Wie is er bullish?
Like for yes
quote for no.
Ik ben bullish.
Like for yes
quote for no.
Ik ben bullish.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
trouwens bezit ook klein beetje KILT, maar die was gratis van de KSM parachain 🙃
nothing stops this train
Verwijderd
Voor vandaag, of de komende tien jaar? 😬Tartarus schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:55:
Wie is er bullish?
Like for yes
quote for no.
Ik ben bullish.
Tartarus schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:55:
Wie is er bullish?
Like for yes
quote for no.
Ik ben bullish.
Quote.Tartarus schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:55:
Wie is er bullish?
Like for yes
quote for no.
Ik ben bullish.
Laat keer dat ik keek was het 3%, net verhoogt van 0.5%. Je hoeft het verder niet vast te zetten voor een periode.Ray_ schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:59:
[...]
Quote.
Nou ja, op korte termijn denk ik dat we nog een snoekduik zullen maken. Maar ik ben niet zeker genoeg van mijn zaak om de boel te verkopen.
Overigens: ik heb op Binance vrijwel geen BTC, ik heb vrijwel alles bij Kraken. Dat staat er echter al zo'n lange tijd dat ik het net zo goed op een Ledger had kunnen zetten. Heeft het staken van BTC op Binance nog een beetje zin? Die rewards die ik daar bij alts zie staan zijn niet altijd even realistisch heb ik het idee. Het is altijd meer dan de 0% op Kraken natuurlijk...
FTFYRay_ schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:59:
[...]
Quote.
Nou ja, op korte termijn denk ik dat we nog een snoekduik zullen maken. Maar ik ben niet zeker genoeg van mijn zaak om de boel te verkopen.
Overigens: ik heb op Binance vrijwel geen BTC, ik heb vrijwel alles bij Kraken. Dat staat er echter al zo'n lange tijd dat ik het net zo goed veel beter op een Ledger had kunnen zetten. Heeft het staken van BTC op Binance nog een beetje zin? Die rewards die ik daar bij alts zie staan zijn niet altijd even realistisch heb ik het idee. Het is altijd meer dan de 0% op Kraken natuurlijk...
Complete noob-vraag, maar de help van Coinbase loopt te roken, dus daar kan ik het niet opzoeken:Chaes schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:29:
Als je Binance gebruikt zou ik persoonlijk de route Coinbase -> Coinbase Pro -> Binance gebruiken.
Nieuwe fiat staat via iDEAL binnen 5 seconden op je Coinbase account.
Ga naar coinbase pro, kies (uit m'n hoofd) transfer en kies vervolgens om geld vanuit coinbase over te maken. Zo werkt het iig met crypto, ik neem aan ook met euro's.Glenn Hoddle schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:06:
[...]
Complete noob-vraag, maar de help van Coinbase loopt te roken, dus daar kan ik het niet opzoeken:
hoe verplaats ik die euro's van coinbase naar coinbase pro?
3% op Binance, en met extreem veel geluk 7% (1x gelukt bij mij, kijk vaak na reset maar altijd vol!)Ray_ schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:59:
[...]
Quote.
Overigens: ik heb op Binance vrijwel geen BTC, ik heb vrijwel alles bij Kraken. Dat staat er echter al zo'n lange tijd dat ik het net zo goed op een Ledger had kunnen zetten. Heeft het staken van BTC op Binance nog een beetje zin? Die rewards die ik daar bij alts zie staan zijn niet altijd even realistisch heb ik het idee. Het is altijd meer dan de 0% op Kraken natuurlijk...
nothing stops this train
Thanx! Heb een tientje gekocht. Kan ik hem mooi in de gaten houden, zal nog wel iets corrigeren vanaf hier. Dikke run vandaag. Daarna een klein centje erinTrently schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:35:
[...]
Dat het op het punt staat om het oude record (in dit geval vanuit mei) te verbreken.
Naar welke waarde de munt dan stijgt is niet te zeggen, vandaar 'discovery'
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Wat @Nopheros zegt inderdaad. In de CB Pro app: ga naar je portfolio -> klik op Euro -> deposit -> selecteer Coinbase.com.Glenn Hoddle schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:06:
[...]
Complete noob-vraag, maar de help van Coinbase loopt te roken, dus daar kan ik het niet opzoeken:
hoe verplaats ik die euro's van coinbase naar coinbase pro?
gevonden, dank.Nopheros schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:08:
[...]
Ga naar coinbase pro, kies (uit m'n hoofd) transfer en kies vervolgens om geld vanuit coinbase over te maken. Zo werkt het iig met crypto, ik neem aan ook met euro's.
Dat is inderdaad wat ik doeGlenn Hoddle schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:12:
[...]
gevonden, dank.
En @Chaes en dan eur naar xlm, withdraw xlm naar binance neem ik aan?
BTC steken moet je nergens wonderen van verwachten, het beste (betrouwbare) wat ik kan vinden is Scream via Beefy (op fantom) tegen momenteel 8,35%. Percentage is variabel, geen lockup.Kol Nedra schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:08:
[...]
3% op Binance, en met extreem veel geluk 7% (1x gelukt bij mij, kijk vaak na reset maar altijd vol!)
crypto.com geeft 4.5% 90 dagen locked
Er zullen vast betere plekken zijn, maar hier stake ik mijn BTC..... maar ik verspreid mijn vermogen liever op meerdere exchanges dan bv alleen op Binance
Ja precies. Of als ik laptop net open doe en de tabs staan nog open. Duurt even wat langer maar update wel.Glenn Hoddle schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:11:
[...]
ik herken dit ook niet echt, hoewel hij soms wel een beeeeetje traag is met update als de vpn net aanslaat.
ICP is overigens ook nagenoeg gratis te withdrawen mocht xlm een keer opgeschort zijn of congested.
[ Voor 10% gewijzigd door Darrell op 22-12-2021 18:24 ]
Je, maar dan heb ik straks alle internet computer en dan is er geen internet of computer meer over voor jullie.Darrell schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:21:
[...]
ICP is overigens ook nagenoeg gratis te withdrawen.
Ik doe het met Celo, dan is de withdrawal helemaal gratis.Glenn Hoddle schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:24:
[...]
Je, maar dan heb ik straks alle internet computer en dan is er geen internet of computer meer over voor jullie.
Rare naam voor zo'n muntje. Toch bedankt voor de tip!
MarcB1978 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:22:
Staking bij bitvavo zet inmiddels nauwelijks meer zoden aan de dijk en veel coins zijn er niet te staken. Kan ik gewoon een account bij kraken aanmaken en daar dan mijn dot direct heen sturen om te staken? Of zitten daar nog haken en ogen aan?
This asset is currently in trading only mode. Asset deposits and withdrawals will be enabled at a later date.
JesTartarus schreef op woensdag 22 december 2021 @ 17:55:
Wie is er bullish?
Like for yes
quote for no.
Ik ben bullish.
Ken ik niet.
Pff, dat Bitvavo. Ze naaien je waar je bij staat. Ze frustreren het proces van winst nemen en geld oversluizen. Het is één grote rompslomp. Ze doen alsof het makkelijk gaat, maar het werkt voor geen meter.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Bloot mag niet meer helaasTartarus schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:44:
[...]
Ken ik niet.
Wie is dat? Is ze een $xxK meme waardig iemand?
Jedi_Pimp schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:54:
[...]
Pff, dat Bitvavo. Ze naaien je waar je bij staat. Ze frustreren het proces van winst nemen en geld oversluizen. Het is één grote rompslomp. Ze doen alsof het makkelijk gaat, maar het werkt voor geen meter.
Voor wie geldt dit alles ook?
Juist, de Belastingdienst. De fiscus.
Toeval? Ik dacht het niet. Bitvavo is onderdeel van de Belastingdienst confirmed.
Zijn er dan exchanges waar je max x tijd of x records terug kan kijken in de historie? Antwoord nee, dan hoef je helemaal niks bij te houden, enkel je login behouden.jvel92 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 11:03:
[...]
Wat betreft behouden als particulier is het echt niet zo moeilijk. Het enige wat de belastingdienst vraagt om om de waarde van jouw crypto op de peildatum. Om jezelf extra in te dekken op mogelijke vragen in de toekomst kun je je deposit history + transactie history downloaden van de exchange/blockchain. Letterlijk elke transactie bijhouden is op dit moment niet nodig, wil je dat toch dan is daar speciale software voor beschikbaar zoals tokentax.
De rest van je betoog kan ik niet volgen en snap niet welk punt je hier probeert te maken.
https://opensea.io/seaart
Ah crap te laat, ga geen green candles chasen.Tominatie schreef op woensdag 22 december 2021 @ 18:04:
Iemand nog lekker aan het kloten met SPARTA/BNB. Wat is dat heerlijk te traden haha.
Het regelmatig downloaden van je records is om te voorkomen dat je geen toegang meer tot de exchange, omdat a) je exchange je account blokkeert vanwege een willekeurige reden en b) er een exchange omvalt of de stekker eruit trekt.enomiss schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:09:
[...]
Zijn er dan exchanges waar je max x tijd of x records terug kan kijken in de historie? Antwoord nee, dan hoef je helemaal niks bij te houden, enkel je login behouden.
Nog nooit gehoord van een dergelijke hardblock. Bij blokkades heb je nog altijd de mogelijkheid om je gegevens in te zien (read only) en je crypto naar een andere plek te versturen. In geval van faillissement heb je ook tijd om de gegevens te downloaden. In geval van van een gigantische hack ben je toch alles kwijt, dus heb je niks meer op te geven aan de belasting.jvel92 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:21:
[...]
Het regelmatig downloaden van je records is om te voorkomen dat je geen toegang meer tot de exchange, omdat a) je exchange je account blokkeert vanwege een willekeurige reden en b) er een exchange omvalt of de stekker eruit trekt.
[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 22-12-2021 20:30 ]
Je kunt ook gewoon de vergaderruimte afhuren voor je gezin...Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2021 @ 14:22:
Ik ga denk ik een grote rugtas vullen met accu's en die opladen op het werk zodat ik alle laptops, switch consoles, telefoons en tablets thuis op kan laden.
+ op de zaak douchen, 10 minuten voor einde shift.
En m'n cv ombouwen zodat ik er een gasfles van een heftruck op kan zetten om te stoken, die ik dan ook weer van de baas meeneem.
Dikke winst man.
Jij hebt een hoge pet op van de bd.enomiss schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:30:
Sowieso zou de controle unit van de belastingdienst al lang tools moeten hebben geschreven om iemands crypto portfolio te analyseren. In dat geval hebben ze enkel adressen nodig. Als ze dat inmiddels nog niet hebben liggen ze te slapen. Wellicht een mooie open sollicitatie voor en Tweaker.
Het is verstandig om je financiële administratie tot 5 jaar terug te bewaren. Of je dat wel of niet doet, moet je uiteindelijk helemaal zelf weten. Mocht je ooit vragen krijgen van de belastingdienst of een andere instantie, dan is het wel zo prettig dat je dergelijke transacties snel kunt achterhalen. D'r is niemand die kan garanderen dat de exchanges van nu of alle da, er over een paar nog allemaal zijn.enomiss schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:28:
[...]
Nog nooit gehoord van een dergelijke hardblock. Bij blokkades heb je nog altijd de mogelijkheid om je gegevens in te zien (read only) en je crypto naar een andere plek te versturen. In geval van faillissement heb je ook tijd om de gegevens te downloaden. In geval van van een gigantische hack ben je toch alles kwijt, dus heb je niks meer op te geven aan de belasting.
Dat hoeft niet. Ik heb lang geleden best gehandeld met shitcoins op Mintpal en Cryptsy. Gelukkig had ik er het meeste al afgehaald voordat alles op zwart ging maar daarna heb je dus geen enkel bewijs van eventuele vermogenstoename.enomiss schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:28:
[...]
In geval van van een gigantische hack ben je toch alles kwijt, dus heb je niks meer op te geven aan de belasting.
Ik lul ook zomaar wat
gek genoeg zouden ze bij Bitvavo enorm jaloers zijn op de geweldige softwareomgeving waar de belastingdienst mee werkt. En nee, ik ben niet sarcastisch.Jedi_Pimp schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:54:
[...]
Toeval? Ik dacht het niet. Bitvavo is onderdeel van de Belastingdienst confirmed.
ook: tin.networkjvel92 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:54:
[...]
Het is verstandig om je financiële administratie tot 5 jaar terug te bewaren. Of je dat wel of niet doet, moet je uiteindelijk helemaal zelf weten. Mocht je ooit vragen krijgen van de belastingdienst of een andere instantie, dan is het wel zo prettig dat je dergelijke transacties snel kunt achterhalen. D'r is niemand die kan garanderen dat de exchanges van nu of alle da, er over een paar nog allemaal zijn.
Wat betreft een tool om wallets te analyseren: nansen.ai
Bitvavo okee. Als je in zee gaat met relatief kleine exchanges, neem je gewoon meer risico dan nodig.Jedi_Pimp schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:54:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 22-12-2021 23:15 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Maar zijn het nu opnieuw allemaal longs? Of juist shorts?Scirocco schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:53:
Nou, hou je vast jongens. De volgende flush out is aanstaande..
[Afbeelding]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jedi_Pimp schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:54:
[...]
Ik ben een fervent gebruiker van het crypto.com platform, maar crypto cashen dat doe ik dan toch weer liever via Bitvavo. Moet toegeven dat ik cashen via CDC nog nooit heb geprobeerd maar als ik dat zo hoor duurt het langer dan bij Bitvavo. Ook zet ik bij bitvavo graag een limit sell order in EUR of doe een market order in hun Exchange, dat kan zover ik weet niet bij CDC. En die spread daar is om bang van te worden, toch?Mooody schreef op woensdag 22 december 2021 @ 23:13:
[...]
Bitvavo okee. Als je in zee gaat met relatief kleine exchanges, neem je gewoon meer risico dan nodig.
Daarentegen moet ik Crypto.com een compliment geven.
Ben voor het eerst in mijn crypto-loonbaan aan het cashen en via Crypto.com staan je euro's binnen 2 dagen op je rekening zonder poespas.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Vault telt wel, locked staking juist niet heb ik altijd gedacht. Bij mij staat alles al jaar in vault only en heb keurig mn cashback level.rjong5 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 06:14:
Wie kan mij meer vertellen over waar je je BNB moet holden tbv de card cashbacks.
Heb deze lange tijd in de bnb vault gehad en zie de average holding elke dag oplopen tot die plotseling stop.
Kontakt opgenomen met binance support, die zegt dat bnb vault niet meetelt.
Uit de vault gehaald en in locked staking gezet want dat zou wel tellen, loopt de average holding terug 🤔.
Nu heb ik ze gewoon in funding wallet staan, en is weer iets opgelopen, maar de average bnb holding staat weer een aantal dagen stil.
Ik snap er niks van
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Er is een artikel in Binance help waar een lijst staat van wat meetelt en wat niet. De link is hier ook al eens gedeeld. Locked staking in elk geval niet.rjong5 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 06:14:
Wie kan mij meer vertellen over waar je je BNB moet holden tbv de card cashbacks.
Heb deze lange tijd in de bnb vault gehad en zie de average holding elke dag oplopen tot die plotseling stop.
Kontakt opgenomen met binance support, die zegt dat bnb vault niet meetelt.
Uit de vault gehaald en in locked staking gezet want dat zou wel tellen, loopt de average holding terug 🤔.
Nu heb ik ze gewoon in funding wallet staan, en is weer iets opgelopen, maar de average bnb holding staat weer een aantal dagen stil.
Ik snap er niks van
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Mogelijk te maken met 35% locked staking aanbieding op Binance?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
tin.network kende ik nog niet, zal eens kijken of het wat is. DeBank vind ik wel handig om te kijken welke contracten je approved hebt en deze indien nodig kunt verwijderen. Zelf gebruik ik meestal zapper.fi voor inzicht in mijn wallets en om andere wallets te stalken.Glenn Hoddle schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:38:
[...]
ook: tin.network
en debank zal ook wel bekend zijn, maar daar hou ik niet zo van.
Vreemd dat binance support via chat mij vertelt dat bnb vault niet telt. maar inderdaad praktijk laat anders zien omdat de avarage daar het meest is gegroeid.twit schreef op donderdag 23 december 2021 @ 07:41:
[...]
Vault telt wel, locked staking juist niet heb ik altijd gedacht. Bij mij staat alles al jaar in vault only en heb keurig mn cashback level.
Ja lekker man. Fantom mag wel weer even rap terug naar de 3.knakworst schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:49:
Slow chat wordt wel heel erg slow. Ondanks die geitenbende heeft Fantom wel een raket gevonden.
Dat is diegene waar ik het meeste potentieel in zie eigenlijk, kwa groei het komende jaar. Lopen al aantal mooie projecten op, maar in soortgelijke situaties sprongen andere munten harder omhoog. Eentje voor op de watchlist mocht je dit nog niet doen.knakworst schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:49:
Slow chat wordt wel heel erg slow. Ondanks die geitenbende heeft Fantom wel een raket gevonden.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
CDC kan interessant zijn om vanaf Bitvavo juist te cashen door arbitrage. Al vaker gezien dat er best forse verschillen zijn. Kan interessant zijn dus.pimsaint schreef op donderdag 23 december 2021 @ 06:28:
[...]
[...]
Ik ben een fervent gebruiker van het crypto.com platform, maar crypto cashen dat doe ik dan toch weer liever via Bitvavo. Moet toegeven dat ik cashen via CDC nog nooit heb geprobeerd maar als ik dat zo hoor duurt het langer dan bij Bitvavo. Ook zet ik bij bitvavo graag een limit sell order in EUR of doe een market order in hun Exchange, dat kan zover ik weet niet bij CDC. En die spread daar is om bang van te worden, toch?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb afgelopen week mijn BNB aangevuld in de Vault tot iets boven 1 BNB voor de cashback, ik zie hem tot nu toe elke dag een beetje oplopen. Ik ga er vanuit dat ik na 30 dagen dan boven de 1 BNB sta.rjong5 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:04:
[...]
Vreemd dat binance support via chat mij vertelt dat bnb vault niet telt. maar inderdaad praktijk laat anders zien omdat de avarage daar het meest is gegroeid.
ik zet ze wel weer in bnb vault, mocht hij niet meer oplopen dan is het maar weer kontakt opnemen met support.
wel vervelend, want zit nu net tegen een nieuw cashback level aan te hikken
Je hebt hem op de whalepage groupview staan, dat is wat er zo gaat gebeuren.Patvs120 schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:19:
Schrikken jullie zich ook regelmatig te pletter - dat je terugloopt naar je computer en aggr.trade onzin laat zien?
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vind het juist wel bullish dat we weer een beetje de snelheid van de cryptowinter hebben bereikt.knakworst schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:49:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ray_ schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:46:
Is er al iemand gek genoeg geweest om deze in de boom te hangen?
[Afbeelding]
Neen, maar wel deze besteld voor na het kerstmaal.Ray_ schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:46:
[Afbeelding]
Nee, maar alleen omdat het haakje op de verkeerde plek zit..Ray_ schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:46:
[Afbeelding]
vault en launchpool tellen mee, locked staking en DeFi staking niettwit schreef op donderdag 23 december 2021 @ 07:41:
[...]
Vault telt wel, locked staking juist niet heb ik altijd gedacht. Bij mij staat alles al jaar in vault only en heb keurig mn cashback level.
[ Voor 15% gewijzigd door Kol Nedra op 23-12-2021 11:12 ]
nothing stops this train
naja, op dit moment gaat het ook zijwaarts toch?Stokstaart schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:10:
[...]
Nee, maar alleen omdat het haakje op de verkeerde plek zit..
Ik wilde die toevoeging nog doen maar had geen zin om zoveel te typenmalarkan schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:11:
[...]
naja, op dit moment gaat het ook zijwaarts toch?
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ik heb katten... Dit is een flash-crash waiting to happenRay_ schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:46:
[Afbeelding]
Ik ook, daarom hangt er in de onderste regionen alleen plastic meuk. Bovenin de andere meuk. En een beetje snoep en chocolade zodat ik het ook nog een beetje leuk vind.Waah schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:23:
[...]
Ik heb katten... Dit is een flash-crash waiting to happen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
moest gelijk hier aan denken:Prozaq schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:02:
Heb mezelf maar getrakteerd op een vroeg kerstkado
[Afbeelding]
Damn, grapje neem ik aan?Prozaq schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:02:
[Afbeelding]
Die is briljant!norua schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:11:
[...]
moest gelijk hier aan denken:
YouTube: #doemaaraf | Even Tot Hier | Seizoen 6
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
LARP confirmed.Prozaq schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:02:
[Afbeelding]
Ipv een chickmagnet een boormachine volk magnet.
Eerder een tokkie magnet met zon Ali express ring, maar gelukkig een grap haha-Splash- schreef op donderdag 23 december 2021 @ 12:22:
[...]
Ipv een chickmagnet een boormachine volk magnet.
[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 23-12-2021 12:27 ]
nothing stops this train
Ze snapt NFT's niet.
Ik neem wel genoegen met de 'right click -> save as' versie
Save ass?Raaafie schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:18:
[...]
Ik neem wel genoegen met de 'right click -> save as' versie
Allemaal. Waarom? Wanneer de uitbraak in q1 2022 plaatsvindt, valt dat binnen alle driehoekenMicroWhale schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:48:Eindejaarsquiz
Bij welke driehoek gaat BTC uitbreken naar boven... en waarom?
[Afbeelding]
Veel plezier met antwoorden en veel succes!
Over 4 jaar geef ik het antwoord.![]()
Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
Ray_ schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:52:
[...]
Allemaal. Waarom? Wanneer de uitbraak in q1 2022 plaatsvindt, valt dat binnen alle driehoeken
Buiten het cryptowereldje hebben voor deze omschrijving al jaren een begrip voor:
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq