[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 194 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.184 views

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:01:
[...]

Als het nog wat verder zakt koop ik wel wat bij, ik verkoop dat flufje wat ik nog in staking heb niet.
Ik blijf maar bijkopen op die k*t munt :F

UberLurker Departement #GG.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
Skrunsies schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:04:
[...]

Ik heb makkelijk praten hoor. Heb ze rond de 6 usd p.s. gekocht en de helft verkocht rond 25 usd, daarna weer 25% teruggekocht tussen de 20 en 10. Stuk zit in parachains dus daar kan ik sowieso niet aan, wel lekker ook. De rest in staking, ook prima. Komt wel goed denk ik.

Het is ook geen extreem bedrag of zo, dus dat scheelt ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 18-12-2021 10:14 ]

Zero.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-01 12:18

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:01:
[...]

Als het nog wat verder zakt koop ik wel wat bij, ik verkoop dat flufje wat ik nog in staking heb niet.
Ik zie alleen maar zwakte in de koers na de top op 55 dollar, de interesse voor DOT lijkt ook weg te ebben als dit topic enigszins een graadmeter is voor de marktbrede interesse.

Enkele maanden terug waren DOT & KSM het helemaal, tussendoor de pump van SHIBA waar iedereen aan meedeed, toen kwam CELR en nu is het weer AAVE en SAND. ETH is de enige munt waar doorlopende interesse voor is naast BTC en dat zie je ook aan de prijsactie (of dat terecht is, is een hele andere discussie).

DOT is naar mijn idee "gewoon" één van de hypemuntjes die nu langzaam maar zeker doodbloed. Kijk naar ZILLIQA bijvoorbeeld, dat was voorheen één van de muntjes die snel herstelde na een dip. Nu zo dood als een pier. Ik vrees hetzelfde scenario voor DOT, ondertussen kunnen de mensen die DOT voor 2 tot 3 jaar hebben vastgezet lijdzaam toezien hoe hun vermogen erodeert.

Alts zijn (net als in 2017, 2018, 2019 en 2020) ook in 2021 slechts goed voor één doel: meer BTC vergaren.

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:12:
[...]

Ik heb makkelijk praten hoor. Heb ze rond de 6 usd p.s. gekocht en de helft verkocht rond 25 usd, daarna weer 25% teruggekocht tussen de 20 en 10. Stuk zit in parachains dus daar kan ik sowieso niet aan, wel lekker ook. De rest in staking, ook prima. Komt wel goed denk ik.

Het is ook geen extreem bedrag of zo, dus dat scheelt ook.
Ja ach al doende leert men zeggen ze wel eens.
Ik laat ze mooi staan, zien het wel. Ik geloof nog steeds wel in het project. En denk dat er in de toekomst echt wel mogelijkheden zijn. En tot die tijd krijg ik iig 12%.

Ik kan trouwens ook nergens terug lezen wat de uitslag van de stemming van gisteren is aangaande statement, weet jij dat ? Of misschien @Mooody

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Skrunsies schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:20:
[...]

Ja ach al doende leert men zeggen ze wel eens.
Ik laat ze mooi staan, zien het wel. Ik geloof nog steeds wel in het project. En denk dat er in de toekomst echt wel mogelijkheden zijn. En tot die tijd krijg ik iig 12%.

Ik kan trouwens ook nergens terug lezen wat de uitslag van de stemming van gisteren is aangaande statement, weet jij dat ? Of misschien @Mooody
Ik zou nu even niet meer bijkopen @Skrunsies . Als we de beer ingaan koop je DOT tegen ICO prijs. Daar kan geen 12% tegenop.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:29:
[...]

Ik zou nu even niet meer bijkopen @Skrunsies . Als we de beer ingaan koop je DOT tegen ICO prijs. Daar kan geen 12% tegenop.
Jammer…

Maar laat mij nou maar eens luisteren naar mensen die vaker met dit bijltje gehakt hebben.

Thanks! Iedereen voor zich natuurlijk. Maar zeg jij nu dan eigenlijks wanneer BTC onder de 42k komt dat ik ze beter in fiat kan parkeren. No financial advice just asking for an opinion d:)b

• zwembroek
Skrunsies schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:33:
[...]

Jammer…

Maar laat mij nou maar eens luisteren naar mensen die vaker met dit bijltje gehakt hebben.

Thanks! Iedereen voor zich natuurlijk. Maar zeg jij nu dan eigenlijks wanneer BTC onder de 42k komt dat ik ze beter in fiat kan parkeren. No financial advice just asking for an opinion d:)b
Laat ik het zo zeggen. Ik had ze al lang verkocht tenzij je tegen Mooody prijzen hebt ingeslagen. Maar ook dan had ik zeker al lang verkocht. We kunnen nu alleen kijken naar data uit het verleden en dat zou betekenen dat we in de beer market zitten. Een lengthening cycle zou een mogelijkheid kunnen zijn. Zeker met al die institutionele beleggers. Dan zou je nu flink kunnen profiteren van alle aanbiedingen op dit moment. Maar ik neem geen risico's in deze fase. Ik zal zoals het nu lijkt mijn GLMR ook de beer door moeten hodlen. Maar dat zijn ICO prijzen dus prima.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:49
Leuk hoor Blockchain technologie, Nederland is momenteel koploper in de digitalisering.

Ik ben een artikel aan het lezen op FTM.nl over de eID (Elektronisch ID), hierin komt dan al je data te staan, je kan dan zelf bij een instantie, kroeg of winkel de data aanbieden die zij nodig hebben voor bijvoorbeeld leeftijd.

Verschillende big tech bedrijven werken mee aan de ontwikkeling van de eID, deze bedrijven zitten al dan wel of niet in de ID2020 denktank (digitale lobby).

Het hele Crypto gebeuren in Blockchain/DLT levert ons leuke winsten op maar dit soort ontwikkelen vind ik toch wel zorgwekkend.

Edit: bron:
https://www.ftm.nl/artikelen/internationale-digid-lobby

[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 18-12-2021 11:12 ]

• zwembroek
elektriekert schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:50:
Leuk hoor Blockchain technologie, Nederland is momenteel koploper in de digitalisering.

Ik ben een artikel aan het lezen op FTM.nl over de eID (Elektronisch ID), hierin komt dan al je data te staan, je kan dan zelf bij een instantie, kroeg of winkel de data aanbieden die zij nodig hebben voor bijvoorbeeld leeftijd.

Verschillende big tech bedrijven werken mee aan de ontwikkeling van de eID, deze bedrijven zitten al dan wel of niet in de ID2020 denktank (digitale lobby).

Het hele Crypto gebeuren in Blockchain/DLT levert ons leuke winsten op maar dit soort ontwikkelen vind ik toch wel zorgwekkend.
Het zal nog wel even duren denk ik maar een social credit "light" system sluit ik zeker niet uit.

• Skrunsies
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:47:
[...]

Laat ik het zo zeggen. Ik had ze al lang verkocht tenzij je tegen Mooody prijzen hebt ingeslagen. Maar ook dan had ik zeker al lang verkocht. We kunnen nu alleen kijken naar data uit het verleden en dat zou betekenen dat we in de beer market zitten. Een lengthening cycle zou een mogelijkheid kunnen zijn. Zeker met al die institutionele beleggers. Dan zou je nu flink kunnen profiteren van alle aanbiedingen op dit moment. Maar ik neem geen risico's in deze fase. Ik zal zoals het nu lijkt mijn GLMR ook de beer door moeten hodlen. Maar dat zijn ICO prijzen dus prima.
Thanks voor je input!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 06:16

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Wanneer komt uberhaupt GLMR vrij?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47

Darrell

Fiat moonboy

elektriekert schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:50:

Het is echt een surreele tijd waarin we leven.

Als ik dit besef eerder had gehad betwijfel ik of ik aan kinderen begonnen was want het wordt met de dag knotsgekker.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Darrell schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:01:
[...]

Het is echt een surreele tijd waarin we leven.

Als ik dit besef eerder had gehad betwijfel ik of ik aan kinderen begonnen was want het wordt met de dag knotsgekker.
Als we zo gaan beginnen hadden beter onze ouders al moeten stoppen met kinderen krijgen.

• zwembroek
Maar het blijft moeilijk om goed in te schatten @Skrunsies . Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.
Als we een snoekduik naar de 28k maken dan weet ik niet of het nog zin heeft om alles te verkopen. (tenzij we daarna nog dieper gaan.) Dan kan je beter hodlen vanaf dat punt en lager bijkopen denk ik. Echter ligt 2022 om de hoek dus we komen er snel achter wat het sentiment gaat zijn. In fiat langs de zijlijn voelt wat dat betreft voor mij een stuk lekkerder. Ik mis graag de eerste winsten als we daarna met redelijke zekerheid door mogen gaan. Maar dan komt de vraag hoelang duurt een lengthening cycle...

• elektriekert
zwembroek schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:55:
[...]

Het zal nog wel even duren denk ik maar een social credit "light" system sluit ik zeker niet uit.
Ik probeer geen angst in te praten maar de mogelijkheid tot nog meer controle heb ik het niet zo op.
In het artikel werd o.a. Ook gesproken over dat data in de Blockchain niet verwijderbaar is, iets wat niet zou mogen met de huidige AVG wetgeving.

Ik quote even een stukje tekst uit het artikel:
Hoewel de techniek dus decentraal werkt, wordt de macht ironisch genoeg volledig gecentraliseerd: ‘De centrale macht van blockchain is precies dat contract, of wie dat contract ook maar ooit heeft opgesteld,’ schrijft Oude Luttighuis. ‘Ze hebben één kans - en bepalen daarbij meteen de spelregels.’
-O-

Edit: dat we maar allemaal stinkend rijk mogen worden zodat we ons eigen eiland kunnen kopen en zelf de baas kunnen zijn.

Wel moeten wel iemand hebben die over Urk waakt, ik stem op A87!

[ Voor 9% gewijzigd door elektriekert op 18-12-2021 11:09 ]

• zwembroek
Die van mij in februari maar dat is niet via de parachain rewards maar ICO.

• BTC100K2021

BTC100K2021

zwembroek schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:06:
[...]

Maar het blijft moeilijk om goed in te schatten @Skrunsies . Je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt.
Als we een snoekduik naar de 28k maken dan weet ik niet of het nog zin heeft om alles te verkopen. (tenzij we daarna nog dieper gaan.) Dan kan je beter hodlen vanaf dat punt en lager bijkopen denk ik. Echter ligt 2022 om de hoek dus we komen er snel achter wat het sentiment gaat zijn. In fiat langs de zijlijn voelt wat dat betreft voor mij een stuk lekkerder. Ik mis graag de eerste winsten als we daarna met redelijke zekerheid door mogen gaan. Maar dan komt de vraag hoelang duurt een lengthening cycle...
BTC naar 28K, dan gaan de alts -60%+. Tel daarbij de rit vanaf de toppen naar dit level op, dan zou ik inderdaad ook niet meer verkopen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

We kunnen natuurlijk als retail ook de fondsen een hak zetten door de komende twee weken stinkend hard in te kopen. Dan komen de pakken de eerste week van januari op kantoor, openen de chart en proesten hun koffie uit. Gaan ze hard kopen, wij dumpen joh! :o 8)

Meneer de lambo dealer, doet u mij van elk 1 en voor de vrouw ook. Dank u. O+

* sh4d0wman droomt verder

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Skrunsies
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:07:
[...]

BTC naar 28K, dan gaan de alts -60%+. Tel daarbij de rit vanaf de toppen naar dit level op, dan zou ik inderdaad ook niet meer verkopen.
zwembroek schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:06:
[...]

Oké, thanks! Had zelf ook al bedacht om gewoon te hodlen. Zien wel hoe lang het duurt. Mochten we idd naar beneden donderen. Zal ik maar een DCA moment maandelijks plannen voor ETH/BTC

• Pelox
Vandaag donderen we gewoon omhoog.

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:21:
Vanaf vandaag donderen we gewoon omhoog… toch ? :X

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:57
Zolang we maar omhoog vallen is alles prima.
Laat het wel even van tevoren weten wanneer het weer afgelopen is.

Verwijderd

Skrunsies schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:04:
[...]

bijkopen om verlies te compenseren ben ik jaren geleden mee gestopt, en heb mezelf beloofd dit ook nooit meer te doen. Bij mij leidde dat elke keer een tot een nog groter verlies. Zeker bij alts zou ik dat niet doen, bij BTC wel, die gaat echt wel weer een keer omhoog, ooit.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 11:21:
Je zou zeggen dat de whales (en in crypto zijn dat nog vrij vaak jonge mensen) ook niet voor lul willen zitten aan het Kerstdiner. Kom op met die groene staven.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Eth mooon

• Pelox
Zo blij dat ik niet meer aan panic selling doe.. anders was ik gisteren uitgestapt en nu weer ingestapt en wederom dubbel genaaid.

[ Voor 46% gewijzigd door Pelox op 18-12-2021 12:16 ]

Zero.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:21

knakworst

Get more sats!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-01 13:25
zwembroek schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:47:
[...]

Op basis waarvan verwachten mensen trouwens een lengthening cycle? Volgens mij is het meer een fabeltje in de trend van 'deze keer is de run anders'.

Die institutionele beleggers zijn echt niet zo bijzonder, behalve dat ze vaak met wat grotere bedragen spelen. Daarnaast balanceren ze hun de portfolio vaak veel strikter dan retail doet. Als crypto positie te groot word gaan ze verkopen, die mensen hodlen niet eeuwig zoals retail doet. Goed voorbeeld hiervan was ARK Invest vorig jaar; die hebben toen een aannemelijk deel TSLA verkocht terwijl ze daar enorm bullish op waren.

Verwijderd

Altcoins zijn 99% lucht. Hoe mooi en futuristisch de verpakking ook.

Fiat is een doodlopende weg met het huidige monetaire beleid. Over 50 jaar is het maar de vraag of je nog anoniem kunt uitgeven zoals nu het geval is met cash.

Bitcoin is digitaal eigendom met een maximale hardcapped voorraad. Uit handen van overheden en zonder op 3e partijen te functioneren. Het is een zelf onderhoudend decentraal ecosysteem. En toch is het enige waar veel mensen naar kijken de fiat waarde van de native munt op dat netwerk, die slechts de waarde tracht uit te drukken.

Het zal daarmee in de slowchat altijd traders vs hodlers blijven. Het ene jaar 'wint' de trader, het andere jaar 'wint' de hodler. De één gelooft in zijn fiat vermeerderen, de ander gelooft in zijn crypto.

De laatste weken af en toe gespiekt, nare verhalen. Iemand die 80% vermogen verliest met leveraged posties. Een Tweaker met eigen coin die er vandoor gaat met de funds. Wanneer de geldkraan minder hard stroomt komen de nare verhalen.

Want wanneer alles stijgt kan de pret niet op. Maar die periode is niet oneindig. We zitten wat dat betreft op een interessant punt in de markt. Gezakt vanaf de top, nog steeds bizar hoog vanaf de vorige bodem.

Ik zou daarom zelf nooit all-in crypto gaan. High risk, high rewards maar ook high losses. Hodlen van te grote bedragen is voor mij persoonlijk niet te doen. Echter mijn satjes op de harde waren portemonnee gaan nergens naartoe. Die mogen -99% in fiatwaarde gaan, het boeit me niet. Juist omdat ik het voorlopig niet nodig zal hebben, omdat de rest van de financiële huishouding 'gezond' is.

Ik heb zowel de top gekocht in 2017 en de bodem gekocht in 2018-2019. Complete cyclus doorlopen, vanaf top koper tot bodem koper. Het is allebei lastig. Zowel de top kopen en -90% gaan als de bodem kopen en proberen het maximale uit je muntjes te halen. Wel leuk om allebei de kanten eens meegemaakt te hebben.

In een wereld waar je over 50 jaar misschien wel met 1 druk op de knop maatschappelijk geblokt kunt worden uit een sociaal krediet systeem, lijkt mij een grenzeloze, decentrale asset uit handen van overheden geen verkeerd iets om een plukje van te hebben liggen.

Maar misschien bloedt het ook wel dood en komt er op termijn een gezonder geld systeem. Ook dat zou niet verkeerd zijn.

De tijd zal het ons leren.

Tot die tijd is het voor iedereen slechts speculeren. Kan omhoog, kan omlaag. Kan sideways, kan volatiel.

Dusja kortom; succes met de geitenbende :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:31:
Over 50 jaar is het maar de vraag of je nog anoniem kunt uitgeven zoals nu het geval is met cash.
50 jaar? Ik denk dat het -zeker in NL- met 10 jaar al over is. Levensgevaarlijk zomaar met geld over straat. En lekker makkelijk natuurlijk. Ondertussen wordt je constant getrackt.
En toch is het enige waar veel mensen naar kijken de fiat waarde van de native munt op dat netwerk, die slechts de waarde tracht uit te drukken.
tja, met fiat koop je je brood natuurlijk.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-01 19:23
PWSteal schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:23:
[...]

Op basis waarvan verwachten mensen trouwens een lengthening cycle? Volgens mij is het meer een fabeltje in de trend van 'deze keer is de run anders'.

Die institutionele beleggers zijn echt niet zo bijzonder, behalve dat ze vaak met wat grotere bedragen spelen. Daarnaast balanceren ze hun de portfolio vaak veel strikter dan retail doet. Als crypto positie te groot word gaan ze verkopen, die mensen hodlen niet eeuwig zoals retail doet. Goed voorbeeld hiervan was ARK Invest vorig jaar; die hebben toen een aannemelijk deel TSLA verkocht terwijl ze daar enorm bullish op waren.

DYOR maar het is niet zomaar uit de lucht gegrepen. Ome Ben heeft wel een goede uitleg.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:21

knakworst

Get more sats!

1 procent 'echt'. Plusje voor je optimisme.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Lekker gezellig hier zeg, overbevolkt door perma pessimisten dit topic op dit moment. :|

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:59
JoebarRC schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:52:
Lekker gezellig hier zeg, overbevolkt door perma pessimisten dit topic op dit moment. :|
achja dat heb je in dit soort sideway tijden. Veel mensen in dolle paniek en zeiken op elkaar.
Eigenlijk is er niets aan de hand.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-01 20:25
De meeste optimisten zijn gewoon stil tijdens deze momenten. Om mezelf als voorbeeld te geven: ik hodl sinds 2017 en heb nog nooit, geen enkele keer, een serieuze munt (*99% van mijn PF) verkocht, getrade of naar fiat omgezet. Doorheen de jaren heb ik wel al eens in een excel trades gesimuleerd dat ik zou willen doen. Ik heb wel heel wat winsten gemist ja, maar ook veel verlies. Maar belangrijkste is het gebrek aan zorgen. Als ik continu bezorgd moest zijn als ik de boot had gemist als ik niet op tijd uitstap/terug instap,... ik zou het niet kunnen, dat is het me ook niet waard.

Dat is natuurlijk geen financieel advies, maar zelfs de grootste bears in dit topic gaan er vanuit dat de hele crypto markt de komende jaren alleen maar gaat stijgen. Bestaat het achter 20 jaar nog? Geen idee. Maar achter 5 a 10 jaar? Dan is het hoogst waarschijnlijk dat de crypto markt nog bestaat en hoger dan ooit staat. Dat maakt het net de grootste assymetrische weddenschap van de eeuw.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het 'makkelijker' is om een hodler te zijn met diamanten handjes als Belg, gezien de serieuze belastingen op speculatief traden (33%/50%) t.o.v. hodlen (0%)

*edit: technisch gezien heb ik wel al eens getrade: een keer of 3 met het shitcoin casino begin dit jaar :+ maar dat was dus een flufje fiat die erin ging en niets van mijn bestaande pf.

[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 18-12-2021 13:29 ]

• YES
  • Laatst online: 12-01 17:41

YES

Moderator General Chat
Misschien moeten we de boel ff opvrolijken met wat memes!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7-ibQwAraTl27c9qXAqT2lW_MhI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t8KrobrIvXPZRyDSwWvGVpw9.jpg?f=user_large

Zero.

• Skrunsies
  • Niet online
We hebben straks de 7 magere weken achter de rug. Daarna komen de 7 vette weken :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:59
Skalders schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:59:
[...]

De meeste optimisten zijn gewoon stil tijdens deze momenten. Om mezelf als voorbeeld te geven: ik hodl sinds 2017 en heb nog nooit, geen enkele keer, een munt verkocht, getrade of naar fiat omgezet. Doorheen de jaren heb ik wel al eens in een excel trades gesimuleerd dat ik zou willen doen. Ik heb wel heel wat winsten gemist ja, maar ook veel verlies. Maar belangrijkste is het gebrek aan zorgen. Als ik continu bezorgd moest zijn als ik de boot had gemist als ik niet op tijd uitstap/terug instap,... ik zou het niet kunnen, dat is het me ook niet waard.

Dat is natuurlijk geen financieel advies, maar zelfs de grootste bears in dit topic gaan er vanuit dat de hele crypto markt de komende jaren alleen maar gaat stijgen. Bestaat het achter 20 jaar nog? Geen idee. Maar achter 5 a 10 jaar? Dan is het hoogst waarschijnlijk dat de crypto markt nog bestaat en hoger dan ooit staat. Dat maakt het net de grootste assymetrische weddenschap van de eeuw.

Daarbij moet ik wel zeggen dat het 'makkelijker' is om een hodler te zijn met diamanten handjes als Belg, gezien de serieuze belastingen op speculatief traden (33%/50%) t.o.v. hodlen (0%)
ja ik kijk ook gewoon weinig tijdens dit soort sideways action. Dit is niet mijn territorium om te traden. Dus dan kan ik maar beter gewoon niet te veel kijken.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• roflexx
Skrunsies schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:04:
We hebben straks de 7 magere weken achter de rug. Daarna komen de 7 vette weken :+
Ik denk nog 2 magere weken.

Verwijderd

SOL gaat weer mooi omhoog, hopen dat die dit weekend terug naar de 200 gaat :) ? ik denk eraan om op 205 even uit te stappen dan

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-01 19:23
Ik krijg nooit genoeg van deze serie. Dus mijn voorspelling van de koers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEMCiUVOOstgsU95n1pkR1FoPmU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/msVIVeltIjQnTDVPX9bApnms.gif?f=user_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:47
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:10:
SOL gaat weer mooi omhoog, hopen dat die dit weekend terug naar de 200 gaat :) ? ik denk eraan om op 205 even uit te stappen dan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-In55xRnqN05sOfhG_urXRqMcA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fLGR3PX1tARgjbP8XJmhDkDO.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zeoDyE8lWabxVshJ-yW08iKIj8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yGpvI24QhBYedPTVAB6e84Os.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

• Tartarus
Vanavond na de persco gaan we gedurende een half uur rekt, daarna bullish en daarna sideways?

Ik heb de vorige tig persco’s niet gekeken en crypto gevolgd, dus wie o wie weet het?

Het kan niet zo zijn dat crypto alleen reageert op USA, Russia, China en COVID :?

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Maar dat is toch een relaxed leven, gewoon schijt aan alles _/-\o_

Zat net een discussie te lezen hoe mensen zich ergeren aan miners, stroomgebruik enzo, maar moeten die mensen zich eigenlijk niet beter ergeren aan de mensen die die beste man betalen voor de geminede coins?

[ Voor 21% gewijzigd door JDx op 18-12-2021 13:47 ]

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• Pelox
Tartarus schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:42:
Vanavond na de persco gaan we gedurende een half uur rekt, daarna bullish en daarna sideways?

Ik heb de vorige tig persco’s niet gekeken en crypto gevolgd, dus wie o wie weet het?

Het kan niet zo zijn dat crypto alleen reageert op USA, Russia, China en COVID :?
Persconferentie in NL heeft gem 0,0034% effect op de koers.

Zero.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:54:
[...]

Max Verstappen ongeveer 0,00421%

• Tartarus
Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:54:
[...]

JDx schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:58:
[...]

Max Verstappen ongeveer 0,00421%
That sounds about right.

Meh. Ik ga er maar doorheen hodlen.
Ik vind het wel fijn, dit sideways gaan.
Ben succesvol mijn BNB en CELR aan het vermenigvuldigen.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Ik moet mijn nieuwe systeem even afbouwen zodat mijn oude systeem een fulltime rig kan worden, maar dat gaat nog wel even tot januari duren, wil geen 200+ betalen voor een Z690, hoop op de eerste B660 moederborden in januari.

Dus laten we inderdaad maar mooi sideways gaan, kerst en oud en nieuw die dagen zijn zo voorbij, voor je het weet is het 3 januari, prima als we dan nog gewoon rond de 45k hoveren. Heb eigenlijk ook bijna nooit meer non-stop aggr.trade tabjes open staan.

[ Voor 7% gewijzigd door JDx op 18-12-2021 14:10 ]

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Hoe ist hier met de Tweakersbende?
When Moon?
When Rekt?
Iemand al een Lambo?

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:15
Luna you beautiful bastard!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
PWSteal schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:23:
[...]

We zitten al in een lengthened cycle, gemeten vanaf de bodem. Letterlijk. Nu al een paar weken, kijk maar na.

Verder zijn er ontzettend veel aanwijzingen die dit statement ondersteunen. Neem de afstand tot de key MA's zoals de 20w, 50w en 200w. Neem het feit dat we nog geen échte blow-off top hebben gezien. Het feit dat je überhaupt een asset class bent geworden die bijna mag meedoen met de grote jongens, impliceert al dat je minder volatiliteit krijgt. Dat is heel anders bij een market cap van 100 miljard.

Daarnaast, als Bitcoin niet keihard capituleert, zijn we gewoon nog in een bepaalde mate van marktcyclus bezig, toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgKfciZWh4Qe49DaTdWWoC-NMRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Sy4g4UY1LF7IZ2QkYJ5z1o5l.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• elektriekert

Fiat is een doodlopende weg met het huidige monetaire beleid. Over 50 jaar is het maar de vraag of je nog anoniem kunt uitgeven zoals nu het geval is met cash.

Bitcoin is digitaal eigendom met een maximale hardcapped voorraad. Uit handen van overheden en zonder op 3e partijen te functioneren. Het is een zelf onderhoudend decentraal ecosysteem. En toch is het enige waar veel mensen naar kijken de fiat waarde van de native munt op dat netwerk, die slechts de waarde tracht uit te drukken.

Het zal daarmee in de slowchat altijd traders vs hodlers blijven. Het ene jaar 'wint' de trader, het andere jaar 'wint' de hodler. De één gelooft in zijn fiat vermeerderen, de ander gelooft in zijn crypto.

De laatste weken af en toe gespiekt, nare verhalen. Iemand die 80% vermogen verliest met leveraged posties. Een Tweaker met eigen coin die er vandoor gaat met de funds. Wanneer de geldkraan minder hard stroomt komen de nare verhalen.

Want wanneer alles stijgt kan de pret niet op. Maar die periode is niet oneindig. We zitten wat dat betreft op een interessant punt in de markt. Gezakt vanaf de top, nog steeds bizar hoog vanaf de vorige bodem.

Ik zou daarom zelf nooit all-in crypto gaan. High risk, high rewards maar ook high losses. Hodlen van te grote bedragen is voor mij persoonlijk niet te doen. Echter mijn satjes op de harde waren portemonnee gaan nergens naartoe. Die mogen -99% in fiatwaarde gaan, het boeit me niet. Juist omdat ik het voorlopig niet nodig zal hebben, omdat de rest van de financiële huishouding 'gezond' is.

Ik heb zowel de top gekocht in 2017 en de bodem gekocht in 2018-2019. Complete cyclus doorlopen, vanaf top koper tot bodem koper. Het is allebei lastig. Zowel de top kopen en -90% gaan als de bodem kopen en proberen het maximale uit je muntjes te halen. Wel leuk om allebei de kanten eens meegemaakt te hebben.

In een wereld waar je over 50 jaar misschien wel met 1 druk op de knop maatschappelijk geblokt kunt worden uit een sociaal krediet systeem, lijkt mij een grenzeloze, decentrale asset uit handen van overheden geen verkeerd iets om een plukje van te hebben liggen.

Maar misschien bloedt het ook wel dood en komt er op termijn een gezonder geld systeem. Ook dat zou niet verkeerd zijn.

Tot die tijd is het voor iedereen slechts speculeren. Kan omhoog, kan omlaag. Kan sideways, kan volatiel.

Agustín Carstens (General Manager van de BIS [edit: die dikke pad!]) heeft een tijdje geleden gezegd dat met de komst van de CBDC’s iedereen precies gevolgd kan worden en wat voor transacties gedaan worden. (Staat ergens een filmpje van hem op twittah)

Dus met dat vooruitzicht gaan we een nieuwe tijd tegemoet.
Mijn vriendin had laatst met een jongere collega erover wat hij van zo’n eID (digitaal ID) vond.

De 20 jarige jongen: “Oja privacy, het maakt mij niet uit wat ze allemaal van me weten”
Voor de jongere generaties is straks alles heel normaal dat je “geleefd” word, die weten niet beter.

Uiteraard speculeer ik wel de moeder met de komst van CBDC’s, vandaar dat ik ook XRP en QNT heb.
Want ja: hebzucht :+

Succes Jaapske!

• elektriekert
Skalders schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 12:59:
[...]

De meeste optimisten zijn gewoon stil tijdens deze momenten. Om mezelf als voorbeeld te geven: ik hodl sinds 2017 en heb nog nooit, geen enkele keer, een serieuze munt (*99% van mijn PF) verkocht, getrade of naar fiat omgezet. Doorheen de jaren heb ik wel al eens in een excel trades gesimuleerd dat ik zou willen doen. Ik heb wel heel wat winsten gemist ja, maar ook veel verlies. Maar belangrijkste is het gebrek aan zorgen. Als ik continu bezorgd moest zijn als ik de boot had gemist als ik niet op tijd uitstap/terug instap,... ik zou het niet kunnen, dat is het me ook niet waard.

*edit: technisch gezien heb ik wel al eens getrade: een keer of 3 met het shitcoin casino begin dit jaar :+ maar dat was dus een flufje fiat die erin ging en niets van mijn bestaande pf.
Allee manneke, gekunt ook bij ons net over de grens komen wonen, kei gezellig en vooralsnog minimale belasting op vermogen. O-)

• elektriekert
JDx schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:46:
[...]

Maar dat is toch een relaxed leven, gewoon schijt aan alles _/-\o_

Zat net een discussie te lezen hoe mensen zich ergeren aan miners, stroomgebruik enzo, maar moeten die mensen zich eigenlijk niet beter ergeren aan de mensen die die beste man betalen voor de geminede coins?
Lading zonnepanelen op het dak en het overschot lekker door je miner laten trekken. Ik zou het wel weten als hier zonnepanelen komen en er valt nog wat te minen.

• Pelox
elektriekert schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:10:
[...]

Lading zonnepanelen op het dak en het overschot lekker door je miner laten trekken. Ik zou het wel weten als hier zonnepanelen komen en er valt nog wat te minen.
Hoe kan een elektriekert nog geen zonnepanelen hebben?

Zero.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:16:
[...]

Te druk met elektriekeren bij anderen, beetje coins bijbeunen toch _/-\o_

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:47
Iemand een goed argument waarom je nog voor BTC moet gaan tov ETH?

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Blijft toch iedere keer schrikken als eth btc volume flipt en er ineens 4k bovenaan mn favorietenlijstje staat.

• Tartarus
BTFD schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 16:00:
Btc is crypto.
De rest is shitcoin.

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Jaapio heeft daar vandaag nog zn ziel en zaligheid ingestoken:

• JDx

JDx

Ben ik ^

Nou... omdat het 11,88 keer zoveel waard is :D

*en tech toch

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 18-12-2021 16:55 ]

• Pelox
Tot 14 jan binnen blijven en alles dicht. Voor de lucky ones met een 13e maand, gooi die maar in btc je kan er anders toch niks mee. :Y

Dan hebben wij er ook nog wat aan.

Zero.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:07
Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:09:
Tot 14 jan binnen blijven en alles dicht. Voor de lucky ones met een 13e maand, gooi die maar in btc je kan er anders toch niks mee. :Y

Dan hebben wij er ook nog wat aan.
Geen kerst, geen wintersport, geen vuurwerk, geen familiebezoek, geen borrel, je hebt niks om geld aan uit te geven. Stake €350 CRO en ga dik spenden met 2% cashback na de lockdown. O+ :D

• JDx

JDx

Ben ik ^

Echt wtf hee, heb echt zin om 1 of ander groot iets te kopen een groot project een tuinhuis of een carport ofzo, gewoon om iets te doen te hebben, maar daar is het weer niet voor, dus alles blijft maar op NiceHash...

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCaMu2QheWTFzjSf2H2Flwm0ehI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rjyhfXSSHUqw0pCCXCfNlTai.jpg?f=user_large

• roflexx
Mooi naar mexico in januari betaald door cryptowinst. Daag nederland.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:42
leuke cijfertjes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlfRnnicYv0vhQ3Lmu942aUMI6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iPhqeYOR60VrwZedN4fobu5o.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Kol Nedra
Dacuuu schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:14:
[...]

Geen kerst, geen wintersport, geen vuurwerk, geen familiebezoek, geen borrel, je hebt niks om geld aan uit te geven. Stake €350 CRO en ga dik spenden met 2% cashback na de lockdown. O+ :D
ja gelukkig is de lockdown maar tot 14 januari, daarna is alles weer normaal :+
maar idd, wel slimme keuze, ik zit er ook om te denken met de 13e maand van mijn fiat CRO te kopen voor 2% cashback
maar aan andere kant: ik heb dit doel al bij Binance, alleen is crypto.com wel veel makkelijker (SEPA en verder geen gedoe)

voor zowel BNB en CRO zie ik een positieve toekomst d:)b

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 18-12-2021 18:20 ]

nothing stops this train

• TalentedMrRiple
  • Laatst online: 01-12-2025
roflexx schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 20:47:
Xlm is vaak suspended, xrp of trx kan ook.
Ik had wat XLM verstuurd van Bitvavo naar Binance, maar duurt vrij lang (6 uur inmiddels). Komt dat doordat XLM suspended is? Komt dus helemaal niet aan?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afgelopen week Voxel voor gemiddeld 3 USD verkocht na Launchpad, zojuist een grotere stapel ingeslagen @ 2.5 USD ivm het mogelijk hebben bereikt van een bodem. Ook wat Gala erbij gedaan ivm video Coin Bureau en daarnaast wat extra MC aangeschaft en weggezet in MC Launchpool voor 119%. De rest van de pot zit in de vorm van BUSD in de High launchpool.

Ouderwets in fiat zitten kan niet meer, dat moet je ook laten renderen ;) en daarnaast zijn dit natuurlijk prima prijzen voor als de bullrun wél doorgaat. Ik blijf voorzichtig met de aantallen die ik erin stop, eerst zien dat Bitcoin vanaf hier de weg omhoog weer kan vinden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:07
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:19:
[...]

ja gelukkig is de lockdown maar tot 14 januari, daarna is alles weer normaal :+
maar idd, wel slimme keuze, ik zit er ook om te denken met de 13e maand van mijn fiat CRO te kopen voor 2% cashback
maar aan andere kant: ik heb dit doel al bij Binance, alleen is crypto.com wel veel makkelijker (SEPA en verder geen gedoe)

voor zowel BNB en CRO zie ik een positieve toekomst d:)b
Als je een eigen huishouden hebt, is zo'n cashback kaart erg lekker. Je onderschat snel hoeveel euro's er doorheen gaan elke maand. In mijn vriendenkring merk ik dat ze het eerste instantie onderschatten hoeveel er doorheen gaat naast huur/hypotheek..

En volgend jaar als maestro weg gaat kunnen we overal betalen met de debit kaarten. *O*

Dik jaar gebruiker van de cdc kaart, had ik dit maar eerder gezien. :o

• illus!0n
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 13:27
TalentedMrRiple schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:32:
[...]

Ik had wat XLM verstuurd van Bitvavo naar Binance, maar duurt vrij lang (6 uur inmiddels). Komt dat doordat XLM suspended is? Komt dus helemaal niet aan?
Ook al regelmatig voor gehad.
Copy/Paste van een Bitvavo conversatie die ik had uit mijn mail geschiedenis😉:

' Het versturen van digitale valuta is opgedeeld in verschillende fasen.

Het merendeel van de digitale valuta van klanten wordt bewaard op zogenaamde ‘cold wallets’. Dit zijn wallets die offline worden beheerd op apparaten die afgesloten zijn van het internet. Stichting Bitvavo Payments werkt hierbij, voor de meeste digitale valuta, samen met verschillende Custody Providers. Deze Custody Providers zijn gespecialiseerd in het veilig opslaan van digitale valuta.

Om te garanderen dat opnames van digitale valuta van klanten snel verwerkt kunnen worden, wordt een beperkt percentage van de digitale valuta van klanten bewaard op een zogenaamde ‘hot wallet’. Echter, wij kunnen niet garanderen dat transacties altijd direct worden uitgevoerd. In verband met bovenstaande veiligheidsmaatregelen kunnen transacties om sommige gevallen langer duren.

Momenteel ervaren wij enige vertraging met betrekking tot het aanvullen van de XLM hotwallet, wat tot enige vertraging kan leiden. ´

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:54
Zonder BTC moon gaat geen enkele coin naar de maan. Als iedereen zijn funds maar over troep aan het verdelen is krijg je dus exact wat je de laatste weken ziet.

ETH in zijn eentje red het ook niet, zonder de Bitcoin drijfveer.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• elektriekert
Pelox schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:16:
[...]

Er mogen geen kroonsteentjes gebruikt worden :9 :+

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-01 13:49
Kan het kloppen dat de verkoop druk op btc vanuit China komt omdat daar gebruikers in December al hun crypto coins afgebouwd moeten hebben?

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Dacuuu schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 18:57:
[...]

Als je een eigen huishouden hebt, is zo'n cashback kaart erg lekker. Je onderschat snel hoeveel euro's er doorheen gaan elke maand. In mijn vriendenkring merk ik dat ze het eerste instantie onderschatten hoeveel er doorheen gaat naast huur/hypotheek..

En volgend jaar als maestro weg gaat rond 1 juli 2023 kunnen we overal betalen met de debit kaarten. *O*

Dik jaar gebruiker van de cdc kaart, had ik dit maar eerder gezien. :o
FTFY

• Pelox
Petertje750 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:07:
Kan het kloppen dat de verkoop druk op btc vanuit China komt omdat daar gebruikers in December al hun crypto coins afgebouwd moeten hebben?
Ja dat kan zeker

Zero.

• Chaes
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_WRSlGhaWsO5mTNx0Wgq6u4auOk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GugkxLSCmk799JRcjplvc9R3.jpg?f=user_large

• roflexx
Meer lockdowns wereldwijd moet wel bullish zijn voor crypto. Waar moet je anders al ke geld aan uitgeven.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:54
roflexx schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 20:36:
Meer lockdowns wereldwijd moet wel bullish zijn voor crypto. Waar moet je anders al ke geld aan uitgeven.
En ondertussen natuurlijk meer geld bijdrukken, om mensen door te betalen en andere financiële incentives om landen te ondersteunen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• TalentedMrRiple
  • Laatst online: 01-12-2025
illus!0n schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:29:
[...]

Ook al regelmatig voor gehad.
Copy/Paste van een Bitvavo conversatie die ik had uit mijn mail geschiedenis😉:

' Het versturen van digitale valuta is opgedeeld in verschillende fasen.

Het merendeel van de digitale valuta van klanten wordt bewaard op zogenaamde ‘cold wallets’. Dit zijn wallets die offline worden beheerd op apparaten die afgesloten zijn van het internet. Stichting Bitvavo Payments werkt hierbij, voor de meeste digitale valuta, samen met verschillende Custody Providers. Deze Custody Providers zijn gespecialiseerd in het veilig opslaan van digitale valuta.

Om te garanderen dat opnames van digitale valuta van klanten snel verwerkt kunnen worden, wordt een beperkt percentage van de digitale valuta van klanten bewaard op een zogenaamde ‘hot wallet’. Echter, wij kunnen niet garanderen dat transacties altijd direct worden uitgevoerd. In verband met bovenstaande veiligheidsmaatregelen kunnen transacties om sommige gevallen langer duren.

Momenteel ervaren wij enige vertraging met betrekking tot het aanvullen van de XLM hotwallet, wat tot enige vertraging kan leiden. ´
Thanks! Dacht al dat er niet echt iets fout gegaan kon zijn. Dan maar hopen dat XLM een beetje stijgt in de tussentijd.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:10
Ja, zie dit draadje:
[Twitter: title]

Daarnaast wil ik ook het volgende Twitter draadje delen van Ligthcrypto.

Nu ik toch bezig ben met Twitter linkjes delen; wellicht interessant om ETH whale @Tetranode te volgen op Twitter. Projecten waar hij actief in is, zijn over het algemeen geen slechte investering op de lange termijn.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Omnomnom:
Fireworks - Crypto Set For $8 Billion New Year's Eve OpEx

Unfortunately for any crypto options market maker hoping to ring in the new year with a night out, one of the downsides to a 24/7 market is about to become very apparent as they're stuck partying with a record $8.2bn options expiry on December 31st - topping the previous high of $5.6bn seen during the raging bull market in March, when cryptos were still roaring 30% higher every month on the back of a supply shock and institutional adoption narrative gone into overdrive.

Nowhere will the celebration be more apparent than in new Wall Street darling Ethereum, where the coming expiry's notional is more than double that of any previous month
https://bithedge.news/

• roflexx
En nou?

• Skrunsies
  • Niet online
Nou? Nou heb ik weekend en drink ik er 1 cheers! :9B

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Iemand nog een suggestie voor een goede exchange als alternatief voor Binance geen zin in volledige verificatie.

• roflexx
locmorto schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:00:
Iemand nog een suggestie voor een goede exchange als alternatief voor Binance geen zin in volledige verificatie.
Kucoin

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
jvel92 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 21:15:
[...]

Ja, zie dit draadje:
[Embed: title]

Daarnaast wil ik ook het volgende Twitter draadje delen van Ligthcrypto.
[Embed: title]

Nu ik toch bezig ben met Twitter linkjes delen; wellicht interessant om ETH whale @Tetranode te volgen op Twitter. Projecten waar hij actief in is, zijn over het algemeen geen slechte investering op de lange termijn.
Thanks, altijd leuk om jouw inzichten en tips te volgen. Als ik zo een beetje scan dus voornamelijk OHM forks en zk rollups? :)

Ben jij nog aan het derisken nu BTC kwakkelt overigens? Ik zit voor >50% in stables en ben van plan nog wat meer winst te gaan nemen als we de weekly morgenavond onder de 50w gaan closen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• locmorto
Thanks ik ga eens kijken wat de KYC policy is bij Cuckcoin :Y

• Vis
  • Laatst online: 20:43

Vis

When in doubt zoom out
The only way is up
2 trillion per BTC in 2035

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxlNSRgAY36kdx7SRKcqEW10cZ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YNN8MU0b6wn2EAXZJVM3Rj01.jpg?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
locmorto schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 22:00:
volgens mij heb je overal wel KYC nodig als je direct fiat geld erop wilt zetten. als je gaat withrawen vanuit een exchange naar andere kun je kijken naar: ByBit, KuCoin, Kraken (dan geen KYC nodig)

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wen 69k again?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ir2Kb6_JqM-S_pHR4ov8SHdBvjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kecP8E1oIvdJhJy3SSVBcGRA.jpg?f=fotoalbum_large

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Tartarus
Je merkt wel gelijk dat het zaterdag is.
De volatiliteit is sterk afgenomen ;w

• locmorto
Kol Nedra schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 23:08:
[...]

volgens mij heb je overal wel KYC nodig als je direct fiat geld erop wilt zetten. als je gaat withrawen vanuit een exchange naar andere kun je kijken naar: ByBit, KuCoin, Kraken (dan geen KYC nodig)
Zo lang ik zonder KYC maar kan handelen en opnemen in BTC dan zit ik goed :Y

• zwembroek
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:05:
[...]

We zitten al in een lengthened cycle, gemeten vanaf de bodem. Letterlijk. Nu al een paar weken, kijk maar na.
Of we zitten vanaf de top al in een bear market. Een bear gaat ook in fases. Daling, zijwaarts, daling, zijwaarts, daling etc. We zitten nu al weken in een dalende trend. Wat mij betreft kan je pas van een lengthening cycle spreken als we een nieuwe ATH neer zetten.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:Even wat corona-gerelateerde posts verwijderd, om verdere discussie te voorkomen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
.oisyn schreef op zondag 19 december 2021 @ 01:54:
[modbreak]Even wat corona-gerelateerde posts verwijderd, om verdere discussie te voorkomen.[/]
Prima toch , ik zie echter ook hele vreemde grote moves in de aandelenhandel maar zal het niet posten,
omdat het niet crypto gerelateerd is. :)
Pagina: 1 ... 194 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!