[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 239 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.985 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Coldcat schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:28:
Dit weekend ben ik van plan de veiligheid van mijn accounts eens onder de loep te nemen. Ik ben georganiseerd maar ook makkelijk en daardoor denk ik dat zaken wel goed zitten maar zitten er toch wel her en der lekken tussen. Met name als je een rare coin wilt kopen, snel een account aanmaakt en dan de 2FA laat zitten.

Ik vroeg me af wat nou de beste methodes zijn om het account veilig te houden en bovendien in de toekomst de gegevens ook inzichtelijk te kunnen maken.

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het een beetje half georganiseerd heeft.

• Wachtwoorden
Waar slaan jullie deze passwords op de meest veilige manier op?

• Seeds
De beste manier is om papier op te slaan. Wat je leest ook de enige manier. Wat is nou de beste manier om het niet-op papier op te slaan?

• 2FA
SMS is volgens mij niet het meest veilige meer in deze dagen. Ik ga dit allemaal omzetten naar 2FA. Dit staat op mijn telefoon. Zijn hier betere of mindere authenticators voor of werken deze allemaal gelijk? Is er ook een back-up voor de 2FA of ben je F*# als je telefoon kwijtraakt / kapot gaat?
Antwoord voor alle drie: een password manager, waarbij je voor elk van deze zaken een andere vault gebruikt en waarbij de vault offline op bijv een usb stick staat.

Er zijn meerdere die dit kunnen, bijv ook Enpass.

En je hebt een 4e nodig voor de 2fa backup codes.

En je moet van de vaults regelmatig een backup maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Get!em op 08-01-2022 13:05 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:01

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rGFo5Q16tBs3tZ_RtTmQR1KPYW8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LKnvxeDCFZDZL7Mf65IouVTY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IS-8zyvoVzeyWe2EGpgzcKTsyOY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OO14qzHIsU0CmIpxdBL6uY4K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ae52b6qb_z4V7yzDwlPji-eAIho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5IrmQOjzgHMst4jalgLPUvTr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pp1S-iKbh2syDbnILG2nN0XMHzM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K3abIZ0rzX0pIwZMu3F1Ca7E.jpg?f=fotoalbum_large

Wat voor jou @anti elppa ?

Disclaimer: zal een scam zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 08-01-2022 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
leuk vooruitzicht, maar zou het kloppen in 2032?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
was deze trouwens hier al voorbij gekomen?
RIP LEGENDS!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
jep. maar 2x is niet erg

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
sunib schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:17:
Op m'n Bitvavo account mag ik geen withdraw meer doen van ETH. Dat is toch bizar? Bij ADA kan het wel. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van.

Hebben jullie dat ook?

https://support.bitvavo.c...ncy-temporarily-disabled-
Het zou ook een signaal kunnen zijn dat ze die ETH's helemaal niet bezitten. Dus fractional crypto'ing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:10:
[...]

Zijn er technisch inhoudelijke redenen waarom BTC het verdient om zo hoog gewaardeerd te zijn? Er komen steeds meer chains die volgend mij minder energie consumeren per transactie en het sneller doen.
Nee, BTC heeft absoluut geen nut, dat is het hele punt juist. Net als de traagheid van die transacties, dat heeft een reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

jvel92 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:24:
[...]

Ik zie vergelijkbare reacties op de aankondiging.

Maar moet je voorstellen dat een exchange of een DEX op Fantom, Avalanche of Ethereum zegt "Joh die transacties verwerken we over een paar dagen wel". Niemand zou dat accepteren en de token zou gedumpt worden. De ADA community "Bedankt voor de open communicatie en transparantie LFG [insert rocket]". We hebben het hier niet over een token die op plek 100 staat qua market cap, maar op de zesde plaats. Vergelijk dat met bijvoorbeeld FTM, dat op plek 28 staat met een werkend product en eco systeem. 7(8)7
Ze zijn inderdaad heel transparant over hoe'n puinhoop ADA is. Wonderlijk dat mensen er nog een positieve draai een geven. Ik ben al zwaar geïrriteerd als m'n swap op Fantom er 2 minuten over doet tijdens overbelasting door marktpaniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 13:54:
[...]

Nee, BTC heeft absoluut geen nut, dat is het hele punt juist. Net als de traagheid van die transacties, dat heeft een reden.
Maar het grote voordeel van Bitcoin is dat er geen bedrijf achter zit.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

• Wachtwoorden

• Seeds
De beste manier is om papier op te slaan. Wat je leest ook de enige manier. Wat is nou de beste manier om het niet-op papier op te slaan?

• 2FA
SMS is volgens mij niet het meest veilige meer in deze dagen. Ik ga dit allemaal omzetten naar 2FA. Dit staat op mijn telefoon. Zijn hier betere of mindere authenticators voor of werken deze allemaal gelijk? Is er ook een back-up voor de 2FA of ben je F*# als je telefoon kwijtraakt / kapot gaat?
Niet je seed niet op papier opslaan. Nou ja, je mag m'n ook in marmer beitelen, maar gewoon niet digitaal opslaan. Dan wordt hij namelijk gestolen, zo gaat dat.
Wachtwoorden eigenlijk hetzelfde verhaal.

Wat 2fa betreft, ja, dan ben je in principe gekloot als je telefoon kwijtraakt. Je kan wel https://authy.com/ gebruiken, dan kan je die 2fa op meerdere devices zetten. Maar goed, dan is er dus wel iets lokaal opgeslagen, anders zou authy niet werken, waarmee het een licht veiligheidsrisico op zich is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
sunib schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:17:
Op m'n Bitvavo account mag ik geen withdraw meer doen van ETH. Dat is toch bizar? Bij ADA kan het wel. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van.

Hebben jullie dat ook?

https://support.bitvavo.c...ncy-temporarily-disabled-
Ze doen gewoon wat onderhoud, niks aan het handje hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ik zou naast wachtwoorden op papier het ook in een bestand opslaan en dit enkel op een usb te zetten.

niks online en ook niks op je pc zetten

voor 2FA gebruik ik een aparte telefoon voor, op mijn daily drive telefoon heb ik niks (CDC is de enige uitzondering.) van crypto opstaan.
Wel natuurlijk wat exchanges/crypto achtige dingen maar ben er niet op ingelogd, dit doe ik alleen op pc.

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2022 14:09 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
Dit weekend ben ik van plan de veiligheid van mijn accounts eens onder de loep te nemen. Ik ben georganiseerd maar ook makkelijk en daardoor denk ik dat zaken wel goed zitten maar zitten er toch wel her en der lekken tussen. Met name als je een rare coin wilt kopen, snel een account aanmaakt en dan de 2FA laat zitten.

Ik vroeg me af wat nou de beste methodes zijn om het account veilig te houden en bovendien in de toekomst de gegevens ook inzichtelijk te kunnen maken.

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het een beetje half georganiseerd heeft.

• Wachtwoorden

• Seeds

• 2FA
Wachtwoorden sla ik op in keepass (password manager),
Deze staan in de cloud en op computer op 2 schijven.

Ik heb tegenwoordig nog maar een paar seeds omdat bijna alles op de Ledger Nano S staat.
Deze seed zal ik nooit maar dan ook nooit! In een software wallet invoeren.

Bij het creëren van de seed kwam deze uit de Nano S.
Deze heb ik opgeschreven maar in een ander volgorde.

Mocht de geschreven Seed gevonden worden dan kan men er nog niets mee.
Alle transacties worden d.m.v. een pincode ondertekent via de Nano S, dus hoef je je seed niet steeds te typen.

De reden dat ik die nergens wil typen is omdat eventuele malware (keyloggers) dit kunnen lezen.

Verder heb ik ook vrijwel alles 2FA aan staan.

Het mooie van Crypto is dat je je eigen bank kan zijn, dit neemt ook de nodige risico’s met zich mee.
Daarom doe ik ook geen transacties via de mobiele telefoon.
Hooguit via bitvavo (vroeger litebit) weleens een aanschaf, maar dan ook via hun website en niet via eoa app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Mocht het sommige mensen gerust stellen.
Een bekende is dus zijn Iphone verloren met Google auth app en (niet slim) geen back up (qr code of de veiligheidzin) gemaakt.

Het is vervelend maar na contact met de 3 crypto bedrijven en google auth support is het wel terug in orde gemaakt/gereset

Hij moest wel een paar weken geduld hebben 😅

Ik sla zelf bij elke nieuwe 2fa (google auth app) de backup op op pc en externe harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:10:
[...]

Zijn er technisch inhoudelijke redenen waarom BTC het verdient om zo hoog gewaardeerd te zijn? Er komen steeds meer chains die volgend mij minder energie consumeren per transactie en het sneller doen.
Omdat Bitcoin daadwerkelijk steeds meer geaccepteerd wordt en serieuzer wordt genomen. Natuurlijk heeft dat wel een technische reden; het is 'bewezen' techniek aan het worden. Je kan als land ook niet zomaar een munt accepteren.

Juist die veiligheid is gebaseerd op het energieverbruik, waardoor een 51% attack onmogelijk is. Dergelijke veiligheid is prio 1, andere crypto's zullen wellicht ook 'veilig' zijn, maar altijd net iets minder.

Verder is het een veel algemener vraagstuk wat er eigenlijk achter je vraag ligt. Want waarvoor hebben we eigenlijk een crypto nodig? Vind je IDeal onhandig werken, vertrouw je ING niet? Is het huidige probleem dat Bitcoin niet voldoende on-chain transacties aan kan? Is de overboeking naar je vrienden niet snel genoeg?
Of is de echte bestaansreden van Bitcoin dat de inflatie uit de pan loopt en de wereldmunt niet meer schaars is? Tokenomics gaan voor de tech. Tech moet vooral veiligheid garanderen.

Wil je überhaupt dat straks wereldwijd alle uitgaven die iedereen doet, ieder kopje koffie bij het tankstation, allemaal wordt opgeslagen in een blockchain die op duizenden pc's terabytes groot gaat worden?

Of... Is het in de basis eigenlijk veel slimmer om dergelijke transacties op een layer 2 te schuiven, zodat we daar alle kleine 'nutteloze' transacties op kunnen storen, die na 1 transactie op layer 1 overigens gratis en instant werkt?

Wie puur kijkt naar getalletjes en benchmarks laat zich paaien door marketing en begrijpt niet wat de echte missie is.

Heel simpel, wie naar argumenten zoekt kan de fork van Bitcoin Cash eens opzoeken en kijken hoe het nu daar mee gaat. Dat ontkracht ook per direct dat het allemaal om first mover advantage gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 08-01-2022 14:34 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheSupraLife
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 15:02
Pelox schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:18:
[...]

Ik lees hier wekelijks dit soort berichten over bitvavo. Bitvavo is de litebit van 2021/22. Lekker van wegblijven zou ik zeggen.
Ayy ik handel momenteel ook nog met Bitvavo, dit heb ik bewust gekozen vanwege het gemak om crypto te kopen/verkopen (voornamelijk met iDeal). Heeft u misschien tips voor een vergelijkbare Exchange?
Hartelijk dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
TheSupraLife schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:23:
[...]

Ayy ik handel momenteel ook nog met Bitvavo, dit heb ik bewust gekozen vanwege het gemak om crypto te kopen/verkopen (voornamelijk met iDeal). Heeft u misschien tips voor een vergelijkbare Exchange?
Hartelijk dank!
Kraken, geen iDEAL maar wel SEPA en op werkdagen ~2 uur op je account
CDC --> SEPA
Gemini --> SEPA + gratis! crypto withrawen, ook Bitcoin (10x per maand mag je dit doen, daarna wel fee) (nadeel geen staking mogelijkheden voor Europa)

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2022 14:35 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

elektriekert schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:15:
[...]

Wachtwoorden sla ik op in keepass (password manager),
Deze staan in de cloud en op computer op 2 schijven.

Ik heb tegenwoordig nog maar een paar seeds omdat bijna alles op de Ledger Nano S staat.
Deze seed zal ik nooit maar dan ook nooit! In een software wallet invoeren.

Bij het creëren van de seed kwam deze uit de Nano S.
Deze heb ik opgeschreven maar in een ander volgorde.

Mocht de geschreven Seed gevonden worden dan kan men er nog niets mee.
Alle transacties worden d.m.v. een pincode ondertekent via de Nano S, dus hoef je je seed niet steeds te typen.

De reden dat ik die nergens wil typen is omdat eventuele malware (keyloggers) dit kunnen lezen.

Verder heb ik ook vrijwel alles 2FA aan staan.

Het mooie van Crypto is dat je je eigen bank kan zijn, dit neemt ook de nodige risico’s met zich mee.
Daarom doe ik ook geen transacties via de mobiele telefoon.
Hooguit via bitvavo (vroeger litebit) weleens een aanschaf, maar dan ook via hun website en niet via eoa app.
Als de geschreven ledger-seed wordt gevonden kan die toch in een softwarewallet geïmporteerd worden?

En hoewel je het op zich vrij goed doet allemaal, snap ik toch mensen niet die dingen in de cloud opslaan.

dat heb ik in de cloud opgeslagen = dat heb ik op andermans computer opgeslagen. Klinkt ineens een stuk minder leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Hartelijk dank!
Niet alles geloven wat je op internet leest. Niks mis met Bitvavo op zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vU71YFHyroUqKSC1dzkPoXHGUuw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ILVNoGiX218Xx61Fix7FJf5F.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
[...]

Hartelijk dank!
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:32:
[...]

Niet alles geloven wat je op internet leest. Niks mis met Bitvavo op zich.
Ik zit zelf niet op bitvavo. Heb een aantal exchanges die ik gebruik zoals binance, kraken en coinbase. In 2017/18 begon ik met litebit. Telkens als er beweging in de markt was ging een coin op slot. Flinke stijging of dip en je kon niks. Dezelfde verhalen lees ik nu week in week uit over bitvavo, nogmaals.. ik heb er zelf geen ervaring mee.

Koop je wat muntjes voor de hodl, dan is er niet direct een probleem, wil je traden dan zijn er genoeg (volgens mij betere) alternatieven.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Hartelijk dank!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tjaJdi0aXR3asFjZsunoM8gfrOo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZJWlY0b3BBeHRbbFpYzGupkp.png?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:22
Ben onrustig met met mijn alt bags. Veel staat in de min en ik wil ze er eigenlijk uitpleuren en dan in 1 munt doen. Maar die fout heb ik eerder gemaakt waarna munten naar de maan gingen. :/
Ik doe maar even niks.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:43

bloody

0.000 KB!!

Lekker Bitvavo... alles in Maintenance gooien..
Als er nou een tijdstip bijstond wanneer het weer openging, kon ik het nog begrijpen.

nope

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Pelox schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:36:
[...]

Koop je wat muntjes voor de hodl, dan is er niet direct een probleem, wil je traden dan zijn er genoeg (volgens mij betere) alternatieven.
Dit zeker weten, scheelt best wat in fees. Ik heb wat op bitvavo staat om makkelijk wat naar de bank te kunnen cashen als de blow off top eraan komt in september.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41
bloody schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:43:
Lekker Bitvavo... alles in Maintenance gooien..
Als er nou een tijdstip bijstond wanneer het weer openging, kon ik het nog begrijpen.
Gemiddelde gebruiker van Bitvavo vindt HODL lastig dus ze helpen een handje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:43

bloody

0.000 KB!!

BTC100K2021 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:50:
[...]

Gemiddelde gebruiker van Bitvavo vindt HODL lastig dus ze helpen een handje.
:') :')

nope

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Voor wie er over henkt te verkopen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UM90aFtusEsQaOa-9-i_tWCXRnc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gLTmB0zFPOoRN23au6g4pM0n.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:47
Ik Henk er niet over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Zojuist wat extra dot in een parachain gegooid en een flufje eth naar de ledger. Dan kunnen mijn papier-maché handen het tenminste niet zomaar verpatsen.

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
vandaag zelfs op 10!!! kopaaaaahhhhhhhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Fear en greed op 10 idd.
Ik heb wat BTC en een klein beetje ETH gekocht. Gaat het nog lager ook prima :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:37
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:55:
Voor wie er over henkt te verkopen....
Je bedoelt: we zitten op evenveel fear als in juni 2018, waarna we alsnog inkakten van 10k naar de 3k?

:+

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-09 21:56
Recent een deel van m'n portfolio verplaatst naar Kraken.
Als jullie op Kraken SEPA gebruiken, welke kiezen jullie dan? Als in, welke is het 'snelst'?
Gebruikte voor het gemak Fidor Bank AG omdat die in Duitsland zat.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YlRytpt.png

[ Voor 16% gewijzigd door Valandin op 08-01-2022 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
MrMrq schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:05:
[...]

Je bedoelt: we zitten op evenveel fear als in juni 2018, waarna we alsnog inkakten van 10k naar de 3k?

3k, dat zou briljant zijn. Als dat gebeurt koop ik er 💯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:06
Valandin schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:08:
Als jullie op Kraken SEPA gebruiken, welke kiezen jullie dan? Als in, welke is het 'snelst'?
[Afbeelding]
Instant werkt zover ik weet niet met Nederlandse banken, dus houd het maar bij Fidor Bank.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[Afbeelding]
Ik doe altijd die Clear Junction. Heeft de vetste naam.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
MrMrq schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:05:
[...]

ja dat boeit dus niet. Daarom werkt DCA zo goed. 99% vd mensen hier zou willen dat ie toen dik ingekocht had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 21:47
Flashcrash naar 3k EUR -- Dat gaat een megabounch opleveren waar menig grafieksoftware moeite mee gaat hebben.

Voorlopig lijkt de ~35.9K EUR / ~40K USD de ondergrens te zijn, terwijl Juli 2021 nog een stukje dieper zat AVG: (~24.5K EUR / ~ 27.7K). Mocht dit niveau van 40K USD houden, dan zou ik het alsnog een knap staaltje crypto inflatie vinden 8-)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19:44
Moiety schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:09:
[...]

3k, dat zou briljant zijn. Als dat gebeurt koop ik er 💯
Als BTC naar 3k zakt is er toch wel iets vreselijks mis in de wereld denk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wortelsky
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 10:41
GioStyle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 09:30:
Mijn zonnepanelen maken op dit moment meer rendement dan mijn BTC. _O-
Met een laag ijs erop zelfs :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
baba420 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 15:10:
[...]

Instant werkt zover ik weet niet met Nederlandse banken, dus houd het maar bij Fidor Bank.
Ik heb gisteren een bedrag overgemaakt van rabo naar kraken via clear junction, was zo goed als instant.

Zero.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[Afbeelding]
Ik gebruik altijd Clear Junction

het is nu wel weekend, en tjah....banken doen niks in het weekend :X

aan ene kant raar: Kraken zoveel keuze en Binance: 0 keuzes :/

[ Voor 6% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2022 18:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Bij deze: ik ben Henk hoor O+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 06:50
[Afbeelding]
Clear Junction is volgens mij het snelst. Voor 12:00 is 's middags er op en daarna de volgende ochtend 09:00 is mijn ervaring. In het weekeinde staan de computers uit en moet je tot maandagochtend wachten :|

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:32
UniMatrix schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:23:
[...]

Clear Junction is volgens mij het snelst. Voor 12:00 is 's middags er op en daarna de volgende ochtend 09:00 is mijn ervaring. In het weekeinde staan de computers uit en moet je tot maandagochtend wachten :|
Zelfde met de standaard instellingen (fidor). Blijkbaar geen verschil dus.

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 08-01-2022 16:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4KoOR-ecO6ksh100d2PuEUmCcVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JG2bhGxARcxlQHSF6MRlQJAl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Stock to floor model _O-

Verrassend correct trouwens, dat wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Investeren in de FTX token waard? Zie er veel potentie in.
Het heeft relatief gezien weinig tokens en ze doen aan burns.

[ Voor 13% gewijzigd door Area op 08-01-2022 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ja daar moest ik ook hartelijk om lachen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PnrmWzvYYskj4jp9sKqaEkkephs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oSCUpUwFRPY87HHVeBlKf9t6.jpg?f=user_large
Hoe lang moet ik dit nog volhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Beertje helpt mensen die vorig jaar de trein hebben gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 21:47
Area schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:43:
Tactiek van de Stier: He Beer, ik wil ff met vakantie -- Kan jij de boel hier de gate houden?
Beer: *gaaap* -- Prima dutje gehad, doe je ding

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 08:17

troje

was here!

Eur36.6k. Ik ga weer rustig inkopen.

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:18
Area schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:38:
Investeren in de FTX token waard? Zie er veel potentie in.
Het heeft relatief gezien weinig tokens en ze doen aan burns.
Token heeft geen utility in vergelijking met bijvoorbeeld een exchange coin als BNB. FTT kun je staken voor korting op je trade op FTX, maar dan moet je ook wel een flink aantal staken.

BNB heeft bijvoorbeeld veel meer toepassingen; je hebt het nodig op BSC, betaalkaart, shitcoin katapult op Binance (Launchpad) etc.

Zie er weinig potentie in, tenzij ik iets volledig over het hoofd zie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
De 42.2 wordt niet doorbroken. De 41.2 klein opgekocht. Mijn gevoel zegt dat de 30’s eraan komt.

Kan het helemaal mis hebben he.
Puur gevoel op hetgene wat er nu speelt.

Fijn weekend iedereen!
Niet teveel & zeker niet te weinig.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
Ik heb een idee voor een website. Ik wil daarvoor mensen laten betalen met Bitcoin/Lightning, maar er moet ook een mogelijkheid zijn daar een stukje tekst aan te hangen. Iemand een idee hoe dat zou kunnen werken? Ik wil geen eigen node draaien. Normale bitcointransacties ondersteunen helaas geen extra berichten.

Bij blockchain.info kun je wel van betalingen een notificatie krijgen, en ik kan sowieso transacties naar een wallet bijhouden, maar hoe kan ik iemand dan nog een tekst laten invoeren?

Hoe laat je iemand op een webpagina bewijzen dat hij/zij een transactie maakte?

[ Voor 30% gewijzigd door LarryD op 08-01-2022 17:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oel-xFJ7mqg-l1rz8WkUcc7AC_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RPJV0gVZiT2IsZSRAn928Apx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 06:50
Area schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:43:
Mensen die ergens in Q2 2021 op de trein zijn gesprongen niet :|

HODL en als we levels van begin 2021 raken weer wat bijkopen dan maar.

In de bull ingestapt dus. Toch. Blijkt nu.

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:24
Bear Market + zondagdump lijkt mij een mooi moment om met mijn CDC bij de Lidl te shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gaan we weer hoor..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
merauder schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:23:
Bear Market + zondagdump lijkt mij een mooi moment om met mijn CDC bij de Lidl te shoppen.
Even bij de kassa de koers in de gaten houden, en dan op het ultieme dieptepunt pinnen. Zo koop je lekker laag in, en schijt aan de rij die achter je ontstaat. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Dacuuu schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:32:
[...]

Even bij de kassa de koers in de gaten houden, en dan op het ultieme dieptepunt pinnen. Zo koop je lekker laag in, en schijt aan de rij die achter je ontstaat. :7
Je onderschrift klopt niet meer :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
knakworst schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:36:
[...]

Je onderschrift klopt niet meer :(
Het loopt even dunnetjes weg door het putje. Maar komt goed. oOo

Meer CRO cashback nu, dikke prima. Netflix heb ik al gratis via familielid. Maar heb zelf maar een abbo genomen, puur om een beetje te dca'en elke maand. >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Dacuuu op 08-01-2022 18:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CZfXZT77vvfS1sHmAb8R7K4yL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YEekyWED5H2gxpqbmx6046es.png?f=user_large

BTC doet het trouwens relatief goed.

Omzet is drie keer niks.

[ Voor 16% gewijzigd door knakworst op 08-01-2022 18:43 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Geen zorgen jongens.

Laad vanavond de hopium pijp weer vol voor een blockchain gerelateerd ritueel, moet raar gaan willen daar geen groene kaarsen op volgen.

Geen financieel advies.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:25
ter voorbereiding op het zondagsgebed

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xbDHHd-1BT0dPrnNR8vGPCWUb6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9167GhyLZZxFUwwkLNpqDBnq.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zeg, dat is niet de dikke groene candle waar we op hoopten.

.

[ Voor 57% gewijzigd door HollovVpo1nt op 08-01-2022 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Komt het gebruikelijke recept weer. Ff wat stoplosses af laten gaan op 40k en dan een tijdelijke paal omhoog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:55:
Komt het gebruikelijke recept weer. Ff wat stoplosses af laten gaan op 40k en dan een tijdelijke paal omhoog.
Gelukkig kun je dit met cashback en korting inslaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BQ2ON-SpAjl87YCcTfwceOITtA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0OVrQrfMbAXkAhOE8wrHA3n.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En de 0.075 bij eth ook gesneuveld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandin
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/cJRcMyUAiMcAAAAd/ah-shit-here-we-go-again-ah-shit.gif

Gelukkig kan ik toch pas maandagochtend weer inkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Valandin schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:59:
[Afbeelding]

Gelukkig kan ik toch pas maandagochtend weer inkopen.
Dan staan we al weer boven de 50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Stock 2 floor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Nou, we zijn op de levels van 27 september aangekomen. Eens zien of het hier ook gewoon doorheen valt of dat er dan hier toch iets van support lijkt/blijkt te zitten.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1Td0_TFo10UhwjAK313Ixox25o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CllJwRy5AMX0a3vmrgsbYAR2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:41
Donder dan maar direct terug naar de 10K, zijn we er vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O0YACxwpN7GPB4mAQZShY1cIkKw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFgxPVx4koQH5Yhx2bUE4WVZ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oh crypto Goden, ééntje, nog eeeeen pumpje weer naar de 55000 en dan stap ik uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:12:
Oh crypto Goden, ééntje, nog eeeeen pumpje weer naar de 55000 en dan stap ik uit!
Die komt gegarandeerd nog wel hoor, ooit, maar eerst ff een korte tussenstop @ 30k zodat ik nog wat meer erin kan pompen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 08-01-2022 19:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
Oh crypto Goden, ééntje, nog eeeeen pumpje weer naar de 55000 100000 en dan stap ik uit!
Fixed it for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Voor een weekend is het nog best wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

knakworst schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 18:56:
En de 0.075 bij eth ook gesneuveld.
Kijk nog eens…..

Zoooffff. Zo die helling af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Kan dat ding ooit weer omhoog?

Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
yes, TP order gehit, staat nog 1 order klaar 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bHRLDJKRw4r4N82mpegfkSIzrfs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DaHpW7ilYKH42F76Wivji6dg.gif?f=user_large

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
En toch zijn het hele dikke losers die nu verkopen.. mag best gezegd worden.

Ps. Geen financieel advies, enkel een zeer goed onderbouwde mening.

[ Voor 32% gewijzigd door Pelox op 08-01-2022 19:22 ]

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Komt helemaal goed, over 2,5 jaar ben je de eerste.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weekend scheet?ik dacht dat we moon zouden gaan in Januari -O-

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2022 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ah31HJU3eWrW3xVniRuerh2XsMU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V8DqL9skbznaAw4f6u18F25C.jpg?f=fotoalbum_large

KAVA valt buiten de boot 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 19:23:
[...]

Komt helemaal goed, over 2,5 jaar ben je de eerste.
Of over 2,5 uur. Dat kan ook. :7

Of never nooit meer.. :')

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 08-01-2022 19:26 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

troje schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 17:01:
Eur36.6k. Ik ga weer rustig inkopen.
En weer 2% lager.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:53
@troje Maak je niet het is wat het is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gxvnpr-nSVI0TInlJK6ow-MXOS4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WTVCHQe5VkK9bXiSoee0EOTy.jpg?f=user_large

😛

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne weekend!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SjcT5JvFhlMAFaWDBML7rHAb-Lo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nrbq1dECd6NsEjkFfldoaFvB.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• troje

troje

was here!

Totaal niet. Ik zit een bodem te timen. Maakt me verder niet uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Prachtig, zojuist op FOX bij Shark Tank: Een dude met een cryptocurrency app. Bitcoin koers stond toen op 830 USD/stuk. Lori Greiner geeft aan dat ze niet in de toekomst van cryptocurrency gelooft en haakt af...

Ach ja, achteraf is natuurlijk alles makkelijk, maar mooi om terug te kijken naar het verleden en te zien welke kansen er zijn gemist.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Pagina: 1 ... 239 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!