Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Als je je positie wilt verbeteren zal je echt het sentiment en de inhaligheid van de mensheid moeten doorgronden. De rest is geluk
Als nadere uitleg of strategie waarin ik geloof:
Als BTC 20 procent stijgt, dan denk ik dat door het greed effect sommige Alt-coins minimaal verdubbelen. Vooral de Alt-coins met een grote community. Natuurlijk zal die verdubbeling een tijdelijke zijn. Maar ja, dat is het leven ook.
[ Voor 37% gewijzigd door Urbanus op 12-12-2021 08:28 . Reden: toevoeging ]
Urbanus schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:04:
Als nadere uitleg of strategie waarin ik geloof:
Als BTC 20 procent stijgt, dan denk ik dat door het greed effect sommige Alt-coins minimaal verdubbelen. Vooral de Alt-coins met een grote community. Natuurlijk zal die verdubbeling een tijdelijke zijn. Maar ja, dat is het leven ook.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tja man, als zelfs UNICEF, NFT's op het Ethereum netwerk gaat lanceren dan is het cirkeltje rond
https://www.crypto-inside...thereum-netwerk-lanceren/
Verwijderd
Zelfs hype als second Life destijds. Iedereen verdient er een mooie zak centen mee, en dan stort het weer in waarmee de laatst ingestapten hun geld verliezen. Zo zal het nu ook weer gaan.Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 07:41:
Geloof helemaal niks van The Sandbox.... Zolang virtuele ruimte onbeperkt is, en vele anderen hetzelfde kunnen maken zal er geen enkele metaverse zijn waar land echt waarde heeft.
Pyramide spel. Maar eigenlijk is alles zo. Het mechanisme is zoals het is. Of het nu Tesla aandelen zijn, of Shell aandelen. Alles is vergankelijk, als je genoeg tijd neemt. Op tijd uitstappen of winst nemen is de kunst. Altijd.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:55:
[...]
Zelfs hype als second Life destijds. Iedereen verdient er een mooie zak centen mee, en dan stort het weer in waarmee de laatst ingestapten hun geld verliezen. Zo zal het nu ook weer gaan.
Urbanus schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:59:
[...]
Pyramide spel. Maar eigenlijk is alles zo. Het mechanisme is zoals het is. Of het nu Tesla aandelen zijn, of Shell aandelen. Alles is vergankelijk, als je genoeg tijd neemt. Op tijd uitstappen of winst nemen is de kunst. Altijd.
|Ja hoor. Leg jezelf maar beperkingen op door dat te geloven
Je kunt ook een lambo verdienen door eurootjes te scalpen door bij Marty McFly in zijn DeLorean te stappenUrbanus schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:06:
[...]
|Ja hoor. Leg jezelf maar beperkingen op door dat te geloven![]()
Volgens mij, maar ja dat is mijn beleving, is de oorspronkelijkheid van BTC niet het verdienmodel. Maar meer een mooiere, eerliijker, vrijer, beter in balans zijnde wereld te verkrijgen. Waarin de centralisatie van macht, de controle over alles verkrijgen tegengesteld is aan het verdedigen van privacy en eigenlijk een rijk en vrij leven kunnen leiden. Een stapje omhoog in de ladder van de menslijkheid. Maar dat is al voorbij.Moiety schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:12:
[...]
Je kunt ook een lambo verdienen door eurootjes te scalpen door bij Marty McFly in zijn DeLorean te stappen
Laat die Lambo maar.
[ Voor 4% gewijzigd door Urbanus op 12-12-2021 09:39 ]
Als iedereen rijk is, is niemand rijkUrbanus schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:23:
[...]
Volgens mij, maar ja dat is mijn beleving, is de oorspronkelijkheid van BTC niet het verdienmodel. Maar meer een mooiere, eerliijker, vrijer, beter in balans zijnde wereld te verkrijgen. Waarin de centralisatie van macht, de controle over alles, het verdedigen van privacy, eigenlijk een rijk en vrij leven leiden het doel is. Een stapje omhoog in de ladder van de menslijkheid. Maar dat is al voorbij.![]()
Laat die Lambo maar.
rijk is dus geld, vermogen ?
Stonden zoveel andere woorden in mijn quote, maar dit was de makkelijkste?
[ Voor 16% gewijzigd door Urbanus op 12-12-2021 09:35 ]
BTC is de vervanger van geld, dus voor BTC jaUrbanus schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:29:
[...]
rijk is dus geld, vermogen ?
Stonden zoveel andere woorden in mijn quote, maar dit was de makkelijkste?
Als je een rijk leven wilt in een andere manier, daar heb je geen geld voor nodig
En nee genoeg andere dingen om eruit te pikken. Zoals verwachten dat door het decentraal te maken (en dus héél erg kapitalistisch) het eerlijk verdeeld wordt zodat iedereen een rijk leven leid (in welk opzicht ook). Volgens mij heeft kapitalisme mét regulering al bewezen dat dat niet zo is. Laat staan zonder regulering.
[ Voor 27% gewijzigd door Waah op 12-12-2021 09:39 ]
De enige cryptomiljonair die ik ken is nog niet van dat geloof gevallen. De “verdiende” miljoenen zijn een leuke bijkomstigheid geweest. Hij heeft even op 7 mio gestaan en een jaar later op 300k. Nu op 4 mio. Hodledet nog steeds. Hij is ‘Neo’ voor mij 😉Urbanus schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:23:
[...]
Volgens mij, maar ja dat is mijn beleving, is de oorspronkelijkheid van BTC niet het verdienmodel. Maar meer een mooiere, eerliijker, vrijer, beter in balans zijnde wereld te verkrijgen. Waarin de centralisatie van macht, de controle over alles, het verdedigen van privacy, eigenlijk een rijk en vrij leven leiden het doel is. Een stapje omhoog in de ladder van de menslijkheid. Maar dat is al voorbij.![]()
Laat die Lambo maar.
Maar als die op op 7 mio stond, een jaar later op 300k, en nu op 4 mio heeft die niet gehodldt.Moiety schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:38:
[...]
De enige cryptomiljonair die ik ken is nog niet van dat geloof gevallen. De “verdiende” miljoenen zijn een leuke bijkomstigheid geweest. Hij heeft even op 7 mio gestaan en een jaar later op 300k. Nu op 4 mio. Hodledet nog steeds. Hij is ‘Neo’ voor mij 😉
Weet je. Ik vind dat mooi dat je dat zegt. Ik hoop dat hij gelukkig is. Niet om wat hij heeft, maar om wat hij voelt.Moiety schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:38:
[...]
De enige cryptomiljonair die ik ken is nog niet van dat geloof gevallen. De “verdiende” miljoenen zijn een leuke bijkomstigheid geweest. Hij heeft even op 7 mio gestaan en een jaar later op 300k. Nu op 4 mio. Hodledet nog steeds. Hij is ‘Neo’ voor mij 😉
Fair enough. Laten we het erop houden dat hij 100 BTC bezit. Aangeschaft in de tijd dat hij er ook een aantal pizza’s voor had kunnen bestellen.Waah schreef op zondag 12 december 2021 @ 09:40:
[...]
Maar als die op op 7 mio stond, een jaar later op 300k, en nu op 4 mio heeft die niet gehodldt.
Dit was met betrekking tot FUD hierop het forum.Victor Belli schreef op zondag 12 december 2021 @ 07:44:
[...]
Niet "incoming FUD"
Deze tweet is 2 dagen oud. Het 'nieuws' zelf dus mogelijk nog ouder.
Wat ik ervan begrijp zijn het aannames over de positie van de SEC ten opzichte van bitcoin/Ethereum, aan de hand van wat ze in de Ripple/XRP rechtzaak hebben gezegd.
Als je dan FUD deelt, wil je het dan in ieder geval voorzien van de relevante context? Want anders is het niets meer dan paniekzaaien en daar help je niemand mee.
Maar het lijkt me niet verkeerd om ook dit soort dingen te delen ook al zijn ze FUD.
De context kan men toch zelf uit het filmpje halen?
Er is inmiddels al genoeg info boven tafel gehad m.b.t. Hinmann en consorten.
Hinmann heeft 1,6 miljoen$ per jaar verdiend.
Die werd betaald door Simpson Thacher (Ethereum Enterprise Alliance).
Wordt tijd dat die rechtszaak eens klaar is, ik wil natuurlijk ook niet dat de SEC alsnog achter ETH of BTC gaat.
:strip_exif()/f/image/drcrtvACltiFPJgGrv7WIqip.jpg?f=fotoalbum_large)
Tyson fury? En laat dat nu net 1 van de ambassadeurs van Floki zijn.. floki naar binance?
Misschien toch een aardige deal voor FC Twente.
Ps. Excuses voor de shitcoin spam.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 12-12-2021 11:20 ]
Zero.
Steek die maar in een plek waar de zon nooit schijnt.
Darrell schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:29:
[...]
Steek die maar in een plek waar de zon nooit schijnt.
Hoe tof het ook klinkt: bij dit soort verhalen haak ik af als een boomer die afhaakt op de uitleg over wat BTC is.Mooody schreef op zondag 12 december 2021 @ 00:10:
Ik noem The Sandbox best vaak merk ik. Was te laat met kopen, maar heb me er in verdiept. Ik moet en zal een positie krijgen voordat "1.0" live gaat, ongeacht het marktsentiment.
Een voorbeeldje van de waarde van projecten als The Sandbox:
Artiesten zullen live concerten gaan houden in de "metaverse" (blijft een vies woord), die je kan bijwonen na betaling van tokens. Hiervoor zullen ze hun stukje land moeten claimen, waarop ze hun podium kunnen bouwen. Snoopdiddy ofzo (die rapper met die joint) heeft al flink wat land gepakt. Meer artiesten zullen volgen.
Maar Atari gaat ook haar eigen "gaming space" bouwen op Sandbox. Nintendo zal volgen.
Onderschat dit soort usecases niet. Dat doe ik in ieder geval niet. Maar moet nog ff een entry pakken
Ik word oud denk ik.
Thanks. Uit verveling 1mil Floki gekocht. Na aanleiding van je post. Dat is nu +40% in een uurtjePelox schreef op zondag 12 december 2021 @ 11:18:
[Afbeelding]
Tyson fury? En laat dat nu net 1 van de ambassadeurs van Floki zijn.. floki naar binance?
Misschien toch een aardige deal voor FC Twente.
Ps. Excuses voor de shitcoin spam.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Grapje of serieus?Gelukszoekr schreef op zondag 12 december 2021 @ 12:54:
[...]
Thanks. Uit verveling 1mil Floki gekocht. Na aanleiding van je post. Dat is nu +40% in een uurtje
Zero.

Blijkbaar heb ik 30k verloren aan slippage. Maar je hebt gelijk. Ik ga me zo direct schamen in een hoekje..
Bitcoin - A weapon of mass disruption
1D MA7 May i come in?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Hij zit er nog maar nét boven he. De overtuiging ontbreekt nog een beetje.
Mocht de btc doorgaan, ga ik met de centjes denk even in eth. Deze volgt altijd wat later.
Oh ej en, Max wereldkampioen..???? Iemand een betje geplaatst?
[ Voor 40% gewijzigd door PlanR op 12-12-2021 13:25 ]
Jij wel. Ik was te koppig en ben blijven hodlen. Het kan mij niet rap genoeg omhoog gaan om in ieder geval uit de gevarenzone te komen dat het nog verder zakt.PlanR schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:23:
Eens! Dit is de derde test? Daarna was het wegwezen toch heheBen er overigens rond de 51.5 uitgegaan dus zit mooi.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Moet er vanavond ook boven sluiten gok ik. Anders is het nog weinig waard..
Gelukkig zijn er belangrijkere dingen in het leven. Komt allemaal wel goed joh.Tartarus schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:46:
Ik zie het allemaal somber in.
Zero.
Ja, ik doelde dan ook alleen op crypto he.Pelox schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:51:
[...]
Gelukkig zijn er belangrijkere dingen in het leven. Komt allemaal wel goed joh.
Ik heb gelukkig nog geen last van winterdepressie of andere sores
Voor Max?Tartarus schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:46:
— Elon Musk (@elonmusk) 12 december 2021
[ Voor 48% gewijzigd door Tartarus op 12-12-2021 14:35 ]
Dat zal dit wel zijn:Tartarus schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:33:
Elon heeft weer eens getweet. Gaan we nu up of down?
[Embed]
[Afbeelding]
https://news.sky.com/stor...navirus-exposure-12490903
We gaan dus sideways
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Daily 10k candles want pLAnBroflexx schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:22:
En dan morgen 60k
Oh, dit hakt er wel erg hard in bij mij. Wil al een tijdje clubben maar ja, welbekende redenen, he?sh4d0wman schreef op zondag 12 december 2021 @ 14:58:
[...]
Dat zal dit wel zijn:
https://news.sky.com/stor...navirus-exposure-12490903
Ah ha, HODL dan maar.
Mijn DCA moment is over 1,5 week. Ik bid altijd voor rode dagen op dat moment, anders ga ik er voor de eerste keer een paar dagen/weken mee wachten.
Hoorde net Raoul Pal vermelden dat veel institutionele spelers hun boeken opschonen voor einde van het jaar en pas in Q1 weer nieuwe posities gaan overwegen. Lijkt wat in te zitten.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Is vast ook een code voor crypto.
Anders: OMG.
Moon?Darrell schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:40:
YES!!!!!!!!!!!!!
F1.
Omdat crypto.com sponsor is in de F1 is alle F1 gerelateerde posts automatisch ontopic.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/vW0KIQbWJbqbxLsr97pfotof.jpg?f=user_large)
En het mag gezegd worden Ham's reactie erg sportief.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 12-12-2021 15:48 ]
ik zat echt te wachten op een sarcastische opmerking aan het einde.Mooody schreef op zondag 12 december 2021 @ 00:10:
Ik noem The Sandbox best vaak merk ik. Was te laat met kopen, maar heb me er in verdiept. Ik moet en zal een positie krijgen voordat "1.0" live gaat, ongeacht het marktsentiment.
Een voorbeeldje van de waarde van projecten als The Sandbox:
Artiesten zullen live concerten gaan houden in de "metaverse" (blijft een vies woord), die je kan bijwonen na betaling van tokens. Hiervoor zullen ze hun stukje land moeten claimen, waarop ze hun podium kunnen bouwen. Snoopdiddy ofzo (die rapper met die joint) heeft al flink wat land gepakt. Meer artiesten zullen volgen.
Maar Atari gaat ook haar eigen "gaming space" bouwen op Sandbox. Nintendo zal volgen.
Onderschat dit soort usecases niet. Dat doe ik in ieder geval niet. Maar moet nog ff een entry pakken
Over een uur is dat wel weer anders toch?Tartarus schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:46:
[ Voor 89% gewijzigd door Taro op 12-12-2021 16:43 ]
Lol je weet niet dat juist degene die denken dat ze mogen meedelen in een pump en dump, de dump zelf zijn?
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 12-12-2021 16:44 ]
Verwijderd
niet openbaar.seadogg schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:24:
[mbr]** Zie de topicwarning **[/mbr]
Genoeg van die clubjes die kopen een dubieuze buttcoin in, en een week later na een hoop marketing vertellen ze wat ze gaan kopen, en wat iedereen moet doen. En wat @mannowlahn dan ook zegt, jij bent dan de dump.
Zodra ze wat winst hebben klikken ze op 'sell' en zit jij net met je dure buttcoin die je nooit meer verkocht krijgt.
Dan speelde je ook wel groot Taro. Ben zelf ook veel verloren met groene candles achteraan jagen.Taro schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:48:
@seadogg Ik heb ooit 15k USD tijdens een P&D verloren in nog geen 2 minuten, blijf er aub bij uit de buurt, begin er niet aan.
Leergeld. Balen. En door!!
Was een WSB pump & dump, er met <100 USD aan meedoen heeft niet zo'n nut. Ben er wel een week ziek van geweest hoor. Als ik er nu op terugkijk vind ik mijzelf nog steeds een eikel ivm die zondagmiddag. Hoop dat ik anderen kan behoeden om geld naar die gasten te schuiven, want alleen de heren in de eerste wave verdienen eraan, de rest betaalt hun winst. Doen ze erg slim...PlanR schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:51:
[...]
Dan speelde je ook wel groot Taro. Ben zelf ook veel verloren met groene candles achteraan jagen.
Leergeld. Balen. En door!!
Hopelijk goedPlanR schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:25:
Hoe gaat een @Taro vanavond slapen..?? Alerts op de 51K oid? Lastig dit. Degene die even zijn uitgestapt willen morgen niet wakker worden met een btc op 62K
Maar daar doe ik dus geen uitspraken meer over.
Taro schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:35:
Ontopic ivm Doge...
50k!
Taro-loss
Maar als het toezicht op de branche niet snel en stevig wordt opgevoerd en met name de reclame-uitingen niet hard worden aangepakt dan kan de investering in crypto op termijn tot ongelukken leiden. Zeker gezien de schamele beleggingskennis die de cryptopluggers tentoonspreiden. Die zullen u niet vertellen dat crypto digitaal versleutelde lucht is. Maar dat is het wel.
Lees het volledige artikel: hxxps://fd.nl/financiele-markten/1422967/snel-rijk-worden
In de mail, ik had hem ook.snolwol schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:55:
@Taro waar krijg je deze meldingen? Mails of app.? Ik ben deze nog niet tegengekomen.
Ze zoeken het maar lekker uit bij binance, zit nu voor het grootste deel bij crypto.com en best tevreden mee.
Ik krijg deze ook nog steeds terwijl ik al lang geverified ben? Weird...Taro schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
Eikels... Personaliseer dit dan tenminste even per user, als het goed is is alles in orde, maar als je dit leest krijg je toch wel even een onbehaaglijk gevoel.
[Afbeelding]
Zie je jezelf als een expert? Of wie zijn in jouw ogen wel experts? Je geeft regelmatig (of eigenlijk 9 van de 10 keer) af op anderen, maar het enige dat je doet is nieuws posten en het quoten van anderen.RaptorXS schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:50:
Pff....in het FD weer een mening van een *expert*:
Maar als het toezicht op de branche niet snel en stevig wordt opgevoerd en met name de reclame-uitingen niet hard worden aangepakt dan kan de investering in crypto op termijn tot ongelukken leiden. Zeker gezien de schamele beleggingskennis die de cryptopluggers tentoonspreiden. Die zullen u niet vertellen dat crypto digitaal versleutelde lucht is. Maar dat is het wel.
Lees het volledige artikel: hxxps://fd.nl/financiele-markten/1422967/snel-rijk-worden
Per mail. Heb vorige week contact gezocht via de chat en Binance heeft toen bevestigd dat mijn account ok is. Ze zouden iets met de feedback gaan doen dat Verified users dergelijke mails niet horen te ontvangen.snolwol schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:55:
@Taro waar krijg je deze meldingen? Mails of app.? Ik ben deze nog niet tegengekomen.
Deimos is de kleinste maan in onze zonnestelsen, maan roepen is wat overdreven...
Ik blijf ook elke keer schrikken, ondertussen al 20x gecheckt of ik verified ben maar staat toch echt telkens een groen vinkje. Ga er maar van uit dat ik die mails dus in de wind kan slaan maar het voelt wel raar.Taro schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
Eikels... Personaliseer dit dan tenminste even per user, als het goed is is alles in orde, maar als je dit leest krijg je toch wel even een onbehaaglijk gevoel.
[Afbeelding]
https://www.tradingview.c...-indicate-a-bullish-peak/
roflexx schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:14:
Moontje kan ook
Zingen kan ze niet, maar dat koppie mag er wel wezen.
Van mij mogen we dus ophouden met maan, moon en Deimos en gewoon haar pic hier posten.
[ Voor 10% gewijzigd door Tartarus op 12-12-2021 19:20 ]
Dat zei Marco ook!Tartarus schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:19:
[...]
[Afbeelding]
Zingen kan ze niet, maar dat koppie mag er wel wezen.
Van mij mogen we dus ophouden met maan, moon en Deimos en gewoon haar pic hier posten.
Ik krijg dit soort meldingen niet die ergens zijn die filters niet OK.Taro schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Verwijderd
Meteen gedaan.Taro schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:41:
[Afbeelding]
Amper 6k te doen, tijd zat.roflexx schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:05:
Groene monthly lets go.
Kijk persoonlijk niet veel op monthly, maar man, wat is die curve toch hard gegaan.
Jaren op 3-4K en amper ander half jaar later x20.
Als je dat ziet, dan lijkt hold echt wel de strategie die met kop en schouder wint boven traden, of zie ik het helemaal mis.
Dat is wel de makkelijkste, meest veilige (als in satoshi verliezen) en voor de meeste mensen de beste manier idd. Zelf doe ik voor 80% hodl en die overige 20% trade ik mee voor een paar weken. Na die paar weken ben ik het weer zat en blij dat ik voor 80% hodlMasstje schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:14:
[...]
Amper 6k te doen, tijd zat.
Kijk persoonlijk niet veel op monthly, maar man, wat is die curve toch hard gegaan.
Jaren op 3-4K en amper ander half jaar later x20.
Als je dat ziet, dan lijkt hold echt wel de strategie die met kop en schouder wint boven traden, of zie ik het helemaal mis.
[EDIT]
Van die 80% verkoop ik wel een deel als iedereen euforisch is. ETH op 4.7k verkocht en BNB op 660 usd. Tijdens deze dip weer teruggekocht. Maar dat zijn wel acties die bij mij niet heel veel voorkomen behalve als alts flink hoog staan.
[ Voor 18% gewijzigd door Nopheros op 12-12-2021 21:46 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/eeOpAhlD4uufYqOEmZ474MUs.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/w8KxNLuPuio3Vhlwdd2IJM7x.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/Vk9JLEXSpbNwyIx7Bt0wnU08.jpg?f=fotoalbum_large)