[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 177 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.884 views

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
anti elppa schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:47:
[...]

Ik niet. Als de 39.7 breekt kan ie echt de 20 wel testen gaan testen met wat pech.
Verder blijf ik bullish. Al gaat 2021 niets meer worden. Dit heeft ff wat tijd nodig.
Was niet serieus bedoeld he :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
pletter schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:14:
Denk naar een paar maanden de mensen BTC moe zijn en in andere coins gaan.[Afbeelding]
Ik heb niet eens BTC en ben al BTC moe :+

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:11
Taro schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:48:
[...]

Was als grapje bedoeld he :)
Haha oke. Vond het al veel te bullish voor jou doen. Als ik zelfs twijfel aan dat level hahaha _O-

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Waah
Taro schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:48:
[...]

Was niet serieus bedoeld he :)
Damnit! Net een short afgesloten op basis van jouw voorspelling. :+ :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Waah schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:52:
[...]

Damnit! Net een short afgesloten op basis van jouw voorspelling. :+ :+
Helemaal prima, als Bitcoin nog lager dan 26k gaat heb je toch alleen maar meer winst? :)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Skrunsies schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:49:
[...]

Had effe vluchtig gekeken maar zag zo snel geen reactie.

Voor iemand die soms tijden best wel een sterke mening heeft. Vind ik het super stoer dat je meldt dat het niet helemaal is verlopen zoals je graag gewild had.

De verhalen die je vaak leest zijn toch de succes stories. Maar ook dit soort dingen horen er helaas bij.

Bedankt voor je oprechtheid en succes met je nieuwe baan d:)b
Dankjewel. Ik ben ervan overtuigd dat je lange termijn succes voor een groot deel bepaald wordt door het reduceren van fouten. Hier wordt veel gesproken over tegenvallers ten gevolge van strategische fouten, maar zo zie je maar dat ook hele onnozele fouten je kunnen pakken.

Zo heb ik ook wel eens munten naar de verkeerde exchange (van mezelf) gestuurd, waarna ik ze nog een keer moest versturen om ze op de juiste plek te krijgen. Geen ramp, maar stel je voor dat het geen adres van mezelf was.

Soms ben je zo actief bezig met posities verschuiven, verschillende trades tegelijkertijd, getalletjes hier en daar, verschillende instellingen van exchanges met bevestigings popups wel of niet, enz..

Vermoeidheid of gebrek aan concentratie (even vlug een trade doen tussendoor) kan tot slechte resultaten leiden. 1 foute klik of 1 vergeten klik omdat je net afgeleid bent... en het is gebeurd.

Dus bij deze raad ik mezelf aan dat wanneer ik in een drukke, stressvolle of moeilijke fase zit, dat het verstandiger is om niet te traden. Daarnaast ben je volgens mij emotioneler als je moe bent, dus onderbewust maak je minder rationele beslissingen.

Maatregelen voorlopig:

Ik ga mijn HODL pot iets vergroten en mijn trade pot iets verkleinen.

Daarnaast ga ik actief mezelf checken alvorens een trade. Ben ik uitgeslapen, fit, heb ik een goede dag of een slechte dag wat betreft 'geluk'. Klinkt misschien stom, maar soms heb je van die dagen dat alles mis gaat, of juist andersom. Op van die dagen dat elk stoplicht op rood staat en je nieuwe shirt meteen vol met vlekken zit die je er nooit meer uit krijgt moet je ver weg blijven van crypto. _O-

https://opensea.io/seaart

• Waah
Taro schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:53:
[...]

Helemaal prima, als Bitcoin nog lager dan 26k gaat heb je toch alleen maar meer winst? :)
Ik durf helemaal niet short of long te gaan :D
en al helemaal niet met leverage :+

Ik speel nog wel ff door in de kleine zandbak O-) terwijl ik kijk hoe de stoere jongens op hun BMX'jes fietsen _/-\o_

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:54:
[...]

Balen man! Ik hoorde vandaag nog van iemand die ook afgelopen weekend letterlijk miljoenen was verloren bij de crash. Een trade gezet met een paar glazen wijn op, en en de stoploss stond niet goed...
Oh man, stel je voor dat je de volgende morgen daarachter komt... Gelukkig drink ik niet veel. Bij mij is het eerder slaapgebrek, maar dat ben ik zelf schuld. Ik ga altijd te laat naar bed.

https://opensea.io/seaart

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31
enomiss schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:58:
[...]

Oh man, stel je voor dat je de volgende morgen daarachter komt... Gelukkig drink ik niet veel. Bij mij is het eerder slaapgebrek, maar dat ben ik zelf schuld. Ik ga altijd te laat naar bed.
ja, dan moet je direct naar mijn idee proberen te relativeren. maar bij zulke bedragen. Man. Ik heb begrepen dat hij zich nog niet buiten heeft laten zien maar vanaf zondag al opgesloten thuis zit...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Skalders schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:20:
[...]

Dan ben jij wel echt een oud gediende! Zin om wat meer te vertellen over jouw ervaringen? Te vroeg verkocht dan, of gewoon nog met crypto bezig als hobby? Enige meningen over de huidige en toekomstige markt?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 82% gewijzigd door Freekers op 15-12-2021 22:19 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Waah
als je een paar miljoen kan verliezen.... Klinkt wel als de ultieme first-world-problems ;-)

Maar blijft natuurlijk super-zuur.

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
anti elppa schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:47:
[...]

Ik niet. Als de 39.7 breekt kan ie echt de 20 wel testen gaan testen met wat pech.
Verder blijf ik bullish. Al gaat 2021 niets meer worden. Dit heeft ff wat tijd nodig.
Van 39.7 naar 20k?😱

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12-11 08:39
26 is daar precies tussen, leuke pauze daar

• knakworst
  • Registratie: November 1999

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fjrOYproJOv3qXYpB9DX7Sv0aMU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7GrZivc6buwZoJdkzUURTLau.jpg?f=user_large

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-12 09:44
Daar gingen weer 4u langzaam bij elkaar gegrinde gains met 1 3min candle . Zonde.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• anti elppa
twit schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:53:
[...]

Daar gingen weer 4u langzaam bij elkaar gegrinde gains met 1 3min candle . Zonde.
Ik zat serieus een 2k peper te zoeken :? Dit is toch niets??

• twit
anti elppa schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:00:
[...]

Ik zat serieus een 2k peper te zoeken :? Dit is toch niets??
Dat zei ik ook nergens, dat t een huge candle was oid:). Het zet ons wel degelijk een paar uurtjes terug. Zegt ook iets over hoe flat de laatste uurtjes waren I guess .

We waren weer naar 48.45 aan het klimmen met slakkengangetje en vielen even naar 47.7. Ik hoop gewoon een keer een paar dagen op rij de delta tov 24u ervoor groen te zien.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:50
twit schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:05:
[...]

een paar dagen op rij de delta tov 24u ervoor groen te zien.
Over iets meer dan 2 jaar staat de block reward halving weer voor de deur. Dan ga je dit wel zien. :+

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:59:
[...]

ja, dan moet je direct naar mijn idee proberen te relativeren. maar bij zulke bedragen. Man. Ik heb begrepen dat hij zich nog niet buiten heeft laten zien maar vanaf zondag al opgesloten thuis zit...
Wat een verhaal zeg. Ik heb ook meer winst zien verdampen vorig weekend dan de bedoeling was. En ik heb daar ook wel even flink van gebaald omdat het om serieus geld ging. Maar ik kon me daar wel snel overheen zetten omdat ik alsnog een mooie winst heb gemaakt deze bull. Maar je moet niet gaan nadenken wat je nog extra met die verloren winst had kunnen doen. En ik moet er niet aan denken dat ik miljoenen zou hebben verloren. Maar zo'n persoon zal nog wel een paar miljoen over hebben zou het niet? Als ik zoveel geld had dan durfde ik dat niet zomaar in crypto te zetten. Dan doet elke -10% zeer.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:10

Darrell

Fiat moonboy

Zeg ik iets geks als we nu gewoon stable op 48k het jaar uit gaan (max pain) voor er weer ruimte naar boven is?

• roflexx
Gewoon 69k volgende week

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:27:
[...]

Wat een verhaal zeg. Ik heb ook meer winst zien verdampen vorig weekend dan de bedoeling was. En ik heb daar ook wel even flink van gebaald omdat het om serieus geld ging. Maar ik kon me daar wel snel overheen zetten omdat ik alsnog een mooie winst heb gemaakt deze bull. Maar je moet niet gaan nadenken wat je nog extra met die verloren winst had kunnen doen. En ik moet er niet aan denken dat ik miljoenen zou hebben verloren. Maar zo'n persoon zal nog wel een paar miljoen over hebben zou het niet? Als ik zoveel geld had dan durfde ik dat niet zomaar in crypto te zetten. Dan doet elke -10% zeer.
Wat ik heb begrepen is dat ongeveer 90% van z'n positie was geliquideerd. Na ruim 5 jaar traden opgebouwd vermogen. *poef* High risk, high reward zo blijkt maar weer. Maar dan kan je het dus min of meer wel ga ik maar vanuit. Dat truckje moet je dan toch proberen te herhalen lijkt me.

Ik zou dat dan weer niet kunnen. Ik heb ook met rare bedragen in crypto gesmeten. Maar ben nooit van de hefboom handel geweest. het is ook wel dubbel. Als je echt klappers wilt maken, dan doe je er verstandig aan het toch als spel te zien. Wanneer je het een briefgeld voor je zou zien dan ga je teveel op emotie handelen lijkt me. En aan de andere kant, het blijft toch gewoon geld

[ Voor 16% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-12-2021 23:53 ]

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Tukker_T schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 21:34:
[...]

Meteen wat gekocht :D.

@Mooody Jij ook al ingestapt? Nu ze FC Twente sponsoren moet het wel een solide project zijn :+ .

Het is toch wel triest om te zien dat het blijkbaar zo slecht in het voetbal gaat dat er meerdere clubs met dit soort meme coins in zee gaan. Hopelijk doet het project van Floki het beter dan het voetbal dat FC Twente de laatste tijd laat zien..
Oei. Ik vond Bitcoinmeester al wat pijnlijk als AZ fan. maar vergeleken met zulke ongein...

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 03:36
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:50:
[...]

Wat ik heb begrepen is dat ongeveer 90% van z'n positie was geliquideerd. Na ruim 5 jaar traden opgebouwd vermogen. *poef* High risk, high reward zo blijkt maar weer. Maar dan kan je het dus min of meer wel ga ik maar vanuit. Dat truckje moet je dan toch proberen te herhalen lijkt me.
als je boven de 100k en in dit geval zelfs 1M niet gaan diversificeren buiten crypto dan verdien je het toch ook echt niet :X

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:54:
[...]

Balen man! Ik hoorde vandaag nog van iemand die ook afgelopen weekend letterlijk miljoenen was verloren bij de crash. Een trade gezet met een paar glazen wijn op, en en de stoploss stond niet goed...
Dit kan ik me echt niet voorstellen. Ik heb best eens wat trades gedaan met drank op (zoals Cake kopen op $1,50), maar als het om miljoenen gaat... tering

• Gelukszoekr
Skalders schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:53:
[...]

als je boven de 100k en in dit geval zelfs 1M niet gaan diversificeren buiten crypto dan verdien je het toch ook echt niet :X
Greed hè. Diversifiseren doe je meer als je koopkracht wilt behouden. Je verliest slagkracht qua trading

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Trouwens, voor de mensen hier die ooit XRP hadden voor de Flare airdrop... die is er nog steeds niet, maar Flare komt wel volgende week met de 'Songbird' airdrop... (SGB)

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:55:
[...]

Dit kan ik me echt niet voorstellen. Ik heb best eens wat trades gedaan met drank op (zoals Cake kopen op $1,50), maar als het om miljoenen gaat... tering
Tja, het is wat het is. Ik hoorde tijdens de cryptocast dat tijdens de crash van een week geleden in een uur ongeveer voor een miljard aan longs rekt is gegaan..

Deze "bekende" ging long op 57k met een x5 wat ik heb begrepen

[ Voor 6% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-12-2021 23:58 ]

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:57:
[...]

Tja, het is wat het is. Ik hoorde tijdens de cryptocast dat tijdens de crash van een week geleden in een uur ongeveer voor een miljard aan longs rekt is gegaan..
Dit is dus waarom ik nooit long ga op wat dan ook. Leverage klinkt leuk, maar je moet het echt heel mild houden.

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 03:36
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:55:
[...]

Greed hè. Diversifiseren doe je meer als je koopkracht wilt behouden. Je verliest slagkracht qua trading
Greed tot daaraantoe, maar als je al 1M hebt? 8)7 eerst je eigen kasteel veilig zetten dan toch. Je kan argumenteren dat je op deze manier net meer kan winnen, gezien je moeilijke tijden kan overbruggen en in die moeilijke tijden nieuwe kansen kan grijpen die je anders zou moeten laten varen.

Maar meerdere miljoenen.. Een miljoen is voldoende om direct op pensioen te gaan. Een kwart daarvan is al genoeg om je toekomst te verzekeren met wat gezond verstand. Voor zo'n gevallen kan ik echt moeilijk medelijden voelen. Maarja goed, laten we hopen dat hij nog wat achter de hand heeft en dat het enkel om zijn crypto positie ging en niet over zijn totaal financieel plaatje.

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:59:
[...]

Dit is dus waarom ik nooit long ga op wat dan ook. Leverage klinkt leuk, maar je moet het echt heel mild houden.
Ja, same.

Je Bifi doet het aardig trouwens. Ik zit te springen voor m'n 13e maand om er nog wat van te snoepen. Geen liquiditeit hier meer aan de zijlijn :P

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik zit trouwens voor 20% in BIFI.... en wilde dat het meer was. Ik hoop dat genoeg mensen m'n shill ter harte hebben genomen.

En ik zal binnenkort weer iets shillen. Wel van mindere kwaliteit, maar daar ben ik ook weer eerlijk over. Namelijk PSP.

• roflexx
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:57:
[...]

Deze "bekende" ging long op 57k met een x5 wat ik heb begrepen
Naar wie gaat dat geld eigenlijk? De exchange? Ik heb geen benul van longs en shorts.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-12 07:50
Ja precies wat ik zeg dus, daar staat toch duidelijk juni 2011, dat is geen 2014 (je had het over je thesis in 2014 en dat je die tijden ook 2 btc op een cpu had gemined, je bedoelde dus 2011 inderdaad want daarna is dat onmogelijk) Maar waarom heb je het over asics? Dat kwam pas jaren later, als ik zie dat je het hebt over Juni dan lijkt dat veel logischer om een GPU te gaan overigens. In Juni 2011 deed je met high end videokaart gemiddeld een paar bitcoin, met een CPU zou je er of jaren over gedaan hebben of je hebt al sinds ruim voor juni voor de difficulty steiging veroorzaakt door GPUs met die cpu zitten minen dan (dan was de uitbetaling dus voor mining in april-mei oid). Als dat het geval is, waarom nooit een GPU aangeslingerd in april-mei dan? Had er geen?

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-12-2021 00:30 ]

• Gelukszoekr
roflexx schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:09:
[...]

Naar wie gaat dat geld eigenlijk? De exchange? Ik heb geen benul van longs en shorts.
Dat geld is weg. Eerst leen je geld van de exchange om een extra grote positie in te nemen. Hierbij gebruik je je inleg als onderpand. Het risico is dat wanneer de koers onder een bepaald bedrag komt de exchange genoodzaakt is om de positie aan de markt te verkopen, en daarbij behoud het jouw inleg om quite te draaien.

Als ik het een beetje logisch uitleg zo, het is al laat :P

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:01:
Ik zit trouwens voor 20% in BIFI.... en wilde dat het meer was. Ik hoop dat genoeg mensen m'n shill ter harte hebben genomen.

En ik zal binnenkort weer iets shillen. Wel van mindere kwaliteit, maar daar ben ik ook weer eerlijk over. Namelijk PSP.
Best bijzonder dat de koers van BIFI nog groen is op deze dagen. Ben benieuwd wat BIFI in de bear gaat doen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

** Nieuwe Glenn Hoddle Shill**

ik hoop dat jullie lekker BIFI hebben gekocht, dat had jullie geen windeieren gelegd. En bij dezen een nieuwe shill.

*Wat shill je dan, Glenn?*
PSP

*Waarom? en wat is je eigen belang?*
Omdat ik denk dat je er best wat winst op kan halen. En ik heb zelf 16k PSP als airdrop gekregen.

*wat is PSP?*
PSP is de token van Paraswap - een dex-aggregator. Het is een governance token die het beste te vergelijken is met 1inch, sushi en uni - maar ergens ook fundamenteel anders, gezien dat paraswap niet zo zeer een dex is, en dat ze een andere manier hebben om hun tokens te verdelen; je krijgt PSP niet door het staken van andere tokes in hun dex-aggregator, maar indirect.

*Waarom wil ik PSP kopen? En waar kan ik het kopen?*
PSP is nu alleen te koop via Eth-mainnet. Dus takkeduur. Dat wil je ook niet, maar PSP is binnenkort te koop op BSC and Avalanche, En dan wil je het misschien wel kopen. Waarom? Voor het geld. Na de recent airdrop is het van $1,90 naar $0,40 gegaan. Zo gaat dat bij airdrops. Dat was bij Sushi en 1inch ook zo. Als het straks op BSC verhandelbaar is het een goeie gok om die reden. Dit is geen BIFI, dit is een specuatiever token,

*Glenn, dat klinkt leuk en aardig, maar zou je het zelf kopen?*
Ja, dex tokens doen het over het algemeen goed, en PSP heeft de pech gehad om live te gaan op een moment dat de markt in het algemeen enorm daalde. Als het te koop is op BSC krijgt het enorm veel meer exposure tegen lagere transactiekosten, en vergeleken met andere dex-token is het op $0,4 of $0,5 een koopje. Ik zou het zeker doen. Ik zou het ook wel op $0,8 meteen verkopen. Kan vast veel hoger gaan, maar ik zou dit alleen gebruiken voor een 2x of 3x ritje.

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-12 07:50
roflexx schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:09:
[...]

Dat geld is opgegaan aan 'sell low'. Een verplichte sell low.

Koers is 10.000

Je hebt 10.000, je koopt 1 coin, koers gaat naar 11000 = 1000 winst naar 9000 = 1000 verlies (als je verkoopt)

Stel dat je maar 1000 had en je wilt een hele coin kopen dan leen je 9000 bij. Is de koers dan 11000 dan heb jij met je 1000 100% winst behaald want je 1000 is na verkoop 2000.

MAAAR zakt de koers naar 9000 dan is dat jouw 1000 onderpand die is gezakt, en de exchange zegt dan sorry vriend maar als het nog verder zakt dan zijn wij de pineut want we hebben maar 1000 van jou liggen! Dus we doen namens jou een sell aan de markt op 9000 en jij bent je 1000 kwijt.

Waar is je geld dan? Opgegaan tussen jouw koopprijs van 10.000 en de verplichte sell low op 9000 aan de markt.

Bij een short positie leen je de coin en verkoop je die direct aan de markt, en als de coin prijs dan te hard omhoog gaat dat jouw onderpand van 1000 het niet meer kan dekken doet de exchange automagisch een buy-high na jouw sell low met die geleende coin om er zeker van te zijn dat jij je lening wel terug kan betalen.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
I'll just leave this here..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1aRcRKQO_UZ-aXy1ZtQEzp8q8tg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aSwxHtgK0OmznhQh7cHA6c4d.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Gelukszoekr
Als ik zo naar het koersverloop van psp kijk dan gaat m'n 13 maand denk ik toch eerder naar bifi ;)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

zwembroek schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:17:
[...]

Best bijzonder dat de koers van BIFI nog groen is op deze dagen. Ben benieuwd wat BIFI in de bear gaat doen.
Ik denk zelf aan 10k BIFI voor het einde van het jaar. Maar sowieso , mochten BTC/ETH/SOL/etc de bear in gaan, dan nog denk ik dat BIFI niet omlaag gaat vergeleken met de huidige prijs. En als wel: ik heb nu 55% op cro. De echte bear zou dat vast weer 150% maken. Je kan met BIFI niet echt verliezen, tenzij mensen ineens stoppen met staken op BIFi. P/E is nog steeds maar 1 op 6.

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:47
Als ik naar die grafiek kijk dan zit die range tussen de 20k en 30k? Zijn we toch nog lang niet met de 47k van dit moment?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12 08:20
Nopheros schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:35:
[...]

Als ik naar die grafiek kijk dan zit die range tussen de 20k en 30k? Zijn we toch nog lang niet met de 47k van dit moment?
Hm lijntjes lijken idd niet helemaal goed te staan. Het gaat echter niet om de prijs maar om de indicator. Die geeft aan dat we bijna peak bottom hebben bereikt en dat vind ik persoonlijk zeer bullish..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:33:
Als ik zo naar het koersverloop van psp kijk dan gaat m'n 13 maand denk ik toch eerder naar bifi ;)
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn. Ik zou eerlijk gezegd ook geen PSP bijkopen als ik het geld ook in BIFI kan stoppen.

Maar als je niet in BIFI gelooft en wel in dex tokens is PSP een goede manier om je portfolio te diversifiëren, denk ik. En zo was deze shill ook bedoeld, ik wilde m'n tweakgenoten ergens van op de hoogte brengen.

Zeker geen pump-my-bags-shill, hoe blij ik ook zou zijn als PSP ineens 40% pumpt. Wat ik wilde zeggen is: Paraswap pakt het anders aan, en als je Sushi of 1Inch gemist hebt terwijl je er wel in gelooft, is dit misschien een token voor je aangezien het volgende week op BSC komt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SjcT5JvFhlMAFaWDBML7rHAb-Lo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nrbq1dECd6NsEjkFfldoaFvB.jpg?f=user_large

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:33:
Trouwens, @Gelukszoekr, @knakworst en @Verwijderd

ik sta best open voor een betere token dan BIFI. Maar is er momenteel wel eentje?

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 00:50
heel bearish

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:47
Wat weer nieuwe kansen creëert d:)b

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:49:
[...]

ik sta best open voor een betere token dan BIFI. Maar is er momenteel wel eentje?
Ik weet het niet man. Ik zit al te lang te diep in Bitcoin dat ik te weinig tijd heb gespendeerd aan het zoeken naar pareltjes.

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 21:33

HollovVpo1nt

I like gadgets

Oei, niet zo'n super dag weer. Moet maar eens mijn exit strategie opnieuw evalueren

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:21
Wat een ellende lower low op lower low.. :N

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:28
Dat mocht ook wel, mozes kriebel.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Richh schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 01:52:
[...]

Dat mocht ook wel, mozes kriebel.
48k eoy.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Hey @Glenn Hoddle

Waar had je dat gelezen van SGB?

Had toenertijd de XRP bij crypto.com. Ook al een melding gehad dat ze de SGB drop ondersteunden. Maar daarna radio stilte.

UberLurker Departement #GG.

• redbulleke
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
Ziet er niet zo groen uit maar hoop doet leven

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:36
Skrunsies schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 02:08:
Hey @Glenn Hoddle

Waar had je dat gelezen van SGB?

Had toenertijd de XRP bij crypto.com. Ook al een melding gehad dat ze de SGB drop ondersteunden. Maar daarna radio stilte.
Ik heb laatst ook nog een trustline voor Solo gezet, gratis muntjes zijn gratis muntjes :+

• twit
Edit: laat ook maar. Ik ga iets maken van deze dag ipv op de charts commenten

[ Voor 88% gewijzigd door twit op 11-12-2021 08:03 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Hopelijk zien we iets meer groen dan rood dit weekend, maar voor nu.. wakker worden zonder regen is ook eens lekker!

Edit. Laat maar het regent weer..

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 11-12-2021 08:59 ]

Zero.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Glenn Hoddle Ik heb enige tijd geleden ook BIFI gehad, nog steeds wel interesse, maar als ik naar de charts kijk, dan zie ik niet direct iets wat mij daarin aantrekt. Op een mogelijke uitbraak op de 1D na die dan nu in de maak is, maar natuurlijk niet 100% zeker zo uitpakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DmFbMdpYFLc3CK0iA0t2aKUOK5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xLbulm15gePEhsM4LMEKMM0F.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-wKkWLEINTYkATse3pX2B5j84U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uutw9E6kQAuAW7WQadvthWxY.jpg?f=fotoalbum_large

Ja, inkomsten via het platform, maar naast stijgingen zie je ook dalingen, dus die doen volgens deze charts niet 1 op 1 iets met de prijs.

Ik ben niet vies van een gokje, maar voor mijzelf zou ik nu als enige redenatie hebben: BIFI kan uitgebodemd zijn en als Bitcoin vanaf hier weer stijgt, dan kan die prima nog x3-4x tov de ATH.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 08:56:
@Glenn Hoddle Ik heb enige tijd geleden ook BIFI gehad, nog steeds wel interesse, maar als ik naar de charts kijk, dan zie ik niet direct iets wat mij daarin aantrekt. Op een mogelijke uitbraak op de 1D na die dan nu in de maak is, maar natuurlijk niet 100% zeker zo uitpakt:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ja, inkomsten via het platform, maar naast stijgingen zie je ook dalingen, dus die doen volgens deze charts niet 1 op 1 iets met de prijs.

Ik ben niet vies van een gokje, maar voor mijzelf zou ik nu als enige redenatie hebben: BIFI kan uitgebodemd zijn en als Bitcoin vanaf hier weer stijgt, dan kan die prima nog x3-4x tov de ATH.
Dit is natuurlijk wel ten opzichte van een zakkende btc. Jammer dat Nance geen bifi/btc paar meer heeft.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 28-12 20:43

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Poah, het lijkt wel zondag zo rustig is het hier. Geen REKT of MOON. Is ook wel een relaxt :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:30:
[...]

Dit is natuurlijk wel ten opzichte van een zakkende btc. Jammer dat Nance geen bifi/btc paar meer heeft.
Ja dat vind ik ook wel opvallend. Enkel een busd paar.

• roflexx
Eens kijke of eth kan herstellen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-12 20:20
roflexx schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:42:
daar is ie juist mee bezig :+

nothing stops this train

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:35:
[...]

Ja dat vind ik ook wel opvallend. Enkel een busd paar.
Komt ook wel omdat er nauwelijks handel is. Kan je positief uitleggen als je wil (geen verkopers) maar dus ook geen kopers ;)
Eén risico is dan dat Binance zegt we halen die bifi weg uit ons assortiment. Dat zou noet fijn zijn.

Overigens zie de uurgrafiek er goed uit toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YxFU-Iqr29tLcqm3T7J7xw33dGU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P8iN37n9bJjyajfkOBgHhJ3S.jpg?f=fotoalbum_large

En @Glenn Hoddle nee op dit moment geen 'betere', let wel geen betere defi shitcoin. Ik blijf met 80 procent in btc/eth/bnb. Dit is een leuke voor ernaast, een procentje van je totale vermogen erin. Ik heb cake ingewisseld, die is mij te inflatoir. Hopelijk heb ik binnenkort zwaar spijt dat ik er veel meer in had moeten pompen.

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 11-12-2021 09:49 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:32:
Poah, het lijkt wel zondag zo rustig is het hier. Geen REKT of MOON. Is ook wel een relaxt :)
Ach we zijn al een week onderweg. Vorig weekend dook ie al beneden de 50k. Dit bouncen in een channel van 47k en 49k is meer van hetzelfde.

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:32:
Vraagje

Heb jij meegedaan aan die NFT airdrop op crypto.com. Die QR code op Mars?

Had van de week een mail dat het account afgelopen nacht gesynchroniseerd moest zijn. Maar heb nog geen airdrop in de NFT omgeving.

Heb jij al wat gehad ?

• anti elppa
Joosie200 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:53:
[...]

Ach we zijn al een week onderweg. Vorig weekend dook ie al beneden de 50k. Dit bouncen in een channel van 47k en 49k is meer van hetzelfde.
tis geen kanaal maar een descending triangle

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:49:
[...]

Alles wat geen Bitcoin is beschouw ik van nature als zeer nutteloze shitcoin. Inclusief BIFI.

Want wat moet je ermee? Fictief gedecentraliseerd yield farmen op gecentraliseerde duplo netwerkjes tot deze planeet de zon in smelt? ReNdEmEnT.

Dat betekent echter niet dat ik bereid ben mijn hypocriete greedy handjes er van af te houden.

Lekker diamond hand in hand hype liedjes Twitteren rond het kampvuur maar wel genadeloos hard zonder enige emotie dumpen zodra die knakenmeuk pumpt als een malle.

Kortzicht is namelijk ook zicht.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:47:
[...]
Klopt, maar het gaat er voornamelijk om wat je hierna verwacht. Een uurgrafiek kan er mooi uitzien, om daarna in elkaar te donderen. Ik zie er een top, een iets hogere top met rejection en nu een iets lagere top in, dat kan betekenen dat hierna weer een daling wordt ingezet.

Het gaat om het grotere plaatje, iedere coin heeft regelmatig mooie 1H charts, maar als bijv. de 4H/1D/1W beroerd zijn, dan heb je daar niet zoveel aan, tenzij je actief trade.

Afijn, ik probeer BIFI niet af te kraken, maar ik kijk altijd erg rationeel naar charts en ben nog niet overtuigd :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:47:
[...]

Komt ook wel omdat er nauwelijks handel is. Kan je positief uitleggen als je wil (geen verkopers) maar dus ook geen kopers ;)
Eén risico is dan dat Binance zegt we halen die bifi weg uit ons assortiment. Dat zou noet fijn zijn.

[Afbeelding]

En @Glenn Hoddle nee op dit moment geen 'betere', let wel geen betere defi shitcoin. Ik blijf met 80 procent in btc/eth/bnb. Dit is een leuke voor ernaast, een procentje van je totale vermogen erin. Ik heb cake ingewisseld, die is mij te inflatoir. Hopelijk heb ik binnenkort zwaar spijt dat ik er veel meer in had moeten pompen.
Van mij mag die nog wel ff flink lager gaan. Heb echt een mini flufje die ik iets uit wil breiden. Maar gezien de marketcap betwijfel ik of dat nog gaat gebeuren.

Autocompound werkt trouwens perfect op bifi. Zie mn balans met het uur groeien.

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:13:
[...]

Alles wat geen Bitcoin is beschouw ik van nature als zeer nutteloze shitcoin. Inclusief BIFI.
kan ook niet anders met zoon naam, misselijk makkende naar plastic smakende stomme klote worstjes

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:10:
[...]

Vraagje

Had van de week een mail dat het account afgelopen nacht gesynchroniseerd moest zijn. Maar heb nog geen airdrop in de NFT omgeving.

Heb jij al wat gehad ?
Ik heb aan de MARS drop, NEAR drop en nog 1 mee gedaan via CMC, geen één tot nu toe ontvangen (kijk ook niet dagelijks).

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:01:
[...]

Ik heb aan de MARS drop, NEAR drop en nog 1 mee gedaan via CMC, geen één tot nu toe ontvangen (kijk ook niet dagelijks).
….. Near drop en nog 1

Hmmm. Ik lees best veel maar die heb ik allebei effe gemist denk ik B)

• Gelukszoekr
Taro schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:16:
[...]

Klopt, maar het gaat er voornamelijk om wat je hierna verwacht. Een uurgrafiek kan er mooi uitzien, om daarna in elkaar te donderen. Ik zie er een top, een iets hogere top met rejection en nu een iets lagere top in, dat kan betekenen dat hierna weer een daling wordt ingezet.

Het gaat om het grotere plaatje, iedere coin heeft regelmatig mooie 1H charts, maar als bijv. de 4H/1D/1W beroerd zijn, dan heb je daar niet zoveel aan, tenzij je actief trade.

Afijn, ik probeer BIFI niet af te kraken, maar ik kijk altijd erg rationeel naar charts en ben nog niet overtuigd :)
Is het niet heel simpel het verschil tussen een technische en fundamentele analyse?

@Glenn Hoddle tipt bifi vanuit een fundamenteel perspectief. Ik snap dat je vanuit een technische analyse hier geen chocola van kan maken. Dat maakt deze 2 vormen van het kijken naar crypro essentieel anders. Ofniet? ;)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

twain4me schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:54:
[...]

kan ook niet anders met zoon naam, misselijk makkende naar plastic smakende stomme klote worstjes
Er was eens een tijd, lang geleden (maandje of 9), dat niet alles een hondennaam moest hebben maar voedsel.

Sushi, Cake, kebab, coffee, ja zelfs marshmallows. Die tijd is voorbij, op een paar blijvertjes na.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05
roflexx schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 09:42:
Ik vind ETH uitzonderlijk sterk blijven, vergeleken met BTC en de rest van de alts

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
knakworst schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:22:
[...]

Er was eens een tijd, lang geleden (maandje of 9), dat niet alles een hondennaam moest hebben maar voedsel.

Sushi, Cake, kebab, coffee, ja zelfs marshmallows. Die tijd is voorbij, op een paar blijvertjes na.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8R7Hc4xeDUR-nBvwBUtq-1HlXW0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DmEyIoNKJGPKx3ElNgX1nkJb.jpg?f=user_large

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
keanu_ schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:23:
[...]

Ik vind ETH uitzonderlijk sterk blijven, vergeleken met BTC en de rest van de alts
Eens! Tijd voor de flippening :P
Btc dit weekend over de 50K? O-)

Fijne dag allen

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:10:
[...]

Is het niet heel simpel het verschil tussen een technische en fundamentele analyse?

@Glenn Hoddle tipt bifi vanuit een fundamenteel perspectief. Ik snap dat je vanuit een technische analyse hier geen chocola van kan maken. Dat maakt deze 2 vormen van het kijken naar crypro essentieel anders. Ofniet? ;)
Op zich wel, maar als het platform groeit en de inkomsten groeien, dan zou je dat toch in de prijs terug moeten zien? Blijkbaar zijn die 2 niet 1 op 1 met elkaar verbonden, want ik zie geen stijgende prijs. Ja, nu een paar dagen op rij, maar niet structureel. De fundamenten zijn blijkbaar goed, maar het effect daarvan op de prijs mis ik en dat wil je toch juist aan elkaar verbonden zien?

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
knakworst schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:22:
[...]

Vergeet de sundeaswap niet hè, Google meets crypto

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:04
Darrell schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:49:
[...]

Van mij mag die nog wel ff flink lager gaan. Heb echt een mini flufje die ik iets uit wil breiden. Maar gezien de marketcap betwijfel ik of dat nog gaat gebeuren.

Autocompound werkt trouwens perfect op bifi. Zie mn balans met het uur groeien.
Aan welke LP doe je mee als ik vragen mag. Hen het idee dat er een paar zijn die met het rendement net zo hard dalen in oorspronkelijk waarde. Dus dat je netto niet veel mee opschiet

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:10:
[...]

….. Near drop en nog 1

Hmmm. Ik lees best veel maar die heb ik allebei effe gemist denk ik B)
Only1 (LIKE) was daar nog 1 van.

Dit heb ik opgepikt in het gratis Crypto topic, verbaasd dat je wist dat ik er ook aan heb meegedaan :P

[ Voor 25% gewijzigd door Xqlus1ve op 11-12-2021 11:59 ]

• Gelukszoekr
Taro schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:30:
[...]

Op zich wel, maar als het platform groeit en de inkomsten groeien, dan zou je dat toch in de prijs terug moeten zien? Blijkbaar zijn die 2 niet 1 op 1 met elkaar verbonden, want ik zie geen stijgende prijs. Ja, nu een paar dagen op rij, maar niet structureel. De fundamenten zijn blijkbaar goed, maar het effect daarvan op de prijs mis ik en dat wil je toch juist aan elkaar verbonden zien?
Klopt. Maar dat is niet vreemd in crypto. Genoeg voorbeelden van projecten die totaal geen toekomst hebben, maar toch bizar in prijs stijgen. En andersom dus ook, coins die wel usecase hebben en hier (nog) niet op gewaardeerd zijn.

Ik denk dat crypto voornamelijk gedreven is door hype. Dit gaat als een golfbeweging door de hele space. De meeste investeerders in crypto zijn particulieren die niet geven om fundamentals maar willen meedoen in bepaalde hypes. Daarom zal de waardering niet direct terug te zien zijn in de prijs.

In dit voorbeeld, Bifi heeft geen hype nu, maar wel fundamentals. Dan is het een kwestie van tijd voor zo'n project naar boven komt drijven denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 11-12-2021 12:03 ]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Flexion1 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:48:
[...]

Aan welke LP doe je mee als ik vragen mag. Hen het idee dat er een paar zijn die met het rendement net zo hard dalen in oorspronkelijk waarde. Dus dat je netto niet veel mee opschiet
Cro/bifi

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:58
Zijn die LPs wel interessant? Door de impermanent loss heb je, zoals ik het begrijp, maar weinig kans dat het echt iets oplevert, tenzij je een stablecoin LP gebruikt.

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Gelukszoekr schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:02:
[...]

Klopt. Maar dat is niet vreemd in crypto. Genoeg voorbeelden van projecten die totaal geen toekomst hebben, maar toch bizar in prijs stijgen. En andersom dus ook, coins die wel usecase hebben en hier (nog) niet op gewaardeerd zijn.

Ik denk dat crypto voornamelijk gedreven is door hype. Dit gaat als een golfbeweging door de hele space. De meeste investeerders in crypto zijn particulieren die niet geven om fundamentals maar willen meedoen in bepaalde hypes. Daarom zal de waardering niet direct terug te zien zijn in de prijs.

In dit voorbeeld, Bifi heeft geen hype nu, maar wel fundamentals. Dan is het een kwestie van tijd voor zo'n project naar boven komt drijven denk ik.
Noob alert!

Over welke BIFI hebben jullie het? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SkMMYkA2Pvf3r3FoMoXpbFGuqF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rIzRqygYkOMoDnAKOSv57ngn.jpg?f=fotoalbum_large

• Gelukszoekr
Scirocco schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:33:
[...]

Noob alert!

Over welke BIFI hebben jullie het? [Afbeelding]
Die groene natuurlijk. We kopen natuurlijk alleen dingen die omhoog gaan

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Bumpy_NL schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 12:23:
Zijn die LPs wel interessant? Door de impermanent loss heb je, zoals ik het begrijp, maar weinig kans dat het echt iets oplevert, tenzij je een stablecoin LP gebruikt.
De APY van bifi/cro is een kleine 300% op het moment. Kans dat een impermanent loss dat teniet doet is dan vrij klein.

Mooie uitleg op binance:

Let’s go through an example of how impermanent loss may look like for a liquidity provider.

Alice deposits 1 ETH and 100 DAI in a liquidity pool. In this particular automated market maker (AMM), the deposited token pair needs to be of equivalent value. This means that the price of ETH is 100 DAI at the time of deposit. This also means that the dollar value of Alice’s deposit is 200 USD at the time of deposit.

In addition, there’s a total of 10 ETH and 1,000 DAI in the pool – funded by other LPs just like Alice. So, Alice has a 10% share of the pool, and the total liquidity is 10,000.

Let’s say that the price of ETH increases to 400 DAI. While this is happening, arbitrage traders will add DAI to the pool and remove ETH from it until the ratio reflects the current price. Remember, AMMs don’t have order books. What determines the price of the assets in the pool is the ratio between them in the pool. While liquidity remains constant in the pool (10,000), the ratio of the assets in it changes.
If ETH is now 400 DAI, the ratio between how much ETH and how much DAI is in the pool has changed. There is now 5 ETH and 2,000 DAI in the pool, thanks to the work of arbitrage traders.

So, Alice decides to withdraw her funds. As we know from earlier, she’s entitled to a 10% share of the pool. As a result, she can withdraw 0.5 ETH and 200 DAI, totaling 400 USD. She made some nice profits since her deposit of tokens worth 200 USD, right? But wait, what would have happened if she simply holds her 1 ETH and 100 DAI? The combined dollar value of these holdings would be 500 USD now.

We can see that Alice would have been better off by HODLing rather than depositing into the liquidity pool. This is what we call impermanent loss. In this case, Alice’s loss wasn’t that substantial as the initial deposit was a relatively small amount. Keep in mind, however, that impermanent loss can lead to big losses (including a significant portion of the initial deposit).

With that said, Alice’s example completely disregards the trading fees she would have earned for providing liquidity. In many cases, the fees earned would negate the losses and make providing liquidity profitable nevertheless. Even so, it’s crucial to understand impermanent loss before providing liquidity to a DeFi protocol.

• Skrunsies
  • Niet online
Xqlus1ve schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:55:
[...]

Only1 (LIKE) was daar nog 1 van.

Dit heb ik opgepikt in het gratis Crypto topic, verbaasd dat je wist dat ik er ook aan heb meegedaan :P
Verbaas je niet. Dat zei je namelijk in het vorige bericht :)
Xqlus1ve schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:01:
[...]

En ik keek laatst in het crypto.com forum als er nog wat tips and tricks waren d:)b

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/REA2xlyloXmJOaUge9wEDzFejS0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ebTn7pCtUWbsaUSN7AW7nIqm.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Ik had wel wat meer verwacht van december.. die befaamde 100k lijkt er dan toch nog niet meteen aan te komen. Nuja hodlll

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:35:
Ik had wel wat meer verwacht van december.. die befaamde 100k lijkt er dan toch nog niet meteen aan te komen. Nuja hodlll
De 50 komt al weer in beeld

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Skrunsies schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:10:

Vraagje

Skrunsies schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:09:
[...]

Verbaas je niet. Dat zei je namelijk in het vorige bericht :)

[...]

En ik keek laatst in het crypto.com forum als er nog wat tips and tricks waren d:)b
Ik lees nu pas je bericht goed, de QR code van CDC heb ik nog niks ontvangen. Maar van CMC (CoinMarketCap), had ik meegedaan aan de earn van onder andere MARS, daarom was ik een beetje de weg kwijt _O-

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21-12 13:04
Voor wie zich verveeld misschien nog leuk op deze grijze zaterdag om de 24 uurs stream van Doopiecash te kijken. Vanmorgen om 11u begonnen en duurt tot morgen 11u. Van alles over trading, crypto, beleggen en natuurlijk ouwehoeren. Soort van glazenhuis.

stream: DoopieCash Voor Prinses Maxima Centrum | 24 uurs Goede Doelen Stream | Kerst Special

Inmiddels deel2: DoopieCash Voor Prinses Maxima Centrum | 24 uurs Goede Doelen Stream deel 2

[ Voor 15% gewijzigd door Xavorius op 11-12-2021 20:08 ]

• Skrunsies
  • Niet online
PlanR schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 14:40:
[...]

De 50 komt al weer in beeld
Dat mag ook wel. Want met de huidige waarde zitten we dichter bij de 0 dan bij de 100k :+

Verwijderd

vanochtend nog 2 mensen tegengekomen met een grote zak shiba, of t daar nog mee goed gaat komen

"neuh, denk t niet"

kan nog best een paar keer wat plussen, maar ik denk dat die gewoon langzaam naar nul gaat.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-12 19:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ds25RhCfhiuBEjnV-tfBP0LvUGc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0FFBQcWf81MIJ2yqY7xOkrYB.jpg?f=user_large

😁

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/berKdNvTpeo8eNew9RHOMpD92Tg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dzy677dDoQzFBENKQClLXOzK.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 177 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!