Frax zorgt er op deze dag voor dat mijn PF nog netjes in het groen staat. Wat een airdrop gerucht al niet kan doen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eClyki1bKTYaccb4yzvVFd1m.png?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Zo kwam ik deze laatst tegen: (Let op: bevat wel behoorlijk grafische oorlogs beelden)Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:24:
ik dacht ik ga eens een zeer oude crypto video bekijken zoals deze: (10 april 2019)
[YouTube: 📈Staking Crypto, Een Passief Inkomen ! | Doopie Cash]
prachtig eigenlijk dat er zoveel veranderd is. en dit is 2-3 jaar geleden, je kan je dan niet voorstellen wat er dan bijvoorbeeld in 2024 in cryptospace is
Dit stukje over Ethereum ook prachtig en zegt genoeg dat je niet kan voorspellen wat er gaat gebeuren![]()
[YouTube: 💎De Top 5 Altcoins voor 2020!! | Doopie Cash | Crypto & Bitcoin]
Op naar de +- 48.250 en dan weer lekker 45k. Hopelijk is dan China klaar met het verkopen van alle BTC die voor het einde van jaar van Huobi af moeten en dan kunnen we eindelijk verder omhoog!
javeertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:44:
Vraagje aan de Nexo gebruikers. Klopt het dat je als platinum tier kan lenen tegen 0% APR en dus weer rente kan krijgen over het geleende geld?
Je kan volgens mij maar ongeveer 20% van wat je bij NEXO hebt hebt tegen 0% lenen hè. Dat gaat bij mij zeker niet om miljarden of zelfs miljoenen.mannowlahn schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:06:
[...]
What’s the catch? Iedereen naar platinum willen krijgen en dat levert dan net iets meer op dan het verlies wat ze hebben door 0% Apy? Dit klinkt wel als een zorgelijke situatie waar je straks op papier miljarden hebt uitstaan die in de basis veel en veel minder zijn.
De kans is groot dat ze op stables een hogere APY krijgen in DeFi farms dan dat ze uitkeren, waardoor er voldoende marge om een bepaalde groep gratis te kunnen laten lenen.mannowlahn schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:06:
[...]
What’s the catch? Iedereen naar platinum willen krijgen en dat levert dan net iets meer op dan het verlies wat ze hebben door 0% Apy? Dit klinkt wel als een zorgelijke situatie waar je straks op papier miljarden hebt uitstaan die in de basis veel en veel minder zijn.
Een ander klein risico is dat als de waarde van de NEXO token daalt, je in een andere tier kan komen. Waarbij je wel rente gaat betalen. Al is dat nog heel schappelijk en oplosbaar. Maar toch wel belangrijk om je te realiseren.jvel92 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:12:
[...]
De kans is groot dat ze op stables een hogere APY krijgen in DeFi farms dan dat ze uitkeren, waardoor er voldoende marge om een bepaalde groep gratis te kunnen laten lenen.
Wat is het risico? Lastig in te schatten zonder dat je weet waar ze aan het farmen zijn.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
[ Voor 10% gewijzigd door MrFX op 30-12-2021 14:18 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ja, dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, maar dat is inderdaad ook een flinke adder onder het gras. Meteen de reden waarom ik dergelijke platformen niet gebruik, voor mij allemaal niet enorm transparant.veertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:16:
[...]
Een ander klein risico is dat als de waarde van de NEXO token daalt, je in een andere tier kan komen. Waarbij je wel rente gaat betalen. Al is dat nog heel schappelijk en oplosbaar. Maar toch wel belangrijk om je te realiseren.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ga je zelf ook een voorspelling doen?Jedi_Pimp schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:46:
[...]
Iedereen die een specifieke prijs koppelt aan een specifiek moment in de tijd, moet je hard vandaan rennen.
Dat gezegd hebbende, ik wil nog steeds wel een NYE contest doen hierzo. BTC en ETH op 31-12-2021 00:00h CET. Kent iemand een tool waarmee dit makkelijk kan? Niet zo'n zin om een Excel bij te gaan houden
Nee hij is hard weggerend van iedereen die een specifieke prijs koppelt aan een specifiek moment in de tijd.
Kan ie nog wel als een ware hypocriet een voorspelling doen!Darrell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:04:
[...]
Nee hij is hard weggerend van iedereen die een specifieke prijs koppelt aan een specifiek moment in de tijd.
Rapporteren die piegem.YES schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:06:
[...]
Kan ie nog wel als een ware hypocriet een voorspelling doen!
Je onderpand word als colleteral weggezet. Daar krijg je dus geen rente meer over. Dus stel je gebruikt 1000 usdc om 200 usdc te lenen krijg je geen rente meer over je 1000 usdc. Staat veel over op reddit over mensen die dachten gratis geld te krijgen.veertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:44:
Vraagje aan de Nexo gebruikers. Klopt het dat je als platinum tier kan lenen tegen 0% APR en dus weer rente kan krijgen over het geleende geld?
Ah duidelijk, bedankt.Flexion1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:36:
[...]
Je onderpand word als colleteral weggezet. Daar krijg je dus geen rente meer over. Dus stel je gebruikt 1000 usdc om 200 usdc te lenen krijg je geen rente meer over je 1000 usdc. Staat veel over op reddit over mensen die dachten gratis geld te krijgen.
Klopt het dat dit in het verleden heeft geleid tot een flinke BTC prijsdaling?MrFX schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:18:
MicroStrategy has purchased an additional 1,914 bitcoins for ~$94.2 million in cash at an average price of ~$49,229 per #bitcoin. As of 12/29/21 we #hodl ~124,391 bitcoins acquired for ~$3.75 billion at an average price of ~$30,159 per bitcoin. $MSTR
https://twitter.com/saylor/status/1476539985562152960
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Iemand die veel bitcoins koopt is een veroorzaker van BTC prijsdalingen?mrawara schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:47:
[...]
Klopt het dat dit in het verleden heeft geleid tot een flinke BTC prijsdaling?
Verwijderd
Sowieso.Tominatie schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:51:
[...]
Iemand die veel bitcoins koopt is een veroorzaker van BTC prijsdalingen?
Oké.
Ik denk juist dat Michael Saylor 1 van de redenen is dat wij keihard moon zijn gegaan.
Ja klopt, in het afgelopen jaar heeft het de aankondiging dat ze gekocht hadden weleens tot een prijsdaling geleid omdat we toen op een kritiek punt zaten. Men hoopte toen dat Saylor ons kwam redden, alleen om aan te kondigen dat hij vorige week op paar K hoger al had gekocht.mrawara schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:47:
[...]
Klopt het dat dit in het verleden heeft geleid tot een flinke BTC prijsdaling?
Je zou ook kunnen zeggen dat al die BTC van alle beleggers in MSTR zijn (en dus niet geconcentreerd).Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:03:
[...]
Sowieso.
[Afbeelding]
Een gigantisch geconcentreerde berg Bitcoin in speculatieve handen. What could possibly go wrong?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Je kan er van alles over zeggen inderdaad.Stokstaart schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:09:
[...]
Je zou ook kunnen zeggen dat al die BTC van alle beleggers in MSTR zijn (en dus niet geconcentreerd).
Het geldt sowieso ook bij platinum maar voor 10% oid van de leencapaciteit. Daarbij krijg je op het onderpand geen rente meer, dus daar bespaart Nexo natuurlijk iets op. Ik denk dat het een manier is om mensen aan leningen verslingerd te krijgen.mannowlahn schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:06:
[...]
Naar 47, dat is de max pain voor de expiratie morgen..Egeau schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:28:
[...]
Op naar de +- 48.250 en dan weer lekker 45k. Hopelijk is dan China klaar met het verkopen van alle BTC die voor het einde van jaar van Huobi af moeten en dan kunnen we eindelijk verder omhoog!
Bron toevallig?JoebarRC schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:42:
[...]
Heel veel Chinezen schijnen toch BTC verhuisd te hebben naar binance in de hoop dat ooit het regime iets crypto positiever wordt.
Congrats met de gainsMoiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:53:
Ben blij dat ik vorige week een zakje Algorand gekocht heb. (Of hoort dit in het meme (shit) coins topic thuis?))
[Afbeelding]
Ik volg het project niet zo actief als eerder, maar had nog een flufje op Binance staan. Zojuist is het me met veel moeite gelukt om het te staken in de FireFly wallet.gjtokkel schreef op woensdag 29 december 2021 @ 14:27:
nog mensen die durven toe te geven iota te staken?
If it does not kill u, it makes u stronger
Ik kwam het verhaal hier tegen: https://cointelegraph.com...-huobi-chinese-user-block
Haha ja dacht al wel zoiets.Egeau schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:13:
[...]
Ik kwam het verhaal hier tegen: https://cointelegraph.com...-huobi-chinese-user-block
De worden 'could be' in de titel zeggen al genoeg: nobody knows
Inderdaad, slechts een paar tonnetjes denk ikveertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:10:
[...]
Je kan volgens mij maar ongeveer 20% van wat je bij NEXO hebt hebt tegen 0% lenen hè. Dat gaat bij mij zeker niet om miljarden of zelfs miljoenen.
Fixed.Moiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:34:
Zij: ik houd van mannen die grote risico’s durven te nemen.
Ik:
[Afbeelding]
Als je het zo doet blijft ze bij je voor je rijkdom later!Moiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:34:
Ik:
[Afbeelding]
Goede zet, Bitcoin is sinds dat niveau nog x10 gegaan.Moiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:34:
Ik:
[Afbeelding]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Same here,Moiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:53:
Ben blij dat ik vorige week een zakje Algorand gekocht heb. (Of hoort dit in het meme (shit) coins topic thuis?))
[Afbeelding]
Ik laat die Sell bewust achterwege. Vanwege de pot met goud en de lambo die mij beloofd is in 2026……’zonder te hoeven werken!’ Verkopen klinkt als werk.YES schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:16:
[...]
Als je het zo doet blijft ze bij je voor je rijkdom later!
[Afbeelding]
Misschien zijn ze er al af.Peter152 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:06:
Ik vind het tot nu toe wel meevallen met de dumps met name de chinezen die van Huobi af moeten. Maargoed morgen is er nog een dag..
Vannacht is de laatste dag in 2021 voor chinaPeter152 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:06:
Ik vind het tot nu toe wel meevallen met de dumps met name de chinezen die van Huobi af moeten. Maargoed morgen is er nog een dag..
nothing stops this train
Post er dan even een plaatje bij incl. de reden ipv "dyor"...Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:12:
CRV/USDT en CRV/BTC pairing zien er beide zeer sterk uit.... hier durf ik wel een trade op te maken, dyor 👀
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
gaat nu wat lastiger via telefoon dan op pc thuis.Taro schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:13:
[...]
Post er dan even een plaatje bij incl. de reden ipv "dyor"...
[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 30-12-2021 20:20 ]
nothing stops this train
Ja duhhhh als het te laat is zeker. Pfff dan kan ik ook wel plaatjes makenKol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:16:
[...]
gaat nu wat lastiger via telefoon dan op pc thuis.
+ ik werk nu...
nou misschien dat ik na het werk wel een plaatje ervan maak 🙃
UberLurker Departement #GG.
zou wel meevallen, ik kijk alleen naar de weelky em daily charts 👍Skrunsies schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:20:
[...]
Ja duhhhh als het te laat is zeker. Pfff dan kan ik ook wel plaatjes maken
nothing stops this train
Was ook maar een grapjeKol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:33:
[...]
zou wel meevallen, ik kijk alleen naar de weelky em daily charts 👍
Ik hoop nog dagelijks op het moment dat ik me opeens herinner dat ik nog ergens een secret stash met bitcoins heb liggen
Anders wachten tot de volgende dag op de AmerikanenDarrell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:59:
Benieuwd of Azie vannacht nog wat te dumpen over heeft.
Zo te zien hoef je niet tot vannacht te wachtenelektriekert schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:31:
[...]
Anders wachten tot de volgende dag op de Amerikanen
CRV heeft sterke fundamentals; andere protocollen hebben de token nodig om liquiditeit voor hun token veilig te kunnen stellen. De CRV token gelocked als veCRV controleert de rewards van de Curve pools. Curve pools met hogere rewards trekken meer liquiditeit aan.Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:12:
CRV/USDT en CRV/BTC pairing zien er beide zeer sterk uit.... hier durf ik wel een trade op te maken, dyor 👀
Verwijderd
Kijk, de kans dat btc nog een keer x 10.000 gaat lijkt me niet groot de komende 5 jaar.
FTFY, wel met de beentjes op de grond blijven heVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:34:
[...]
Kijk, de kans dat btc nog een keer x 10.000 100 gaat lijkt me niet groot de komende 5 jaar.
Mooie is dat we er inmiddels op kunnen anticiperen, toch?Vis schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:42:
Daar gaan de Chinezen weer.. SELL
Chinezen mogen geen bitcoin verhandelen (wel behouden?) vanaf volgend jaar. Ik verwacht nog een diepere dip. Ook wereldwijd grote exchanges sluiten posities van Chinezen, zoals Binance en zo.Vis schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:42:
Daar gaan de Chinezen weer.. SELL
Returns vs. US $ in 2021...
— Charlie Bilello (@charliebilello) 30 december 2021
Bitcoin: +67%
Canadian $: -0.4%
British Pound: -1%
Indian Rupee: -2%
Swiss Franc: -3%
Mexican Peso: -3%
Gold: -5%
Aussie $: -6%
Euro: -7%
S. African Rand: -8%
Brazil Real: -9%
Japan Yen: -10%
Colombian Peso: -15%
Argentine Peso: -18%
Turkish Lira: -44%
Qunix schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:46:
[...]
Chinezen mogen geen bitcoin verhandelen (wel behouden?) vanaf volgend jaar. Ik verwacht nog een diepere dip. Ook wereldwijd grote exchanges sluiten posities van Chinezen, zoals Binance en zo.
Zeker mee eens, maar je bent te laat om het al die Chinezen te vertellen...
Las hier gisteren over op messario maar ik begrijp het nog niet (algemene verhaal). Als je CRV lockt voor veCRV krijg je stemrecht. Zo'n Convex laat je je CRV locken en geeft je hun eigen token (dat dan weer niet gelocked en wel verhandelbaar is) en rewards ervoor terug. Betekenen dat soort protocollen dan niet gewoon dat je je stemrecht verkoopt?jvel92 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:24:
[...]
CRV heeft sterke fundamentals; andere protocollen hebben de token nodig om liquiditeit voor hun token veilig te kunnen stellen. De CRV token gelocked als veCRV controleert de rewards van de Curve pools. Curve pools met hogere rewards trekken meer liquiditeit aan.
Daarnaast zijn ook andere spelers en protocollen, bijvoorbeeld Convex, CRV tokens aan het verzamelen, omdat protocollen flink betalen om de rewards hun kant op te krijgen. Om de twee weken wordt er gestemd over de hoeveelheid rewards per pool, hoe meer stemmen hoe hoger de rewards per pool. De laatste ronde is er bijvoorbeeld ruim 19 miljoen aan incentives betaald via het Votium protocol voor de holders van vlCVX, die veruit de grootste hoeveelheid CRV controleren.
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Darrell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:04:
[...]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
[ Voor 4% gewijzigd door Victor Belli op 31-12-2021 01:34 ]
Wie het weet mag het zeggenHollovVpo1nt schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 02:11:
Oei BNB.. China effect?
Ehm... ik zie niet wat jij wel ziet?HollovVpo1nt schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 02:11:
Oei BNB.. China effect?
[ Voor 21% gewijzigd door MicroWhale op 31-12-2021 07:37 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Spoken dusMicroWhale schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 07:36:
[...]
Ehm... ik zie niet wat jij wel ziet?
*edit*
Ah, ander tijdframe... Kijk vóór dit soort uitspraken aub op de 4H of 1D chart.![]()
In een dagje naar 100k, prima plan wel.PWSteal schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:34:
Zou mooi zijn als we vandaag nog een 53k groene candle zien 🤡
En toen?Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:59:
Wtf, ADA stond op 1.07 euro op marketcoincap. Op Binance 1.17
Kopen op coinmarketcap en verkopen op Binance!!1!
Beetje vuurwerk zou mooi zijn inderdaad 🤓PWSteal schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:34:
Zou mooi zijn als we vandaag nog een 53k groene candle zien 🤡
Ik zie Ada nog wel onder de euro geraken volgend jaar, pin maar vast.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:59:
Wtf, ADA stond op 1.07 euro op marketcoincap. Op Binance 1.17
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dan zijn we kennelijk op dezelfde dag begonnenVictor Belli schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 01:33:
[Afbeelding]
Als deze statistiek klopt, hoor ik dus bij de eerste 1% van de Binance gebruikers. Terwijl ik dus in december 2017 of januari 2018 mijn account ben begonnen.
Moet je nagaan, toen was Bitcoin alweer flink gecrasht na de bubbel. Misschien was Binance toen nog niet zo bekend, maar ongekend hoeveel Binance (of crypto in het algemeen?) dan daarna gegroeid is. Moet vast ook terug te zien zijn in het marktaandeel van Binance / verhandeld volume, maar dit wekte toch even mijn verbazing.
Edit: of ik lees verkeerd... 99% of the world, niet 99% vd Binance accounts...
Hmm bijzonder, de mining rewards van mijn twee rigs op BTC NiceHash zijn de afgelopen 24 uur bijna verdubbeld.Peter152 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:10:
Laatste uren voor China om te verkopen. Daarna kunnen we weer moon
16.30 nu in China. Hebben we nu niet nog meer dan 6 uur te gaan?Peter152 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:10:
Laatste uren voor China om te verkopen. Daarna kunnen we weer moon
Kucoin is ook aan het strooien met complimentjes, dit zijn namelijk mooie gains geweest idd dit jaar:Sideshowbobbie schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:20:
[...]
Dan zijn we kennelijk op dezelfde dag begonnen
[Afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door Blaim op 31-12-2021 09:37 ]
Ja klopt ik ben iets te enthousiast. 1/3 van de dag nog.Chiii schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:29:
[...]
16.30 nu in China. Hebben we nu niet nog meer dan 6 uur te gaan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq