En nu er weer bovenroflexx schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 08:41:
Weer onder de 47k voor nu.
48K
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Oh ja, ik moet dat echt niet vergeten.MaStar schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:31:
Iedereen vannacht printscreens maken voor de belastingaangifte?
Ik maak er meerdere over de dagMaStar schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:31:
Zero.
Denken jullie nou echt dat al die Chinezen doodleuk tot de laatste uren wachten met verkopen? Wat een onzin.
Ik kom op diverse sites tegen dat peilmoment 1 januari om 0.00uur zou moeten zijn.MaStar schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:31:
Misschien wordt het iets later.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ze hebben wel de mogelijkheid en daardoor zullen anderen aan de ziijn staan om te qachten wat er gebeurd.YES schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:35:
Denken jullie nou echt dat al die Chinezen doodleuk tot de laatste uren wachten met verkopen? Wat een onzin.
Kijk maar eens hoeveel zorgverzekeringen er vandaga nog worden afgesloten.
Oja ff staatslot kopen
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
jaMaStar schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:31:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Houdt dat in dat we moon gaanTaro schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:40:
Bitcoin hikt nu tegen de 1D MA7 & MA25 aan:
[Afbeelding]
als ie er ruim voorbij gaat wel
Ja.
Of een vette reject zou ook nog kunnen.
Wat denk je zelf?
Wel als de shorts die ik nu open geliquideerd gaan worden
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nope! I'm sell gewoon om 23.59, en buy weer om 00:01MaStar schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:31:
I'm onky half joking
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 31-12-2021 09:43 ]
Ja, want USD heeft toch geen waarde meer.Waah schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:42:
[...]
Nope! I'm sell gewoon om 23.59, en buy weer om 00:01
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Stables tellen ook als vermogenWaah schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:42:
[...]
Nope! I'm sell gewoon om 23.59, en buy weer om 00:01
Ja klopt. Het klootjesvolk (ik val hier zelf ook onder) moet nog een zorgverzekering afsluiten, waarbij je het risico loopt tot honderden euro's teveel te gaan betalen als je het niet doet. Als jij als Chinees een substantieel deel van je spaargeld in crypto hebt zitten en dat wordt over een aantal uren illegaal ben je wel heel roekeloos als je lekker gaat zitten afwachten tot het allerlaatste moment. Ik vind dat niet te vergelijken met een zorgverzekering, helemaal aangezien je bij die zorgverzekering wel zekerheid hebt over de prijs die je er voor gaat betalen, die is niet volatiel dus je kan daar gerust mee wachten tot het allerlaatste moment..Peter152 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:36:
[...]
Ze hebben wel de mogelijkheid en daardoor zullen anderen aan de ziijn staan om te qachten wat er gebeurd.
Kijk maar eens hoeveel zorgverzekeringen er vandaga nog worden afgesloten.
Oja ff staatslot kopen
Ik heb het idee dat een groot deel van de verkoopdruk die China oplevert al lang in de prijs verwerkt zit. Kan best dat er nog wat gedumpt gaat worden in de loop van de dag maar met dit soort 'onrust' staan er ook altijd kopers klaar.
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 31-12-2021 09:46 ]
hahahaha ga stuk hier.
Nee. Ik heb belastingvrije crypto en spaarrekMaStar schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:31:
Wel recent eens een exchange uitdraai opgeslagen. Ben bang dat ik anders nooit alles uit kan cashen. Toch 3 Big Macs en een cheeseburger waard. Met inflatie straks onbetaalbaar.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Er zijn een paar zekerheden in het leven:
- Belastingen
- Dood
- BAYC (Bored Ape Yacht Club) owners die gehacked worden
Je zou toch verwachten dat je wat aan je security zou doen en voorzichtig bent, nadat je ziet dat zoveel mede BAYC owners gehacked worden.
En als we er kunst van kopen (lees NFT's)? Is de waarde dan wat je er zelf voor betaald heb?
Zag net dat de apes in de aanbieding waren
Zag net dat de apes in de aanbieding waren
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Laatste dag van het jaar en BTC doet nog eens een stuiptrekking.
Wat was de voorspelling volgens PlanB voor einde van het jaar, 100k?
Iedereen uurtje geleden screenprints gemaakt voor de belastingdienst?
It ain't over 'till it's over.wdbtje schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:54:
Laatste dag van het jaar en BTC doet nog eens een stuiptrekking.
Dit, en alsof er na vandaag geen Chinezen meer zijn die crypto kunnen dumpen. De Chinezen die actief zijn in crypto gaan gewoon ondergronds verder of verhuizen. Dit maakt het alleen lastiger voor Zhang San en Li Si (Chinese Henk en Ingrid) om crypto te kopen, maar die zullen allang gedumpt hebben.YES schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:35:
Ik dacht vorig jaar gevonden te hebben dat het tijdstip waarop je je box 3 vermogen op 1 januari moet bepalen niet helemaal vast stond. Ik heb dus letterlijk met coinmarket cap en de hourly closes van mn coins de ideale tijdstippen lopen zoeken en op die manier de laagste valuation van mijn portfolio op 1 januari opgezocht en dat vastgelegd in Excel. Of dat tijdstip verhaal helemaal 100% klopt weet ik overigens niet, ik zie hierboven al iemand exact 00:00 noemen, maar weet in ieder geval dat als je vannacht gewoon lekker dronken en aan het feesten bent je de close prices ook gewoon op 2 januari (of 2 april) kunt terugzoeken als je dat wiltknakworst schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:55:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Om elkaar niet teveel te misgunnen zou ik zeggen weet je ik zal niet zeggen dat ik je deze liquidatie dan voor een keertje wel zou gunnen. Te evilTaro schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:42:
[...]
Wel als de shorts die ik nu open geliquideerd gaan worden
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Volgens mij is het officieel inderdaad om 00:00, daar was ooit een Cryptocast-aflevering over.
Maar ja, je kunt er best (binnen redelijkheid) wat losser mee omgaan
Maar ja, je kunt er best (binnen redelijkheid) wat losser mee omgaan
Mijn brein loopt vasttwit schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:59:
[...]
Om elkaar niet teveel te misgunnen zou ik zeggen weet je ik zal niet zeggen dat ik je deze liquidatie dan voor een keertje wel zou gunnen
Drie dubbele ontkenningen EN een gebrek aan fatsoenlijke interpunctie teveel voor je ja?
Waarschijnlijk was ik er met nog een dubbele espresso na mijn twee bakken koffie wel uitgekomen, maar dan had ik ook geluid kunnen zien en geuren kunnen horen.twit schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:02:
[...]
Drie dubbele ontkenningen EN een gebrek aan fatsoenlijke interpunctie teveel voor je ja?. Excuus die zin lijkt inderdaad nergens op. De kortere en misschien leesbare versie: ik gun je zeker geen liquidatie Taro maar ik hoop toch echt dat je ongelijk krijgt
.
Ah daar komt ie eindelijk, de pump des doods
Dat je euro's niet op een bank account staan maar op een exchange betekent niet dat je ze niet hoeft mee te tellen als vermogen. Geen idee hoe je dit dus precies aan moet geven, maar als je het niet aangeeft is dat naar mijn idee nog altijd belastingontwijking of ontduiking
Moet je munten aangeven als het totaal onder 50k is?
Verwijderd
Waarthierry1982 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:16:
Ah daar komt ie eindelijk, de pump des doods

Je kan het zeker aan mij geven, of het nu meer of minder is dan 50k.Peter152 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:19:
huh? ik doe dit 1 januari wel ergens...knakworst schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:55:
of is 31 dec de dag om het te doen
Ik ben overigens in feb 2021 begonnen, dus ik hoef NIKS aan te geven in box 3 voor 2021? want immers op 1 januari 2021 was ik nog zo naïef en een schaap van het klootjesvolk had ik 100% op mijn spaarrekening (op de bank) staan
[ Voor 37% gewijzigd door Kol Nedra op 31-12-2021 10:34 ]
nothing stops this train
Beide dagen doen en kijken welke het voordeligst voor jou is.Kol Nedra schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:30:
[...]
huh? ik doe dit 1 januari wel ergens...
of is 31 dec de dag om het te doen
maakt niks uit, ik kom verreweg niet in de buurt van €50k vermogenRay_ schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:34:
[...]
Beide dagen doen en kijken welke het voordeligst voor jou is.

nothing stops this train
Joh vermogen wordt sowieso belast dus omzetten in stables of fiat heeft geen zin. Ik geef je wel even mijn wallet adres en dan stort je het daarop. Ik stort het dan morgen terug, pinky promise!
1 januari is de peildatum. En het is voor de aangifte die je in 2023 doet, over 2022.
De aangifte die je straks (in 2022) gaat doen is over 2021 en je vermogen op 1 januari 2021.
*Geen fiscaal advies*
De aangifte die je straks (in 2022) gaat doen is over 2021 en je vermogen op 1 januari 2021.
*Geen fiscaal advies*
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Ja dit bedoel ik dus, dat betekend dat ik niks hoef aan te geven toch? ben begonnen in feb 2021 met crypto...UniMatrix schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:36:
1 januari is de peildatum. En het is voor de aangifte die je in 2023 doet, over 2022.
*Geen fiscaal advies*
nothing stops this train
Yep, same, op 1-1-2021 had ik ook nog geen crypto.Kol Nedra schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:38:
[...]
Ja dit bedoel ik dus, dat betekend dat ik niks hoef aan te geven toch? ben begonnen in feb 2021 met crypto...
[EDIT: laten we ervan uitgaan dat de aangifte over 2023 door een fiscaal jurist gedaan moet worden i.v.m. astronomische hoogte ervan

[ Voor 19% gewijzigd door UniMatrix op 31-12-2021 10:42 ]
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Nee. Je hoeft alleen op te geven als het boven de 50k uitkomt in totaal.Peter152 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:19:
Je hoeft sowieso niets op te geven, vinkje zetten bij "ik heb crypto" en klaarKol Nedra schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:38:
[...]
Ja dit bedoel ik dus, dat betekend dat ik niks hoef aan te geven toch? ben begonnen in feb 2021 met crypto...

1-1-2021 was ik al aan 2 maanden het cashen 
Ik dacht alles is x10.. wist ik veel dat we nog x10 gingen..
Ik dacht alles is x10.. wist ik veel dat we nog x10 gingen..
[ Voor 40% gewijzigd door Pelox op 31-12-2021 10:42 ]
Zero.
Dat vinkje bestaat nietNopheros schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:41:
[...]
Je hoeft sowieso niets op te geven, vinkje zetten bij "ik heb crypto" en klaar
Ik zocht voor de gein even mijn screenshot op van mijn pf van 1 januari vorig jaar. Schrikbarend, die luttele bedragen
Iemand onlangs nog met wat cash uitgestapt? Ik was van plan via Binance, maar CB Pro heb ik ook. Of beter via een NL broker?
Wtf, SEPA disabled bij Nance.. Lekker dan.
[ Voor 15% gewijzigd door Stokstaart op 31-12-2021 10:45 ]
Zoiets?Ray_ schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:43:
Ik zocht voor de gein even mijn screenshot op van mijn pf van 1 januari vorig jaar. Schrikbarend, die luttele bedragen
BTC: $27,360
ETH: $730
ADA: $0.19
BNB: $38.95
VET: $0.02
AVAX: $2.92
LUNA: $0.64
SOL: $1.67
MATIC: $0.01
Die vul ik al zeker een jaar of 2 in, dus bestaat toch echt..
Kraken, crypto.com, coinbase werkt allemaal primaStokstaart schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:43:
Iemand onlangs nog met wat cash uitgestapt? Ik was van plan via Binance, maar CB Pro heb ik ook. Of beter via een NL broker?
[ Voor 45% gewijzigd door Nopheros op 31-12-2021 10:51 ]
Of ik het nou moet aangeven of niet, ik maak toch een onderbouwd document op 1 januari (PF screenshots, koersen) om een trail te hebben als banken of de fiscus gaan zeiken als ik over een paar jaar tonnen van exchanges laat komen

De exchange die je gebruikt heeft geen volledige historie van transacties en het overboeken van geld?UniMatrix schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:51:
Of ik het nou moet aangeven of niet, ik maak toch een onderbouwd document op 1 januari (PF screenshots, koersen) om een trail te hebben als banken of de fiscus gaan zeiken als ik over een paar jaar tonnen van exchanges laat komen
Zoiets, maar dan zonder al die shitcoins er onder.Moiety schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:47:
[...]
Zoiets?
Ook al hadden die inmiddels belachelijke rendementen opgebracht.
Tuurlijk wel maar komt stoer over om een trail te hebben.Nopheros schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:52:
[...]
De exchange die je gebruikt heeft geen volledige historie van transacties en het overboeken van geld?
een blik in de toekomst van 1 januari 2027:Moiety schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:47:
[...]
Zoiets?
BTC: $690420
ETH: $21769
ADA: $12.69
BNB: $1690
VET: $0.69
AVAX: $269
LUNA: $269
SOL: $469
MATIC: $4.69
nothing stops this train
Ik heb exchanges, Nexo, dingen alleen op de blockchain enzovoort.Nopheros schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:52:
[...]
De exchange die je gebruikt heeft geen volledige historie van transacties en het overboeken van geld?
Ik ben er niet ingedoken, maar ik denk dat de meeste exchanges geen knopje hebben 'overzicht en waarde assets op een zelf te kiezen datum'?
Ik denk dat het simpeler is om dat morgen even, eventueel als de alcohol uit het bloed is, te maken dan over twee of drie jaar van de belastingsdienst de vraag moeten beantwoorden: hoeveel had je op 1 januari 2022? Met bewijs.
Verwijderd
Kol Nedra schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:53:
[...]
een blik in de toekomst van 1 januari 2027:
ADA: $12.69
te bearish?
dan wellicht $17.69
vergeet niet dat de dollar naar hyperinflatie gaat he
nothing stops this train
Grappig dat jullie er allemaal vanuit gaan dat ik boven de 50/100K uit komYES schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:35:
[...]
Joh vermogen wordt sowieso belast dus omzetten in stables of fiat heeft geen zin. Ik geef je wel even mijn wallet adres en dan stort je het daarop. Ik stort het dan morgen terug, pinky promise!
Daar zit ik láng niet boven
Thnx, nog tips voor (medium) transfers van Binance --> CB Pro? Of gewoon nog steeds de 'standaard' keuzes: LTC, XLM, XRP.Nopheros schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:50:
[...]
Die vul ik al zeker een jaar of 2 in, dus bestaat toch echt..
[...]
Kraken, crypto.com, coinbase werkt allemaal prima
Op binance kan je met 1 druk op de knop zien wat je wallet waarde was op de datum dat je wilt.UniMatrix schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:56:
[...]
Ik heb exchanges, Nexo, dingen alleen op de blockchain enzovoort.
Ik ben er niet ingedoken, maar ik denk dat ide meeste exchanges geen knopje hebben 'overzicht en waarde assets op een zelf te kiezen datum'?
Ik denk dat het simpeler is om dat morgen even, eventueel als de alcohol uit het bloed is, te maken dan over twee of drie jaar van de belastingsdienst de vraag moeten beantwoorden: hoeveel had je op 1 januari 2022? Met bewijs.
Heel makkelijk.
Onder welke steen kom jij vandaanStokstaart schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 10:43:
Binance -> XLM/XRP -> Bitvavo -> euro -> bank.
Volgens mij was dat de route die het goedkoopste is. Maar het staat volgens mij op bijna elke pagina van dit slowchat-topic wel eens gevraagd en beantwoord
Zou een goede zijn voor een topic-bingo zo langzamerhand, of een topicwarning
dat is ook een moment opname, want 1 seconden later en je vermogen is alweer veranderdwehave schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:04:
[...]
Op binance kan je met 1 druk op de knop zien wat je wallet waarde was op de datum dat je wilt.
Heel makkelijk.
komt niet met de minuut lijkt me, 1 januari = 1 januari
nothing stops this train
Nee dat niet haha, kan me niet herinneren als dat toen een wereld van verschil maakte.Kol Nedra schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:06:
[...]
dat is ook een moment opname, want 1 seconden later en je vermogen is alweer veranderd![]()
komt niet met de minuut lijkt me, 1 januari = 1 januari
Maar ga gerust elke seconde een screen print maken morgen
Bij de voedselbankVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:09:
En als je verlies hebt gedraaid, moet je dit dan ook opgeven?
Hattrick: Thorgal Eagles
Het gaat om vermogen. Winst of verlies maakt niets uit.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:09:
Klopt, door je CRV via Convex te staken waardoor je cvxCRV krijgt verlies je je stemrecht in ruil voor een hogere liquiditeit en een betere APR op je CRV. Locken via Curve moet je voor vier jaar doen als je de verhouding CRV:veCRV 1:1 wilt houden. Bij staken via Convex gaat stemrecht dan naar de houders van vlCVX (vote locked CVX voor 16 weken).Wiley99 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 00:07:
[...]
Las hier gisteren over op messario maar ik begrijp het nog niet (algemene verhaal). Als je CRV lockt voor veCRV krijg je stemrecht. Zo'n Convex laat je je CRV locken en geeft je hun eigen token (dat dan weer niet gelocked en wel verhandelbaar is) en rewards ervoor terug. Betekenen dat soort protocollen dan niet gewoon dat je je stemrecht verkoopt?
Er zijn nu meer projecten die de overstap maken naar het veTOKEN model; o.a. FXS en DPX. FXS gaat hun token ook onderbrengen bij Convex in de vorm van cvxFXS waardoor de FXS governance rechten ook gedeeltelijk terecht komt bij de vlCVX holders. Voor DPX een mogelijk zelfde scenario. Projecten als Redacted Cartel spelen hier ook op in door zoveel mogelijk van deze tokens op te zuigen in ruil voor hun Ponzi token. Dit allemaal zorgt ervoor dat veel van dergelijke tokens van de markt verdwijnen.
Lol, iedereen die hier creatieve manieren aan het verzinnen is om zo min mogelijk belasting te betalen; reken even uit hoeveel belasting je überhaupt gaat betalen en hoeveel je eventueel bespaart met je creatieve plannen.
Liefhebbers van Excel kunnen dit uitrekenen in Excel en anders heb je https://www.berekenhet.nl...sting-extra-vermogen.html
Liefhebbers van Excel kunnen dit uitrekenen in Excel en anders heb je https://www.berekenhet.nl...sting-extra-vermogen.html
toch knap als je verlies hebt gedraaid als je op 1 januari 2021 begonnen bentVerwijderd schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:09:
:strip_exif()/f/image/ETbjpp0ix7mSmh8YdtFPJyJE.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Verwijderd
Ben niet begonnen op 1 januari 2021Kol Nedra schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:14:
[...]
toch knap als je verlies hebt gedraaid als je op 1 januari 2021 begonnen bent![]()
[Afbeelding]
ja is amper iets. Ik had 2 maanden terug alvast voorlopige aangifte 2021 gedaan en moest echt extreem weinig betalen voor cryptojvel92 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:14:
Lol, iedereen die hier creatieve manieren aan het verzinnen is om zo min mogelijk belasting te betalen; reken even uit hoeveel belasting je überhaupt gaat betalen en hoeveel je eventueel bespaart met je creatieve plannen.
maar dan hoef je ook niks door te geven voor 2021 aan belastingdienst
nothing stops this train
All-in gegaan op Tether; had er goede verhalen over gelezen op Facebook! Was maar 0.99$ per stuk dus zat nog veel potentie inKol Nedra schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:14:
[...]
toch knap als je verlies hebt gedraaid als je op 1 januari 2021 begonnen bent![]()
[Afbeelding]
Hoe doe je dat?wehave schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:04:
[...]
Op binance kan je met 1 druk op de knop zien wat je wallet waarde was op de datum dat je wilt.
Heel makkelijk.
Die heb ik nl. nog niet gevonden.
Als je 150k hebt is het nog steeds onder de €1000. Niet echt slim om daarvoor te gaan lopen frauderen.jvel92 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:14:
idd, als ik 150k had gaf ik heel graag wat aan de belasting, dus bij deze als belastingdienst hier meeleest geef mij maar 150k en ik beloof plechtig en met alle plezier dat ik belasting ga betalen ^^Glenn Hoddle schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:23:
[...]
Als je 150k hebt is nog steeds onder de €1000. Niet echt slim om daarvoor te gaan lopen frauderen.
nothing stops this train
/f/image/67HfTocdGPbjI26h8TY78cxf.png?f=fotoalbum_large)
Ik ben heel benieuwd wat er achter dit deel van mijn watchlist staat op 31-12-2022
ADA defi tokens en DOT parachain tokens. Enige kosten waren of zijn wat staking opbrengsten, hopen dat er wat MOON't.
ADA haat weet ik nou wel hoor, dus misschien eens lief zijn zo aan het einde van het jaar
Maar dan kun je wel op tweakers en de eerst volgende kring verjaardag roepen dat je de belastingdienst te slim af bent geweestGlenn Hoddle schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:23:
[...]
Als je 150k hebt is nog steeds onder de €1000. Niet echt slim om daarvoor te gaan lopen frauderen.
wallet - links onderin staat account statementBlender_01 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:22:
[...]
Hoe doe je dat?
Die heb ik nl. nog niet gevonden.
Dat is ook wat waard, maar het enige juiste antwoord daar weer op is 'te slim af geweest tot nog toe...'jvel92 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:28:
[...]
Maar dan kun je wel op tweakers en de eerst volgende kring verjaardag roepen dat je de belastingdienst te slim af bent geweest
Dan krijg je alleen het saldo in je wallet te zien. Alles wat in staking of in de vault staat, is hier niet zichtbaar.wehave schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:28:
[...]
wallet - links onderin staat account statement
Ik maak op 1 januari allemaal screenshots en deze plaats ik op een usb stick in mappen gesorteerd per jaar.
ook leuk om bv in 2028 terug te kijken naar alle bedragen en lach je je rot dat BTC in 2021 zo enorm goedkoop was en nog onder de $400k kon kopen
ook leuk om bv in 2028 terug te kijken naar alle bedragen en lach je je rot dat BTC in 2021 zo enorm goedkoop was en nog onder de $400k kon kopen
nothing stops this train
oh idd daar heb je gelijk in.Ammehoela schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:30:
[...]
Dan krijg je alleen het saldo in je wallet te zien. Alles wat in staking of in de vault staat, is hier niet zichtbaar.
Zie wel dit staan nu
Introducing Binance Tax Reporting Tool API
https://www.binance.com/e...a247744aa980ab82f6708522d
Die is op dit moment in de app niet beschikbaar, via de web versie wel.wehave schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:40:
[...]
oh idd daar heb je gelijk in.
Zie wel dit staan nu
Introducing Binance Tax Reporting Tool API
https://www.binance.com/e...a247744aa980ab82f6708522d
Gewoon een verstokte hodler, laatste keer dat er iets off exchange ging is 2017Waah schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:06:
[...]
Onder welke steen kom jij vandaan![]()
Binance -> XLM/XRP -> Bitvavo -> euro -> bank.
Volgens mij was dat de route die het goedkoopste is. Maar het staat volgens mij op bijna elke pagina van dit slowchat-topic wel eens gevraagd en beantwoord![]()
Zou een goede zijn voor een topic-bingo zo langzamerhand, of een topicwarning
Nou ik heb TS wel gechecked maar daar staat het zeer minimaal. En daarnaast wilde ik up-to-date info aangezien er (met name rond Binance) de laatste wat wijzigingen waren.
[ Voor 13% gewijzigd door Stokstaart op 31-12-2021 11:48 ]
Het maakt eigenlijk helemaal niet uit, wat wij hier bespreken in dit topic.
In 2022 gaan we allemaal rekt.
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
Als jij een grapje maakt over je crypto omzetten in fiat (wat eigenlijk niet effectief is in het het betalen van belasting) ga je er zelf vanuit dat je belasting moet betalen en dus meer dan 59k hebt, anders is de hele grap niet relevant. Dus ik doe gewoon mee aan de hypothese die het grapje nog enigszins mogelijk maakt in plaats van ergens vanuit te gaan.Waah schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:02:
[...]
Grappig dat jullie er allemaal vanuit gaan dat ik boven de 50/100K uit kom![]()
Daar zit ik láng niet boven
Zat even door m'n oude bittrex withdrawals te kijken. Zie dat ik 2017/09/18 er 8 BTC uit getrokken had.
Herinner nog dat ik toen echt een trauma had omdat hij daarna van ~3k naar ~13k schoot. Pijnlijk
Maargoed, ik had het geld toen nodig voor een verhuizing, sinds dien ook BTC niet meer aangeraakt omdat ik andere prioriteiten had, nu wel weer terug om te kijken wat we in 2022 kunnen behalen, wel met een 5+ jaren plan.
Gewoon DCA, twijfel alleen tussen de verhouding cryptocurrency/index fonds aandelen en de verhouding BTC, ETH, ADA, SOL en LINK. Time in the market beter dan timing the market natuurlijk, misschien de maandelijkse verhoudingen laten afwegen van de fear/greed indexen van beide markten.
Herinner nog dat ik toen echt een trauma had omdat hij daarna van ~3k naar ~13k schoot. Pijnlijk

Maargoed, ik had het geld toen nodig voor een verhuizing, sinds dien ook BTC niet meer aangeraakt omdat ik andere prioriteiten had, nu wel weer terug om te kijken wat we in 2022 kunnen behalen, wel met een 5+ jaren plan.
Gewoon DCA, twijfel alleen tussen de verhouding cryptocurrency/index fonds aandelen en de verhouding BTC, ETH, ADA, SOL en LINK. Time in the market beter dan timing the market natuurlijk, misschien de maandelijkse verhoudingen laten afwegen van de fear/greed indexen van beide markten.
[ Voor 25% gewijzigd door Valandin op 31-12-2021 11:55 ]
Hah ja ik weet hoe het voelt. Heb nog meerder mailtjes van CircleValandin schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:51:
Zat even door m'n oude bittrex withdrawals te kijken. Zie dat ik 2017/09/18 er 8 BTC uit getrokken had.
Ma 24-11-2014 22:24
Hi Egeau,
You have successfully sent $502.87 (1.40569830 BTC) to xxx
Om er vervolgens iets 'onzinnigs' mee te doen
En blijven we bijkopen om in 2023 MOON en LAMBO te roepenJulian-AMD schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:47:
Ik kan nergens vinden hoe laat die futures aflopen. Waar vind ik die info?
Julian-AMD schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:47:
:fill(white):strip_exif()/f/image/yMkCaWMVd9FHTtStAQdbKFjE.png?f=user_large)
Ik gebruik zelf altijd XRP. Van de genoemde exchanges lijkt kraken btw wel het snelst te zijn. Coinbase werkt prima maar duurt wel een dag of 2. Kraken is volgens mij binnen 12 uur op werkdagen.Stokstaart schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:03:
[...]
Thnx, nog tips voor (medium) transfers van Binance --> CB Pro? Of gewoon nog steeds de 'standaard' keuzes: LTC, XLM, XRP.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!