[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 185 ... 251 Laatste
Acties:
  • 940.294 views

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-05 08:27
Egeau schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:20:
[...]

Ik hoop met je mee maar waarom zou hij nu terugkomen op zijn besluit? BTC is nog net zo slecht voor het milieu als een paar maanden terug. Dit was o.a. de reden om er mee te stoppen.
Het schijnt toch aantoonbaar steeds groener te worden, waarbij de meer dan 50% groene energie eis van Elon al gehaald is?

PS5

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
kernie schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:06:
We zullen nu toch wel echt de dip hebben bereikt denk ik, de 1e collega kwam al "gaat lekker met je crypto's he?".

Goed teken ;)
Dat soort misgunnende normies, I can't even... ;w

Moet je voorstellen dat je je collega gaat uitlachen als de AEX 10% in het rood sluit. Maar cryptobeleggers misgunnen en uitlachen is de normaalste zaak van de wereld.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-04 16:37
enomiss schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:16:
Ik heb het gevoel dat Elon elk moment tussen nu en kerst aankondigt dat Tesla betalingen met Bitcoin worden hervat. Doge voor merchandise is het voorproefje. Wellicht gebruikt hij Doge wel om indirecte signalen af te geven voor Bitcoin. Overigens is er niets mis mee om een meme coin voor merch te hebben, en Bitcoin voor het echte product. Beetje zoals knuffels verzamelen bij de Lidl.
ik heb het idee dat hij echt geniet met het gekloot in crypto, gewoon omdat hij het kan. Waarom zou je in godsnaam doge accepteren als betaalmiddel? :?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-04 16:37
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:26:
[...]

Moet je voorstellen dat je je collega gaat uitlachen als de AEX 10% in het rood sluit. Maar cryptobeleggers misgunnen en uitlachen is de normaalste zaak van de wereld.
gewoon zeggen "Gaat het lekker met je spaarrente he?" "Lol heb jij nog een gasaansluiting?"

• kernie
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:26:
[...]

Ja man, het zijn echt stakkers. Long term lachen wij he! ;)

PS5

• Jedi_Pimp
kernie schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:28:
[...]

Ik vind nocoiners geen stakkers.

Als jij je goed voelt bij een 9-5 en daarmee rond kan komen, prima!
Als je naast je baan een side hustle hebt in babykleertjes verkopen, good for you! Beleg je in goud of DCA je elke maand in een ETF? Lekker gewerkt pik.

Maar dat 'hOe gAaT heT meT je biTcOins?' na een paar matige/slechte dagen :r

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05 14:13
kernie schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:26:
[...]

Het schijnt toch aantoonbaar steeds groener te worden, waarbij de meer dan 50% groene energie eis van Elon al gehaald is?
Is dat daadwerkelijk het geval? Dat zou mooi nieuws zijn al blijf ik het altijd nog wel lastig vinden om dit als iets goeds te zien. Ja het is beter dan 100% grijze stroom maar die 50% groene stroom had ook gebruikt kunnen worden door huishoudens etc.

Overigens kan je deze logica omgekeerd op ook veel sectoren toepassen maar ik blijf het raar vinden dat mensen een energieverslindend protocol blijven verdedigen als iets goeds*, terwijl er ondertussen ook al goede alternatieven zijn.

*dit komt niet uit jouw post naar voren hoor :)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:31:
[...]

Als je naast je baan een side hustle hebt in babykleertjes verkopen, good for you! Beleg je in goud of DCA je elke maand in een ETF? Lekker gewerkt pik.

Gewoon zeggen heb alles op ath verkocht.

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ah, laat me raden... de vanmiddag zorgvuldig opgebouwde 'winst' is zojuist in een paar soepele stappen weer omgezet in een licht verlies? Je verwacht het niet...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Servor schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:34:
Ah, laat me raden... de vanmiddag zorgvuldig opgebouwde 'winst' is zojuist in een paar soepele stappen weer omgezet in een licht verlies? Je verwacht het niet...
Gevalletje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfZ-81duTOp38CRjV7pEwZyISwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/RYW0XLogljunGV1JR8epUKuh.gif?f=user_large

• kernie
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:31:
[...]

Ik bedoelde ook stakkers vanwege de opmerking(en) ;)
Men moet zelf weten of ze coins willen hebben of whatever...

PS5

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
mannowlahn schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:26:
[...]

ik heb het idee dat hij echt geniet met het gekloot in crypto, gewoon omdat hij het kan. Waarom zou je in godsnaam doge accepteren als betaalmiddel? :?
Waarom zou de Lidl zegeltjes (tokens) met broccoli's en bananen erop gebruiken als betaalmiddel voor knuffels? Dit concept bestaat al. Dit is de digitale variant met dus ook wat extra mogelijkheden.

https://opensea.io/seaart

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Vrij bullish voor de prijs van MATIC:

https://blog.polygon.tech...k-with-a-testnet-release/

Ze gaan EIP-1559 implementeren. Dat betekent dat de fees worden verbrand en zodoende de supply continu wordt verkleind. Een sterk groeiend aantal toepassingen, terwijl de supply kleiner wordt = :7

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Mooody schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:38:

Ze gaan EIP-1559 implementeren. Dat betekent dat de fees worden verbrand en zodoende de supply continu wordt verkleind. Een sterk groeiend aantal toepassingen, terwijl de supply kleiner wordt = :7
Jammer dat matic nog best hoog staat.. heb zelf altijd het idee dat ik in dit moment van de cycle gewoon veel te laat ben om nog echt alts aan te schaffen voor de korte termijn. (wil kleine alts niet gaan hodlen tijdens de bear)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-05 23:47
keinless schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:42:
[...]

Jammer dat matic nog best hoog staat.. heb zelf altijd het idee dat ik in dit moment van de cycle gewoon veel te laat ben om nog echt alts aan te schaffen voor de korte termijn. (wil kleine alts niet gaan hodlen tijdens de bear)
Dit inderdaad

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-04 20:33
Mooody schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:38:

Gelukkig ook nog niks gestegen dit jaar.. x100 holy shit..!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-04 13:04
keinless schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:42:
[...]

Als we in de beer zitten niet maar als we in 2022 lekker de bull voortzetten en je kan Matic deze maand oppikken voor 1,50 dan is het niet te laat. Of je moet een minstens x2 niet voldoende vinden. Ik durf het nog niet aan in ieder geval maar er zijn genoeg alts die nu wel weer interessant worden mochten we door gaan.

Ik heb nog wel een pareltje waarvoor je nog niet te laat bent. GLMR. :9

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 14-12-2021 15:51 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• roflexx
Als de bull hervat wordt zie ik matic wel naar de 4dollar gaan.

• Jedi_Pimp
De Fed meeting morgen wordt ook vrij belangrijk. Verwachting is dat het effect negatief zal zijn op equity markten (en dus BTC).

[ Voor 3% gewijzigd door Jedi_Pimp op 14-12-2021 15:58 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-04 17:58
kernie schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:28:
[...]

Dat is natuurlijk ook nog maar afwachten. Met de beperkte (~10jr) aan historische data die we hebben heeft BTC inderdaad een stijgende lijn laten zien. Veel investeerders/traders hebben op papier inderdaad mooie winsten gemaakt, maar hoeveel procent van de markt hebben deze winsten ook daadwerkelijk weten te behouden en te realiseren?

Het is natuurlijk makkelijk om iemand uit te lachen met zijn saaie boomer ETF's, die gemiddeld 8% rendement maakt op jaarbasis. Maar als die persoon deze winsten wel weet vast te houden op de lange termijn, doet ie het wellicht beter dan de crypto investeerder. Die in jaar een 200% rendement pakt op papier, en het jaar erop een -90% doet of zijn account opblaast in 100x leverage long.

Kortom; wie er over 10 jaar lacht, kunnen we nog niet zeggen.

• killamonkey
  • Registratie: Oktober 2011
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:58:
De Fed meeting morgen wordt ook vrij belangrijk. Verwachting is dat het effect negatief zal zijn op equity markten (en dus BTC).
Ik wacht deze ook nog even af voordat ik DCA morgen. En zit nog genoeg rek in Matic denk ik. Nee, x100 zal die niet meer gaan maar wel een van de meest veelbelovende in mijn PF. Als ie morgen naar de 1.50 zakt koop ik nog wel wat bij

"Give a man a fish and you feed him for a day. Don't teach a man to fish, and you feed yourself. He's a grown man. Fishing's not that hard."

• roflexx
killamonkey schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:07:
[...]

Ik wacht deze ook nog even af voordat ik DCA morgen. En zit nog genoeg rek in Matic denk ik. Nee, x100 zal die niet meer gaan maar wel een van de meest veelbelovende in mijn PF. Als ie morgen naar de 1.50 zakt koop ik nog wel wat bij
Morgen staat ie op 1,89

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:16:
Ik heb het gevoel dat Elon elk moment tussen nu en kerst aankondigt dat Tesla betalingen met Bitcoin worden hervat. Doge voor merchandise is het voorproefje. Wellicht gebruikt hij Doge wel om indirecte signalen af te geven voor Bitcoin. Overigens is er niets mis mee om een meme coin voor merch te hebben, en Bitcoin voor het echte product. Beetje zoals knuffels verzamelen bij de Lidl.
Tja, dit is toch wel het toppunt van een spuit hopium in je arm zetten. Het gevoel hebben dat iemand iets gaat aankondigen in een bepaalde periode....

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:50
Voorlopig zie ik rondes van gem -7 a -8%

Ik dacht de halvings veel sneller ging? (met klappen van -10 tot -20% )

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-05 09:33
Al een uur geen reactie moet een unicum zijn.😁

• roflexx
Saaie zooi:)

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:12

Vis

Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:06:
[...]

Tja, dit is toch wel het toppunt van een spuit hopium in je arm zetten. Het gevoel hebben dat iemand iets gaat aankondigen in een bepaalde periode....
Exact dezelfde hopium als die van de 10e iedere maand vlak na 22.00 uur als je je lotnummer intikt en denkt: de jackpot van de Staatsloterij is zometeen van mij let maar op! *O*

5 seconden later ... -O-

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:32
Mijn indruk van jullie, na een maand hier rond te kijken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mRe1wU6tvMVfCXxjGhI_v0wHB94=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6MBB3TkJEm6XaLLzdo7jyhLd.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:49

Darrell

Fiat moonboy

Moiety schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:54:
Mijn indruk van jullie, na een maand hier rond te kijken.
[Afbeelding]
Onze indruk van jou na je een maand te hebben mogen leren kennen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BZEGRpCm3AImlUsIr3p1Ty_exoA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tcOXEhd9mXIYRBLRBqUdbpeM.gif?f=user_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-04 18:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gvi4wcI5xrtNdgcoAQrfIvcH6FQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hZVe8qVtpKxSdygLwynDRmQi.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:39

HollovVpo1nt

I like gadgets

Jedi_Pimp schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:58:
Wat dan?

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:49

Darrell

Fiat moonboy

Inflatie loopt een beetje uit de klauwen en fed zal iets moeten doen. Of niet...

• roflexx
Darrell schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:38:
[...]

Inflatie loopt een beetje uit de klauwen en fed zal iets moeten doen. Of niet...
Meer geld bijprinten... oh wacht.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
roflexx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:49:
[...]

Meer geld bijprinten... oh wacht.
Gewoon de rente nog verder verlagen (maar daar hebben ze de digitale euro voor nodig.)
In Turkije werkt dat ook prima toch ;)

• Moiety
RaptorXS schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:52:
[...]

Gewoon de rente nog verder verlagen (maar daar hebben ze de digitale euro voor nodig.)
In Turkije werkt dat ook prima toch ;)
Om geldverstrekkers te compenseren gooien ze de rente bij een dreigende inflatie toch juist omhoog? 🥸

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:39

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dus kans is groot dat we morgen nog meer rekt zijn?

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:00:
wel of niet, dus ik denk 50/50

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-11-2025
Moiety schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 19:58:
[...]

Om geldverstrekkers te compenseren gooien ze de rente bij een dreigende inflatie toch juist omhoog? 🥸
probeer dat Erdogan maar te vertellen :D

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-05 17:45
Alles kan. Je moet niet vergeten dat als wij dit nu hier op een forum kunnen bespreken, beredeneren en mogelijk tot die conclusie komen dat ook geldt voor de rest van de wereld / markt. Je kunt er wel vanuit gaan dat als er iets groots aan zit te komen (weet ik het Shell die een olieveld bekend maakt, Apple die een nieuwe Iphone aankondigt) dat dit nieuws in de markt bekend is en dus ook het eventuele koers effect wel grotendeels in de prijs verwerkt zit. Mensen hebben allang verkocht als ze bang zijn dat er een daling komt, of allang massaal ingekocht als ze heel goed nieuws verwachten.

Wil dat zeggen dat we morgen niet alsnog omlaag of omhoog kunnen gaan , tuurlijk wel! Maar denken dat wij nu hier iets weten wat de rest van de wereld niet doorheeft en waardoor je een slimme trade kunt doen en anderen voor kunt zijn is vaak niet heel reëel.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Moiety
malarkan schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:03:
[...]

probeer dat Erdogan maar te vertellen :D
Zoiets. Misschien leest hij mee.
Enflasyon tehdit ettiğinde faiz oranları yükselmeli!
🥸

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-03 11:49
De insteek van dit soort vragen is om te handelen met voorkennis.
Wij zijn echter voor noch kennis.

Niemand weet het en degenen die het weten zitten al in hun jacht champagne te drinken met 5000 maagden.

• pletter
@Tartarus weet het in mjin leven ben ik geen maagd tegen gekomen.🤣 ben al oud.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:06
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xFfQivSySNAKV1icMtpiCf0oCFM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kRCJv4r4SW5Pf7fI5CKewDE8.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:12

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-02 17:25
Mijn dochter mag never nooit zoveel vriendinnen meenemen voor een feestje. Ook niet in 2025.

Zero.

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:55

almightyarjen

When does the hurting stop?

Pelox schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:25:
[...]

Mijn dochter mag never nooit zoveel vriendinnen meenemen voor een feestje. Ook niet in 2025.
Knip

[ Voor 10% gewijzigd door almightyarjen op 14-12-2021 20:42 ]

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• pletter

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-04 09:51

Chaes

#HODL

Ik vind dit toch wel een hele ongepaste reactie eigenlijk. Die vent wordt door een random "juice" kanaal beticht van een ernstig strafbaar feit wat nog helemaal niet bewezen is. Kan nu al gedag zeggen tegen z'n status en reputatie terwijl er nog niks bekend is. Laten we daar niet aan mee doen.

[ Voor 113% gewijzigd door Chaes op 14-12-2021 21:43 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Chaes schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:33:
[...]

Ik vind dit toch wel een hele ongepaste reactie eigenlijk. Die vent wordt door een random "juice" kanaal beticht van een ernstig strafbaar feit wat nog helemaal niet bewezen is. Kan nu al gedag zeggen tegen z'n status en reputatie terwijl er nog niks bekend is. Laten we daar niet aan mee doen.
Och, ik zie wel vreemdere aantijgingen hier voorbij komen, beetje humor moet kunnen.

• pletter
@Ngangatar Nee tot het tegen deel is bewzen

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:55

almightyarjen

When does the hurting stop?

[...]

Eens, goed punt. Aangepast.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Hoelaat is die FUD meeting morgen?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Dan wens ik je veel succes met het nee zeggen tegen vele andere posts waarin bepaalde personen aantijgingen krijgen welke totaal niet er toe doen of bewezen zijn.

Verwijderd

[...]

Als jij je quote nog even aanpast is het weer uit de geschiedenis van dit topic gewist, daarnaast volledig eens met je opmerking.

Laten we die ongefundeerde cancelcultuur maar eens cancellen.

Oja. Buy Bitcoin

Verwijderd

Peter152 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 20:58:
Hoelaat is die FUD meeting morgen?
Die is wegens high-demand als 24/7 drop-in meeting beschikbaar.

Verwijderd

Of BTC blijft de komende zes maanden een beetje laf tussen de 43 en 51k schommelen. Alles kan, maar echt laag gaat niet meer gebeuren

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:29:
[...]

Of BTC blijft de komende zes maanden een beetje laf tussen de 43 en 51k schommelen. Alles kan, maar echt laag gaat niet meer gebeuren
We gingen toch ook niet meer onder 60k gaan?

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-04 17:58
Heb hier inmiddels al een paar keer wat gepost over zkSync een scaling oplossing voor Ethereum op basis van zk (zero-knowledge) Rollups.

Argent (website: https://www.argent.xyz/ ) heeft nu zijn Layer 2 wallet uitgerold op basis van de zkSync techniek. Daarnaast hebben ze ook een wallet die op Ethereum L1 loopt.

Wat heb je hier nou aan? Met de wallet kun je goedkoop op een L2 beveiligd door Ethereum transacties doen. In app kun je o.a. via Revolut rechtstreeks binnen enkele minuten met je euro's ETH kopen. Deze kun je vervolgens staken via Lido tegen 4,85% APY of via Yearn tegen 6,1% APY. Waar je normaal gesproken een paar honderd USD aan fees kwijt zou zijn om al deze transacties te doen, kost het je nu slechts een paar USD.

Naast ETH, kun je ook USDC, DAI of wBTC kopen en hier weer yield op krijgen. De mogelijkheden op zkSync zijn op dit moment nog beperkt, er zijn maar een beperkt aantal tokens en kunt de tokens ook nog niet tegen elkaar traden.

Ondanks de huidige beperkingen is het wel een mooie ontwikkeling dat je nu rechtstreeks vanuit je bankaccount on-chain crypto kunt kopen en dit ook in je eigen wallet staat. Hierdoor hoef je ook niet de gebruikelijke stappen van bank > exchange > gewenste netwerk te doorlopen. Weer een mooie stap richting verdere adoptie.

But ser, wen token? Er is geen token, niet bekend of ie er komt. Wel zijn er geruchten over een mogelijke airdrop van zkSync voor de gebruikers van het (test)netwerk.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TVstjwZijaL4hcNfCVzutocyYCM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9T9lKutifmUg9wAgsMcU0XLO.gif?f=user_large

• virofi
  • Laatst online: 01-05 10:06
Mooooooon!

• eldeegee
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-02 10:24
Door gaat onze raket met te weinig brandstof

• roflexx
En morgenvroeg weer rekt

• Nopheros
eldeegee schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:41:
Door gaat onze raket met te weinig brandstof
Ik steek er zo nog een af, even paar minuten wachten.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-02 16:05

Blaim

Cashback kroket

Wilde het net zeggen. Kunnen we afspreken dat we pas moon roepen als we tenminste een bescheiden 5k kaarsje printen? :z

• Nopheros
Blaim schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:46:
[...]

Wilde het net zeggen. Kunnen we afspreken dat we pas moon roepen als we tenminste een bescheiden 5k kaarsje printen? :z
Dan horen we 23x per dag REKT en nooit MOON, wordt lekker saai hier dan.

Straks wil je nog inhoudelijke gesprekken gaan voeren :+

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 14-12-2021 22:00 ]

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50
FC Twente’s nieuwe sponsor: Floki.
Ze leren het daar nooit geloof ik. 8)7

• Mooody

Mooody

elmoody

fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:01:
FC Twente’s nieuwe sponsor: Floki.
Ze leren het daar nooit geloof ik. 8)7
Crypto.com wilde ons clubje niet sponsoren, dus moesten we genoegen nemen met Floki :')

Maar goed, het is vrij hip, legaal en niet scammier dan wanneer je met een banknaam op je borst loopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 14-12-2021 22:06 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Nopheros
Mooody schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:04:
[...]

Crypto.com wilde ons clubje niet sponsoren, dus moesten we genoegen nemen met Floki :')
Een ieder die ons een zak geld brengt is welkom in Twente d:)b

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-05 22:12
Achja, nu kan iedereen in plaats van oppervlakkige slowchat-posts uitgebreide artikelen over dca'en gaan lezen. Zodat we over een paar jaar met z'n allen op 288k uit kunnen cashen en de Malediven kunnen opkopen. Leggen we wel meteen een brug aan tussen alle eilanden, anders heb je vrij weinig aan je Lamborghini

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:50
Nopheros schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:05:
[...]
Een zak of een bag?

• Nopheros
Heavy bag -O-

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:05:
[...]

We hebben een verleden als het om zakjes geld gaat. Dit moet je eigenlijk niet willen als Twente.

Doe dan je best en probeer FTX of Crypto.com te pakken als sub-sub-sponsor, al is het voor een veel kleiner bedrag dan normaal. Zo ver is de voetbalwereld nog niet. Gaat wel komen, dus je kan beter voor in de bus zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 14-12-2021 22:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:32:
[...]

We gingen toch ook niet meer onder 60k gaan?
Wie zei dat dan?

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:21
PFFF, altijd als ik ETH verkoop dan schiet ie opeens omhoog.... Krijg toch wat..

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:17
GioStyle schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:10:
PFFF, altijd als ik ETH verkoop dan schiet ie opeens omhoog.... Krijg toch wat..
Verkoop nog eens wat dan!

• Nopheros
Geef het nog een paar jaar, leer je vanzelf af.

Verwijderd

CMC refresh en men portfolio was plots x2. Helaas een bug :(

• virofi
  • Laatst online: 01-05 10:06
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:12:
CMC refresh en men portfolio was plots x2. Helaas een bug :(
Hahaha, dat had ik ook. Hart maakte even een sprongetje. Nog steeds een waarde van 11mil+

[ Voor 6% gewijzigd door virofi op 14-12-2021 22:14 ]

• GioStyle
Ray_ schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:11:
[...]

Verkoop nog eens wat dan!
Ja, staat al klaar.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJta4Lc1nNhnnDOcfHibPoMNQ0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BEMHAlsUbQIFYrGdSHIPFfN1.jpg?f=fotoalbum_large
Mooooonn, plutooo

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ดวงจันทร์

• Nopheros
เชี่ยยยย

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-03 11:49
Je wordt gehunt. Het is echt.

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04-2025
Sys gekocht toen ie 0.08 cent was en al die tijd gehold.
Ik denk dat het nu tijd wordt om een beetje af te romen, voor m'n winst weer verdampt of niet

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-05 17:09

resusaapje

h less

Blaim schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 21:46:
[...]

Ik denk dat ik nu wel moon mag roepen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j_RaWBfWIEGpuHw10Ddp3Js03jk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3CJ9hMiooKPZgfDcF70eyoAA.png?f=fotoalbum_large

Een keer wat anders: [img]https://www.wotstars.com/sigs/ps/1074726049[/img]

• Jackson6
  • Niet online
Het wordt tijd dat die ETH eens naar die 5K gaat.

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-03 16:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uCcZf1FCCbKMbx4Dxh39sf0eizk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kkaLSEXQo4d6YXN6QQzGeYDt.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn telefoon liet dit net zien om 22:22. Ik schrok me helemaal rot. Geen geld voor dips nu 😅.. Snel mijn laptop open gedaan en er was niets aan de hand. Zelfs een pumpje! Raar toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6aH0mUUasvDehr1oNOBYUKwCkI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jNLPE89ljPdZTbSepDFfCQ0j.jpg?f=fotoalbum_large

Nog steeds trouwens. In de aandelen app die je dus als widget kunt installeren.

[ Voor 29% gewijzigd door AlterBridge op 14-12-2021 22:28 ]

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-05 19:45
Iemand enig idee wat er gaande is?😂

Dit zegt mijn wallet opeens.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0BduoVh6Zhj6gOYTP4SNOhus5To=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o2YbnVpNCyHzWHtQb6CFQ6wB.jpg?f=fotoalbum_large

En dit de grooste shitcoin die ik heb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_qS5hw-dFvZI_3B4kPIFi1VcYc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LpwqYTBbosNclV0G3A18HWK3.jpg?f=user_large

Boormachines incoming!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Loek92 op 14-12-2021 22:32 ]

• JDx
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Yo, dik in de plus ja.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

• GioStyle
Tartarus schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:20:
[...]

Je wordt gehunt. Het is echt.
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/tYBk4kLHPkk/maxresdefault.jpg

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 08-03 13:59
AlterBridge schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:26:
[Afbeelding]

Mijn telefoon liet dit net zien om 22:22. Ik schrok me helemaal rot. Geen geld voor dips nu 😅.. Snel mijn laptop open gedaan en er was niets aan de hand. Zelfs een pumpje! Raar toch?

[Afbeelding]

Nog steeds trouwens. In de aandelen app die je dus als widget kunt installeren.
Haha ja, dat had ik ook, keek even op m'n watch 😂

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09-2025
Moon? lol

Eindelijk lid van de 3 comma club! Wen lambo? Now lambo

[ Voor 76% gewijzigd door ETH2.0 op 14-12-2021 22:33 ]

• Lazyke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Dikke MOEN!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-03 16:38
LarryD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:32:
[...]

Haha ja, dat had ik ook, keek even op m'n watch 😂
Ik voelde me echt even Wojack met zo een rode candle…

• Jackson6
  • Niet online
Trust wallet kapot??

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-02 15:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRqLFxj95rg2SowOecaw-OYa_HU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nhFzbZj0GeEA3s0WdUUFdymK.png?f=fotoalbum_large

Lambo besteld

• roflexx
Nice

• Mooody

Mooody

elmoody

Loek92 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:30:
Iemand enig idee wat er gaande is?😂

Dit zegt mijn wallet opeens.
[Afbeelding]
Okee respectvol hoor, mijn screenshots van vorige maand posten :/

• baba420
  • Laatst online: 30-04 08:01
Ik kreeg net ook een hartaanval door Apple Stocks app. Potverdikkie.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-05 22:12
Mooody schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 22:36:
[...]

Okee respectvol hoor, mijn screenshots van vorige maand posten :/
Dus jíj was dat die laatst met een boormachine bij mij thuis was.
Pagina: 1 ... 185 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!