AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
daarom verkoop ik ook praktisch nooit mijn hodl pot. Iig niet tot we echt fomo en een blowoff gehad hebben. Alleen het leverage traden staat op een laag pitje of met max x3 posities.enomiss schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 02:40:
[Twitter]
Shock supply ratio icm met onderstaand draadje geeft imo aan wat er aan de hand is.
[Twitter]
Orderboeken flinterdun (whales). Smart money staat koud (whales). Veel short posities (retail). Leverage retail shorts geliquideerd, zie de grote rode kaars. Huidig zijwaarts kanaal is om nog meer shorts te verzamelen. Orderboeken blijven dunner worden (whales). Vervolgens is er weinig nodig om al die shorts te liquideren en gaan we heel snel een ATH bereiken. Het goede nieuws is dat er dus geen negatief sentiment is onder smart money, enkel onder retail. Er is geen enkel bearish signaal. Enkel amateur retail wat er een potje van maakt. Logischerwijs weet smart money dit gemakkelijk te gebruiken. Ondertussen vullen ze hun zakken. De eerste vraag is hoe lang duurt dit zijwaarts kanaal nog. De tweede vraag is, kan smart money de prijs nog lager drukken. Als je niet leverage zit maakt het allemaal niet zoveel uit. De prijs kan in theorie nog verder door zakken. Vrij extreem zelfs, maar dat is van korte termijn. Een langdurige bear is onmogelijk met huidige on chain data. Tenzij er opeens andere dynamiek in komt maar dan wordt dat ook weer zichtbaar onchain.
Smart money haalt niet alle Bitcoin van exchanges om de prijs te laten zakken om zichzelf te naaien. Dat is onlogisch, dus dit is gewoon allemaal super bullish. Het ziet er op het oog misschien niet zo uit, maar als je weet hoe het spelletje werkt is de huidige prijs slechts een momentopname die totaal irrelevant is voor partijen die op dit moment niet willen verkopen, maar juist willen bijkopen.
Je moet proberen om Bitcoin niet enkel te zien als een prijs. Dat is het eerste waar iedereen naar kijkt, echter totaal irrelevant tenzij je op dat moment liquide moet zijn. De praktijk is echter als volgt:
Je koopt op moment A en verkoopt op moment B. Dit zijn twee momentopnames en qua tijd die ze in beslag nemen te verwaarlozen. Enkel de prijs op de seconde op moment A en B tellen. Dus je kan zeggen dat 99,9999% van de tijd voor jou niet relevant is. Hoe langer de tijd tussen moment A en B, hoe minder relevant de prijs tussen deze twee momentopnames. Aangezien smart money er voor de zeer lange termijn in zit, is er dus veel tijd beschikbaar tussen hun moment A en B. Dit betekent dat er gespeeld kan worden in deze tijdzone. Dat is waar we nu zitten. Letterlijk een speelzone waarin een hoge prijs niet relevant is voor de grootste A/B machtposities. Daarom dus niet teveel naar de prijs staren, maar kijken wat er werkelijk gebeurt met Bitcoin. De prijs reflecteert niet per se het sentiment. Knoop dit in je oren. Je kan paniekeren tot volgend jaar, echter hoe langer je dat doet, hoe minder sats van die 21 miljoen je zult bezitten.
Als de balansen op de exchanges steeds kleiner worden en de shorts oplopen dan gaat Bitcoin keihard moonen. Daar is weinig voor nodig. Een gigantische wick naar boven krijg je. Dat zijn die 10k kaarsen waar plan B op wacht. En van te voren krijg je geen signaal. Dan ben je te laat. Dan ga je een heleboel sats missen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ga je hodlen of doe je een insta dump straks om 13 uur?Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:16:
Nice, het zakje VOXEL zit alweer in de wallet. Wederom een soepele LaunchPad actie van Binance.
Ljjkt me niet slim om nu te holden met deze bitcoinkoers.keepitfrosty schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:18:
[...]
Ga je hodlen of doe je een insta dump straks om 13 uur?
Normaal gesproken zet ik alles om in BNB altijd zodra sales open gaan.keepitfrosty schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:18:
[...]
Ik ga ff kijken nu naar gebruikersaantallen ingame, wat vids over de game en neem dan een besluit. Als de game potentie heeft HODL ik ze, of ik verkoop en koop later goedkoper terug.
tjah kan, anderzijds als je axie door de beer heen hebt gehodled kwam het ook allemaal goed. Ik ga dumpen en wellicht lager terug kopen moet het nog even zien.roflexx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:22:
[...]
Ljjkt me niet slim om nu te holden met deze bitcoinkoers.
Vriendin dacht daar anders over. Uiteindelijk had ik zowaar overeenstemming over goud/geel achter de keuken, echter bleek die kleur niet mengbaar met de anti-vocht/schimmel/vet-verf die achter een keuken hoortVictor Belli schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:13:
[...]
Gemiste kans voor een Bitcoinlogo-fotobehangetje, verder ziet het er strak uit
Yep, is een OLED. Wou eigenlijk de G1 serie, maar dit was een dermate sterke deal dat ik hem niet kon laten liggenJoosie200 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 00:27:
[...]
Visgraatvloer, Roos approves![]()
En die tv: is het een oled? Kan niet van voren zien hoe dun ie is. Prima doel om je winsten voor te gebruiken. En 12-12-21 blijft nog wel even een historische datum. Makkelijk te onthouden ook. De dag dat Bitcoin de 50k grens opzocht en de dag dat ene Max wk werd
Ik voeg er graag een nieuwe historische datum aan toe waarop BTC een nieuwe ATH opzoekt, dat wel
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Tesla will make some merch buyable with Doge & see how it goes
— Elon Musk (@elonmusk) 14 december 2021
Tesla will make some merch buyable with Doge & see how it goes
— Elon Musk (@elonmusk) 14 december 2021
Ik zie dat ik net te laat ben.
[ Voor 19% gewijzigd door Tartarus op 14-12-2021 11:49 ]
zucht......konden we er nog wel bij hebben....
DOGE pump incoming in 3. 2. 1.anti elppa schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:49:
[...]
zucht......konden we er nog wel bij hebben....
Even zijn site checken en verdomd, dit is wel next level..

Gemaakt uit 1 stuk hout;
Meer gave dingen:
https://woodartvietnam.com/collections
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
druk ff op f5, die was er 20min terug al
Nee geen zin, is niet een munt die ik volg.anti elppa schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:51:
[...]
druk ff op f5, die was er 20min terug al
Cool, een beetje een Horizon Zero Dawn vybe.BTFD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:51:
Mooie van YT, doorklikken totdat je denkt; Hoe ben ik hier nu weer terecht gekomen?
Even zijn site checken en verdomd, dit is wel next level..
[Afbeelding]
Gemaakt uit 1 stuk hout;![]()
Meer gave dingen:
https://woodartvietnam.com/collections
https://opensea.io/seaart
Het is weer een NFT spel. Als ik kijk naar Mbox, Mc, dan staan die beiden lager dan in het begin. Ik denk dat ik ga insta-dump.keepitfrosty schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:18:
[...]
fack! alweer vergeten!Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:16:
Nice, het zakje VOXEL zit alweer in de wallet. Wederom een soepele LaunchPad actie van Binance.
al de 2e keer dat ik weer telaat ben.....
nu pas pauze op me fiat-werk, ach nog max 7 jaar en dan F.I.R.E 👍💪
nothing stops this train
BC laat net weten dat hij denkt dat de komende maanden in het teken staan van verder consolideren en (hopelijk) een lichte stijging. Hij verwacht geen parabolische moves op korte termijn. Daarnaast, zoals ook te zien in zijn laatste video, boort hij het idee aan van 2021 zien als een 'sideways year' tussen 30k en 60k. Op zich een grappige invalshoek omdat we ten opzichte van de parabolische moves in 1Q21 niets spectaculairs meer hebben gezien.
Mijn eigen tactiek verandert vooralsnog niet, grotendeels omdat mijn alts nog vrij sterk zijn. Een langere periode sideways zal voor mij verder ook niet slecht uitpakken omdat ik in launchpad projecten zit die het goed doen als BTC niet capituleert.
Wel ben ik bedachtzaam voor een behoorlijke tik op equity markten aan het einde van het jaar, ingeleid door Evergrande FUD en monetaire onzekerheden.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
was mbox niet naar 10 dollar gegaan na de listing? En nog niet zolang geleden gepampt naar 15 dollar? Inmiddels met de huidige markt weer wat gezakt maar ik meen dat mbox het juist heel goed heeft gedaan na de binance listing.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:05:
[...]
Het is weer een NFT spel. Als ik kijk naar Mbox, Mc, dan staan die beiden lager dan in het begin. Ik denk dat ik ga insta-dump.
MC is een launchpool token dus niet echt te vergelijken en niet een NFT spel
Sinds iemand van ons groepje het vergeten is houden we elkaar altijd ff op de hoogte en zo gingen er vanmorgen om 7 uur de eerste apps alweer rond zodra "committing" mogelijk was.Kol Nedra schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:07:
[...]
fack! alweer vergeten!
Dat had ik met TKO (Toko Crypto) wat een leuk bedrag was.Kol Nedra schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:07:
[...]
fack! alweer vergeten!
Deze keer heb ik tig reminders ingesteld
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 14-12-2021 12:19 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Haha ik heb er 0,01roflexx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:02:
3,98 voxel wow
Haha ik heb er
oh wait, niet slim om zulke dingen hier te melden.... Dan maar zo:
Meh, ik heb er 0.1, dat klinkt veel relaxter
56 hier, vaak direct dumpen en weer in BNB zetten, zo stapel je weer meer coins voor de volgende launchpad.
[ Voor 23% gewijzigd door solidslayer op 14-12-2021 12:20 ]
Je hebt gelijk ouwe reus.Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:17:
[...]
Haha ik heb er 0,01
oh wait, niet slim om zulke dingen hier te melden.... Dan maar zo:
Meh, ik heb er 0.1, dat klinkt veel relaxter.
Ouwe reus, dat klinkt redelijk accuraat
Hmm, nu twijfel ik ook. Hodlen/aankijken. Als het een offer is that I can't refure doe ik gelijk sellen, als ik het meevalt dan wacht ik wel tot een pumpkeepitfrosty schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:11:
[...]
was mbox niet naar 10 dollar gegaan na de listing? En nog niet zolang geleden gepampt naar 15 dollar? Inmiddels met de huidige markt weer wat gezakt maar ik meen dat mbox het juist heel goed heeft gedaan na de binance listing.
MC is een launchpool token dus niet echt te vergelijken en niet een NFT spel
Kan ik dit ergens vinden of me ergens voor aanmelden?
Ziet er wel cool uit eerlijk gezegdNgangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:52:
Voor diegenen die Voxies in actie willen zien?
[YouTube: Voxie Tactics - Gameplay (Voxies)]
Helaas moet ik het met je eens zijn, een hoop elementen van verschillende games op een overzichtelijke manier op 1 scherm om ff snel een pot te kunnen spelen.
Mijn verkoopdrang is minder, ff kijken hoe hoog het start.
[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 14-12-2021 12:56 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hoe dan, bij mij sprong die meteen op $2,30 haha. Hoe was je zo snel.twit schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:01:
Zo. Nice. Verkoop proces tov de vorige Launchpad weer wat verder weten te opmaliseren zo lijkt het. Verkocht voor $4.01 per stuk. Not bad
Vorige keer ook serieus geld (categorie paar keer boodschappen) laten liggen door verkooprpijs 60% lager dan de eerste 10-15 sec. Dit keer wat langer in verdiept en gebruik gemaakt van het feit dat een limit order altijd tegen hoogste prijs wordt uitgevoerd. (Maar misschien was het gewoon timing/ snel internet, dunno).HollovVpo1nt schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:01:
[...]
Hoe dan, bij mij sprong die meteen op $2,30 haha. Hoe was je zo snel.
Edit: en snel is relatief. Ik had die 6,95 wel willen hebben. Vergeet ook niet dat er genoeg mensen zijn die deze muntjets eerst een maand staken en het zou niet voor het eerst zijn dat er nog een pumpje komt de komende tijd. Ik heb ze verkocht maar dat is zeker niet per definitie de beste beslissing.
[ Voor 22% gewijzigd door twit op 14-12-2021 13:05 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Tot nu toe nog niet, de instappers van maandagavond hebben goede zaken gedaan tot dusverTaro schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:18:
SOL ga ik proberen op te pakken tussen 134-138 als het zo ver komt:
[Afbeelding]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Weet jij toevallig hoeveel BNB je terug kreeg van je 1 BNB inleg? Ik weet niet meer hoeveel ik in de pad had gestopt en wat dus echt mn netto return isPelox schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:02:
[Afbeelding]
1 bnb ingezet dus. Dat durf ik nog wel te delen.
Ah nevermind dat kun je op Launchpad site terug vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door twit op 14-12-2021 13:10 ]
0,2 USDT is de prijs waarvoor je ze hebt gekocht.twit schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:10:
[...]
Weet jij toevallig hoeveel BNB je terug kreeg van je 1 BNB inleg? Ik weet niet meer hoeveel ik in de pad had gestopt en wat dus echt mn netto return is
Heb een zwikkie verkocht voor 2.5, inleg en winst er uit, de rest lekker HODLen.
roflexx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:06:
Hmm matig voxel. Verkocht op 2,50
Verkocht met een factor 12,5x vind je matig?
Of is het omdat je er te weinig had?
Wel even je kop in het zand steken als je de BNB koers er naast legt
[ Voor 25% gewijzigd door oNo op 14-12-2021 13:14 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nog gekker is dat mensen blijkbaar Tesla merchandise willen kopenJumpman schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:15:
Musk één Tweet, Doge van $0,16 naar $0,21 met een market cap van $27,756,119,928. Gekke wereld.
Dat kan je precies zien in het lauchpad overzicht.twit schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:10:
[...]
Weet jij toevallig hoeveel BNB je terug kreeg van je 1 BNB inleg? Ik weet niet meer hoeveel ik in de pad had gestopt en wat dus echt mn netto return is
Zero.
Verwijderd
Boeit niet en waarschijnlijk evenveel potentie als al die andere "games".roflexx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:19:
Zit er een beetje potentie in die game of heeft niemand dat uitgezocht haha.
Je had zo'n bs spel met planeten minen waar je gereedschap kon kopen ofzo. Zou het ook echt helemaal worden.
Als je naar axie infinity kijkt kan het wel zeker boeien.Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:20:
[...]
Boeit niet en waarschijnlijk evenveel potentie als al die andere "games".
Je had zo'n bs spel met planeten minen waar je gereedschap kon kopen ofzo. Zou het ook echt helemaal worden.
Klopt, @Glenn Hoddle had dit een paar dagen geleden gecommuniceerdTaro schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:13:
Ik heb ineens Songbird in de Binance wallet staan, betreft een XRP airdrop van een tijd geleden.
Ff terugscrollen, dan staat er een video.roflexx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:19:
Zit er een beetje potentie in die game of heeft niemand dat uitgezocht haha.
Ik heb wat zitten spelen en ja, het heeft zeker potentie. Is al veel verder "af" als veel andere nft games welke momenteel als paddestoelen uit de grond schieten.
Nee, natuurlijk niet HODL broeders
Bitcoin - A weapon of mass disruption
En, wat is je conclusie?Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 11:22:
[...]
Normaal gesproken zet ik alles om in BNB altijd zodra sales open gaan.
Ik ga ff kijken nu naar gebruikersaantallen ingame, wat vids over de game en neem dan een besluit. Als de game potentie heeft HODL ik ze, of ik verkoop en koop later goedkoper terug.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Hoe zet je die om? Ik moest eerst 10 kopen en dan kon ik pas sellen. Is er hier een truc voor dat je toch die wat je hebt kunt verkopen? Per geluk lager aangekocht en hoger verkocht.Pelox schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:02:
[Afbeelding]
1 bnb ingezet dus. Dat durf ik nog wel te delen.
Voorlopige voorzichtige conclusie is dat het potentie heeft. Scaling is leuk, fast gameplay, blox-looks is erg populair momenteel. Als ze de juiste ingame purchasing weten te koppelen aan de juiste tokens, kan dit best eens gaan groeien.
Mooie post. retail investors samengevat:enomiss schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 02:40:
[Twitter]
Shock supply ratio icm met onderstaand draadje geeft imo aan wat er aan de hand is.
[Twitter]
Orderboeken flinterdun (whales). Smart money staat koud (whales). Veel short posities (retail). Leverage retail shorts geliquideerd, zie de grote rode kaars. Huidig zijwaarts kanaal is om nog meer shorts te verzamelen. Orderboeken blijven dunner worden (whales). Vervolgens is er weinig nodig om al die shorts te liquideren en gaan we heel snel een ATH bereiken. Het goede nieuws is dat er dus geen negatief sentiment is onder smart money, enkel onder retail. Er is geen enkel bearish signaal. Enkel amateur retail wat er een potje van maakt. Logischerwijs weet smart money dit gemakkelijk te gebruiken. Ondertussen vullen ze hun zakken. De eerste vraag is hoe lang duurt dit zijwaarts kanaal nog. De tweede vraag is, kan smart money de prijs nog lager drukken. Als je niet leverage zit maakt het allemaal niet zoveel uit. De prijs kan in theorie nog verder door zakken. Vrij extreem zelfs, maar dat is van korte termijn. Een langdurige bear is onmogelijk met huidige on chain data. Tenzij er opeens andere dynamiek in komt maar dan wordt dat ook weer zichtbaar onchain.
Smart money haalt niet alle Bitcoin van exchanges om de prijs te laten zakken om zichzelf te naaien. Dat is onlogisch, dus dit is gewoon allemaal super bullish. Het ziet er op het oog misschien niet zo uit, maar als je weet hoe het spelletje werkt is de huidige prijs slechts een momentopname die totaal irrelevant is voor partijen die op dit moment niet willen verkopen, maar juist willen bijkopen.
Je moet proberen om Bitcoin niet enkel te zien als een prijs. Dat is het eerste waar iedereen naar kijkt, echter totaal irrelevant tenzij je op dat moment liquide moet zijn. De praktijk is echter als volgt:
Je koopt op moment A en verkoopt op moment B. Dit zijn twee momentopnames en qua tijd die ze in beslag nemen te verwaarlozen. Enkel de prijs op de seconde op moment A en B tellen. Dus je kan zeggen dat 99,9999% van de tijd voor jou niet relevant is. Hoe langer de tijd tussen moment A en B, hoe minder relevant de prijs tussen deze twee momentopnames. Aangezien smart money er voor de zeer lange termijn in zit, is er dus veel tijd beschikbaar tussen hun moment A en B. Dit betekent dat er gespeeld kan worden in deze tijdzone. Dat is waar we nu zitten. Letterlijk een speelzone waarin een hoge prijs niet relevant is voor de grootste A/B machtposities. Daarom dus niet teveel naar de prijs staren, maar kijken wat er werkelijk gebeurt met Bitcoin. De prijs reflecteert niet per se het sentiment. Knoop dit in je oren. Je kan paniekeren tot volgend jaar, echter hoe langer je dat doet, hoe minder sats van die 21 miljoen je zult bezitten.
Als de balansen op de exchanges steeds kleiner worden en de shorts oplopen dan gaat Bitcoin keihard moonen. Daar is weinig voor nodig. Een gigantische wick naar boven krijg je. Dat zijn die 10k kaarsen waar plan B op wacht. En van te voren krijg je geen signaal. Dan ben je te laat. Dan ga je een heleboel sats missen.
Klopt. Ik heb daarvan een keer een analyse gedaan:twit schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:03:
[...]
Vorige keer ook serieus geld (categorie paar keer boodschappen) laten liggen door verkooprpijs 60% lager dan de eerste 10-15 sec. Dit keer wat langer in verdiept en gebruik gemaakt van het feit dat een limit order altijd tegen hoogste prijs wordt uitgevoerd. (Maar misschien was het gewoon timing/ snel internet, dunno).
Edit: en snel is relatief. Ik had die 6,95 wel willen hebben. Vergeet ook niet dat er genoeg mensen zijn die deze muntjets eerst een maand staken en het zou niet voor het eerst zijn dat er nog een pumpje komt de komende tijd. Ik heb ze verkocht maar dat is zeker niet per definitie de beste beslissing.
https://gathering.tweaker...message/68988962#68988962
Meteen dumpen levert bij Launchpad het meeste op, maar je hebt gemiddeld tot een dag of twee voor een mooie opbrengst. Daar komt er na een maandje nog een high, en heel zeldzaam weer eentje na een halfjaar.
Ik denk dat ik hodl. Die paar euro kan ik wel missen
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Wat is een tijd geleden? Ik hodl toch ook al even xrp en ik heb het nietTaro schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 12:13:
Ik heb ineens Songbird in de Binance wallet staan, betreft een XRP airdrop van een tijd geleden.
Mwah, hij kan het zelfde met de stonks van TSLA doen. En hij doet het ook nog.Jumpman schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:15:
Musk één Tweet, Doge van $0,16 naar $0,21 met een market cap van $27,756,119,928. Gekke wereld.
De conclusie die je zou moeten trekken is dat 'market cap' een behoorlijk nikszeggende term is - zeker als grote delen van het beschikbaar volume uberhaupt niet verhandelbaar (meer) zijn (bijv. door wallets die verloren zijn geraakt).
Nice. Ik ga all-in!Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:37:
[...]
Voorlopige voorzichtige conclusie is dat het potentie heeft. Scaling is leuk, fast gameplay, blox-looks is erg populair momenteel. Als ze de juiste ingame purchasing weten te koppelen aan de juiste tokens, kan dit best eens gaan groeien.
Geintje
Maar ik ga er dan wel even naar kijken. Binnenkort komt er weer vieze ponzi fiat binnen en dat zoekt een warm nest met potentieel
Ik zit nog te wachten op die Flare tokens, waarvan de airdrop al eerder was aangekondigd. Of heb ik toen ter tijd voor niks die zak XRP aangeschaft?wimpie007 schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:38:
[...]
Wat is een tijd geleden? Ik hodl toch ook al even xrp en ik heb het niet
Songbird is flare he hahaRay_ schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:46:
[...]
Ik zit nog te wachten op die Flare tokens, waarvan de airdrop al eerder was aangekondigd. Of heb ik toen ter tijd voor niks die zak XRP aangeschaft?
Volgens mij niet. Flare is hun mainnet, Songbird is hun canary network. Zoals Kusama en Polkadot.
Anyway: lees net dat het idee is dat die FLR tokens pas komen als Songbird een beetje werkt. Zal nog wel even duren dus.
Dat lees je verkeerd.cooLopke schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:34:
[...]
Hoe zet je die om? Ik moest eerst 10 kopen en dan kon ik pas sellen. Is er hier een truc voor dat je toch die wat je hebt kunt verkopen? Per geluk lager aangekocht en hoger verkocht.
Je moet voor minimaal $10 aan BNB kopen. Transacties lager dan €10 of $10 is niet mogelijk op Binance.
Hmm, klopt toch niet volledig wat je zegt. Als ik op sell drukte kwam er een melding. Je hebt minstens 10 voxel nodig. Bij mijn weten zijn 10 voxel op dat moment sowieso >10€, want de prijs was 2,5$/voxelTartarus schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:51:
[...]
Dat lees je verkeerd.
Je moet voor minimaal $10 aan BNB kopen. Transacties lager dan €10 of $10 is niet mogelijk op Binance.
Mooie grappenmakers trouwens. Als we die vogels eerder gehad hadden dan hadden we ook meegedaan aan de airdrop voor ExFi
( niet dat ik er überhaupt nog iets van snap, airdrop op een airdrop van een airdrop
[ Voor 63% gewijzigd door Skrunsies op 14-12-2021 14:04 ]
UberLurker Departement #GG.
Nope (maar heb ook geen XRP).Skrunsies schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:00:
Zijn er al mensen bij crypto.com die de zingende vogels hebben ?
Songbird wordt gebruikt voor het “canary” (test) network van flare.Ray_ schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:46:
[...]
Ik zit nog te wachten op die Flare tokens, waarvan de airdrop al eerder was aangekondigd. Of heb ik toen ter tijd voor niks die zak XRP aangeschaft?
Volgens mij worden d erogene de flare tokens voorlopig nog niet gedistribueerd.
Edit: dat wist je al zo te zien
[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 14-12-2021 14:16 ]
Erogene? Jouw autocorrect AI is lekker bezig.elektriekert schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:13:
[...]
Songbird wordt gebruikt voor het “canary” (test) network van flare.
Volgens mij worden d erogene voorlopig nog niet gedistribueerd.
Ik snap al een paar pagina's totaal niet waar jullie het over hebben. Zingende vogels? Voxels? Ik HODL wat shitcoins en voel me oud.
[ Voor 17% gewijzigd door Blaim op 14-12-2021 14:15 ]
Waar het hart van vol is….Blaim schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 14:14:
[...]
Erogene? Jouw autocorrect AI is lekker bezig.
Ik snap al een paar pagina's totaal niet waar jullie het over hebben. Zingende vogels? Voxels? Ik HODL wat shitcoins en voel me oud.
Loopt het toetsenboord van over...
[ Voor 46% gewijzigd door keepitfrosty op 14-12-2021 14:42 ]
nog steeds 0,749999 ETH te veel
Oh dat.cooLopke schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 13:59:
[...]
Hmm, klopt toch niet volledig wat je zegt. Als ik op sell drukte kwam er een melding. Je hebt minstens 10 voxel nodig. Bij mijn weten zijn 10 voxel op dat moment sowieso >10€, want de prijs was 2,5$/voxel
Ja, ik dacht dat dat je het over BNB had.
Klopt. Er is een minimum aan fiat en een minimum aan tokens dat je moet verhandelen per transactie.
Vond eigenlijk dat ze de dip heel goed aan het sellen waren...
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Aan de andere kant denk ik, ik weet niet eens wat de intrinsieke waarde van cryptomunten zijn xD
Goed teken
PS5
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Hoezo vind hij dit lekker?kernie schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:06:
We zullen nu toch wel echt de dip hebben bereikt denk ik, de 1e collega kwam al "gaat lekker met je crypto's he?".
Goed teken
Daacuso schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:08:
Benieuwd of Mooody al zijn bag Sand heeft gekocht. Die wachtte op een mooi instapmoment.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
ik snap er echt niks van, ik bedoel je kan vragen wat je wilt he, maar welke josti gaat in godsnaam 75 eth voor zoiets betalen. Welke josti denkt dat mensen dat willen betalen. Die hele NFT zooi geven mij echt het gevoel als of ik 100 jaar in coma gelegen heb.
Iets met een boormachine..Mighty schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:09:
Laat die dip nog maar even aanhouden tot 2 januari. Dat is beter voor mijn belastingaangifte.
Wie gaat er nou 45K voor een bitcoin betalen 🤣
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 14-12-2021 15:17 ]
https://opensea.io/seaart
Ik hoop met je mee maar waarom zou hij nu terugkomen op zijn besluit? BTC is nog net zo slecht voor het milieu als een paar maanden terug. Dit was o.a. de reden om er mee te stoppen.enomiss schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:16:
Ik heb het gevoel dat Elon elk moment tussen nu en kerst aankondigt dat Tesla betalingen met Bitcoin worden hervat. Doge voor merchandise is het voorproefje. Wellicht gebruikt hij Doge wel om indirecte signalen af te geven voor Bitcoin. Overigens is er niets mis mee om een meme coin voor merch te hebben, en Bitcoin voor het echte product. Beetje zoals knuffels verzamelen bij de Lidl.
De belastingdienst is een georganiseerde boormachine syndicaat, met de gehele macht van de Staat achter zich.
Daar begin je weinig tegen.
Het ging erom dat er ook meer inzicht zou zijn wat de impact zou zijn en waar de stroom vandaan zou komen. Er is in de tussentijd sowieso wel een aardige shift geweest van miningersEgeau schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:20:
[...]
Ik hoop met je mee maar waarom zou hij nu terugkomen op zijn besluit? BTC is nog net zo slecht voor het milieu als een paar maanden terug. Dit was o.a. de reden om er mee te stoppen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/kJy5JT31BUNAo4h9bU0KLjuW.jpg?f=fotoalbum_large)