[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 214 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
DCA? anders zou ik nog ff gewacht hebben eigenlijk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Bitcoin naar 10k hahaha nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:08
Biohazzard21 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 17:14:
[...]

DCA? anders zou ik nog ff gewacht hebben eigenlijk haha.
gewoon wat gekocht, over 2 uurtjes kijken we nog een keer... 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYmZGQe6nKJSwKsjgi25uRZ9ts0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DYCgdqLFv49whpLA1suOjdun.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sm6zVHb3CqZoyNLobbkZkSMTobw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TLKX5ouWAvcZAr5MM5rpVTsa.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bEkWob3C5pfT129RKYbFdhiyyIU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J9YeiZj3psF2nVaDsLyTkjKz.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
Dit zijn zeer gevaarlijke uitspraken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Tartarus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:01:
[...]

Hij bedoelde dan ook 3k.
Been there, done that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Tartarus schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:01:
[...]

Living on the edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gekend met DUSK? Die gaat momenteel naar de maan is een NL project.
https://dusk.network/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2021 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MaStar schreef op woensdag 29 december 2021 @ 16:06:
(...)

1. Elke maand op een vaste dag =.... euro inleg
2. Bij > -10% op 24u btc koers=... euro inleg
3. Bij koers btc -$40.000 =.... euro inleg
4. Bij koers btc -$30.000 =.... euro inleg
5. Bij koers btc -$20.000 =... euro inleg
6. Bij koers btc -$10.000 =... dan koop ik 1 bitcoin

(...)
Iedere maand leg je in, zeg maar de 1ste van de maand. Als de koers -10% op de 24 uur doet, hoeveel koop je dan bij?
Want als het morgen weer 10% zakt, koop je dan weer bij? En een dag daarna weer, dan weer bijkopen? Dan ben je zomaar door je centjes heen lijkt mij.

Stel je koopt iedere 1ste van de maand voor 200,-- euro. het zakt 5 dagen op rij met méér dan 10%, dan ben je ineens 5x200=1.000 euro kwijt. Hou je dat wel vol?

Zou je er anders victieve bedragen bij willen zetten? Want dit mooie DCA artikel heb ik gelezen, heb afgelopen jaar gespaard en winst genomen en wil wanneer het begint te zakken bij kopen.
Eigenlijk zou ik dat afgelopen jaar al hebben gedaan, dmv de Kraken API alleen nog niet aan toe gekomen :'(

Daarom ben ik beniewd naar de bedragen, niet jou bedragen, maar zou je die willen invullen om zo een beeld te krijgen. Want bij $ 10.000 koop je 1 BTC, maar als die koers er heel snel heel valt, dan heb je (misschien) wel geld te kort om 1 BTC te kopen. :)

Maarrrr, wat als het nou stijgt, dan koop je naar mij idee nog steeds iedere maand bij. Maar ga je dan meer bijkopen omdat je nog 'dood geld' hebt liggen, omdat de koers nooit is gezakt? :)

Vragen staat vrij lijkt mij en dit is een knal serieuze vraag. Ook zal ik straks eens berekenen als ik meer winstzou hebben gehad als ik domweg de DCA methode zou hebben toegepast dan nu de day-trading te doen. Ook de tijd en stress die erin gaat zitten is soms best wel knudde. Daarom geloof ik in de DCA methode. O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 18:29:
Iemand gekend met DUSK? Die gaat momenteel naar de maan is een NL project.
https://dusk.network/
Dusk 🌶 ken ik wel op Ziggo. Ergens achteraan. Moet je voor betalen geen idee wat voor zender dat is :X

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:06
Van welk jaar? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 22:40
Hehe mooie altijd hé

FTM assets houden hier m'n average portfolio value mooi hoog, maar BTC en Eth gaan beetje door t putje idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:12
majic schreef op woensdag 29 december 2021 @ 19:37:
[...]

Hehe mooie altijd hé

FTM assets houden hier m'n average portfolio value mooi hoog, maar BTC en Eth gaan beetje door t putje idd
Ftm blijft mooi overeind nog inderdaad. Die zorgt ook dat mijn pf nog wat stabiel blijft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Ik ga maar vroeg naar bed vanavond. Dromen over groene kaarsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 22:59
Jongens waarom is het zo lastig om gewoon die koers stabiel te houden. Wat een puinhoop :(

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:37
Richh schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:21:
Jongens waarom is het zo lastig om gewoon die koers stabiel te houden. Wat een puinhoop :(
Ik sta stabiel in de plus hoor… Nog wel… :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
niet stabiel genoeg? :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2agu9r9nVg5cr7UEUfNWemWWaZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zyVu1TmtJH8gamj51GCjvUuL.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 17:23
wat zijn de plannen qua buy orders voor de hodlers onder ons? gezien de verwachtte dip rond NY.

Ik dacht aan limit order op 46k btc, 3,6k eth, 160$ sol, verder twijfel ik nog om mijn matic aan te vullen met een order <2$, en luna, die heb ik nog niet, denk dat ik hier wat te laat voor ben. laatste twijfelgevallen zijn cro & sand.

Wat vinden jullie hiervan?

[ Voor 8% gewijzigd door Skalders op 29-12-2021 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-10 20:21
Skalders schreef op woensdag 29 december 2021 @ 20:42:
wat zijn de plannen qua buy orders? gezien de verwachtte dip rond NY.

Ik dacht aan limit order op 46k btc, 3,6k eth, 160$ sol, verder twijfel ik nog om mijn matic aan te vullen met een order <2$, en luna, die heb ik nog niet, denk dat ik hier wat te laat voor ben. laatste twijfelgevallen zijn cro & sand.

Ik zeg doen! Maar pin mij er niet op vast.

[ Voor 3% gewijzigd door Rien43 op 29-12-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:40

knakworst

Get more sats!

wat zijn de plannen qua buy orders voor de hodlers onder ons? gezien de verwachtte dip rond NY.

Waarom niet geladderd in meerdere orders? Anders zul je net zien dat ze allemaal niet geraakt worden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Dan zou ik gewoon nu op de koopknop rammen. Je wilt order zetten op een BTC en ETH prijs die 2,5% lager is dan nu, en een SOL prijs van 9% lager dan nu. Tenzij je wil swing traden snap ik het punt niet. Zelfs bij de grote munten als BTC en ETH kan je prima hebben dat het binnen 2 dagen 10% hoger staat, en dan heb je niet ingekocht. Waar denk je dat BTC en ETH over 4 maanden staan? Of je nou denkt dat het +15%, 200% of +50% is, waarom zou je dan wachten tot het misschien nu even 2,5% daalt, en de kans te lopen dat je niks hebt gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Hi

Ik ben het met @Glenn Hoddle eens. Mij maakt het niet uit. Als ik een project vertrouw die ik wil hodlen ( wat je volgens mij ook aangeeft met ‘Plannen voor de HODLers..) dan plemp ik er gewoon wat fiat in. En wanneer ik wat kan missen doe ik het weer en weer etc.

Je zou toch geen project hodlen als je er geen vertrouwen in zou hebben ? Je doet het toch voor de langere termijn? Misschien klinkt dit wat kort door de bocht. Maar zo doe ik het in ieder geval.

Edit.. en straks komt er met NY geen dip. Dan ben je mooi in de monkey slept :+

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 29-12-2021 21:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:48

MicroWhale

The problem is choice

Hodl is hodl, dus ik (ver)koop niks meer sinds eind 2020...

Maar als je een buy wilt zetten, denk ik dat je mooie trappetjes kunt zetten tot 45k voor btc, 3.5k voor eth en sol geen idee.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:04

Darrell

Fiat moonboy

anti elppa schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:24:
[...]

heeft niets met tjoina te maken.
Toch deze maar even als reactie nog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uonpq_EyaQoVKzO1qrycfLxdEoY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hsa0KMk39dwOVk62ow8N9JYl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Darrell op 29-12-2021 21:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Darrell schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:37:
[...]

[Twitter]

[Afbeelding]
Pingo <3 China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11-08 07:53
Beste/goedkoopste/snelste manier om crypto over te hevelen naar een exchange? In dit geval van Bitvavo naar Binance? EUR op Bitvavo omzetten naar eth, en eth sturen naar binance? Dacht te begrijpen dat hetzelfde maar dan met btc langer duurt en/of kostbaarder is? Iemand die dat kan bevestigen/ontkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Dot staking vol op Binance.. wanneer zal die weer vrij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Steinhemmer schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:58:
Beste/goedkoopste/snelste manier om crypto over te hevelen naar een exchange? In dit geval van Bitvavo naar Binance? EUR op Bitvavo omzetten naar eth, en eth sturen naar binance? Dacht te begrijpen dat hetzelfde maar dan met btc langer duurt en/of kostbaarder is? Iemand die dat kan bevestigen/ontkennen?
Nee niet eth gebruiken. Xlm, xrp of trx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
r6aw schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:01:
Vannacht om 2uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
roflexx schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:04:
[...]

Nee niet eth gebruiken. Xlm, xrp of trx.
Ok tx! Om welke reden precies? Zijn de kosten lager? En zoja, waarom zijn die kosten lager?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Steinhemmer schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:05:
[...]

Ok tx! Om welke reden precies? Zijn de kosten lager? En zoja, waarom zijn die kosten lager?
Gebruik even de zoekfunctie :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Steinhemmer schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:05:
[...]

Veel lager. Omdat ETH een hele dure chain is, en xlm, xrp en trx niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steinhemmer
Glenn Hoddle schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:07:
[...]

Veel lager. Omdat ETH een hele dure chain is, en xlm, xrp en trx niet.
Ik krijg bij het invoeren van binance-xrp-adres op bitvavo de volgende melding: Het Ripple opnameadres dat u heeft ingevuld is ongeldig. Wat kan er mis gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:52
Ripple.. is dat niet die asset/coin die bij veel exchanges op het punt staat om eruit geschopt te worden?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Steinhemmer schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:36:
[...]

Ik krijg bij het invoeren van binance-xrp-adres op bitvavo de volgende melding: Het Ripple opnameadres dat u heeft ingevuld is ongeldig. Wat kan er mis gaan?
geen idee. Misschien is het net pas aangemaakt? Heb je bij Binance wel aangegeven dat het via de XRP-chain moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

D_Jeff schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:43:
Ripple.. is dat niet die asset/coin die bij veel exchanges op het punt staat om eruit geschopt te worden?
dat was vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

sinds begin dit jaar staat het nog stabiel in de plus.

Gewoon dca, en niet meer naar omkijken, geeft rust. Maar vooral niet elk uur kijken.

En met crypto ook gewoon geen leverage. Dat gaat soms goed, maar meestal val je vanzelf een keer op je bek, en ga je rekt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:00:
[...]
En met crypto ook gewoon geen leverage. Dat gaat soms goed, maar meestal val je vanzelf een keer op je bek, en ga je rekt.
* Taro opent net een long op 47k -O-

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Mwoah, m'n gratis leningen met crypto onderpand gaan alleen maar goed. Maar dat is mischien geen klassieke leverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:52
eindejaarsopruiming begint vroegjes. Daar heb je meer wat aan als het op 31-dec na 22.30 gebeurt :P

(Kan zomaar het verschil zijn of je belasting moet gaan betalen of niet)

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
r6aw schreef op woensdag 29 december 2021 @ 22:01:
Die is vaak vol idd, misschien een overweging en kijken naar Kraken, dit heeft 3 voordelen:
1. DOT staking 12% en is niet locked.
2. Je hoeft niet te wachten tot er een plekje vrij komt, want die plek is er gewoon dus je mist geen staking rewards.
3. als je 30 dagen staked bv op Binance ben je altijd 1 extra dag kwijt omdat het even tijd kost om die locked staking te activeren en terug te krijgen.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 18:17
Taro schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:07:
[...]

Waar ben je heen verhuisd voor leverage trading sinds het op Binance niet meer gaat (voor NL' ers). Toch maar Bitfex? Bevalt dat een beetje? Is op zich wel een idee om daar account aan te maken heb ik gelijk een extra account voor wat spreiding.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@twit Ik heb eergisteren mijn ByBit accountje weer afgestoft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
[...]

sinds begin dit jaar staat het nog stabiel in de plus.

Gewoon dca, en niet meer naar omkijken, geeft rust. Maar vooral niet elk uur kijken.

Ik loop hier al even rond, het is denk ik wel bekend dat ik eigenlijk 99% van de tijd hier DCA zonder leverage doe :P

Punt is een beetje dat we telkens kritieke levels opzoeken. Het moet een keer omhoog, anders is deze run binnenkort voorbij. Dan maakt het weinig uit dat we op jaarbasis nog in de plus staan, op een gegeven moment verliest men vertrouwen net op het punt waarop het nodig is.

De weken van 20% in de plus zijn langzamerhand veel te lang geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
[...]

Zo , de stop loss op 47.4xx en je kunt de boel mooi in profit verder aankijken . Mooie tradeje :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Zo, toch maar weer een flufje fiat in de crypto's gestopt, wel geld waarvan ik het kan hebben dat het eventueel verdampt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
RaptorXS schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:44:
Zo, toch maar weer een flufje fiat in de crypto's gestopt, wel geld waarvan ik het kan hebben dat het eventueel verdampt. ;)
Jou kennende waarschijnlijk op dit punt omdat er support wordt gevonden? Geintje... ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pk5-Q4p2OZ3gIMoyAMmdUJT50v8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xR6ca0nR3T0VcHEqDBR6nUgJ.png?f=fotoalbum_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Richh schreef op woensdag 29 december 2021 @ 23:37:
[...]

Ik loop hier al even rond, het is denk ik wel bekend dat ik eigenlijk 99% van de tijd hier DCA zonder leverage doe :P

Punt is een beetje dat we telkens kritieke levels opzoeken. Het moet een keer omhoog, anders is deze run binnenkort voorbij. Dan maakt het weinig uit dat we op jaarbasis nog in de plus staan, op een gegeven moment verliest men vertrouwen net op het punt waarop het nodig is.

De weken van 20% in de plus zijn langzamerhand veel te lang geleden...
Ik zie ook liever weer eens 20% in de plus. Maar kritieke levels bestaan alleen in je hoofd.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:25

HollovVpo1nt

I like gadgets

En wat zakken weer door. Au.

• twit
So ik zat met Aggr.trade open toen de 47k er aan ging. Bizar toch eigenlijk wat er dan los gaat aan mega sells, liquidated longs van 5MEUR+ etc. Knalden bijna zo de 45k in door het domino effect. Het wil echt niet, wat we ook doen deze weken/maanden.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-10 11:52
BTC dump begint wel erg vroeg had pas morgen verwacht.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52
Als we de 6 cent kunnen vasthouden is er niks aan de hand.

Zero.

• pletter
@Pelox 👍

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
[...]

Snel sluiten je long x25

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
nog meer kortingen, nog klein deel eth +btc ingeslagen 🙌

nu slapen, morgen gewoon 69k!

nothing stops this train

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:32
Heeft er iemand nog een plekje vrij onder de brug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
Volgens mij kunnen we beginnen aan REVERSE Babes 🤣

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Victor Belli schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:47:
Heeft er iemand nog een plekje vrij onder de brug?
Voor de belastingdienst sowieso. En keihard lachen op 3 januari dit.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Op de daily issie bezig met het vormen van een W zeg maar van de rechter V. Ik ga lekker slapen en zie morgen wel of ik een 45k bodem gemist heb om 4u.

• Richh
Glenn Hoddle schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:21:
[...]

Ik zie ook liever weer eens 20% in de plus. Maar kritieke levels bestaan alleen in je hoofd.
Iedereen let op de moving averages helaas, ik vrees dat het een self fullfilling prophecy is.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:32
Ik heb nog Zilliqa.

Goeie tech blijkbaar, +7 procent vandaag

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Richh schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:49:
[...]

Iedereen let op de moving averages helaas, ik vrees dat het een self fullfilling prophecy is.
Daar heeft het zeker een handje van, dat is ook wel zo, maar toch. 48k morgen om 23:22.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Richh schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:49:
[...]

Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat het feit dat we tegen de 52k aan tikten maar daar begonnen te dalen tot dit domino effect de andere kant op heeft geleid. Men ziet bevestigd worden dat het upside potential behoorlijk capped is (52k kom je blijkbaar zomaar niet meer voorbij) en het downside potential is ergens richting de 36k / 32k. Dat klinkt niet echt als een hele interessante investering als btc op bijv 50 of 51k staat . Tel daar nog wat paniek verkopers en/of winstpakkers bij op en je krijgt deze ellende tot " iets" de boel doorbreekt .

Edit: en daar is de 45k. Wie had dat toch gedacht net voor kerst.

[ Voor 4% gewijzigd door twit op 30-12-2021 01:19 ]

• pletter
Zou een stuk beter zijn als die chinezen. niet mee doen in crypto van af volgend jaar.
denk dat we dan minder fluctuaties zien.

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
twit schreef op donderdag 30 december 2021 @ 00:54:
[...]

Edit: en daar is de 45k. Wie had dat toch gedacht net voor kerst.
Welgeteld 3 seconden >:)

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 19:53

Radjesh

hoi

Ja ben benieuwd of het nu gestopt is.

Niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
69k en andere babes posten we ook zodra we een level breken en niet na 30 minuten toch ;). Maar ja voor nu een bounce. Ik ga slapen. hoop dat bitcoin me een iets beter verjaardagscadeau geeft dan hoe het er tot nu toe uitziet anders moet ik alle te ontvangen fiat in mn pf storten om net zoveel pf waarde te houden als gisteren :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bubba 2.0
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11-10 16:22
twit schreef op donderdag 30 december 2021 @ 01:37:
[...]

69k en andere babes posten we ook zodra we een level breken en niet na 30 minuten toch ;). Maar ja voor nu een bounce. Ik ga slapen. hoop dat bitcoin me een iets beter verjaardagscadeau geeft dan hoe het er tot nu toe uitziet anders moet ik alle te ontvangen fiat in mn pf storten om net zoveel pf waarde te houden als gisteren :).
twit, congratz

Acties:
  • +29 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jongens en meisjes, crypto blijft een bijzonder spelletje. Zolang er een bizar hoog volume aan fiat de markt in stroomt en het aanbod lager is dan de vraag, gebeuren er mooie dingen in de wondere wereld van gecentraliseerde exchanges met beperkte supply.

Maar wanneer de geldkraan ietwat dichtslibt en het range traden begint, stroomt het geld naar de slimme jongens met iets eerder gezette verkooporders en zij die strategisch goed kunnen traden op volatiele swings.

Gebakken lucht die gretig wordt omgezet naar thin air. Geld wat door middel van volgeblafte assets van de ene naar de andere broekzak beweegt zonder dat daarmee de onderliggende economie vooruit wordt geholpen met groei uit aanbod van goederen of arbeid. Gezonde organische dalingen dus.

Absoluut een moment en tijdperk binnen de markt waar laaggeleide zwakstroom chimpansees als ikzelf weinig te zoeken hebben. Want in mijn wereld is het beste moment om de absolute top te dumpen en de diepste bodem te kopen, altijd achteraf gezien.

Maar gelukkig ben ik simpel van ziel en totaal ongehinderd door respectabele kennis van het wereldwijde onderliggende macro economische systeem. En tevens zit ik diep genoeg in de 'fuck de centrale banken en het monetaire beleid' fuik, om Bitcoin nog als toekomstig potentieel te zien. Zo'n native coin van het grootste en meest gedecentraliseerde netwerk met de hoogst haalbare PoW absoluutheid op aardse cryptografisch versleutelde transacties, heeft toch zeker een waarde? Of dat ooit +500k per Bitcoin zal zijn, dat moet nog blijken. Maar met de huidige positie waarin het wereldwijde FIAT experiment verkeert, is het klimaat om deze prijzen ooit werkelijkheid te zien worden, in ieder geval geschapen. Oorzaak en gevolg.

Echter mijmer ik soms ook over alle discutabele vaagheden binnen crypto, zoals bijvoorbeeld het hele Tether verhaal. Die zullen ongetwijfeld nog wel eens in het negatieve daglicht terecht komen. En daarmee hun voetafdruk binnen de ontwikkeling en acceptatie van deze markt achterlaten. Ik verwacht echt dat er in de toekomst nog zaken boven water zullen komen die jarenlang onder het tapijt geschoven zijn, waarvan we achteraf zeggen: de tering. Hoe dan?

Want laten we eerlijk zijn, er gebeuren gewoon discutabele dingen binnen crypto die de prijzen zowel naar boven als beneden manipuleren. Op ieder legendarisch feest wordt ook gekotst.

Natuurlijk is en blijft het speculatieve gedeelte tot vandaag de dag puur een spelletje van vraag en aanbod, niets meer, niets minder. Wanneer morgen niemand nog een Bitcoin zou willen hebben, zouden alle muntjes van het Bitcoin netwerk worden opgekocht door Micheal Saylor zal de prijs crashen als nooit tevoren.

Gelukkig blijkt dat nog aardig mee te vallen want het is nog steeds echt een hele dure ding joh, zo'n Bitcoin. En dat terwijl er nog jarenlang grofweg iedere 10 minuten 6 stuks in iemands handen terecht komen. Handen waarvan je niet weet of ze strong of weak zijn.

Een hopium pijp en wat oogkleppen doen dus wel wonderen zo nu en dan. Struisvogel politiek for the win.

Zou de stier ons nog eens meeslepen naar de top van de hoogste berg op de maan? Of slaat de beer ons REKT met zijn machtige en dodelijke klauwen? Ach ja. Gewoon maar hodlen en zien waar de raket strandt.

Want je moet toch wat, in deze met regenbogen en eenhoorns gevulde geitenponzi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Urbanus
  • Laatst online: 06-10 17:25
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 01:57:
Ja jongens en meisjes, crypto blijft een bijzonder spelletje.

Prachtig. Diepe buiging.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Jaap zijn comments stoned chillend op de bank lezen is het beste ooit.

Ouwe ik zou oprecht graag nog een bearmarket zien. Puur om te kijken hoe de grote spelers als Saylor reageren, stel we zakken naar 10K bijv.

Mahja, denk dat de meeste genoeg gecashed en geprofiteerd hebben. Dus of we nu verder omhoog of omlaag gaan, het maakt mij niet extreem veel uit. Gelieve wel wat actie ipv dit gehang.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2021 @ 01:57:
Op ieder legendarisch feest wordt ook gekotst.
Damn, reality check. Elk feest waarop ik gekotst heb was legendarisch. En ik heb al lang niet meer gekotst. Erger nog, ik wil eigenlijk niet meer kotsen. Maar wel nog legendarische feesten hebben. Dus btc moet wel naar 132k en eth naar 30k in 2022.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Uhuruburu
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Hoe gaat het met Plan B....? ;)

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-10 20:52
Die heeft zijn 100k geloof ik opgegeven _O-

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:26
Darrell schreef op woensdag 29 december 2021 @ 21:37:
[...]

[Twitter]

[Afbeelding]
thanks, nu snap ik hem pas, ik negeer eigenlijk alle china fud maar dit is idd wel een dingetje nu ik het lees. Ach allemaal prima, zijn we snel echt van die bende af

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 06:53
planB100?
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/hvMSnM85/3ce5ef2a13542f72c86e4854ca1f5744ca243540ddf41158a3bf89e5f30e5f02.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ja jongens en meisjes, crypto blijft een bijzonder spelletje. Zolang er een bizar hoog volume aan fiat de markt in stroomt en het aanbod lager is dan de vraag, gebeuren er mooie dingen in de wondere wereld van gecentraliseerde exchanges met beperkte supply.

[...]

Bedankt weer @Verwijderd voor deze inspirerende post. _/-\o_

En nu heb ik ook weer genoeg woorden om de komende maanden mijn wordfeud tegenstanders mee af te troeven.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rien43
Rien43 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:36:
Hieronder een theorie die nu nog steeds goed uitkomt.

[Twitter]

Zie hieronder. Blauwe lijn is de lijn die gehouden moet worden.

[Afbeelding]
En nog steeds blijft de koers mooi boven de lijn. Over hopium gesproken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/03XOjzmqHG2K9eQlXrkyL2MjbYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XsGhW7bjkGsnV559ZnylT5n5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rien43 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 07:56:
[...]

[Afbeelding]
Een lijn die er een paar maanden over doet om naar de zes cent te dalen. Bullish.

• Rien43
knakworst schreef op donderdag 30 december 2021 @ 07:58:
[...]

Een lijn die er een paar maanden over doet om naar de zes cent te dalen. Bullish.
Is ook mooi toch?

Verwijderd

[...]

Echt long was het niet ☹️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[Afbeelding]
Ik houd me liever vast aan deze lijn. Die gaat omhoog en is voor de LT. Geeft wat meer hoop. :+

BTW De kromme blauwe lijn ligt nu rond de 45k, de onderste rond de 42k... als we daar doorheen gaan wordt het zeker en vast 6 cent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wZR1VVKYw6_VkP56RD0X6dUELHA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yAoWibHdAqUjzJKAdgUufU4P.png?f=fotoalbum_large

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:30
[...]

[Afbeelding]
Heb je de richting van die lijn al gezien dan? Als je er op blijft stuiteren eindig je ook bij de 6ct hè?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Maak je om mij geen zorgen :) Had hem gisteren op tijd gesloten voor de dip en in de dip een long geopend die nog loopt (Inmiddels +10%):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CuJ5AEvxtQkgL_nOrh2WjX6pA3g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BT3liYNEYUAc5NsQQMZH8hAz.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SQ0YakTLKZT7gVN-tLO7Tr0pqQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/txY5d8E1vDwlWREOSNe9MMcM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 06:44
Bear market trend wel duidelijk overigens. Kijk maar eens naar de 3 maanden grafiek. Overall gewoon dalend, steeds weer een stukje verder!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand hier die toevallig een STRONG node heeft?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
MaStar schreef op donderdag 30 december 2021 @ 08:35:
Bear market trend wel duidelijk overigens. Kijk maar eens naar de 3 maanden grafiek. Overall gewoon dalend, steeds weer een stukje verder!
Hou toch op man. 2januari gewoon weer moon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Op de drie maanden van zowel ETH als BTC zie ik gewoon een stijgende trend sinds april 2020.

Op de monthly en weekly van BTC is de marktstructuur met HH, HL, HH (higher highs, higher lows etc) ook nog intact. Zolang we maar geen weekly of monthly close onder de 43k krijgen, blijft deze intact.

Ook wat betreft ETH is de marktstructuur op de monthly en weekly nog in tact. Waarbij voor de structuur met de HH, HL en HH het niveau van 3k belangrijk is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:52

Maar wanneer de geldkraan ietwat dichtslibt en het range traden begint, stroomt het geld naar de slimme jongens met iets eerder gezette verkooporders en zij die strategisch goed kunnen traden op volatiele swings.

Gebakken lucht die gretig wordt omgezet naar thin air. Geld wat door middel van volgeblafte assets van de ene naar de andere broekzak beweegt zonder dat daarmee de onderliggende economie vooruit wordt geholpen met groei uit aanbod van goederen of arbeid. Gezonde organische dalingen dus.

Absoluut een moment en tijdperk binnen de markt waar laaggeleide zwakstroom chimpansees als ikzelf weinig te zoeken hebben. Want in mijn wereld is het beste moment om de absolute top te dumpen en de diepste bodem te kopen, altijd achteraf gezien.

Maar gelukkig ben ik simpel van ziel en totaal ongehinderd door respectabele kennis van het wereldwijde onderliggende macro economische systeem. En tevens zit ik diep genoeg in de 'fuck de centrale banken en het monetaire beleid' fuik, om Bitcoin nog als toekomstig potentieel te zien. Zo'n native coin van het grootste en meest gedecentraliseerde netwerk met de hoogst haalbare PoW absoluutheid op aardse cryptografisch versleutelde transacties, heeft toch zeker een waarde? Of dat ooit +500k per Bitcoin zal zijn, dat moet nog blijken. Maar met de huidige positie waarin het wereldwijde FIAT experiment verkeert, is het klimaat om deze prijzen ooit werkelijkheid te zien worden, in ieder geval geschapen. Oorzaak en gevolg.

Echter mijmer ik soms ook over alle discutabele vaagheden binnen crypto, zoals bijvoorbeeld het hele Tether verhaal. Die zullen ongetwijfeld nog wel eens in het negatieve daglicht terecht komen. En daarmee hun voetafdruk binnen de ontwikkeling en acceptatie van deze markt achterlaten. Ik verwacht echt dat er in de toekomst nog zaken boven water zullen komen die jarenlang onder het tapijt geschoven zijn, waarvan we achteraf zeggen: de tering. Hoe dan?

Want laten we eerlijk zijn, er gebeuren gewoon discutabele dingen binnen crypto die de prijzen zowel naar boven als beneden manipuleren. Op ieder legendarisch feest wordt ook gekotst.

Natuurlijk is en blijft het speculatieve gedeelte tot vandaag de dag puur een spelletje van vraag en aanbod, niets meer, niets minder. Wanneer morgen niemand nog een Bitcoin zou willen hebben, zouden alle muntjes van het Bitcoin netwerk worden opgekocht door Micheal Saylor zal de prijs crashen als nooit tevoren.

Gelukkig blijkt dat nog aardig mee te vallen want het is nog steeds echt een hele dure ding joh, zo'n Bitcoin. En dat terwijl er nog jarenlang grofweg iedere 10 minuten 6 stuks in iemands handen terecht komen. Handen waarvan je niet weet of ze strong of weak zijn.

Een hopium pijp en wat oogkleppen doen dus wel wonderen zo nu en dan. Struisvogel politiek for the win.

Zou de stier ons nog eens meeslepen naar de top van de hoogste berg op de maan? Of slaat de beer ons REKT met zijn machtige en dodelijke klauwen? Ach ja. Gewoon maar hodlen en zien waar de raket strandt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tWylWFjmHRHCrQgcB3imYTVukU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MZMHMMKqriDuGwWTL6Bc3u6l.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moiety
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g5EoyD2c_579qEOlo7L20F0z2jY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5SW44XWLwcFTTBTgEeuTwt6L.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
3 maanden ETH grafiek zit gewoon een nette uptrend in nog steeds :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0fRk9y3f7kOPbMX_LL_3zwFzI4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xb9hiqrul29Qcr3dtGUgo2y3.jpg?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Via reddit. Vooral niet kopen ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4vOV3SZ8wBCv21HHwHamy-3aq54=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5bP71g6MDr7APQVXHUhpDVMm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik dacht ik ga eens een zeer oude crypto video bekijken zoals deze: (10 april 2019)

prachtig eigenlijk dat er zoveel veranderd is. en dit is 2-3 jaar geleden, je kan je dan niet voorstellen wat er dan bijvoorbeeld in 2024 in cryptospace is :7

Dit stukje over Ethereum ook prachtig en zegt genoeg dat je niet kan voorspellen wat er gaat gebeuren :)

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 30-12-2021 11:28 ]

nothing stops this train

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Oke . En ik pak weer een beetje winst op sys. Lijkt me dat die ook wel weer eens omlaag zal gaan om terug te kopen:)
Pagina: 1 ... 214 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!