gekocht, morgen staat het in de min d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door Xqlus1ve op 08-01-2022 23:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Eens kijken of die nu overtuigend door de 42,16 k kan gaan en vasthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Xqlus1ve schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:08:
Flufje MATIC en ETH gekocht, morgen staat het in de min d:)b
Ik verkoop net de hele bende :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• applelov3r
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 25-06-2022
Taro schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:19:
[...]

Ik verkoop net de hele bende :)
Short squeeze incoming though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
applelov3r schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:21:
[...]

Short squeeze incoming though
In de laatste week van juni 2021 hadden we ook een relief rally om als nog begin juli onder de 30k te duiken. Dus ja twee keer 40.5k aangetikt en het lijkt nu afgewend met 42k.

Maar we zijn nog niet in veilig vaarwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Joosie200 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:30:
[...]

In de laatste week van juni 2021 hadden we ook een relief rally om als nog begin juli onder de 30k te duiken. Dus ja twee keer 40.5k aangetikt en het lijkt nu afgewend met 42k.

Maar we zijn nog niet in veilig vaarwater.
Ik denk zelf dat dit nog wel 2-5 weken gaat duren

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik trek het echt slecht dat Henk en Ingrid de schuld krijgen dat bitcoin het wat minder doet terwijl er bij iedere opleving een dikke sellwall opgeworpen wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GBybIG2OWaxB7NoueYdg7Tkb0Jc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zQcBitG1vWzofxZ1AwUgIncP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Darrell schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 23:42:
Ik trek het echt slecht dat Henk en Ingrid de schuld krijgen dat bitcoin het wat minder doet terwijl er bij iedere opleving een dikke sellwall opgeworpen wordt.

[Afbeelding]
Organische sellwalls.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Laatst online: 14-02-2024

[Afbeelding]
Dus als ik Henk heet mag ik gewoon door blijven gaan? Geen manipulatie hoor.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alle sell orders geraakt, nieuwe short geopend @ 42154. Niet 100% zeker dat dit een goede move is, maar 100% in fiat zitten is ook geen optie :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
4 groene kaarsen op de 1h achter elkaar icm een prijsstijging van meer dan $1000.

Even serieus, dat hebben we dus het hele jaar nog niet gezien _O-

Edit, in het rood is zoiets al 5x voorgekomen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Richh op 08-01-2022 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder

[Afbeelding]
Ik zie een soortgelijk scenario bij ADA. Die mag niet voorbij de $1.21 op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[Afbeelding]
Ja, goed, alles is ook de schuld van daytraders natuurlijk, die moeten ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Glenn Hoddle schreef op zondag 9 januari 2022 @ 00:03:
[...]

Iedereen moet gewoon alles in defi staking zetten en gaan dca-en :/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

:w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3QVD3KiUYy6e48PgOyU0dzjHu-o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z6idosk16GmqAslLY0vtTc2w.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19:57
.

[ Voor 99% gewijzigd door The Redman op 09-01-2022 00:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buks995
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-03 17:02
Kleine short geopend op 41.925

Stoploss gezet

Laat maar kelderen, morgen wakker met kleine winst of paar dikke procenten.

Fijne nachtrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Dat zeg ik toch niet??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zo zie ik het ook eigenlijk, alleen had ik het niet in de greed sector verkocht. Dit keer ga ik die methode wel proberen. verwacht niet met 100% van mijn pf dat durf ik niet, ben een simpele trader maar vooral een investeerder.

nothing stops this train

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3N_aEhs83AynoIV3L6j7WXtn-Vs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/awfmxw5XRWV7Y47AKTcjNOSh.jpg?f=user_large
Gvd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Trusten :)

SL in profit, short nu op +12,61%, zie morgenochtend wel hoe het is afgelopen.

Pagina: 1 ... 240 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!