Hoeveel is dat nu incl rente? Of heb je die rente niet in sats gekregen?Appelsjroep schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:19:
[...]
Heb mijn eerste 3 btc gekocht voor 400 dollar per stuk en heb die nog steeds. Hodl is niet heel moeilijk zeker niet via earn als je er een mooie rente op krijgt.
Jammer dat de mensheid zo is.jvel92 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:27:
[...]
Een matige inflatie is goed voor het narratief van BTC en de rest van crypto. Een inflatie die uit de klauwen loopt is dat niet. Je kunt dan fundamenteel een discussie gaan voeren of BTC dan juist wel een verstandige investering is. En rationeel gezien is het wellicht de juiste investering, maar mensen handelen overwegend uit emotie. Slecht nieuws is voor veel mensen een reden om minder risico te nemen en investeringen af te bouwen.
Theoretisch zou dat inderdaad zo moeten zijn.Stokstaart schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:12:
[...]
Snap ik dus niks van (stiekem wel hoor). Maar een hogere inflatie versterkt alleen het narratief voor BTC.
Praktisch is BTC nu gewoon een onderdeel geworden van de grote institutionele investeerders en wordt als zodanig niet echt anders behandeld als aandelen. Deze trend is ook vrij duidelijk zichtbaar, crypto volgt meer en meer de beurstrend.
Rente is pas iets van de laatste jaren. Ik doe de rente van btc steeds omzetten in ETH maar niet echt bijgehouden hoeveel van mijn ETH daar van afkomstig is.Aarle schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:28:
[...]
Hoeveel is dat nu incl rente? Of heb je die rente niet in sats gekregen?
Bifi is nu dus weer onderweg terug naar Nanceknakworst schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:41:
[...]
En ondertussen is in een week de bifi koers onveranderd en btc ruim 15 procent gedaald. Voor een coin die je kan wegzetten tegen een dikke apy.
Vandaag doet btc het trouwens helemaal niet gek ten opzichte van de meeste alts.
Waarom verandert de theorie bij een hyperinflationair scenario? Volgens mij wordt hij alleen maar méér relevant. Neem Turkije als voorbeeld.jvel92 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:27:
[...]
Een matige inflatie is goed voor het narratief van BTC en de rest van crypto. Een inflatie die uit de klauwen loopt is dat niet.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Zoals ik aangaf in de rest van mijn post: je kunt er fundamenteel wel over discussiëren of het nu juist wel verstandig is om in BTC te investeren in het geval van hoge inflatie.Stokstaart schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:35:
[...]
Waarom verandert de theorie bij een hyperinflationair scenario? Volgens mij wordt hij alleen maar méér relevant. Neem Turkije als voorbeeld.
Hogere inflatie en niet stijgende lonen zorgt ervoor dat je aan einde van de maand minder overhebt om mee te investeren. Hogere inflatie is slecht nieuws, dus men gaat meer risicomijdend zijn dus investeringen verkopen terwijl ze misschien juist het omgekeerde zouden moeten doen?
Op moment dat je Turkse toestanden gaat krijgen gaan men eerder zoeken naar alternatieven om de waarde van je geld te behouden, en dan kom je uit bij BTC of goud.
Sorry maar ik vind het een wazig verhaal. Feit is dat de Turken die een jaar geleden BTC kochten meer koopkracht hebben behouden dan de Turken die het niet deden.jvel92 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:42:
[...]
Zoals ik aangaf in de rest van mijn post: je kunt er fundamenteel wel over discussiëren of het nu juist wel verstandig is om in BTC te investeren in het geval van hoge inflatie.
Hogere inflatie en niet stijgende lonen zorgt ervoor dat je aan einde van de maand minder overhebt om mee te investeren. Hogere inflatie is slecht nieuws, dus men gaat meer risicomijdend zijn dus investeringen verkopen terwijl ze misschien juist het omgekeerde zouden moeten doen?
Op moment dat je Turkse toestanden gaat krijgen gaan men eerder zoeken naar alternatieven om de waarde van je geld te behouden, en dan kom je uit bij BTC of goud.
Kan je niet over in discussie (al of niet fundamenteel), is gewoon een feit.
Kijk hier aub mee uit, je weet niet wie hier allemaal meeleest. Straks is BTC nog meer waard en ben je een mogelijk doelwitAppelsjroep schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:19:
[...]
Heb mijn eerste .. btc gekocht voor .... dollar per stuk en heb die nog steeds. Hodl is niet heel moeilijk zeker niet via earn als je er een mooie rente op krijgt.
[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 10-12-2021 13:03 ]
Raaafie schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:02:
[...]
Kijk hier aub mee uit, je weet niet wie hier allemaal meeleest. Straks is BTC nog meer waard en ben je een mogelijk doelwitVerder props voor je hodling
Juist, alleen op dat soort momenten gaat alles in de verkoopmodus inclusief crypto.Stokstaart schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:12:
[...]
Snap ik dus niks van (stiekem wel hoor). Maar een hogere inflatie versterkt alleen het narratief voor BTC.
(niet-tijdelijke) inflatie is perfect voor BTC (of andere assets die je niet zomaar uit lucht kan creëren).
De prijsactie bij BTC is momenteel niet geweldig, de business case voor BTC is sterker dan ooit. Tevens gaat de adoptie gestaag door (in betere tijden zou het nieuws dat Fidelity via Nexo BTC-backed loans gaat aanbieden en Goldman Sachs dit aan het opzetten is een enorme groene kaars betekenen). Ook de Spot BTC ETF die gaat komen (niet als, alleen wanneer) is weer een gigantische stap voorwaarts.
Tussen de regels door zie je het overigens: crypto-adoptie is in feite BTC-adoptie. BTC is derhalve ook de asset die op langere termijn de beste keuze zal zijn.
Groene dag!
50+ incoming. Ipv de 40’s
50+ incoming. Ipv de 40’s
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Zo, met zweethandjes de exchanges van een nieuw emailadres op de hoogte gesteld. Gelukkig allemaal goed gegaan alleen Binance geeft een 24hr restrictie op sommige zaken ten behoeve van de veiligheid. Funds are safu
Heb alleen weer eens een nieuwe probleem: mijn land staat verkeerd op 1 exchange en als je dat wil wijzigen vragen ze een ID ..... van dat land. Tja dat heb ik niet.
Benieuwd hoe ik dat nu weer recht ga trekken. In het verleden was de standaard reactie "sorry we hebben daar geen support". Dus inmiddels staat er alleen een plukje gratis gekregen OMG. Berg de boormachine maar op want het is zo weinig dat het niet te traden/withdrawen is. Over 40 jaar mag je nog wel eens langs komen, misschien is het dan net genoeg om je boormachine aanschaf terug te verdienen
Heb alleen weer eens een nieuwe probleem: mijn land staat verkeerd op 1 exchange en als je dat wil wijzigen vragen ze een ID ..... van dat land. Tja dat heb ik niet.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Het is helaas wat ingewikkelder dan dat. Hier kun je je Bifi van BSC naar Cronos verplaatsen: https://anyswap.exchange/dashboard#/routerDarrell schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:45:
[...]
Stomme vraag alleen nog. In vvs heb ik geen bifi balance waarschijnlijk omdat mn bifi op bsc staat en ik deze eerst moet transferen naar het cronos netwerk via de send receive opties binnen de wallet?
+10k candles incoming! Nog 21 dagen tot de 100k!
Zero.
Heerlijk die helpdesks en procedures.sh4d0wman schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:17:
Zo, met zweethandjes de exchanges van een nieuw emailadres op de hoogte gesteld. Gelukkig allemaal goed gegaan alleen Binance geeft een 24hr restrictie op sommige zaken ten behoeve van de veiligheid. Funds are safu![]()
Heb alleen weer eens een nieuwe probleem: mijn land staat verkeerd op 1 exchange en als je dat wil wijzigen vragen ze een ID ..... van dat land. Tja dat heb ik niet.Benieuwd hoe ik dat nu weer recht ga trekken. In het verleden was de standaard reactie "sorry we hebben daar geen support". Dus inmiddels staat er alleen een plukje gratis gekregen OMG. Berg de boormachine maar op want het is zo weinig dat het niet te traden/withdrawen is. Over 40 jaar mag je nog wel eens langs komen, misschien is het dan net genoeg om je boormachine aanschaf terug te verdienen
Zo heb ik een keer bij Binance anderhalve maand geen withdrawals kunnen doen omdat ik door HUN fout teveel JUV in de launchpool gekregen heb. Het bedrag was net geen Lambo, het was rond de 4 cent
Thanks maar het is me via een omweg inmiddels gelukt.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:19:
[...]
Het is helaas wat ingewikkelder dan dat. Hier kun je je Bifi van BSC naar Cronos verplaatsen: https://anyswap.exchange/dashboard#/router
Verwijderd
Ik hoop dat we de 49K lijn behouden. Ben benieuwd wat de yanks zullen doen 
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2021 13:27 ]
En hoe krijg je dat adres in de defi wallet van crypto.com? Ik zie alleen favorieten.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:19:
[...]
Het is helaas wat ingewikkelder dan dat. Hier kun je je Bifi van BSC naar Cronos verplaatsen: https://anyswap.exchange/dashboard#/router
Pompen die hopium!
ps. wel afkijken voor de clue.
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 10-12-2021 13:30 ]
Zero.
En er weer onder.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:25:
Ik hoop dat we de 49K lijn houden. Ben benieuwd wat de yanks zullen doen
Don't get your hopes up.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:25:
Ik hoop dat we de 49K lijn houden. Ben benieuwd wat de yanks zullen doen
/f/image/oAlx35AtfN6EnLXS14urwDWf.png?f=fotoalbum_large)
Kan stom toeval zijn natuurlijk, want 't is wel een leuke W geworden de afgelopen 24 uur.
Ik heb die wallet niet, maar de meeste wallets hebben in hetzelfde scherm met de dapps bovenin of onderin ergens gewoon een browserbalk. Maar eh, geen idee.knakworst schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:25:
[...]
En hoe krijg je dat adres in de defi wallet van crypto.com? Ik zie alleen favorieten.
Op zich zou je de defi-wallet ook naar metamask kunnen importeren, maar het is de vraag of je daar zin in hebt natuurlijk.
Pelox schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:21:
+10k candles incoming! Nog 21 dagen tot de 100k!
[Afbeelding]
Heb ik mazzel dat ik later met mijn master begon. Ik heb een juridische master thesis geschreven over de notariële leveringsakte als token op de blockchain. Want waarom niet iets wat ik verdomde interessant vind combineren met mijn studie. Maakt het schrijven van een scriptie ook een stuk leuker.Rick Astley schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:03:
[...]
Ik wilde mijn Master Thesis schrijven over Bitcoin, dat was in 2014, maar dat mocht niet.
Ben hier de hele ochtend al bezig om contracten te controleren... Om het super saaie en het niet in slaap val moment te voorkomen, stuitte ik net op een heerlijk nummer YouTube: Chris Lorenzo - California Dreamin (feat. High Jinx), is een beetje voor jong en oud...
Maar goed, voordat het bericht hier verwijderd wordt, heb ik ook nog een crypto vraagje
Wat zijn jullie verwachtingen voor volgende week donderdag voor Polkadot. Aangezien de eerste projecten dan ook gelanceerd worden op het netwerk.
Persoonlijk had ik wat meer verwacht van de parachain. Al snap ik wel, BTC daalt dus Alts dalen harder.
Maar goed, voordat het bericht hier verwijderd wordt, heb ik ook nog een crypto vraagje
Wat zijn jullie verwachtingen voor volgende week donderdag voor Polkadot. Aangezien de eerste projecten dan ook gelanceerd worden op het netwerk.
Persoonlijk had ik wat meer verwacht van de parachain. Al snap ik wel, BTC daalt dus Alts dalen harder.
UberLurker Departement #GG.
Grappig dat anyswap zo'n prominente rol heeft gekregen, toevallig gisteren een slootje ANY verkocht (back in the day verkregen uit de FSN/ANY LP).Glenn Hoddle schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:19:
[...]
Dat kan inderdaad niet, ik heb trustwallet en speciaal voor cronos de defi wallet geïnstalleerd. Trustwallet gaat binnenkort ook cronos ondersteunen dus dan is het probleem opgelost.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:28:
[...]
Ik heb die wallet niet, maar de meeste wallets hebben in hetzelfde scherm met de dapps bovenin of onderin ergens gewoon een browserbalk. Maar eh, geen idee.
CMC is al een paar dagen broken voor mijVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:57:
werkt de zoekfunctie in de CMC-app (android) ook niet meer bij jullie?
Never gonna let you down
Als je een jaar geleden BTC had gekocht heeft je vermogen zijn waarde behouden. Je koopkracht is alsnog gedaald, omdat koopkracht afhankelijk is van je inkomen. Tenzij je je vermogen aanspreekt om je inkomen in stand te houden (wat mij niet wenselijk lijkt), is je koopkracht alsnog gedaald.Stokstaart schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:50:
[...]
Sorry maar ik vind het een wazig verhaal. Feit is dat de Turken die een jaar geleden BTC kochten meer koopkracht hebben behouden dan de Turken die het niet deden.
Kan je niet over in discussie (al of niet fundamenteel), is gewoon een feit.
Slecht nieuws lijdt tot risicomijdend gedrag. Zodra men inflatiecijfers ziet van 7% denkt men niet massaal "sh*t moet all-in BTC gaan", er is maar een beperkte groep mensen die diep genoeg in het konijnenhol is gedoken om dat te denken en die groep zit al all-in. Ik denk dat je onderschat hoe beperkt de kennis van mensen is wat betreft geld en je vermogen aan het werk zetten. De meesten zullen je ook niet uit kunnen leggen wat inflatie bijvoorbeeld doet met je opgebouwde schulden.
Ik heb het nergens over gedrag. Gedrag is niet relevant in mijn punt. Wat mensen doen met hun geld is afhankelijk van zoveel factoren.jvel92 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:09:
[...]
Als je een jaar geleden BTC had gekocht heeft je vermogen zijn waarde behouden. Je koopkracht is alsnog gedaald, omdat koopkracht afhankelijk is van je inkomen. Tenzij je je vermogen aanspreekt om je inkomen in stand te houden (wat mij niet wenselijk lijkt), is je koopkracht alsnog gedaald.
Slecht nieuws lijdt tot risicomijdend gedrag. Zodra men inflatiecijfers ziet van 7% denkt men niet massaal "sh*t moet all-in BTC gaan", er is maar een beperkte groep mensen die diep genoeg in het konijnenhol is gedoken om dat te denken en die groep zit al all-in. Ik denk dat je onderschat hoe beperkt de kennis van mensen is wat betreft geld en je vermogen aan het werk zetten. De meesten zullen je ook niet uit kunnen leggen wat inflatie bijvoorbeeld doet met je opgebouwde schulden.
Feit is wel dat BTC iedereen ter wereld een mogelijkheid biedt om te ontsnappen aan een hyperinflationair geldsysteem. Wat ze er dan mee doen doet niet ter zake.
haha je doet als of men logisch nadenkt. Alles maar dan ook alles kan FUD zijn, het maakt niet uit, de paper hands reageren toch wel. Dit topic is een goed voorbeeld, ze zijn niet op ene hand te tellen die hier op elke scheet hun hele stack onder verkoop prijs weg doen en bij elke groene ruft wer hun hele hebben en houden er in gooien. Nieuwe matrix film, bitcoin down, corona bestaat niet meer, btc down, corona bestaat nog wel btc down. Btc down ? btc down. Zon komt op, btc down, zon gaat later onder, btc down.Stokstaart schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:12:
[...]
Zoals jaapie zegt, die hele geitenbende heeft nog een lange weg te gaan. dat is wanneer er zoveel retail geld in zit dat hopelijk de whales minder in bezit hebben zodat er minder gemanipuleerd kan worden. Tot die tijd is het of lange termijn holden, of je continue bezig gaan houden hoe al die sylvana simons crypto kopers op alles en iedereen kunnen reageren. Je kan het gewoon niet verzinnen wat de volgende trigger zal zijn, ja misschien wel, je katje lam drinken, paar vette joints roken en kijken hoe ver je komt met het verzinnen van de meest geretardeerde argumenten waarom mensen van schrik hun zooi kunnen verkopen. Er zit totaal geen logica in, behalve dat het continue labiel is.
Kijk en dit is nou net waar we wel allemaal wat aan hebben om crypto toe te passen. Die fucking nft's en weet ik het, allemaal leuk omdat het kan, maar lost niks op. Maar notariele zaken, paspoorten, stemmen, concert kaarten etc, dat lost een hoop issues op. Zal vast nog wel lange tijd gaan duren. Behalve dan die concert kaartjes, die zijn er al. ben bv ook wel voor het bieden op vastgoed met blockchain, in een klap al die smerige makelaars er tussenuitJoosie200 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:42:
[...]
Heb ik mazzel dat ik later met mijn master begon. Ik heb een juridische master thesis geschreven over de notariële leveringsakte als token op de blockchain. Want waarom niet iets wat ik verdomde interessant vind combineren met mijn studie. Maakt het schrijven van een scriptie ook een stuk leuker.
moon
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Sowieso biedt blockchain wel een meerwaarde voor automatisering en digitalisering van juridische dienstverlening. Smart contracts bestaan, worden gebruikt. Waarom dan niet kijken of je ze ook anders kan inzetten dan voor Crypto kitties en nft's voor kunstobjecten?mannowlahn schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:20:
[...]
Kijk en dit is nou net waar we wel allemaal wat aan hebben om crypto toe te passen. Die fucking nft's en weet ik het, allemaal leuk omdat het kan, maar lost niks op. Maar notariele zaken, paspoorten, stemmen, concert kaarten etc, dat lost een hoop issues op. Zal vast nog wel lange tijd gaan duren. Behalve dan die concert kaartjes, die zijn er al. ben bv ook wel voor het bieden op vastgoed met blockchain, in een klap al die smerige makelaars er tussenuit
Technisch is het vast allang mogelijk om de houder van een nft via een smart home systeem toegang te geven tot een woning. Kun je toepassen voor airbnb activiteiten of bij de koop/verkoop van je woning.
En natuurlijk zijn er genoeg nadelen op te noemen want wat voegt het toe? Ik vind het zelf interessanter om te kijken naar wat je ermee kunt doen in plaats van alle beren op weg (pun intended) benoemen en dus zeggen: het huidige systeem werkt jarenlang prima don't fix if it ain't broken.
Maargoed back on topic: wanneer gaat die 50k eraan vandaag. Oh wacht de yanks worden wakker. In before
Goede opmerking, op de handen blijven zitten. Moeilijk bij dit soort dipjes, ik heb ook nog wat klaar staan om de bct-eth verhouding in mijn pf weer (voor zolang het duurt) naar 50/50 te krijgen, maar kiezen wanneer is een dingetje.jvel92 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:02:
Voor mensen met geld aan de zijlijn kunnen we de komende maanden mogelijk nog wel interessante koopmomenten gaan zien. Naast mijn DCA, die ik gewoon volgens plan doorzet, ben ik niet van plan om op huidige prijsniveaus extra fiat in crypto te pompen. Wacht op een mogelijk dump voordat er extra fiat komt, of dat de markt weer wat aan kracht laat zien. Oftewel op mijn handen zitten en yield farmen.
Plus, vlak na die keuze zal de verhouding toch wel weer afwijken, eerst ten gunste van BTC en daarna weer ETH...
(tip: OCD mbt pf verhoudingen is ook niet persé een goede raadgever; geduld wel)
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Deze wordt even keihard invalidated.Ray_ schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:27:
[...]
Don't get your hopes up.
[Afbeelding]
Kan stom toeval zijn natuurlijk, want 't is wel een leuke W geworden de afgelopen 24 uur.
Pump-en-dumpje door het CPI nieuws.
Ik hoorde in de wandelgangen dat de US inflatiecijfers nu naar buiten gaan komen. Iemand al meer informatie hierover?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja bijzonder, ik had niet zo’n stijging verwacht na dit nieuws.
6,8%.
Verwacht was 6,7%
6,8%.
Verwacht was 6,7%
[ Voor 17% gewijzigd door Zazabez1 op 10-12-2021 14:40 ]
Dit vind ik wel een goed idee, een wallet houder (mits je dus niet je wallet phrase deeltJoosie200 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:36:
[...]
Technisch is het vast allang mogelijk om de houder van een nft via een smart home systeem toegang te geven tot een woning. Kun je toepassen voor airbnb activiteiten of bij de koop/verkoop van je woning.
https://twitter.com/deitaone - mooie feed van de bloomberg terminalGelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:39:
Ik hoorde in de wandelgangen dat de US inflatiecijfers nu naar buiten gaan komen. Iemand al meer informatie hierover?
*US Nov Consumer Prices +0.8%; Consensus +0.7%
*US Nov CPI Ex-Food & Energy +0.5%; Consensus +0.5%
*US Nov Consumer Prices Increase 6.8% From Year Earlier; Core CPI Up 4.9% Over Year
*US Nov CPI Energy Prices +3.5%; Food Prices +0.7%
Alternatief: https://twitter.com/Investingcom
[ Voor 36% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-12-2021 14:42 ]
hij zit nu wel boven 3 belangrijke lijntjes......
waarvan 1 lijn loopt vanaf low corona vorig jaar.....
en 1 downtrend vanaf dump vorige week.
nu nog de downtrend vanaf 69k die nu op 54.2 zit.....maar das nog wat ver vanaf hier
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Het is hoog maar lag in de lijn der verwachting. Als we meer dan 7% hadden gezien, dan had de markt wel anders gereageerd. Nu is het afwachten op de FED wat die er volgende week mee doen.Zazabez1 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:39:
Ja bijzonder, ik had niet zo’n stijging verwacht na dit nieuws.
6,8%.
Verwacht was 6,7%
Ja, met op je handen blijven zitten vooral relevant voor als je lange horizon hebt.Wiley99 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:36:
[...]
Goede opmerking, op de handen blijven zitten. Moeilijk bij dit soort dipjes, ik heb ook nog wat klaar staan om de bct-eth verhouding in mijn pf weer (voor zolang het duurt) naar 50/50 te krijgen, maar kiezen wanneer is een dingetje.
Plus, vlak na die keuze zal de verhouding toch wel weer afwijken, eerst ten gunste van BTC en daarna weer ETH...
(tip: OCD mbt pf verhoudingen is ook niet persé een goede raadgever; geduld wel)
Profiel verhoudingen en ronde nummers heb ik al tijdje terug opgegeven vanwege yield farming niet te doen.
Verwijderd
prachtig natuurlijk als je veel schulden hebt,
totaal drama als je fiat hebt, daarom iedereen aan BTC 👍🏻
En die nft kun je verhandelen dus als je er nu een juridische overeenkomst aan vast pint ben je klaar qua koop/verkoop van een woning.mannowlahn schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:40:
[...]
Dit vind ik wel een goed idee, een wallet houder (mits je dus niet je wallet phrase deeltkan maar toegang hebben tot je airbnb. ipv dat je continue nieuwe toegangscodes moet genereren.
Nu nog bij wet toestaan dat kopers/verkopers het onderling regelen via de blockchain. Kan prima, zolang je crypto/nft ziet als een absoluut vermogensrecht en de notaris/kadaster + openbaar register vervangt door blockchain. Maar dat is teveel outside of the box gedacht. En daarnaast lopen ICT toepassingen sowieso voor op wetgeving + uitvoering.
Ah, 50k ging er snel aan. Poof and it's gone.
Celr leeft op.. pingo?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
6,8 procent.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:45:
Alleen als je veel schulden hebt en je werkgever doet een realistische inflatiecorrectie op je salarisVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:45:
Alles en iedereen is geldverslaafd. Er zullen mooie woorden komen, maar weinig daden.jvel92 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:42:
[...]
Nu is het afwachten op de FED wat die er volgende week mee doen.
Je zal maar diep in de stablecoins zitten...
Stablecoins, tja voor zolang ze nog bestaan. Sinds de meeste beurzen fiatpairs hebben eigenlijk overbodig, onnodige tussenstap tussen fiat en BTC.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:18:
[...]
Je zal maar diep in de stablecoins zitten...
Edit: ik snap dat bijv. Binance het heel aantrekkelijk maakt om BUSD te traden, maar in beginsel slaat het nergens op om ze nu nog te gebruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-12-2021 15:24 ]
Lekker beetje opbouwen naar de 50K zodat iedereen en z'n moeder zo weer keihard op market sell kan klikken...
Ja, moest ff rebooten. Ik kom zo weer meedoenLarryD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:25:
Fucking weinig trades ook op aggr.trade
U zei?Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:35:
BTC houdt de 49k wel goed vol, wat mij positief lijkt.
Lijkt. Roellie's reboot voltooid.
[ Voor 9% gewijzigd door knakworst op 10-12-2021 15:47 ]
Gaat gelijk helemaal misVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:35:
BTC houdt de 49k wel goed vol, wat mij positief lijkt.
En nu?LarryD schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:25:
Fucking weinig trades ook op aggr.trade
Rekt..
Duidelijk de actie van 1 of een groepje whales.
Duidelijk de actie van 1 of een groepje whales.
[ Voor 90% gewijzigd door Pelox op 10-12-2021 15:52 ]
Zero.
Het is dat ik er geen zin in heb, te stom voor ben en het geld er niet voor heb maar hier moet toch vrij makkelijk geld mee te verdienen zijn die voorspelbaarheid. Maar goed op het moment dat ik het 1x probeer gaat Amerika natuurlijk vol op de koop toer
.
Er wordt ook schandalig veel geld mee verdiend.. Alleen niet door ons denk ik ;-)Servor schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:53:
Het is dat ik er geen zin in heb, te stom voor ben en het geld er niet voor heb maar hier moet toch vrij makkelijk geld mee te verdienen zijn die voorspelbaarheid. Maar goed op het moment dat ik het 1x probeer gaat Amerika natuurlijk vol op de koop toer.
Echt vaak op vaste momenten idd. Maar probeer maar een keertje mee te doen, dan zal je zien dat het de andere kant op gaat.Servor schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:53:
Het is dat ik er geen zin in heb, te stom voor ben en het geld er niet voor heb maar hier moet toch vrij makkelijk geld mee te verdienen zijn die voorspelbaarheid. Maar goed op het moment dat ik het 1x probeer gaat Amerika natuurlijk vol op de koop toer.
Zero.
Doe danPelox schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:56:
[...]
Echt vaak op vaste momenten idd. Maar probeer maar een keertje mee te doen, dan zal je zien dat het de andere kant op gaat.
Beurzen openen gewoon groen in US, dus manipulatie as usual
Ik heb geen push gehad dat hij over de 10 cents is, dus zal er weinig waarde aan hechten. Geen idee wat de prijs is, ik gok tussen 5 en 10 cent, onder 5 koop ik bij, boven de 10 vind ik leuk om even te weten, maar boeit ook vrij weinig. Ik verwacht weinig van celr deze maand, ben ook wat minder positief nu ik de ontwikkelingen inde markt zie. Ze moeten wat vaart gaan maken ben ik bang. bridge slaat nog iets minder hard aan dan ik verwacht had. Wellicht dat l2f wat meer exposure creëert. Hoe dan ook, blijft het een leuke munt die veel winst kan opleveren, maar niet op korte termijn.PlanR schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 14:47:
Celr leeft op.. pingo?
ZUCHT. Ik keek met een ooghoek naar het tabje in Chrome met de koers en dacht ah 49.3 , 49.4 nice. We houden voorlopig keurig stand. Refreshte ik paar minuten daarna Delta, huhh waarom ben ik zoveel EUR PF waarde kwijt?? Nog eens kijken.. Oh , het is al geen 49.3-4 maar alweer 48.3 . Een leveltje vasthouden is echt erg erg lastig voor btc zeg.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Ik kijk wel uit. Die paar pepernoten die ik in BTC heb, heb ik allang afscheid van genomen. Ze kunnen me wat die walvissen. Al dumpen ze hem naar 6ct dan nog hou ik die kruimels vast.Pelox schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 15:56:
[...]
Echt vaak op vaste momenten idd. Maar probeer maar een keertje mee te doen, dan zal je zien dat het de andere kant op gaat.
HOOR JE DAT BOGDAN, DUMP DAN KOM DAN OUWE!!!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Servor op 10-12-2021 16:00 ]
"Ze" willen het gewoon heel erg graag omlaag duwen en dat gaat "ze" op deze manier wel weer lukken. Ieder flufje hopium zuigen "ze" uit de markt.
Bear whale praktijken.
Bear whale praktijken.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 10-12-2021 16:09 ]
Zero.
Die exchange inflows zijn ook niet normaal meer.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
OndertussenQunix schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:10:
Hallo allemaal,
Ik heb mijn eerste crypto's gekocht en wel Guldens. Dat voelt zo enorm bekend en ik denk dat als de euro valt door de inflatie, dan kunnen we terug naar guldens gaan. Deze guldens zijn ook nog digitaal! Mocht je willen vragen, hey Qunix, waarom geen bitcoins of ethereums? Nou, Henk, de vriend van de oom van mijn neef en daarvan de een goede vriend, zei dat bitcoins zo ongelooflijk duur zijn. Dat zag ik ook, en guldens zijn vele malen goedkoper. Ingrid is de vriendin van een kennis van de buurman, zei ook al in crypto's te zitten omdat het populair is en het op feestboek gestaan. We willen natuurlijk de boot niet missen!
Kan iemand mij vertellen wanneer ik rijk zal zijn? Dank.
Groetjes,
Qunix
Ging de gemiddeld aantal btc op exchanges niet gestaag omlaag De laatste tijd?
Heeft de praxis ook een munt trouwens?
Zero.
Is het begonnen ja? De volgende bearmarket? Gezellig
De komende maanden rustig weer de de leuke muntjes uitzoeken, en dan over een jaar ofzo weer lekker inkopen doen.
De komende maanden rustig weer de de leuke muntjes uitzoeken, en dan over een jaar ofzo weer lekker inkopen doen.
Ik stem voor...Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:14:
Is het begonnen ja? De volgende bearmarket? Gezellig![]()
Neejoh, zodra iedereen die onder 50k verkoopt, er uit is, vliegen we omhoog.Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:14:
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:14:
Gelukszoekr schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:14:
UberLurker Departement #GG.
thefox231 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 16:09:
Ging de gemiddeld aantal btc op exchanges niet gestaag omlaag De laatste tijd?
:strip_exif()/f/image/yIQ3USvXjx0r16FdntDBnCIg.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt, kijk maar, laagste punt op de Exchange balansen sinds 3 jaar.. zou toch redelijk bullish signaal moeten wezen..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/bxLsKmXFukmux1BGvpdWL7o7.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Dkpc5flcraBafyizNPM1VcYa.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/A4XLOYB0P1ZSJKLSy0LmiaeJ.png?f=user_large)
/f/image/NKHcdwCIKmtYgbe1gBPryNEk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PLZOYjprW8fe7dfpRs3zHJLo.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/71oUkwHGvVJUSm3mD9thBi8M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yonlS7uIFWiYtcLR4oBCZXO6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cFxsa5KNn2qq7xZhfle45mOM.jpg?f=fotoalbum_large)