☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat klinkt inderdaad als een goed idee - nadeel is dat ik deze nog niet heb en moet bestellen. Neem aan dat je alsnog later van een exchange kan overstappen naar de ledgerx? Exchange zal toch iets van bescherming moeten bieden voor hacks/loss of btc etc? Welk handelsplatform zouden jullie dan (tijdelijk) adviseren?Richh schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:54:
[...]
Als je dermate bedragen gaat investeren, zou ik het niet op een exchange zetten, maar eens kijken naar een Ledger en het idd met bijvoorbeeld Bitonic daar naar toe overmaken.
Je coins zijn dan écht in jouw bezit, in plaats van op een handelsplatform waar in theorie gekke dingen kunnen gebeuren.
Bitvavo is ok-ish. Zorg wel voor 2fa, etc. En probeer eerst met een klein bedragje.Workaholic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:59:
[...]
Dat klinkt inderdaad als een goed idee - nadeel is dat ik deze nog niet heb en moet bestellen. Neem aan dat je alsnog later van een exchange kan overstappen naar de ledgerx? Exchange zal toch iets van bescherming moeten bieden voor hacks/loss of btc etc? Welk handelsplatform zouden jullie dan (tijdelijk) adviseren?
wat vind je belangrijk? er is genoeg keuzeWorkaholic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:43:
Wegens een meevaller wil ik graag wat BTC kopen met de dip.. Kan iemand mij adviseren welke trader/app ik het beste kan gebruiken en waar ik nog voor het weekend wat BTC in mijn bezit heb?
Ik zie alleen al 5-10 verschillende sites.. dus hoe maak je als leek een keuze?
nothing stops this train
Snap ik, als je alleen voor de hodl doet dan maakt het beetje extra niet heel veel uit op de langere termijn, als je echt wilt traden dan zou ik inderdaad een wat grotere exchange zoeken welke lage fees rekentWorkaholic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:48:
[...]
En bitonic? of btcdirect? Lees dat zij een lage transactie fee hebben. Bij 0.5/1 BTC tikt het wel aan.
Zijn voldoende plekken waar je vandaag kan bestellen en morgen in huis hebtWorkaholic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:59:
[...]
Dat klinkt inderdaad als een goed idee - nadeel is dat ik deze nog niet heb en moet bestellen. Neem aan dat je alsnog later van een exchange kan overstappen naar de ledgerx? Exchange zal toch iets van bescherming moeten bieden voor hacks/loss of btc etc? Welk handelsplatform zouden jullie dan (tijdelijk) adviseren?
Een Ledger bevat de keys voor jouw wallet, met als voordeel dat de private key nooit het device zal kunnen verlaten. Enkel de backup seed phrase schrijf je op (niet digitaal!) om eventueel je address te kunnen herstelen.
Heel simpel gezegd: een Ledger maakt een IBAN voor je aan.
Iedere 'grote' exchange kan gewoon je funds over maken een andere IBAN, dus dat kan ook prima naar een ledger toe.
Er zijn enorm veel platforms, de topicstart beschrijft er al een paar. Binance is de meestgebruikte, Kraken is wel bekend, in Nederland is Bitvavo een prima speler, daar zou ik in deze situatie denk ik voor kiezen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar wel een prima partij.
Bij alle exchanges zal je je moeten identificeren, wat enige tijd gaat kosten om te doen.
Exchanges, zeker de buitenlandse, kennen veelal geen goede bescherming tegen hacks. Voorkomen is echt veel, veel beter dan genezen.
Overigens zou ik je willen adviseren hoe dan ook met kleine bedragen te beginnen
Geen bitvavo nemen: 0,15% als taker maar als je net nieuw bent ben je natuurlijk zonder dat je het weet een maker voor 0,25% en dat zijn totaal geen markt conforme prijzen: https://bitvavo.com/nl/feesWorkaholic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:48:
[...]
En bitonic? of btcdirect? Lees dat zij een lage transactie fee hebben. Bij 0.5/1 BTC tikt het wel aan.
[...]
haha Ja.. al bezig maar ik denk ik vraag het hier ook even in de slowchat
Bitvavo profiteert van alle mensen die crypto handelen allemaal niet zo heel goed snappen, omdat het allemaal wat simpeler is als Binance : als echte hodler heb je daar toch ook niets te zoeken? Ledger? En als trader al helemaal niet.
/mijn mening
Mijn koersverwachting: een vrijdagmiddag dump zoals zo heel erg vaak.
/f/image/ZWI0vS1ea1jssX5EXT1bV9gj.png?f=fotoalbum_large)
Daar op dat rode ben ik geinteresseerd. Zou zoiets van 44k moeten worden oid. Zeker een risico dat die er doorheen valt gelijk naar 42k of zelfs 40k maar voor minder hoef ik hem sowieso niet meer.
Mogelijk wil die wel dit weekend even de 50k aantikken aan de bovenkant, ben bang dat dat zonder mij is.
[ Voor 34% gewijzigd door Malarky op 17-12-2021 13:18 ]
Daar staan mijn stop-losses.JDx schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 12:47:
Ik doe straks op 45k nog snel even wat erbij.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ledger lijkt me wel een fijne aanpak omdat je dan offline je wallet hebt en minder gevoelig bent voor hacks etc. Maar wat zou er gebeuren als je die kwijt zou raken oid. Online wallet heeft dan weer zo zijn voordelen.Malarky schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:08:
[...]
Geen bitvavo nemen: 0,15% als taker maar als je net nieuw bent ben je natuurlijk zonder dat je het weet een maker voor 0,25% en dat zijn totaal geen markt conforme prijzen: https://bitvavo.com/nl/fees
Bitvavo profiteert van alle mensen die crypto handelen allemaal niet zo heel goed snappen, omdat het allemaal wat simpeler is als Binance : als echte hodler heb je daar toch ook niets te zoeken? Ledger? En als trader al helemaal niet.
/mijn mening
Als ik het goed begrijp moet ik overigens los van mijn wallet altijd bij een exchange de uiteindelijke BTC kopen toch? Daar geef je dan mijn wallet adres op als bestemming. Met een buy and hold strategie zou ik dan het meeste hebben aan een goedkoop platform/exchange toch? Omdat het maar een enkele aankoop is met mogelijke verkoop in de toekomst (als ik niet buy en hold ga doen voor alles)
[ Voor 19% gewijzigd door Workaholic op 17-12-2021 13:16 ]
Je mist het geintjePelox schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:37:
[...]
Nee hoor, narcose is in veel gevallen het grootste risico van de operatie. En die naald merk je niks van mits ze het goed doen, gaat pas irriteren na een week ongeveer.
on topic: Ik had dus wel moeten verkopen gistermiddag... When pre-weekend pump?
Maar je hebt gelijk, narcose is niet fijn, troep is het. Maar broodnodig.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dan restore je die gewoon.Workaholic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:14:
[...]
Maar wat zou er gebeuren als je die kwijt zou raken oid.
irony > *
Als je die kwijtraakt of kapot gaat koop je een nieuwe, dan voer je daar je 24 word seed in en je kan weer door.Workaholic schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:14:
[...]
Ledger lijkt me wel een fijne aanpak omdat je dan offline je wallet hebt en minder gevoelig bent voor hacks etc. Maar wat zou er gebeuren als je die kwijt zou raken oid. Online wallet heeft dan weer zo zijn voordelen.
Als ik het goed begrijp moet ik overigens los van mijn wallet altijd bij een exchange de uiteindelijke BTC kopen toch? Daar geef je dan mijn wallet adres op als bestemming. Met een buy and hold strategie zou ik dan het meeste hebben aan een goedkoop platform/exchange toch? Omdat het maar een enkele aankoop is met mogelijke verkoop in de toekomst (als ik niet buy en hold ga doen voor alles)
Ik meen dat er ook software wallets zijn waar je die seed in kan restored maar dat moet je dan weer niet willen i.v.m. Security. (Bijvoorbeeld een malware keylogger die lekker als je seed words doorstuurt)
nothing stops this train
Thumbnail says no...
Deze thumbnails zijn digitale aids, derhalve kan ik mij er niet toezetten om dit soort meuk te bekijken. Kunnen die gasten niet gewoon een theater in om daar gekke bekken te trekken, ffs.
Dit trek ik ook niet, gelukkig krijg ik niet zulke suggesties, maar blijkbaar is half de wereld idioot ofzo.mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:55:
[...]
Deze thumbnails zijn digitale aids, derhalve kan ik mij er niet toezetten om dit soort meuk te bekijken. Kunnen die gasten niet gewoon een theater in om daar gekke bekken te trekken, ffs.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Is het nou echt zo noodzakelijk om van die mongolide thumbnails te maken. Wie is hier ooit mee begonnen, kunnen we die persoon eens opsporen en vragen of die persoon zich niet kapot schaamt?
Niet alleen bij crypto, echt alles en iedereen trekt zo'n harses, we krijgen straks een generatie van kinderen die denken dat dit de norm is.
Dit tijdperk laat zich straks omschrijven door een generatie van mensen die om alles gekwetst voelt, noodzaak voelt om zijn/haar/het/hun/hullie/enigste 'pronounce' te defineren, youtube thumbnails te maken als of er een TIA challenge is, niet langer dan 5 minuten zich kan concentreren.JDx schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:57:
[...]
Dit trek ik ook niet, gelukkig krijg ik niet zulke suggesties, maar blijkbaar is half de wereld idioot ofzo.
Je gaat nog gelijk krijgen ook op dit tempoTaro schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:18:
SOL ga ik proberen op te pakken tussen 134-138 als het zo ver komt:
[Afbeelding]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
sol is toch net aardig terug omhoog gegaan?PlanR schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:00:
[...]
Je gaat nog gelijk krijgen ook op dit tempo
Ik kan mijn bedrijfje gaan uitbreiden en wat extra hollanders met coding skills aannemen.
* Kain_niaK trots als een pauw.
Ik heb verschillende crytpo ventures gestart (dit is token number 7) maar de stablecoin business is uiterst lucratief door de arbitrage die je met een bot op je eigen liquiditeits pools doet.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hoeveel usecase had neo? Hoeveel heeft sol? Sol wordt veel gebruikt voor nfts dus zal nog wel even hyped blijven.mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:33:
Ik denk dat SOL over een tijdje een mooie Neo downfall zal doormaken. Teveel hype en pleuris hoge prijs, hoe zat het ook alweer met die filecoin oid begin dit jaar, ook richting de 200 op een gegeven moment toch. Krijg een beetje hetzelfde gevoel erbij.
exact, hype blijft er nog wel voor de NFT's, maar denk dat dat straks ook wel een stuk minder is. Ik las hier dat iemand tot in de nacht had zitten wachten om een NFT van 1000$ mogen kopen, dat soort gekkigheid is voor mij onvoorstelbaarroflexx schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:34:
[...]
Hoeveel usecase had neo? Hoeveel heeft sol? Sol wordt veel gebruikt voor nfts dus zal nog wel even hyped blijven.
Klaag bij Googlemannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:57:
[...]
Is het nou echt zo noodzakelijk om van die mongolide thumbnails te maken. Wie is hier ooit mee begonnen, kunnen we die persoon eens opsporen en vragen of die persoon zich niet kapot schaamt?
Niet alleen bij crypto, echt alles en iedereen trekt zo'n harses, we krijgen straks een generatie van kinderen die denken dat dit de norm is.
Ze gaan samenwerken met SIA. Opacity gaat de frontend zijn omdat het heel erg toegankelijk is, en ze een manier hebben om bestanden te splitsen en encrypten vooraleer ze naar de cloud gaan. Voorlopig huren ze AWS storage, maar dit gaat dus binnenkort veranderen naar SIA.keepitfrosty schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:46:
[...]
Heeft dit dan meer potentie dan bijv een sia, filecoin of storj? Zeker wel markt voor denk ik ook
Vooral dat laatste lijkt mij enorm noodzakelijk, zolang een aws of azure oid er tussen zit blijft het een schijn oplossing. maar thanks voor de heads up, dit is een interessante om de gaten te houden.Xanthine schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:40:
[...]
Ze gaan samenwerken met SIA. Opacity gaat de frontend zijn omdat het heel erg toegankelijk is, en ze een manier hebben om bestanden te splitsen en encrypten vooraleer ze naar de cloud gaan. Voorlopig huren ze AWS storage, maar dit gaat dus binnenkort veranderen naar SIA.
Niet de meest ideale oplossing maar het is meer dan schijn hoor. De files staan opgesplitst en geëncrypteerd op de AWS server, en ook kris kras door elkaar en niet in een folder per account. Dus de kans dat iemand EN alles kan decrypteren EN alle stukjes kan samen puzzelen is zeer klein. + het is volledig anoniem, niet gelinkt aan een naam of email adres.mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:42:
[...]
Vooral dat laatste lijkt mij enorm noodzakelijk, zolang een aws of azure oid er tussen zit blijft het een schijn oplossing. maar thanks voor de heads up, dit is een interessante om de gaten te houden.
Ik geloof er sterk in! en mijn portfolio bewijst dat ook want 90% ervan is OPCT
Gaat mij niet alleen om privacy, aws kan zo beslissen de hele shitzooi offline te halen. Dat is wat ik bedoel met schijn oplossing. We hebben echt decentrale internet nodig, hoe heet die meuk die laatst nog even een hype was, icp geloof ik? Dat soort zaken zouden icm met dit wel een goede toekomst kunnen bieden om ons los te weken van de aws/azure ivm google/meta en wat nog. Dat is de volgende stap voor het internet.Xanthine schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:47:
[...]
Niet de meest ideale oplossing maar het is meer dan schijn hoor. De files staan opgesplitst en geëncrypteerd op de AWS server, en ook kris kras door elkaar en niet in een folder per account. Dus de kans dat iemand EN alles kan decrypteren EN alle stukjes kan samen puzzelen is zeer klein. + het is volledig anoniem, niet gelinkt aan een naam of email adres.
Ik geloof er sterk in! en mijn portfolio bewijst dat ook want 90% ervan is OPCTyolo
Decentrale opslag... Zoals torrents?mannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:00:
[...]
Gaat mij niet alleen om privacy, aws kan zo beslissen de hele shitzooi offline te halen. Dat is wat ik bedoel met schijn oplossing. We hebben echt decentrale internet nodig, hoe heet die meuk die laatst nog even een hype was, icp geloof ik? Dat soort zaken zouden icm met dit wel een goede toekomst kunnen bieden om ons los te weken van de aws/azure ivm google/meta en wat nog. Dat is de volgende stap voor het internet.
Bitcoin
Bittorrent
Ik zie een verband
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 17-12-2021 15:13 ]
Zero.
Horen we morgen pas, maar mijn gok is manipulatiePelox schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:22:
Wat is vandaag de zogenaamde oorzaak van een sell off? Of horen we dat morgen pas?
Teveel mensen die blind in alts vertrouwen.Pelox schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:22:
Wat is vandaag de zogenaamde oorzaak van een sell off? Of horen we dat morgen pas?
We gaan naar de 40k - 42k btc range
Ripple 0,55 - 0,60.
Pelox schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:22:
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 17-12-2021 15:32 ]
Leuk! Welke stablecoin moet ik in handelen op de DEX om jouw liquideitspool van wat swings te voorzien?Kain_niaK schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 14:32:
Ik heb net een 10% stake in mijn stablecoins systeem verkocht voor 55 BCH. Ik ben nu valued op 550 BCH (kwart miljoen dollar).
Ik kan mijn bedrijfje gaan uitbreiden en wat extra hollanders met coding skills aannemen.
* Kain_niaK trots als een pauw.
Ik heb verschillende crytpo ventures gestart (dit is token number 7) maar de stablecoin business is uiterst lucratief door de arbitrage die je met een bot op je eigen liquiditeits pools doet.
Zit sinds februari in OPCT. Eén na hardste gainer in mijn PF procentueel gezien. Ook een comfy hold in de bear omdat ze een werkend product hebben en ze daadwerkelijk hun roadmap waarmaken. CEO is ex Microsoft en een welbespraakte kerel. Dit is zo'n project waar ik van bijkoop in tijden van bearish sentiment en dat heeft me tot op heden geen windeieren gelegd.Xanthine schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:09:
Eindelijk een crypto gevonden waar ik in het dagelijks leven ook wat mee ben: OPCT. Is gelijkaardig aan dropbox, maar dan wel anoniem en veilig. Heb alvast genoeg OPCT om de komende 1000 jaar mijn abonnement te betalen.
Ziet er ook veelbelovend uit, dagelijks 30+ commits op git, mobiele app komt er elk moment aan (zit in closed beta nu), SIA integratie, ...
Denk wel dat er hier een markt voor is. Heb ook de algemene voorwaarden van WeTransfer & Dropbox eens gelezen, en eigenlijk sta je daar gewoon toe dat ze je data bekijken en god weet wat mee doen. Bij OPCT moet je zelfs geen naam of email opgeven om te registreren.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Je zou tot de 45k wachten toch?
Netjes, en inderdaad de afgelopen dagen heb ik zeker niet te klagen met OPCT als ik vergelijk met de rest wat ik hebJedi_Pimp schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:36:
[...]
Zit sinds februari in OPCT. Eén na hardste gainer in mijn PF procentueel gezien. Ook een comfy hold in de bear omdat ze een werkend product hebben en ze daadwerkelijk hun roadmap waarmaken. CEO is ex Microsoft en een welbespraakte kerel. Dit is zo'n project waar ik van bijkoop in tijden van bearish sentiment en dat heeft me tot op heden geen windeieren gelegd.
Denk dat we weer gaan bouncen.jorwas schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:47:
42K incoming i suppose
Hij was toch precies in de 45.950 ofzo
Hoop het, maar acht die kans wel klein.Nopheros schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:48:
[...]
Denk dat we weer gaan bouncen.
[Afbeelding]
FTFY
Net ook wat ingekocht... Denk bounce op 45,2 ong? Hopium op 't beste!
Jah voor even. Is al al weggetest dit niveau. En we zijn veel te slow bleed erop af gekomen ookNopheros schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:48:
[...]
Denk dat we weer gaan bouncen.
[Afbeelding]
Als je hier long gaat voor hodl… gekkenwerk imho… dit is voor de scalpers
44k minimaal zeg ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Malarky op 17-12-2021 15:55 ]
Ik hoop het inderdaad maar denk het ook want heb zojuist wat link gekocht
Echter zit ik door @Malarky wel met de muis boven de sell knop op moment..
Zero.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat een geitenkaas.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja en dat doen we alleen maar als het stijgt in het weekend. Als het daalt dan is er geen "gap" welke gevuld moet worden na het weekend.Vis schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:04:
De bekende vrijdagmiddag dump om het verlies daarvan in het weekend weer omhoog te poetsen en maandag weer naar het niveau van de dip te brengen.. CME gap was dat toch?
Wat een geitenkaas.
Zero.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Die 45600 46600 uiteraard kunnen we toch even terugtesten, die zou ik wel durven te spelenNopheros schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:59:
[...]
Ik hoop het inderdaad maar denk het ook want heb zojuist wat link gekocht
Echter zit ik door @Malarky wel met de muis boven de sell knop op moment..
[ Voor 3% gewijzigd door Malarky op 17-12-2021 16:35 ]
Achja we gooien er weer een fluffie van dat ouwe fiat geld in toch? Weg ermee, satjes willen we hebben.Pelox schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:06:
[...]
Ja en dat doen we alleen maar als het stijgt in het weekend. Als het daalt dan is er geen "gap" welke gevuld moet worden na het weekend.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
De vraag is meer wie had er nog de illusie dat het niet al een maand+ stuk is vrees ikresusaapje schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:08:
Ah man, wie heeft btc nú weer stuk gemaakt?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik denk dat de naweeën pas na het weekend zullen komen. Maar ik beloof niets.
Is het je gelukt? gaan blijkbaar toch weer een beetje omhoog
Ik snap er ook geen reet van, ik ben bij sommige youtubers, welke ik al jaren volgde, gestopt met hun streams te bekijken vanwege deze rare gekke bekken. Alsof een titel mij niet kan laten kiezen of ik wel of niet wil kijken naar de content en die rare bek me dan over de streep trektmannowlahn schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 13:57:
[...]
Het geeft gelijk aan wat voor IQ ze voor ogen hebben als target audienceNgangatar schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:49:
[...]
Ik snap er ook geen reet van, ik ben bij sommige youtubers, welke ik al jaren volgde, gestopt met hun streams te bekijken vanwege deze rare gekke bekken. Alsof een titel mij niet kan laten kiezen of ik wel of niet wil kijken naar de content en die rare bek me dan over de streep trekt![]()
Wellicht dat dat de grootste reden is waarom ik dan stop met kijken. Terwijl ik feitelijk prima in die doelgroep pasalmightyarjen schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:58:
[...]
Het geeft gelijk aan wat voor IQ ze voor ogen hebben als target audience
Ik zie bij jou iemand voor me die op 69k wilde uitstappen, maar ook op 59k, 49k, nu op 46k, eigenlijk ook op alle tussenliggende bedragen al en zich heeft voorgenomen niet tot de bodem te holden, maar ondertussen 23k lager nog steeds als doel heeft om het niet tot de bodem uit te zittentwit schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:02:
Ik vind deze dips op vrijdag toch net wat beter te behappen dan rest van de week. Nu heb ik toch zo'n "ach fuck it, het is iig weekend" gevoel wat me een stukje relaxter maakt
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Uitstappen? Kan dat? Waarom staat dat niet in de topic start?Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:03:
[...]
Ik zie bij jou iemand voor me die op 69k wilde uitstappen, maar ook op 59k, 49k, nu op 46k, eigenlijk ook op alle tussenliggende bedragen al en zich heeft voorgenomen niet tot de bodem te holden, maar ondertussen 23k lager nog steeds als doel heeft om het niet tot de bodem uit te zitten
Zit jij er al weer in als ik vragen mag?Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:03:
[...]
Ik zie bij jou iemand voor me die op 69k wilde uitstappen, maar ook op 59k, 49k, nu op 46k, eigenlijk ook op alle tussenliggende bedragen al en zich heeft voorgenomen niet tot de bodem te holden, maar ondertussen 23k lager nog steeds als doel heeft om het niet tot de bodem uit te zitten
Edit, ik twijfel. Maar zie de 42 ook nog wel komen.
[ Voor 5% gewijzigd door PlanR op 17-12-2021 17:08 ]
Nee, al heb ik wel 2x het gevoel gehad dat de raket zonder mij ging vertrekken, maar tegenwoordig weet ik dat als ik dan instap ik dat de volgende ochtend weer betreur. Dus nee, ik zit nog steeds in fiat.
Wel o.a. nog wat AXS in 115% staking staan en de affiliate Euro's DCA ik wel iedere dag verspreid over BTC/ETH/SOL, dat doet mij geen pijn als het minder waard wordt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat zijn de echte rauwe bagholdersTaro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:03:
[...]
Hoezo belasting betalen?, ook over je crypto's....nah...
edit: oja, dat je er 6 mnd. plus 1 dag moet verblijven om onder die regeling te vallen , hoe vervelend
[ Voor 28% gewijzigd door RaptorXS op 17-12-2021 17:14 ]
Bedankt voor je antwoord. Ik wat procenten op de eth&sol kunnen pakken. Volledig fiat sinds de 51. Kan al met een 10% meer btc aan de slag.Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:10:
[...]
Nee, al heb ik wel 2x het gevoel gehad dat de raket zonder mij ging vertrekken, maar tegenwoordig weet ik dat als ik dan instap ik dat de volgende ochtend weer betreur. Dus nee, ik zit nog steeds in fiat.
Wel o.a. nog wat AXS in 115% staking staan en de affiliate Euro's DCA ik wel iedere dag verspreid over BTC/ETH/SOL, dat doet mij geen pijn als het minder waard wordt.
Je weet dat een simpel appartement begint bij de 3miljoen?RaptorXS schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:12:
Mmm, toch maar eens een appartementje zoeken in Monaco hoor ik net op RTLZ,
Hoezo belasting betalen?, ook over je crypto's....nah...
edit: oja, dat je er 6 mnd. plus 1 dag moet verblijven om onder die regeling te vallen , hoe vervelend
Er is geen pijl op te trekken...Het zou me meer dan verbazen als de bull in 2022 wordt voortgezet. Dan krijgen we wel echt een nieuwe situatie als in eerdere cycles. Ben heel benieuwd.Vis schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:13:
Een beste bounce!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
https://www.coingecko.com/en/coins/smart-busdMalarky schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:34:
[...]
Leuk! Welke stablecoin moet ik in handelen op de DEX om jouw liquideitspool van wat swings te voorzien?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verwijderd
Jazeker, ene heer Satoshi. Kwam met het argument dat Bitcoin blijkbaar een zeer speculatieve asset is die aardig volatiele prijsactie kent.jorwas schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:49:
[...]
Is het je gelukt? gaan blijkbaar toch weer een beetje omhoog
Ik had een mooie elektrische brommer op het oog als nieuw white trash vervoermiddel voor naar mijn werk.
Op de top kon ik wel wat brommertjes kopen. Nu al wat minder brommertjes.
Gezien de barre omstandigheden waarin we ons bevinden, prijstechnisch gezien, toch maar voor 20 euro spartamet onderdelen besteld om die weer wat leven in te blazen.
Want voor kopen staat het mij te hoog, maar om te verkopen veel te laag.
Hodl dus en kijken waar de berenboot strandt.
Of misschien nog een ritje op de bull. We zien het allemaal wel.
Voorlopig weekend en tijd om te bieren met wat maten.
Laat ze maar razen.
Het zijn idd. barre tijden, toch maar Baeri ipv Beluga kaviaar tijdens de kerst, life sucks.Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:20:
[...]
Jazeker, ene heer Satoshi. Kwam met het argument dat Bitcoin blijkbaar een zeer speculatieve asset is die aardig volatiele prijsactie kent.
Ik had een mooie elektrische brommer op het oog als nieuw white trash vervoermiddel voor naar mijn werk.
Op de top kon ik wel wat brommertjes kopen. Nu al wat minder brommertjes.
Gezien de barre omstandigheden waarin we ons bevinden, prijstechnisch gezien, toch maar voor 20 euro spartamet onderdelen besteld om die weer wat leven in te blazen.
Want voor kopen staat het mij te hoog, maar om te verkopen veel te laag.
Hodl dus en kijken waar de berenboot strandt.
Of misschien nog een ritje op de bull. We zien het allemaal wel.
Voorlopig weekend en tijd om te bieren met wat maten.
Laat ze maar razen.
Zero.
Stel jullie moeten nu een PF aanmaken en je hebt 66% in Bitcoin zitten.
Waar stoppen jullie die andere 33% in?
Ik dacht aan ETH, BNB, ADA en DOT
Wellicht SOL maar daar is nu iets mee met Trump ofzo
Het is voor langere termijn en niet voor mezelf
[ Voor 10% gewijzigd door Khaelos op 17-12-2021 17:50 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Coinbureau kijk ik om die reden ook niet meer terwijl het prima content is. Heeft die toch niet nodig?Ngangatar schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 16:49:
[...]
Ik snap er ook geen reet van, ik ben bij sommige youtubers, welke ik al jaren volgde, gestopt met hun streams te bekijken vanwege deze rare gekke bekken. Alsof een titel mij niet kan laten kiezen of ik wel of niet wil kijken naar de content en die rare bek me dan over de streep trekt![]()
Qua crypto kijk ik alleen benjamin nog.
Alles in ETH zou ik zelf doen. DOT/KSM zou wellicht nog een procent of 10% samen kunnen innemen, maar ADA zou ik links laten liggen, net als BNB. Die laatste twee puur om persoonlijke affiniteit, ik vind beide niets, niet op veel rationele argumenten gebaseerd.Khaelos schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:49:
Vraagje.
USDC en hopen dat de boel in elkaar zakt.Khaelos schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:49:
Vraagje.
Wat is er mis met SOL dat Melania daar iets met nft's op doet?Khaelos schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:49:
Vraagje.
Die figuren hebben met hun kanaaltjes meestal maar één doel, geld verdienen. En het makkelijkst gaat dat dmv views want dan krijg je vanaf een bepaald aantal gewoon geld van Google. En blijkbaar werken die tenenkrommend slechte thumbnails en titels in all caps + smileys ook nog bij veel mensen want iedereen gebruikt het. Zelfs voor iets 'sufs' als Cities: Skylines zijn bepaalde kanalen overgegaan op schreeuwerige koppen/lettertypen in de thumbnails. En bij degenen die dat doen merk je gewoon verschil, geen inhoud meer in de comments, allemaal figuren die menen te moeten bepalen wat er hierna gebouwd moet worden of wat er mis is met de stad van de poster, maar ook meer clicks.
De youtubers die hier niet aan mee doen hebben een trouwer maar kleiner publiek volgens mij.
Het is jammer want ik ben totaal allergisch kanalen die dergelijke schreeuwerige thumbnails/titels en uiteindelijk vaak ook content maken. Hopelijk is dit gewoon nog de onvolwassenheid van het 'maak je eigen content en verdien er geld mee' fenomeen.
Geen ada iigKhaelos schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:49:
Vraagje.
Waarom alle haar voor ADA?
Hij is nu 60-70% goedkoper als ath..
Of zijn de fundamentals kapot en het vertrouwen weg?
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Klopt. Ik was erg close tot cashout moment. Ben al tijd dicht bij plannen van een wereldreis maar ook covid heeft niet meegeholpen. Punt 2 is dat ik eind 2017 / 2018 heb meegemaakt en mezelf toen al zei dat ik het me nooit maar dan ook nooit zou vergeven als iets soortgelijks me nog eens zou overkomen. En nu zitten we op zo’n moment waar ik toch dag en nacht bang ben dat ik in dat zelfde moment en gevoel terecht zou kunnen komen. Doodeng. Maar nee, niet ‘gewoon’ verkopen en het risico afdekken. Dat durf ik dan ook weer niet.Taro schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 17:03:
[...]
Poor me. Maar je analyse is redelijk spot on vrees ik
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/ehw3cwKnLOYlkRXPhwHTsS0Y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iZJ5rsXNw3b9AqX3cuvmiZ2y.png?f=fotoalbum_large)