Je bent totaal niet op de hoogte van de huidige aandelenmarkt blijkbaar.happymoon schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:16:
Overpriced? Jonge markt... enorm potentieel... altijd maar meer jonge mensen die erbij komen en geen zin hebben om aandelen tegen een mogelijke 3 procent op jaarbasis binnen te halen...
We staan nog maar aan het begin... binnen 5-10 jaar heeft elke jongere crypto...
Denken jullie daar dan anders over?
Maak elke post in dit forum anoniem als anti man-met de boor maatregel en nog haal je zonder enige moeite elke Jaapio post er uit-Muncky- schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:56:
[...]
Ooit gedacht om kinderboekenschrijver te worden? Gegarandeerd een bestseller.
Gelukkig lopen er niet meer van dat soort mensenZorro schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:03:
[...]
Ik heb liever dat Gretha een vage herinnering is dan.

Goed verhaal. Maar je denkt toch niet dat ik mijn bed uitkom voor een APY van 25760%Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:49:
en geeft een 25760% APY (met compound).

:strip_exif()/f/image/k9LlUOOUhco3xt87vHqDgjJM.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door knakworst op 07-11-2021 18:11 ]
Als je crypto hebt en Jaapio niet kent, dan tel je niet mee en heb je eigenlijk niksroflexx schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:34:
[...]
In mijn omgeving ben ik 1 van de weinige die in crypto zit. In mn familie ben ik de enige. In mn vriendengroep ook. Op mn werk 1 collega die in crypto zit. De rest vind het allemaal eng of teveel moeite, of te ingewikkeld.
Edit: verkeerde post gequote, maar maakt het niet minder waar
[ Voor 7% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 07-11-2021 18:16 ]
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
KSM! dikke tech weer hoor!
nothing stops this train
Niet helemaal (denk ik)anandus schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:40:
[...]
Lol. Volgens mij zit iedereen er in om geld te verdienen
Als het om de techniek zou gaan, dan is de PDF van de whitepaper genoeg lijkt me
Je klinkt zoals ik op vakantie ben: Mopperen over al die andere toeristen. Terwijl ik er zelf ook eentje ben
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
heeft iemand al eens wat crypto (busd) van binance naar crypto.com verstuurd? Ging vrij vlot op binance, maar bij crypto.com komt het maat niet in de wallet. Enige idee hoelang zulks kan duren?
Net twee zakken premium muesli gekocht bij de Lidl, crypto gaat erg goed.
En ze waren in de aanbieding.
En ze waren in de aanbieding.
Ondertussen al 160% op sharpei vandaag. Shit weer verkeerde topic!
PSG munt gaat lekker na de gewonnen wedstrijd van gisteren 
Ik wil graag wat extra geld op Binance zetten, en gezien er 1,8% fee voor een credit card word gerekend, dacht ik er aan om Advcash te gebruiken (slechts 1 euro fee voor EUR transacties). Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt een beetje te mooi om waar te zijn. Tegelijkertijd is het een officiële channel van Binance dus lijkt me dat het goed in orde moet zijn?
Ik wil graag wat extra geld op Binance zetten, en gezien er 1,8% fee voor een credit card word gerekend, dacht ik er aan om Advcash te gebruiken (slechts 1 euro fee voor EUR transacties). Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt een beetje te mooi om waar te zijn. Tegelijkertijd is het een officiële channel van Binance dus lijkt me dat het goed in orde moet zijn?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Ik mag toch hopen dat m'n pf op 69K sluit ja...MrMrq schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:39:
[...]
Doges hodlen?
Ik kijk wel uit.
Edit: ik zie op de eerste pagina al een post uit 2009, van iemand die Shiba Inu heeft. Die zal wel loaded zijn, als je er zó vroeg bij was.
Hoe zit het met die weekly close vanavond, @WhySoSerious? 69k?
ADV cash is wel aardig betrouwbaar, ik gebruikte het als route voor arbitrage een paar jaar geleden, enige probleem wat ik heb ervaren was toen WEX de withdrawals blockte rekende ADV ook een bizarre fee (iets van 90%).LankHoar schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:30:
PSG munt gaat lekker na de gewonnen wedstrijd van gisteren
Hun AML protocol is iig veel beter dan die van de Nederlandse banken, met een uurtje was de block eraf, ik heb tot op de dag van vandaag een ban bij bijna alle Nederlandse banken.
Lang leve BTC.
Edit: Ik zou ADV wel hetzelfde behandelen als een exchange, funds erop en meteen eraf naar een wallet.
[ Voor 4% gewijzigd door Rengdxng op 07-11-2021 18:49 ]
Ok gelukt, thx kerel!!Jedi_Pimp schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:25:
[...]
Voeg BSC als netwerk toe aan je MetaMask:
https://academy.binance.c...sk-to-binance-smart-chain
Volume alert bij btc. Eindelijk actie?
Als ik mijn Metamask wil verbinden met Pancakeswap dan krijg ik telkens de melding 'providerfout: er is werd geen provider gevonden´
Op de 1h uitbraak en nu wordt de resistance op 62.2k getest voor support. Volume vind ik nog niet eens zo indrukwekkend eigenlijk?knakworst schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:01:
Wat is dat Bitvavo een tyfus exchange. Sell order die niet door gaat omdat de koers er net onder blijft terwijl op Binance de koers er al dik en dik boven zit. Zet ik de sell order wat lager, blijft de koers daar weer onder hangen WTF.
[ Voor 19% gewijzigd door zwembroek op 07-11-2021 19:13 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
knakworst schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:01:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TgwESOJHMfXCGfuHCbsx6qEm.jpg?f=user_large)
Ach hij tenminste een opwaartse trend vandaag
Je wordt gewoon gehunt.zwembroek schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:12:
Wat is dat Bitvavo een tyfus exchange. Sell order die niet door gaat omdat de koers er net onder blijft terwijl op Binance de koers er al dik en dik boven zit. Zet ik de sell order wat lager, blijft de koers daar weer onder hangen WTF.
Nou jongens en meisjes, dat was even spannend. Zo opeens naar de 62-half! Je maakt wat mee op de zondag.
Ja watte!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Net in een speech in 2e kamer hoe banken/creditcard systemen je CO2 verbruik willen gaan registeren in toekomst.
ZIEKE ENGE wereld is dit aan het worden!!!
Als je dan je CO2 tax bereikt kan je niets meer kopen
weer crypto factor 1000 meer waard\
Toenemende complaince regels, krijgt overheid NOG meer inzage in uw rekeningen en betalingen..
ZIEKE ENGE wereld is dit aan het worden!!!

weer crypto factor 1000 meer waard\
Toenemende complaince regels, krijgt overheid NOG meer inzage in uw rekeningen en betalingen..

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 07-11-2021 19:27 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dun orderboek en soms trage marketmakers werken 2 kanten op, soms heb je geluk (lage buyorder hitten) en zoals nu heb je even pech.zwembroek schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:12:
Nog 2 dagen mensen. Dan eindelijk die 69k btc. Dinsdag om 11:35. Zet maar in je agenda
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Mooi, staat erin.Gelukszoekr schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:30:
Nog 2 dagen mensen. Dan eindelijk die 69k btc. Dinsdag om 11:35. Zet maar in je agenda
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Als we op zondag geen zondagdip meer krijgen dan is het gekkenhuis aanstaande.
Voor mij dan, want dan word ik opgenomen wegens het repetitief mezelf voor de kop slaan omdat ik voor het eerst in tijden op zaterdag verkocht heb, in de veronderstelling dat ik lager terug zou kunnen kopen
Voor mij dan, want dan word ik opgenomen wegens het repetitief mezelf voor de kop slaan omdat ik voor het eerst in tijden op zaterdag verkocht heb, in de veronderstelling dat ik lager terug zou kunnen kopen
Gelukkig van de week al m’n AVAX verkocht!
Van mij mogen er wel wat meer Gretha's komen. Niets mis met wat tegengeluid en ik vind het een verduveld dapper wijffie al ben ik het zeker niet met haar eens op veel punten.Tartarus schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:10:
[...]
Gelukkig lopen er niet meer van dat soort mensenrond op aarde. Anders had crypto nooit zoden aan de dijk kunnen zetten.
Mooi dagje in crypto land dit weer. Volgens velen is de afgelopen week retesaai maar ziet er prima uit allemaal.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dank voor het delen van je ervaring! Wat gebruik je nu dan?Rengdxng schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:38:
[...]
ADV cash is wel aardig betrouwbaar, ik gebruikte het als route voor arbitrage een paar jaar geleden, enige probleem wat ik heb ervaren was toen WEX de withdrawals blockte rekende ADV ook een bizarre fee (iets van 90%).
Hun AML protocol is iig veel beter dan die van de Nederlandse banken, met een uurtje was de block eraf, ik heb tot op de dag van vandaag een ban bij bijna alle Nederlandse banken.
Lang leve BTC.
Edit: Ik zou ADV wel hetzelfde behandelen als een exchange, funds erop en meteen eraf naar een wallet.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
kijk planet of the humans dan maar eensNgangatar schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:44:
[...]
Van mij mogen er wel wat meer Gretha's komen. Niets mis met wat tegengeluid en ik vind het een verduveld dapper wijffie al ben ik het zeker niet met haar eens op veel punten.
Mooi dagje in crypto land dit weer. Volgens velen is de afgelopen week retesaai maar ziet er prima uit allemaal.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Hier geef ik winsten uit aan verduurzaming, dus is Gretha ook weer een beetje blij. Hoewel eigenbelang want meer investeringsruimte.Ngangatar schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:44:
[...]
Van mij mogen er wel wat meer Gretha's komen. Niets mis met wat tegengeluid en ik vind het een verduveld dapper wijffie al ben ik het zeker niet met haar eens op veel punten.
** Offtopic **
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 07-11-2021 20:11 ]
Nog bedankt voor je feedback. Ik las het toen ik op weg was naar een feestje dus ik heb er pas vandaag wat mee gedaan.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 17:19:
[...]
Even wat wijsneuzenerij vanuit mijn kant, geleerd vanuit m'n diverse trading kanalen en subscriptions: nooit 'tegen de trend' in shorten. Je denkt 'jeetje, deze koers is zo hard gestegen, dat is onhoudbaar!' - het probleem hiermee is dat de munt in price discovery is en je geen enkele historische prijsactie hebt om op terug te vallen. Hoe weet je wanneer iets onhoudbaar is? Het is tenslotte crypto en dit soort gekke impulsen omhoog zijn niet te rationaliseren laat staan te traden.
Ik vind het ook erg lastig hoor, heb zelf op deze manier twee mislukte shorts op SHIB geplaatst vorige week. Maar er liggen veel mooiere en veiligere shortkansen bij minder volatiele en onvoorspelbare coins
Edit: check BTC/USDT op 5 en 15 minuten. Er liggen mooie short levels rond 60900 en 61100 als defensievere entry. Ik heb hem staan, we zitten nog steeds in een LTF downtrend (binnen een HTF uptrend, mind you).
Al jouw tips heb ik ter harte genomen en vervolgens naar gehandeld met een ondoordachte long, op BTC/USDT, die achteraf bijna bovenaan de wave bleek te zijn geopend
Gelukkig vanavond toch nog in het groen gekomen door de stijging de laatste uren. Nu gesloten op 62.5 omdat ik iets hoger (62.9k - 63k) resistance verwacht en geen zin had om af te wachten of we daar ook daadwerkelijk komen.
Nu maar eens afwachten of we op die resistance zone ook daadwerkelijk een reject gaan zien. Zo ja, dan wellicht shorten maar dat voelt toch altijd wat minder goed. Eventueel entry punt voor een nieuwe long zou ik rond 60.5k - 61k proberen te raken al weet ik niet of dat haalbaar gaat zijn.
Eerst maar afwachten of mijn verwachting een beetje uitkomt en blij zijn met mijn mazzel-long positie vandaag.
Nog iemand in Kadena toevallig?
SOL flashbacks all over again. In tegenstelling tot Solana ga ik deze eens wat langer holden. DYOR 😎
SOL flashbacks all over again. In tegenstelling tot Solana ga ik deze eens wat langer holden. DYOR 😎
3miljard marketcap, bijna 300% in 2weken. Imo too risky om nu nog in te stappen.Alpina schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:40:
Iemand in DIKKE bmw overleden vandaag hopelijk niemand uit dit forum?
YouTube: Man (37) overlijdt na zware crash op N65 | Omroep Brabant
Zou nu idd niet instappen, maar bij een goede dip toch de moeite om eens te bekijken 👍roflexx schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:43:
[...]
3miljard marketcap, bijna 300% in 2weken. Imo too risky om nu nog in te stappen.
Kusama weer bijna $500

nothing stops this train
Man laatst gebeten in pik door cobra. Hopelijk niemand uit dit forumA87 schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:47:
Iemand in DIKKE bmw overleden vandaag hopelijk niemand uit dit forum?
Probeer het eens via de geïntegreerde browser van Metamask...Ferry Bouman schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:04:
Als ik mijn Metamask wil verbinden met Pancakeswap dan krijg ik telkens de melding 'providerfout: er is werd geen provider gevonden´
(Metamask openen --> hamburgermenu linksboven --> browser)
Alles goed met Daniëlle trouwens?
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 07-11-2021 20:52 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik heb mijn wagenpark inderdaad ff uitgeleend hiervoor.disbehave schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:51:
https://www.autoblog.nl/n...movember-bull-run-1050287
Dit hopelijk wel iemand uit dit forum
Nee, sorry, zit all-in MicroPets.Alpina schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:40:
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Oh, is het NFT? Ok. Spotte een mooie kans en ben woensdag gewoon ingestapt.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vraagje; ik heb nog een flufje DOT bij Bitvavo staan en wil deze naar Kraken sturen.
Kun je deze gewoon direct van Bitvavo naar Kraken sturen?
Ik dacht hier gelezen te hebben dat DOT withdrawen problemen gaf op Bitvavo.
Zover ik weet is het een cryptokitty on steroids die je kan kopen met de currency, ben niet echt thuis in de wereld van NFT's. Hoe ben je hier zelfs in verzeild geraakt? (not judgingTaro schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:58:
[...]
Oh, is het NFT? Ok. Spotte een mooie kans en ben woensdag gewoon ingestapt.
Verwacht iemand nog wat van hond Shiba INU? Ik zit er redelijk in en denk dat hij nog wel gaat spoofen. Zou fijn zijn!
:{ ²
Heb je uberhaupt al gekeken op Bitvavo?Zazabez1 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:01:
Vraagje; ik heb nog een flufje DOT bij Bitvavo staan en wil deze naar Kraken sturen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/cNgTrBOtOfUCA1xGjhByq6RE.png?f=user_large)
Nicewdbtje schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:04:
[...]
Zover ik weet is het een cryptokitty on steroids die je kan kopen met de currency, ben niet echt thuis in de wereld van NFT's. Hoe ben je hier zelfs in verzeild geraakt? (not judging)
Maar voor de volledigheid, er hoorde een /s of /i achter de all-in. Heb er wat BNB ingeknald die nu inmiddels x >5 is gegaan, dus ik hodl nog even door.
Vermoed via een ranglijstje op CMC of via het MC topic, weet ik niet meer.
Thanks. Duidelijk 😵💫iVibes schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:06:
[...]
Heb je uberhaupt al gekeken op Bitvavo?
[Afbeelding]
Begint wel vervelend te worden zo met steeds meer coins. Krijg steeds meer het idee dat het een manier is om meer fee te pakken omdat je nu weer moet tradeniVibes schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:06:
[...]
Heb je uberhaupt al gekeken op Bitvavo?
[Afbeelding]
Nee, ze dwingen je gewoon te hodlen..... niets mis mee...dylan_ schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:09:
[...]
Begint wel vervelend te worden zo met steeds meer coins. Krijg steeds meer het idee dat het een manier is om meer fee te pakken omdat je nu weer moet traden
Komt ie nu mee. Heb net mijn huis verkocht en alles hierin gepompt. Ik kom hier wel verwijtende berichten posten als het allemaal niet goed uitpakt.Taro schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:07:
[...]
Maar voor de volledigheid, er hoorde een /s of /i achter de all-in. Heb er wat BNB ingeknald die nu inmiddels x >5 is gegaan, dus ik hodl nog even door.
Ik neem je huis wel over voor een schappelijke prijs als $PETS naar 0 gaat, no worries.YES schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:11:
[...]
Komt ie nu mee. Heb net mijn huis verkocht en alles hierin gepompt. Ik kom hier wel verwijtende berichten posten als het allemaal niet goed uitpakt.
Als je dan in ieder geval nog wat staking zou krijgen…iVibes schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:10:
[...]
Nee, ze dwingen je gewoon te hodlen..... niets mis mee...
Ja dat kan dus niet als ik geen huis meer heb hè. Hoeveel IPA heb je op zeg..Taro schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:11:
[...]
Ik neem je huis wel over voor een schappelijke prijs als $PETS naar 0 gaat, no worries.
Geen IPA's, Brand Bock deze keer.YES schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:13:
[...]
Ja dat kan dus niet als ik geen huis meer heb hè. Hoeveel IPA heb je op zeg..
Prachtig artwork overigens die MicroPets, ik ben eigenlijk wel fan van die FrunkPuppy
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9Kio7CgbJVZjksa0VM1nQjew.jpg?f=user_large)
Wat een troep, afijn, in it for the gains, ga de komende dagen denk ik maar wat afromen.
Ah ja, bock, ook prima.Taro schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:15:
[...]
Geen IPA's, Brand Bock deze keer.
Prachtig artwork overigens die MicroPets, ik ben eigenlijk wel fan van die FrunkPuppy
[Afbeelding]
Wat een troep, afijn, in it for the gains, ga de komende dagen denk ik maar wat afromen.
Wat nou altseason, bockbierseizoen is wat we willen
Geinig hondje inderdaad, als je er lekker geld mee verdiend wordt ie nog mooier
Het is een pure speculatie munt.BansheeBoy schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:04:
Verwacht iemand nog wat van hond Shiba INU? Ik zit er redelijk in en denk dat hij nog wel gaat spoofen. Zou fijn zijn!
Als duistere machten vinden dat hij nog maar eens een keertje *10 doet, dan zal dat ook wel gebeuren.
Misschien morgen al, misschien eerder dan morgen.
Toch weer 50% verder gestegen hahaAlpina schreef op zondag 7 november 2021 @ 20:47:
[...]
Zou nu idd niet instappen, maar bij een goede dip toch de moeite om eens te bekijken 👍
Ah, dat wordt weer gezellig bij de Bruna komende week.
Ja gaat erg hard. Ben op 13 dollar ingestapt. Zit een serieus team achter met veel geld heb ik het idee (JP Morgan) Verwacht een deze dagen een eerste review van Guy (Coinbureau). Doet meestal ook wat leuks met de prijs.
Lol heb adv (en meer Oostblok digi cash bedrijven) ook gebruikt op btce om dezelfde reden, wex was een btce doorstart toch? Maar ik zie advcash meer als een PayPal (maar dan die van het Oostblok/Rusland), zo dringend funds er af is me net wat te overdreven. Maar liever geld in je zak dan bij zulke toko's ja. Het lag niet aan advcash die 90% het was wex die het probleem was toch?Rengdxng schreef op zondag 7 november 2021 @ 18:38:
[...]
ADV cash is wel aardig betrouwbaar, ik gebruikte het als route voor arbitrage een paar jaar geleden, enige probleem wat ik heb ervaren was toen WEX de withdrawals blockte rekende ADV ook een bizarre fee (iets van 90%).
Lang leve BTC.
[ Voor 8% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 07-11-2021 22:07 ]
Zal BTC nog even voor een leuke weekly close gaan?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
WhySoSerious schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:04:
Zie mijn avatar:)

KSM >500 soon.
Nvm
[ Voor 111% gewijzigd door MrMrq op 07-11-2021 22:21 ]
Maktub
Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:13:
Holy shit
Morgen is het maandag.
Maan dag
+10k candles here we come.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HzwSipNxxn0lIZSrMueT3pgL.gif?f=user_large)
Iemand een idee waar je in je polkadot wallet kan zien in welke crowdloans je mee doet?, tot nu toe kan ik dat enkel vinden via de Acala website zelf…
Hee, die wilde ik posten.
Maar kon hem niet vinden. Bedankt.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Voor jou ook een duimpje omhoog dan...Bushalte schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:18:
[...]
Hee, die wilde ik posten.
Maar kon hem niet vinden. Bedankt.
Even iets heel anders...
Wie denken jullie dat Satoshi Nakamoto is?
Je moet deze echt checken: YouTube: Bitcoin - Unmasking Satoshi Nakamoto
Dries Roelvink. Dat weet toch iedereen!dylan_ schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:23:
Even iets heel anders...
https://polkadot.js.org/a....io#/parachains/crowdloanXqlus1ve schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:16:
Iemand een idee waar je in je polkadot wallet kan zien in welke crowdloans je mee doet?, tot nu toe kan ik dat enkel vinden via de Acala website zelf…
Zondagen zijn belangrijker dan maandagen.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:13:
Holy shit
Morgen is het maandag.
Maan dag
+10k candles here we come.
Best bizar, in deze wereld van QR-codes, ip adressen die overal geregistreerd worden, cookie tracking, strenge KYC procedures en dan toch van de aardbodem verdwijnt. Het kan niet anders dan dat Satoshi iemand van Langley zelf is.dylan_ schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:23:
Even iets heel anders...
@Verwijderd is Satoshi, kan niet missen.dylan_ schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:23:
Even iets heel anders...
Sorry ik had duidelijker moeten zijn, in de android en ios app?
Verwijderd
Dan zou ik in mijn woonkamer een altaartje hebben waar ik iedere dag een kaarsje brand in ere van mezelf, en hardop de door mezelf geschreven whitepaper oplees...
Zo egocentrisch ben ik nu ook weer niet

Welles.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:34:
[...]
Dan zou ik in mijn woonkamer een altaartje hebben waar ik iedere dag een kaarsje brand in ere van mezelf, en hardop de door mezelf geschreven whitepaper oplees...
Zo egocentrisch ben ik nu ook weer niet
Zero.
Jawathebikdaarnouaanman! KSM gelockt, dus who caresTaro schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:09:
KSM >500 soon.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
2500 BTC opkopen om de 69K aan te tikken.
Wie doet dat even?
Wie doet dat even?
Verwijderd
Ik heb 1 keer Satoshi's naam vervangen door mijn eigen naam tijdens het ochtendritueel, om eens te kijken hoe dat nu voelde...
Kreeg meteen een enorm schuldgevoel die ik in zelfkastijding teniet heb gedaan door iedere openbare node hardop 10 satgegroetjes te geven.
'Moeder van Satoshi en Bitcoin, sats gegroet,
Blockchain vol van genade, de decentraalheid is met u. Gij zijt de gezegende onder de hodlers, en gezegend is de vrucht van uw schoot, want gij hebt de Redder van onze zielen gebaard.'
Das toch mooi? Als KSM nu richting de 16 USD ging heb je toch minder kans dat de koers >500 is als het unlocked.... Heb vanmiddag nog maar wat bijgekocht en tegen 12% weggezet.resusaapje schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:36:
[...]
Jawathebikdaarnouaanman! KSM gelockt, dus who cares
Bitcoin ook nog een extra zetje gegeven, heel benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet. Bitcoin moet nu echt snel >70k gaan laten zien, anders zie ik het somber in.
Ik lees dit nu pas, nu te laat zeker?WhySoSerious schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:36:
Wie doet dat even?
Onze hoog geëerde @Verwijderd doet dat toch wel even?WhySoSerious schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:36:
Wie doet dat even?
Ik wil het wel even voorschieten, maar zal ik jullie dan een tikkie sturen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!