[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 215 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.073 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:51
Frax zorgt er op deze dag voor dat mijn PF nog netjes in het groen staat. Wat een airdrop gerucht al niet kan doen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OpcbLZ1Zdejwp0rCX6_HYgbtYlo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eClyki1bKTYaccb4yzvVFd1m.png?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Mini moon :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L3XAhohUXnsY_drfWrXyBQZpeHU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/veJnE4uSFn5va2YvROHONWLO.gif?f=user_large

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:24:
ik dacht ik ga eens een zeer oude crypto video bekijken zoals deze: (10 april 2019)
[YouTube: 📈Staking Crypto, Een Passief Inkomen ! | Doopie Cash]

prachtig eigenlijk dat er zoveel veranderd is. en dit is 2-3 jaar geleden, je kan je dan niet voorstellen wat er dan bijvoorbeeld in 2024 in cryptospace is :7

Dit stukje over Ethereum ook prachtig en zegt genoeg dat je niet kan voorspellen wat er gaat gebeuren :)
[YouTube: 💎De Top 5 Altcoins voor 2020!! | Doopie Cash | Crypto & Bitcoin]
Zo kwam ik deze laatst tegen: (Let op: bevat wel behoorlijk grafische oorlogs beelden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Op naar de +- 48.250 en dan weer lekker 45k. Hopelijk is dan China klaar met het verkopen van alle BTC die voor het einde van jaar van Huobi af moeten en dan kunnen we eindelijk verder omhoog!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:33
Gisteravond een nft gekocht “apedads”.
Waarom? Omdat mijn schoonvader zei dat je echt een idioot ben als je zo’n aap koopt.

Ben benieuwd 🤣

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:41
Vraagje aan de Nexo gebruikers. Klopt het dat je als platinum tier kan lenen tegen 0% APR en dus weer rente kan krijgen over het geleende geld?

• Moiety
  • Nu online
Yes, ben nu ook een onecoiner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

veertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:44:
Vraagje aan de Nexo gebruikers. Klopt het dat je als platinum tier kan lenen tegen 0% APR en dus weer rente kan krijgen over het geleende geld?
ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10 15:57
:? What’s the catch? Iedereen naar platinum willen krijgen en dat levert dan net iets meer op dan het verlies wat ze hebben door 0% Apy? Dit klinkt wel als een zorgelijke situatie waar je straks op papier miljarden hebt uitstaan die in de basis veel en veel minder zijn.

• veertje
mannowlahn schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:06:
[...]

:? What’s the catch? Iedereen naar platinum willen krijgen en dat levert dan net iets meer op dan het verlies wat ze hebben door 0% Apy? Dit klinkt wel als een zorgelijke situatie waar je straks op papier miljarden hebt uitstaan die in de basis veel en veel minder zijn.
Je kan volgens mij maar ongeveer 20% van wat je bij NEXO hebt hebt tegen 0% lenen hè. Dat gaat bij mij zeker niet om miljarden of zelfs miljoenen.

• jvel92
[...]

De kans is groot dat ze op stables een hogere APY krijgen in DeFi farms dan dat ze uitkeren, waardoor er voldoende marge om een bepaalde groep gratis te kunnen laten lenen.

Wat is het risico? Lastig in te schatten zonder dat je weet waar ze aan het farmen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
jvel92 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:12:
[...]

De kans is groot dat ze op stables een hogere APY krijgen in DeFi farms dan dat ze uitkeren, waardoor er voldoende marge om een bepaalde groep gratis te kunnen laten lenen.

Wat is het risico? Lastig in te schatten zonder dat je weet waar ze aan het farmen zijn.
Een ander klein risico is dat als de waarde van de NEXO token daalt, je in een andere tier kan komen. Waarbij je wel rente gaat betalen. Al is dat nog heel schappelijk en oplosbaar. Maar toch wel belangrijk om je te realiseren.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:37
Microstrategy Inc - Between Dec 9, 2021 And Dec 29, 2021, Co Purchased About 1,914 Bitcoins For About $94.2 Million In Cash
$MSTR

https://twitter.com/DeItaone/status/1476540153095196673

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:37
MicroStrategy has purchased an additional 1,914 bitcoins for ~$94.2 million in cash at an average price of ~$49,229 per #bitcoin. As of 12/29/21 we #hodl ~124,391 bitcoins acquired for ~$3.75 billion at an average price of ~$30,159 per bitcoin. $MSTR

https://twitter.com/saylor/status/1476539985562152960

[ Voor 10% gewijzigd door MrFX op 30-12-2021 14:18 ]

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• jvel92
veertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:16:
[...]

Een ander klein risico is dat als de waarde van de NEXO token daalt, je in een andere tier kan komen. Waarbij je wel rente gaat betalen. Al is dat nog heel schappelijk en oplosbaar. Maar toch wel belangrijk om je te realiseren.
Ja, dat had ik me nog niet eens gerealiseerd, maar dat is inderdaad ook een flinke adder onder het gras. Meteen de reden waarom ik dergelijke platformen niet gebruik, voor mij allemaal niet enorm transparant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56

Wom

Vanaf januari toch maar weer DCA gaan doen. Heb afgelopen tijd redelijk wat winsten verzilverd, zelfs met ETH en BTC. Deel naar aankoop (landbouw)grond en deel naar stonk ETFs. Maar nu staat dat allemaal op punt, dus toch meer weer verder met BTC en ETH inslaan denk ik zo. Geen specifieke doelen op dit moment, maar die komen vanzelf wel weer.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:58

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op woensdag 29 december 2021 @ 11:46:
[...]

Iedereen die een specifieke prijs koppelt aan een specifiek moment in de tijd, moet je hard vandaan rennen.

Dat gezegd hebbende, ik wil nog steeds wel een NYE contest doen hierzo. BTC en ETH op 31-12-2021 00:00h CET. Kent iemand een tool waarmee dit makkelijk kan? Niet zo'n zin om een Excel bij te gaan houden :)
Ga je zelf ook een voorspelling doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:26

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:55:
[...]

Ga je zelf ook een voorspelling doen?
Nee hij is hard weggerend van iedereen die een specifieke prijs koppelt aan een specifiek moment in de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:04:
[...]

Nee hij is hard weggerend van iedereen die een specifieke prijs koppelt aan een specifiek moment in de tijd.
Kan ie nog wel als een ware hypocriet een voorspelling doen!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:06:
[...]

Kan ie nog wel als een ware hypocriet een voorspelling doen!
Rapporteren die piegem.

• YES

YES

Moderator General Chat
Nee dat is echt laag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06:37
veertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:44:
Je onderpand word als colleteral weggezet. Daar krijg je dus geen rente meer over. Dus stel je gebruikt 1000 usdc om 200 usdc te lenen krijg je geen rente meer over je 1000 usdc. Staat veel over op reddit over mensen die dachten gratis geld te krijgen.

• veertje
Flexion1 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:36:
[...]

Je onderpand word als colleteral weggezet. Daar krijg je dus geen rente meer over. Dus stel je gebruikt 1000 usdc om 200 usdc te lenen krijg je geen rente meer over je 1000 usdc. Staat veel over op reddit over mensen die dachten gratis geld te krijgen.
Ah duidelijk, bedankt.

• mrawara
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-09 13:17
MrFX schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:18:
MicroStrategy has purchased an additional 1,914 bitcoins for ~$94.2 million in cash at an average price of ~$49,229 per #bitcoin. As of 12/29/21 we #hodl ~124,391 bitcoins acquired for ~$3.75 billion at an average price of ~$30,159 per bitcoin. $MSTR

https://twitter.com/saylor/status/1476539985562152960
Klopt het dat dit in het verleden heeft geleid tot een flinke BTC prijsdaling?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Public service announcement:
Not your keys..... not your coins.

Not your vault, now our gold :+
https://www.khmertimeskh....lls-starving-venezuelans/

Er is wellicht nog hoop:
https://edition.cnn.com/2...venezuela-intl/index.html

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
mrawara schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:47:
[...]

Iemand die veel bitcoins koopt is een veroorzaker van BTC prijsdalingen?

Oké.

Ik denk juist dat Michael Saylor 1 van de redenen is dat wij keihard moon zijn gegaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:51:
[...]

Iemand die veel bitcoins koopt is een veroorzaker van BTC prijsdalingen?

Oké.

Ik denk juist dat Michael Saylor 1 van de redenen is dat wij keihard moon zijn gegaan.
Sowieso.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Ii2gq1qIu6CPFZtITDkOo5NUmo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EuTzYSx8HwaSRuwUxhLz97Vt.jpg?f=user_large

Altijd lekker zo'n anti fiat fuikende koekwaus met diepe broekzakken die even de circulating supply omlaag helpt.

Een gigantisch geconcentreerde berg Bitcoin in speculatieve handen. What could possibly go wrong?

Heerlijk, deze meme wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
mrawara schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:47:
[...]

Ja klopt, in het afgelopen jaar heeft het de aankondiging dat ze gekocht hadden weleens tot een prijsdaling geleid omdat we toen op een kritiek punt zaten. Men hoopte toen dat Saylor ons kwam redden, alleen om aan te kondigen dat hij vorige week op paar K hoger al had gekocht.

De koop is dan al achter de rug en kan op een moment van hoge verkoopdruk, deze druk niet absorberen. Je zou het dus op korte termijn bearish kunnen noemen, want ondanks zijn koopdruk zitten we nog op de huidige niveau's. Stel je voor dat hij het andersom doet en zegt; komende week ga ik voor 94 miljoen BTC kopen, dan gaan grote spelers hem "front runnen".

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-10 16:06
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:03:
[...]

Sowieso.

[Afbeelding]

Een gigantisch geconcentreerde berg Bitcoin in speculatieve handen. What could possibly go wrong?
Je zou ook kunnen zeggen dat al die BTC van alle beleggers in MSTR zijn (en dus niet geconcentreerd).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
YouTube: Tegenlicht: Waar Haal Je 160 Miljard Vandaan?

Indirect word hier Proof Of Work uitgelegd door een econoom, vs Proof Of Weetikveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stokstaart schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:09:
[...]

Je zou ook kunnen zeggen dat al die BTC van alle beleggers in MSTR zijn (en dus niet geconcentreerd).
Je kan er van alles over zeggen inderdaad.

Feit blijft wel dat Saylor een zeer radicale en gedurfde aanpak van investeren heeft. Als die knakker ooit van z'n geloof valt en begint te dumpen dan wordt het een legendarisch bloedbad.

Aan de andere kant is hij natuurlijk echt een fucking harde maximale ultra turbo maxi. Zulke individuen heb je soms gewoon nodig om bergen te verzetten.

Al met al konden die muntjes zeker in slechtere handen zijn.

Toch blijven het best wel bizarre tijden met institutionele beleggers en bedrijven die vrij diep in Bitcoin stappen.

Zo'n Tesla ook. Ergens is het toch wel een dikke 'fuck you, I don't completely trust you' naar de Dollar, en daarmee indirect ook de staat.

Best apart als je het mij vraag.

Clown wereldje hoor.

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Het geldt sowieso ook bij platinum maar voor 10% oid van de leencapaciteit. Daarbij krijg je op het onderpand geen rente meer, dus daar bespaart Nexo natuurlijk iets op. Ik denk dat het een manier is om mensen aan leningen verslingerd te krijgen.

En het is nog maar de vraag of 0% apy een verlies is; ironisch genoeg kan het juist een goed idee zijn je geld gratis uit te lenen als je een erg gezonde bank bent, omdat ze in de EU verplicht zijn hun geld 's nachts bij de ECB te stallen, wat tegenwoordig -0,5% apy kost. Anderzijds is Nexo nog geen bank bij mijn weten, maar ze waren daar wel mee bezig. Een beetje raar klinkt het zeker, maar we zitten monetair ook in een rare wereld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Egeau schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:28:
[...]

Op naar de +- 48.250 en dan weer lekker 45k. Hopelijk is dan China klaar met het verkopen van alle BTC die voor het einde van jaar van Huobi af moeten en dan kunnen we eindelijk verder omhoog!
Naar 47, dat is de max pain voor de expiratie morgen..
Heel veel Chinezen schijnen toch BTC verhuisd te hebben naar binance in de hoop dat ooit het regime iets crypto positiever wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:17
JoebarRC schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:42:
[...]

Heel veel Chinezen schijnen toch BTC verhuisd te hebben naar binance in de hoop dat ooit het regime iets crypto positiever wordt.
Bron toevallig?

• Moiety
  • Nu online
Ben blij dat ik vorige week een zakje Algorand gekocht heb. (Of hoort dit in het meme (shit) coins topic thuis?))
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oyN2hrkC74mtKQoMjL63LP_WQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DlWjehezT9vuwlSTah1Ntzu8.jpg?f=fotoalbum_large

• keepitfrosty
Moiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:53:
Ben blij dat ik vorige week een zakje Algorand gekocht heb. (Of hoort dit in het meme (shit) coins topic thuis?))
[Afbeelding]
Congrats met de gains

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redbull4u
  • Laatst online: 23:12
gjtokkel schreef op woensdag 29 december 2021 @ 14:27:
nog mensen die durven toe te geven iota te staken?
Ik volg het project niet zo actief als eerder, maar had nog een flufje op Binance staan. Zojuist is het me met veel moeite gelukt om het te staken in de FireFly wallet.

If it does not kill u, it makes u stronger

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Thanks, morgen toch oliebollen en champagne ipv shultenbrau en knakworst 😊

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:45
Ik kwam het verhaal hier tegen: https://cointelegraph.com...-huobi-chinese-user-block

De worden 'could be' in de titel zeggen al genoeg: nobody knows

• keepitfrosty
Egeau schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:13:
[...]

Ik kwam het verhaal hier tegen: https://cointelegraph.com...-huobi-chinese-user-block

De worden 'could be' in de titel zeggen al genoeg: nobody knows
Haha ja dacht al wel zoiets.

• Chaes
  • Laatst online: 06:56

Chaes

#HODL

veertje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:10:
[...]

Je kan volgens mij maar ongeveer 20% van wat je bij NEXO hebt hebt tegen 0% lenen hè. Dat gaat bij mij zeker niet om miljarden of zelfs miljoenen.
Inderdaad, slechts een paar tonnetjes denk ik :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Zij: ik houd van mannen die grote risico’s durven te nemen.
Ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsDfq80Uc69qT1JngdzTU6Qhy-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CIEk7xbcqGT3FEuwbOvMvpgW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 17:34:
Ik:
[Afbeelding]
Fixed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ft3Mh27qTXG55xwZK5kKJ5g4-Ns=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m9ba4CNlXfi9ZulQfrqe6Vgs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik:
[Afbeelding]
Als je het zo doet blijft ze bij je voor je rijkdom later!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zc88blnR6ca3R2YLVs1t23qEbpc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4ng7GI46EfTIyyEKlbY5Q0mb.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik:
[Afbeelding]
Goede zet, Bitcoin is sinds dat niveau nog x10 gegaan.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-09 23:24
Moiety schreef op donderdag 30 december 2021 @ 16:53:
[Afbeelding]
Same here,
zou het door deze nieuws komen?
https://blog.algofi.org/a...efi-adoption-673aaaf8d662

En nu hopen dat het nog even doormoont :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
YES schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:16:
[...]

Als je het zo doet blijft ze bij je voor je rijkdom later!
[Afbeelding]
Ik laat die Sell bewust achterwege. Vanwege de pot met goud en de lambo die mij beloofd is in 2026……’zonder te hoeven werken!’ Verkopen klinkt als werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Benieuwd of Azie vannacht nog wat te dumpen over heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik vind het tot nu toe wel meevallen met de dumps met name de chinezen die van Huobi af moeten. Maargoed morgen is er nog een dag..

• roflexx
Peter152 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:06:
Ik vind het tot nu toe wel meevallen met de dumps met name de chinezen die van Huobi af moeten. Maargoed morgen is er nog een dag..
Misschien zijn ze er al af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Peter152 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:06:
Vannacht is de laatste dag in 2021 voor china *O*

Wat een ellende komt er uit dat land de laatste tijd

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2uQ3gQDjdMd6p5zEXrgGeFp62-Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NSZKTmLsvZJxCxLur7POxlas.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 06:37
Iemand die ook DOT in parachain bij kraken gelocked heeft? Astar en Clover Finance hebben al meer dan 1,5 maand geleden de veiling gewonnen, maar nog steeds geen rewards ontvangen. Iemand al iets ontvangen of een datum waarop we de eerste distributie van de rewards kunnen ontvangen?

Ben wel benieuwd naar wat het nu echt op gaat leveren.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04:31
CRV/USDT en CRV/BTC pairing zien er beide zeer sterk uit.... hier durf ik wel een trade op te maken, dyor 👀

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dxZ7aTEdCzNQ2FFb-GgiNdyefbs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zcL0QGrGc1waYKL9FRf6Oq3m.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:12:
CRV/USDT en CRV/BTC pairing zien er beide zeer sterk uit.... hier durf ik wel een trade op te maken, dyor 👀
Post er dan even een plaatje bij incl. de reden ipv "dyor"...

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Taro schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:13:
[...]

Post er dan even een plaatje bij incl. de reden ipv "dyor"...
gaat nu wat lastiger via telefoon dan op pc thuis.
+ ik werk nu...
nou misschien dat ik na het werk wel een plaatje ervan maak 🙃

overigens de trade heb ik nog niet gemaakt, want ik kan alleen via pc handelingen verrichten, maar in de pauze kijk ik naar charts zo nu en dan 🥲

[ Voor 19% gewijzigd door Kol Nedra op 30-12-2021 20:20 ]

nothing stops this train

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:16:
[...]

gaat nu wat lastiger via telefoon dan op pc thuis.
+ ik werk nu...
nou misschien dat ik na het werk wel een plaatje ervan maak 🙃
Ja duhhhh als het te laat is zeker. Pfff dan kan ik ook wel plaatjes maken :+

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:20:
[...]

Ja duhhhh als het te laat is zeker. Pfff dan kan ik ook wel plaatjes maken :+
zou wel meevallen, ik kijk alleen naar de weelky em daily charts 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:33:
[...]

zou wel meevallen, ik kijk alleen naar de weelky em daily charts 👍
Was ook maar een grapje :9

Ik zou niet durven, ik zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen _O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:26
Ik hoop nog dagelijks op het moment dat ik me opeens herinner dat ik nog ergens een secret stash met bitcoins heb liggen :+

Not gonna happen.... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:36
Darrell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:59:
Benieuwd of Azie vannacht nog wat te dumpen over heeft.
Anders wachten tot de volgende dag op de Amerikanen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
elektriekert schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:31:
[...]

Anders wachten tot de volgende dag op de Amerikanen :+
Zo te zien hoef je niet tot vannacht te wachten :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op donderdag 30 december 2021 @ 20:12:
CRV heeft sterke fundamentals; andere protocollen hebben de token nodig om liquiditeit voor hun token veilig te kunnen stellen. De CRV token gelocked als veCRV controleert de rewards van de Curve pools. Curve pools met hogere rewards trekken meer liquiditeit aan.

Daarnaast zijn ook andere spelers en protocollen, bijvoorbeeld Convex, CRV tokens aan het verzamelen, omdat protocollen flink betalen om de rewards hun kant op te krijgen. Om de twee weken wordt er gestemd over de hoeveelheid rewards per pool, hoe meer stemmen hoe hoger de rewards per pool. De laatste ronde is er bijvoorbeeld ruim 19 miljoen aan incentives betaald via het Votium protocol voor de holders van vlCVX, die veruit de grootste hoeveelheid CRV controleren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGCqhufSIGs7BqkEnSRFyn2XyFM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nGvawPnycre3kYwtVsj4CQun.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Kijk, de kans dat btc nog een keer x 10.000 gaat lijkt me niet groot de komende 5 jaar.
Nu er meer alts komen die ook langzaam wat kunnen in de praktijk kan het best zijn dat een grote groep van btc overstapt op meer lucratievere muntjes. Ik wel iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:14

almightyarjen

When does the hurting stop?

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:34:
[...]

Kijk, de kans dat btc nog een keer x 10.000 100 gaat lijkt me niet groot de komende 5 jaar.
FTFY, wel met de beentjes op de grond blijven he :P

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Daar gaan de Chinezen weer.. SELL

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Urbanus
  • Laatst online: 06-10 17:25
Vis schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:42:
Mooie is dat we er inmiddels op kunnen anticiperen, toch? _/-\o_

• Qunix
Vis schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:42:
Chinezen mogen geen bitcoin verhandelen (wel behouden?) vanaf volgend jaar. Ik verwacht nog een diepere dip. Ook wereldwijd grote exchanges sluiten posities van Chinezen, zoals Binance en zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Qunix schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:46:
[...]

Chinezen mogen geen bitcoin verhandelen (wel behouden?) vanaf volgend jaar. Ik verwacht nog een diepere dip. Ook wereldwijd grote exchanges sluiten posities van Chinezen, zoals Binance en zo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITlcGB-ehu5dpq7sYdL-HHqfn84=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4K3hf7uJec1OvqrQlCWklcbD.jpg?f=fotoalbum_large

• Qunix
Zeker mee eens, maar je bent te laat om het al die Chinezen te vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:47
jvel92 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 22:24:
[...]

CRV heeft sterke fundamentals; andere protocollen hebben de token nodig om liquiditeit voor hun token veilig te kunnen stellen. De CRV token gelocked als veCRV controleert de rewards van de Curve pools. Curve pools met hogere rewards trekken meer liquiditeit aan.

Daarnaast zijn ook andere spelers en protocollen, bijvoorbeeld Convex, CRV tokens aan het verzamelen, omdat protocollen flink betalen om de rewards hun kant op te krijgen. Om de twee weken wordt er gestemd over de hoeveelheid rewards per pool, hoe meer stemmen hoe hoger de rewards per pool. De laatste ronde is er bijvoorbeeld ruim 19 miljoen aan incentives betaald via het Votium protocol voor de holders van vlCVX, die veruit de grootste hoeveelheid CRV controleren.

[Afbeelding]
Las hier gisteren over op messario maar ik begrijp het nog niet (algemene verhaal). Als je CRV lockt voor veCRV krijg je stemrecht. Zo'n Convex laat je je CRV locken en geeft je hun eigen token (dat dan weer niet gelocked en wel verhandelbaar is) en rewards ervoor terug. Betekenen dat soort protocollen dan niet gewoon dat je je stemrecht verkoopt?

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Darrell schreef op donderdag 30 december 2021 @ 15:04:
[...]

:D

Heb een vliegtuig naar het buitenland gepakt, ben wat minder actief momenteel.

@YES

BTC 49133.7
ETH 3842.0

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-wNPdb0PngZU_VBSK5Zc9-2_5fM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UdJelk1E5UsNQRaNMyNJ4NQf.jpg?f=fotoalbum_large

Als deze statistiek klopt, hoor ik dus bij de eerste 1% van de Binance gebruikers. Terwijl ik dus in december 2017 of januari 2018 mijn account ben begonnen.

Moet je nagaan, toen was Bitcoin alweer flink gecrasht na de bubbel. Misschien was Binance toen nog niet zo bekend, maar ongekend hoeveel Binance (of crypto in het algemeen?) dan daarna gegroeid is. Moet vast ook terug te zien zijn in het marktaandeel van Binance / verhandeld volume, maar dit wekte toch even mijn verbazing.

Edit: of ik lees verkeerd... 99% of the world, niet 99% vd Binance accounts...

[ Voor 4% gewijzigd door Victor Belli op 31-12-2021 01:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:53

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oei BNB.. China effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Wie het weet mag het zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:12

MicroWhale

The problem is choice

Ehm... ik zie niet wat jij wel ziet?

*edit*
Ah, ander tijdframe... Kijk vóór dit soort uitspraken aub op de 4H of 1D chart. :+ :D

[ Voor 21% gewijzigd door MicroWhale op 31-12-2021 07:37 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:26
MicroWhale schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 07:36:
[...]

Ehm... ik zie niet wat jij wel ziet?

*edit*
Ah, ander tijdframe... Kijk vóór dit soort uitspraken aub op de 4H of 1D chart. :+ :D
Spoken dus :+ het 1 minute spook :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 28-09 21:48
Zou mooi zijn als we vandaag nog een 53k groene candle zien 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PWSteal schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:34:
In een dagje naar 100k, prima plan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Weer onder de 47k voor nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8PbfEiOSJvnYwcwfLsCjLnj_M8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/v6PYimAKjzXWwXzYQchx6oNe.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:04
Wel netjes dat die Chinezen altijd wachten tot Europa wakker is voor ze beginnen met sellen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, ADA stond op 1.07 euro op marketcoincap. Op Binance 1.17 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:59:
En toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kopen op coinmarketcap en verkopen op Binance!!1!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
PWSteal schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:34:
Beetje vuurwerk zou mooi zijn inderdaad 🤓

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter152
Laatste uren voor China om te verkopen. Daarna kunnen we weer moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:59:
Ik zie Ada nog wel onder de euro geraken volgend jaar, pin maar vast.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:23
Victor Belli schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 01:33:
[Afbeelding]

Als deze statistiek klopt, hoor ik dus bij de eerste 1% van de Binance gebruikers. Terwijl ik dus in december 2017 of januari 2018 mijn account ben begonnen.

Moet je nagaan, toen was Bitcoin alweer flink gecrasht na de bubbel. Misschien was Binance toen nog niet zo bekend, maar ongekend hoeveel Binance (of crypto in het algemeen?) dan daarna gegroeid is. Moet vast ook terug te zien zijn in het marktaandeel van Binance / verhandeld volume, maar dit wekte toch even mijn verbazing.

Edit: of ik lees verkeerd... 99% of the world, niet 99% vd Binance accounts...
Dan zijn we kennelijk op dezelfde dag begonnen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g4SxOLS-oS6bavhSaMPud7ZzJlw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gQcWxXSLFG7nk3rSeEeA0ZeS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Peter152 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:10:
Hmm bijzonder, de mining rewards van mijn twee rigs op BTC NiceHash zijn de afgelopen 24 uur bijna verdubbeld.

Er wordt waarschijnlijk veel BTC heen en weer geschoven. Allemaal mooi.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Benieuwd waar een evt. volgende daling aan gekoppeld gaat worden als China uitgespeeld is, zo weet men altijd wel iets te vinden om een daling aan te koppelen. Het kan ook gewoon een deel van de cycle zijn die anders ook zo was uitgepakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
>:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/btAI0eNwp-DBAjCzFeLtSfgpN0g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5QpyQ0ItwYqJOvb0o9kVS4UF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiii
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Peter152 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:10:
16.30 nu in China. Hebben we nu niet nog meer dan 6 uur te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Sideshowbobbie schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:20:
[...]

Dan zijn we kennelijk op dezelfde dag begonnen

[Afbeelding]
Kucoin is ook aan het strooien met complimentjes, dit zijn namelijk mooie gains geweest idd dit jaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r0CuaqZ-5hlDO43AW9hEAm9xprw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GSfGsFUzQS7lmDgJJDhTUCCc.jpg?f=fotoalbum_large

Leuk, die jaarraportjes

Edit: sodeju, ze zijn wel erg optimistisch voor me voor het komende jaar 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wnCjsYia6A5_rx1skBgRyDZACLI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CeZLuX7eL9Aa3uvCThMahr4S.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door Blaim op 31-12-2021 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 06:44
Iedereen vannacht printscreens maken voor de belastingaangifte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
Chiii schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:29:
[...]

16.30 nu in China. Hebben we nu niet nog meer dan 6 uur te gaan?
Ja klopt ik ben iets te enthousiast. 1/3 van de dag nog.
Net minipimp van 47.1 naar 47.7
Pagina: 1 ... 215 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!