700% = 7×
7 × 62000 = heul veul
Volgens mijn research gaat Bitcoin heul veul waard worden.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
700% = 7×
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat is precies wat iemand die wil verbergen dat hij dé Satoshi is, zou zeggen.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:34:
[...]
Dan zou ik in mijn woonkamer een altaartje hebben waar ik iedere dag een kaarsje brand in ere van mezelf, en hardop de door mezelf geschreven whitepaper oplees...
Zo egocentrisch ben ik nu ook weer niet
Hoeft maar 1 mafkees 400.000 USD voor 1 BTC neer te leggen en dan is het zover. Door schaarste of een fat finger xx miljard market buy bijv.NeoflexNL schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:56:
Q1 4 ton... de tandjes, hoe dan?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
[ Voor 92% gewijzigd door YES op 07-11-2021 23:05 ]
Ik snap nu wel waarom die 100K EOY noodzakelijk is opeens. Tering Jantje zeg.NeoflexNL schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:56:
Q1 4 ton... de tandjes, hoe dan?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Dan verkoop je de helft.KirovAir schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:11:
Pff lastig, 80% van mijn PF is per ongeluk BNB. Durf bijna niet meer te slapen na de rally van de afgelopen dagen en de halvering de vorige keer dat ie zo hoog stond.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
KirovAir schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:11:
Pff lastig, 80% van mijn PF is per ongeluk BNB. Durf bijna niet meer te slapen na de rally van de afgelopen dagen en de halvering de vorige keer dat ie zo hoog stond.
Of ga je niet slapen...
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
80% is huuge, alhoewel ik zeker wel geloof dat BNB naar de $1000+ gaat is het toch altijd een risico.KirovAir schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:11:
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2021 23:16 ]
nothing stops this train
Rond de 100k? Misschien iets lager?roflexx schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:07:
Stel hij gaat echt naar de 400k. Wat zou dan de bodem van de volgende bear worden?🤔
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Inderdaad. Slapen doen we wel weer in de bearmarket.
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 07-11-2021 23:16 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Trustuh!Gelukszoekr schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:15:
[...]
Inderdaad. Slapen doen we wel weer in de bearmarket.
Ik ga pitten mensen, tot morgen
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 07-11-2021 23:23 ]
nothing stops this train
Jaapie jaapie, hoe lang zitten we hier nu al..Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 22:52:
[...]
700% = 7×
7 × 62000 = heul veul
Volgens mijn research gaat Bitcoin heul veul waard worden.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik gok de 40 tot 60 zone. Maar gaat iig erg van de top afhankelijk zijn....en ook wanneer die top is.Gelukszoekr schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:14:
[...]
Rond de 100k? Misschien iets lager?
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Details.Stokstaart schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:47:
[...]
Jaapie jaapie, hoe lang zitten we hier nu al..
700% is een 8x![]()
Ik denk hetzelfde.. Jaar accumulatie rond dit niveau lijkt me voldoende basis voor de bodem van de komende crypto winter..anti elppa schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:57:
[...]
Ik gok de 40 tot 60 zone. Maar gaat iig erg van de top afhankelijk zijn....en ook wanneer die top is.
Ik zou best nog een keer terug willen naar 28k in de ekte beer.Stokstaart schreef op maandag 8 november 2021 @ 00:00:
[...]
Ik denk hetzelfde.. Jaar accumulatie rond dit niveau lijkt me voldoende basis voor de bodem van de komende crypto winter..
Ik sluit een wick ook zeker niet uit, zie maart 2020. Er is alleen narratief nodig maar die bedenken ze tegen die tijd wel weer..zwembroek schreef op maandag 8 november 2021 @ 00:03:
[...]
Ik zou best nog een keer terug willen naar 28k in de ekte beer.
Tussen 28k en 35k als uitschieter tijdens een bear prima. Maar eerst die blow off top.zwembroek schreef op maandag 8 november 2021 @ 00:03:
[...]
Ik zou best nog een keer terug willen naar 28k in de ekte beer.
Wow rugpull.KirovAir schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:11:
Als je voor ongeveer 10 okt op de wachtlijst stond, kun je jezelf referren voor 10% extra ACA. Zo niet, dan zul je iemand anders code moeten invullen en dan krijg je beiden 5%. Je kunt me PMen voor een codeJirure1984 schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:55:
Sta op het punt om een aantal DOTs in Acala crowdloan te steken. Waarbij het ingeven van een referral optioneel is. Waarom zou je dit wel of niet doen?
Alleen ETH sjokt er voorzichtig achteraan nog..Alcides schreef op maandag 8 november 2021 @ 01:29:
Btc pump, shitcoins dump. De leeuw moet weer even laten zien wie de baas is natuurlijk hehe.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
IRSArea schreef op maandag 8 november 2021 @ 05:45:
In welke coin(s) gaat Elon zijn $ 25 miljard insteken denken jullie?
Dogecoin, Ethereum of Bitcoin?
[ Voor 39% gewijzigd door keanu_ op 08-11-2021 06:41 ]
Waaraan zie je dat?, ik heb een enkele dagen geleden de CDC kaart gekoppeld aan Paypal maar dat verliep zonder issues. Ook het controle bedrag was een dag later terug geboekt.Bushalte schreef op maandag 8 november 2021 @ 06:47:
Crypto kaart alweer bevroren, nadat ik Paypal wilde toevoegen. Tenminste ik vermoed dat dat de reden is.
Great success.
Het koppelen lukte niet. Foutmelding over dat kaartuitgever iets niet accepteerde (of iets dergelijks). En later in de Crypto app zelf gecheckt en stond hij op bevroren.Xqlus1ve schreef op maandag 8 november 2021 @ 06:55:
[...]
Waaraan zie je dat?, ik heb een enkele dagen geleden de CDC kaart gekoppeld aan Paypal maar dat verliep zonder issues. Ook het controle bedrag was een dag later terug geboekt.
In ELON.Area schreef op maandag 8 november 2021 @ 05:45:
In welke coin(s) gaat Elon zijn $ 25 miljard insteken denken jullie?
Dogecoin, Ethereum of Bitcoin?
MOONDAGVerwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:13:
Goeie maandag!
nothing stops this train
En dat na de dikke CRO van afgelopen week.
Ik zie het als afleiding. Anders ga je maar de hele dag grafiekjes, getallen etc kijken…Kol Nedra schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:29:
ben op me werk nu en kijk naar mijn pf....... ehm waarom ga ik werken? 👀
ohja! meer fiat betekend meer BTC, got it 👍
Handjes boven de dekens…baba420 schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:47:
Heb zin in mijn bedje te blijven en naar groene btc dildo’s kijken op mn scherm.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
JaVerwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:57:
Hoe interpreteren jullie de tsunami Tweet van PlanB?
Bitcoin staat op zijn top en crashed als een golf in elkaar?
Tsunami van institutioneel geld als de spot ETF vandaag wordt goedgekeurd?
We verdrinken allemaal door zeespiegelstijging?
Just ride the waves.. that's itVerwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:57:
Bitcoin staat op zijn top en crashed als een golf in elkaar?
Tsunami van institutioneel geld als de spot ETF vandaag wordt goedgekeurd?
We verdrinken allemaal door zeespiegelstijging?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Een niet te stoppen golf van liquiditeiten die mij tot een eiland in de stille oceaan brengt, ondanks dat het allemaal wat fishy ruikt.Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:57:
[ Voor 3% gewijzigd door MrMrq op 08-11-2021 08:10 ]
Maktub
Verwijderd
Jouw telefoon heeft besloten dat worden met een hoofdletter geschreven dient te worden, zo lijkt het.Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:13:
Dergelijke groene kaarsen Worden meestal snel opgevolgd door rode.
Dit betekend dat in de nabije toekomst het hoger gaat Worden, of juist lager, of zijwaarts😎
Verwijderd
Maar is het een descending of ascending triangle?Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:13:
Dergelijke groene kaarsen Worden meestal snel opgevolgd door rode.
Dit betekend dat in de nabije toekomst het hoger gaat Worden, of juist lager, of zijwaarts😎
SEPA overboeking > FIAT > CRO kopen.jemoetwathe schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:12:
Hoe zetten jullie funds op je crypto.com wallet? Ik wil wat cro maken voor de kaart, maar dat lijkt toch wat lastig. Nu hoor ik dat er verschil zit tussen de exchange (website) en de app, klopt dat? Is het dus zo dat de fondsen op de exchange niet in je app staan? en andersom? Wat is de meest handige manier in nederland om cro te kopen?
Verwijderd
Ga me stuk lachen als je vandaag al gelijk krijgt.Gelukszoekr schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:30:
Nog 2 dagen mensen. Dan eindelijk die 69k btc. Dinsdag om 11:35. Zet maar in je agenda
Ik niet, want als zelfs @Gelukszoekr het niet meer kan voorspellen. Dan is het echt een dikke geiten bende... Dan is die hele crypto toch niet meer betrouwbaar? Een uur verschil prima.. Maar een dag?Verwijderd schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:19:
[...]
Ga me stuk lachen als je vandaag al gelijk krijgt.
UberLurker Departement #GG.
Die cryptotips van Roel worden steeds beter.Gelukszoekr schreef op zondag 7 november 2021 @ 19:30:
Nog 2 dagen mensen. Dan eindelijk die 69k btc. Dinsdag om 11:35. Zet maar in je agenda
Als ik inlog via de website en ik zit op het dashboard, dan staat er rechtsboven wallets.Xqlus1ve schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:16:
[...]
SEPA overboeking > FIAT > CRO kopen.
App wallet en exchange zijn inderdaad van elkaar gescheiden. Je moet CRO transfer uitvoeren tussen de wallet en exchange.
Ja.jemoetwathe schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:23:
[...]
Als ik inlog via de website en ik zit op het dashboard, dan staat er rechtsboven wallets.
Is die wallet anders dan de wallet in de app?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
5,1K maar dit jaar? Hoeveel liter azijn hebben die gasten gedronken?MicroWhale schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:27:
Voor de mensen die een lange termijn investering willen doen. Lees dit voor de gein even:
https://news.bitcoin.com/...is-year-over-50k-by-2030/
Kun je lekker achterover gaan hangen in plaats van elke ochtend gestressed wakker worden omdat je shitcoin met z'n dikke tech misschien gerugpulled is door z'n makers.
Fijne maandag verder!
Verwijderd
Geloof dat McAffee ook ooit eens zo'n voorspelling kracht bijgezet heeft met een weddenschap...MicroWhale schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:27:
Voor de mensen die een lange termijn investering willen doen. Lees dit voor de gein even:
https://news.bitcoin.com/...is-year-over-50k-by-2030/
Kun je lekker achterover gaan hangen in plaats van elke ochtend gestressed wakker worden omdat je shitcoin met z'n dikke tech misschien gerugpulled is door z'n makers.
Fijne maandag verder!
Heb je nu niet de neiging die long te sluiten en winst te pakken op dit punt? Ik vind het nu lastig in te schatten, gaan we nog een retest zien of knallen we straks gewoon door richting ATH..anti elppa schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:28:
heerlijk dit, ben blij dat ik niet de beer in mij de overhand heb laten nemen, en dat ik toch die long geopend heb 2 dagen terug. Heb de schuif inmiddels naar x10 gezet. Eens kijken waar we die weer gaan sluiten.
ja dat zou wellicht wel het beste zijn, maar ik probeer de laatste maanden veel minder trades te maken en gewoon zolang mogelijk te zitten. En aangezien ik nu heel veel ruimte naar onderen kan hebben laat ik hem open. Eigenlijk wil ik niet voor de 77k sluiten. Misschien nog wel verder.YES schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:31:
[...]
Heb je nu niet de neiging die long te sluiten en winst te pakken op dit punt? Ik vind het nu lastig in te schatten, gaan we nog een retest zien of knallen we straks gewoon door richting ATH..
Strong like bull!anti elppa schreef op maandag 8 november 2021 @ 08:32:
[...]
ja dat zou wellicht wel het beste zijn, maar ik probeer de laatste maanden veel minder trades te maken en gewoon zolang mogelijk te zitten. En aangezien ik nu heel veel ruimte naar onderen kan hebben laat ik hem open. Eigenlijk wil ik niet voor de 77k sluiten. Misschien nog wel verder.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq