[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.175 views

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-01 14:26
Ngangatar schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:49:
[...]

Ik snap er ook geen reet van, ik ben bij sommige youtubers, welke ik al jaren volgde, gestopt met hun streams te bekijken vanwege deze rare gekke bekken. Alsof een titel mij niet kan laten kiezen of ik wel of niet wil kijken naar de content en die rare bek me dan over de streep trekt _O- _O-
Ik volgde bv Paul Davids om zijn gitaar lessen maar ook hij is al een tijdje geleden begonnen met die kut thumbnails. Heeft hij ook niet nodig en slabak ook niet waarom hij überhaupt dit doet.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Khaelos schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:09:
[...]

Waarom alle haar voor ADA?
Hij is nu 60-70% goedkoper als ath..
Als het percentage van de daling sinds de ATH een reden voor je is om in te stappen, dan kan ik nog wel wat andere pareltjes voor je opsommen?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:14:
[...]

Als het percentage van de daling sinds de ATH een reden voor je is om in te stappen, dan kan ik nog wel wat andere pareltjes voor je opsommen?
Om maar een pareltje als SHIBA te noemen

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

Darrell

Fiat moonboy

keanu_ schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:37:
[...]

Om maar een pareltje als SHIBA te noemen
Of SQUID.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DO9JS3e1eLE5AO0T6eT4kB9orF4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rpj16yS8dlktGuM13POZfOwq.jpg?f=fotoalbum_large

Heeft dus nog steeds een 24h handelsvolume van ruim 6 miljoen EUR 7(8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Darrell op 17-12-2021 18:49 ]

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Rusland wil crypto misschien gaan verbieden. Rekt.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04:27

Vis

roflexx schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:47:
Juist MOON dan, kijk naar China.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-01 10:49
roflexx schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:47:
Het is gelukt @Pelox ! Er heeft iemand een reden gevonden voor de drop van de dag :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
twit schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:50:
[...]

Het is gelukt @Pelox ! Er heeft iemand een reden gevonden voor de drop van de dag :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jDtjznCuUXxjiVhDkmQsSEPb0KA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/55hCJa7miovnfn7vyNvFthHG.jpg?f=user_large

Zero.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Altijd fijn als er tenminste iets in je pf een beetje stand houdt. Vandaag is het AVAX bij mij. :D

• Pelox
GioStyle schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:10:
Altijd fijn als er tenminste iets in je pf een beetje stand houdt. Vandaag is het AVAX bij mij. :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nQGvee5yR6_5HXpT1GPZcOuPsHA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f96y1ommvDmsunWYq5I17wr2.jpg?f=user_large

Zero.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:20
Khaelos schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:49:
Vraagje.

Stel jullie moeten nu een PF aanmaken en je hebt 66% in Bitcoin zitten.

Waar stoppen jullie die andere 33% in?

Ik dacht aan ETH, BNB, ADA en DOT
Wellicht SOL maar daar is nu iets mee met Trump ofzo

Het is voor langere termijn en niet voor mezelf
Klinkt goed, overweeg ook Kusama? Deze coins heb ik ook voornamelijk, heb nog wel wat andere coins maar dat is niet meer dan ~5% - ~7% van totale pf....

nothing stops this train

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 11:04
Nice ik zag hem al gaan ;). Bij mij CRV :Y)

PS5

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11-01 13:00
kernie schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 19:54:
[...]

Nice ik zag hem al gaan ;). Bij mij CRV :Y)
Bij mij ook hele dag al in het groen door CRV en CVX :*)

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:59:
@mannowlahn @Ngangatar @Darrell ik vrees dat, blijkbaar, een generatie jonger dan wij zijn of in ieder geval een hele grote groep mensen die op een andere manier youtube afstruinen, meer clicks/views genereert op basis van dergelijke schreeuwerige thumbnails en titels.

Die figuren hebben met hun kanaaltjes meestal maar één doel, geld verdienen. En het makkelijkst gaat dat dmv views want dan krijg je vanaf een bepaald aantal gewoon geld van Google. En blijkbaar werken die tenenkrommend slechte thumbnails en titels in all caps + smileys ook nog bij veel mensen want iedereen gebruikt het. Zelfs voor iets 'sufs' als Cities: Skylines zijn bepaalde kanalen overgegaan op schreeuwerige koppen/lettertypen in de thumbnails. En bij degenen die dat doen merk je gewoon verschil, geen inhoud meer in de comments, allemaal figuren die menen te moeten bepalen wat er hierna gebouwd moet worden of wat er mis is met de stad van de poster, maar ook meer clicks.
De youtubers die hier niet aan mee doen hebben een trouwer maar kleiner publiek volgens mij.

Het is jammer want ik ben totaal allergisch kanalen die dergelijke schreeuwerige thumbnails/titels en uiteindelijk vaak ook content maken. Hopelijk is dit gewoon nog de onvolwassenheid van het 'maak je eigen content en verdien er geld mee' fenomeen. :+
Je hebt volkomen gelijk, ik heb dan ook niet het idee dat mijn "niet kijken" ook maar enigszins iets zal veranderen. Maar ik voel me er zelf gewoon goed bij.

Ik heb overigens totaal geen probleem met iemand die zijn thumbnails probeert op te leuken, tis puur het schreeuwerige en de rare koppen ;). Iemand zijn content moet wel heel erg goed zijn wil ik daardoorheen kunnen kijken. Tot nu toe is alleen nl_Kripp (Kripparrian) dat, al is zijn kwaliteit aan het inboeten voor kwantiteit. Maar voor de niet gamers zal dat een onbekende zijn.

En klopt @YES , de kleinere kanalen met trouwe kijkers blijf ik meestal bij hangen. Btw, nadat je City Skylines suf noemde kon ik je post niet meer serieus nemen :).

Damn, wat heb ik zin in een paar mooie groene, blijvende, candles!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-01 11:04
jvel92 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:05:
[...]

Helaas (op dit moment) bij mij maar een klein deel van het portfolio ;)

PS5

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tot zover. Of had je je rebuy op 45.5k gepland staan? Dan heb je hem mooi getimed die bounce.

Toch vind ik het niet bepaald sterk, de bounce omhoog word steeds kleiner.
Dit is het nu.

Maar...
Malarky schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:08:
[...]
Mijn koersverwachting: een vrijdagmiddag dump zoals zo heel erg vaak.
[Afbeelding]

Daar op dat rode ben ik geinteresseerd. Zou zoiets van 44k moeten worden oid. Zeker een risico dat die er doorheen valt gelijk naar 42k of zelfs 40k maar voor minder hoef ik hem sowieso niet meer.

Mogelijk wil die wel dit weekend even de 50k aantikken aan de bovenkant, ben bang dat dat zonder mij is.
Blijft mi nog in tact.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Khaelos schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 18:09:
[...]

Waarom alle haar voor ADA?
Hij is nu 60-70% goedkoper als ath..
Of zijn de fundamentals kapot en het vertrouwen weg? :?
Stop dan ook weer wat geld in HOT.

Maar je noemt een paar mooie munten met toekomst op basis van usecase etc. Ada heeft wat dat betreft wel een deukje opgelopen dit jaar. Kan nog steeds booming worden/blijven natuurlijk maar voorlopig zitten ze nog wel met wat uitdagingen en is het meer marketing dan tooling.

Als je puur koopt voor mogelijke groei op basis van ATH tov huidige stand, ja dan kan het best een leuke keuze zijn.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
jvel92 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:05:
[...]

Hey die had mijn vader vroeger ook en ik had een CRX *O*

UberLurker Departement #GG.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ook fijn als er iemand in dit topic nog een beetje groene munten heeft, vandaag ben jij het _/-\o_

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 11-01 13:00
kernie schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:07:
[...]

Helaas (op dit moment) bij mij maar een klein deel van het portfolio ;)
Ja, bij mij is CRV dan 20% en CVX 35%. Mijn CVX is locked, dus kan ook niet verkopen :9

Overigens wel een reden waarom beide coins het goed doen. Redacted Protocol had een launch vandaag waar je beide coins kunt locken in hun protocol in ruil voor hun Ponzi token. Daar is vandaag ruim 22,7 miljoen USD aan CRV en 28,3 miljoen aan CVX in gelocked 8)7

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Chaes

#HODL

Wel een leuk artikel in de Financial Times over Jean-Louis van der Velde, CEO van Tether.
Ga het artikel niet copy-pasten hier i.v.m. copy rights, maar wellicht leuk leesvoer voor degenen met een FT abonnement: Clicky.

• Skrunsies
  • Niet online
Komt ie weer met zijn DOT verhaal. Ja ja ik weet het sorry!

Maar onderstaande zou toch bullish moeten zijn voor DOT ?

https://nieuws.btcdirect.eu/polkadot-veiling/amp/
https://polkadot.polkassembly.io/referendum/46

Mede met de aankomende parachains morgen in gedachten, zou je toch verwachten ( als BTC niet heel vreemd gaat doen ) dat er een prijsstijging aan zou zitten te komen ? DOT is al enige tijd in een dalende trend. Je zou verwachten dat bovenstaande toch positieve invloeden zouden moeten hebben.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 10-01 09:12
Skrunsies schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:40:

Mede met de aankomende parachains morgen, zou je toch verwachten ( als BTC niet heel vreemd gaat doen ) dat er een prijsstijging aan zou zitten te komen ? DOT is al enige tijd in een dalende trend. Je zou verwachten dat bovenstaande toch positieve invloeden zouden moeten hebben.
Zolang btc niet boven de 52k komt gaat de rest van de markt denk ik niet heel veel doen.

• Skrunsies
  • Niet online
keepitfrosty schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:46:
[...]

Zolang btc niet boven de 52k komt gaat de rest van de markt denk ik niet heel veel doen.
Zeker daar heb je gelijk in. Alleen zie ik meerdere ( vage ) muntjes met of zonder usecase af en toe wel met de raket vertrekken. Vandaar dat ik wat meer verwacht had.

• roflexx
When 52k

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12-2025
Dinsdag morgen om 7:15, wanneer ik weer pas aan het werk ben en geen tijd heb om aan de knopjes te zitten, zullen we zelfs de 52k passeren.

Dit is een beloftewens.

• GabrielZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-01 17:09
Wat is jullie advies om bijvoorbeeld 2k vast te zetten in een stable coin..

Wat is de beste plek om dit weg te zetten voor het meeste rendement?

Blockfi, Celsius, Nexo, cro defi wallet?

Her vast zetten voor een aantal maanden is ook prima.

• Pelox
GabrielZ schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:15:

Ik heb zelf wat vastgezet op nexo. Of dit de beste plek is weet ik niet.

Zero.

• JDx

JDx

Ben ik ^

Joosie200 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:08:
[...]

Tot zover. Of had je je rebuy op 45.5k gepland staan? Dan heb je hem mooi getimed die bounce.

Toch vind ik het niet bepaald sterk, de bounce omhoog word steeds kleiner.
[...]

Dit is het nu.

Maar...
[...]

Blijft mi nog in tact.
Nehh had gewoon nog wat USDC staan op Coinbase en dacht dat zet ik om naar BTC als het in de 45 regionen komt en daarna meteen naar NiceHash verzonden.

Heb nu daar alles in BTC staan, groeit alleen maar en kan rechtstreeks uit laten betalen naar Revolut (virtual creditcard) als ik iets leuks wil kopen en als BTC verder daalt moet er een videokaart bij :+

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
GabrielZ schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:15:

Anchor op Terra of een Beefy vault op Polygon. Zo rond de 17-20% uit m'n hoofd.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Wat een prachtig systeem blijft dat Nexo toch ook. Heb je veel te veel Nexo staan, waardoor je Platinum bent en 12% ontvangt. Daalt Nexo in waarde, wil je bijstorten met:
  1. Curve -> Declined
  2. Binance Card -> Declined
  3. Credit Card van mijn bank -> Declined, want bij nader inzien wordt alleen VISA toegestaan en niet Mastercard...
Dus de enige optie die resteert is crypto die kant op sturen voor een paar Nexo extra, waarvan de fee 26 USD bedraagt. Ik geloof dat ik om dit gedoe 1.5 jaar geleden ben afgehaakt, omdat je uiteindelijk maar blijft bijstorten en het rendement dus steeds minder wordt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• roflexx
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:31:
[...]

Anchor op Terra of een Beefy vault op Polygon. Zo rond de 17-20% uit m'n hoofd.
Dat zijn toch geen stable coins?

• Chaes

Chaes

#HODL

Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:55:
Wat een prachtig systeem blijft dat Nexo toch ook. Heb je veel te veel Nexo staan, waardoor je Platinum bent en 12% ontvangt. Daalt Nexo in waarde, wil je bijstorten met:
  1. Curve -> Declined
  3. Credit Card van mijn bank -> Declined, want bij nader inzien wordt alleen VISA toegestaan en niet Mastercard...
Dus de enige optie die resteert is crypto die kant op sturen voor een paar Nexo extra, waarvan de fee 26 USD bedraagt. Ik geloof dat ik om dit gedoe 1.5 jaar geleden ben afgehaakt, omdat je uiteindelijk maar blijft bijstorten en het rendement dus steeds minder wordt.
Kan je niet Nexo kopen op een andere exchange (bijv. FTX of Huobi), en dan naar je Nexo account sturen? Of betaal je dan ook die fee?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Chaes schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:58:
[...]

Kan je niet Nexo kopen op een andere exchange (bijv. FTX of Huobi), en dan naar je Nexo account sturen? Of betaal je dan ook die fee?
Ja, dan betaal je ook die fee. Zowel USDT als Nexo zijn ERC-20 tokens en op het netwerk geldt die fee met uiteraard her en der wat plussen en minnen.

• Chaes

Chaes

#HODL

Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:59:
[...]

Ja, dan betaal je ook die fee. Zowel USDT als Nexo zijn ERC-20 tokens en op het netwerk geldt die fee met uiteraard her en der wat plussen en minnen.
Oh ja inderdaad. Dat is matig.
Anders eventueel je crypto die je daar hebt staan gedeeltelijk swappen naar Nexo tokens. Maar dat is ook niet gratis natuurlijk.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Chaes schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:01:
[...]

Oh ja inderdaad. Dat is matig.
Anders eventueel je crypto die je daar hebt staan gedeeltelijk swappen naar Nexo tokens. Maar dat is ook niet gratis natuurlijk.
Het enige dat ik er verder heb staan zijn Euro's, voor een aantal maanden weggezet, dus die kan ik ook niet gebruiken.

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-01 20:25
Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:04:
[...]

Het enige dat ik er verder heb staan zijn Euro's, voor een aantal maanden weggezet, dus die kan ik ook niet gebruiken.
in EurX dan? zover ik zie kan je geen gewone euro's staken op nexo.

• Kol Nedra
Huppa ByBit kan er ook wel wat van hoor, vandaag ook nieuwe launchpool actief:
https://www.bybit.com/en-US/earn/launchpool

muntje had vandaag ook een ATH:
https://www.coingecko.com/en/coins/run

wellicht een higher risk dan Binance, daarom hier ook maar een hele kleine fluff......blijft een rare hobby zo he :+

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 17-12-2021 22:14 ]

nothing stops this train

• roflexx
Skalders schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:06:
[...]

in EurX dan? zover ik zie kan je geen gewone euro's staken op nexo.
Wat?! Ik heb gewone euros op nexo staan hoor.

• Jedi_Pimp
roflexx schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:55:
[...]

Dat zijn toch geen stable coins?
UST is een stablecoin (Terra) en op Polygon kan je ook stables neerzetten tegen 17% om en de nabij.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:02

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:40:

Mede met de aankomende parachains morgen in gedachten, zou je toch verwachten ( als BTC niet heel vreemd gaat doen ) dat er een prijsstijging aan zou zitten te komen ? DOT is al enige tijd in een dalende trend. Je zou verwachten dat bovenstaande toch positieve invloeden zouden moeten hebben.
Begint onderhand wel leuke prijzen te worden, blijft maar dalen joh, heb maar een flufje in Polkadot wallet staan en nog een kleiner flufje wat het noemen niet waard is op Binance :')

Maar zit wel te dubben om bij te kopen, maar dat wil ik dus ook van BTC/ETH/MATIC/CRO/FTM en dus krijg ik veels te veel alts :P

Ohja en ik wil ook nog in uranium investeren _O-

Verwijderd

Nog 2 weken en het is al 2022.. denk dat er maar weinigen deze lage koers op dit moment hadden voorspeld. we need more rocketfuel

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:14:
Nog 2 weken en het is al 2022.. denk dat er maar weinigen deze lage koers op dit moment hadden voorspeld. we need more rocketfuel
van mij mag ie wel ff paar weken in deze prijs hangen, om zo de absolute bodem te creëren d:)b

nothing stops this train

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:04:
[...]

Kan nog steeds niet aan die avatar wennen :/

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Kol Nedra schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:16:
[...]

van mij mag ie wel ff paar weken in deze prijs hangen, om zo de absolute bodem te creëren d:)b
Q3 2022 ofzo :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Xqlus1ve schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:16:
[...]

Kan nog steeds niet aan die avatar wennen :/
Dan hou ik hem nog even.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:17:
[...]

Dan hou ik hem nog even.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5We4wdvyaVkGITkWgkRg8MY0llg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lc2XFPasEw8MIOiBmxld3lNZ.gif?f=user_large

• mannowlahn
Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:55:
  1. Curve -> Declined
Sepa van nederlandse bank is toch prima te doen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:23:
[...]

Sepa van nederlandse bank is toch prima te doen?
Die optie zie ik nergens?

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:14:
Ik heb gezegd dat eind december erg moeilijk gaat worden voor Bitcoin. Niet dat ik daarmee geloof in een jarenlange bear, maar er komt nog een lading Evergrande FUD onze kant op, onder andere :P

• mannowlahn
Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:24:
[...]

Die optie zie ik nergens?
Ik heb deze week gewoon euro over gemaakt en die vast gezet in eurx?

Wallet > EUR > Top Up > I understand?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:27:
[...]

Ik heb deze week gewoon euro over gemaakt en die vast gezet in eurx?

Wallet > EUR > Top Up > I understand?
Oh, die optie idd. Die heb ik eerder gebruikt 8)7 , ik ga wel even 54 karakters invullen om een paar Dollar over te maken.

• roflexx
Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:30:
[...]

Oh, die optie idd. Die heb ik eerder gebruikt 8)7 , ik ga wel even 54 karakters invullen om een paar Dollar over te maken.
Deze snap ik niet. Je kan het gewoon kopieren?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
roflexx schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:40:
[...]

Deze snap ik niet. Je kan het gewoon kopieren?
Sorry, ik moet hier natuurlijk bij iedere post een /s toevoegen.

• roflexx
Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 22:44:
[...]

Sorry, ik moet hier natuurlijk bij iedere post een /s toevoegen.
Haha my bad

• GabrielZ
  • Laatst online: 08-01 17:09
Waar staken jullie welke munt voor de meest stabiele rewards??

Lange tijd vast zetten is geen probleem.

Moet wel een beetje easy in gebruik zijn zonder teveel te swappen.

• YES
  • Laatst online: 08-01 12:57

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:06:
[...]

En klopt @YES , de kleinere kanalen met trouwe kijkers blijf ik meestal bij hangen. Btw, nadat je City Skylines suf noemde kon ik je post niet meer serieus nemen :).
De aanhalingstekens hadden als doel aan te geven dat ik het spel, ondanks dat het niet zo snel en actierijk is als de hippe games van tegenwoordig, allesbehalve suf vind :+

Maar het is een rustiger spel qua tempo en actie, en dat zie je ook aan de YouTubers, die over het algemeen wat minder schreeuwerig doen in hun thumbnails en titels.

[ Voor 11% gewijzigd door YES op 17-12-2021 23:08 ]

• Jedi_Pimp
Het gekke is dat ondanks veel metrics duiden op een (short term) fase van 'risk-off' sentiment, de SPY nog ijzersterk boven de 20w staat en relatief dicht bij z'n ATH. Dit kan betekenen dat er nog een flinke correctie aan gaat komen, of dat dit alles al is ingeprijsd en dat we hooguit iets terugvallen maar nog wel in de uptrend blijven. Dat laatste zou goed zijn voor crypto, misschien vloeien er dan wat gains richting BTC.

Als de DXY niet terug z'n hok in gaat, zie ik BTC echt niet rallyen. En dan moet je weer kijken naar inflatie en dergelijke. Onvoorspelbare tijden in ieder geval.

• JDx

JDx

Ben ik ^

woopsie

*klikte per ongeluk sell all

[ Voor 69% gewijzigd door JDx op 17-12-2021 23:21 ]

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
@JDx

Dank je, heb weer flufje BTC erbij.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
42K retestje soon?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Blijft mooi dat Bitcoin altijd een inverse tominatie doet.

69k!!!
Bitcoin rekt

42k!!!
Bitcoin moon bounce

• Tominatie
  • Niet online
Darrell schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:27:
[...]

Blijft mooi dat Bitcoin altijd een inverse tominatie doet.

69k!!!
Bitcoin rekt

42k!!!
Bitcoin moon bounce
daar heb je een punt maar in the end zijn we wel bij 69k gekomen. Zolang ik maar volhoud komen we er wel. :+

• YES

YES

Moderator General Chat
Tominatie schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:49:
[...]

daar heb je een punt maar in the end zijn we wel bij 69k gekomen dus zolang ik maar volhoud komen we er wel. :+
Wil je dan ff gauw je muil houden over die 42k en het gewoon weer hebben over 420k? :+

• Tominatie
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:50:
[...]

Wil je dan ff gauw je muil houden over die 42k en het gewoon weer hebben over 420k? :+
:+
sorry maar,

42K soon. Muchos bearish

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tominatie schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:50:
[...]

sorry maar,

42K soon. Muchos bearish
Nope, 6ct all the way before moon bounce :>

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tOtPw3a.png

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

sorry maar,

42K soon. Muchos bearish
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezbt2r7WMSft6joeChUr56h5-2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mSBGqkLNuW82lLD5pM401x2A.gif?f=user_large

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

sorry maar,

42K soon. Muchos bearish
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfdGojkjDeSMYDjRdDe2Xq9vy9k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ijf3BaW6ITP5KN4hMDHJl4Px.gif?f=user_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-01 16:47
Ok, we gaan de deep dip in. Ik ga hodlen en kom hier een tijdje niet meer terug. Net zoals bij zo’n gokhal. Ik geef jullie mijn foto en jullie mogen mij de komende maanden niet meer toelaten als ik het probeer. Tot over een half jaar. Als btc op 80k staat. Tot ziens. 👋🏻🙃🥲

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:58:
Ok, we gaan de deep dip in. Ik ga hodlen en kom hier een tijdje niet meer terug. Net zoals bij zo’n gokhal. Ik geef jullie mijn foto en jullie mogen mij de komende maanden niet meer toelaten als ik het probeer. Tot over een half jaar. Als btc op 80k staat. Tot ziens. 👋🏻🙃🥲
:w

• YES

YES

Moderator General Chat
Tot morgen pik!

• Pelox
MorgenVandaag 80k!!!

*O*

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 18-12-2021 00:00 ]

Zero.

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6AFRaLzrFn5GIthx2anUvayfJM=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/ubSBK2WI9X3KE68xVZirRzBd.gif?f=fotoalbum_large
Heerlijk om weer eens gewoon dom wat plaatjes te posten, mag dat nog eigenlijk?:+

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 18-12-2021 00:03 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik hoop toch maar om over het fiscale jaar 2021 een hoop vermogensrendements heffing te mogen betalen. _/-\o_ :)

• Tominatie
  • Niet online
2022-2023 wordt de bearmarket(als de cycle zich herhaalt). Ik ga juist voorzichtig het nieuwe jaar in, niet weer blind holden zoals in 2017. :*)

Maarja op lange termijn komt het sowieso wel weer goed! Ik zou het niet aandurven om nu 6 maanden niet te kijken tho :$

• Moiety
Tominatie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 00:17:
[...]

2022-2023 wordt de bearmarket(als de cycle zich herhaalt). Ik ga juist voorzichtig het nieuwe jaar in, niet weer blind holden zoals in 2017. :*)

Maarja op lange termijn komt het sowieso wel weer goed! Ik zou het niet aandurven om nu 6 maanden niet te kijken tho :$
Zeg jij nu dat ik 2 jaar lang niet moet kijken?
(Ik steek voor de laatste keer mijn hoofd inde gokhal om deze vraag stellen)

• Tominatie
  • Niet online
Moiety schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 00:25:
[...]

Zeg jij nu dat ik 2 jaar lang niet moet kijken?
(Ik steek voor de laatste keer mijn hoofd inde gokhal om deze vraag stellen)
Ik zou 3 jaar niet kijken in dat geval. Ergens in 2024 weer de halving, dan gaan we tantoe dik. Bitcoin gaat dan naar de ~$250K.

Tot zover mijn voorspelling.

• Moiety
Dan tot over 3 jaar

(Of tot morgen)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Tominatie schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 00:17:
[...]

Eens. Over 3 dagen komt 80-90% van mijn AXS, CHR en CELR uit staking (SOL heb ik er vorige week vervroegd uitgehaald met een boete), dat gaat mooi allemaal naar BUSD, eerst maar zien dat Bitcoin niet definitief richting een bearmarket gaat. De afgelopen 5 weken kan niemand ontkennen dat Bitcoin flink bergafwaarts is gegaan met -23k. En ja, dergelijke dalen zijn er eerder geweest, maar ook de DXY en andere zaken zitten tegen, dus ik ga niet simpelweg met oogkleppen op all-in de winter door.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Moiety schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 00:30:
Dan tot over 3 jaar

(Of tot morgen)
Tot over 3 jaar :w

• Moiety
Hard hoor. Psychologisch gezien zijn jullie vrienden geworden. Ik volg de discussies al een dikke maand. Maar idd. Financieel is het gezonder om elkaar pas weer over drie jaar te spreken.

• Moiety
😉

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 00:30:
[...]

Eens. Over 3 dagen komt 80-90% van mijn AXS, CHR en CELR uit staking (SOL heb ik er vorige week vervroegd uitgehaald met een boete), dat gaat mooi allemaal naar BUSD, eerst maar zien dat Bitcoin niet definitief richting een bearmarket gaat. De afgelopen 5 weken kan niemand ontkennen dat Bitcoin flink bergafwaarts is gegaan met -23k. En ja, dergelijke dalen zijn er eerder geweest, maar ook de DXY en andere zaken zitten tegen, dus ik ga niet simpelweg met oogkleppen op all-in de winter door.
Jaman. Daarnaast in 2022 toch ook weer een ander monetair beleid(met iig bij de FED renteverhogingen) daarnaast afbouwen van stimmi en kapitaalinjecties. ECB iets soortgelijks maar dan zonder renteverhogingen dacht ik(kan altijd nog). Dat zijn imo zeker dingen om rekening mee te houden. (wat niet voordelig kan zijn voor de markten)

Verwacht niet een parabolisch vervolging van de bullrun voorlopig dus voorzichtigheid is geboden. Ik vind het wel lastig om te zeggen of we echt een bearmarket gaan krijgen(ik zie bitcoin niet zo snel weer naar 10K vallen bijv.). Bij altcoins denk ik dat overigens wel, die gaan net als alle andere bearmarkten gewoon weer -95 tot -99% :+

De backing van figuren als Saylor lijken een extreme koersval bijna onmogelijk te maken, tenzij ze zelf verkopen natuurlijk. 120.000 bitcoin staat die man nu al op, bizar. :+
De backing van miljardairs in het bitcoin piramidespel maakt het bijna "too big 2 fail"

Interessant om het allemaal te gaan volgen.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-01 22:10
Iedereen is zo bearish, moon soon!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ach, zoals altijd hier is het de waan van de dag, als het echt rustigjes wordt zitten we pas in een bearmarket.
Voor de iets langere termijn geloof ik dat niet maarja ik ben niet van de grafiekjes. ;)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57
Set you all between $13k - $21k. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:23
Exact 4 jaar geleden begon de bear market van BTC na de 20K ATH. Just saying.

[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 18-12-2021 01:35 ]

• Richh
  • Laatst online: 23:41

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12-2025
Energienota over 2021 is weer binnen. Krijg geld terug en voorschot gaat omlaag.

Helaas werkt sepa bij Binance nog steeds niet en de welbekende omwegen die mij welbekend zijn wil ik niet bewandelen, anders had ik nu de dip wel gekocht om daarna nog verder te dippen ;w

Verwijderd

Krijgen we vandaag dan de drop des doods? Of nog een paar dagen opzij? Maar een saaie bedoening zo 😅

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 08:37:
Krijgen we vandaag dan de drop des doods? Of nog een paar dagen opzij? Maar een saaie bedoening zo 😅
Waarschijnlijk krijgen we een dikke pump aan het sentiment te zien :+

Zero.

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d6PCGcvQEGK6SLzHin4bCSumg7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Tlj11g92BjuUVwfd2zdnaPk.jpg?f=fotoalbum_large

Matic en Sandbox, twee favorieten van mij en nu met een goede APR met staking :)
https://www.sandbox.game/en/me/defi/

High risk high reward. Maar weer leuk na een pauze om mee bezig te zijn.
Ook zeer relax dat ik alleen nog maar handel met winst, als ik wat verlies boeit het mij minder.
Goed voor de slaap ^^

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 03-01 19:23
Interessant dat een aantal alts los komen, AVAX, MATIC en ook ETH kruipt weer naar de 4k (zelfs AAVE wtf) Blijft verder slappe hap met opa Bitcoin.

• YES

YES

Moderator General Chat
Sluw schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 09:18:
Interessant dat een aantal alts los komen, AVAX, MATIC en ook ETH kruipt weer naar de 4k (zelfs AAVE wtf) Blijft verder slappe hap met opa Bitcoin.
AAVE liet een paar dagen terug op de daily een bullish divergence zien. Had ik maar.. :+

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 08:37:
Kerst, 26e. Volgens mijn uber-onbetrouwbare bron

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-01 14:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Even een mogelijk bearish indicator voor Polkadot: er is een nieuw logo. Maar deze is niet blauw. Market sell all? Kom maar op met je geen financieel advies!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Pelox
Twee Dee schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 09:57:
Even een mogelijk bearish indicator voor Polkadot: er is een nieuw logo. Maar deze is niet blauw. Market sell all? Kom maar op met je geen financieel advies!
Als het nog wat verder zakt koop ik wel wat bij, ik verkoop dat flufje wat ik nog in staking heb niet.

Zero.

Pagina: 1 ... 193 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!