[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 183 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.911 views

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:15
Taro schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:32:
@Mr.P!nk Zie je op https://www.binance.com/en/my/settings/profile wel staan dat je verified bent? Ik heb al die andere mails wel gehad, maar deze (nog) niet.
Yes, elke keer gecheckt als ik een mail kreeg en staat nog steeds op verified.. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJY9ksxOwgpL7ZWrxp53EDr9bKE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HDUuVmYXHgcnVpsm4RMxcniE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0VmEra3oALOc6hZZWXyES82UQ28=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kw1XCOTTn8UJmfdYKBxTj0ff.jpg?f=fotoalbum_large

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:28
Luuk schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:34:
[...]

Die zelfbenoemde guru's beweren wel meer. Ik ben het verdienmodel van de madelonnetjes en poppes van deze wereld al lang beu.
Ja daar kijk ik al tijden niet meer naar. Je hebt ze ook nog een graadje erger zoals deze clown:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-8VC3anxCqvRW5R3LEIE_51NN6A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/17HreBGOgsl8kpxcW39qYOSO.png?f=user_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Mr.P!nk Maar kan je nog wel meer doen dan alleen withdrawen? Ik zou toch even contact via chat opnemen voor de zekerheid.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Alts lopen toch een partijtje leeg man. In dit soort tijden ben je toch blij enigsinds “veilig” te zitten.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Zo ik ben eruit. Ik heb een plan. Als nou alles wat ik heb vanaf hier 4x omhoog gaat, kan ik ook beginnen met afromen en winst pakken _O-

UberLurker Departement #GG.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:56
Gaat weer top zo op de maandag!

• Tominatie
  • Niet online
Skrunsies schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:43:
Zo ik ben eruit. Ik heb een plan. Als nou alles wat ik heb vanaf hier 4x omhoog gaat, kan ik ook beginnen met afromen en winst pakken _O-
Ah gezellig man! Zien we jou hier de komende 10 jaar nog :Y) :9B

• Skrunsies
  • Niet online
Tominatie schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:45:
[...]

Ah gezellig man! Zien we jou hier de komende 10 jaar nog :Y) :9B
Ahhhh dat is lief!

:(:) <3 :9B *O*

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 21:15
Taro schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:43:
@Mr.P!nk Maar kan je nog wel meer doen dan alleen withdrawen? Ik zou toch even contact via chat opnemen voor de zekerheid.
Ben ik inmiddels mee bezig, wel vreemd want ik kan alles nog gewoon. Keep you posted.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:24

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Op naar de 6 cent (voor een dag of 2 natuurlijk) en daarna weer lekker pampen *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y71gzoUCrBGclmT4_lT9k62Q-FQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZI4cqnrVyakMu0KsvBq1GlDm.gif?f=user_large

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:33
Skrunsies schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:43:
heb JUIST wat bijgekocht :z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WHRs6Xcjc9CNEpS6TERRms64skI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mdRA8rHPJr1rJiINf2NEt7Jt.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door Kol Nedra op 13-12-2021 21:47 ]

nothing stops this train

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
ytr81 schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:36:
[...]

Ja daar kijk ik al tijden niet meer naar. Je hebt ze ook nog een graadje erger zoals deze clown:

[Afbeelding]
Haha dit soort gasten zijn echt de aids van internet. Over 10 jaar kijken we in ieder gavel over twee dingen schaterlachend terug, de YouTube thumbnails en die kapsels zoals die can Elon musk.(hoewel die al een tijdje rond gaan)

Oh en natuurlijk safemoon B)

• Skrunsies
  • Niet online
Kak!

Is het alweer zover ? Dan doe ik weer mee. Dit is de bodem?
:9

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukkig, daar is die van mij ook :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgobyk7_LOxmXqhVWPtN__jRb0Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zcpwyPmDd6MQIqln0gUiwkOa.jpg?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:00

knakworst

Get more sats!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3zepijBgYXSsU7cXW1tUWyg3p1c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44GVeEZdV4Q9yNr5l3cMcEAK.jpg?f=fotoalbum_large

Ga niets verkopen, zelfs mijn alts niet :)

[ Voor 40% gewijzigd door Xqlus1ve op 13-12-2021 21:50 ]

• Tominatie
  • Niet online
✨If you bought the dip, you aren't a real Bitcoiner.

Bitcoiners don't have cash lying around.✨

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 16:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6nAz9Ugp3uTKtEwjULEfV4lpak=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ollnQQcEN82UTvyXeNTj4zVy.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Skrunsies
  • Niet online
When blow of top, when alt season :?

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:09
Goedkoop kerstinkopen doen :)

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Mr.P!nk schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:28:
Binance blijft bezig, mensen deze ook ontvangen? [Afbeelding]
Heb ik een uur geleden ook ontvangen. Omdat ik nooit de volledige verificatieprocedure heb doorlopen.

Gelukkig is withdrawen nog mogelijk, dus funds zijn nog steeds safu :+

Dat zit wel Schnorr.

• Kol Nedra
SHIB!!

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gtTxItnwBSOPDcKKZj2pMdr8JJA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/MKODTYRvsfzLd8neCes5GYwE.jpg?f=user_large

<Opmerking over dat ik dat weet, maar dat ze mij dan niet die mail moeten sturen>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wznMuhVPh0w-xbS9_G89pGVAcqU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ILbIqXO48hQRC4nPaJE0m20G.jpg?f=user_large

Verwijderd

Skrunsies schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:56:
Alt season is ook over,
Wat heb jij dan de afgelopen drie, vier maanden gedaan? Iedereen heeft bakken geld verdient aan allerlei buttcoins.

Verwijderd

Benieuwd of er een tijd gaat komen dat btc helemaal niet meer stijgt of daalt, maar alleen corrigeert op de inflatie. En dan alleen geld verdienen op de alts.

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:11:
[...]

Alt season is ook over,
Wat heb jij dan de afgelopen drie, vier maanden gedaan? Iedereen heeft bakken geld verdient aan allerlei buttcoins.
-O-

Euhm HODL gedaan :?

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
Taro schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:06:
8)7
[Afbeelding]

<Opmerking over dat ik dat weet, maar dat ze mij dan niet die mail moeten sturen>

[Afbeelding]
Ik heb dus geen gentle reminder gehad.
Zouden ze dan toch ergens een filtertje hebben draaien op wanneer iemand zich heeft geverifieerd of aangemeld bij Binance?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
Tartarus schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:17:
[...]

Zouden ze dan toch ergens een filtertje hebben draaien op wanneer iemand zich heeft geverifieerd of aangemeld bij Binance?
Hier ook niks? Misschien alleen de gasten met dikke btc stacks die ze will bewegen te traden? :+

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Skrunsies schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:56:
Ja

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
Tartarus schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:17:
[...]

Stond daar toch ergens: improved kyc, dus misschien is er een verjaring van je verificatie van vroeger?

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-12 18:01
Bloedbad....

• roflexx
Valt mee

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:56
Crypto be like. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/746ZKz6skQwbKgSUsoG8ca65Nzo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FzUgHz3MJBuSH5VfAAUMOKGO.jpg?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 13-12-2021 22:39 ]

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:22
Geldt die uitspraak ook voor crypto ja? Vind crypto niks voor hem eigenlijk.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Luuk schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:34:
[...]

Die zelfbenoemde guru's beweren wel meer. Ik ben het verdienmodel van de madelonnetjes en poppes van deze wereld al lang beu.
Ik krijg al jeuk als ik die thumbnails van dat soort gasten zien. Kansloos

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:44
Het Fantoom schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:45:
[...]

Geldt die uitspraak ook voor crypto ja? Vind crypto niks voor hem eigenlijk.
Nope, zeker niet. Uit de school van Benjamin Graham.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

• Tominatie
  • Niet online
8)7
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Haha wtf. Dit lijkt bijna op een scammer die je benaderd via telegram met zijn “sir”. 😂

Lekker handig, je zou denken dat je heel makkelijk kan filteren tussen non-verified en verified users bij binance.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-12 23:25
Ah, even kijken hoe het hier gaa...

Meh, nevermind :P toch druk met andere dingen hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LQ6ZoWc0WDb6TduqR3ydWdkxgoQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g0Ws68Bc9C4jTjEs1YqETOsQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afgelopen weekend voor de race de tv opgehangen. En ja dit is ontopic, want van de muur tot de vloer tot de tv zelf; allemaal betaald met crypto winst. Verkocht toen het nog 20% hoger stond dan nu, maanden geleden >:)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Jurgen93
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 03-11-2023
Richh schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:08:

[Afbeelding]

Afgelopen weekend voor de race de tv opgehangen. En ja dit is ontopic, want van de muur tot de vloer tot de tv zelf; allemaal betaald met crypto winst. Verkocht toen het nog 20% hoger stond dan nu, maanden geleden >:)
Ziet er strak uit!! Doe je goed! 😊👌🏻

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:12

[Afbeelding]

Gemiste kans voor een Bitcoinlogo-fotobehangetje, verder ziet het er strak uit d:)b

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4VICOEQ3iGSPe8kwDevD2bG6PI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cHFTRis37GIIPX7k5P4MkDC6.jpg?f=user_large

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23:12
Rode zooltjes, kan nooit lang goed gaan

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:55
Victor Belli schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:16:
[...]

Rode zooltjes, kan nooit lang goed gaan
Het zijn geen rode zooltjes. Het zijn platgetrapte rode kaarsen.

Verwijderd

De meesten zitten in crypto voor de centen, die willen hun fiat ver honderd voudigen. Dat gaat niet meer met btc. Die dat nu inzien zullen uitstappen, of hopelijk in crypto blijven maar dan bij een alt

Het zou mij eigenlijk niet verbazen als BTC een flatliner plus inflatie wordt. Een soort van stablecoin. Maar goed, dat kan nu gebeuren, of over enkele maanden,jaren, etc

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-12 07:58
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:26:
De meesten zitten in crypto voor de centen, die willen hun fiat ver honderd voudigen. Dat gaat niet meer met btc. Die dat nu inzien zullen uitstappen, of hopelijk in crypto blijven maar dan bij een alt

Het zou mij eigenlijk niet verbazen als BTC een flatliner plus inflatie wordt. Een soort van stablecoin. Maar goed, dat kan nu gebeuren, of over enkele maanden,jaren, etc
Bitcoin gaat de functie van goud verder en verder naar zich toe trekken. Uiteindelijk zal het een soort van flatline + inflatie worden, maar dat we die flatline nu bereikt hebben lijkt mij sterk.

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:00

[Afbeelding]

Aah visgraat....... iedere dag de bodem voor jou vanaf nu.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-12 23:25
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2021 @ 23:26:

Misschien dat jij zo denkt maar dat is natuurlijk niet hoe het echt zit.
Met die denkwijze zou niemand bijvoorbeeld aandelen bezitten.

Iedere asset (of dat nou stonks, edelmetaal of Bitcoin of shitcoins zijn) kent zijn eigen risk/reward verhouding. Met zijn eigen investeringsperiode, met een eigen toekomstbeeld.

Dat Bitcoin de komende 2 jaar niet x10 gaat doen, dat verwacht ik ook niet. Tegelijkertijd denk ik niet dat Bitcoin ooit nog onder de 10k gaat komen, om even een random bedrag te prikken. Terwijl een random shitcoin maar zo gerugpulled of finaal rekt kan gaan. Hell, een x100 is natuurlijk to-taal ondenkbaar zonder een Bitcoin die ook omhoog gaat.

Want die 'meesten' die met bedragen in de waarde klasse 'senseo apparaat' tot 'koelvries combinatie', slaan qua daadwerkelijke prijsactie geen deuk in een pak boter. Zolang het grote geld voornamelijk tegen Bitcoin handelt (zie hiervoor trading volume) zal dat altijd bepalend zijn en blijven.

Zolang de echt grote vermogens (de Tim Cooks van deze wereld bijvoorbeeld) in een mogelijke periode van zeer sterke inflatie maar begrijpen dat Bitcoin als flatliner de inflatie kan wegebben, is er nog zeer, zeer veel ruimte omhoog overigens.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[Afbeelding]

Visgraatvloer, Roos approves ;)

En die tv: is het een oled? Kan niet van voren zien hoe dun ie is. Prima doel om je winsten voor te gebruiken. En 12-12-21 blijft nog wel even een historische datum. Makkelijk te onthouden ook. De dag dat Bitcoin de 50k grens opzocht en de dag dat ene Max wk werd :)F

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xJNpAaUACKh1AaKBylRmBl5pEmk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JkxKRG02Vd3sJfeAaBs4fwKb.jpg?f=user_large

• Joosie200
  • Niet online
Blijft mooi om te zien dat Bitcoin de 47k weer aantikt O-)

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 03:36
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FvLQCfba42KFsq6Giu5AuOLDm70=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z5Z8AwwjUNsFxCuHbsKXTKPn.jpg?f=fotoalbum_large

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Voor de liefhebbers:
Onderzoek: 1,6 miljoen beleggers in cryptomunten in Nederland
En voor de Bruna boys:

Verder blijkt dat het niet alleen tieners en twintigers zijn die cryptomunten bezitten, want ook dertigers en veertigers zijn er veel mee bezig. Mannen beleggen het vaakst in digitale munten, maar vrouwen zijn met een opmars bezig. Van de mensen die dit jaar zijn ingestapt is 42 procent vrouw. Daarnaast speelt opleiding een rol want lager opgeleiden zijn relatief minder vaak actief met crypto’s, aldus de onderzoekers. ;)

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024

Shock supply ratio icm met onderstaand draadje geeft imo aan wat er aan de hand is.

Orderboeken flinterdun (whales). Smart money staat koud (whales). Veel short posities (retail). Leverage retail shorts lopen op, zie de grote rode kaars. Huidig zijwaarts kanaal is om nog meer shorts te verzamelen. Orderboeken blijven dunner worden (whales). Vervolgens is er weinig nodig om al die shorts te liquideren en gaan we heel snel een ATH bereiken. Het goede nieuws is dat er dus geen negatief sentiment is onder smart money, enkel onder retail. Er is geen enkel bearish signaal. Enkel amateur retail wat er een potje van maakt. Logischerwijs weet smart money dit gemakkelijk te gebruiken. Ondertussen vullen ze hun zakken. De eerste vraag is hoe lang duurt dit zijwaarts kanaal nog. De tweede vraag is, kan smart money de prijs nog lager drukken. Als je niet leverage zit maakt het allemaal niet zoveel uit. De prijs kan in theorie nog verder door zakken. Vrij extreem zelfs, maar dat is van korte termijn. Een langdurige bear is onmogelijk met huidige on chain data. Tenzij er opeens andere dynamiek in komt maar dan wordt dat ook weer zichtbaar onchain.

Smart money haalt niet alle Bitcoin van exchanges om de prijs te laten zakken om zichzelf te naaien. Dat is onlogisch, dus dit is gewoon allemaal super bullish. Het ziet er op het oog misschien niet zo uit, maar als je weet hoe het spelletje werkt is de huidige prijs slechts een momentopname die totaal irrelevant is voor partijen die op dit moment niet willen verkopen, maar juist willen bijkopen.

Je moet proberen om Bitcoin niet enkel te zien als een prijs. Dat is het eerste waar iedereen naar kijkt, echter totaal irrelevant tenzij je op dat moment liquide moet zijn. De praktijk is echter als volgt:

Je koopt op moment A en verkoopt op moment B. Dit zijn twee momentopnames en qua tijd die ze in beslag nemen te verwaarlozen. Enkel de prijs op de seconde op moment A en B tellen. Dus je kan zeggen dat 99,9999% van de tijd voor jou niet relevant is. Hoe langer de tijd tussen moment A en B, hoe minder relevant de prijs tussen deze twee momentopnames. Aangezien smart money er voor de zeer lange termijn in zit, is er dus veel tijd beschikbaar tussen hun moment A en B. Dit betekent dat er gespeeld kan worden in deze tijdzone. Dat is waar we nu zitten. Letterlijk een speelzone waarin een hoge prijs niet relevant is voor de grootste A/B machtposities. Daarom dus niet teveel naar de prijs staren, maar kijken wat er werkelijk gebeurt met Bitcoin. De prijs reflecteert niet per se het sentiment. Knoop dit in je oren. Je kan paniekeren tot volgend jaar, echter hoe langer je dat doet, hoe minder sats van die 21 miljoen je zult bezitten.

Als de balansen op de exchanges steeds kleiner worden en de shorts oplopen dan gaat Bitcoin keihard moonen. Daar is weinig voor nodig. Een gigantische wick naar boven krijg je. Dat zijn die 10k kaarsen waar plan B op wacht. En van te voren krijg je geen signaal. Dan ben je te laat. Dan ga je een heleboel sats missen.

[ Voor 37% gewijzigd door enomiss op 14-12-2021 13:45 ]

https://opensea.io/seaart

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:19

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Tja als ik nog cash had dan zou ik ook wel weer bijkopen. Dus ik heb het andere whale spelletje gespeeld: een exchange account leeg getrokken. Alles lekker schaars >:)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-12 21:58
Interessant draadje op twitter over een mogelijk scenario:
https://twitter.com/Crypt.../1470579232942268419?s=20

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mwah valt eigenlijk wel mee. Nog geen beer gezien. :)

Verwijderd

Jazsie schreef op maandag 13 december 2021 @ 16:31:
[...]

Ik ging nat op AxeDAO... rug pull na 2 weken.

Maar zit nog in 11 andere die hopelijk nog lang genoeg blijven.

Porftolio waarde is wel enorm gezakt, waarbij ik een week geleden nog op 500% zat zit ik nu momenteel op 90%....

Maar ach 90% "rendement" op een maand tijd is iets waar ik ook niet over klaag :).

Als we de cijfers mogen geloven hoef er maar 1 een jaar lang overeind te blijven dat goed is voor een aantal lambos :+
Denk dat alleen Ohm Time en Klima over blijven van alle forks. Zijn zoveel shit forks ervan dat 90% rugpull is. Ohm is jammer dat het op ETH netwerk is, time ver overpriced, klima ziet er beste uit van die 3.

• MrFX
Xqlus1ve schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:30:
Mwah valt eigenlijk wel mee. Nog geen beer gezien. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pdLW4ZTMWH-qegfSecrNgf_sYzE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x5h26YJfBLUAyNIyNf7wwxW6.png?f=fotoalbum_large

• roflexx
Iedereen zn bnb al in de voxies launchpad gegooid?:)

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
roflexx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:56:
Nee, m'n bnb staat al in een andere shitmunt

• roflexx
Zonde

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
Yes sir

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-12 17:17

MicroWhale

The problem is choice

enomiss schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 02:40:
[Twitter]
Shock supply ratio icm met onderstaand draadje geeft imo aan wat er aan de hand is.

[Twitter]

[... briljante samenvatting van huidige marktsituatie ...]

Als de balansen op de exchanges steeds kleiner worden en de shorts oplopen dan gaat Bitcoin keihard moonen. Daar is weinig voor nodig. Een gigantische wick naar boven krijg je. Dat zijn die 10k kaarsen waar plan B op wacht. En van te voren krijg je geen signaal. Dan ben je te laat. Dan ga je een heleboel sats missen.
Samenvatting: HODL je de moeder

*edit* voor BTC en ETH that is... wat de rest gaat doen, geen idee, maar ik ben totaal niet bang dat we nu naar 6 cent gaan. In 2017 was het voornamelijk Retail dat de bullmarket voedde en de Retail-Whales het spelletje controleerde. En dat ging niet echt gecontroleerd. Nu zie je duidelijk dat de grote (financiële) spelers het stokje overgenomen hebben. Ook dat er meer spelers zijn die het spelletje willen controleren. Dat levert meer 'chaos' op en voor de geduldigen onder ons ook meer gains. Post van @enomiss is ook precies waarom je niet in longs of shorts zou moeten stappen. Risky business, zeker omdat er nog spelers zijn die zoveel invloed hebben dat ze je letterlijk kunnen beroven van je geld.

[ Voor 29% gewijzigd door MicroWhale op 14-12-2021 08:16 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:59
MicroWhale schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:10:
[...]

Samenvatting: HODL je de moeder

*edit* voor BTC en ETH that is... wat de rest gaat doen, geen idee, maar ik ben totaal niet bang dat we nu naar 6 cent gaan. In 2017 was het voornamelijk Retail dat de bullmarket voedde en de Retail-Whales het spelletje controleerde. En dat ging niet echt gecontroleerd. Nu zie je duidelijk dat de grote (financiële) spelers het stokje overgenomen hebben. Ook dat er meer spelers zijn die het spelletje willen controleren. Dat levert meer 'chaos' op en voor de geduldigen onder ons ook meer gains. Post van @enomiss is ook precies waarom je niet in longs of shorts zou moeten stappen. Risky business, zeker omdat er nog spelers zijn die zoveel invloed hebben dat ze je letterlijk kunnen beroven van je geld.
Precies! De ene na de andere Duitse en Zwitsere banken stappen in (BTC en ETH).
En aangezien ik de ultieme dip toch niet kan timen hodl ik rustig nog jaren verder. De dalingen tot 40k, 30k, wie weet wel 20k BTC(met bijkomende panic-sells) worden lachend opgekocht door de grote jongens.

Onder 40k ga ik mijn maandelijkse dca wel hervatten trouwens, doe ik toch nog een beetje mee 😎

[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 14-12-2021 08:42 ]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:44
Alpina schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:41:
[...]

Precies! De ene na de andere Duitse en Zwitsere banken stappen in (BTC en ETH).
En aangezien ik de ultieme dip toch niet kan timen hodl ik rustig nog jaren verder. De dalingen tot 40k, 30k, wie weet wel 20k BTC(met bijkomende panic-sells) worden lachend opgekocht door de grote jongens.

Onder 40k ga ik mijn maandelijkse dca wel hervatten trouwens, doe ik toch nog een beetje mee 😎
Heb je hier bronnen voor? :)
Zowel dat ze instappen als opkopen?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – E14’: dit land gaat naar de klote’, daklozen & pickwick thee. Meepraten als gast? DM mij!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

NiGeLaToR schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:47:
[...]

Heb je hier bronnen voor? :)
Zowel dat ze instappen als opkopen?
Ik denk dat hij doelt op dit soort berichten:
https://decrypt.co/88142/...m-trading-services-report
https://cryptoslate.com/b...m-to-its-crypto-offering/

Gaat dus meer om dienstverlening richting klanten ipv dat ze zelf kopen.

[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 14-12-2021 08:55 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Interessant, dan komt nu zo het moment van de waarheid voor BTC.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:59
MicroWhale schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:53:
[...]

Ik denk dat hij doelt op dit soort berichten:
https://decrypt.co/88142/...m-trading-services-report
https://cryptoslate.com/b...m-to-its-crypto-offering/

Gaat dus meer om dienstverlening richting klanten ipv dat ze zelf kopen.
Klopt, dat bedoelde ik! Dus niet echt het opkopen maar meer adoptie voor de toekomst.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
8)7
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Chinese logica, prachtig 8)7

• resusaapje
  • Laatst online: 29-12 18:58

resusaapje

h less

8)7
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb die mail niet gehad. Ik maak me nu zorgen. Zal ik ook met ze gaan chatten?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Verwijderd

8)7
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb die mail niet gehad maar recent wel flink wat precies daar op lijkende phishing emails. Zeker dat je niet naar een fake/spoof zit te kijken in je mail?

• keepitfrosty
  • Laatst online: 30-12 11:52
Jazekers!

• keepitfrosty
Prozaq schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 07:59:
[...]

Nee, m'n bnb staat al in een andere shitmunt
Maar dat is dan een launchpool munt neem ik aan? Launchpad geeft je vaak meer gains though. nfa

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:25:
[...]

Ik heb die mail niet gehad maar recent wel flink wat precies daar op lijkende phishing emails. Zeker dat je niet naar een fake/spoof zit te kijken in je mail?
Bij Binance is dat heel makkelijk te checken door de anti phishing toevoeging aan je mails.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:35:
[...]

Bij Binance is dat heel makkelijk te checken door de anti phishing toevoeging aan je mails.
Dit. En je krijgt de meldingen ook via de app.

Dat zit wel Schnorr.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12 10:56

YES

Moderator General Chat
Sinds vrijdag heb ik nauwelijks een chart meer bekeken. Ik ging een weekendje weg en dat leek me een uitgelezen kans om eens een beetje pauze te nemen van het kijken naar groene en rode kaarsen. Bevalt tot nu toe zo goed dat ik er nauwelijks meer naar heb gekeken sindsdien.

Ik voel ook meteen veel minder de neiging om hier te posten, heb nog wel een beetje meegelezen gisteren maar ook lang niet alles. Nog nieuws? Is A87 al terug?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:43:
Sinds vrijdag heb ik nauwelijks een chart meer bekeken. Ik ging een weekendje weg en dat leek me een uitgelezen kans om eens een beetje pauze te nemen van het kijken naar groene en rode kaarsen. Bevalt tot nu toe zo goed dat ik er nauwelijks meer naar heb gekeken sindsdien.

Ik voel ook meteen veel minder de neiging om hier te posten, heb nog wel een beetje meegelezen gisteren maar ook lang niet alles. Nog nieuws? Is A87 al terug?
Ik heb net ook mijn 2e post ofzo in een week gedaan ;). Had het erg druk en het bevalt me prima zo.

• Ray_
  • Laatst online: 19:18
@ hierboven: Ik weet niet of het door jullie afwezigheid komt of de belabberde koers maar de slowchat is sinds kort een stuk beter bij te benen. Ik hoef niet meer eind van de dag tientallen pagina's door te lezen.

Wel minder gezellig, trouwens.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12 10:56

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:47:
@ hierboven: Ik weet niet of het door jullie afwezigheid komt of de belabberde koers maar de slowchat is sinds kort een stuk beter bij te benen. Ik hoef niet meer eind van de dag tientallen pagina's door te lezen.

Wel minder gezellig, trouwens.
Ik ging gisteren op het verkeerde moment even meelezen, net toen BTC blijkbaar een beroerte kreeg, even een glas water pakken en bam, 23 nieuwe berichten. Ik heb het tabblad maar weer gesloten en ben wat anders gaan doen :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:21:
[...]

Ik heb die mail niet gehad. Ik maak me nu zorgen. Zal ik ook met ze gaan chatten?
Als je op de Binance site zelf een Verified melding hebt staan, dan is dat niet nodig.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:25:
[...]
100% zeker, verschillende controles uitgevoerd, het is echt een bericht van Binance.
Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 09:35:
[...]
Het anti phishing gedeelte zit dus niet in deze mails verwerkt. Het is echt gewoon een standaard mail die ze naar iedereen sturen. Denk een haastklusje onder druk van regulatie geweest.

• roflexx
Moon?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wLK6OnP-3oKVDKtQbjDn-vyPBd8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LmuVxmFoiUg3NQNhHoTHXgDS.gif?f=user_large

• Joosie200
  • Niet online
Afketsen op 47.5k is to the moon?

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZW4hEF5fm8RC6tHdESUqBbv4Hy0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tDTTp0WGvdjnuqCE04tLLR6T.gif?f=user_large

• Kol Nedra
moon? pas boven de 52k mag je pas moon noemen 🤔

nothing stops this train

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Taro schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:01:
[...]

Als je op de Binance site zelf een Verified melding hebt staan, dan is dat niet nodig.

[...]

100% zeker, verschillende controles uitgevoerd, het is echt een bericht van Binance.

[...]

Het anti phishing gedeelte zit dus niet in deze mails verwerkt. Het is echt gewoon een standaard mail die ze naar iedereen sturen. Denk een haastklusje onder druk van regulatie geweest.
Oei.... Dat is slecht zeg en daar heeft iemand iets uit te leggen gehad vermoed ik.

• MrFX

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Voor iedere 100 gecommitteerde bnb krijg je rond de 363 voxies. Lambo soon.

• keepitfrosty
knakworst schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:20:
Nu nog een mooie dump prijs bedenken die gehit gaat worden

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-10 21:44
Hahaha ja nogal veel animo.. straks bij de slijterij een breezer scoren.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Okay, even rekenen... ik hold 90% BTC en ETH.... dus ik zou best 100BNB als die overige 10% willen hebben. :D ;w

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-12 12:44
Ngangatar schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:07:
[...]

…. daar heeft iemand iets uit te leggen gehad vermoed ik.
Wat valt er uit te leggen? Better safe than sorry.
Denk zelfs dat het wordt gewaardeerd door management, in plaats van dat ze de culprit om tekst en uitleg zullen vragen.

Verwijderd

Tartarus schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:41:
[...]

Denk zelfs dat het wordt gewaardeerd door management, in plaats van dat ze de culprit om tekst en uitleg zullen vragen.
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/023/021/e02e5ffb5f980cd8262cf7f0ae00a4a9_press-x-to-doubt-memes-memesuper-la-noire-doubt-meme_419-238.png

De hoeveelheid support tijd die dit in beslag neemt en mensen die denken dat het phishing is e.d. zijn geen kattenpis. Daar is niemand blij mee.

Ik heb hem overigens niet gehad, dus "verstuurd naar iedereen" is niet het geval.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:48:
[...]

[Afbeelding]

De hoeveelheid support tijd die dit in beslag neemt en mensen die denken dat het phishing is e.d. zijn geen kattenpis. Daar is niemand blij mee.

Ik heb hem overigens niet gehad, dus "verstuurd naar iedereen" is niet het geval.
Same, geen emails van Binance.

• roflexx
3,98 voxel wow

• resusaapje
  • Laatst online: 29-12 18:58

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:48:
[...]

[Afbeelding]

Klopt. Zelfs cadeautjes zijn niet gratis. Op een ander gebied, namelijk energiekosten, krijgen we allemaal €400 cadeau. De energiebedrijven is gevraagd dit in hun tarieven te verwerken. Dit betekent sowieso kosten om het allemaal te verwerken en om de klanten in te lichten, maar aangezien het een eenzijdige aanpassing is, verwacht men ook veel telefoontjes met vragen. Men houdt rekening met €8 per gesprek en 10% van de huishoudens die contact gaat zoeken. €8 * 10% * 8M = €6,4M

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Tartarus schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 10:41:
[...]

Denk je dat werkelijk? Intern gaat het er bij een CS afdeling toch echt wel even anders aan toe.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
enomiss schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 02:40:

Leverage retail shorts geliquideerd, zie de grote groene rode kaars.
^ Typefoutje, ik bedoelde natuurlijk de grote rode kaars.

https://opensea.io/seaart

Pagina: 1 ... 183 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!