[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 197 ... 251 Laatste
Acties:
  • 936.149 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwartewoud
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-01-2024
Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:59:
[...]

Ja, dan betaal je ook die fee. Zowel USDT als Nexo zijn ERC-20 tokens en op het netwerk geldt die fee met uiteraard her en der wat plussen en minnen.
Ik koop Nexo token op de DEX van Binance (binance.org). Die draait op BEP-2 en er is een NEXO-BNB pair. Van daaruit kan je het gelijk naar Nexo sturen.

Ik gebruik Nexo ook om m'n binance card op te laden. Euro's met sepa naar Nexo, daar USDT van maken en (gratis) versturen naar Binance. Geen koersrisico en weinig kosten.

[ Voor 4% gewijzigd door zwartewoud op 20-12-2021 11:12 ]

9.9kWp SolarEdge. 2x Tesla Powerwall 2. DIY: 13m2 Vacuumbuizen, Panasonic 5kW J-serie monobloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:03
En Bitcoin is allemaal wel ethisch? :+

Ethisch geld bestaat niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:30
BTC100K2021 schreef op maandag 20 december 2021 @ 10:58:
[...]

Het bestaan van een levendige optie- en leveragemarkt heeft ook effect.
Inderdaad. Wat ook vaak vergeten wordt dat traders ook geld kunnen verdienen in een dalende markt, enige wat een trader nodig heeft is volatiliteit.

Opties zijn ook best wel een interessant instrument. Ben me daar nu ook wat meer in aan het verdiepen, om te gebruiken als hedge voor mijn hodl portfolio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10 12:09
Waah schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:02:
[...]

En Bitcoin is allemaal wel ethisch? :+

Ethisch geld bestaat niet :D
Geen idee of dit een grapje is, maar ik zie niet zo wat er onethisch is aan bitcoin. Persoonlijk lijkt het me een van de meest ethische munten aangezien iedereen er gebruik van kan maken.

Vastgoed daarentegen maakt gebruik/misbruik van de schaarsheid waardoor mensen ofwel een te hoge prijs betalen voor een primaire levensvoorziening, ofwel zullen moeten blijven huren (lees: geld geven aan mensen die in de eerste instantie ervoor zorgen dat ze niet kunnen kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Geen idee of hier veel OHM holders zijn.

Maar bij dezen een PSA voor de holders; het is sinds vorige week mogelijk om te migreren van V1 naar V2. Mede vanwege deze migratie zul je zien dat je OHM rebase is gestopt sinds vorige week. Zodra je overstapt van V1 (sOHM) naar V2 (gOHM) zul je zien dat de rebases die je gemist hebt worden toegevoegd aan je balans.

Voordeel van gOHM is dat het multichain (Ethereum, Avalanche, Arbitrum en Polygon) is. Waardoor je geen last hebt van de ETH gas fees en meer mogelijkheden hebt om het in andere DeFi protocollen te gebruiken.

Nu de gas fees laatste dagen, zeker in de ochtend wat lager zijn, wellicht een mooie mogelijkheid om de migratie te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 11-06 10:38
Ray_ schreef op maandag 20 december 2021 @ 07:18:
Ik gebruik Blockfolio (FTX) en heb daar nooit een account gehad. Als ik de app start krijg ik nu een melding:

[Afbeelding]

Maar ik druk liever niet op die knop. Ik verwacht dan een login scherm waar ik niks mee kan en wellicht raak ik al mijn transacties kwijt. Iemand dit vaker gehad?
Dit heb ik ook, ik wacht maar weer op een app update :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTC al 33% gezakt sinds de ath. Het begint stilletjes aan wel tijd te worden dat het terug omhoog gaat hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

TuxDePinguïn schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:12:
[...]

Geen idee of dit een grapje is, maar ik zie niet zo wat er onethisch is aan bitcoin.
elektriciteit verbruik? Wat eigenlijk absurd is als je ziet wat je er eigenlijk voor terug krijgt.
Blockchain tech allemaal harstikke leuk, maar ik zie echt niet in waarom elke transactie tot eeuwig moet worden bewaard. Van elk fiat muntje hoef je ook niet te weten wie daar mee in 2002 is betaald.

vastgoed is een prima investering, mensen die niet kunnen kopen, kunnen datzelfde huis ook niet kopen als die 50k goedkoper is.
Voornamelijk de regelgeving is f*cked. Er mogen niet meer huizen komen daar waar mensen juist willen wonen, en dan hypotheken, vaak worden mensen afgewezen terwijl ze die prima hadden kunnen betalen. De huur is immers vaak hoger dan de hypotheek voor datzelfde pand, maar tja, regelgeving.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht nieuws. Mijn technisch lego Lambo is vannacht gestolen. Door de Bitcoin koers.

Had ik maar...

Misselijk ventje eigenlijk die Satoshi. Waarom moest hij nou zo nodig een magische internet muntje met bizarre potentie uitvinden?

Het leven was zoveel simpeler toen ik gewoon nog zakgeld kreeg van mijn vrouw. Vroeger, toen fiat nog gewoon de Euro was, vele rabbitholes geleden. Ignorance is bliss.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-10 15:16
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:07:
[...]

vastgoed is een prima investering, mensen die niet kunnen kopen, kunnen datzelfde huis ook niet kopen als die 50k goedkoper is.
Blijkbaar heb je vastgoed en probeer je het voor jezelf recht te praten? Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf ook wel een extra huis willen kopen/verhuren/doorverkopen maar bovenstaande is natuurlijk onzin ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LarryD
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:10:
Het leven was zoveel simpeler toen ik gewoon nog zakgeld kreeg van mijn vrouw. Vroeger, toen fiat nog gewoon de Euro was, vele rabbitholes geleden. Ignorance is bliss.
Tijd voor SackCoin, hoor ik al.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:14

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XtFoSEtwVMbOXF4GNKV3shQoVCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cO6Tv8aOToMQg4887RzRKBEZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vroeger, toen fiat nog gewoon de Euro gulden was, vele rabbitholes geleden. Ignorance is bliss.
FTFY

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LarryD schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:14:
[...]

Tijd voor SackCoin, hoor ik al.
Ik zat daar all-in met mijn ruggengraat, helaas een rug pull.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:45
Slecht nieuws. Mijn technisch lego Lambo is vannacht gestolen. Door de Bitcoin koers.

Had ik maar...

Misselijk ventje eigenlijk die Satoshi. Waarom moest hij nou zo nodig een magische internet muntje met bizarre potentie uitvinden?

vroeger had je gulden!
jaja lekker sparen op je pennierekening 👍
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EBYZ9tT-WDzYvG0PMw_y0rClOhQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hya3T3503cRY5MQhDraQ9Bud.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi was dat, en dan de 5 gulden munten in het vakje van het papiergeld. En als ie vol was ging ik ermee naar de postbank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:29:
[...]

vroeger had je gulden!
[Afbeelding]
Ja die had ik vroeger ook! Niet lang daarna kwam de 5 gulden munt. wat Automark zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
Hier heb ik alles wat rekt is, zo ongeveer mijn gehele PF, in staking gedrukt. Met alle macro-economische FUD zie ik het op korte termijn allemaal somber in.

Ik hou alvast rekening met een bear.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Prachtige munt was dat, 5 gulden, man, als je die had als kind, de mogelijkheden waren eindeloos, zakken snoep bij de snoepwinkel, ijsjes bij de ijscoboer, repen chocola of klooien op de kermis voor een zippo.

Edit: of een vlindermes >:)

Ben er overigens niet per se trots op dat ik gelijk had met mijn 46k vanmiddag.

[ Voor 31% gewijzigd door JDx op 20-12-2021 12:41 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17
LarryD schreef op maandag 20 december 2021 @ 11:28:
[...]

Dit heb ik ook, ik wacht maar weer op een app update :')
Ik heb alsnog op de button gedrukt en had gelukkig alles nog in beeld staan. Wel gelijk in Settings-> Profile het Token ID overgenomen.
Kol Nedra schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:29:
[...]

vroeger had je gulden!
[Afbeelding]
Oh, the memories. Vooral die rijksdaalder was tof, want die rolde helemaal door naar links.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Nostalgie die fysieke 5 gulden munten. Ooit wel eens een gokkast getikt in een kroeg, m'n broekzakken zo stampvol 5 gulden munten dat mijn riem het bijna begaf. Dat waren nog eens tijden.

En wat hebben we nu? Digitale rommel die je kunt staken.

De tijd heeft ons hard geraakt gasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:58

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:42:
Nostalgie die fysieke 5 gulden munten. Ooit wel eens een gokkast getikt in een kroeg, m'n broekzakken zo stampvol 5 gulden munten dat mijn riem het bijna begaf. Dat waren nog eens tijden.

Zelf nooit iets met dat soort gokkasten gedaan, maar vroeger bij d’n fritter, ging de eigenaar zelf af en toe erachter zitten als er allang niks uitbetaald was.
Die beste man had vaak prijs, ik ga er vanuit dat hij deze inkomsten niet opgaf :+
Volgens mij was dat als eigenaar van de zaak zelf sowieso niet toegestaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:59

raq

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:42:

Op die euro's gaf de mars-automaat anders gewoon een APY van 260% in een minuut, plus een fysieke mars in de handen. Gouden tijden.
Helaas was de inleg gehardcapped op €1.25 per keer en de APY beperkt tot de voorraad muntjes en marsen in de automaat.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarryD
Ray_ schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:36:
[...]

Ik heb alsnog op de button gedrukt en had gelukkig alles nog in beeld staan. Wel gelijk in Settings-> Profile het Token ID overgenomen.
Ik drukte er nu dan ook maar op, en een hele seconde stond er een empty portfolio in m'n scherm :') Daarna verscheen alles gelukkig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-10 15:29

Hij is weer live met een short. Heb de afgelopen weken gemerkt dat hij veelal goed zit qua richting.

Dat wordt weer een gezellige week.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
BTC100K2021 schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:05:
[YouTube: Live - $6,000,000 Million Dollar Bitcoin Ethereum Trade Short 15% DUMP this week?]

Hij is weer live met een short. Heb de afgelopen weken gemerkt dat hij veelal goed zit qua richting.

Dat wordt weer een gezellige week.
Nou, laat die pump maar komen. Nog nooit iemand live op stream rekt zien gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
merauder schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:34:
Hier heb ik alles wat rekt is, zo ongeveer mijn gehele PF, in staking gedrukt. Met alle macro-economische FUD zie ik het op korte termijn allemaal somber in.

Ik hou alvast rekening met een bear.
Ben ik wel even benieuwd; hoe definieer je hier rekt? Staan de posities daadwerkelijk onder water of sta je nog wel in winst, maar ben je veel verloren sinds ATH?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:27
Raaafie schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:09:
[...]

Nou, laat die pump maar komen. Nog nooit iemand live op stream rekt zien gaan :+
oh ik wel hoor. volgens mij zelfs diezelfde blaaskaak.

zou ook echt niet zomaar short gaan nu. heel de wereld en je moeder zitten short nu. Is in die zin prachtig voer voor wat whales. Iedereen verwacht nu ook down omdat de beurzen rood zijn en de futures rood in de USA. Dat zijn juist vaak de momenten dat je verrast kan worden. Ik zou gewoon niets doen nu

[ Voor 37% gewijzigd door anti elppa op 20-12-2021 13:26 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 18:30
keepitfrosty schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:30:
[...]

Wees blij dat de coin politie @PWSteal nog niet bij je langs is geweest voor je voxel en mc buys
DAR gaat zeker lekker bij je? -70% sinds ATH ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Raaafie schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9F1gs96abHaoc3rEdX7zpGYWU_Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dvNfHzM3AFlb2kqZ063Y1rRL.png?f=fotoalbum_large

Zou zomaar kunnen, onderkant driekhoek op moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:07:
[...]

elektriciteit verbruik? Wat eigenlijk absurd is als je ziet wat je er eigenlijk voor terug krijgt.
Eens, maar ja, het is nou eenmaal de enige echt veilige 'onomkoopbare' manier om een 51% attack te voorkomen.
Blockchain tech allemaal harstikke leuk, maar ik zie echt niet in waarom elke transactie tot eeuwig moet worden bewaard. Van elk fiat muntje hoef je ook niet te weten wie daar mee in 2002 is betaald.
Omdat dat nou eenmaal de kern is van een gedeelde ledger. Je kan het trouwens ook prima zonder doen, enkel de laatste batch transacties laden. Overigens bewaren we in talloze financiële systemen enorm veel geschiedenis.
Dit is natuurlijk complete onzin.
Voornamelijk de regelgeving is f*cked. Er mogen niet meer huizen komen daar waar mensen juist willen wonen, en dan hypotheken, vaak worden mensen afgewezen terwijl ze die prima hadden kunnen betalen. De huur is immers vaak hoger dan de hypotheek voor datzelfde pand, maar tja, regelgeving.
Klopt, al is dat laatste maar goed ook. Als mensen maximaal voor alles zouden mogen lenen, zouden de prijzen voor exact hetzelfde huis nog veel hoger liggen. Wat je eigenlijk aankaart is dat huren onethisch hoog zijn, ipv hypotheken te laag.

Waarvan 'investeren' exact de oorzaak is.

Er zit een wezenlijk verschil tussen een economische bubbel (die je niet hoeft te kopen) en het opbouwen van een piramidespel met schulden voor een primaire levensbehoefte :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-10 13:32
PWSteal schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:17:
[...]

DAR gaat zeker lekker bij je? -70% sinds ATH ;w
Klopt nog steeds dikke winst hier ;) Ook met mijn dikke tech munten (oa BTC, ETH, LUNA, FTM, RADIX) Dus have a coke and smile en komt goed schatje.

[ Voor 20% gewijzigd door keepitfrosty op 20-12-2021 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Nopheros schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:26:
[...]

[Afbeelding]

Zou zomaar kunnen, onderkant driekhoek op moment.
ik zie eerder een kanaal (veel meer raakpunten onderin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik geloof op zich nog steeds wel in het patroon dat ik vannacht zag dat we aankomende nacht op 44k staan.

Ik droom compleet ongefundeerde lijntjes.

[ Voor 25% gewijzigd door JDx op 20-12-2021 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
JDx schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:31:
Ik geloof op zich nog steeds wel in het patroon dat ik vannacht zag dat we aankomende nacht op 44k staan.

Ik droom compleet ongefundeerde lijntjes.
ja 44 kan prima binnen 2 dagen. Past prima in dat kanaal. Ik blijf erbij, allemaal paniek om niets, bij 39.7 word het lastig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:25
Komt vast een rode staaf omlaag, iedereen in paniek aan het sellen en dan rammel in 1x hoger dan 2 dagen geleden.. zoiets.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Pelox schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:52:
Komt vast een rode staaf omlaag, iedereen in paniek aan het sellen en dan rammel in 1x hoger dan 2 dagen geleden.. zoiets.
jep, zo gaat dat 9vd 10 keer. We kunnen hier op 2 manieren uit komen. 1 tijd, dus gewoon 2 maanden consolideren, of 2, capituleren met een stevige bounce

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Pelox schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:52:
Klinkt goed, misschien dat ik na die groene staaf er maar eens wat uit knikker :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Richh schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:58:
[...]

Klinkt goed, misschien dat ik na die groene staaf er maar eens wat uit knikker :X
Beetje bij beetje, dag bij dag, week bij week, maand bij maand slopen ze het moraal tot iedereen het van pure ellende opgeeft en dan scheppen ze alle muntjes op. Klote whales.

Tot het moment dat de retail jongens en meisjes denken.. ja nu is het wel genoeg geweest met deze ponzi en ze zelf met de heavy bags blijven zitten, maar op dat punt zitten we nog niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelox op 20-12-2021 14:11 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Pelox schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:08:
[...]

Beetje bij beetje, dag bij dag, week bij week, maand bij maand slopen ze het moraal tot iedereen het van pure ellende opgeeft en dan scheppen ze alle muntjes op. Klote whales.

Tot het moment dat de retail jongens en meisjes denken.. ja nu is het wel genoeg geweest met deze ponzi en ze zelf met de heavy bags blijven zitten, maar op dat punt zitten we nog niet.
Heel 2021 is gewoon 1 grote accumulatiezone :*)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Stokstaart schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:20:
[...]

Heel 2021 is gewoon 1 grote accumulatiezone :*)
idd, zo kan je het wel samenvatten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 20:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwqOZJ0wMyjuqAMaRerQCzjAAmA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zNgrgf7XRjPj5xRPn3Qj6t5o.png?f=fotoalbum_large

Ik zat ff barretjes te tellen, maar we kunnen nog makkelijk achter die dalende trendlijn blijven tot 1 januari Zzzzz :P.. Dalen tot 40800-43200 en daarna dan eindelijk moon?

Achja, soort kerstboom op de chart en minder belasting voor sommigen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Waarschijnlijk als iedereen straks aan het kerstdiner zit en het zwaar ongepast is om je Binance app te openen; moon!
;)

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 20-12-2021 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:00:
Waarschijnlijk als iedereen straks aan het kerstdiner zit en het zwaar ongepast is om je Binance app te openen; moon!
;)
Zou lekker zijn.. Op dit moment houdt alleen mijn ANY bag mijn PF omhoog..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:45
kan me ook voorstellen dat we wat lager gaan nog ivm 2021 laag afsluiten; zodat het lekker laag is om zo door te geven aan belasting....

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MiOSW2wjA01WB8oRDoGalPj0POw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BcTWrzCYdqqcdzVg3OJ0gPjx.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Kol Nedra schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:10:
kan me ook voorstellen dat we wat lager gaan nog ivm 2021 laag afsluiten; zodat het lekker laag is om zo door te geven aan belasting....
Je weet dat elk land andere belastingregels heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:42
Kol Nedra schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:10:
Wat doe je er dan mee? Lagere koers krijg je door te verkopen, dan hou je dus geld liquide over wat je net zo goed moet opgeven?

Help me even, de logica ontgaat me :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Wel mooi eigenlijk, leuk instapmomentje komt eraan! Op zoek naar de bodem ergens rond $42.750,-
Lijkt erop dat mijn voorspelling uitkomt! Toevallig van het weekend een short gezet op ETH en BTC (wel met dikke twijfel) maar pakt in ieder geval goed uit!

Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
NiGeLaToR schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:11:
[...]

Wat doe je er dan mee? Lagere koers krijg je door te verkopen, dan hou je dus geld liquide over wat je net zo goed moet opgeven?

Help me even, de logica ontgaat me :)
Als je halve PF verdampt en je totale vermogen (incl. spaargeld, aandelen etc) onder de 50k komt hoef je geen aangifte te doen.. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:42
Raaafie schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:33:
[...]

Als je halve PF verdampt en je totale vermogen (incl. spaargeld, aandelen etc) onder de 50k komt hoef je geen aangifte te doen.. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede :9
Ja zo, tis alleen meer dat het je overvalt dan dat je dat zelf kunt sturen :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 14:02
jvel92 schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:10:
[...]

Ben ik wel even benieuwd; hoe definieer je hier rekt? Staan de posities daadwerkelijk onder water of sta je nog wel in winst, maar ben je veel verloren sinds ATH?
Het laatste.

Ik sta nog steeds in winst. Mijn inleg + beetje winst liggen momenteel rendement te vangen op het dak. Met het geld wat er nu nog inzit was het de dood of de gladiolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-10 19:47
Tweakez schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:15:
Wel mooi eigenlijk, leuk instapmomentje komt eraan! Op zoek naar de bodem ergens rond $42.750,-
Lijkt erop dat mijn voorspelling uitkomt! Toevallig van het weekend een short gezet op ETH en BTC (wel met dikke twijfel) maar pakt in ieder geval goed uit!
Bah. Wel fijn dat je zo blij bent met jezelf! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Froenker op 20-12-2021 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Froenker schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:47:
[...]

Bah. Wel fijn dat je zo blij bent met jezelf! _/-\o_
Ja dankjewel! Laten we het bodempje op $42.750,- even opzoeken en de support vinden. Kunnen we ons daarna opmaken voor een leuke jaarswisseling. _/-\o_

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DNUq4R4TUil3S-kmTaGm13Hajck=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zYIB7OgCJufu8CgCCUGNbZlZ.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pletter
  • Laatst online: 17:15
Kom mannen en vrouwen het is maar crypto.
Dat gejank dat in de min staat so be it komt wel goed, het is bijna Kerstmis wees gelukkig met wat je wat hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/De1twOSuOqNVMWsHLWoi2U7lHOI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/grRjC5MG15WtzZ7j1oeFMhCv.jpg?f=user_large

😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Biohazzard21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41
Tweakez schreef op maandag 20 december 2021 @ 15:15:
Ben jij Pingo76?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:21
pletter schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:22:
Dat gejank dat in de min staat so be it komt wel goed, het is bijna Kerstmis wees gelukkig met wat je wil hebt.

[Afbeelding]

😀
De brug waar ik onder woon is niet van mij hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Dat gejank dat in de min staat so be it komt wel goed, het is bijna Kerstmis wees gelukkig met wat je wat hebt.

[Afbeelding]

😀
Dan is nu net het probleem.. alles dat ik wil hebten.

Damn you ninja edit!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Sja @Pelox dat kan ik niet oplossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UniMatrix
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 06:56

[Afbeelding]

😀
"Geld is een middel (financiele onafhankelijkheid -> vrijheid) en geen doel."

UniMatrix, verhandelingen 1337:69k :+

EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pingo met shorts & exacte getallen predicties? Dat zou nooit gebeuren.

't voelt goed of 't voelt niet goed, en daar moet je t mee doen.

Waar is ze eigenlijk? Failliet verklaard en vertrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ik heb alles al wat ik wil joh :9

Nu nog gezond heel oud worden :*)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
13151514 19151514?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10 11:23

Had ik maar...

Och niet druk maken, lekker je BTC laten staan en:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxn5jysgRMHprZ4J9av_D0mzEuM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MHSGxFNIgKT2MXJE5IZfK1w3.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23:54
Lekker bearish het meerendeel hier.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Sluw schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:13:
[...]

Och niet druk maken, lekker je BTC laten staan en:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j8d3SEw00FQ7mjF0OhMAqkEOFQQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F3cR32fJZ7eD6po8azC92QuI.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Nope! Ik ben Tweakez :+
Vanwaar de vraag, lijk ik op deze persoon? 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GioStyle
Tweakez schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:34:
[...]

Nope! Ik ben Tweakez :+
Vanwaar de vraag, lijk ik op deze persoon? 8)7
Ja, en dat is geen compliment. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
GioStyle schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:35:
[...]

Ja, en dat is geen compliment. :D
Foi! Vervelend! :D Ben wel benieuwd nu, wat heeft die persoon misdaan? :9

Niks mis met een voorspelling doen van de marktprijs naar de eerstvolgende support :o toch fijn, een beetje TA's maken en eigen indicators hebben op Tradingview 7(8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Tweakez op 20-12-2021 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:52:
[...]

Pingo met shorts & exacte getallen predicties? Dat zou nooit gebeuren.

't voelt goed of 't voelt niet goed, en daar moet je t mee doen.

Waar is ze eigenlijk? Failliet verklaard en vertrokken?
Druk met 5-6 uur per dag reizen meen ik :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pletter
Komt wel goed die Punt schoenen boys op de financiële markt. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xWuE31WLoc4BovHo1xkDbKp-r0A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tOLT7gtyQYFrB59LcBmxXlIq.jpg?f=user_large

Willen wel hun bonus halen eind van het jaar.

🤣

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GioStyle
Tweakez schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:36:
[...]

Foi! Vervelend! :D Ben wel benieuwd nu, wat heeft die persoon misdaan? :9
Elke keer als BTC omhoog ging wilde deze persoon dat BTC omlaag ging om haar buy orders te halen en als BTC omhoog ging, moest ie omlaag om weer in te kopen. Totdat BTC eind september / begin oktober vertrokken was naar de maan, toen was deze persoon ook vertrokken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
GioStyle schreef op maandag 20 december 2021 @ 17:47:
[...]

Elke keer als BTC omhoog ging wilde deze persoon dat BTC omlaag ging om haar buy orders te halen en als BTC omhoog ging, moest ie omlaag om weer in te kopen. Totdat BTC eind september / begin oktober vertrokken was naar de maan, toen was deze persoon ook vertrokken. :+
Dan ben je ook wel erg naïef :+
Zo ben ik gelukkig niet. Als ik signaal krijg of het valt me op dat 42750 hem niet wordt en tot nu toe ziet het er nog steeds zo uit (althans dat level) krijg ik tradingview alerts :9~ :9~

Dan gaat de hele hypotheek erin. Kuch kuch :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waarom, maar heb zo'n voorgevoel dat deze halfslappe slowbleed niet lang meer zal duren.

Om @A87 te quoten:
A87 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:40:
Het kuddegedrag in crypto is nog altijd hetzelfde gebleven
obvious moon pumps en dumps als de bigtimeframe indicators weer hoog staan en vice versa
Het wil niet echt zakken dus moet het wel gaan pumpen. Maar het kan ook mokerhard dumpen omdat het niet echt wil stijgen.

Eens kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:04:
Ik weet niet waarom, maar heb zo'n voorgevoel dat deze halfslappe slowbleed niet lang meer zal duren.

Om @A87 te quoten:

[...]

Het wil niet echt zakken dus moet het wel gaan pumpen. Maar het kan ook mokerhard dumpen omdat het niet echt wil stijgen.

Eens kijken.
De komende paar uur zijn belangrijk... ben de charts heerlijk aan het bekijken en heb aggr open, heb wel zin in wat liquidatie geluidjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Tweakez schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:10:
[...]

De komende paar uur zijn belangrijk... ben de charts heerlijk aan het bekijken en heb aggr open, heb wel zin in wat liquidatie geluidjes :+
De liquidatie van jouw short bedoel je? >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Tweakez schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:10:
[...]

De komende paar uur zijn belangrijk...
Ik moest lachen ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Driehoekje is overeind gebleven zie ik.. toch weer een bounce. Had op zich wel gehoopt op wat actie.

[ Voor 23% gewijzigd door Nopheros op 20-12-2021 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
jvel92 schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:21:
[...]

De liquidatie van jouw short bedoel je? >:)
Daar gaat m'n huis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-08 11:23
Wat was die website nu ook alweer waar alle crypto in bubbeltjes zitten? Vond ik wel leuk om te zien

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10 13:13
Lazyke schreef op maandag 20 december 2021 @ 18:38:
Wat was die website nu ook alweer waar alle crypto in bubbeltjes zitten? Vond ik wel leuk om te zien
1 sec google

https://cryptobubbles.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Hmm cdc doet er een schepje bovenop en wordt al een uurtje of 2 platgespamd met allerlei marketing notificaties en mails

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
oh dont worry, hij weet wel waarom hij het vraagt hoor...

hij wilde gewoon dat je de grote stijger in dat rijtje ziet, hij shillt dat muntje al een half jaar, alleen zo opzichtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
YouTube: Don't Miss This Tax LOOPHOLE for Bitcoin and Crypto

Leuke loophole om voor de Amerikanen belasting te ontwijken, ontduiken of hoe je het ook wil noemen.

[ Voor 20% gewijzigd door GioStyle op 20-12-2021 19:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Krijgen jullie instructies hoe en wanneer Hex te shillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
Hex klinkt voor min als HEKSAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u8IRPhQlrSC2U8TP0If6uEtAJgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hmHrhKnsUCt1SYn4AVQEXgk1.jpg?f=fotoalbum_large

😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:17
Waarom wil je naar een andere site? We zitten hier allemaal in die bubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-08 11:23
Thx.

En voor de rest: nee ik kon die gewoon echt niet vinden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6CPEY8Eoh4cpURlMJUDpyV93fY4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lNvIYM1o8RqnuJZePJ0gSfxI.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik zie weer groene candles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miikebtc
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-01-2023
Zojuist een post gezien op Instagram van het account eenpassiefinkomen, die eerder vanavond met een aantal financiële 'influencers' een bijeenkomst met AFM hadden. In een van zijn stories benoemt hij dat besproken werd dat crypto-regulering vanaf 2024 zal beginnen, wat dit verder concreet ook mag inhouden. Er schijnt morgen een rapport gepubliceerd te worden waarin dit verder wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10 13:13
malarkan schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:20:
[...]

oh dont worry, hij weet wel waarom hij het vraagt hoor...

hij wilde gewoon dat je de grote stijger in dat rijtje ziet, hij shillt dat muntje al een half jaar, alleen zo opzichtig...
:) oh ben ik weer naïef geweest |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Luna trekt zich er allemaal niets van aan. Die blijft gwn ath's neerzetten wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-10 20:12
Als de voetbalclub munten weer positief staan, zal de rest ook wel volgen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik kwam hier voor een moon geroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Gaan de alts nu wel rekt?

Nee?

42k it is.

Pagina: 1 ... 197 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!