Zolang het relevant is kan dat toch.. maar dat weet je natuurlijk wel. Gewoon even contrair willen zijnRaptorXS schreef op zondag 19 december 2021 @ 02:02:
[...]
Prima toch , ik zie echter ook hele vreemde grote moves in de aandelenhandel maar zal het niet posten,
omdat het niet crypto gerelateerd is.
Paar dronken japies hebben vannacht flink zitten kopen, jaaa heb je gehoord van Bitcoin? Ja man, dik al m'n geld erin, ja man, ga ik ook doen... worden nu weer wakker...
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
En zien een onbekend wallet adres, clipboard replace. Bedankt mannen!JDx schreef op zondag 19 december 2021 @ 07:20:
Paar dronken japies hebben vannacht flink zitten kopen, jaaa heb je gehoord van Bitcoin? Ja man, dik al m'n geld erin, ja man, ga ik ook doen... worden nu weer wakker...
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Defi kingdoms terug boven de 10. Not bad. Meer quests komen deze woensdag. Het blijft een interessante combi van een dex (de grootste op harmony) met rpg gaming elementen.
[ Voor 41% gewijzigd door keepitfrosty op 19-12-2021 08:01 ]
Ik ben rond de ath ingestapt en voel me erg dom dat ik mezelf heb laten meeslepen door al die 100k verhalen.
Helaas flink verlies en als ik de voorspellingen hier lees ga ik toch maar uitstappen om verder verlies te voorkomen.
Helaas flink verlies en als ik de voorspellingen hier lees ga ik toch maar uitstappen om verder verlies te voorkomen.
Rly? Ga je weer instappen bij 69k dan?MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Ik ben rond de ath ingestapt en voel me erg dom dat ik mezelf heb laten meeslepen door al die 100k verhalen.
zit je voor de long run in BTC? zo ja, gewoon ff paar maanden niet kijken. Dit soort periodes heb je heel erg vaak bij BTC en moet je aan gewend raken. Het kan maar zo dat we over 2 maanden idd op die 100k staan en dan fomod iedereen er weer in......MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Lager kan ook, maar als je er toch voor de long run inzit boeit dat niet zo, zolang je niet verkoopt.
Dit werkt voor mezelf iig altijd prima (al 9 jaar)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb je het geld nu of snel nodig? Anders lekker later staan. Sowieso altijd met geld doen dat je zonder problemen kwijt kan raken natuurlijk. Maar dit verhaal lees je iedere keer. En tot nu toe was het altijd slimmer om het gewoon te laten staan.MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Ik heb ook voor deze dip redelijk wat ingekocht maar DCA lekker door en geloof dat het over een jaar er allemaal een stuk rooskleuriger uitziet
"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."
Juist bijkopen man.MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Leer je alleen maar van. Hoe zuur dit ook is.MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Afhankelijk van wat je van plan bent en hoeveel je er in hebt zitten:
Alles er in wat je er in wilt hebben: vasthouden, en hopen dat de bullrun doorzet. Risico is dat het nog een paar jaar duurt voor dat het zover is. En een heel, heel klein risico dat bitcoin instort. Maar die kans is, zoals gezegd, zeer klein. Dat betekend dus dat je over een paar jaar je geld terug hebt en op winst kan staan. Of als de bullrun doorzet over een paar weken of maanden al.
Klein deel erin, maar zie nog potentie en kan nog geld missen:
DCA. Op die manier zul je meer winst maken als de bull doorzet, en een gemiddeld lager verlies als de bear is begonnen. Hiermee heb je dus een gemiddeld lagere inkoopprijs, zodat bij de volgende bullrun je eerder op winst zit.
Geen vertrouwen/zin in crypto:
Verkopen, verlies nemen en niet meer naar bitcoin omkijken. Ja, je kan je verlies terugwinnen als de bull doorzet. Maar je kan ook nog veel meer geld kwijtraken. En als je toch niets met crypto meer wil doen is het zonde te wachten tot eventuele winst of verlies.
Ik zie hooguit/vooral wat wilde gokjes, soms op basis van niks soms op basis van gevoel, soms op basis van gevoel van een ander, soms met een tekeningetje erbij, soms omdat het getal mooi is zoals 69k.MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Als je je er niet prettig bij voelt zou ik wel uitstappen en dat ook blijven, anders ga je weer precies dezelfde valkuil in.
Maargoed als je niet te veel of te belangrijk geld er in zit dan zou ik zeggen blijf lekker zitten heb mijn crypto ook al meerder momenten zien halveren en ook x10 zien gaan. Het is gewoon een achtbaan en niemand weet wat er precies gaat komen!
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Ben je in Bitcoin gestapt of altcoins? Dat maakt in mijn optiek nogal een verschil.MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
De voorspellingen hier zijn precies wat het zijn; voorspellingen. Niemand die weet waar we over 6 maanden staan.
Je bent nu op zoek naar bevestiging en komt in een forum waar de waan van de koersen hangt. Dat gaat je situatie niet goed doen. Als de koersen rood zijn is de stemming hier negatief. Wanneer de koersen groen zijn is het potten vol goud op de maan.
Dat je nu flink verlies staat is zuur. Maar probeer er van te leren. Koop in de toekomst niet in 1x de volle som. Probeer in te ladderen over een relatief langere periode. Koop de dippen, niet de toppen. Wees geduldig en kijk niet naar de waan van het moment.
Fomo is een totaal overbodige emotie, in crypto zijn er iedere dag 100 nieuwe kansen.
Maak een plan voordat je verder gaat. Wat was je intentie toen je instapte? Als je nu verkoopt, wanneer koop je dan terug? Wat ga je doen als het stijgt wanneer je verkocht hebt? Verkoop je alles, of een deel? Indien je niet verkoopt, wanneer dan wel als het wel blijft stijgen? Waar pak je winst? Wanneer is het teveel verlies?
Uit emotie verlies proberen goed te maken is een recept om rekt te gaan. Beter even rustig alles overzien en proberen een plan te maken voordat je verdere stappen onderneemt...
Volgen mij verlaag je de risk maar ook de reward daarmee. Nu bijkopen als die volgende week hoger staat is beter dan vandaag half inkopen en volgende week de andere helft, maarja daalt ie volgende week was DCA weer beter (achteraf gezien).Waah schreef op zondag 19 december 2021 @ 09:39:
[...]
DCA. Op die manier zul je meer winst maken als de bull doorzet, en een gemiddeld lager verlies als de bear is begonnen.
Alles valt of staat met de koers en die weten we pas achteraf.
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik ben wel blij dat mijn Luna tot 30-12 in locked staking staat vooralsnog. Deze paperhands had ze anders allang verkocht waarschijnlijk.
Als het bitcoin is.. Dit topic sluiten, telefoon in je zak. Boswandeling maken, doorgaan met je leven. Zodra btc een nieuwe ath heeft hoor je het wel van de bakker.MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Een hoop mensen die je afraden om te verkopen hierbovenMLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Het is onjuist om je dom te voelen, dat is nou eenmaal wat emotie doet.
De risico's van cryptocurrency zijn wel flink uitgemeten, ik neem aan dat dit scenario wel in je achterhoofd is geweest toen je investeerde?
[ Voor 4% gewijzigd door Richh op 19-12-2021 10:07 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
En alweer een airdrop voor XRP holders:
https://www.globenewswire...ized-NFT-Marketplace.html
Doe er je voordeel mee! Ik heb er uiteraard wel een mening over, maar dan treed ik in herhaling
Doe er je voordeel mee! Ik heb er uiteraard wel een mening over, maar dan treed ik in herhaling
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Yay. Ik heb een 7 Shiba voucher gekregen van CZ en die gelijk geclaimd.
Ik vind het ook best wel naar dat ze op niet financiële programma's mensen bitcoin laten promoten (die er uiteraard zelf in zitten), mijn ouders kijken veel voetbal en op VI was een of andere vent geweest die er veel mee had verdiend en zei dat het eind dit jaar over de 90.000 zou gaan, zo krijgen mensen die er helemaal geen interesse in hebben het gevoel dat ze iets missen.MLJ schreef op zondag 19 december 2021 @ 08:28:
Mijn ouders hebben zoals volgens mij veel boomers gewoon een plemp geld op de bank staan, zoals het vroeger hoorde en zelfs mijn ma begon er al over (tegen de 60k) of zij daar niet wat mee moesten doen. Mijn pa is er fel op tegen, maar ik had ook gezegd om het maar niet te doen, voorlopig is mijn ma blij dat ze er niets mee hadden gedaan.
Mijn pa vindt het 1 grote vieze vuile ponzi
Ondanks je mening wel je mede-tweakers op gratis muntjes wijzen, respect hoor!Mooody schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:10:
En alweer een airdrop voor XRP holders:
Je moet voor je pa een mining rig opzettenJDx schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:48:
[...]
Ik vind het ook best wel naar dat ze op niet financiële programma's mensen bitcoin laten promoten (die er uiteraard zelf in zitten), mijn ouders kijken veel voetbal en op VI was een of andere vent geweest die er veel mee had verdiend en zei dat het eind dit jaar over de 90.000 zou gaan, zo krijgen mensen die er helemaal geen interesse in hebben het gevoel dat ze iets missen.
Mijn ouders hebben zoals volgens mij veel boomers gewoon een plemp geld op de bank staan, zoals het vroeger hoorde en zelfs mijn ma begon er al over (tegen de 60k) of zij daar niet wat mee moesten doen. Mijn pa is er fel op tegen, maar ik had ook gezegd om het maar niet te doen, voorlopig is mijn ma blij dat ze er niets mee hadden gedaan.
Mijn pa vindt het 1 grote vieze vuile ponzi
Waarschijnlijk ingestapt met geld wat hij eigenlijk niet kan missen.Richh schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:06:
[...]
Een hoop mensen die je afraden om te verkopen hierbovendat snap ik wel, maar we zitten inderdaad in een relatief risicovol gebied. Ik snap het wel dat je je verliezen wilt beperken, en als het beter voor je voelt, is het niet verkeerd om je verlies te nemen. Laat je niet gek maken.
Het is onjuist om je dom te voelen, dat is nou eenmaal wat emotie doet.
De risico's van cryptocurrency zijn wel flink uitgemeten, ik neem aan dat dit scenario wel in je achterhoofd is geweest toen je investeerde?als je bereid was het risico te lopen, wat maakt dan dat je nu uit wil stappen?
Ik ben daar wel mee bezig, zij hebben een bedrijf aan huis, maar m'n pa is inmiddels 68 dus er gebeurt niet zo veel meer, maar wel 26 panelen op het dak. Als ik vraag of ze meer opbrengst hebben dan verbruik hebben ze geen flauw idee. Desnoods een eigen rig en dan hun 6 cent betalen in plaats van thuis 24 cent per kWh.elektriekert schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:53:
[...]
Je moet voor je pa een mining rig opzetten
Dat vind ik het voordeel van minen, je kan het zonder ook maar enige angst in BTC laten staan, het is geld wat je niet eens had. Zonder emotie handel je veel slimmer, of nouja slimmer, verstandiger.roflexx schreef op zondag 19 december 2021 @ 10:53:
[...]
Waarschijnlijk ingestapt met geld wat hij eigenlijk niet kan missen.
Ik heb alleen een gat in m'n hand, dus withdraw nogal vaak.
[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 19-12-2021 11:03 ]
Op wat baseer je deze twee zinnen?Waah schreef op zondag 19 december 2021 @ 09:39:
[...]
Alles er in wat je er in wilt hebben: vasthouden, en hopen dat de bullrun doorzet. Risico is dat het nog een paar jaar duurt voor dat het zover is. En een heel, heel klein risico dat bitcoin instort. Maar die kans is, zoals gezegd, zeer klein. Dat betekend dus dat je over een paar jaar je geld terug hebt en op winst kan staan. Of als de bullrun doorzet over een paar weken of maanden al.
Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomst.
Idd, zet er in ieder geval even bij dat het geen financieel advies is ofzowootler schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:03:
[...]
Op wat baseer je deze twee zinnen?
Ik begrijp wat je zegt, maar als het niet volledig door eigen en al terugverdiende zonnepanelen is opgewekt, dan ben je natuurlijk jezelf ook indirect wel rijk aan het rekenen. Je zet een deel van je stroomrekening om in BTC/ETH en dat daarna als "gratis geld" zien is natuurlijk niet het geval.JDx schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:00:
[...]
Dat vind ik het voordeel van minen, je kan het zonder ook maar enige angst in BTC laten staan, het is geld wat je niet eens had. Zonder emotie handel je veel slimmer, of nouja slimmer, verstandiger.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dit en meestal moet je ook nog wat hardware aanschaffen om een beetje zoden aan de dijk te zetten.Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:04:
[...]
Ik begrijp wat je zegt, maar als het niet volledig door eigen en al terugverdiende zonnepanelen is opgewekt, dan ben je natuurlijk jezelf ook indirect wel rijk aan het rekenen. Je zet een deel van je stroomrekening om in BTC/ETH en dat daarna als "gratis geld" zien is natuurlijk niet het geval.
Voxel beweegt mooi tegen BTC in
Met een beetje geluk tikt die vandaag nog de 3.2 aan, dan verkoop ik ze, om ze hopelijk lager weer in te kopen.
[ Voor 62% gewijzigd door Taro op 19-12-2021 11:07 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Niet voor 100% nee, maar het kost (per 3060 Ti) zonder zonnepanelen 80 cent per dag en levert 2,50+ op. Dus het is wel degelijk gratis geld, want die videokaart hebben veel mensen sowieso voor gamen bijvoorbeeld.Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:04:
[...]
Ik begrijp wat je zegt, maar als het niet volledig door eigen en al terugverdiende zonnepanelen is opgewekt, dan ben je natuurlijk jezelf ook indirect wel rijk aan het rekenen. Je zet een deel van je stroomrekening om in BTC/ETH en dat daarna als "gratis geld" zien is natuurlijk niet het geval.
Overigens heb ik wel zonnepanelen, maar nog maar 3 jaar.
Het is niet zoals bij een auto dat tijdens het minen de kilometerstand van je videokaart oploopt
Maar goed, het blijft geld wat vantevoren niet in je portemonnee zat en daardoor is de druk minder. Begin dit jaar had ik er voor het eerst 100 euro in gegooid ofzo dat switchte ik bij elke procent stijging of daling.
*het is trouwens wel altijd even kijken op de Eneco app of ik nog binnen het maandbudget blijf
[ Voor 23% gewijzigd door JDx op 19-12-2021 11:18 ]
Valt me ook op dat rond begin zomer(?) half mijn Twitter feed vol stond met jongens die ik ken (die geen financiële/IT achtergrond hebben zeg maar, weet niet hoe ik dat netjes moet zeggen) die allerlei coins aan het spammen waren en dat het nu helemaal stil is.
Op zich wel goed dat de hele hype er weer een beetje van af is.
Op zich wel goed dat de hele hype er weer een beetje van af is.
[ Voor 11% gewijzigd door JDx op 19-12-2021 11:13 ]
Instort als in, naar 6 centwootler schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:03:
[...]
Op wat baseer je deze twee zinnen?
Dus niet -80%, maar -99,99999%.
Sowieso: financieel advies doen we hier per definitie niet toch? Ik vertel alleen wat ik er van vind
Dus dit keer geen bearmarket en -90%?! Yes!!wootler schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:03:
[...]
Zero.
En wat is dan het interval van nieuwe ATH's? Vorige was 5 weken geleden. Die daarvoor was er weer 3 weken voor, oftewel 8 weken vergeleken met nu.zwembroek schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:11:
[...]
Of we zitten vanaf de top al in een bear market. Een bear gaat ook in fases. Daling, zijwaarts, daling, zijwaarts, daling etc. We zitten nu al weken in een dalende trend. Wat mij betreft kan je pas van een lengthening cycle spreken als we een nieuwe ATH neer zetten.
Ik vind dit persoonlijk een vrij slechte metric voor het bepalen van of we al dan niet in een lengthened cycle zitten. Zelf kijk ik liever naar risk levels die gebaseerd zijn op relatieve afstand tot belangrijke MA's en dan zou ik graag de 50w gehouden zien worden. Level daarna is de fair value trend line die momenteel ligt op 32k. Et cetera.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Kon anders goed janken toen ik knikkers "vergokte" op school, vooral die groteWaah schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:38:
[...]
Instort als in, naar 6 cent![]()
Dus niet -80%, maar -99,99999%.
Sowieso: financieel advies doen we hier per definitie niet toch? Ik vertel alleen wat ik er van vindmisschien zit er wel een 12 jarig jochie achter dit toetsenbord die er met 2 kauwgomballen en 3 knikkers in zit....
Ik heb geen zonnepanelen en betaal 35 euro per maand aan stroom voor het minen. Krijg daar zo rond de 200 euro per maand voor terug (soms minder, soms meer) dus dat is gratis geld. De videokaart had ik al in bezit.Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:04:
[...]
Heb onlangs een extra videokaart gekocht voor 425 euro die bij de koop al meteen minimaal 800 euro waard was en heb die in mijn fileserver gedrukt. Komt zo'n 25 euro per maand aan stroom bij waar ik weer 100 euro per maand voor terug krijg.
Uiteindelijk hou ik er flink wat geld aan over wat overigens allemaal in BTC blijft staan. Ik heb bijna m'n BTC doel gehaald en dan stap ik over op ETH.
[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 19-12-2021 11:49 ]
Het gezegde voor niets gaat de zon op doet mij dan ook vermoeden dat het ooit een keer op moet houden of in moet storten (minen of crypto in zijn geheel), want gratis geld... eigenlijk is het van de zotte.Nopheros schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:48:
[...]
Ik heb geen zonnepanelen en betaal 35 euro per maand aan stroom voor het minen. Krijg daar zo rond de 200 euro per maand voor terug (soms minder, soms meer) dus dat is gratis geld. De videokaart had ik al in bezit.
Heb onlangs een extra videokaart gekocht voor 425 euro die bij de koop al meteen minimaal 800 euro waard was en heb die in mijn fileserver gedrukt. Komt zo'n 25 euro per maand aan stroom bij waar ik weer 100 euro per maand voor terug krijg.
Uiteindelijk hou ik er flink wat geld aan over wat overigens allemaal in BTC blijft staan. Ik heb bijna m'n BTC doel gehaald en dan stap ik over op ETH.
Zeker, aan alles komt een eind. Het is wachten op ETH2.0 of op het moment dat er genoeg videokaarten zijn voor iedereen...JDx schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:52:
[...]
Het gezegde voor niets gaat de zon op doet mij dan ook vermoeden dat het ooit een keer op moet houden of in moet storten (minen of crypto in zijn geheel), want gratis geld... eigenlijk is het van de zotte.
Na ETH kun je trouwens nog wel andere coins minen die winst opleveren maar die zijn niet zo winstgevend als ETH met z'n belachelijke transfer fees.
[EDIT]
Over gratis geld gesproken. Ik heb inmiddels in 5 weken tijd 200-280 dollar (koers verschilt per dag) aan Gods tokens bij elkaar gespeeld. Gratis gekregen door een online kaart spelletje te doen. Helaas zitten die Gods tokens op het erc20 netwerk en kost het me dus gewoon even 70-100 dollar om het eraf te halen. Ik heb zelf dus ook gewoon last van de ETH fees..
Denk dat ik het maar gewoon laat staat tot eth2.0..
[ Voor 29% gewijzigd door Nopheros op 19-12-2021 12:05 ]
Ik meen dat Finastra al sinds 2019 partner is van Ripple maar nu wordt er daadwerkelijk wat uitgerold voor het gebruik met RippleNet via “Fusion Total Messaging”.
Dit is interoperable met SWIFT, SIC, euroSIC, FEDwire, SIA, TIPS en nog een paar andere.
Er staat niet bij of het gaat om XRP(On Demand Liquidity) voor het gemak ga ik daar nog maar even niet van uit.
Voor mij is dit positief nieuws (5 dagen oud), dit laat zien dat Ripple bij lange na nog niet stil staat.
Bron:
https://www.finastra.com/...usion-total-messaging.pdf
Dit is interoperable met SWIFT, SIC, euroSIC, FEDwire, SIA, TIPS en nog een paar andere.
Er staat niet bij of het gaat om XRP(On Demand Liquidity) voor het gemak ga ik daar nog maar even niet van uit.
Voor mij is dit positief nieuws (5 dagen oud), dit laat zien dat Ripple bij lange na nog niet stil staat.
Bron:
https://www.finastra.com/...usion-total-messaging.pdf
Het is een kwestie van opbrengsten - kosten = winst. Ik betaal €20 servicekosten voor 9 zonnepanelen, ben €30 aan stroom kwijt maandelijks. Een 6800 kost je wat €700. Maandelijks haal je 0,05 eth binnen bij een hashrate van 62.5Mh/s. Das €180 opbrengst - €50 kosten = €130 winst ofwel in 700/130 = in 6 maanden ben je break even of heb je je gpu terugverdiend. Elke maand daarna is die €130 in eth wel degelijk gratis.Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:04:
[...]
En dat is nog maar berekend op 1 gpu in 1 game systeem, laat staan als je een rig bouwt met meerdere. En wanneer je een groter dak hebt kun je meer pv kwijt dus is je potentieel aan terug te leveren stroom ook groter. Bij terugleveren krijg je er alleen verdraaid weinig voor dus kun je de extra opbrengst aan stroom prima stoppen in minen.
Maargoed wenn pos.. kennelijk is het vertraagd naar juni volgend jaar. Dus zelfs wanneer je nu pas een game pc aanslingert kun je tegen juni 2022 break even zijn qua gpu aanschaf.
On topic: geen Bartje terug naar 46.4k maar flatlinen op 47.1k. Saaie Sunday.
Dat niet alleen, na ETH 2.0 gaan al die mensen dus ook Ravencoin of Conflux oid minen en wordt het dus totaal kansloos qua winstgevendheid, althans dat is de verwachting. En er zijn nooit genoeg videokaarten zo lang het winstgevend is.Nopheros schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:55:
[...]
Zeker, aan alles komt een eind. Het is wachten op ETH2.0 of op het moment dat er genoeg videokaarten zijn voor iedereen...
Na ETH kun je trouwens nog wel andere coins minen die winst opleveren maar die zijn niet zo winstgevend als ETH met z'n belachelijke transfer fees
Hoe meer videokaarten er zijn hoe meer mensen eth gaan minen hoe minder winstgevend het wordt. En idd, ik verwacht zelf ook niet meer te minen nadat ETH 2.0 uitkomt.JDx schreef op zondag 19 december 2021 @ 12:32:
[...]
Dat niet alleen, na ETH 2.0 gaan al die mensen dus ook Ravencoin of Conflux oid minen en wordt het dus totaal kansloos qua winstgevendheid, althans dat is de verwachting. En er zijn nooit genoeg videokaarten zo lang het winstgevend is.
Oh, ik was wat anders aan het doen en heb dus nog niets verkocht, inmiddels al op 3,46 USD. Gisteren rond 2,5 een hele stapel ingeslagen. Ik ga nu wat afschalen
Het welbekende "Two turtles in love" patroon. Is nog nooit niet uitgekomen.
Fasten your seatbelts!
ja als ETH PoS wordt zal mining flink veranderen en krijg je een enorme shift in andere coins. of dit nadelig is weet ik niet.JDx schreef op zondag 19 december 2021 @ 12:32:
[...]
Dat niet alleen, na ETH 2.0 gaan al die mensen dus ook Ravencoin of Conflux oid minen en wordt het dus totaal kansloos qua winstgevendheid, althans dat is de verwachting. En er zijn nooit genoeg videokaarten zo lang het winstgevend is.
welke coins ik nu kan bedenken wat je kan minen
Ravencoin, LTC, DGB, Doge, XMR...
nothing stops this train
Verwijderd
BTC -90 zie ik niet meer gebeuren eigenlijk. Verschillende alts natuurlijk wel, er zullen best een paar worden 'kaltgestellt'.Pelox schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:42:
[...]
Dus dit keer geen bearmarket en -90%?! Yes!!
Raphael is that you?
Wat betreft derisken; houd een beetje de marktstructuur in de gaten op de weekly en monthly, ben geen trader. Wel voorzichtig om naast mijn DCA bedrag nog extra fiat in crypto to pompen. Op lange termijn wel gewoon bullish, verwacht volgend jaar wel minder grote stijgingen over het algemeen. Er is ook niet echt een alternatief dat zo goed rendeert als crypto, dus dat speelt ook wel mee in mijn overwegingen.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:16:
[...]
Thanks, altijd leuk om jouw inzichten en tips te volgen. Als ik zo een beetje scan dus voornamelijk OHM forks en zk rollups?![]()
Ben jij nog aan het derisken nu BTC kwakkelt overigens? Ik zit voor >50% in stables en ben van plan nog wat meer winst te gaan nemen als we de weekly morgenavond onder de 50w gaan closen.
Grootste gedeelte van mijn PF is ETH, CVX, CRV en OHM. Staat ook allemaal in stake om mee te farmen. Dat maakt een zijwaarts bewegende markt toch dragelijker, omdat je je nettowaarde nog ziet toenemen of gelijkblijven.
Wel wat kleinere posities verkocht en hier weer DPX van gekocht, omdat ze achterbleven en te klein waren om echt een impact te kunnen maken in je pf en ik meer zie in DPX. Daarnaast probeer ik waar mogelijk posities te verhuizen van ETH L1, naar L2 (Arbitrum of zkSync bijvoorbeeld). Dat geeft me wat meer flexibiliteit en mogelijkheden, omdat de fees daar stukken beter zijn.
Nu MC nog even uitbreken?
`Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:09:
MC?
Merit Circle, de Binance Launchpool coin die op dit moment 118% APY heeft: https://www.binance.com/en/trade/MC_BUSD.
Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:10:
[...]
Merit Circle, de Binance Launchpool coin die op dit moment 118% APY heeft: https://www.binance.com/en/trade/MC_BUSD.
ondertussen, weer dik rood ook
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 19-12-2021 15:14 ]
En nog eenVerwijderd schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:02:
dikke kaars jongens
anti elppa schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:13:
[...]
dacht ff dat je market cap bedoelde. Jammer, weer 1 of andere gure bagger munt
Ik vermoed dat bijv. AXS mede zoveel is gestegen de afgelopen tijd door de hoge APY op Binance met 115-118% APY bij wegzetten voor 30-90 dagen, dat zorgt altijd voor extra kopers. Hopelijk volgt MC dat patroon ook, MC voor MC staken, terwijl die per stuk ook nog meer waard wordt met nog 43 dagen te gaan is wel lucratief. Ik harvest meerdere keren per dag de opbrengst om dat weer direct in de launchpool te zetten.
Of MC verder iets toevoegt aan het crypto landschap: Ik vermoed het niet...
Edit: Klein uitbraakje. En rode candle...
Taro betekent shitcoiner in het latijn.anti elppa schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:13:
[...]
dacht ff dat je market cap bedoelde. Jammer, weer 1 of andere gure bagger munt
ondertussen, weer dik rood ook
Goh, ik voel mij hier weer lekker gewaardeerd
Wees blij dat de coin politie @PWSteal nog niet bij je langs is geweest voor je voxel en mc buysTaro schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:12:
[...]
Goh, ik voel mij hier weer lekker gewaardeerd
Ik vraag me oprecht wel eens af hoe sommige van jullie thuis op de bank zitten.
8/10 posts hier zijn hetzelfde. slowchat of niet: green candles, kansloze plaatjes die al 1800 keer zijn gepost of moon roepen is niet wat het "vroeger" was hier.
Ik heb besloten dat ik een tijd stop met de CC fora van tweakers.
Hou-doe
8/10 posts hier zijn hetzelfde. slowchat of niet: green candles, kansloze plaatjes die al 1800 keer zijn gepost of moon roepen is niet wat het "vroeger" was hier.
Hou-doe
We houden hier niet van bankenseadogg schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:45:
Houdoe! Je verwacht teveel kennelijk.seadogg schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:45:
Hou-doe
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Ik snap hem wel. Misschien ligt het aan mij, maar er lijkt toch een zekere 'dumbing down' te zijn geweest doorheen de maanden/jaren van dit topic. Inhoudelijk steeds minder, en de memes en nonsense is meestal maar een slap afkooksel van Jaapio zijn efforts. Viceuze cirkel, lage kwaliteit trekt lage kwaliteit aan.
Het bestaansrecht van dit topic voor mijzelf is puur gebaseerd op een paar individu's die altijd een meerwaarde bieden hier. Thanks guys
[ Voor 12% gewijzigd door Skalders op 19-12-2021 16:53 ]
Je weet dat er ook jog een ander crypto topic is met serieuze praat?Skalders schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:50:
[...]
Ik snap hem wel. Misschien ligt het aan mij, maar er lijkt toch een zekere 'dumbing down' te zijn geweest doorheen de maanden/jaren van dit topic. Inhoudelijk steeds minder, en de memes en nonsense is meestal maar een slap afkooksel van Jaapio zijn efforts. Viceuze cirkel, lage kwaliteit trekt lage kwaliteit aan.
Het bestaansrecht van dit topic voor mijzelf is puur gebaseerd op een paar individu's die altijd een meerwaarde bieden hier. Thanks guys
Maar dat betekent niet dat het niveau hier regelmatig zo enorm laag moet zijn dat je soms twijfelt over waarom je hier überhaupt nog dagelijks kijkt.roflexx schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:08:
[...]
Je weet dat er ook jog een ander crypto topic is met serieuze praat?
Ja en jij stelt alleen maar vragen zonder verder inhoudelijk veel toe te voegen. En nu kom je klagen dat het te weinig inhoudelijk is. Een betere wereld begint bij jezelf zou ik dan zeggen.seadogg schreef op zondag 19 december 2021 @ 16:45:
Hou-doe
Tuurlijk, maar je kan toch niet ontkennen dat het niet meer hetzelfde is? NK topic is nu voornamelijk een TA topic waar niet zoveel mensen durven te posten. En daar hoort ook niet alles thuis.roflexx schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:08:
[...]
Je weet dat er ook jog een ander crypto topic is met serieuze praat?
Een paar willekeurige voorbeelden van de afgelopen posts:
jvel92 schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:43:
[...]
Wat betreft derisken; houd een beetje de marktstructuur in de gaten op de weekly en monthly, ben geen trader. Wel voorzichtig om naast mijn DCA bedrag nog extra fiat in crypto to pompen. Op lange termijn wel gewoon bullish, verwacht volgend jaar wel minder grote stijgingen over het algemeen. Er is ook niet echt een alternatief dat zo goed rendeert als crypto, dus dat speelt ook wel mee in mijn overwegingen.
Grootste gedeelte van mijn PF is ETH, CVX, CRV en OHM. Staat ook allemaal in stake om mee te farmen. Dat maakt een zijwaarts bewegende markt toch dragelijker, omdat je je nettowaarde nog ziet toenemen of gelijkblijven.
Wel wat kleinere posities verkocht en hier weer DPX van gekocht, omdat ze achterbleven en te klein waren om echt een impact te kunnen maken in je pf en ik meer zie in DPX. Daarnaast probeer ik waar mogelijk posities te verhuizen van ETH L1, naar L2 (Arbitrum of zkSync bijvoorbeeld). Dat geeft me wat meer flexibiliteit en mogelijkheden, omdat de fees daar stukken beter zijn.
Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:17:
[...]
Ik vermoed dat bijv. AXS mede zoveel is gestegen de afgelopen tijd door de hoge APY op Binance met 115-118% APY bij wegzetten voor 30-90 dagen, dat zorgt altijd voor extra kopers. Hopelijk volgt MC dat patroon ook, MC voor MC staken, terwijl die per stuk ook nog meer waard wordt met nog 43 dagen te gaan is wel lucratief. Ik harvest meerdere keren per dag de opbrengst om dat weer direct in de launchpool te zetten.
Of MC verder iets toevoegt aan het crypto landschap: Ik vermoed het niet...
Edit: Klein uitbraakje. En rode candle...
Deze vind ik allemaal interessant om te lezen en hebben een meerwaarde, maar ze horen niet persé thuis in het NK topic. Dit soort posts kwamen, naar mijn idee, vroeger vaker voor in het slowchat topic. Een apart topic opstarten zou ook niet helpen, het is net de dynamiek hier die zulke onderwerpen leven geven. Maar tegenwoordig wordt dat maar verdronken tussen de low effort memes.Jedi_Pimp schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:44:
[...]
En wat is dan het interval van nieuwe ATH's? Vorige was 5 weken geleden. Die daarvoor was er weer 3 weken voor, oftewel 8 weken vergeleken met nu.
Ik vind dit persoonlijk een vrij slechte metric voor het bepalen van of we al dan niet in een lengthened cycle zitten. Zelf kijk ik liever naar risk levels die gebaseerd zijn op relatieve afstand tot belangrijke MA's en dan zou ik graag de 50w gehouden zien worden. Level daarna is de fair value trend line die momenteel ligt op 32k. Et cetera.
Nochtans is dat net de sterkte van dit Tweakers forum, waar mensen hun mening (meestal) zonder achterliggende reden willen delen. Zeker in crypto is dat heel moeilijk te vinden. Dat is eigenlijk de grootste reden dat ik dit topic nog altijd bijhoud. Het is dan gewoon jammer om te zien dat de individu's met meerwaarde langzaam worden weggedreven (om maar niet te spreken over het niet aantrekken van nieuwe individu's met meerwaarde).
Maar goed, dit is meer iets voor het feedback topic. Daar heb ik al meermaals een poging gedaan maar jammer genoeg zijn er niet echt makkelijke, kosteloze oplossingen hiervoor, behalve meer effort door de community.
Wat mij betreft mogen er vaker posts die hier worden geplaatst in het NK topic worden geplaatst. Zoals vaker aangegeven hoeft echt niet alles daar in drievoud onderbouwd te zijn, zolang het maar geen gevoel/hoop betreft, maar wel enigszins onderbouwd kan worden door bijv. charts, bronnen, etc.Skalders schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:17:
[...]
NK topic is nu voornamelijk een TA topic waar niet zoveel mensen durven te posten. En daar hoort ook niet alles thuis.
Persoonlijk kan ik er prima mee leven als het NK topic meer nuttige posts van hier zou bevatten, dan hoef ik dit topic niet meer te bezoeken om bijv. voor de 23e keer een krop selderij door midden gesneden te zien worden.
In de bearmarket wordt het niveau hier vanzelf weer hoger.
Ik zie dat zelf helemaal niet zo. Ik vind het perfect dat dit hier aangekaart wordt. Hier wordt namelijk meegelezen door een grote groep, terwijl het feedback topic zeker minder gelezen wordt.Skalders schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:17:
[...]
Maar goed, dit is meer iets voor het feedback topic. Daar heb ik al meermaals een poging gedaan maar jammer genoeg zijn er niet echt makkelijke, kosteloze oplossingen hiervoor, behalve meer effort door de community.
Ik kan me wel in jouw mening vinden, ik vind het ouwehoeren echt wel leuk en doe er zelf ook zeker aan mee, maar een beetje inhoud tussendoor kan geen kwaad inderdaad.
Het is echter ook wel een beetje het lot van een dergelijk topic. Het is volgens mij het meest populaire topic op GoT en crypto trekt nou eenmaal veel nieuwe mensen aan, zeker als er veel over gesproken wordt in media of reclames. Dus dan hou je nieuwe aanwas, waarvan een aantal niet veel anders produceert dan oneliners en een aantal ziet memes en wil daar aan mee doen. Ik hang hier zelf nog geen jaar rond, maar je ziet ze gewoon komen en gaan.
Toch helpt het wel dat het af en toe aangekaart wordt, een aantal mensen past zijn post-gedrag er daadwerkelijk op aan.
Ik snap het ook wel.. donkere dagen, sinterklaas terug naar Spanje, crypto's aardig gezakt, euro's verdampen waar je bijstaat, al 4 weken regen, lockdown nummer 26, thuiswerken met kinderen, voor de zoveelste keer netflixen, videokaarten nog steeds te duur, fitness gesloten dus lekker sporten in een zaal met een dikke headset op gaat ook niet.. en in je eentje hardlopen heb je de fut niet voor.. dan zit je daar maar naar die charts te staren en hoop je op een goede inhoudelijke discussie in de crypto sc.. en wat krijg je .. voor de zoveelste keer weer die achtbaan meme of een mooie meid met dikke jopen.. dat is het laatste waar je dan op zit te wachten natuurlijk met als klap op de vuurpijl de topper fey - aja...
Nee het is een zware tijd voor ons allen.. hopelijk ziet 2022 er beter uit voor dit topic anders weet ik het ook niet meer. Nou ja.. als btc naar de 420k gaat boeit het me trouwens weinig. Fijne zondag nog!
Nee het is een zware tijd voor ons allen.. hopelijk ziet 2022 er beter uit voor dit topic anders weet ik het ook niet meer. Nou ja.. als btc naar de 420k gaat boeit het me trouwens weinig. Fijne zondag nog!
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 19-12-2021 17:32 ]
Zero.
Skalders schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:17:
[...]
Tuurlijk, maar je kan toch niet ontkennen dat het niet meer hetzelfde is? NK topic is nu voornamelijk een TA topic waar niet zoveel mensen durven te posten. En daar hoort ook niet alles thuis.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ndlwz9K4xUGFvRWBOfYGWpyk.jpg?f=user_large)
Als ik jouw naam zie, herinner ik me geen interessante bijdrage? Maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Ik ben ook te lui om dat uit te zoeken. Geen dumps van jouw posts voor mij om een punt te maken.
Ik kom hier voor de lol, en in de herhaling zit voor mij een deel van de lol. Als ik de lef heb om iets te posten dat zin heeft, doe ik dat wel eens. Soms hier, soms N&K, soms het verweesde parachain topic.
Welkom in de wereld die zijn eigen dynamiek heeft. Soms ben je ergens op uitgekeken en wordt het tijd om elders je kick te halen. Mopperen geeft alleen aan dat je oud wordt
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat ik amper inhoudelijke bijdrage heb, hoewel ik soms probeer in de kleine stukjes waar ik denk een meerwaarde te kunnen bieden. En begrijp me niet verkeerd, het ouwehoeren hier en de meesterwerken van jaapio en co hebben me al vaak genoeg entertainment gegeven en het lachen doen uitbreken. Maar ik denk dat er wel ruimte is voor gezonde, constructieve kritiek, ookal is de kritiekgever geen toonvoorbeeld van hoe het wel moetresusaapje schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:27:
[...]
[Afbeelding]
Als ik jouw naam zie, herinner ik me geen interessante bijdrage? Maar dat hoeft natuurlijk niks te zeggen. Ik ben ook te lui om dat uit te zoeken. Geen dumps van jouw posts voor mij om een punt te maken.
Ik kom hier voor de lol, en in de herhaling zit voor mij een deel van de lol. Als ik de lef heb om iets te posten dat zin heeft, doe ik dat wel eens. Soms hier, soms N&A, soms het verweesde parachain topic.
Welkom in de wereld die zijn eigen dynamiek heeft. Soms ben je ergens op uitgekeken en wordt het tijd om elders je kick te halen. Mopperen geeft alleen aan dat je oud wordt![]()
Ik herinner jouw nickname wel en heb daar een vrij positief beeld over, want zoals je zelf zegt je post ook dingen die zin hebben, en ookal hou je van herhaling zie ik je niet 10 keer per week die achtbaan meme posten. Dat is een groot verschil.
Leuk dat je gegrepen bent door één shitcoinTaro schreef op zondag 19 december 2021 @ 15:09:
Ik ook hoor. Ik zou willen dat ik meer BNB had, zodat ik meer gra-ties MC kon schrapen. Nu zijn het voor mij slechts centen. Maar ach, wat moet je anders met je loze BNB?
Aangezien het voor mij om zo weinig gaat (net als VOXEL), denk ik ze een halfjaartje te negeren en dan eens kijken wat er is gebeurd. Veel van die launchpool zooi leeft namelijk na een halfjaar weer in meer of mindere mate op.
Jij?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik heb gisteren een stapel MC aangeschaft en die in de MC->MC launchpool gedrukt, daarom nu een leuk rendement van +-20% vandaag. Het farmen an sich vanaf nul via BNB en BUSD levert wel iets op, maar ze gewoon aanschaffen en in die pool zetten levert veel meer op.resusaapje schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:33:
[...]
Leuk dat je gegrepen bent door één shitcoin![]()
Ik ook hoor. Ik zou willen dat ik meer BNB had, zodat ik meer gra-ties MC kon schrapen. Nu zijn het voor mij slechts centen. Maar ach, wat moet je anders met je loze BNB?![]()
Aangezien het voor mij om zo weinig gaat (net als VOXEL), denk ik ze een halfjaartje te negeren en dan eens kijken wat er is gebeurd. Veel van die launchpool zooi leeft namelijk na een halfjaar weer in meer of mindere mate op.
Jij?
Edit: Ik krijg dagelijks AXS, CHR, CELR, SANTOS, HIGH, MC en BNB uitgekeerd, dat gaat direct naar extra BNB & MC, compounding interest dus.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 19-12-2021 17:39 ]
Aankomende dinsdag gaat er een nieuwe coin live bij FTX en Raydium. $MBS, wordt flink gechilled op Twitter en Telegram.
Er is al een pre sale geweest waarvoor ik te laat was. Wat is hier wijsheid?
Er is al een pre sale geweest waarvoor ik te laat was. Wat is hier wijsheid?
Stake jij CRV via hun eigen platform, of zijn er nog andere (evt. flexible) staking opties elders?jvel92 schreef op zondag 19 december 2021 @ 14:43:
[...]
Wat betreft derisken; houd een beetje de marktstructuur in de gaten op de weekly en monthly, ben geen trader. Wel voorzichtig om naast mijn DCA bedrag nog extra fiat in crypto to pompen. Op lange termijn wel gewoon bullish, verwacht volgend jaar wel minder grote stijgingen over het algemeen. Er is ook niet echt een alternatief dat zo goed rendeert als crypto, dus dat speelt ook wel mee in mijn overwegingen.
Beetje redelijke APY ook?
Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:23:
[...]
Wat mij betreft mogen er vaker posts die hier worden geplaatst in het NK topic worden geplaatst. Zoals vaker aangegeven hoeft echt niet alles daar in drievoud onderbouwd te zijn, zolang het maar geen gevoel/hoop betreft, maar wel enigszins onderbouwd kan worden door bijv. charts, bronnen, etc.
Persoonlijk kan ik er prima mee leven als het NK topic meer nuttige posts van hier zou bevatten, dan hoef ik dit topic niet meer te bezoeken om bijv. voor de 23e keer een krop selderij door midden gesneden te zien worden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
* Taro krikt het niveau even omhoog:
MC MOOOOOOOOONNNN
MC MOOOOOOOOONNNN
Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:52:
MC MOOOOOOOOONNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reported!Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:52:
MC MOOOOOOOOONNNN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft CELR het licht ook eindelijk gezien. Zit weer iets beweging omhoog in.
Via hun eigen platform moet je het locken voor 4jr om 1 CRV = 1 veCRV te krijgen, niet aantrekkelijk en ook niet meest kapitaal efficiënte manier. Doe het zelf via Convex Finance, daar swap je het voor cvxCRV en je krijgt er ongeveer 50-70% APR voor uitbetaald in CRV, CVX en 3CRV. Daarnaast ook nog elke week een EPS airdrop op BSC, die je dan ook weer kunt staken tegen 100% APRChaes schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:41:
[...]
Stake jij CRV via hun eigen platform, of zijn er nog andere (evt. flexible) staking opties elders?
Beetje redelijke APY ook?
Het is wel een behoorlijke rabbit hole, want de CVX die je farmed is ook interessant. Maar nadeel: is wel allemaal op ETH main dus gas fees.
Edit: de Curve.fi website is ook wel echt een pareltje
[ Voor 3% gewijzigd door jvel92 op 19-12-2021 18:18 ]
Oh, je hebt het nog echt gedaan ook
* Taro wacht netjes op @.oisyn.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 19-12-2021 18:23 ]
Ach ja. Jij hebt ook kinderen heh? Wat ik het allerleukste aan ze vond, was dat ik alle flauwe grappen die ik me herinnerde, gewoon nog eens kon vertellen en daarmee succes behaalde. Heerlijk. Nu ze wat ouder zijn, gaan hun ogen rollen bij die flauwe meuk en vertel ik ze hierTaro schreef op zondag 19 december 2021 @ 17:23:
[...]
Wat mij betreft mogen er vaker posts die hier worden geplaatst in het NK topic worden geplaatst. Zoals vaker aangegeven hoeft echt niet alles daar in drievoud onderbouwd te zijn, zolang het maar geen gevoel/hoop betreft, maar wel enigszins onderbouwd kan worden door bijv. charts, bronnen, etc.
Vertel er eens 1resusaapje schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:30:
[...]
Ach ja. Jij hebt ook kinderen heh? Wat ik het allerleukste aan ze vond, was dat ik alle flauwe grappen die ik me herinnerde, gewoon nog eens kon vertellen en daarmee succes behaalde. Heerlijk. Nu ze wat ouder zijn, gaan hun ogen rollen bij die flauwe meuk en vertel ik ze hier
Zero.
Irritante fakeouts omhoog, das niet de bedoeling
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vrijdag laatste USDC omgezet naar BTC met het idee dat het dit weekend alle kanten op kan schieten en morgen weer op 46k staat, ben benieuwd.
Soms gaat het gewoon te snel in dit slowchat topic en dan sneeuwen de kwalitatieve bijdragen snel onder. Ik ben vrij nieuw en leer veel van de mensen in dit topic met ruime ervaring. In het Nieuws en Koers topic past ook niet alles. Het kan hier prima als het tempo soms niet zo hoog zou liggen.
Ja ik heb een paar drankjes gehad en in mijn hoofd was het razend grappig om dat te doen. Twee minuten later bedacht ik me dat dat eigenlijk best tegenviel.Taro schreef op zondag 19 december 2021 @ 18:22:
[...]
Oh, je hebt het nog echt gedaan ook
* Taro wacht netjes op @.oisyn.
Ach ja, hopelijk krijg je geen permaban
Fijne avond nog!
Ah dus jij wordt soft na een paar drankjes.YES schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:04:
[...]
Ja ik heb een paar drankjes gehad en in mijn hoofd was het razend grappig om dat te doen. Twee minuten later bedacht ik me dat dat eigenlijk best tegenviel.
Ach ja, hopelijk krijg je geen permaban
Fijne avond nog!
Zonder drank ben ik ook al soft dus geen idee wat je kletst met je "wordt".Darrell schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:12:
[...]
Ah dus jij wordt soft na een paar drankjes.
Het was ook gewoon grappigYES schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:17:
[...]
Zonder drank ben ik ook al soft dus geen idee wat je kletst met je "wordt".
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/hx4t7JsQZyE0m1xVwJGp2MT6.jpg?f=fotoalbum_large)