[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 238 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.988 views

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Dit is echt een serieus goede video om inzicht te krijgen in de toekomst van deze hele geitenponzibende:

YouTube: ATOM: 2021 Call of the Year | Making Money with Layer 0

Elk project moet een compromis doen tussen scalability, decentralisation en security.
BSC heeft het voordeel van scalability en security, maar is totaal niet gedecentraliseerd. Hetzelfde geldt voor o.a. Solana.
Ethereum heeft decentralisation en security, maar kan daardoor ff niet scalen.

Summon: investeer in layer-0-chains zoals Cosmos en Polkadot, waar daar kunnen projecten zelf bepalen waar ze de voorkeur aan geven. Je moet ff een stapje verder denken en uitzoomen om te begrijpen waar deze hele bende naar toe gaat.....tientallen verschillende layer-1 projecten zijn simpelweg niet behoudbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 22:28 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skalders schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:21:
[...]

Ik denk dat je hier toch duidelijk bij moet schetsen dat dit vanuit het perspectief van een trader is. (oke, de meeste onder ons kennen je ondertussen, maar die 100+ duimpjes overlaatst was wel een eye opener voor me betreffend hoeveel mensen/mogelijke beginners hier meekijken).

Iemand die spreekt over DCA wanneer btc een stuk lager staat dan de afgelopen weken is waarschijnlijk meer een hodler dan een actieve trader. En vanuit het perspectief van een hodler is een goedkoper inkoop moment toch altijd een beter instapmoment dan de week ervoor? Uit je laatste TA begrijp ik dat je denkt dat we mogelijks wel verder kunnen dalen maar pas na zondag hier een betere kijk op hebben.

Tenzij je gelooft dat we mogelijks in een bearmarket gaan, maar een gezonde hodler snapt dat je tijds horizon toch minstens ~4 jaar moet zijn. Behalve natuurlijk als je denkt dat dit het einde is en we nooit meer een ath gaan breken.

Zelf ben ik meer voor de middenweg, nu wat kopen maar in het achterhoofd houden dat het nog wat verder kan dalen en nog wat fiat overhouden of gebruik maken van limit orders. DCA op de weg naar onder gewoon dus. Als de gemiddelde persoon hier dat de afgelopen jaren deed was zijn broodje ondertussen gebakken.
Een DCA'er kijkt niet naar de koers en stapt sowieso in, anders is het geen DCA'er. Een holder stapt doorgaans in wanneer hij in wil stappen, want als hij het moment wilde timen, dan zou het een trader zijn.

Als je hier op basis van RSI instapt, ben je dus een trader (alleen traders kijken naar RSI) en als trader zijnde vraag ik mij af of je niet al een uitstappunt op het oog hebt. Vanaf hier 100% op een nieuwe ATH gokken is wat opportunistisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 07-01-2022 22:29 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 11:57
@Mooody , jij was toch de CRO expert hier hé? Ik wil graag naar de volgende card tier gaan en vraag me af wat een goed moment is om bij te kopen.

Heb jij hier nog wat inzichten over hoever het al dan niet nog kan dalen en stijgen? Alle grote marketing stunten zijn ondertussen wel achter de rug, ookal zie ik nog wel wat zitten in het feit dat je nu overal ter wereld wel die advertenties hebt en er dus gestage groei moet uit kunnen ontstaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Prachtig hoe fundamentals en TA hier gebroedelijk door elkaar lopen. Mooi topic dit _O_

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Taro schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:27:
[...]

Een DCA'er kijkt niet naar de koers en stapt sowieso in, anders is het geen DCA'er. Een holder stapt doorgaans in wanneer hij in wil stappen, want als hij het moment wilde timen, dan zou het een trader zijn.
ja, dat is altijd het antwoord erop, ik probeer er tegenwoordig op te letten om heel duidelijk DCA+ te vermelden om die antwoorden te vermijden, maar soms vergeet ik het nog wel eens :9 Maar mijn punt blijft hetzelfde, het gaat meer om het hodlen & lange termijn t.o.v. actief traden, en niet specifiek om de DCA. Iemand die vooral strategisch inkoopt dus en niet (continu) strategisch probeert te verkopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 07-01-2022 22:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:24
Hoe komt het eigenlijk dat KAVA zo sterk blijft?
na snel zoeken op de site zal wel iets met dit te maken hebben:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfy2Ztb_w9uMKCLOJZUeU1WxwRs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Owb4ZCsBdyvfijRbCC0CAi3u.jpg?f=fotoalbum_large
verder weet ik niet heel veel van KAVA...

''The Kava 9 mainnet upgrade will connect Kava to the Cosmos and unlock new assets and earning opportunities with the integration of the IBC protocol.''

[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 07-01-2022 22:36 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Taro schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:27:
[...]

Als je hier op basis van RSI instapt, ben je dus een trader (alleen traders kijken naar RSI) en als trader zijnde vraag ik mij af of je niet al een uitstappunt op het oog hebt. Vanaf hier 100% op een nieuwe ATH gokken is wat opportunistisch.
Begrijp ik het dan goed dat je van mening bent verandert? Je vermeldde toch wel eens dat je op de lange termijn nog steeds bullish was op btc. Iets van, geloof ik dat btc nog bestaat achter 5-10 jaar en nog nieuwe ath's kan hebben? ja. Geloof ik dat het nog bestaat achter 10 jaar? niet zeker.

Ik zeg dit ook maar puur omdat ik interesse heb in jouw visie, gezien er inderdaad risico's zijn verbonden aan hoe ik er momenteel mee omga en het zeker voor een deel opportunistisch is.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10

Coldcat

HODL

Ik was gisteren op de fiets onderweg naar mijn werk en kwam langs een winkel. Het was echt enorm druk, met een wachtrij zo lang tot buiten de winkel. Ik weet niet waarom want volgens mij zijn alle winkels gesloten vanwege Covid. Dit heeft me afgelopen dagen zeer beziggehouden.

Ik ben research gaan doen en ik kwam erachter dat men in deze winkel boeken verkoopt, en ook poststukken verstuurd. Echter had niemand pakketjes mee, dus poststukken zullen het niet geweest zijn. Nog steeds is mijn vraag niet opgelost.

Daarom ben ik verder het een en ander gaan onderzoeken en toen kwam ik uit in dit topic. Het blijkt dat dit de cryptowinkel van Nederland is. Nog steeds begreep ik niet waarom het toch opeens zo druk was.

Echter viel het kwartje na het eerste biertje. Het is uitverkoop! En de Nederlanders staan natuurlijk in de rij om te profiteren. Nog voor openingstijd sloot men aan in de rij om de kansen niet te missen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PqnUc0M3UimnPYbaUBgwss2Zijo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZfSDIB4nWPkKkcWloFs4Lr7.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zal ook af en toe wat meelurken na een tijd voornamelijk van de zijlijn te hebben meegelezen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Skalders schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:28:
@Mooody , jij was toch de CRO expert hier hé? Ik wil graag naar de volgende card tier gaan en vraag me af wat een goed moment is om bij te kopen.

Heb jij hier nog wat inzichten over hoever het al dan niet nog kan dalen en stijgen? Alle grote marketing stunten zijn ondertussen wel achter de rug, ookal zie ik nog wel wat zitten in het feit dat je nu overal ter wereld wel die advertenties hebt en er dus gestage groei moet uit kunnen ontstaan.
Totaal geen expert, was er vroeg bij...that's it.
Crypto.com zal niet snel verdwijnen. De vraag is wel of CRO een goede investering is, daarmee zit ik zelf ook continu in dubio. Ze weten me continu te verrassen, maar tegelijkertijd is gewoon geweldige marketing en moet ik daar gewoon niet intrappen. Dus ik laat CRO gewoon lekker meedoen, maar het gaat zeker onder de 10% van de PF blijven.

Die Supercharger is waardeloos. Heb met 300k aan CRO-tokens maar liefst 0.05 ETH verdiend in 1 maand tijd, daar hoeft je het dus niet voor te doen.

Het gaat erom dat je een 2% of 3% kaart pakt voordat de meute instroomt en het je lastig gaat maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
wat zou jij kiezen Mooody: CRO kaart of de Binance kaart en waarom?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:25
Nu op NPO1 bij Op1 een gesprek over finfluencers en crypto. Misschien interessant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
edgarvh schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:43:
Nu op NPO1 bij Op1 een gesprek over finfluencers en crypto. Misschien interessant
https://www.npostart.nl/live/npo-1

ja ik volg het nu ff..... maar die vrouw snapt er niks van crypto ^^ ze geloofd er niet in maar wel in beleggen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:58

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:40:
[...]

Totaal geen expert, was er vroeg bij...that's it.
Crypto.com zal niet snel verdwijnen. De vraag is wel of CRO een goede investering is, daarmee zit ik zelf ook continu in dubio. Ze weten me continu te verrassen, maar tegelijkertijd is gewoon geweldige marketing en moet ik daar gewoon niet intrappen. Dus ik laat CRO gewoon lekker meedoen, maar het gaat zeker onder de 10% van de PF blijven.

Die Supercharger is waardeloos. Heb met 300k aan CRO-tokens maar liefst 0.05 ETH verdiend in 1 maand tijd, daar hoeft je het dus niet voor te doen.

Het gaat erom dat je een 2% of 3% kaart pakt voordat de meute instroomt en het je lastig gaat maken.
Dan kan je je CRO's toch beter in de earn zetten in de DeFi wallet voor 12%+ APY.

Ennuh, boormachine :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Skalders schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:36:
[...]

Begrijp ik het dan goed dat je van mening bent verandert? Je vermeldde toch wel eens dat je op de lange termijn nog steeds bullish was op btc. Iets van, geloof ik dat btc nog bestaat achter 5-10 jaar en nog nieuwe ath's kan hebben? ja. Geloof ik dat het nog bestaat achter 10 jaar? niet zeker.

Ik zeg dit ook maar puur omdat ik interesse heb in jouw visie, gezien er inderdaad risico's zijn verbonden aan hoe ik er momenteel mee omga en het zeker voor een deel opportunistisch is.
Nee, als je vanaf hier rechtstreeks en op korte termijn op een nieuwe ATH gokt, dan twijfel ik daaraan. Op de lange termijn zie ik BTC zeker wel een nieuwe ATH neerzetten, maar niet per se vanaf de huidige koers direct omhoog. Over 10 jaar bestaat BTC zeker nog wel, maar of de koers dan hoger staat dan nu: Geen idee.

Ik moet bij je vragen direct denken aan de vragen die men bij DoopieCash op YouTube behandelt. Het zijn allemaal vragen over de toekomst die niemand kan beantwoorden. Je zoekt naar een bepaalde zekerheid die niemand je kan geven. Zo zijn er ook mensen die iedere daling en stijging aan nieuws willen koppelen, want anders kunnen ze het niet verklaren. Of mensen die boos worden als je short. Of mensen die boos worden als je verkoopt of zegt dat de bearmarket is begonnen. Ik vind het allemaal prachtig om te zien, het heeft met een bepaald abstractieniveau te maken, emoties, hoop, opportunisme, oogkleppen, onwetendheid, etc. Men zoekt houvast die niemand kan geven.

Ik kijk alleen naar de komende dagen, weken en maanden, want ik ben een trader. Ik ga niet holden voor >5 jaar, dat kan en wil ik niet. Vorm dus vooral je eigen mening.

Ps. bovenstaande is niet richting jou bedoeld, maar ik geef in mijn NK posts bewust alleen aan wat ik op basis van MA's voor de komende uren, dagen, weken en misschien maanden verwacht. De rest is 100% gokken, hoop en oogkleppen. Niets is voor de eeuwigheid, ook Bitcoin niet. En als iemand vind van wel, dan durf ik daar wel een weddenschap voor over 25 jaar op te zetten ter waarde van een aanzienlijk bedrag. Je krijgt van mij dan 1 Bitcoin en ik krijg van jou het equivalent van 1.000.000 Euro dat je nu voor 2% per jaar wegzet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:43:
wat zou jij kiezen Mooody: CRO kaart of de Binance kaart en waarom?
Kan niet vergelijken. Heb de Binance Card wel gehad, maar ik gebruik alleen de CDC kaart.

In eerste instantie heb ik zo'n kaart gepakt uit nieuwsgierigheid, maar ik gebruik die kaart nu al bijna 2 jaar met volle tevredenheid. Via Curve kun je ook je partner linken aan jouw kaart, zodat je ook zijn/haar uitgaven kunt gebruiken voor cashback. Elke Cro-cashback kun je eventueel direct weer omzetten in de crypto naar keuze.

Ik zie geen nadelen, daarom denk ik dat de meute snel gaat instromen de komende jaren. Je moet dat imo voor zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
Taro schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:51:
[...]

Nee, als je vanaf hier rechtstreeks en op korte termijn op een nieuwe ATH gokt, dan twijfel ik daaraan. Op de lange termijn zie ik BTC zeker wel een nieuwe ATH neerzetten, maar niet per se vanaf de huidige koers direct omhoog. Over 10 jaar bestaat BTC zeker nog wel, maar of de koers dan hoger staan dan nu: Geen idee.

Ik moet bij je vragen direct denken aan de vragen die men bij DoopieCash op YouTube behandelt. Het zijn allemaal vragen over de toekomst die niemand kan beantwoorden. Je zoekt naar een bepaalde zekerheid die niemand je kan geven. Zo zijn er ook mensen die iedere daling en stijging aan nieuws willen koppelen, want anders kunnen ze het niet verklaren. Of mensen die boos worden als je short. Of mensen die boos worden als je verkoopt of zegt dat de bearmarket is begonnen. Ik vind het allemaal prachtig om te zien, het heeft met een bepaald abstractieniveau te maken, emoties, hoop, opportunisme, oogkleppen, onwetendheid, etc. Men zoekt houvast die niemand kan geven.

Ik kijk alleen naar de komende dagen, weken en maanden, want ik ben een trader. Ik ga niet holden voor >5 jaar, dat kan en wil ik niet. Vorm dus vooral je eigen mening.

Ps. bovenstaande is niet richting jou bedoeld, maar ik geef in mijn NK posts bewust alleen aan wat ik op basis van MA's voor de komende uren, dagen, weken en misschien maanden verwacht. De rest is 100% gokken, hoop en oogkleppen. Niets is voor de eeuwigheid, ook Bitcoin niet. En als iemand vind van wel, dan durf ik daar wel een weddenschap voor over 25 jaar op te zetten ter waarde van een aanzienlijk bedrag. Je krijgt van mij dan 1 Bitcoin en ik krijg van jou het equivalent van 1.000.000 Euro dat je nu voor 2% per jaar wegzet.
De toekomst kan niemand zien, dat snap ik. Misschien dat het aan mijn interpretatie lag, maar je vorig bericht liet uitschijnen dat je wèl een idee/mening had over de toekomst ('opportunistisch als je nu gokt op een nieuwe ATH' als antwoord op mijn opmerking buy & hold voor de lange termijn ), maar dat verduidelijk je nu met 'rechtstreeks/ op korte termijn'. Dat helpt mij alleszins beter om je gedachtegang te begrijpen, en misschien andere die hier meekijken ook, dus bedankt daarvoor d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Xqlus1ve schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:50:
[...]

Dan kan je je CRO's toch beter in de earn zetten in de DeFi wallet voor 12%+ APY.

Ennuh, boormachine :P
Heb groot ingekocht een paar maand geleden ivm het nieuws rondom het LA stadium. Koers ging banaan, maar heb nog niet veel verkocht. Ik ga een groot deel CRO verkopen, dus liever niet vastzetten op dit moment :) Jammer dat deze dip er is, maar shit happens.

Ik houd wel een mooi aantal CRO met de hoop om uiteindelijk wel voor de Obsidian (8%) te gaan. Als je gelooft dat het bedrijf het wel ff volhoudt, is 5% leuk, maar 8% cashback nog leuker :)

Niet bang voor boormachine hoor. Crypto zit veelal locked of zit inmiddels in stenen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 22:57:
[...]

Heb groot ingekocht een paar maand geleden ivm het nieuws rondom het LA stadium. Koers ging banaan, maar heb nog niet veel verkocht. Ik ga een groot deel CRO verkopen, dus liever niet vastzetten op dit moment :) Jammer dat deze dip er is, maar shit happens.

Ik houd wel een mooi aantal CRO met de hoop om uiteindelijk wel voor de Obsian (8%) te gaan. Als je gelooft dat het bedrijf het wel ff volhoudt, is 5% leuk, maar 8% cashback nog leuker :)
Dat hoop ik ook over 23 jaar, heb maar circa 1% aantal CRO vergeleken met jou _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Xqlus1ve schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:05:
[...]

Dat hoop ik ook over 23 jaar, heb maar circa 1% aantal CRO vergeleken met jou _O-
Die 2% kaart kun je wel pakken toch? Dat zijn 20 pakjes sigaretten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
8% korting op zoveel dingen, heerlijk lijkt me dat!
en grote dingen die je aanschaft, probeer je die dan ook in meerdere delen te betalen? bedrag x in deze maand en een ander deel van het bedrag in een nieuwe maand......lekker man Mooody!
ik zit maar op 2% bij Binance, 1% bij CDC, maar ik ben op dit moment wel dca CRO aan het inschalen...
doe dit in kleine stapjes, over 2-3 maanden dan heb ik genoeg CRO voor de 2% cashback.
heb geen haast, Binance kaart werkt prima.
en naast dit, Launchpad en Launchpool met je BNB farmen is ook heerlijk, de winst gaat gelijk terug naar extra BNBsatjes d:)b

alhoewel 3% op CDC is eigenlijk echt het beste instap model: je apy% gaat omhoog wat je daar locked staking doet + die 10% CRO staking....
ben wat voorszichtig ermee nog aangezien die flinke CRO stijging van afgelopen maanden dat ik voorzichtig hier in ben

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 07-01-2022 23:13 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:07:
[...]

Die 2% kaart kun je wel pakken toch? Dat zijn 20 pakjes sigaretten.
Die heb ik ook al een paar maanden, leuk centjes terug verdienen. Maar in context voor iemand die ook pas net de crypto wereld is in gestapt. CRO moet 1,43 eur behalen voor een gratis upgrade naar de 3% kaart :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:10:
8% korting op zoveel dingen, heerlijk lijkt me dat!
en grote dingen die je aanschaft, probeer je die dan ook in meerdere delen te betalen? bedrag x in deze maand en een ander deel van het bedrag in een nieuwe maand......lekker man Mooody!
ik zit maar op 2% bij Binance, 1% bij CDC, maar ik ben op dit moment wel dca CRO aan het inschalen...
doe dit in kleine stapjes, over 2-3 maanden dan heb ik genoeg CRO voor de 2% cashback.
heb geen haast, Binance kaart werkt prima.
en naast dit, Launchpad en Launchpool met je BNB farmen is ook heerlijk, de winst gaat gelijk terug naar extra BNBsatjes d:)b
Ik merk dat je van alle walletjes de vruchtjes wilt plukken. Soms moet je gewoon ergens vol voor gaan (met alle verstand). Geneuzel in de marge gaat niemand verder brengen.
Dus vol Binance en harken of vol CRO en harken. Een beetje zus en zo bij dit soort bedragen gaat je niet verder helpen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

Ik moet bij je vragen direct denken aan de vragen die men bij DoopieCash op YouTube behandelt. Het zijn allemaal vragen over de toekomst die niemand kan beantwoorden.
Ah, nog een DoopieCash kijker :)

Ik vind die Chris zo chill. Echt een doorgewinterde TA'er en lekker nuchter met een vermakelijk Haags accent. Hij zit qua analyses vaak goed en weet ook zaken lekker te relativeren.

Dat gezegd hebbende, ETH/BTC is goed rekt aan het gaan. Goed wat mij betreft, de waardering was veel te hoog voor het moment in de cycle (althans waar ik denk dat we zitten, that is). In het USDT pair is verdere downside waarschijnlijk en zou ik zelf sub 3k wel wat willen oppakken voor een swing positie.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:13:
[...]

Ik merk dat je van alle walletjes de vruchtjes wilt plukken. Soms moet je gewoon ergens vol voor gaan (met alle verstand). Geneuzel in de marge gaat niemand verder brengen.
Dus vol Binance en harken of vol CRO en harken. Een beetje zus en zo bij dit soort bedragen gaat je niet verder helpen vrees ik.
dat snap ik ook wel, ik zit ook nog maar 11 maanden in deze crypto geitenbende ^^

gelijk naar 3% cashback gaan is voor mij een flinke chunk geld!! het kan maar dan moet ik een flink% deel van mijn BTC omzetten naar CRO en dan wordt CRO mijn grootste pf% :+
stel als BTC straks weer richting de 65k gaat wellicht dat die stap makkelijker gaat.
maarja, dan zul je zien dat CRO ook op $0.80 staat :+

Ik denk wel echter dat CRO veel meer zou kunnen stijgen dan BNB, vanwege simpele redenen:
CRO is meer gericht voor casual mensen ook:
-gratis NetFlix en Spotify.
-betere reclame
-Binance zit in lastige situatie vanwege geen SEPA

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 07-01-2022 23:21 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik kan de 'had ik maar bij X verkocht' gedachtes niet los laten. Heb een irrationele fomo voor upside en een reële angst voor downside. Voel mij een beetje 'deer staring into the headlights'. Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:18:

Ik denk wel echter dat CRO veel meer zou kunnen stijgen dan BNB, vanwege simpele redenen:
-betere reclame
Qua marketcap gaat dat hem niet worden. Of bedoel je procentueel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:40
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:19:
Ik kan de 'had ik maar bij X verkocht' gedachtes niet los laten. Heb een irrationele fomo voor upside en een reële angst voor downside. Voel mij een beetje 'deer staring into the headlights'. Ugh.
Als je alles van te voren wist met crypto was je stinkend rijk geweest.

Pas op dat je geen domme beslissingen neemt nu met deze gedachten btw, die liggen nu echt op de loer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
HollovVpo1nt schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:19:
Je postte eerder ook al een bericht dat hieraan refereerde. Maar waarom verkoop je dan niet bijv. 10-25% als de koers heel hoog staat? Zet het ergens neer waardoor je het niet direct weer kunt inzetten. Spreek met jezelf af dat je het bewaart voor de eerstvolgende bearmarket die er gegarandeerd gaat komen, al zeggen heel veel mensen dat het deze keer wél anders zal gaan ivm supercycle, institutionele beleggers, massale adoptie, moonboys, oogkleppen, etc. Waar zijn die mensen overigens? Ze zijn wel erg stil ineens.

Het is niet zwart/wit, 0 of 100%, schaal gewoon in gedeeltes af en wees niet bang om winst te missen. Verlies pakken of winst inleveren is veel erger.

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 07-01-2022 23:53 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Kol Nedra schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:18:
[...]

dat snap ik ook wel, ik zit ook nog maar 11 maanden in deze crypto geitenbende ^^

gelijk naar 3% cashback gaan is voor mij een flinke chunk geld!! het kan maar dan moet ik een flink% deel van mijn BTC omzetten naar CRO en dan wordt CRO mijn grootste pf% :+
stel als BTC straks weer richting de 65k gaat wellicht dat die stap makkelijker gaat.
maarja, dan zul je zien dat CRO ook op $0.80 staat :+

-betere reclame
In een luxe positie zou je zowel op BNB als CRO moeten gokken. Beide zullen een mooi marktaandeel kunnen pakken. Het voordeel van CRO is dat het op dit moment 7x minder waard is dan BNB en wellicht meer groeipotentie heeft.

Lekker blijven discussiëren in dit topic en elkaar scherp houden, ongeacht CRO, Binance of welke shit er over enkele maanden nog gelanceerd wordt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Xqlus1ve schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:25:
[...]

Qua marketcap gaat dat hem niet worden. Of bedoel je procentueel?
ja procentueel. maar ook vanwege het gemak, de app werkt erg goed en overzichtelijk +naam herkenning is beter. en voor de mainstream mensen trekt die spotify en netflix feature natuurlijk als een magneet aan.
Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:29:
[...]

In een luxe positie zou je zowel op BNB als CRO moeten gokken. Beide zullen een mooi marktaandeel kunnen pakken. Het voordeel van CRO is dat het op dit moment 7x minder waard is dan BNB en wellicht meer groeipotentie heeft.

Lekker blijven discussiëren in dit topic en elkaar scherp houden, ongeacht CRO, Binance of welke shit er over enkele maanden nog gelanceerd wordt d:)b
Maar je zou toch ook eerder dca CRO aanschaffen dan ipv gelijk voor de tier van 3% gaan?

Ik dacht eerst: ik blijf gewoon lekker bij BNB, maar kwa gemak en CDC zoveel makkelijker ^^
Netflix boeit mij niet (heb ik al gratis, account van mijn ouders :+ ) Spotify is wel leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 07-01-2022 23:36 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien ook even kijken naar CRO.
Zie dat ik nog een sign up bonus heb staan die ik moet unlocken door €350 te staken.
Even uitvogelen hoe lang dat moet.

Grappige is wel dat die bonus a $25 'vastgezet' werd bij het inschrijven. De CRO-koers was toen een stuk lager :) nu €51

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32
anandus schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:37:
Misschien ook even kijken naar CRO.
Zie dat ik nog een sign up bonus heb staan die ik moet unlocken door €350 te staken.
Even uitvogelen hoe lang dat moet.

Grappige is wel dat die bonus 'vastgezet' werd bij het inschrijven. De koers was toen een stuk lager :)
180 dagen zit je cro twv €350 vast. Maar daarna verkoop je het niet, want bij verkoop raak je je kaart voordelen kwijt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Dacuuu schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:39:
[...]

180 dagen zit je cro twv €350 vast. Maar daarna verkoop je het niet, want bij verkoop raak je je kaart voordelen kwijt. ;)
Ik zou niet lacherig doen over Crypto.com, want zij hebben niet voor niets dit URL gekocht 2 jaar geleden.
Ze sponsoren ook niet voor niets de F1 en kopen voor 30 jaar (!) de naam van de grootste commerciële venue van de US.

De fiatprijs van CRO gaat omhoog, ongeacht wat Bitcoin verder doet. Zijn in feite verschillende universums.

[ Voor 12% gewijzigd door Mooody op 07-01-2022 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 21:14
[...]

Ik vind het allemaal prachtig om te zien, het heeft met een bepaald abstractieniveau te maken, emoties, hoop, opportunisme, oogkleppen, onwetendheid, etc. Men zoekt houvast die niemand kan geven.
Ik vind dit vooral, met of zonder context, echt mooi gesproken.
En ik denk zelfs dat dit van toepassing op de hele cryptomarkt. Maar ook op de aandelenmarkt.

Alles is uiteindelijk gebaseerd op wat men er voor over heeft.
Ik blijf dat een heel interessant idee vinden.
De prijs is uiteindelijk dus gebaseerd op het gevoel van mensen 8)7 ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 22:32
Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:50:
[...]

Ik zou niet lacherig doen over Crypto.com, want zij hebben niet voor niets dit URL gekocht 2 jaar geleden.
Ze sponsoren ook niet voor niets de F1 en kopen voor 30 jaar (!) de naam van de grootste commerciële venue van de US.

De fiatprijs van CRO gaat omhoog, ongeacht wat Bitcoin verder doet. Zijn in feite verschillende universums.
Dan kwam mijn bericht niet over zoals ik hem bedoelde.

Je wil je stake cro juist niet verkopen na de 180 dagen. Juist omdat de kaart voordelen zo fijn fijn. En dit icm het gigantische geld wat er achter crypto.com zit.. :-)

Ik maak al een ruime tijd met veel plezier van zo'n metalen pasje. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
thomassie12 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:58:
[...]

Ik vind dit vooral, met of zonder context, echt mooi gesproken.
En ik denk zelfs dat dit van toepassing op de hele cryptomarkt. Maar ook op de aandelenmarkt.

Alles is uiteindelijk gebaseerd op wat men er voor over heeft.
Ik blijf dat een heel interessant idee vinden.
De prijs is uiteindelijk dus gebaseerd op het gevoel van mensen 8)7 ?
Ja maar dat is met alles toch wel? aandelenmarkt is alleen volwassen en bekend, crypto is jong en wordt veel angst doorgedrukt. sinds corona begonnen is kijk ik heel anders naar angst wat de elite doorgeven, daarom ben ik ook in crypto gesprongen 8)

aandelen en crypto klonk eerst veel te ingewikkeld en eng, dus ik keek er nooit naar en ging gewoon verder leven met wat ik normaal altijd anders ook deed.
Toen kwamen de lockdowns en ook nieuw werk waar ik avond en soms nachtdiensten doe. Wat gebeurde er; mijn slaapritme helemaal naar de Rekteroni en uit verveling ging ik mij verdiepen in crypto. Elon Musk had een tweet van Doge gepost en zo nam ik de eerste stap in crypto (jaja serieus) Ik snapte er nog helemaal niks van maar omdat ik toch niet kon slapen ging ik info vergaren over Bitcoin en crypto.
Met als resultaat dat ik nu toch op dit punt ben beland.
Heb ook een weggetje genomen in de aandelen, maar ik vind het veel minder interessant dus doe er niet veel mee. ik heb wat aandelen en die laat ik lekker staan voor de dividend, maar heb nu al zeker 4 maanden niks bij gekocht, gewoon lekker allemaal in crypto-geitenbende :P

nothing stops this train

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Valandin
  • Laatst online: 30-09 21:56
Taro schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:26:
[...]

Je postte eerder ook al een bericht dat hieraan refereerde. Maar waarom verkoop je dan niet bijv. 10-25% als de koers heel hoog staat? Zet het ergens neer waardoor je het niet direct weer kunt inzetten. Spreek met jezelf af dat je het bewaart voor de eerstvolgende bearmarket die er gegarandeerd gaat komen, al zeggen heel veel mensen dat het deze keer wél anders zal gaan ivm supercycle, institutionele beleggers, massale adoptie, moonboys, oogkleppen, etc.

Het is niet zwart/wit, 0 of 100%, schaal gewoon in gedeeltes af en wees niet bang om winst te missen. Verlies pakken of winst inleveren is veel erger.
@HollovVpo1nt
Precies dit. Daarom denk ik dat de DCA+ methode die @Skalders en ik (min of meer) gebruik wel een goede, stabiele manier is voor mensen die niet actief willen traden en het relatief passief willen houden.

Stel je DCA'd eens in de maand met een bedrag van €1000 en je doet dat nu all-in op BTC. (kan natuurlijk op meer coins en fictieve prijspunten)

€200 order @ 40k
€200 order @ 39k
€200 order @ 38k
€200 order @ 37k
€200 order @ 36k

Volgende DCA moment zie je dat je orders van 40, 39 en 38 gehit zijn dus heb je gemiddeld ingekocht op 39k.
Dan kan je vervolgens sell orders aanmaken (fictieve percentages, ook anders per volatiliteit coin)

10% @ 44.85k (+15%)
20% @ 50k (+30%)
20% @ 58k (+50%)
De overige 50% laat je dan staan om te holden, en kan je later handmatig procentjes uit halen of long-term laten staan.

Die stop je dan in een stablecoin en kan je of herinvesteren in BTC bij een volgende correctie, of gokjes mee wagen op andere leuke projecten.

De orders die niet gehit zijn (€400) kan je gebruiken om BTC in te kopen @ market, of toe te voegen aan je volgende DCA verdeling (dus €1400 nu)

Wel even een vette disclaimer aan het eind:

Er zijn sowieso betere tactieken, maar voor dit heb je weinig kennis nodig. Hoe @Taro te werk gaat, gigantisch veel respect. Maar dat vergt wel goede, diepe kennis, en dat hebben 95% van de crypto-hobbyisten niet.

Ook is er geen garantie dat een coin uberhaupt omhoog schiet, dus je moet ook voor jezelf bedenken hoeveel verlies je wilt maken voordat je een coin wegsmijt. Voor sommige altcoins (zoals LINK) is het niet handig om 50% van je aanschaf bij +50% al weg te smijten, gezien die gewoon een goede kans hebben om een paar keer over de kop te gaan, dus adhv je verwachtingen kan je wat ruimere percentages aanhouden.

Maar dit kost echt 10-15min per DCA moment, misschien ~30min als je het voor 4 coins doet. Gewoon ff verwerken in een excelletje en je kan weer door met doen alsof je passief DCA'd terwijl je 24/7 het tweakers topic in de gaten houdt.

[ Voor 13% gewijzigd door Valandin op 08-01-2022 00:10 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6xexjgUWvoiyUPUffHnLni0NLA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X9BxcfH3kQcLdtZS8InXLcyV.jpg?f=user_large
Yes! Weer een beetje verkocht! Gaat goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thomassie12
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:06:
[...]

Ja maar dat is met alles toch wel? aandelenmarkt is alleen volwassen en bekend, crypto is jong en wordt veel angst doorgedrukt. sinds corona begonnen is kijk ik heel anders naar angst wat de elite doorgeven, daarom ben ik ook in crypto gesprongen 8)

aandelen en crypto klonk eerst veel te ingewikkeld en eng, dus ik keek er nooit naar en ging gewoon verder leven met wat ik normaal altijd anders ook deed.
Toen kwamen de lockdowns en ook nieuw werk waar ik avond en soms nachtdiensten doe. Wat gebeurde er; mijn slaapritme helemaal naar de Rekteroni en uit verveling ging ik mij verdiepen in crypto. Elon Musk had een tweet van Doge gepost en zo nam ik de eerste stap in crypto (jaja serieus) Ik snapte er nog helemaal niks van maar omdat ik toch niet kon slapen ging ik info vergaren over Bitcoin en crypto.
Met als resultaat dat ik nu toch op dit punt sta.
Heb ook een weggetje genomen in de aandelen, maar ik vind het veel minder interessant dus doe er niet veel. ik heb wat aandelen en die laat ik lekker staan voor de dividend, maar heb nu al zeker 4 maanden niks bij gekocht, gewoon lekker allemaal in crypto-geitenbende :P
Hoe jij erin bent gesprongen is wat mij betreft helemaal prima!
En je zal het vast vaker gehoord hebben maar het belangrijkste met investeren (op elk vlak), is om nooit meer erin te stoppen dan je kan missen.

Daarnaast hou ik voor mezelf de regel aan om goed te spreiden.
Ik heb dus een groot deel van mijn geld in crypto zitten, maar ook veel in ETF's, profielfondsen en aandelen.

Risicospreiding is wat mij betreft heel belangrijk! Maar dat heb ik dan ook echt van mijn grootvader meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Deman23 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:26:
[...]

Als je alles van te voren wist met crypto was je stinkend rijk geweest.

Pas op dat je geen domme beslissingen neemt nu met deze gedachten btw, die liggen nu echt op de loer.
Als je 3 jaar geleden all-in was gegaan op de top-10 crypto ook denk ik.

Maar inderdaad, niks doms doen nu, niks irritanter dan de bodem verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9DKKYXPPtAw3VWo4bmYWPXejNtY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YmRLZmZv3WyXvlfslTDV6JM9.png?f=user_large
20k in de min, maar ik houd de moed erin!
Voorlopig 🥺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Mooody schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:50:
[...]

Briljante zet van dat stadion, kunnen ze straks nog een keer verkopen. Nee, ze doen het goed, maar ik doe er toch lacherig over.

Wat zit er nog meer in de F1, ik heb Fantom zien langskomen, en Tezos... verder nog wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:15
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:27:
[...]

Briljante zet van dat stadion, kunnen ze straks nog een keer verkopen. Nee, ze doen het goed, maar ik doe er toch lacherig over.

Wat zit er nog meer in de F1, ik heb Fantom zien langskomen, en Tezos... verder nog wat?
FTX op de Mercedeskarretjes :)

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
Moiety schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:25:
[Afbeelding]
20k in de min, maar ik houd de moed erin!
Voorlopig 🥺
Mijn studieschuld maal 2 😂 😭

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:24
Moiety schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:29:
[...]

Mijn studieschuld maal 2 😂 😭
De studieschuld heb ik meegenomen in mijn trade-strategie. Elke keer als ik een oliedomme trade maak, dus 50% rekt, moet ik verplicht een aflossing op mijn studieschuld doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
merauder schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:36:
[...]

De studieschuld heb ik meegenomen in mijn trade-strategie. Elke keer als ik een oliedomme trade maak, dus 50% rekt, moet ik verplicht een aflossing op mijn studieschuld doen.
🤓 slim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
merauder schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:36:
[...]

Ik zocht gewoon een vrouw via tinder, hoog opgeleid, goede komaf, die mijn studieschuld in één keer kon afbetalen.
En dat is gelukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 10:52

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Eerste ETH aankoop in deze dip weer gedaan.
Als de markt blijft dippen dan blijf ik de komende periode weer plukjes bijkopen. :Y)

Heb behoorlijk wat spreiding in mijn PF, maar mijn grootste deel BTC is wel ingekocht op 54K USD. Dus dat wordt sowieso vasthouden voor de lange termijn...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +19 Henk 'm!

Verwijderd

Moiety schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:47:
[...]

Ik zocht gewoon een vrouw via tinder, hoog opgeleid, goede komaf, die mijn studieschuld in één keer kon afbetalen.
En dat is gelukt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HOBQxZnMj8TXY8iZo6oDX7QvXEo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Io2IsPQGXsRiWGIH26fv5XkU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Taro schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 23:26:
[...]

Je postte eerder ook al een bericht dat hieraan refereerde. Maar waarom verkoop je dan niet bijv. 10-25% als de koers heel hoog staat? Zet het ergens neer waardoor je het niet direct weer kunt inzetten. Spreek met jezelf af dat je het bewaart voor de eerstvolgende bearmarket die er gegarandeerd gaat komen, al zeggen heel veel mensen dat het deze keer wél anders zal gaan ivm supercycle, institutionele beleggers, massale adoptie, moonboys, oogkleppen, etc. Waar zijn die mensen overigens? Ze zijn wel erg stil ineens.

Het is vooral fomo en greed. Ik moet de knop omschakelen naar winst pakken. Vind het zo verrekte lastig. Het is ook iets psychologisch. Stel ik zou een nieuwe TV kopen van crypto winst van 500 euro, en de crypto waarmee ik het gekocht heb gaat ineens +100%. Ik zal tegen die tv aankijken als een tv die ik voor 1000 gekocht heb. Vind ik oprecht lastig.

Nja, we gaan maar weer eens proberen te slapen en hopen op een groene ochtend.

[ Voor 3% gewijzigd door HollovVpo1nt op 08-01-2022 01:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeaust
  • Laatst online: 03-10 20:14
Dat je mij tagt om geinig te doen is prima maar laat mijn familie buiten dit topic aub.

*;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jeaust schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:03:
[...]

Dat je mij tagt om geinig te doen is prima maar laat mijn familie buiten dit topic aub.

*;
Ok sorry, ik meende het niet :$

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:57:
Stel ik zou een nieuwe TV kopen van crypto winst
Huh? Crypto winst?

Kan dat ook? :?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +21 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:10:
[...]

Huh? Crypto winst?

Kan dat ook? :?
Ze hebben mijn bedrogen . ze zeide dat die inflatie me ging nekke maar nu zat ik in de crypto nou die inflateert het nog veel harder naar benede wou nog wat kopen maar kan nu niet meer kloOTOZAKKEN

Ben der ingetrapt maar ze nekken mijn niet weer , heb alles verkocht ze bekijke het maar met die geitenBENDE!!!1!1!!! :(

Ze zegge dit is de geld van de toekomst maar mijn houwe ze niet voor de gek had die waus op ze faceboek , gezet nou krijg de rammelribben met je munte koop nooit weer DIE TROEP

HAD BETER KENNE zetten op de bank daar krijg je d'r niks meer voor maar dan ken je wel dinge doen EN KOPE

Had ze op Bitvavo :( :(

Luister nooit weer naar die wauzen ook niet op youtube 1 gozer zag ik elke keer , die had er ook veel in winst , wist precies waar het omhoog ging nou MOOI NIET

kan dat gewoon niet weer vertrouwe . Zelfde als met me ex die had ook altijd de centen op naja en ik werke als malle Pietje maar .... Ondertusse werkte ik die nachten op de kade je voelt het wel aankomen, wel de buur erover

Laat mijn niet meer bedonder

Geite ponzi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Urbanus
  • Laatst online: 06-10 17:25
Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:30:
[...]

Ze hebben mijn bedrogen . ze zeide dat die inflatie me ging nekke maar nu zat ik in de crypto nou die inflateert het nog veel harder naar benede wou nog wat kopen maar kan nu niet meer kloOTOZAKKEN

Ben der ingetrapt maar ze nekken mijn niet weer , heb alles verkocht ze bekijke het maar met die geitenBENDE!!!1!1!!! :(

Ze zegge dit is de geld van de toekomst maar mijn houwe ze niet voor de gek had die waus op ze faceboek , gezet nou krijg de rammelribben met je munte koop nooit weer DIE TROEP

HAD BETER KENNE zetten op de bank daar krijg je d'r niks meer voor maar dan ken je wel dinge doen EN KOPE

Luister nooit weer naar die wauzen ook niet op youtube 1 gozer zag ik elke keer , die had er ook veel in winst , wist precies waar het omhoog ging nou MOOI NIET

kan dat gewoon niet weer vertrouwe . Zelfde als met me ex die had ook altijd de centen op naja en ik werke als malle Pietje maar .... Ondertusse werkte ik die nachten op de kade je voelt het wel aankomen, wel de buur erover

Geite ponzi
Hehé. Eindelijk typ je een keer vanuit emotie en dus zonder spellingscontrole _/-\o_ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@Verwijderd Zeer geloofwaardig! Maar je zei Bitvavo, niet Bloks.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik lees hier verhalen van kaartjes. Wat is nu beter Binance of CRO?

Ook ik ben een jaar geleden begonnen. Heb al eens eerder aangegeven dat ik heuuuul veel fouten heb gemaakt. Groene kaarsen, fomo, buy high sell low..

Ik had echt al een serieus potje winst moeten hebben… spijt? Welnee, ik vind het helemaal mooi. Heb veel geleerd. Waaronder de wetenschap dat traden niet mijn ding is… veel inlezen en daarop investeren. Plus proberen te staken..

Het is inmiddels wel helder dat ik een DOT ventje ben. Ik vind het allemaal mooi. Kom vaak tot de conclusie dat ik dezelfde dingen lees of gelezen heb als andere mensen die hier op het forum rondstruinen en die ik hoog heb zitten.

Wil ook graag proberen iets mee te geven, daarom het volgende.

Na een paar maanden mee doen, heb ik mij zelf een CRO card aangeschaft, de Ruby steel. Mooi 2% cashback en ook nog eens spotify ( ook al kreeg ik deze gratis van een familie lid, maar op deze manier verplichte ik mij zelf een stukje te investeren in CRO/crypto)

Deze card zorgde ervoor mij voor dat ik erg bewust bezig ging met crypto. Heb dit als super fijn ervaren dit jaar. Ben ook erg geschrokken wat ik al onbewust aan cashback heb binnengeharkt.

Een paar maanden later heb ik 1,5ETH ingeruild voor de Yade Green.. crypto vrienden verklaarden mij voor gek. Want een ETH is veeeel meer waard dan zo’n stomme card. Voor mij was het gewoon een stukje bewustwording een stukje crypto wat ik dagelijks kon gebruiken in mijn privé leven.

Toevallig is de CRO over de kop gegaan, card unstoken opnieuw gestoken en een 1,5ETH er uit kunnen halen met de winst. Dus eigenlijk een gratis card.

Persoonlijk denk ik dat het niet uitmaakt weke card je kiest. Maar jezelf bewust maken van al die gratis cashback die je terug krijgt. €3 euro hier, €5 daar. Helemaal mooi.

Wanneer de nabije toekomst dan ook nog eens gaat betekenen dat Maestro meer verdwijnt en visa meer gebruikt gaat worden. Kan ik niet wachten.

Wel heb ik een vraag aan @Mooody, wat bedoel je eigenlijk met “op tijd erbij zijn, met die card. Voordat de meute meedoet?’

Doel je dan op een prijsstijging waardoor de card moeilijker te bereiken is ?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomassie12
Doen mensen hier ook nog een deel van hun portfolio staken?
Ik doe best een groot deel van mijn portfolio staken op de BSC.
Ben laatst wel terug gestapt naar top 10 muntjes, heb dus BTC, ETH en BNB voornamelijk.

Als iemand tips heeft om op die munten goed rente te pakken hoor ik het graag :).

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 01:45:
@Verwijderd Zeer geloofwaardig! Maar je zei Bitvavo, niet Bloks.
Ja had ze op Bitvavo of wil jij mijn een leugenaar noemen :(

Zat ook in likwidie poel op Fantom nerwerk via spritsenswap maar dar hadde ze 38% op steebels toen ik dr in ging 2 dagen later 45%, swapte die meuk bammmm lekker binne dacht je dan

Maar 6 dage later kon ik mooi likwidie poel hoppen , zakte naar 19%

Gauw gewrept naar USDC.e en via de brug op Avalanche geklapt via Treder jou ,,, lekker decentrale yield nou niet dus . je raat het al zelfde verhaal

Mooie aapie voor 3829 seconde daarnaa weer terug naar sup 20% daar doe je het toch niet voor

Zit nou met de gebakken peren, likwidie poel gevonden op moenriver in Hukkelberrie, geswapt naar DAI maar fuctueert ook al als de tyfus

Maatje van me had me drin getrokke ,,, mooi kut , 2k withdrawal dus moet nou comptpoun tot ik die 2k WEER HEB

Komt die gek DAARNA hier , heb je al $TIME?

Nee sukkel , I ain't got the time ,,, weetjewel?

Klaar mee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 02:11:
[...]

Ja had ze op Bitvavo of wil jij mijn een leugenaar noemen :(

Zat ook in likwidie poel op Fantom nerwerk via spritsenswap maar dar hadde ze 38% op steebels toen ik dr in ging 2 dagen later 45%, swapte die meuk bammmm lekker binne dacht je dan

Maar 6 dage later kon ik mooi likwidie poel hoppen , zakte naar 19%

Gauw gewrept naar USDC.e en via de brug op Avalanche geklapt via Treder jou ,,, lekker decentrale yield nou niet dus . je raat het al zelfde verhaal

Mooie aapie voor 3829 seconde daarnaa weer terug naar sup 20% daar doe je het toch niet voor

Zit nou met de gebakken peren, likwidie poel gevonden op moenriver in Hukkelberrie, geswapt naar DAI maar fuctueert ook al als de tyfus

Maatje van me had me drin getrokke ,,, mooi kut , 2k withdrawal dus moet nou comptpoun tot ik die 2k WEER HEB

Komt die gek DAARNA hier , heb je al $TIME?

Nee sukkel , I ain't got the time ,,, weetjewel?

Klaar mee
_/-\o_ _O-

Prachtig! Ik kan in korte tijd helemaal rekt zijn gegaan. Maar met dit soort berichten lezen vind ik het allemaal mooi. Prachtig forumpje hier
:)

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Skrunsies schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 02:17:
[...]

_/-\o_ _O-

Prachtig! Ik kan in korte tijd helemaal rekt zijn gegaan. Maar met dit soort berichten lezen vind ik het allemaal mooi. Prachtig forumpje hier
:)
Wel kut dat je rekt bent gegaan, zelfde als enkele anderen hier...

Blijft toch altijd gewoon klote als die markt zakt en mensen te grazen neemt.

Maar als je verkoopt gaat het nog x1500

Kutmunten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Sinds ik m'n inleg eruit heb gehaald sta ik per definitie op +oneindig %.

In theorie dan, zo voelt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 00:27:
[...]

Kiba Inu. Is pas een paar weken oud en stonden eind vorig seizoen al met hun logo op de F1 wagen van Alfa Romeo. Tevens tot einde seizoen op de voetbalshirts van serie A club Udinese.

Hebben Jake Paul als ambassadeur en zijn met name afhankelijk van influencers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:13
Erg lekker gaat het nog niet. Zit met zakken PYR en MC die zover in de min staan dat er niks anders op zit dan wachten tot ze ooit weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:39

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Rekt!
https://www.ad.nl/auto/pe...ruzie-op-straat~abbe1e01/

Denk goed na wie je in je waggie mee neemt 8) Voorlopig heb ik dat probleem nog niet. Maar je weet nooit wanneer die groene monster dildo je verrast...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zucht, doe ik eindelijk mijn plicht door gevuld te worden op BTC, krijgen we deze prijsactie. Wen bounce?
sh4d0wman schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 07:35:
Rekt!
https://www.ad.nl/auto/pe...ruzie-op-straat~abbe1e01/

Denk goed na wie je in je waggie mee neemt 8) Voorlopig heb ik dat probleem nog niet. Maar je weet nooit wanneer die groene monster dildo je verrast...
Ik denk een ruzie over welke hondenmunt beter is. De eigenaar had zijn lambo met SHIB gains betaald, terwijl de aansteker allin is gegaan op FLOKI en vooralsnog met lege handen op z'n zolderkamer zit.

---

We zijn het misschien bijna vergeten, maar er bestaat ook nog zoiets als smart contracts op Cardano. Ondertussen schrijft SundaeSwap (de to be DEX van Cardano) een medium met meer mitsen en maren dan het gemiddelde OMT rapport, wat ook niet echt veel goeds voorspelt.

[ Voor 94% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-01-2022 08:02 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:22
[...]

Geite ponzi
Naar 6 cent met die zooi!!111

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1lnhd1aRCh9wDHjdA8q17qYqeQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qKZozWOc5GpH1mAee3Z3VACp.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Moiety op 08-01-2022 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
[...]

Geite ponzi
Heel mooi geschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02 07:33
MaZo schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 06:50:
[...]
Kiba Inu. Is pas een paar weken oud en stonden eind vorig seizoen al met hun logo op de F1 wagen van Alfa Romeo. Tevens tot einde seizoen op de voetbalshirts van serie A club Udinese.

Hebben Jake Paul als ambassadeur en zijn met name afhankelijk van influencers. :/
FTT / FTX ook volgens mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:24
[...]

Het is vooral fomo en greed. Ik moet de knop omschakelen naar winst pakken. Vind het zo verrekte lastig. Het is ook iets psychologisch. Stel ik zou een nieuwe TV kopen van crypto winst van 500 euro, en de crypto waarmee ik het gekocht heb gaat ineens +100%. Ik zal tegen die tv aankijken als een tv die ik voor 1000 gekocht heb. Vind ik oprecht lastig.

Dat moet je loslaten. Ik heb zelf aan het begin van de run gecashed en een console gekocht. Desbetreffende coin is inmiddels x4 gegaan. In de tussentijd is ook de markt goed rekt gegaan maar wel weer richting ATH. Had zomaar anders kunnen uitpakken.

Voor mijn gemoedsrust werkt cashen en positie opbouwen heel erg goed overigens. All-out doe ik alleen nog voor andere investeringen, zoals zonnepanelen of vastgoed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:39
merauder schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 09:14:
[...]

Dat moet je loslaten. Ik heb zelf aan het begin van de run gecashed en een console gekocht. Desbetreffende coin is inmiddels x4 gegaan. In de tussentijd is ook de markt goed rekt gegaan maar wel weer richting ATH. Had zomaar anders kunnen uitpakken.

Voor mijn gemoedsrust werkt cashen en positie opbouwen heel erg goed overigens. All-out doe ik alleen nog voor andere investeringen, zoals zonnepanelen of vastgoed.
heb in 2014/ 2015 voor iets van 0,1 tot 0,2 btc aan junkfood gekocht bij thuisbezorgd met btc.....In 2014 voor 0,4 btc op wintersport gegaan, begin 2018 voor zeker 2 btc stuk hypotheek afgelost, half 2018 0,7 btc een motor in onderdelen, loopband en een auto..... enz enz
niet over na denken en genieten!!!
sinds 2019 eigenlijk niets meer gekocht van btc, alleen bijgekocht. Rommel koop ik nu direct vanuit salaris

[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 08-01-2022 09:30 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
[...]

"Gewoon" doelen stellen. Beginnen met iets kleins en uitvoeren, daarna een wat groter doel etc. En ook echt uitvoeren.

Mijn weekendje landal was geen 400 maar 2500 euro. Tja. En die zonnepanelen op mijn dak zijn ook x4 gegaan. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar het doet me niks. Bij iedere daling denk ik.. zo die panelen pakken ze me niet meer af, ook al staan we nu nog steeds 3x hoger. En ja ik had veel meer winst kunnen hebben, maar wat ik nu heb is ook winst. Dat laatste is al een wonder opzich nadat ik op -92% stond in 2018.

En nog iets. Maximaal winst pakken is onmogelijk, daarom verkoop ik de weg omhoog steeds een beetje. Want winst is winst ook als is dat "maar" 200% ipv 500%. Op de bank had je niks gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 08-01-2022 09:27 ]

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33
Mijn zonnepanelen maken op dit moment meer rendement dan mijn BTC. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-10 10:19
Goede input mannen :) thnx

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
GioStyle schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 09:30:
Mijn zonnepanelen maken op dit moment meer rendement dan mijn BTC. _O-
Hier doen ze al weken geen moer, maar er stroomt nog geen geld uit dat niet.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
KNC/BTC
EOS/BTC
👀

btc zwakt af...

[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2022 09:42 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Mijn charts op binance werken weer en niet. Alles staat stil.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 09:42:
KNC/BTC
EOS/BTC
👀

btc zwakt af...
Ben je weer aan het werk? :) Zet er anders even wat plaatjes bij, dan hoeft niet iedereen zich nu af te vragen wat er met KNC en EOS is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:18
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 07:42:
We zijn het misschien bijna vergeten, maar er bestaat ook nog zoiets als smart contracts op Cardano. Ondertussen schrijft SundaeSwap (de to be DEX van Cardano) een medium met meer mitsen en maren dan het gemiddelde OMT rapport, wat ook niet echt veel goeds voorspelt.
Het zou paar dagen kunnen duren voordat je koop/verkoop order is verwerkt. Geloof dat ik al mijn ETH maar ga verkopen voor ADA :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBf6NS2KAS7f6I7jBdQ5Zih6wR8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rRG7b7hq1p01EcSrFrwldqnv.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:20
[...]

Nee, als je vanaf hier rechtstreeks en op korte termijn op een nieuwe ATH gokt, dan twijfel ik daaraan. Op de lange termijn zie ik BTC zeker wel een nieuwe ATH neerzetten, maar niet per se vanaf de huidige koers direct omhoog. Over 10 jaar bestaat BTC zeker nog wel, maar of de koers dan hoger staat dan nu: Geen idee.

Niets is voor eeuwig maar als je kijkt naar internet is daar nog geen vervanging voor gekomen. Bitcoin is er ook al meer dan 10 jaar en nog groeiende.

Ook de mobiele telefoon denk ik niet snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox231
  • Laatst online: 04-10 09:52
jvel92 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:11:
[...]

Het zou paar dagen kunnen duren voordat je koop/verkoop order is verwerkt. Geloof dat ik al mijn ETH maar ga verkopen voor ADA :+

[Afbeelding]
Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik het juist sterk vind dat ze dit nu al aankondigen. SundaeSwap is natuurlijk waar iedereen op ADA nu op wacht en er zal immens veel animo zijn. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
MaStar schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:54:
[...]

Niets is voor eeuwig maar als je kijkt naar internet is daar nog geen vervanging voor gekomen. Bitcoin is er ook al meer dan 10 jaar en nog groeiende.

Het stukje "eeuw" in eeuwigheid geeft aan dat de scope >100 jaar is. Het internet zal er vast nog wel lang zijn, maar de vraag is of het over >50 jaar nog steeds via TCP/IP werkt en we het als internet beschouwen, of dat het geëvolueerd is in een andere vorm. Een mobiele telefoon zagen we als mobiele telefoon, maar het wordt steeds meer een apparaat om handelingen mee te verrichten, niet alleen meer om mee te bellen. Is er dus nog wel sprake van een mobiele "telefoon", of evolueert het gaandeweg in iets anders? Hetzelfde geldt wat mij betreft voor Bitcoin: Over 90 jaar verwacht ik dat de technologie nog wel op een bepaalde manier wordt ingezet, maar betwijfel ik of Bitcoin zelf zoals we dat nu kennen nog relevant is. Nog los van over >1000 jaar, dan is dat echt al tig keer achterhaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 08-01-2022 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
thefox231 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:55:
[...]

Moet eerlijk gezegd zeggen dat ik het juist sterk vind dat ze dit nu al aankondigen. SundaeSwap is natuurlijk waar iedereen op ADA nu op wacht en er zal immens veel animo zijn. We zullen zien.
Crypto Michaël heeft toevallig zojuist nog een analyse op ADA gemaakt:

2022 kan mooi worden voor ADA, mits we niet in een bearmarket zitten...
anders is dca een mooie oplossing als je een ADA believer bent

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2022 11:07 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

MaStar schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:54:
[...]

Zijn er technisch inhoudelijke redenen waarom BTC het verdient om zo hoog gewaardeerd te zijn? Er komen steeds meer chains die volgend mij minder energie consumeren per transactie en het sneller doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
De vriendin zit hier eoa filmpje te kijken die haar manager heeft gedeeld.
Nogal great reset gerelateerd,
Wat ik grappig vind is dat ook Crypto wordt benoemd en CBDC’s.
:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
[...]

Ik zie vergelijkbare reacties op de aankondiging.

Maar moet je voorstellen dat een exchange of een DEX op Fantom, Avalanche of Ethereum zegt "Joh die transacties verwerken we over een paar dagen wel". Niemand zou dat accepteren en de token zou gedumpt worden. De ADA community "Bedankt voor de open communicatie en transparantie LFG [insert rocket]". We hebben het hier niet over een token die op plek 100 staat qua market cap, maar op de zesde plaats. Vergelijk dat met bijvoorbeeld FTM, dat op plek 28 staat met een werkend product en eco systeem. 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:34
elektriekert schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:12:
De vriendin zit hier eoa filmpje te kijken die haar manager heeft gedeeld.
Nogal great reset gerelateerd,
Wat ik grappig vind is dat ook Crypto wordt benoemd en CBDC’s.
:+
Het wordt wat interessanter als we wat meer context hebben ;)

Werkt je vriendin bij de Mac of is haar manager onderbaas bij DNB?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:24:
[...]

hebben het hier niet over een token die op plek 100 staat qua market cap, maar op de zesde plaats. Vergelijk dat met bijvoorbeeld FTM, dat op plek 28 staat met een werkend product en eco systeem. 7(8)7
klopt, maar is het dan niet dat er echt mensen zijn die longterm denken? echt als investering en dus kijkend naar 2025+?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:45

Vis

HollovVpo1nt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:10:
[...]

Zijn er technisch inhoudelijke redenen waarom BTC het verdient om zo hoog gewaardeerd te zijn? Er komen steeds meer chains die volgend mij minder energie consumeren per transactie en het sneller doen.
First mover advantage, decentraal (geen macht bij een bepaald bedrijf, CEO), schaarste. That's it.

Zo zijn er nog meer die dat hebben, behalve first mover advantage die is alleen aan BTC toegekend.

Er zijn zeker andere decentrale currency die sneller zijn, ook een hard cap hebben en schaarste kennen etc maar de grootste en bekendste is voorlopig nog BTC. Tuurlijk als je het hebt over energie slurpende technologie, gaat er vast nog iets veranderen in de crypto space. Ik denk dat je in de toekomst met meerdere crypto uit de voeten kunt qua betalingen. Zolang je maar een QR code kunt scannen en geldstromen zichtbaar zijn in de blockchain is het legit. Stable coins zullen denk ik daarom een belangrijke rol gaan spelen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:10:
[...]

Het aantal transacties wat Bitcoin per tijdseenheid kan verwerken heeft niets met de waardering ervoor te maken. Layer-2 oplossingen zoals Lightning zijn veel beter geschikt voor het verwerken van transacties, goedkoop en snel. Het enige wat Layer-1 goed hoeft te doen is opslag. En juist op dat punt is er geen enkele munt die dat beter doet.

Dit is in principe ook hoe banken werken. Als jij een transactie maakt van Bank A naar bank B word er alleen maar geautoriseerd en gevalideerd of jij voldoende credits hebt (extreem versimpeld). De settlement vind later plaats in batch operaties, aangezien dit proces veel tijdrovender is. De settlement kan je vergelijken met het Bitcoin Layer-1 netwerk en de transactionele laag met Layer-2 Lightning.

En dat terzijde: een hoge transactie snelheid is een oplossing voor een probleem wat niet bestaat als je niet volledig gedecentraliseerd bent. Niet gedecentraliseerde systemen hebben we namelijk al; Visa, Paypal, iDeal etc etc.

[ Voor 9% gewijzigd door PWSteal op 08-01-2022 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:15
Stokstaart schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:31:
[...]

Het wordt wat interessanter als we wat meer context hebben ;)

Werkt je vriendin bij de Mac of is haar manager onderbaas bij DNB?
Manager van een deel van een winkelketen die voornamelijk zitcomfort verkoopt.
Blijkbaar is ie nogal hypocriet vertelde ze.

Ik was vooral gefocust op het Crypto gedeelte in het verhaal.
Dikke moon incoming hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

[...]

Sundaeswap twitter volgers: 250k
Pancakeswap: 1.358k

Meerdere dagen voor een transactie, ik word na 10 minuten al zenuwachtig. Bizar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sunib
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22:18
Op m'n Bitvavo account mag ik geen withdraw meer doen van ETH. Dat is toch bizar? Bij ADA kan het wel. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van.

Hebben jullie dat ook?

https://support.bitvavo.c...ncy-temporarily-disabled-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 11:33:
[...]

klopt, maar is het dan niet dat er echt mensen zijn die longterm denken? echt als investering en dus kijkend naar 2025+?
Hoeveel ruimte heeft ADA nog om te groeien, als ze al zesde zijn qua market cap? Als je verwacht dat ADA meegroeit met de rest van de markt kun je mijn inziens beter in ETH of BTC zitten, want minder risico zeker gezien de staat van de huidige markt. Als je verwacht dat ADA het over die periode tot 2025 beter gaat doen dan de rest van de markt, ben ik wel heel benieuwd waarom dat zo is. Zeker omdat andere netwerken al een volledig ecosysteem in de lucht hebben en ook niet stil zitten qua ontwikkelingen.

Waarom zou iemand die nu op Ethereum, Avalanche of Fantom zit naar ADA gaan? En hoe zijn ze van plan om developers, liquiditeit en gebruikers aan te trekken? Je zult een incentive moeten hebben om liquiditeit aan te trekken.

Als retail investor, waar wij ook onder vallen, heb je rekening te houden opportunity cost. Je hebt maar een beperkt kapitaal tot je beschikking. Als je denkt dat ADA het goed gaat doen in X aantal jaar, maar ondertussen presteert het slechter dan de rest van de markt, dan loop je door die investering in ADA gewoon rendement mis. Het lijkt mij niet de beste strategie om een investering aan te houden, die over paar jaar mogelijk een goede zet blijkt te zijn. Ter ondersteuning: ADA is ten opzichte van het USD, BTC en ETH pair down 50-60% vanaf ATH.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
sunib schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:17:
Op m'n Bitvavo account mag ik geen withdraw meer doen van ETH. Dat is toch bizar? Bij ADA kan het wel. Ik word er wel een beetje zenuwachtig van.

Hebben jullie dat ook?

https://support.bitvavo.c...ncy-temporarily-disabled-
Ik lees hier wekelijks dit soort berichten over bitvavo. Bitvavo is de litebit van 2021/22. Lekker van wegblijven zou ik zeggen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:10

Coldcat

HODL

Dit weekend ben ik van plan de veiligheid van mijn accounts eens onder de loep te nemen. Ik ben georganiseerd maar ook makkelijk en daardoor denk ik dat zaken wel goed zitten maar zitten er toch wel her en der lekken tussen. Met name als je een rare coin wilt kopen, snel een account aanmaakt en dan de 2FA laat zitten.

Ik vroeg me af wat nou de beste methodes zijn om het account veilig te houden en bovendien in de toekomst de gegevens ook inzichtelijk te kunnen maken.

Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die het een beetje half georganiseerd heeft.

• Wachtwoorden
Waar slaan jullie deze passwords op de meest veilige manier op?

• Seeds
De beste manier is om papier op te slaan. Wat je leest ook de enige manier. Wat is nou de beste manier om het niet-op papier op te slaan?

• 2FA
SMS is volgens mij niet het meest veilige meer in deze dagen. Ik ga dit allemaal omzetten naar 2FA. Dit staat op mijn telefoon. Zijn hier betere of mindere authenticators voor of werken deze allemaal gelijk? Is er ook een back-up voor de 2FA of ben je F*# als je telefoon kwijtraakt / kapot gaat?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:20
Taro schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 10:59:
[...]

Het stukje "eeuw" in eeuwigheid geeft aan dat de scope >100 jaar is. Het internet zal er vast nog wel lang zijn, maar de vraag is of het over >50 jaar nog steeds via TCP/IP werkt en we het als internet beschouwen, of dat het geëvolueerd is in een andere vorm. Een mobiele telefoon zagen we als mobiele telefoon, maar het wordt steeds meer een apparaat om handelingen mee te verrichten, niet alleen meer om mee te bellen. Is er dus nog wel sprake van een mobiele "telefoon", of evolueert het gaandeweg in iets anders? Hetzelfde geldt wat mij betreft voor Bitcoin: Over 90 jaar verwacht ik dat de technologie nog wel op een bepaalde manier wordt ingezet, maar betwijfel ik of Bitcoin zelf zoals we dat nu kennen nog relevant is. Nog los van over >1000 jaar, dan is dat echt al tig keer achterhaald.
Eens, maar iedereen met beleggingshorizon van 10 jaar is dit minder relevant. Uiteindelijk verandert alles, maar dat zie je toch al in de crypto? Genoeg nieuwe technologie bijgekomen. Denk alleen al aan NFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
jvel92 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 12:17:
[...]

Waarom zou iemand die nu op Ethereum, Avalanche of Fantom zit naar ADA gaan? En hoe zijn ze van plan om developers, liquiditeit en gebruikers aan te trekken? Je zult een incentive moeten hebben om liquiditeit aan te trekken.
Incentive = een lambo
Met Ada nog in zicht. Je Opel verkopen en alles op Ada
Pagina: 1 ... 238 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!