“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Vis schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:10:
De bounce der bounces
Waar kijken jullie in godsnaam naar?
Formule 1 café. Om 22.30 uur.Xqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:21:
What a bunch of horse manure.
Waar kijken jullie in godsnaam naar?
Die heeft werkelijk een bounce gemaakt, van bijna over tot toch weer doorgaan volgend jaar.
BTC daarintegen
Die gaat ook door volgend jaar.Xqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:24:
[...]
Die heeft werkelijk een bounce gemaakt, van bijna over tot toch weer doorgaan volgend jaar.
BTC daarintegen
Zero.
Vanaf 6 cent of 100k, that's the question.
ach HODL dan maar....
nothing stops this train
Haha, da's overal de default oplossing: when in doubt, don't actKol Nedra schreef op maandag 13 december 2021 @ 18:36:
oof, wat moet ik doen met deze geitenbende?
ach HODL dan maar....
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
thierry1982 schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:00:
Wie van hier zit er nog meer in de Launchpad van Voxies? Morgen is het zo ver. Benieuwd hoe het precies werkt. Beetje profit zou leuk zijn in deze barre tijden.
Volgens mij is het je gelukt, we gaan opeens omlaag!Pelox schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:06:
[...]
Ik stuur ze zo een reply met het vriendelijk doch dringend verzoek om direct al hun spaargeld in bitcoin te steken.
Nee! Moon soon!MaStar schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:43:
Zelf als je uitzoomt lijkt het toch alsof we aardig de bearmarket benaderen. Onderduiken allen
Bear market confirmedresusaapje schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:44:
Het is vandaag toch moondag? Vreemd...
Het Fantoom schreef op maandag 13 december 2021 @ 19:42:
Heb steeds minder vertrouwen in ADA 5 dollar eind dit jaar
/f/image/iRrNzDNddrHIlsy7ON1oVVB6.png?f=fotoalbum_large)
Dit is nou hoe een zeer typisch einde van een bullrun op een asset eruit ziet: ADA
Alles-alles ingeleverd. Die mag nog 1x de 1 dollar testen zal een leuke cat bounce worden en daarna gaan we eindelijk zijn vorige piek van 40 cent testen.
En of al die holders eruit getrapt gaan worden komende weken/maanden
Maarja op eth en btc zijn wisselen alts al 10 jaar elkaar af in de top10. ZIL, ONT, EOS, etc. etc. waren ook allemala de opvolger van de ETH.
Iemand AAVE? Levert ook al maanden en maanden in en daar moet nog zoveel vanaf om weer een mooie bodem te hebben.
[ Voor 13% gewijzigd door Malarky op 13-12-2021 20:26 ]
En nog..
Zero.
Mijn vinger hangt boven de buy knop maar we kunnen nog wel wat dieper.HollovVpo1nt schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:30:
Man man man, aan de ene kant hangt m'n vinger boven de sell knop aan de andere kant denk ik hij gaat nog, fomo
Daar ken ik nog wel een leuke quote van ene Buffet van.. iets met greed en fearHollovVpo1nt schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:30:
Man man man, aan de ene kant hangt m'n vinger boven de sell knop aan de andere kant denk ik hij gaat nog, fomo
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
HollovVpo1nt schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:30:
OTC-tje?roflexx schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:31:
[...]
Mijn vinger hangt boven de buy knop maar we kunnen nog wel wat dieper.
Moeten jullie wel uitkomen toch?
Verkopen niet doen, maar de euro’s boren door mijn neus
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Zero.
Ik zie geen bounceJDx schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:35:
De bounce is er al, na zo'n drop komt er ook altijd weer een jump.
Kans dat ik weer instap (nu er weer uit) wordt kleiner en kleiner
Dit gaat echt niet naar de 40k hoor, mark my words
Okay, doe ik.JDx schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:40:
[...]
Dit gaat echt niet naar de 40k hoor, mark my words
Een Celeron'tje met deze tempo...JDx schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:43:
Was net op weg naar een i7 wordt het een i3.
Nu gaan we in 1 klap door naar 100k... toch?
[ Voor 12% gewijzigd door GioStyle op 13-12-2021 20:46 ]
Oepsje schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:46:
Kan niet anders als dat dit nog even de weak hands eruit gooien is. Er is constant zoveel positief nieuws omtrent crypto
Wel fijn dat we deze weer eens te zien kregen, toch wel een van mijn favorieten
Inderdaad. Kranten staan er vol mee.Oepsje schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:46:
Kan niet anders als dat dit nog even de weak hands eruit gooien is. Er is constant zoveel positief nieuws omtrent crypto
Speciaal voor jou een flufje gedumpt.Oepsje schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:47:
[...]
Wel fijn dat we deze weer eens te zien kregen, toch wel een van mijn favorieten
Prettig dat jij toch altijd de pluspunten van een dipje naar boven brengt.
Jongens?
Wellicht als Plan B nou niet die voorspellingen was gaan tweetenMaStar schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:47:
PlanB is ook nog positief jongens. Patience...
Ik was bij die post blijven hangen.Darrell schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:49:
[...]
Prettig dat jij toch altijd de pluspunten van een dipje naar boven brengt.
Yes! De winsten zijn weer genomen. Op naar de volgende x10 reeksen...roflexx schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:53:
Lijit er op dat we de bodem hebben bereikt nu?
Hier bij de appie om de hoek staat er ook altijd een gast te blerren. Die neem ik net zo serieus als het gaat om adviezen.thierry1982 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:54:
Michael van de Poppe roept op Twitter dat woensdag wellicht de boel nog verder zakt. We gaan het zien.
Support hier en support daar, ik snap er de ballen van 😅
Die gasten roepen altijd het tegenovergestelde van wat ze doen. Lekker de boel opnaaien en dan zelf goedkoop inkopen en vervolgens achterover zitten wanneer de rest fomo-edmannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:56:
[...]
Hier bij de appie om de hoek staat er ook altijd een gast te blerren. Die neem ik net zo serieus als het gaat om adviezen.
Hier nog lang niet.. was het maar zo'n feest.Kwistnix schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:49:
Positieve noot: het scheelt weer Box 3 vermogen voor de aangifte 2021. Ja toch! Toch?
Jongens?
Zero.
Waarom als ik vragen mag? Omdat deze harder gedaald is op een dag?Verwijderd schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:51:
heb hier wat btc omgezet in sol. fingers crossed zoals gewoonlijk
Btc naar de 42K en de Sol krijgt nog hardere klappen…
Heb net op 3700Dollar Eth ingekocht. Was bij de 51+btc volledig in fiat gegaan.
Kijken of ik het aandurf om ze vannacht te laten staan… zet zowiezo alerts aan op 3730.
Wordt een boeiende nacht..
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ik heb deze cputje aanGioStyle schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:44:
[...]
Een Celeron'tje met deze tempo...
Nu gaan we in 1 klap door naar 100k... toch?
We gaan omhoog als de meeste bots op groen drukken en omlaag als de meeste op rood drukken.seadogg schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:57:
Wellicht (weer) een domme vraag. Maar waaraan, naast volume en activiteit kan iedereen zien of de coins (hoogstwaarschijnlijk) omhoog of omlaag gaan?
Support hier en support daar, ik snap er de ballen van 😅
Zero.
Verwijderd
het is een gok maar ik heb het mij altijd beklaagd van mijn sol te hebben verkocht op +- de prijs tot waar het nu was gezakt. dus ben blij om die terug in mijn portfolio te hebben (voorlopig)..PlanR schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:59:
[...]
Waarom als ik vragen mag? Omdat deze harder gedaald is op een dag?
Btc naar de 42K en de Sol krijgt nog hardere klappen…
Heb net op 3700Dollar Eth ingekocht. Was bij de 51+btc volledig in fiat gegaan.
Kijken of ik het aandurf om ze vannacht te laten staan… zet zowiezo alerts aan op 3730.
Wordt een boeiende nacht..
de hardere daling in de afgelopen dag heeft er idd ook veel mee te maken. ik hoop dat sol zich nu gaat herpakken en dat ik op die manier terug wat fiat kan recupereren
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2021 21:04 ]
Helder! Dacht ik al. Btc een niveau omlaag dan gaan de alts 2x zo hard omlaag helaas. Omhoog hetzelfde. Hoop voor je dat het goed uitpakt! Ik durf het niet.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:02:
[...]
het is een gok maar ik heb het mij altijd beklaagd van mijn sol te hebben verkocht op +- de prijs tot waar het nu was gezakt. dus ben blij om die terug in mijn portfolio te hebben (voorlopig)..
de hardere daling in de afgelopen dag heeft er idd ook veel mee te maken. ik hoop dat sol zich nu gaat herpakken en dat ik op die manier terug wat fiat kan recupereren
Die maakt ook elke keer een nieuwe TA na een nieuwe dip. Dat er een upside komtthierry1982 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:54:
Michael van de Poppe roept op Twitter dat woensdag wellicht de boel nog verder zakt. We gaan het zien.
Ik vat het samen simpel samen:
" na regen komt zonneschijn"
Die idioot loopt de afgelopen weken alleen maar te tweeten om de dip te kopen. Straks gaat hij weer beweren dat hij dit aan zag komen en zelf niks gekocht heeft.thierry1982 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:54:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Wat btc omgezet in Sol,Dot en Matic... Hopen op het beste 🙏
Er is zoveel informatie op het internet dat ik het allemaal niet meer kan volgen. Ik daytrade nu op Bitcoin. Gaat heel langzaam maar daar heb ik een beter gevoel bij.zwembroek schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:09:
[...]
Die idioot loopt de afgelopen weken alleen maar te tweeten om de dip te kopen. Straks gaat hij weer beweren dat hij dit aan zag komen en zelf niks gekocht heeft.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dood katjeroflexx schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:53:
Lijit er op dat we de bodem hebben bereikt nu?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Die zelfbenoemde guru's beweren wel meer. Ik ben het verdienmodel van de madelonnetjes en poppes van deze wereld al lang beu.thierry1982 schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:54:
Ik neem er tweeTominatie schreef op maandag 13 december 2021 @ 21:31:
6.9k vannacht
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/6iRrZjKv5CJZYFdxRrCtGHDz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/IB5BwM95dfXpvozt74J8TGFd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EZVvTzWRZR2NYddWAUJwpf7Z.png?f=fotoalbum_large)