Je investeert doorgaans in bedrijven, niet in valuta.
Wel voor mensen zonder toegang tot een bank. Ook kunnen banken transacties tegenhouden. Verder vragen ze geld voor transacties. Ik wil die banken helemaal weg.
Dus, eigenlijk heb je geen reden, behalve anarchistische motieven

check.
El Salvador heeft het al tot wettig betaalmiddel gemaakt. Ik voel aan mijn water dat er meerdere landen gaan volgen. Vergeet niet hoe jong crypto is.
Het is een groot succes in alle landen waar geen functionerend monetair beleid is, geldstromen buiten beeld moeten blijven of als er inderdaad andere (kostbare) belemmeringen zijn.
Het ‘veel mensen hebben geen toegang tot een bankrekening’ is overigens interessant: een enorm deel van de mensen op deze planeet heeft geen toegang tot internet. Hoe gaan die dan wél crypto gebruiken? Net aan de helft heeft toegang tot internet, voor jouw beeld. Offline crypto kantoren zijn dus nodig, voor jouw doelstelling. Internet in Rusland, China, Arabische landen, allemaal niet open. Dus van de helft vd mensen heeft meer dan de helft geen open toegang. Eigenlijk werkt crypto dus alleen goed in de landen die het het minst nodig hebben op dit moment.
Dus, nee, het wordt geen wereldwijd geaccepteerd betaalmiddel. Geopolitiek onmogelijk of praktisch niet uitvoerbaar. Helaas wellicht.
En ik heb toch menig zakje wiet met crypto betaald. Wel blij dat ik nu gestopt ben. Werd me te gortig om 600 euro per maand aan wiet uit te geven op een uitkering van 1100 euro.

Njah, je motieven zijn net zo zuiver als die van de meeste fans van crypto merk ik al

dat helpt crypto ook niet bepaald uiteraard. Meest geldstromen gaan nu van ransomware slachtoffers naar Rusland bijvoorbeeld. Dat werkt super.
Bron internet toegang:
https://www.weforum.org/a...t-data-broadband-mobbile/
[
Voor 3% gewijzigd door
NiGeLaToR op 11-12-2021 19:33
]