[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.881 views

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:20

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:20
lekkere shitcoins 👍

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bGLk5cFvVluNNUfj4vwG70gxJWA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3YRiAOLpreSnC09wiZJc62oU.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
het gaat weer goed met sys ;)
ben ik weer de enige met deze goudpot?

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Als je denkt dat we de absolute top van BTC gezien hebben en nooit meer aangetikt wordt dan moet je inderdaad verkopen. Als je denkt dat je de markt kan timen dan moet je ook verkopen en goedkoper terug instappen.
Voor alle anderen: hodl de moeder

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ladonna schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:34:
het gaat weer goed met sys ;)
ben ik weer de enige met deze goudpot?
sys? Klinkt vaag bekend als een van de alts die ik in 2014 verkocht om van 0.5 btc naar 2 btc te komen.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
mannowlahn schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:16:
[...]

haha je doet als of men logisch nadenkt. Alles maar dan ook alles kan FUD zijn, het maakt niet uit, de paper hands reageren toch wel. Dit topic is een goed voorbeeld, ze zijn niet op ene hand te tellen die hier op elke scheet hun hele stack onder verkoop prijs weg doen en bij elke groene ruft wer hun hele hebben en houden er in gooien. Nieuwe matrix film, bitcoin down, corona bestaat niet meer, btc down, corona bestaat nog wel btc down. Btc down ? btc down. Zon komt op, btc down, zon gaat later onder, btc down.

Zoals jaapie zegt, die hele geitenbende heeft nog een lange weg te gaan. dat is wanneer er zoveel retail geld in zit dat hopelijk de whales minder in bezit hebben zodat er minder gemanipuleerd kan worden. Tot die tijd is het of lange termijn holden, of je continue bezig gaan houden hoe al die sylvana simons crypto kopers op alles en iedereen kunnen reageren. Je kan het gewoon niet verzinnen wat de volgende trigger zal zijn, ja misschien wel, je katje lam drinken, paar vette joints roken en kijken hoe ver je komt met het verzinnen van de meest geretardeerde argumenten waarom mensen van schrik hun zooi kunnen verkopen. Er zit totaal geen logica in, behalve dat het continue labiel is.
Het 'probleem' met Bitcoin is een beetje dat hetgeen wat op spot staat beperkt is in verhouding. Daarnaast is spot ook nog verspreid over een groot aantal exchanges. Aangezien Bitcoin steeds meer in treasuries gebruikt wordt zal het grote geld vaak niet op spot te vinden zijn. Volatiliteit is daarvan een direct gevolg. Je zou kunnen zeggen dat de prijs van Bitcoin op een willekeurig moment niet relevant is. Op lange termijn is er altijd wel een uitstap mogelijkheid met positief resultaat. Een voordeel van dit alles is dat je met on chain data whales kunt spotten en zo kunt anticiperen op toenemende of afnemende Bitcoin op spot. Stop losses blijven risicovol vanwege de kleine spot, en daardoor blijft Bitcoin extra volatiel, omdat deze constant overal getriggerd worden. Die regionen worden constant opgezocht door whales die zich van dit fenomeen bewust zijn.

Dit is ook de rede voor de lage prijs van nu. On chain ziet het er goed uit. Maar dit wordt niet gereflecteerd door de prijs. Dit is puur een groepje wat aan het aankloten is, waarbij een deel rekt gaat en een ander deel profiteert. Een voortzetting van de bull market zal pas gebeuren wanneer er 'nieuw' geld bij komt (tov van de hele cryptomarkt). Het lijkt me ondertussen duidelijk dat het sentiment rondom Bitcoin synchroom loopt met alle covid bullshit. Elke winter ellende, lockdowns, etc, en in het voorjaar een opleving. Zo zag je Bitcoin dit voorjaar flink knallen. Hetzelfde verwacht ik voor komend voorjaar als de macro economie geen roet in het eten gooit. Je zou zelfs een driehoek kunnen tekenen op de MA99 (weekly) en de twee toppen die we in de afgelopen maanden hebben gehad. Deze driehoek komt uit op het voorjaar van 2022. Tot die tijd zullen we waarschijnlijk blijven aanklooien. Laat je niet gek maken en verlies geen geld door nu emotionele beslissingen te maken. De bull is nog lang niet voorbij.

[ Voor 23% gewijzigd door enomiss op 10-12-2021 17:18 ]

https://opensea.io/seaart

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjTTp3YDd8dFvqQjgxuLQLRBc-I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HkMor9G5fxRk6jJopNzoOX7U.jpg?f=fotoalbum_large

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-12 16:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9j1RRwBkx2Q76-3guekXah4J60E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RJTKMJ0299cn8rJ3SKLSShIl.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F2PNyPHfJNI6GYc7yhtKzMocY4E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0kRGa1CYjAcC8opPqMvYaLSB.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-12 09:44
Maak daar maar van. How I felt 1.5hour ago. How I feel now. 8)7

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Nog fans van FC Twente?
https://www.fctwente.nl/n...uwe-partner-van-fc-twente

Dan moet je Floki inslaan XD

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iZVDRGN.png

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Heb ik zoveel invloed? :o Ik lijk wel een influencer. :F

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik zie verschillende zaken langskomen ivm BTC inflow/outflow op exchanges, maar wordt daarbij ook rekening gehouden met bijv. Wrapped Bitcoin? Daar zijn er inmiddels ook 256,790 van in omloop, op bijna 19M Bitcoin een niet te verwaarlozen aantal. De 256k Bitcoins die ingewisseld zijn voor WBTC staan automatisch niet meer op exchanges, maar mogelijk wel alsnog in de vorm van WBTC.

En worden bijv. ook alle brokers hierin meegenomen?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25

Zero.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-12 13:50

Chaes

#HODL

"innovatief en toonaangevend merk".

Schiet mij maar lek alsjeblieft.

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:13
echt weer een fking black friday.... allemaal aanbiedingen.
Nou Matic donder dan gelijk naar de `1.50€, kunnen we weer wat bijkopen.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
Chaes schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:10:
[...]

"innovatief en toonaangevend merk".

Schiet mij maar lek alsjeblieft.
Nou ja, ze zijn wel dé shitcoin van dit moment toch? best toonaangevend.

Innovatief.... tja dat dan weer niet :+

• Kol Nedra
** Weg met die offtopic troep **

[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 10-12-2021 17:14 ]

nothing stops this train

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19:45

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
HODL!

• Pelox
Tijd voor een bounce van +10k

Zero.

• Area
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2023
Als je niet stressbestendig bent, gewoon je exchange app verwijderen en over 3 jaar opnieuw downloaden en inloggen :P

• enomiss
Overigens heb ik aardig wat verloren deze week. Behoorlijk kl*te. Ik dacht dat ik een stop loss gezet had bij leverage, maar achteraf bleek van niet. Onaangename verrassing. Om het nog genanter te maken, nog een kleine fuckup erna, door de verkeerde prijs in te tikken bij een close by limit omdat ik te lui was om even goed naar de huidige koers te kijken. Ik was oververmoeid en had teveel dingen aan mijn hoofd. Les geleerd, niet meer traden wanneer ik niet 100% fit ben. Eerder ook wel eens kleine fuckups gemaakt door te snel of verkeerd te klikken. Ook moet ik geen trades meer aangaan vlak voor een vergadering, sollicitatiegesprek, of whatever. Jammer dat dit soort debiele fouten een toch aardig succesvolle strategie van een paar maanden ongedaan maakt. Wel goed nieuws vandaag, waarschijnlijk aangenomen voor een nieuwe job.

You win some, you lose some.

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Edit

[ Voor 99% gewijzigd door Raf1994 op 07-01-2022 12:34 . Reden: Edit ]

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Ok, fuck alles dat ik eerder zei, de top is geweest :'(

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12 10:12
Raf1994 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:20:
Ik ben meer en meer aan het overwegen om de boel te verkopen.

Hoe meer het zakt hoe langer het duurt om weer tot herstel te komen.

Cardano was fucking 2.50 euro in september , om begin december bijna onder de 1 euro te belanden...
HODL.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Cardano was fucking 2.50 euro in september , om begin december bijna onder de 1 euro te belanden...
Je hoeft ook niet alles ineens te verkopen, beetje bij beetje uitstappen is ook een optie.

Ik ben inmiddels ook met 75% van de locked staking uitgestapt, kostte wat opbrengsten, maar dat staat in geen verhouding tot bijv. -5% op een coin per dag.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:48
enomiss schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:19:
Overigens heb ik aardig wat verloren deze week. Behoorlijk kl*te. Ik dacht dat ik een stop loss gezet had bij leverage, maar achteraf bleek van niet. Onaangename verrassing. Om het nog genanter te maken, nog een kleine fuckup erna, door de verkeerde prijs in te tikken bij een close by limit omdat ik te lui was om even goed naar de huidige koers te kijken. Ik was oververmoeid en had teveel dingen aan mijn hoofd. Les geleerd, niet meer traden wanneer ik niet 100% fit ben. Eerder ook wel eens kleine fuckups gemaakt door te snel of verkeerd te klikken. Ook moet ik geen trades meer aangaan vlak voor een vergadering, sollicitatiegesprek, of whatever. Jammer dat dit soort debiele fouten een toch aardig succesvolle strategie van een paar maanden ongedaan maakt. Wel goed nieuws vandaag, waarschijnlijk aangenomen voor een nieuwe job.

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe job, dan maar 😊

Verwijderd

3K min al ongeveer, HODL

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-12 18:01
Pump and dump Bitcoin. Niets meer met waarde te maken dit.

Kansloos....

Verwijderd

En dat is wat ze nou willen, zodat ze jouw verlies kunnen inkopen. Ik verwacht echter een stijging weer na deze dip.

• Tominatie
  • Niet online
42K kom er maar in. Saaie boel dit.

• twit
Tominatie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:31:
52K kom er maar in. Saaie boel dit.
Fixed that for you! :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:30:
[...]

En dat is wat ze nou willen, zodat ze jouw verlies kunnen inkopen. Ik verwacht echter een stijging weer na deze dip.
Wie is "ze"? Als iemand uit wil stappen dan moet je daar niet teveel tegenin gaan. Stel dat de bearmarket na het aantikken van de 69k is gestart, dan kan de koers nog veel verder dalen. Anderen op deze manier moed inpraten is dan niet handig, maar wel in jouw voordeel.

Anderen overtuigen van het kopen, verkopen of holden is iets waar je naar mijn idee ver weg van moet blijven. Als ik aangeef dat ik verkoop ervaar ik ook regelmatig veel weerstand en opmerkingen over dat men mij het missen van de boot gunt. Ondertussen staat de koers al 3.5k lager en heb ik er dus goed aan gedaan. Men hoeft hier natuurlijk niets te melden of zeggen, dat is een keuze, maar wees voorzichtig met het sturen van anderen.

• MaStar
98k kom er maar in. PlanB gaf je nog een maand. Zijn er nu nog maar 20 dagen...

[ Voor 53% gewijzigd door MaStar op 10-12-2021 17:38 ]

• Pelox
420k kom er maar in PlanP

Zero.

• MaStar

Weak hands....

• twit
Taro schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:37:
[...]

Wie is "ze"? Als iemand uit wil stappen dan moet je daar niet teveel tegenin gaan. Stel dat de bearmarket na het aantikken van de 69k is gestart, dan kan de koers nog veel verder dalen. Anderen op deze manier moed inpraten is dan niet handig, maar wel in jouw voordeel.

Anderen overtuigen van het kopen, verkopen of holden is iets waar je naar mijn idee ver weg van moet blijven. Als ik aangeef dat ik verkoop ervaar ik ook regelmatig veel weerstand en opmerkingen over dat men mij het missen van de boot gunt. Ondertussen staat de koers al 3.5k lager en heb ik er dus goed aan gedaan. Men hoeft hier natuurlijk niets te melden of zeggen, dat is een keuze, maar wees voorzichtig met het sturen van anderen.
Uitstappen an sich is nog niet eens het moeilijkste denk ik. Op zich is ieder moment OK als je aanneemt dat je de markt toch niet kan timen. Echter geloof me ik vervloek mezelf dagelijks , zo niet ieder uur op dit soort dagen, dat ik niet " gewoon" net als jij op de momenten die je meldde dacht weet je het is mooi ik pak even wat winst of alle winst. Mijn grote zorg zit hem in het feit dat ik vanaf het moment daarna mezelf compleet clueless zou voelen over wanneer weer in te stappen. Ik geloof in BTC in de lange termijn, ik heb niet het idee dat als ik nu uitstap dat dat dan mijn crypto carriere zou zijn geweest (al heeft hij dan nog 4 jaar geduurd). Als je niet weet wat je wil als je uitstapt is dat bijna net zo erg als niet weten wat je wil als je blijft zitten I guess. Totdat ik dat voor mezelf helder heb, blijf ik er maar in. Al zie ik met grote irritatie en enigzins cynische boosheid naar mezelf toe wat dat me "kost".

Het wordt hier veel gezegd: Een strategie hebben is key. Ik kan niet vaak genoeg herhalen hoe vaak ik me in dit soort tijden besef hoe waar dat dat is! Ik heb er alleen zelf nog geen bepaald, zoals meer mensen hier denk ik.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 25-12 18:15
Uitstappen is nooit “verkeerd”, als je er klaar mee bent omdat je rekt bent of dat je lekker hebt geplust, moet je dat lekker zelf weten. Ik hodl gewoon, ja daar verlies ik afgelopen dagen waarde van, maar t had ook net zo goed wel omhoog kunnen gaan, die markt timen kan ik niet.
Wat ik wel zeker weet, is dat de markt uiteindelijk omhoog gaat, en binnen nu en 3 jaar die 100k gaat aantikken.
Als je er niet ballsdeep inzit kan je net zo goed even wachten, tenzij je echt grote plannen hebt of het niet kan missen, maar wellicht had je dan beter ergens anders in kunnen investeren.

• Pelox
Wat is goed en wat is fout. Lastig verhaal in crypto. Zonder de zuid Afrika variant zaten we nu waarschijnlijk gewoon op +60k en dat kon niemand voorspellen.

Ik ben persoonlijk blij dat ik wat doelen heb gehaald de weg omhoog. Met het restant inmiddels een heel stuk minder winst dan ik had kunnen hebben. Stel gewoon wat doelen, haalbare en minder haalbare en voer die gewoon uit als het kan. Dat geeft een goed gevoel en je haalt ook echt iets uit de markt ipv enkel te hodlen en of euro's te maximaliseren.

Gewoon lekker wat pakken en leven mensen en aan de andere kant lekker wat hodlen voor "je weet maar nooit".

Zero.

• enomiss
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MJIyuE0pZ3lkm3RgTCaE3mjaZV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IOmQsZJSR1StaaP0BkKdMSxM.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Of slimme hands...

• Pelox
Of domme hands...

>:)

Probeer enkel aan te geven dat het echt alle kanten op kan gaan. 2 sporenbeleid hier dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Pelox op 10-12-2021 17:50 ]

Zero.

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
Ik kijk het nog heel eventjes aan, maar op deze manier gaat het restant wat ik in crypto heb zitten weer richting die heerlijke fiat, met een beetje verlies over de afgelopen twee maanden... maar ja, beetje leergeld

[ Voor 4% gewijzigd door Prozaq op 10-12-2021 17:53 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:34

Darrell

Fiat moonboy

De popcorn smaakt weer heerlijk.

• Pelox
Prozaq schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:52:
Ik kijk het nog heel eventjes aan, maar op deze manier gaat het restant wat ik in crypto heb zitten weer richting die heerlijke fiat, met een beetje verlies over de afgelopen twee maanden... maar ja
Ik heb zojuist de gereserveerde euro's voor de bear in mijn spaarhypotheek gegooid. Lekker degelijk en zeker. Laat de bank maar betalen voor mijn hypotheek.

Begin wel opnieuw met sparen voor de bear, misschien nog tijd genoeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 10-12-2021 17:55 ]

Zero.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-12 19:09
D'r is mijn inziens niet echt een goed of fout tussen verkopen of hodl, zolang je maar hebt nagedacht over een strategie en bewust bent van de gevolgen van je keuzes.

Daarnaast zit er ook wel een wezenlijk verschil tussen een trader en iemand die investeert voor de lange termijn.

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-12 16:51
Buy order op SOL net niet gehit.

Misschien nog wat actie deze avond waardoor ik deze zou kunnen raken nog.

• Chaes
  • Laatst online: 27-12 13:50

Chaes

#HODL

Prozaq schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 17:52:
Ik kijk het nog heel eventjes aan, maar op deze manier gaat het restant wat ik in crypto heb zitten weer richting die heerlijke fiat, met een beetje verlies over de afgelopen twee maanden... maar ja, beetje leergeld
Heb je dan niet teveel geïnvesteerd?

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11 15:00
Chaes schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:06:
[...]

Heb je dan niet teveel geïnvesteerd?
Nee, hoezo?

Verwijderd

Gelukkig maar 30% van me crypto geld geinvesteerd. Ik ga dan ook gewoon hodlen, ik zie het wel.

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Wat heeft ETH nou weer gedaan vandaag -O-

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-12 16:51
Scirocco schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:21:
Nog niet genoeg gezakt voor mij heb nog wat opzij voor bij te kopen maar mag nog meer naar onder.

• Kol Nedra
Scirocco schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:21:
kijk eens naar ETH/BTC, niet gek toch dat het eindelijk ff gaat afkoelen 🥲

nothing stops this train

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:29:
[...]

kijk eens naar ETH/BTC, niet gek toch dat het eindelijk ff gaat afkoelen 🥲
Jawel. Flippening moet gebeuren.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 10:58
Haha veeg mij maar op. Overmars ging laatst ook al nat met die scamzooi. Ben benieuwd hoe lang dit stand gaat houden. Maar eerlijk is eerlijk, crypto komt wel dichter bij de gewone man.

Fucking floki ook. Straks dogeelonmars die barca gaat sponsoren en het feest is compleet.

Verwijderd

toch maar een buyin gezet op 1 euro > ADA :s

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2021 18:37 ]

• Tominatie
  • Niet online
Ik volg het echt voor geen meter maar hoelang nog tot dat ETH 2.0 fully live is? Dat ze helemaal afgestapt zijn van PoW en naar PoS zijn gegaan?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B0fRk9y3f7kOPbMX_LL_3zwFzI4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Xb9hiqrul29Qcr3dtGUgo2y3.jpg?f=user_large

• jvel92
roflexx schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:33:
[...]

Jawel. Flippening moet gebeuren.
Praten over de "flippening" is hetzelfde voor ETH als wat de Laser Eye's voor BTC zijn, altijd een indicatie van een lokale top. Niet doen dus :X

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31
Tominatie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:39:
Ik volg het echt voor geen meter maar hoelang nog tot dat ETH 2.0 fully live is? Dat ze helemaal afgestapt zijn van PoW en naar PoS zijn gegaan?
Volgens mij weet niemand dit

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• jvel92
Naar verwachting Q1 2022.

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/efY9l6EDlc0qv8unDXx6f5t_Mmo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ARkdqFX32LfDkfzyQ4gvRMaE.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Tominatie
  • Niet online
Het voortbestaan van ETH is wel echt verweven met ETH 2.0 als dat faalt kan je het hele circus opdoeken dus wel interessant om te volgen.

• jesperber
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-12 12:01

jesperber

(y)

Laat Eth nog maar een klein dumpje maken voor een mooie buy order

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:45:
Het voortbestaan van ETH is wel echt verweven met ETH 2.0 als dat faalt kan je het hele circus opdoeken dus wel interessant om te volgen.
Nooit mijn eth in eth 2.0 staking durven zetten en misschien maar goed ook.

Zero.

• PWSteal
  • Laatst online: 20-12 23:06
Om nog even op het verhaal in te gaan of het goed of slecht is om te verkopen. Nog even een persoonlijk verhaal.

Ik heb begin dit jaar op een prijsniveau van 56k 100% van mijn positie weggedaan. Er zaten nog allerlei moonboys te roepen dat we in november 2021 op 200k+ zouden staan. Diezelfde mensen roepen nu dat we volgend jaar op 100k+ staan. In andere woorden; die mensen roepen dit alleen maar zodat jij bijkoopt of hodl't, puur uit eigen belang en niets anders.

Wat ik hiermee wil zeggen; trek gewoon je eigen plan. Niemand, maar dan ook echt niemand kan voorspellen waar de prijs heen gaat. Pak je winst als het kan, aangezien dat de enige manier is om winst te maken.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online

Had effe vluchtig gekeken maar zag zo snel geen reactie.

Voor iemand die soms tijden best wel een sterke mening heeft. Vind ik het super stoer dat je meldt dat het niet helemaal is verlopen zoals je graag gewild had.

De verhalen die je vaak leest zijn toch de succes stories. Maar ook dit soort dingen horen er helaas bij.

Bedankt voor je oprechtheid en succes met je nieuwe baan d:)b

UberLurker Departement #GG.

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
YouTube: Watch the Crypto congressional hearing highlights in 12 minutes (12 min samenvatting)

YouTube: Watch Crypto exec explain how to best regulate Bitcoin

YouTube: Watch Crypto expert explain the Blockchain to Congress

Die Mr. Brooks heeft een goeie babbel. Erg scherp! Ook veel interesse vanuit alle grijskoppen die wetten moeten maken. Ze waren duidelijk voorbereid.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:31

Balen man! Ik hoorde vandaag nog van iemand die ook afgelopen weekend letterlijk miljoenen was verloren bij de crash. Een trade gezet met een paar glazen wijn op, en en de stoploss stond niet goed...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Amstrike01
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 02-09 16:09
Er vormt zich weer een bodempje BTC.
Makkelijker kan je ze niet pakken 😆

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
De kans dat dit faalt, is zo klein. Dat is echt bizar.
De hele beacon chain, merge en staking, loopt al op de achtergrond gelijk met de huidige PoW. Zometeen krijg je "de merge" waar PoW uitgezet wordt en PoS gewoon de boel vanaf dat geldende block overneemt.

Niet te spannend maken dan dat het is :+

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
De roadmap voor ETH 2.0 zegt dat in Q1/Q2 2022, de merge gaat plaatsvinden trouwens. :-)

Maargoed een roadmap kan nog her en der wijzigen. Gebeurt vaak zat namelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Tweakez op 10-12-2021 19:10 ]

Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl

Verwijderd

Hopelijk eindigen we boven de 49K met de weekly close over 2 dagen.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:48
Denk naar een paar maanden de mensen BTC moe zijn en in andere coins gaan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ij6TerrEpWTe7KsZpO8OXSzvSe4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/927HBWNFyAPch7PL3RCGnOzg.jpg?f=user_large

• Skrunsies
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:08:
Hopelijk eindigen we boven de 49K met de weekly close over 2 dagen.
Ja

• ETH2.0
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-09 20:52
Komt helemaal goed met ETH 2.0 jongens.

• jvel92
Zoals @Tweakez ook al aangeeft is de kans dat het gaat falen echt klein. Het is al een vrij ver stadium en de PoS chain is al ruim een jaar live.

Grootste uitdaging waar Ethereum voor staat is scaling. Maar ook dat verloopt voorspoedig met o.a. Arbitrum dat een steeds hogere TVL krijgt. Nog belangrijker voor scaling is de uitrol van zkRollups waar o.a. zkSync en Starknet aan de weg timmeren. Op zkSync testnet kun je al wat testen met Uniswap en Curve.fi.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Appelsjroep schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:19:
[...]

Heb mijn eerste 3 btc gekocht voor 400 dollar per stuk en heb die nog steeds. Hodl is niet heel moeilijk zeker niet via earn als je er een mooie rente op krijgt.
*knip*

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-12 07:50
Freekers schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:03:
[...]

1 maand? 3 maand? Wat zijn dit voor rookie numbers.
Ik wilde mijn Master Thesis schrijven over Bitcoin, dat was in 2014, maar dat mocht niet. Ik heb toen nog 2 BTC gemined op mijn CPU (!), m'n oude vertrouwde Intel Core i7 920, wat een overclock beest. Heb nog Litecoins gemined op de eerste Asics (Gridseeds). Mooie tijden.
Ik denk dat je ff goed in de war bent met 2011. Nevernooit dat je na begin 2011 nog 2 BTC op een CPU hebt gemined.

• Fleske
  • Laatst online: 20:34
Maar het gaat toch ook nergens meer over met die fees van eth. Als je daar naar kijkt! Wat is da dan het bestaansrecht van eth met die hoge fees?

• Pelox
Keek net even op mijnpensioenoverzicht.nl en als ik met mijn 50 met pensioen wil, moet er nog het een en ander veranderen.

Dus... #Btc1mil2030!

Zero.

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 25-12 18:15
Wist je dat je met 0,01 btc al miljonair bent? Tel zelf t aantal sats maar!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Stonks weer in de plus.
Dxy rekt.

Ik geloof het wel. Hodl.

• TWeaKLeGeND
Fleske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:51:
Maar het gaat toch ook nergens meer over met die fees van eth. Als je daar naar kijkt! Wat is da dan het bestaansrecht van eth met die hoge fees?
Wat is het bestaansrecht van iets dat zo populair is dat er een wachtrij van hier tot Tokio staat en de uitbater debiele bedragen kan vragen voor entree? We kunnen het raar vinden dat mensen in die rij willen staan en die bedragen willen betalen. Maar dat heeft weinig te maken met bestaansrecht. (Of juist alles, geen bestaansrecht is tenslotte niemand die interesse heeft en dan kan de uitbater ook geen dikke fee vragen). Het is overigens wel de bedoeling de rij en kosten deugdelijker te maken in de nabije toekomst, de bereidheid van mensen om nu in die rijen te staan heeft ook daarmee te maken.

TLDR: Eth is de club waar de beste artiesten komen, de lekkerste chicks, en de big ballers met dikke pap. (En veel dromers)

[ Voor 13% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-12-2021 20:12 ]

• Skrunsies
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:54:
Keek net even op mijnpensioenoverzicht.nl en als ik met mijn 50 met pensioen wil, moet er nog het een en ander veranderen.

Dus... #Btc1mil2030!
Als ik naar je conclusie kijk. Dan zijn we ongeveer even oud *O* :9B

• jvel92
Fleske schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:51:
Hoge fees zijn een indicatie dat men graag ETH netwerk wilt gebruiken. Kennelijk is er dus enorme behoefte aan om gebruik te maken van het netwerk.

• TWeaKLeGeND
Skrunsies schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:00:
[...]

Als ik naar je conclusie kijk. Dan zijn we ongeveer even oud *O* :9B
Hij is van 2002..

• Skrunsies
  • Niet online
Oh…

Niet uit ‘69 ?

-O-

• Pelox
Nee niet 69 nee :X

Zero.

• TWeaKLeGeND
Uit dat jaar komen zijn targets ;) 1 mil is in 2030 niet zo veel meer he, een moderne variant van een Model S Plaid hoogstens.

[ Voor 18% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-12-2021 20:11 ]

Verwijderd

Hodling still strong, we got thiss!

• Skrunsies
  • Niet online
Oké oké

Ik ook niet. Ik heb geliegdt :$

‘81 dus daarom #BTC1M/DOT2,5K 2030

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 19:49:
[...]

Ik denk dat je ff goed in de war bent met 2011. Nevernooit dat je na begin 2011 nog 2 BTC op een CPU hebt gemined.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 25% gewijzigd door Freekers op 15-12-2021 22:19 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 03:36
Dan ben jij wel echt een oud gediende! Zin om wat meer te vertellen over jouw ervaringen? Te vroeg verkocht dan, of gewoon nog met crypto bezig als hobby? Enige meningen over de huidige en toekomstige markt?

[ Voor 20% gewijzigd door Skalders op 10-12-2021 22:34 ]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/94SPIRnNZ0lUW1gQ_0oWOhJCpGc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/mToaDWzpxIllmjKUXpxu6lxn.gif?f=user_large

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-12 09:47
Meteen wat gekocht :D.

@Mooody Jij ook al ingestapt? Nu ze FC Twente sponsoren moet het wel een solide project zijn :+ .

Het is toch wel triest om te zien dat het blijkbaar zo slecht in het voetbal gaat dat er meerdere clubs met dit soort meme coins in zee gaan. Hopelijk doet het project van Floki het beter dan het voetbal dat FC Twente de laatste tijd laat zien..

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 09:42
Neen. Onlangs uitgesteld

Buterin confirmed that the upgrade to ETH2.0, which had been expected to start between Q1 and Q2 2022 with the blockchain switching from a proof-of-work protocol to a proof-of-stake one, is facing some delays and won’t be live before Q4 2022.

Minstens eind 2022 misschien zelfs later…

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12 10:53
Taro schreef op donderdag 9 december 2021 @ 19:52:
@MrMrq Maak je geen zorgen, ik ben er vrij zeker van dat de 26-30k zal houden!
Ik niet. Als de 39.7 breekt kan ie echt de 20 wel testen gaan testen met wat pech.
Verder blijf ik bullish. Al gaat 2021 niets meer worden. Dit heeft ff wat tijd nodig.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Pagina: 1 ... 176 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!