[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 242 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.032 views

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:41
Dat hoor jij ons te vertellen! :(

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Ik was al bang dat uitstappen link was, maar dit maakt mij pislink.

PC Specs

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ik heb net mijn LINK verkocht. Niet omdat ik het wil verkopen maar omdat ik zo stom ben geweest om niet wat meer BTC te verkopen toen die nog wat hoger stond.

Omdat we nu 2 kanten op kunnen dan toch wat meer in FIAT gaan. Gaan we weer omhoog dan is dat mooi want dan stijgt alles mee, gaan we omlaag dan zal LINK ook mee omlaag gaan. Dat geeft me dan weer wat speelruimte in de toekomst.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Op de korte termijn kan alles natuurlijk gebeuren, maar ik denk dat LINK dit jaar nog prachtige dingen gaat laten zien. Oversold, ondergewaardeerd en bijna alle knallers van 2021 gebruikten link: AVAX, SOLANA, LUNA. Daarnaast de meeste gebruikte crypto in de echte wereld bij banken, telecom etc. En ze richten zich meer op de echte use case en developers dan mooie marketing praatjes. Zo, lekker shillen, ik zit echt niet all in maar heb wel een mooie stapel vergaard die er de komende tijd nog niet uit gaat.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
elektriekert schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:05:
[...]

Dat hoor jij ons te vertellen! :(
Lekker links laten…! Btc weer een mooie 1 uurs, nu weer rustig naar de 41.200. Wordt maar weinig opgekocht, de dikke groene palen blijven uit.

Mijn voorspelling, 38-40K deze week. Morgen tussen 15:30 & 21:00 zal een hoop duidelijk worden.

Erop of eronder. :)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Valandin schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:04:
[...]

Ja het is echt insane. Afgelopen weken van heel veel leveranciers (werk) tariefverhogingen doorgekregen, en privé merk ik het ook echt met alles, potten eiwitten/eiwitrepen zijn bijvoorbeeld ineens 40% in prijs gestegen bij XXLNutrition en ook bij andere partijen als myprotein/bodyenfitshop en ga maar door. Als 'hobbykok' sla ik ook meestal vis/vlees/groente in bulk in, dezelfde lijst is ook gemiddeld zo'n ~30% duurder geworden afgelopen maand.

Vorig jaar viel het me nog mee, maar lijkt alsof de klappers nu toch echt beginnen te komen.
Zal nu weer on topic gaan, sorry modjes :)
Welke eiwitten zijn 40% gestegen? ** De offtopic eiwitten. **

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 09-01-2022 18:16 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:35

Darrell

Fiat moonboy

PlanR schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:10:
[...]

Lekker links laten…! Btc weer een mooie 1 uurs, nu weer rustig naar de 41.200. Wordt maar weinig opgekocht, de dikke groene palen blijven uit.

Mijn voorspelling, 38-40K deze week. Morgen tussen 15:30 & 21:00 zal een hoop duidelijk worden.

Link heeft schijt aan berenmarkten.

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:46
Valandin schreef op zondag 2 januari 2022 @ 17:44:
[...]

LINk en IMX heb ik goede hoop voor dit jaar :D
Ik zou nu nog wel instappen op LINK eigenlijk. Iedereen en z'n moeder is het aan het shillen omdat het een van de weinige munten is die 't nu goed doet. Zelfs daarvoor waren de verwachtingen al wel goed om heel veel andere redenen. Als BTC een beetje bijtrekt is het niet ondenkbaar dat LINK op korte termijn terug gaat naar de previous ATH van 50$. Is echt gigantisch undervalued op het moment.

Klein beetje info, blijft natuurlijk wel een youtuber.

(Maar zou wel keuzestress hebben nu, ETH en SOL zijn ook wel echt erg goedkoop nu)
roflexx schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:11:
[...]

Welke eiwitten zijn 40% gestegen? Die ik gebruik ‘maar’ 10%
XXL Nutrition - Delicious Pancakes - Oats & Protein 2500 gram van €32.95 naar €39.95 (+20%)
XXL Nutrition - Whey Delicious 1000 gram van €19.95 naar €28.95 (+45%)
XXL Nutrition - Creatine Monohydraat 500 gram van €12.99 naar €19.95 (+50%)

Etc etc :)

[ Voor 31% gewijzigd door Valandin op 09-01-2022 18:19 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:24

top 3 coins?? Tether staat op 3 nu hoor :P

nothing stops this train

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Net wreed uit m'n winterslaap gerukt door een beer bij de ingang van m'n grot.
Gelukkig heb ik wat rotstekeningen van stieren op de muur staan dus hij nam snel weer de benen..

Goedemiddag mederekters, is die 69k al weer in zicht?

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:55
:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tpwh6c9TnM66poJ8mRtl3m9mpVY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vboA5BE29eUMZqpBhyHPa5zC.jpg?f=fotoalbum_large

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:30
iVibes schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:36:
Net wreed uit m'n winterslaap gerukt door een beer bij de ingang van m'n grot.
Gelukkig heb ik wat rotstekeningen van stieren op de muur staan dus hij nam snel weer de benen..

Goedemiddag mederekters, is die 69k al weer in zicht?
Volgende week 420k.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49LBpu105x6_FDfGh8XTYOwMhNo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/23eOSaUtzXat4S5z7XYZr0b6.gif?f=user_large

Zero.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z5uqJCkB83K2aJTOgxBw_CsKDzw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QdEQ9niXP0Gx1Ac9w4qwi6PF.jpg?f=fotoalbum_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:26
420k.Hopelijk niet morgen al he?
Dan is mijn DCA-momentje namelijk. :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Prima doelstelling.... niet direct te hard van stapel lopen...

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Taro schreef op zondag 9 januari 2022 @ 11:25:
[...]

Je suggereert dat Tether dan zelf met het geprinte geld Bitcoins gaat opkopen? Of bedoel je dat mensen in het algemeen USD wisselen voor USDT en daar dan Bitcoins mee gaan kopen?
Tether leent USDT uit aan exchanges als die colletoral aan Tether geven. for 1 BTC and colletoral krijgt de exchange van Tether, 420 000 USDT.

Er zijn defacto twee markten waar je Tether voor echt geld kunt verkopen. Kraken en Binance. Als mensen hun Tether daar beginnen te verkopen dan kan er 2.9 miljard Tether verkocht worden en gekocht door Tether voor ze door hun cash heen zijn.

https://www.ft.com/conten...6a-4e81-8064-5967bbe3b4d9

Gelukkig is dat geen probleem voor Tether want 99% van de supply is in handen van de exchanges en Tether en maar iets van 1% zit in wallet van mensen die GEEN exchange zijn.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:37
Ja mooi is dat, krijg altijd een beetje jeuk van dit soort succes verhalen, hij zal vast goed kunnen traden maar 500 dollar per maand voor z’n verhaal is echt kansloos veel, en wellicht zijn er toch nog veel mensen die daar gebruik van maken.. kan ie iig de gasrekening blijven betalen van die hut want die zal wel hoog zijn..

Denk dat veel mensen helemaal niet loeihard cashen, veel coins staan behoorlijk ver van ath op een aantal na, en veel zullen ingestapt zijn tijdens de fomo weken afgelopen jaar

Verwijderd

Don Guacamole schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:11:
[...]

Ja mooi is dat, krijg altijd een beetje jeuk van dit soort succes verhalen, hij zal vast goed kunnen traden maar 500 dollar per maand voor z’n verhaal is echt kansloos veel, en wellicht zijn er toch nog veel mensen die daar gebruik van maken.. kan ie iig de gasrekening blijven betalen van die hut want die zal wel hoog zijn..

Denk dat veel mensen helemaal niet loeihard cashen, veel coins staan behoorlijk ver van ath op een aantal na, en veel zullen ingestapt zijn tijdens de fomo weken afgelopen jaar
De grap is juist dat hij rijkdom dus verwerft via de inkomsten van zijn paid channel ;)

• Don Guacamole
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:13:
[...]

De grap is juist dat hij rijkdom dus verwerft via de inkomsten van zijn paid channel ;)
Exact, dat bedoel ik dus, en zo doen heel veel “ influencers” dat, puur iets promoten om er zelf beter van te worden. Er is hier ooit een lijstje gedeeld waarop te zien was wat een crypto influencer kost om jouw coin te shillen. Bizar gewoon, alles is nep en doen ze alleen maar voor de cash, niet voor de tech.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De influencers heb je ook hier op dit forum, of ze er wel of niet geld aan verdienen is een ander verhaal.
Volg gewoon je eigen pad. ;)

• Skalders
  • Laatst online: 02:41
Verwijderd schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Azp6r_9YFM96PI8Rw8DVsA9qmOw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/H09YjnhQpSMCSE2YtMkanzOb.jpg?f=user_large

• Pelox
Zijn baard is wel wat ongeloofwaardig.. soort Pakistaanse Arie Ribbens.

Zero.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:59
Don Guacamole schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:16:
[...]

Exact, dat bedoel ik dus, en zo doen heel veel “ influencers” dat, puur iets promoten om er zelf beter van te worden. Er is hier ooit een lijstje gedeeld waarop te zien was wat een crypto influencer kost om jouw coin te shillen. Bizar gewoon, alles is nep en doen ze alleen maar voor de cash, niet voor de tech.
Dat is waarom een financieel adviseur in Nederland zich pas adviseur mag noemen als die aan een scala aan eisen voldoet. Oa moet je een diploma halen: Wet op Financiaal Toezicht diploma, van jouw advies-richting.

Een ieder die ergens online crypto loopt te pushen adviseren is per definitie een oplichter, tenzij die netjes de financiele bijsluiter van alle producten heeft, jouw persoonlijke financiele situatie weegt en je ALLE voor en nadelen op papier toezend. Als klap op de vuurpijl dien jij, voor dat advies te betalen. Niet voor niets zijn op de meeste financiele producten de 'kickbacks' en provisies verboden.

Dus als zo'n 'influencer' jou 'advies' geeft en je er 500USD per maand voor laat betalen, ga ik er wel vanuit dat die aan bovenstaande voldoet. Ik zou het 'm vragen, anders mag ie geen klanten uit NL aannemen of kun je hem aangeven bij de AFM.

Het punt is: leuk dat er geen toezicht is, maar dat toezicht kwam pas toen het mis ging - die regels kwamen, nadat er misbruik van mensen werd gemaakt.

Dus crypto en toezicht, regels, etc hoeven elkaar niet te bijten - het heeft best nut :9

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• dnc-
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 01-07 15:49
Sluw schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:10:
[...]

Op de korte termijn kan alles natuurlijk gebeuren, maar ik denk dat LINK dit jaar nog prachtige dingen gaat laten zien. Oversold, ondergewaardeerd en bijna alle knallers van 2021 gebruikten link: AVAX, SOLANA, LUNA. Daarnaast de meeste gebruikte crypto in de echte wereld bij banken, telecom etc. En ze richten zich meer op de echte use case en developers dan mooie marketing praatjes. Zo, lekker shillen, ik zit echt niet all in maar heb wel een mooie stapel vergaard die er de komende tijd nog niet uit gaat.
Hoi allen, is het handig om LINK in te zetten als een LINK-BNP LP en dan te staken op beefy.finance?

bedankt!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:09:
[...]

Tether leent USDT uit aan exchanges als die colletoral aan Tether geven. for 1 BTC and colletoral krijgt de exchange van Tether, 420 000 USDT.

Er zijn defacto twee markten waar je Tether voor echt geld kunt verkopen. Kraken en Binance. Als mensen hun Tether daar beginnen te verkopen dan kan er 2.9 miljard Tether verkocht worden en gekocht door Tether voor ze door hun cash heen zijn.

https://www.ft.com/conten...6a-4e81-8064-5967bbe3b4d9

Gelukkig is dat geen probleem voor Tether want 99% van de supply is in handen van de exchanges en Tether en maar iets van 1% zit in wallet van mensen die GEEN exchange zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PM32Me8_4_YWjsxj4Qiit0Q1Ie8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Bt64VIOq3qoqHOTlUwuTNSAp.jpg?f=user_large

• Don Guacamole
NiGeLaToR schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:27:
[...]

Dat is waarom een financieel adviseur in Nederland zich pas adviseur mag noemen als die aan een scala aan eisen voldoet. Oa moet je een diploma halen: Wet op Financiaal Toezicht diploma, van jouw advies-richting.

Een ieder die ergens online crypto loopt te pushen adviseren is per definitie een oplichter, tenzij die netjes de financiele bijsluiter van alle producten heeft, jouw persoonlijke financiele situatie weegt en je ALLE voor en nadelen op papier toezend. Als klap op de vuurpijl dien jij, voor dat advies te betalen. Niet voor niets zijn op de meeste financiele producten de 'kickbacks' en provisies verboden.

Dus als zo'n 'influencer' jou 'advies' geeft en je er 500USD per maand voor laat betalen, ga ik er wel vanuit dat die aan bovenstaande voldoet. Ik zou het 'm vragen, anders mag ie geen klanten uit NL aannemen of kun je hem aangeven bij de AFM.

Het punt is: leuk dat er geen toezicht is, maar dat toezicht kwam pas toen het mis ging - die regels kwamen, nadat er misbruik van mensen werd gemaakt.

Dus crypto en toezicht, regels, etc hoeven elkaar niet te bijten - het heeft best nut :9
Idd ja, goed punt.
Overigens, de tips die op dit forum voorbij komen vind ik dan wel weer nuttig, maar dyor is en blijft belangrijk.
Dit forum valt iig bij mij wel onder m’n own research hehe

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 13:49
keepitfrosty schreef op zondag 9 januari 2022 @ 15:49:
[...]

Dus je bent deze dip aan het kopen?
Uiteraard _/-\o_

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:59
Don Guacamole schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:34:
[...]

Idd ja, goed punt.
Overigens, de tips die op dit forum voorbij komen vind ik dan wel weer nuttig, maar dyor is en blijft belangrijk.
Dit forum valt iig bij mij wel onder m’n own research hehe
Volgens mij is er ook een verschil tussen 'ik doe dit of dit omdat zus of zo' en 'als je dit koopt word je rijk' tegen betaling in een Discord channel :+

Ik zie deze crypto 'entrepeneurs' ook grenzen opzoeken door het 'vrijblijvende tips' te noemen, ipv advies.

Gaat vanzelf over, meestal moet er eerst weer iets mis gaan.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-11 20:03
Zojuist een fluf Shiba Inu gekocht. Ding vormt een grote descending wedge en er wordt het nodige vrijwillig verbrand.

1 cent soon!

• roflexx
merauder schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:44:
Zojuist een fluf Shiba Inu gekocht. Ding vormt een grote descending wedge en er wordt het nodige vrijwillig verbrand.

1 cent soon!
Verkeerde topic.

Verwijderd

merauder schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:44:

1 cent soon!
Verkeerde topic en ALS je dit soort dingen post, noteer dan op zn minst even een geschatte verkoopdatum zodat we je kunnen uitlachen als je op -90% staat, of je ons een biertje kan kopen als je op +2000% staat.

• Kol Nedra
higher inflation, dan zou je juist verwachten dat het 60k is en niet 30k :>
ik blijf gewoon bijkopen, wel fijn die 13e maand die gebruik ik voor dips en de standaard dca blijf ik doen op momenten die ik toch van plan was :)

helaas 0% stablecoins, probeer ik dit jaar echt anders te doen en toch winsten nemen

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 09-01-2022 20:02 ]

nothing stops this train

• Valandin
NiGeLaToR schreef op zondag 9 januari 2022 @ 19:27:
[...]

Helemaal mee eens. Al is het wel de moeite waard om al die influencers in de gaten te houden. Wel goede inspiratie die je er uit kan halen. Al moet je natuurlijk nooit betalen en in je achterhoofd houden dat ze winst over jou rug willen maken, hoe oprecht ze ook overkomen.

Hier een leuk draadje die bijvoorbeeld alle historische adviezen van Coin Bureau vergelijkt:

https://www.reddit.com/r/...ical_performance_of_every

Ook stuurt hij updates over een van zijn portfolios:
ETH 28.42% | BTC 20.81% | SOL 12.89% | DOT 11.16% | ATOM 6.67% | FTM 4.55% | HNT 3.11% | MATIC 2.37% | RUNE 2.02% | ADA 1.90% | INJ 1.25% | AR 1.24% | LINK 1.21% | USDC 1.07% | YGG 1.04% | XDEFI 0.29%
Natuurlijk niet iets om blind te volgen, maar kan voor 'luie' mensen wel een goed begin zijn van onderzoeken welke coins interessant kunnen zijn.

En ook wel veel goede informatie en tips te vinden, zoals:

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 09-01-2022 20:05 ]

• elektriekert
PlanR schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:10:
[...]

Het is weer wachten op de Amerikanen dus..

• MaStar
Kol Nedra schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:01:
[...]

helaas 0% stablecoins, probeer ik dit jaar echt anders te doen en toch winsten nemen
Stablecoins zoals btc en eth ook flink gekelderd, toch?

• Valandin
MaStar schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:15:
[...]

Stablecoins zoals btc en eth ook flink gekelderd, toch?
Dat zijn alles behalve stablecoins :p
Je moet dan denken aan USDT, USDC, DAI, BUSD etc..

[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 09-01-2022 20:20 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-rC5tezWcU_kJr1OgPnYDISM9mg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0wRx3G3uWFMJbFeJUfOTzPQe.jpg?f=fotoalbum_large

Duivels. Wen btc 66.666,66?

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Het weekend is voorbij. We stijgen weer.
Eens kijken voor hoe lang!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:33

knakworst

Get more sats!

Tartarus schreef op zondag 9 januari 2022 @ 20:30:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4SHTK8DCcYw4ViMUPVAaEpazFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V5ePyEjfKF02EbVVSJOegBLX.png?f=user_large

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-11 17:14
Ik ben gematigd. Heel erg gematigd.

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:57
roflexx schreef op zondag 9 januari 2022 @ 18:11:
[...]

Welke eiwitten zijn 40% gestegen? [mbr]** De offtopic eiwitten. **[/mbr]
Kun je ook plusjes geven voor modbreak commentaren?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41

HollovVpo1nt

I like gadgets

Als er woensdag een kans was op dip naar 30k en die was zo hard dat 't afhankelijk is van inflatie cijfers, waarom zou een belegger BTC niet nu verkopen, en woensdag als het meevalt weer kopen? Wachten op woensdag ben je denk ik sowieso te laat als het gebeurt. Mij lijkt mij dat de downside risk naar 30k groter is dat de upside naar een eventuele 53k+ vanaf dit punt. Maar ik ben maar een leek.
Serieuze vraag trouwens.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Die fatsige whales proberen hun vote op de poll natuurlijk weer te bevestigen!!

#dikkemanipulatiejonguh
twit schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 18:27:
[...]

Geen statistisch goedgekeurde survey / poll I know met deze antwoorden en verschillende gaten tussen de ranges enz. Maar ach als we dan toch gaan gokken dan laten we een klein beetje data proberen te verzamelen :) :

Poll: BTC Koers zondag 23u (in USDT uiteraard)
~41900 - Eindigen waar we beginnen
~39500 - Gaan nog een stukje lager
~ 43500 - Licht herstel
~ 45k (+) - To the mooon?
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

• roflexx
Die inflatiecijfers hebben we laatst toch al gehad en toen hadden we toch al een dip? Of is dat voortaan elke maand?

• Kol Nedra
Solana?
Dit zijn muntjes die ik eigenlijk allemaal probeer te volgen, Solana lijkt dus te overpriced? Ik compare ze allemaal met elkaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-HOso60vegB8WV5HKWv89p-Yzzo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/byHwEf9tfzMaPMisKvvqcxPF.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11 22:52
Ik verwacht een rode week voor stocks in het algemeen, maar om te beginnen een rode start van de week morgen. Het Ruslandconflict laait op tot grote proporties en woensdag wordt het inflatiecijfer van Amerika weer bekendgemaakt. Als deze hoger zal zijn dan de verwachting, krijg je een extra knauw op de beurzen (zeker op de NDX). De NDX gaat waarschijnlijk onder haar 110MA (d) openen, wat vanaf de coronacrash niet meer is gebeurd.

Kan me niet voorstellen dat dit geen effect gaat hebben op crypto. Zal misschien van korte duur zijn, maar als de Amerikanen richting Ramstein worden ingevlogen vraag ik me af of we groene candles gaan printen op crypto. Ben ook benieuwd wat dit met de $ doet.
Kol Nedra schreef op zondag 9 januari 2022 @ 21:09:
Solana?
Dit zijn muntjes die ik eigenlijk allemaal probeer te volgen, Solana lijkt dus te overpriced? Ik compare ze allemaal met elkaar.
[Afbeelding]
Klopt.

[ Voor 26% gewijzigd door Jedi_Pimp op 09-01-2022 21:27 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-11 12:40
Morgen weer dumpalicous denk ik.

• MaStar
Valandin schreef op zondag 9 januari 2022 @ 13:07:
Ik vraag mezelf wel vaak af welke kans groter is, dat Kraken/Coinbase gehacked worden of ik m'n keys/seed phrase kwijt raak :D
Agree.

Ook de reden dat mijn ledger hier nog verpakt in een la ligt :')

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:48

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UBXHNc3EuFSQfF4wIYzSnU-oj6w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9O3znXhWQcdJ1cOhJNciS6xd.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• MaStar
Wie gelooft deze man nog

2020-2024 gemiddelde 100k Bitcoin. Moet die er dus ook nog lange termijn boven komen..

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-11 08:31
MaStar schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:04:
[...]

Wie gelooft deze man nog

2020-2024 gemiddelde 100k Bitcoin. Moet die er dus ook nog lange termijn boven komen..
Ik denk wel dat er nog wat in S2F zit. Hij had zich nooit aan die maandvoorspellingen moeten wagen, dat haalt alles omlaag.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Rktnlhp.png

• Valandin
[...]

Wie gelooft deze man nog

Kan altijd nog toch, volgende week 100k! 🚀🚀🚀🚀

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:28
[...]

Wie gelooft deze man nog

Nouja, de onderbouwing voor S2F is altijd 'open' geweest, en aan de wiskundige basis is niks veranderd. We kunnen hooguit concluderen dat je een prijsniveau niet kan baseren op een formule die kijkt naar de ontwikkeling in het verleden.
S2F is een vorm van TA, en ja TA klopt niet altijd. Gelukkig :P

Om daar nou de geloofwaardigheid van PlanB als persoon mee te bepalen, die is naar mijn mening al sinds zijn uitspraken over covid totaal overboord gesmeten :+

Deze halving een gemiddelde van 100k per BTC is nog altijd niet onmogelijk trouwens (dat laat ie in de tweet ook zien), maar wel zeer onwaarschijnlijk omdat deze halving dan 'anders' moet zijn als alle voorgaande, terwijl die gehele prijsbepaling juist is gebaseerd op het voorgaande ;)

Als BTC het alsnog haalt is dat imho dus eerder toeval, dan dat S2F een werkend model is.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Als je iets uitzoomt op de grafiek zitten we wel op een mega interessant punt. De volatiliteit zal wel laag zijn aangezien het weekend is. Verbaasd me wel dat de opleving relatief zwak is. Stilte voor de storm wellicht.

Het gevoel zegt dat we langzaam aan wat omhoog krabelen, en daarna teruggan naar start en bij de 40k gaan bepalen hoe de komende maanden eruit zien.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Altijd gezellig hier :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 04-11 12:50
TA is naar mijn mening handig voor korte termijn handelaren. Voor LT en dus ook S2F is het nutteloos. Het fundament voor BTC en adoptie is belangrijker. Dan volgt de prijs vanzelf wel. BTC volgt geen model.

• Jedi_Pimp
LarryD schreef op zondag 9 januari 2022 @ 22:07:
[...]

Ik denk wel dat er nog wat in S2F zit. Hij had zich nooit aan die maandvoorspellingen moeten wagen, dat haalt alles omlaag.
Dit dus. Typisch voorbeeld van iemand die in de kern een hartstikke gaaf en goed onderbouwd model/theorema heeft ontwikkeld, maar iets teveel in zichzelf is gaan geloven met alle roem en aandacht die hem ten deel viel. Die 'floor model' voorspellingen had hij achterwege moeten laten. Hebben meer kwaad gedaan dan goed.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:53
Even een vraag voordat ik ga slapen: wie heeft hier nog meer de ti(c)k dat alle cryptomunten op een afgeronde eenheid, tien-, honderd- of duizendtal moeten staan? Ik trade via Bitvavo en deze ti(c)k heeft mij al tientallen euro’s gekost. (Mooie slowchat vraag, toch?). Welterusten. 😴

• resusaapje
  • Laatst online: 22:47

resusaapje

h less

Moiety schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:58:
Even een vraag voordat ik ga slapen: wie heeft hier nog meer de ti(c)k dat alle cryptomunten op een afgeronde eenheid, tien-, honderd- of duizendtal moeten staan? Ik trade via Bitvavo en deze ti(c)k heeft mij al tientallen euro’s gekost. (Mooie slowchat vraag, toch?). Welterusten. 😴
Ik zou als ik jou was alle fiat meteen in NEO stoppen 8)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Pelox
Wie niet.. :D

Zero.

• Moiety
Gelukkig. Dank. Nu zal ik rustig slapen 😊👍🏻

• Moiety
resusaapje schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:04:
[...]

Ik zou als ik jou was alle fiat meteen in NEO stoppen 8)
Neh, all-in (nou ja, afgerond op een duizendtal dan) op ADA en 3 jaar kop in het zand.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Moah ik wil best 17,34718 BTC hebben en 2461,8902 ETH

Ik ben niet zo moeilijk.

Trusten!

UberLurker Departement #GG.

• Moiety
Skrunsies schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:12:
[...]

Moah ik wil best 17,34718 BTC hebben en 2461,8902 ETH

Ik ben niet zo moeilijk.

Trusten!
Dan heb ik liever: 10,00000 BTC en 10000,0000 ETH. Trusten, nu echt!

• Skrunsies
  • Niet online
Moiety schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:15:
[...]

Dan heb ik liever: 10,00000 BTC en 10000,0000 ETH. Trusten, nu echt!
Tsja… moet je het niet in staking zetten anders ben je de l*l :9

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Ik heb een aantal ftx tokens gekocht.

Kijken wat het gaat doen de komende jaren.
Ook al zou het geen BNB worden, een mooi rendement (minimaal 5x) verwacht ik wel.

• Moiety
Skrunsies schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:17:
[...]

Dat is de oplossing. Het temmen van mijn OCB is mij meer waard dan het innen van die paar procenten. 😊

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ben echt benieuwd wat de markt morgen doet. Heb 't gevoel dat 't erop of eronder wordt.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Area schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:26:

Ook al zou het geen BNB worden, een mooi rendement (minimaal 5x) verwacht ik wel.
FTX als in FTT?

• Valandin
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:40:
Ben echt benieuwd wat de markt morgen doet. Heb 't gevoel dat 't erop of eronder wordt.
Doe maar d'r onder. DCA momentje als m'n betaling doorgevoerd wordt :D

[ Voor 6% gewijzigd door Valandin op 10-01-2022 00:42 ]

• Kol Nedra
Area schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:26:

wat dacht je van WOO? 😊

nothing stops this train

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
FTT tokens idd.
WOO? Geen idee, zal eens even ernaar kijken.

Met FTX investeer je ook in de kennis en kunde van Samuel Bankman-Fried.
Miljardair en afgestudeerd aan de MIT.

[ Voor 50% gewijzigd door Area op 10-01-2022 01:56 ]

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-11 10:45

MicroWhale

The problem is choice

Waarom? Je koopt toch gewoon voor een x bedrag en krijgt ervoor wat je er voor krijgt? En als je het dan verkoopt komt er weer een ander bedrag terug.

Dat wordt je dood als je dat in de supermarkt probeert. Kijk daar maar eens naar de prijsjes.... en het totaal klopt ook nooit.
Skrunsies schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:17:
[...]

Als je staked komt er elke periode een onafgerond x aantal bij? :X

Samengevat gaat het toch om de waarde die je wilt laten groeien. Of dat nu afgerond is of niet zal niemand een zier schelen. Daarnaast rond je waarschijnlijk vaker naar beneden af (omdat je de funds niet meer hebt om bij te kopen), waarmee je potentiële winst door je neus boort.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• elektriekert
Raaaarrrr!

Wordt knap lastig met kopen/verkopen op een Exchange.
Gaat er ook weer een fee vanaf e.d.

• Moiety
MicroWhale schreef op maandag 10 januari 2022 @ 07:44:
[...]

Waarom? Je koopt toch gewoon voor een x bedrag en krijgt ervoor wat je er voor krijgt? En als je het dan verkoopt komt er weer een ander bedrag terug.
Tja waarom? Het is een ti(c)k. Rationaliteit is ver te zoeken. Het is overzichtelijk. Voorbeeld: Ada staat nu op €1,0333 op Bitvavo. En mijn bedrag op €1033,3.
Maar dit is idd niet vol te houden door staking en dca. En het is raarrrr. Ik stop hier mee. Thanks allemaal 😊👍. Nu weer aan het werk 🧑‍💻

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Moiety schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:04:
[...]

Tja waarom? Het is een ti(c)k. Rationaliteit is ver te zoeken. Het is overzichtelijk. Voorbeeld: Ada staat nu op €1,0333 op Bitvavo. En mijn bedrag op €1033,3.
Maar dit is idd niet vol te houden door staking en dca. En het is raarrrr. Ik stop hier mee. Thanks allemaal 😊👍. Nu weer aan het werk 🧑‍💻
Ik herken het. Het gaat vooral om de aankoop, niet om de verkoop. Het blijft dan lekker overzichtelijk 😂

PC Specs

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 09:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIb9W5t95tXOONISx4s8ktRrRvo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E2bWqVRDxlJj6lnrpsSKgTIY.jpg?f=fotoalbum_large

Eerlijk zeggen. Wie is er nu aan het inslaan?
https://cointelegraph.com...-circle-from-january-2021

[ Voor 12% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-01-2022 08:12 ]

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:38
Mijn zeer kleine crypto portefeuille langzaam aan het uitbreiden momenteel. Eens kijken of het een mooie aanvulling blijkt.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:00
Ik heb wel weer wat ingeslagen. Niet all in hoor.
Zal vast wel weer stijgen, twijfel of het deze week is alleen.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:49
Darrell schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:11:
[...]

Bedankt voor je mening. In een topic over crypto....

Het schijnt trouwens ook dat die van honden houdt en boodschappen bij de jumbo doet. Niet te vertrouwen die vent.
Geef toch ook mijn mening over zijn crypto contributie of trap ik op je tenen mbt planB? :?

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hodl on, hodl oooooooon
With hoooooooopium in your heaaaaaaaaart
And you'll neeeeeveeeeeeer waaaaaaaalk aaaaaaaaloooooooooone

:*)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MaStar
Zeker aan het inslaan. Niet alles want we gaan nog wel naar de 30k minimaal. Zitten gewoon in een sterkte downtrend al maanden....

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Zegt mij niet zo veel. Juist nu moest je er denk ik voor waken dat je niet je scherpte loslaat door je hopium uit eerdere bewegingen te putten. BTC is volatiel, we zitten al weken in een downtrend en de economische situatie op de wereld is onzeker. Keep your guard up.

• Jedi_Pimp
Darrell schreef op maandag 10 januari 2022 @ 00:11:
[...]

Bedankt voor je mening. In een topic over crypto....

Het schijnt trouwens ook dat die van honden houdt en boodschappen bij de jumbo doet. Niet te vertrouwen die vent.
Ik hoorde ook dat hij vegan is en dagelijks naar Lee Towers luistert op vinyl. Ik neem derhalve al een tijdje niets meer van hem aan.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:06
Hoe meer mensen dit gaan quoten, hoe duidelijker het voor me wordt dat we in een bear zitten en mensen aan elke strohalm zich vasthouden :+

Inslaan? neuh. Daarvoor wacht ik tot de stabiele fase van de bear O-)

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

HollovVpo1nt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:49:
[...]

Zegt mij niet zo veel. Juist nu moest je er denk ik voor waken dat je niet je scherpte loslaat door je hopium uit eerdere bewegingen te putten. BTC is volatiel, we zitten al weken in een downtrend en de economische situatie op de wereld is onzeker. Keep your guard up.
... en jouw antwoord helpt dan ook niet echt: Bedoel je nu dat Btc omhoog of omlaag gaat omdat de economische situatie op de wereld onzeker is? :? :?

Omhoog: Mensen/Bedrijven vluchten naar Btc om hun $/€/zloti te redden van der untergang.
Omlaag: Mensen/Bedrijven vluchten uit Btc omdat ze hun centjes nodig hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 10-01-2022 09:03 ]

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-11 12:40
Niet teveel imo maar wel een zak Luna op 63 dollar meegepakt.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-11 09:02
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:49:
[...]
BTC is altijd volatiel. En de onzekere economische situatie is juist de reden dat we zo hoog staan.
We gaan het zien. Alle redenen die worden opgevoerd zijn collateraal. Mensen zoeken altijd een reden. Maar what goes up must come down. Er moest gewoon lucht uit na de enorme stijging.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 21:31

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Poah, crypto is een beetje somber maar mijn stonks aandelen 2021 zojuist gekregen met 32% korting :)

Anyway, wen moon?

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:11
MicroWhale schreef op maandag 10 januari 2022 @ 08:21:
[...]

Hodl on, hodl oooooooon
With hoooooooopium in your heaaaaaaaaart
And you'll neeeeeveeeeeeer waaaaaaaalk aaaaaaaaloooooooooone

:*)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0avN0DmZmkpH6Gix7LJWbMGmVtw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NdrRD9sZGBSOYHi8dYmuwQYr.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Skrunsies
  • Niet online
Je zal toch vorig jaar om deze tijd je apps en andere zaken gesloten hebben, om nu na een jaar weer in te loggen en tot de ontdekking te komen dat BTC nog net zo hoog staat _O-

• Pelox
Xqlus1ve schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:32:
[...]

Klopt, ben geen waarzegger.
Grapje he, iets met je onderschrift. ;)

Zero.

• Moiety
Xqlus1ve schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:32:
[...]

NOS heeft het ook wel eens fout, en data van een vorige griep kan je niet zomaar een S2F model tegen aankwakken dan roepen ah de RIVM en gezond verstand zegt...

Tijd zal het leren maar garanties zijn er niet.
Ook iets met hopium….
De enige garanties in het leven zijn dat je belasting betaalt en dood gaat.

• Skrunsies
  • Niet online
Moiety schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:37:
[...]

Ook iets met hopium….
De enige garanties in het leven zijn dat je belasting betaalt en dood gaat.
Het wordt tijd dat ze die 2 dingen eens gaan combineren.

Dus dat belasting dood gaat.

Werkse jongens en meisjes!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-11 19:42

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Plan B weet het ook niet meer, van stipjes (o.b.v. werkelijke positiepunten) naar stippellijn (o.b.v. 100% hopium).

Als zijn model klapt blijft die arme man met al zijn merchandise zitten.

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Toch een paar fluffjes ingeslagen... Ik hoop ergens op een kleine bounce.

Verder ook wat buy orders geladderd geplaatst tussen 32k en 37k. Eens zien wat het doet.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 18-11 14:08
BTC100K2021 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:04:
[Twitter]

Plan B weet het ook niet meer, van stipjes (o.b.v. werkelijke positiepunten) naar stippellijn (o.b.v. 100% hopium).

Als zijn model klapt blijft die arme man met al zijn merchandise zitten.
Kan aan mij liggen maar ik snap geen reet van die stippellijn.
Pagina: 1 ... 242 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!