Die crypto.com is wel regelmatig traag als stront, hebben jullie dat ook?
Een ponzischeme is pas een smerige ponzi, gadverdamme.
Oh, oud nieuws ondertussen.
Verkocht bij $610 toen en terug ingekocht bij $600.
Als ik dat nou een paar miljoenduizend keer kan herhalen, ben ik rijker dan Warren.
Totaal geen last van, maar ik gebruik het dan ook niet.Blik1984 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:09:
Zero.
Verwijderd
Misschien moeten we een NFT maken voor goud. Dat je dan eigenaarschap van goud vastlegt op de Blockchain. Dan leggen we al dat goud in een grote kluis bij een partij die we vertrouwen en handelen we gewoon NFTs in plaats van stom met goud lopen slepen als een stel paupers.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:56:
[...]
Winst is winst. Je kunt anders die muntjes wel hodlen tot je een ons weegt.
Alleen zo kut dat fiat een smerige ponzi is...
Had liever mijn muntjes winsten meteen in fysiek goud verzilverd.
Maarja. Digitaal --> Analoog.
Bitcoin fixes this gelukkig.
Dan kunnen we ook een soort locking scheme maken dat je rente krijgt als je je NFT bij specifieke kluizen laat liggen, en andere mensen kunnen dan goud lenen. Die centrale partij kan dan ook leningen uitschrijven met die NFTs als onderpand van die mensen die het gelockt hebben. Als men echt vertrouwen heeft in HODLers dat ze het goud niet in een andere kluis willen leggen, dan kun je zelfs meer NFTs uitgeven dan dat we goud als onderpand hebben liggen. Zo kunnen we meer waarde creeeren voor de HODLers!
Ik zeg top plan!
Correct, i.p.v. je bankrekening voeg je je crypto.com of je binance kaart aan paypal toe.Bushalte schreef op zondag 7 november 2021 @ 08:34:
[...]
Ik zat nog met deze post in gedachten. Bedoel je dat je je Crypto kaart dan koppelt aan je Paypal?
oke welke Tweaker gaat er winnen?
nothing stops this train
Er is een spaartopic?!😱Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 10:49:
[...]
De horror! Straks wordt het hier net zo suf als in het beleggingstopic! Of nog erger, het spaartopic.
HNT gaat lekker
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Hoop shitbomen in zo'n bos. In het midden staat meestal een Dikke Eik als opperboss.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:01:
Zal even offline, even een boswandeling maken met de fam.
Schijnt nogal een ponzi te zijn, zo'n bos.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Kinesis kan een uitweg zijn om je winst direct in goud om te zetten…Naast echt fysiek goud en vooral zilver gekocht te hebben, heb ik op hun exchange ook wat winst-USDTtjes omgezet in KAG en KAU…DYOR uiteraard maar ik vind het wel een interessant concept.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 11:56:
[...]
Winst is winst. Je kunt anders die muntjes wel hodlen tot je een ons weegt.
Alleen zo kut dat fiat een smerige ponzi is...
Had liever mijn muntjes winsten meteen in fysiek goud verzilverd.
Maarja. Digitaal --> Analoog.
Bitcoin fixes this gelukkig.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
inderdaad, het voelt vaak nog trager dan bitvavo. En soms crasht de app compleetBlik1984 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:09:
Verwijderd
Even de boel op stelten zetten daar.WhySoSerious schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:32:
[...]
Het spaartopic - Deel 3
Stuur je zo het adres van m'n wallet.
:strip_exif()/f/image/7SCdTxcLL3W1MrH67XIuURDK.jpg?f=fotoalbum_large)
Sparen is tenslotte een ponzi.
heb ff gekeken maar sparen volgens de oude monetaire methode is niet mijn ding 👀WhySoSerious schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:32:
[...]
Het spaartopic - Deel 3
Stuur je zo het adres van m'n wallet.
nothing stops this train
Verwijderd
Toch prachtig, dat je voor de grap dit concept uitschrijft, klassiek bankieren maar in plaats met stukjes papier crypto, en dan blijkt dat men het al gewoon doet.Ali Baba 1001 schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:38:
[...]
Kinesis kan een uitweg zijn om je winst direct in goud om te zetten…Naast echt fysiek goud en vooral zilver gekocht te hebben, heb ik op hun exchange ook wat winst-USDTtjes omgezet in KAG en KAU…DYOR uiteraard maar ik vind het wel een interessant concept.
Nu nog fractional reserve banking en de goudstandaard loslaten en het cirkeltje is weer rond.
Ja, en dat klopt ook. DOT heeft (eigenlijk) nog geen utility. Die is namelijk nu aan het uitrollen. Dus die overpricedheid zit er wel in ja. 50 dollar voor een muntje dat niks doet. Maar dan heb je met SOL en ADA ook twee goede te pakken, want SOL levert weinig op en ADA niks. Dus waarom betaal je er dan voor?Kol Nedra schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:01:
[...]
als je zo dus kijkt is DOT nog meer overpriced dan SOL?
jammer genoeg geen data over ADA... dus wat is verstandig, veiligste optie blijft dus toch BTC en ETH.
Precies de reden waarom 80% van mijn PF in BTC en ETH zitten.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Sparen is echt geweldig.
Als je het tenminste een tof idee vind dat je geld de komende jaren flink minder waard gaat worden, that is.
Als je het tenminste een tof idee vind dat je geld de komende jaren flink minder waard gaat worden, that is.
Voor mij niet nee. Voor sommigen hier vast wel, vandaar dat ik het deel; ik deel niet om er zelf wijzer van te worden.Prozaq schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:09:
[...]
Was dat plaatje echt een eye opener voor je? Toen ik een maand of 4 geleden in de crypto stapte was dit precies mijn mening over veel van die projectjes. En als ze al iets opleveren dan is het vaak nog een synthetisch bijproduct van hun eigen netwerk.
[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 07-11-2021 12:46 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zit er sterk over te denken mijn BNB maar eens te verkopen voor dat de Launchpad begint. Misschien later goedkoper terugkopen, al heeft dat eerder wel eens slecht uitgepakt.
Weet ook even niet wat te doen. Dat geschommel tussen de 59.5 en 62.5.. Straks komt @Taro weer met z’n hamertjes…veertje schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:02:
Zit er sterk over te denken mijn BNB maar eens te verkopen voor dat de Launchpad begint. Misschien later goedkoper terugkopen, al heeft dat eerder wel eens slecht uitgepakt.
Als ik alles verkoop, schiet hij naar nieuwe hoogtes. Blijf ik zitten waar ik zit, dan komt de ene na de andere rode paal
Goed weekend allen!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Yup. Gewoon maar HODL'en dan he.PlanR schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:18:
[...]
Weet ook even niet wat te doen. Dat geschommel tussen de 59.5 en 62.5.. Straks komt @Taro weer met z’n hamertjes…
Als ik alles verkoop, schiet hij naar nieuwe hoogtes. Blijf ik zitten waar ik zit, dan komt de ene na de andere rode paal![]()
Goed weekend allen!
Ik wou even de ravage zien die je daar hebt aangericht maar helaas is de mod er al doorheen gegaanVerwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:41:
[...]
Even de boel op stelten zetten daar.[Afbeelding]
Sparen is tenslotte een ponzi.

Nee hoor, die advertenties zijn getarget op jou. Valt nog mee dusKhaelos schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:23:
[Afbeelding]
Als dit soort dingen langskomen moesten we uitstappen toch?
Iemand al wat met Acala gedaan via je Polkadot.js wallet?
doopie crash YouTube: Social Credit Score Test With John XinaKol Nedra schreef op zondag 7 november 2021 @ 12:18:
oke welke Tweaker gaat er winnen?![]()
[YouTube: BESTE TRADER DOOPIECASH 2021]
YouTube: Social Credit meme 4K

YouTube: how to increase social credit
[ Voor 44% gewijzigd door A87 op 07-11-2021 13:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Die ads op de billboards langs de snelweg zijn wat breder getarget, maar naar mijn gevoel ook al minstens een jaar te zien.Ray_ schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:37:
[...]
Nee hoor, die advertenties zijn getarget op jou. Valt nog mee dus
Blijf het raar vinden om Bitcoin advertenties op tv te zien ook.
Mensen hier met XRP? Lees er veel over op facebook. Nietszeggends dat wel. Staat nog een stuk van zijn alltimehigh.
In mijn ogen een munt die wel eens een gekke sprong kan gaan maken.
@Blaim jepp!
@Blaim jepp!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Tegenwoordig zie je toch overal Crypto reclame? De F1 staat er vol mee (cashapp, FTX, Crypto.com zo uit mijn hoofd), ik hoor van alles op de radio erover, (reguliere) TV kijk ik niet dus geen idee, maar denk dat we dat stadium voorbij zijn dat de reclames leidraad zijn voor een komende bearmarketVerwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:42:
[...]
Die ads op de billboards langs de snelweg zijn wat breder getarget, maar naar mijn gevoel ook al minstens een jaar te zien.
Blijf het raar vinden om Bitcoin advertenties op tv te zien ook.
Nu ook in stadions in de eredivisie.metallicattim schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:01:
[...]
Tegenwoordig zie je toch overal Crypto reclame? De F1 staat er vol mee (cashapp, FTX, Crypto.com zo uit mijn hoofd), ik hoor van alles op de radio erover, (reguliere) TV kijk ik niet dus geen idee, maar denk dat we dat stadium voorbij zijn dat de reclames leidraad zijn voor een komende bearmarket
:{ ²
Heeft xrp usecase?PlanR schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:51:
Mensen hier met XRP? Lees er veel over op facebook. Nietszeggends dat wel. Staat nog een stuk van zijn alltimehigh.
@Blaim jepp!
Ken ook iemand die vol in XRP zit, prachtige verhalen. Vervolgens vraag ik om een bron maar dat blijft tot nu toe uit.
Ben dus ook wel benieuwd. Enige usecase die ik op dit moment zie ik gokken of ze de rechtzaak winnen/verliezen en daar proberen wat mee te verdienen. Maar ik ben verder niet heel bekend met XRP dus ik laat me graag corrigeren.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 07-11-2021 14:15 ]
Ze investeren veel in betaalverkeer faciliteren in Azië. Maar dat zijn natuurlijk ook loze initiatieven als ze de rechtszaak verliezen. Totdat daar wat meer perspectief op zit, houd ik m'n fiat nog even aan.Nopheros schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:14:
[...]
Ken ook iemand die vol in XRP zit, prachtige verhalen. Vervolgens vraag ik om een bron maar dat blijft tot nu toe uit.
Ben dus ook wel benieuwd. Enige usecase die ik op dit moment zie ik gokken of ze de rechtzaak winnen/verliezen en daar proberen wat mee te verdienen. Maar ik ben verder niet heel bekend met XRP dus ik laat me graag corrigeren.
Niet geheel waar m.b.t. usecase. Ze zijn wel met meerdere banken ver qua remittance payments. Dit wil zeggen dat bijvoorbeeld mensen uit de phillepijnen in Japan werken echter om hun geld over te boeken naar het eigen land zijn ze afhankelijk van bijvoorbeeld western union met enorme fee's. XRP wil dit oplossen. (google op remittance payments xrp).Nopheros schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:14:
[...]
Ken ook iemand die vol in XRP zit, prachtige verhalen. Vervolgens vraag ik om een bron en krijg ik niets.
En ja.. iedereen speculeert ook op de rechtszaak. Ook al is het goed voor XRP dat ze winnen maar het is ook enorm belangrijk voor de hele cryptosector.
Yup wat flufjes vastgezet. Iemand enig idee of/wanneer de anderen beschikbaar komen op de mobiele Polkawallet?Xqlus1ve schreef op zondag 7 november 2021 @ 13:39:
Iemand al wat met Acala gedaan via je Polkadot.js wallet?
Geld verplaatsen tussen exchanges die geen USDT of XMR hebben
Dat kan idd een usecase zijn voor de toekomst. Echter zijn er ook al alternatieven voor Wester Union zoals bijv. Remitly waar de kosten veel lager zijn. Toevallig komt mijn vrouw uit de Filipijnen dus heb het even gevraagd wat ze gebruiktthefox231 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:19:
[...]
Niet geheel waar m.b.t. usecase. Ze zijn wel met meerdere banken ver qua remittance payments. Dit wil zeggen dat bijvoorbeeld mensen uit de phillepijnen in Japan werken echter om hun geld over te boeken naar het eigen land zijn ze afhankelijk van bijvoorbeeld western union met enorme fee's. XRP wil dit oplossen. (google op remittance payments xrp).
En ja.. iedereen speculeert ook op de rechtszaak. Ook al is het goed voor XRP dat ze winnen maar het is ook enorm belangrijk voor de hele cryptosector.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 07-11-2021 14:27 ]
Yep, ik denk dat de bekendheid nu dusdanig is dat het geen echte invloed meer heeft tegenover 3-4 jaar geleden.
De gehele marketcap van crypto is een factor 10-15 gestegen sinds 2017, dat is ook door de grotere jongens iets lastiger zomaar te beïnvloeden lijkt me.
Totdat 1 van de grote jongens 25.000 BTC via een market sell verkoopt.metallicattim schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:34:
[...]
Yep, ik denk dat de bekendheid nu dusdanig is dat het geen echte invloed meer heeft tegenover 3-4 jaar geleden.
De gehele marketcap van crypto is een factor 10-15 gestegen sinds 2017, dat is ook door de grotere jongens iets lastiger zomaar te beïnvloeden lijkt me.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Want dat gebeurd met regelmaat ook.zwembroek schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:44:
[...]
Totdat 1 van de grote jongens 25.000 BTC via een market sell verkoopt.
Dik 1 miljard Euro? #doubtzwembroek schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:44:
[...]
Totdat 1 van de grote jongens 25.000 BTC via een market sell verkoopt.
Heeft iemand een idee waarom CEL het zo matig doet? Ze gaan al een flinke tijd naar beneden. Celsius is als ik mij niet vergis groeiende en hun tokenomics lijken mij ook in orde. Nexo gaat naar mijn idee juist weer onverklaarbaar hard omhoog.
Ah mooi, we hebben dezelfde top6, dat stelt me gerustTaro schreef op zondag 7 november 2021 @ 09:44:
[...]
Ik zit al enige tijd-all in en handel met BTC en ETH. De PF is verdeeld over:
- BTC
- ETH
- SOL (Staking)
- BNB (Deel in locked staking, rest in Binance Earn)
- DOT (Staking)
- KSM (Parachains, dus locked)
- CHR (Nog 11 dagen locked voor 22.3% APY, dan omwisselen voor iets hierboven)
- FTM
- FLOKI
- MicroPets (Schaam ik mij niet voor, gaat prima met +97% vandaag
)
Toch mis ik nog wat: de tokens uit de KSM parachains? Is dat bij jou een verwaarloosbaar aantal? Welke had je gekozen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb KSM in Kilt gedrukt, ook in anderen, maar die gingen niet door. Om eerlijk te zijn zal Kilt mij een worst wezen, ik dwing mijzelf op verschillende manieren om te holden... Man, wat ben ik daar slecht in.resusaapje schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:04:
[...]
Ah mooi, we hebben dezelfde top6, dat stelt me gerust
Toch mis ik nog wat: de tokens uit de KSM parachains? Is dat bij jou een verwaarloosbaar aantal? Welke had je gekozen?
Heb nog geen opbrengsten uit een parachain gehad, daar doe ik het ook niet direct voor, al is het natuurlijk leuk als ik er wat aan over houd.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wat denken jullie van celr nog steeds niet echt door gebroken goed moment om in te stappen voor korte termijn of hodl ?
LOL, I feel the painTaro schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:10:
[...]
Ik heb KSM in Kilt gedrukt, ook in anderen, maar die gingen niet door. Om eerlijk te zijn zal Kilt mij een worst wezen, ik dwing mijzelf op verschillende manieren om te holden... Man, wat ben ik daar slecht in.
Heb nog geen opbrengsten uit een parachain gehad, daar doe ik het ook niet direct voor, al is het natuurlijk leuk als ik er wat aan over houd.
Daarom gaat ook een aardig deel van mijn PF nu in DOT parachains. Twee jaar lang kan ik er niet aankomen. Heerlijk! En ondertussen kunnen de tokens die dat oplevert weer allerlei dingen waar ik geen verstand van heb en wat ik me dan eigen moet/wil maken. Hodl en kennis: win-win
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
POLKADOT gaat weer proberen een ATH te maken
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
BNB heeft ook nog 24 dollar te gaan naar ATH
Jongens! Ik heb de floki opvolger gevonden! Sharpei ! Oh shit verkeerde topic.
Ervaringen met het houden van honden (pics ok)roflexx schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:30:
Eén woord klopt wel 🙂roflexx schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:30:
Weet iemand wat het verschil is tussen de standaard en de liquid variant?Ali Baba 1001 schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:22:
[...]
Yup wat flufjes vastgezet. Iemand enig idee of/wanneer de anderen beschikbaar komen op de mobiele Polkawallet?
Je krijgt in geval van de laatste IcDot. Klinkt verdacht veel hetzelfde als de Bdot van Binance.
Wat zou een reden zijn om niet voor liquid te kiezen?
600 miljoen cap erbij inmiddels.RaptorXS schreef op zondag 7 november 2021 @ 01:59:
[...]
Marketcap is geen argument en verkoop die zooi maar als je winst hebt. Als bagholder voor de toekomst blijven lijkt me weinig winstgevend
What is Kadena?
Kadena’s public blockchain is a braided, high-throughput Proof of Work system that runs Chainweb, a sharded and scalable layer-1 protocol that delivers groundbreaking security and throughput. Our project exists to solve the challenges that have impeded widespread adoption to date through our fast, secure, and scalable blockchain network and smart contract language Pact. Finally, we are planning to launch the very first multi-protocol DEX with free gas, which will provide an attractive off-ramp from Ethereum for projects and users looking for lower gas fees as well as tokens from Polkadot, Terra, Celo and other protocols
:strip_exif()/f/image/0ISAbIwZJtf1qVFJi9fJrqGy.jpg?f=fotoalbum_large)
Doges hodlen?
Ik kijk wel uit.
Edit: ik zie op de eerste pagina al een post uit 2009, van iemand die Shiba Inu heeft. Die zal wel loaded zijn, als je er zó vroeg bij was.
Hoe zit het met die weekly close vanavond, @WhySoSerious? 69k?
[ Voor 20% gewijzigd door MrMrq op 07-11-2021 15:41 ]
Maktub
Ben klaar voor moon, al het geld mag in btc zodat we naar 100k gaan!
He gatsie. Je zal KSM maar tegen zo'n 300 Euro (sorry!) hebben verkocht, en het in BTC hebben gestopt. In plaats van 115 euro(!) per munt extra, sta je nu dus net quitte omdat je BTC in een belachelijke spike hebt gekocht. Wel een beetje de miskleun van dit jaar geweest.
Voordeel is wel dat ik van mijn enige munt af ben die ik in Euro's rekende, omdat ik altijd met de staking rewards mijn boodschappen financierde en die niet in USD kon afrekenen.
Voordeel is wel dat ik van mijn enige munt af ben die ik in Euro's rekende, omdat ik altijd met de staking rewards mijn boodschappen financierde en die niet in USD kon afrekenen.
3 flufjes ingezet op de crowdloans,
Acala, Moonbeam en Astar (zowel via de polkadot wallet en Binance) ben benieuwd!
Acala, Moonbeam en Astar (zowel via de polkadot wallet en Binance) ben benieuwd!
My 2 cents...met wat fantasy zou je een bullisch flag kunnen zien (zelf vind ik die niet passen)...ik denk dat hij ergens support gaat vinden tussen 0.09 en 0.11 en daar een tijdje blijft hangen (tenzij er nog iets van news komt...). Ik zelf zou pas instappen als hij 0.12 goed heeft doorbroken...(mocht ik intresse maar kans is klein)...Philtjens schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:14:
Wat denken jullie van celr nog steeds niet echt door gebroken goed moment om in te stappen voor korte termijn of hodl ?
Waar is die ouwe celr shiller die em niet wegdoet onder de 1dollar?
Ben aan het dca-en. Maar hij kan idd zo naar de $0.09 als er geen nieuws uit komt.Philtjens schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:14:
Ik heb de Fearless wallet ook gedownload en daar staan meer Kusama crowdloans op dan op de Polkawallet…oa Quartz, Sakura, Mars. (Polkadot crowdloans daarentegen nog leeg.)Xqlus1ve schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:02:
3 flufjes ingezet op de crowdloans,
Mars, die moeten we hebben! Nu nog een project dat Rocket heet en off we go!
Heb momenteel 0 KSM, en dat zal voorlopig zo ook wel blijven. Laat ik eerst maar een leuke winsten pakken voordat ik me pf ga uitbreidenAli Baba 1001 schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:15:
[...]
Ik heb de Fearless wallet ook gedownload en daar staan meer Kusama crowdloans op dan op de Polkawallet…oa Quartz, Sakura, Mars. (Polkadot crowdloans daarentegen nog leeg.)
Mars, die moeten we hebben! Nu nog een project dat Rocket heet en off we go!
Wel een onwijs verkapte wijze om opwarming van de aarde onder ons aandacht te brengen.Bumpy_NL schreef op zondag 7 november 2021 @ 14:58:
Heeft iemand een idee waarom CEL het zo matig doet? Ze gaan al een flinke tijd naar beneden. Celsius is als ik mij niet vergis groeiende en hun tokenomics lijken mij ook in orde. Nexo gaat naar mijn idee juist weer onverklaarbaar hard omhoog.
Gelukkig is er in Glasgow besloten om de aarde wat minder te laten opwarmen. Dat heeft direct effect gehad op de koers van dit muntje.
op Kraken kun je nu ook je inleg aan de parachains DOT toevoegen.....maar de kosten zijn aan fees 10%
Kraken slaat hier de plank mis aangezien Binance 0% aan fee vraagt
nothing stops this train
Tis niet omdat mijn buurman iemands schoenen gratis poetst, dat ik dat ook moet doen.Kol Nedra schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:28:
op Kraken kun je nu ook je inleg aan de parachains DOT toevoegen.....maar de kosten zijn aan fees 10%
Liever 5 schoenen poetsen voor centjes dan 50 voor niks
Over Shiba Inu gesproken.. ICP lijkt sinds een paar dagen vergelijkbare grafieken te tonen als SHIB voor de pump.MrMrq schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:39:
[...]
Doges hodlen?
Ik kijk wel uit.
Edit: ik zie op de eerste pagina al een post uit 2009, van iemand die Shiba Inu heeft. Die zal wel loaded zijn, als je er zó vroeg bij was.
Hoe zit het met die weekly close vanavond, @WhySoSerious? 69k?
Laten we het hopen haha. Voor 150 per munt gekocht...merauder schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:39:
[...]
Over Shiba Inu gesproken.. ICP lijkt sinds een paar dagen vergelijkbare grafieken te tonen als SHIB voor de pump.
Poging nummer vijf om de trend te doorbreken, komop!
/f/image/IHyrgrtIwpvyWf5m95cNjoEt.png?f=fotoalbum_large)
Edit: nou die candle staat. Nu proberen door te stomen naar 62.2k en daar dan ook maar meteen doorheen, stel ik voor. Vanavond 69k! (ja of niet natuurlijk)
/f/image/j6XXlDGB6BxEmqFF1H6pFCCO.png?f=fotoalbum_large)
Edit 2: dat is snel, nu al tegen de resistance op 62.2k aan
/f/image/IHyrgrtIwpvyWf5m95cNjoEt.png?f=fotoalbum_large)
Edit: nou die candle staat. Nu proberen door te stomen naar 62.2k en daar dan ook maar meteen doorheen, stel ik voor. Vanavond 69k! (ja of niet natuurlijk)
/f/image/j6XXlDGB6BxEmqFF1H6pFCCO.png?f=fotoalbum_large)
Edit 2: dat is snel, nu al tegen de resistance op 62.2k aan
[ Voor 41% gewijzigd door YES op 07-11-2021 17:14 ]
Bizarre fee inderdaad. Kan je beter alles op Binance zetten en via daar hetzelfde doen voor 0 fee.Kol Nedra schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:28:
When 10K candle (bij voorkeur groen, 30K rode candle mag ook).
Overpriced? Jonge markt... enorm potentieel... altijd maar meer jonge mensen die erbij komen en geen zin hebben om aandelen tegen een mogelijke 3 procent op jaarbasis binnen te halen...
We staan nog maar aan het begin... binnen 5-10 jaar heeft elke jongere crypto...
Denken jullie daar dan anders over?
We staan nog maar aan het begin... binnen 5-10 jaar heeft elke jongere crypto...
Op wie is deze reactie gericht. Je doet het overkomen alsof de meerderheid hier sceptisch is over (de toekomst van) crypto.happymoon schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:16:
Overpriced? Jonge markt... enorm potentieel... altijd maar meer jonge mensen die erbij komen en geen zin hebben om aandelen tegen een mogelijke 3 procent op jaarbasis binnen te halen...
Daarnet wou ik Bnb van trust wallet naar metamask verzenden.
Blijkbaar zat ik in de Eth en heb ik daar de link gekopieerd.
Nu komt het geld er maar niet op maar als ik de link van Eth vergelijk met Bnb op metamask is deze identiek, hoelang duurt het normaal voor dit afgerond is? Van Binance naar trust waq op 1 min gepiept. Of heb ik iets fout gedaan en is het adios centjes?
Blijkbaar zat ik in de Eth en heb ik daar de link gekopieerd.
Nu komt het geld er maar niet op maar als ik de link van Eth vergelijk met Bnb op metamask is deze identiek, hoelang duurt het normaal voor dit afgerond is? Van Binance naar trust waq op 1 min gepiept. Of heb ik iets fout gedaan en is het adios centjes?
Jij niet dan? BTC gaat gewoon weer naar 6 cent.YES schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:18:
[...]
Op wie is deze reactie gericht. Je doet het overkomen alsof de meerderheid hier sceptisch is over (de toekomst van) crypto.
Geitenponzi.
@Ferry Bouman Probeer even van netwerk te wisselen (ERC-20 mainnet naar BSC Smartchain), dan kan je er waarschijnlijk weer bij.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Is allemaal gewoon een vieze geitenponziBootjeVaren schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:19:
[...]
Jij niet dan? BTC gaat gewoon weer naar 6 cent.
Ja. Daar denk ik anders over. Ik verwacht dat er rustig aan steeds meer regulatie zal komen. Hierdoor zal dit "wilde westen" minder spectaculair worden. Projecten zullen beter op waarde beoordeeld worden en hopelijk ook geadopteerd worden door de functionaliteit en niet de prijs. Bitcoin zal ergens in die periode goud flippenhappymoon schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:16:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben nieuw, kan je me even wegwijs maken?Taro schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:19:
@Ferry Bouman Probeer even van netwerk te wisselen (ERC-20 mainnet naar BSC Smartchain), dan kan je er waarschijnlijk weer bij.
Voeg BSC als netwerk toe aan je MetaMask:Ferry Bouman schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:23:
[...]
Ik ben nieuw, kan je me even wegwijs maken?
https://academy.binance.c...sk-to-binance-smart-chain
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bovenaan in je wallet, kun je van netwerk veranderen.Ferry Bouman schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:23:
[...]
Ik ben nieuw, kan je me even wegwijs maken?
Moet dit nu op smart chain zetten.
Heb het gevoel dat onderhand iedere jongere het al heeft. Zit net in die chaos van monkeytown, maar tafeltje verder zat een groepje jonge ouders die zaten te klagen over Bitvavohappymoon schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:16:

Dat crypto is naar mijn gevoel meer ingeburgerd dan sommigen denken want de meerderheid van mijn familie en schoonfamilie kent Jaapio heeft crypto.
[ Voor 6% gewijzigd door Katseviool op 07-11-2021 17:30 ]
En minder memecoins in de top 100?Gelukszoekr schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:21:
[...]
Ja. Daar denk ik anders over. Ik verwacht dat er rustig aan steeds meer regulatie zal komen. Hierdoor zal dit "wilde westen" minder spectaculair worden. Projecten zullen beter op waarde beoordeeld worden en hopelijk ook geadopteerd worden door de functionaliteit en niet de prijs. Bitcoin zal ergens in die periode goud flippen
In mijn omgeving ben ik 1 van de weinige die in crypto zit. In mn familie ben ik de enige. In mn vriendengroep ook. Op mn werk 1 collega die in crypto zit. De rest vind het allemaal eng of teveel moeite, of te ingewikkeld.Katseviool schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:28:
[...]
Heb het gevoel dat onderhand iedere jongere het al heeft. Zit net in die chaos van monkeytown, maar tafeltje verder zat een groepje jonge ouders die zaten te klagen over Bitvavo
Dat crypto is naar mijn gevoel meer ingeburgerd dan sommigen denken want de meerderheid van mijn familie en schoonfamilie kent Jaapio heeft crypto.
Indirect zeg ik dat toch al
Volgens mij moet er een verschuiving gaan plaatsvinden van "beleggingsspeeltje van de rijke elite" tot "wereldwijd breed geaccepteerde en gewaardeerde techniek"roflexx schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:34:
[...]
In mijn omgeving ben ik 1 van de weinige die in crypto zit. In mn familie ben ik de enige. In mn vriendengroep ook. Op mn werk 1 collega die in crypto zit. De rest vind het allemaal eng of teveel moeite, of te ingewikkeld.
Zoals iemand eerder hier al aangaf. De meeste munten zijn een restproduct van de oplossing.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
Over een jaar of 10 scant iedereen zijn volle boodschappenwagentje met een QR verbonden aan een smartcontract, instant 3% cashback en je complete kosten alweer terug omdat Albert Heijn token 15% pumpt zodra je de winkel uit loopt.
Je hoeft niet meer te werken want je loon komt uit proof of stake, en geeft een 25760% APY (met compound).
Robots doen het werk en via voting met governence tokens kun je voorrang krijgen op diensten.
Nocoiners zitten in kampen en minen de grondstoffen om robots te bouwen. 95% van deze groep bestaat uit boomers en mensen uit arme landen.
El-Salvador is het eerste land met multi-layer landscape dankzij anti-zwaartekracht foundations, gefixt dankzij Bitcoin.
Elon musk en alle Floki hodlers wonen in een kolonie op Mars en cirklejerken de hele dag hun BSC shitcoins aan elkaar.
De FED print nog steeds miljarden dollars per dag maar 'Merica is omringd door muur en alle landen mogen daar gratis hun chemisch en elektronisch afval dumpen.
De noordpool is omgetoverd tot 1 grote kerncentrale waarmee Google, FaceBook, Apple en Amazon Bitcoin minen. Dat het niet decentraal meer is geeft niemand nog ene fuck om.
Kinderen die worden geboren met een QR in de nek dankzij het vaccin, komen meteen als NFT op de globale geboorte blockchain en krijgen vanaf het 1e jaar nutteloze airdrops van DOT parachain auctions om mee te speculeren. Dit leren ze op virtual reality scholen vanaf hun 4e jaar, alle kennis van de wereld wordt decentraal bewaard op het Ethereum netwerk en op je 12e jaar krijg je een samsung brain upgrade in je hersenen waarbij alle kennis instant wordt gedownload.
Early adaptors (wij dus) wonen in El-Salvador in zwevende ivoren torens die de vorm van lambo's hebben, op de top layer anti gravity laag. Ieder met complete 4 uurse wegwerp harem en gratis inside info op alle 4 miljard tokens en coins die per dag uitkomen.
Dikke tech, dikke toekomst.
Je hoeft niet meer te werken want je loon komt uit proof of stake, en geeft een 25760% APY (met compound).
Robots doen het werk en via voting met governence tokens kun je voorrang krijgen op diensten.
Nocoiners zitten in kampen en minen de grondstoffen om robots te bouwen. 95% van deze groep bestaat uit boomers en mensen uit arme landen.
El-Salvador is het eerste land met multi-layer landscape dankzij anti-zwaartekracht foundations, gefixt dankzij Bitcoin.
Elon musk en alle Floki hodlers wonen in een kolonie op Mars en cirklejerken de hele dag hun BSC shitcoins aan elkaar.
De FED print nog steeds miljarden dollars per dag maar 'Merica is omringd door muur en alle landen mogen daar gratis hun chemisch en elektronisch afval dumpen.
De noordpool is omgetoverd tot 1 grote kerncentrale waarmee Google, FaceBook, Apple en Amazon Bitcoin minen. Dat het niet decentraal meer is geeft niemand nog ene fuck om.
Kinderen die worden geboren met een QR in de nek dankzij het vaccin, komen meteen als NFT op de globale geboorte blockchain en krijgen vanaf het 1e jaar nutteloze airdrops van DOT parachain auctions om mee te speculeren. Dit leren ze op virtual reality scholen vanaf hun 4e jaar, alle kennis van de wereld wordt decentraal bewaard op het Ethereum netwerk en op je 12e jaar krijg je een samsung brain upgrade in je hersenen waarbij alle kennis instant wordt gedownload.
Early adaptors (wij dus) wonen in El-Salvador in zwevende ivoren torens die de vorm van lambo's hebben, op de top layer anti gravity laag. Ieder met complete 4 uurse wegwerp harem en gratis inside info op alle 4 miljard tokens en coins die per dag uitkomen.
De Lambo’s zijn over 10 jaar een vage herinnering . Daar zorgt Gretha wel voor.
Dit klinkt fucking goed imoVerwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:49:
Over een jaar of 10 scant iedereen zijn volle boodschappenwagentje met een QR verbonden aan een smartcontract, instant 3% cashback en je complete kosten alweer terug omdat Albert Heijn token 15% pumpt zodra je de winkel uit loopt.
De FED print nog steeds miljarden dollars per dag maar 'Merica is omring door muur en alle landen mogen daar gratis hun chemisch en elektronisch afval dumpen.
Ooit gedacht om kinderboekenschrijver te worden? Gegarandeerd een bestseller.Verwijderd schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:49:
You will own No Lambo and be happy !merauder schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:51:
Verwijderd
Ja zeker ben hier druk mee bezig.-Muncky- schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:56:
[...]
Ooit gedacht om kinderboekenschrijver te worden? Gegarandeerd een bestseller.
De AIVD ondermijnt helaas iedere vorm van contact met de buitenwereld.
Dit topic is het enige wat ik nog kan bereiken via encrypted VPN.
Ik heb liever dat Gretha een vage herinnering is dan.merauder schreef op zondag 7 november 2021 @ 17:51:
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Knip
[ Voor 97% gewijzigd door streamnl op 07-11-2021 18:07 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!