Ik doe alleen swingtrades en gedeeltes verkopen als alles dik in het geoen staat en terugkopen in dips. Werkt prima.
Kan je daar eens tips over geven?roflexx schreef op zondag 12 december 2021 @ 21:44:
Ik doe alleen swingtrades en gedeeltes verkopen als alles dik in het geoen staat en terugkopen in dips. Werkt prima.
Stalen ballen en veel geduld hebben en bidden dat het niet verder gaat stijgen.
Ik doe het hem in ieder geval niet na.
In het verleden hier zijn we al gebotst en we verschillen dus fundamenteel van mening.Taro schreef op zondag 12 december 2021 @ 19:05:
[...]
Zie je jezelf als een expert? Of wie zijn in jouw ogen wel experts? Je geeft regelmatig (of eigenlijk 9 van de 10 keer) af op anderen, maar het enige dat je doet is nieuws posten en het quoten van anderen.
Nieuws of TA......
Klopt, maar dit staat volledig los van TA. En betekent niet dat we moeten blijven botsen. Het valt mij alleen op dat je regelmatig een sneer maakt naar anderen, waar anderen dat niet naar jou doen:RaptorXS schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:31:
[...]
In het verleden hier zijn we al gebotst en we verschillen dus fundamenteel van mening.
Nieuws of TA......
RaptorXS schreef op maandag 15 november 2021 @ 18:30:
Het is me allemaal wat, zoveel zelfbenoemde experts overal...
[Afbeelding]
RaptorXS schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 02:29:
De waan van de dag, altijd grappig hier met al die zelfbenoemde experts
RaptorXS schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 01:31:
Best wel grappig hier, iedereen in de stress net als niet lang geleden bij de 32K. BTC toen we naar
de 19K. zouden gaan volgens sommige experts hier.
Viel mij op, vandaar dat ik je vroeg of je jezelf als expert ziet, of wie je dan wel als expert ziet. Misschien ben je van mening dat er sowieso geen experts in dit wereldje zijn, kan natuurlijk ook.RaptorXS schreef op zondag 12 december 2021 @ 18:50:
Pff....in het FD weer een mening van een *expert*:
Dus wat mij betreft geen reden om te botsen, gewoon een vraag die ieder ander je ook had kunnen stellen.
[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 12-12-2021 22:46 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Hoezo niet? Ok even 10k gemist, maar wil wel zeggen dat het nog bullish is. Dan gaat ie ook nog wel even verder.PlanR schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:25:
Hoe gaat een @Taro vanavond slapen..?? Alerts op de 51K oid? Lastig dit. Degene die even zijn uitgestapt willen morgen niet wakker worden met een btc op 62K
Maar ik denk dat ie morgenochtend eerder weer op 49.2 staat. Maar we zullen zien.
CME gaat zometeen weer open..Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:16:
[...]
Hoezo niet? Ok even 10k gemist, maar wil wel zeggen dat het nog bullish is. Dan gaat ie ook nog wel even verder.
Maar ik denk dat ie morgenochtend eerder weer op 49.2 staat. Maar we zullen zien.
We gaan het zien
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
hahaTaro schreef op zondag 12 december 2021 @ 16:48:
@seadogg Ik heb ooit 15k USD tijdens een P&D verloren in nog geen 2 minuten, blijf er aub bij uit de buurt, begin er niet aan.
Mijn nieuwe eigen coin is net gelist op coingecko. (nummer 7 nu)
* Kain_niaK pinkt een traantje weg want dit is mijn favo eigen coin. Hier ga ik erg veel plezier mee hebben.
32K volume op de eerste dag. Da's best aardig al zeg ik het zelf.
* Kain_niaK pinkt een traantje weg want dit is mijn favo eigen coin. Hier ga ik erg veel plezier mee hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 13-12-2021 01:38 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik snap de humor niet.
De man geeft serieus advies.
Kun je wat mee doen of niet.
Allright boys, de top is in.Kain_niaK schreef op maandag 13 december 2021 @ 01:37:
Mijn nieuwe eigen coin is net gelist op coingecko. (nummer 7 nu)
Vandaag nog kans op een kleine pump (wereldwijde samenvattingen) en laten we 25 december vooral niet vergeten. Maar als die allebei net zoveel invloed hebben als de race van gisteren, dan lijkt de $1 ineens wel weer héél ver weg..Xqlus1ve schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:31:
Zo laatste keer 2 uur Crypto.com reclame op de buis, en daarna kan CRO lekker inkakken voor goedkope DCA de komende maanden
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Je zat aardig warm, helaas.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2021 @ 23:16:
[...]
Yup, zelfde positie als 24 uur geleden.
Ik denk dat we ook die $1 niet zo snel moeten verwachten, dat is overigens ook niet erg, ik denk dat de meest hier CRO gekocht hebben ruim onder de huidige waarde. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier veel zijn die cro gekocht hebben voor traden ipv de debit card?pimsaint schreef op maandag 13 december 2021 @ 02:45:
[...]
Vandaag nog kans op een kleine pump (wereldwijde samenvattingen) en laten we 25 december vooral niet vergeten. Maar als die allebei net zoveel invloed hebben als de race van gisteren, dan lijkt de $1 ineens wel weer héél ver weg..
Nope, HODL all mijn CRO.mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 07:28:
[...]
Ik denk dat we ook die $1 niet zo snel moeten verwachten, dat is overigens ook niet erg, ik denk dat de meest hier CRO gekocht hebben ruim onder de huidige waarde. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier veel zijn die cro gekocht hebben voor traden ipv de debit card?
sterker nog ik ga zelfs wat dca-en.
Vrijdag komen de cro eindelijk vanuit de defi wallt bescikbaar en kan ik een kaart bestellen. Hopelijk is mijn cro stack dan nog wel voldoende voor een Indifo kaart.Xqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 07:43:
[...]
Nope, HODL all mijn CRO.
Lekker hoormannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:04:
[...]
Vrijdag komen de cro eindelijk vanuit de defi wallt bescikbaar en kan ik een kaart bestellen. Hopelijk is mijn cro stack dan nog wel voldoende voor een Indifo kaart.
Mijn voorlopige doelstelling is om alle CRO welk in de stake staat mbt de ruby kaart, de cashback en de referal CRO's te vergaren voor een versnelde kaart upgrade
dca-en doe ik als investeren voor de langere termijn.
Voor de ice white moet cro wel echt nog een paar keer over de kop gaan, maar kan niet uitsluiten dat bv over 3 jaar CRO waarde flink gestegen is. Mochten we straks wel in een flinke bear komen en de cro dropt hard, dan zal ik wel weer wat bijkopen.Xqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 08:09:
[...]
Lekker hoor
Mijn voorlopige doelstelling is om alle CRO welk in de stake staat mbt de ruby kaart, de cashback en de referal CRO's te vergaren voor een versnelde kaart upgrade![]()
dca-en doe ik als investeren voor de langere termijn.
Dat was ijdele hoop vannacht
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Ook wel benieuwd naar. Toch wordt er dadelijks best wel wat CRO verhandeld, op coinbase is het dagelijks volume aan CRO ongeveer de helft van dat op cdc. Het is ook wel een leuke munt om mee te speculeren adv die mega-marketing-machine van ze. Doe ik zelf overigens niet want:mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 07:28:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier veel zijn die cro gekocht hebben voor traden ipv de debit card?
Die kaart is ideaal voor DCA! Ik ben gestopt met het kopen van CRO zelf, er komt door die kaart continue CRO binnen. Eens per week converteer ik de opbrengsten uit earn en supercharger naar CRO, veeg rebates en cashback bij elkaar, en geef dat een enkeltje DeFi wallet voor 12% apy.Xqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 07:43:
[...]
Nope, HODL all mijn CRO.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Wat een rust hier!
* Waah checkt bitcoinkoers
Jep! Tweakers slowchat blijft een goede indicatie voor de bitcoinprijs
Normaal loopt er wel 1 keihard HODL te roepen terwijl hij al all in fiat is gegaanWaah schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:11:
Wat een rust hier!
Maar helemaal niks momenteel, iedereen crypto moe?
Langzaam krijgt BTC meer en meer grip op de alts, als een wurgslang die zijn prooi verstikt.
SOL nu aan een 6e rode weekly candle bezig, koning BTC kiest deze cycle voor een langzame uitputtingsslag.
Daarbij houd ik mij even vast aan het sprankje hoop dat de groene weekly close gisteren voor BTC mij heeft gegeven
SOL nu aan een 6e rode weekly candle bezig, koning BTC kiest deze cycle voor een langzame uitputtingsslag.
Daarbij houd ik mij even vast aan het sprankje hoop dat de groene weekly close gisteren voor BTC mij heeft gegeven
[ Voor 23% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-12-2021 10:30 ]
morgen maar weer wat voxies inslaan denk ik.
Heb afgelopen maand (gelukkig) wat cake en andere BSC-munten omgezet in BNB, dus wellicht mag ik nu net een klein beetje kopen van ze
Heb afgelopen maand (gelukkig) wat cake en andere BSC-munten omgezet in BNB, dus wellicht mag ik nu net een klein beetje kopen van ze
Het heeft niet echt veel zin om me er druk over te maken. Mijn portfolio blijft zo rond -15% t.o.v. ATH bungelen. Oftewel, genoeg winst maar geen reden om uit te cashen. HODL is dan de enigste optieXqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:13:
Maar helemaal niks momenteel, iedereen crypto moe?
Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K
Hey, dat was een amusant spike-je naar beneden op BTC. Is zowaar een koopsignaal gehit daardoor
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
FTFYzzzzz schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:20:
[...]
Het heeft niet echt veel zin om me er druk over te maken. Mijn portfolio blijft zo rond -15% t.o.v. ATH bungelen. Oftewel, genoeg winst maar geen reden om uit te cashen. HODL is dan de enige optie
Enigste alleen in een constructie als: "@zzzzz is de enigste poster" als in 'de schattigste'
(ff m'n taalnazi-neigingen afreageren...)
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat er duidelijk werd uitgesproken dat men een beetje moe wordt van alle memes en onelinersWaah schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:11:
Wat een rust hier!
Jep! Tweakers
slowchat blijft een goede indicatie voor de bitcoinprijs
Kom maar door met die altseason hoor.
elektriekert schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:26:
[...]
Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat er duidelijk werd uitgesproken dat men een beetje moe wordt van alle memes en oneliners![]()
Het is maar net hoe je het wilt zien.BTC100K2021 schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:16:
Langzaam krijgt BTC meer en meer grip op de alts, als een wurgslang die zijn prooi verstikt.
Ik zie 6 rode weekly candles na 6 groene maanden. Je hebt ontiegelijk veel sats kunnen verdienen met o.a. SOL de afgelopen maanden.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
elektriekert schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:26:
[...]
Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat er duidelijk werd uitgesproken dat men een beetje moe wordt van alle memes en oneliners![]()
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lc2XFPasEw8MIOiBmxld3lNZ.gif?f=user_large)
O.a. en iets met patroonherkenning en een potentiele continuering van dat patroon..
Ik denk nog steeds dat we steady op 48k het jaar uit gaan en volgend jaar pas weer wat vuurwerk kunnen verwachten.
ah dan snuif ik wat van je hopium en hopen dat het uitpakt.Egeau schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:36:
[...]
O.a. en iets met patroonherkenning en een potentiele continuering van dat patroon..
Ik intepreteer de charts natuurlijk richting mijn voorkeur (BTC)Mooody schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:33:
[...]
Het is maar net hoe je het wilt zien.
Ik zie 6 rode weekly candles na 6 groene monthly candles. Je hebt ontiegelijk veel sats kunnen verdienen met o.a. SOL de afgelopen maanden.
Ik zie het als een voorwaarde (terugvallen van munten als SOL) voor het bereiken van een nieuwe ATH van BTC.
Ik denk nog steeds 100k einde van jaar.
serieus? in de laatste 10 dagen in eens gewoon groene staven van 5k per dag?roflexx schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:05:
moody gaat all in op the sandbox, complete metaverse adept geworden. A87 heeft meerdere volzinnen weten te typen, Kain_Naik is "terug" terwijl we al lang doorhadden dat zijn alter ego account hier in de panelen rond hing, schijnt ook zelf een token hebben uitgebracht, maar niemand die de moeite nam om te vragen wat. Jaapio was weg, en weer terug, tacticus heeft ook een nieuwe tactiek.Dacuuu schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:13:
Ik heb een dag of 5 niet meer gegluurd in dit topic, is er nog wat nuttigs langsgekomen?
Dat moet dan een ongekend fikse paal worden, ik zie hem graag komen maar dit gemodder tussen die 21 en 200 D MA's doet me anders vermoeden. Wel weer boven de 7D MAroflexx schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:05:
[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 13-12-2021 11:17 ]
Lees het nog eens wat ik zei:)mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:14:
[...]
serieus? in de laatste 10 dagen in eens gewoon groene staven van 5k per dag?
Ik zei niet specifiek dit jaar:)mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:25:
[...]
gedaan, mijn opmerking blijft hetzelfde, lees nog eens wat ik zei
Haha.mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:16:
[...]
moody gaat all in op the sandbox, complete metaverse adept geworden. A87 heeft meerdere volzinnen weten te typen, Kain_Naik is "terug" terwijl we al lang doorhadden dat zijn alter ego account hier in de panelen rond hing, schijnt ook zelf een token hebben uitgebracht, maar niemand die de moeite nam om te vragen wat. Jaapio was weg, en weer terug, tacticus heeft ook een nieuwe tactiek.
mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:16:
[...]
moody gaat all in op the sandbox, complete metaverse adept geworden. A87 heeft meerdere volzinnen weten te typen, Kain_Naik is "terug" terwijl we al lang doorhadden dat zijn alter ego account hier in de panelen rond hing, schijnt ook zelf een token hebben uitgebracht, maar niemand die de moeite nam om te vragen wat. Jaapio was weg, en weer terug, tacticus heeft ook een nieuwe tactiek.
Verwijderd
Kan ik me abboneren op de WeekUpdate By Mannowlahn. Dat kan gerust een 100k member twitteraccount worden.mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:16:
[...]
Ik zet de eerste 5 euro in op de "wat heeft Kain voor coin gemaakt" weddenschaps-pool:
Tokenized Bitcoin Cash die 1 op 1 met de Bitcoin Cash koers is verbonden. Hij heeft hem "Bitcoin" genoemd met de ticker "BTC" want fuck de oldscool Bitcoin, Bitcoin Cash is het enige echte goud en mag je gewoon bitcoin noemen. Jonguh.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2021 11:51 ]
Die laatste 2 bogen is de befaamde piemel patroon. Dus er komt nog een rechter balzak tot de 14k. Hopelijk breekt hij het patroon of/en heb ik niet gelijk.
Sandbox is zóóó gisteren.mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:16:
[...]
Ik ga nu vol voor BEAVISANDBUTTHEAD: https://coinmarketcap.com/currencies/beavisandbutthead/
Zoek nog een mooie entry rondom de 0 sats, moet lukken
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Thx voor de tip, alleen jammer dat de fees best hoog zijn op ETH netwerk.... Dat het maar gauw gaat stijgen !Mooody schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:56:
[...]
Sandbox is zóóó gisteren.
Ik ga nu vol voor BEAVISANDBUTTHEAD: https://coinmarketcap.com/currencies/beavisandbutthead/
6200 Wp | eGolf 32kWh | ESS Victron 18kWh
Hoe kun je zoiets kopen? Dikke techJazsie schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:03:
[...]
Thx voor de tip, alleen jammer dat de fees best hoog zijn op ETH netwerk.... Dat het maar gauw gaat stijgen !
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Echt he! Man man man, hoe vind jij toch iedere keer die pareltjes, respectMooody schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:56:
[...]
UberLurker Departement #GG.
Ga ervoor ouwe reus.Mooody schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:56:
[...]
Thanks, 4 dagen totaal geen tijd gehad en dit is een erg fijne samenvatting.mannowlahn schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:16:
[...]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen zijn er mensen wie hun portfolio willen delen? Ben even inspiratieloos waar ik wat muntjes van wil hebben.
Imperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen zijn er mensen wie hij portfolio willen delen? Ben even inspiratieloos waar ik wat muntjes van wil hebben.
Imperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen zijn er mensen wie hun portfolio willen delen? Ben even inspiratieloos waar ik wat muntjes van wil hebben.
:strip_exif()/f/image/3YRiAOLpreSnC09wiZJc62oU.jpg?f=fotoalbum_large)
I dare you 🥲
nothing stops this train
Zo dan. Dat zijn een hoop shit coins bij elkaar
Cool, 24h volume is 1700 piek dus lekker manipulerenMooody schreef op maandag 13 december 2021 @ 11:56:
[...]
volgens r/cc moet je de volgende hebbenImperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
Algo
LRC
Ada
Floki
vergeet sundaeswap ook niet trouwens, koop ada enzo
[ Voor 7% gewijzigd door mannowlahn op 13-12-2021 12:48 ]
Verwijderd
BUSD, USDT en USDC doen het wel aardig de laatste tijd!Imperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
Geen zorgen jongens. We tekenen gewoon een W-tje op de 1h en dan zitten we zo weer boven de 50k.
Grootste zakken poepmunten:Imperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
Blok
Trias
Vra
Squidgame! Oh wacht.Imperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Ik zie Hoge Math, kan niet mis.
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Niet vergeten dagelijks je Coingecko Candies te verzamelen (knop rechtsboven)
Ja hoor, in de basis orde van groot naar klein.Imperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
- CVX
- ETH
- CRV -> cvxCRV
- OHM
Serieuze vraag, wat is het nut van die snoepjes en diamantjes die je kan verzamelen?jvel92 schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:23:
[...]
Niet vergeten dagelijks je Coingecko Candies te verzamelen (knop rechtsboven)
Zijn de NFT's die je kan verkrijgen op CMC uberhaupt wat waard?
Ik ben sinds vandaag lid van de Ledger club.
Een vraag aan jullie. Ledger zegt 24 woorden opschrijven, absoluut geen foto van maken, snap ik. Maar hoe gaan jullie om met het risico van brand, waarbij de Ledger en je papiertjes weg zijn?
Een vraag aan jullie. Ledger zegt 24 woorden opschrijven, absoluut geen foto van maken, snap ik. Maar hoe gaan jullie om met het risico van brand, waarbij de Ledger en je papiertjes weg zijn?
Kopieren en plakken in Google Docs, en als backup ook een private paste-bin: https://pastebin.com/fRiEtJeSaTe schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:38:
Lamineren en onderin de groene container plakken (daar kijkt en ruikt niemand!)
Nooit gekeken naar de NFT's, maar er zijn ook genoeg andere dingen verkrijgbaar in de reward store. Zoals boeken over DeFi. Korting op Hardware Wallets of korting op abonnementen van bepaalde tools of nieuwsbrieven etc.Xqlus1ve schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:35:
[...]
Serieuze vraag, wat is het nut van die snoepjes en diamantjes die je kan verzamelen?![]()
Zijn de NFT's die je kan verkrijgen op CMC uberhaupt wat waard?
Voor de rest heeft het niet enorm veel zin, maar zoals met veel dingen in crypto weet je maar nooit of het in de toekomst wel zin heeft. Vaak zie je dat gebruik maken van bepaalde tools ervoor kan zorgen dat je in de toekomst aanspraak kunt maken op een airdrop. Doe daarom ook dagelijks trouw mijn zapper.fi quests en probeer ook dagelijks met verschillende wallets een trade te maken op zkSync testnet.
Ik heb één papiertje op een andere veilige locatie liggen, niet in mijn huis.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:38:
als je dat papiertje in een kluis bij de bank doet, ben je dan verzekerd voor de diefstal als het wordt gestolen bij de bank?almightyarjen schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:47:
[...]
Ik heb één papiertje op een andere veilige locatie liggen, niet in mijn huis.
En zo ja: Krijg je dan de waarde van je wallet? Of van dat papiertje?
Ik heb 2 locaties.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:38:
Zero.
En in geval van brand wil dit nog wel eens helpen: https://www.ellipal.com/products/mnemonic-metal
Er zijn overigens legio van dit soort metalen oplossingen, geen idee of dit de beste is...
Er zijn overigens legio van dit soort metalen oplossingen, geen idee of dit de beste is...
Ja ik weet het niet, dacht dat het veiliger zou zijn op een hardware wallet maar zie nu de nadelen.
Ik kan de passphrases op 2 locaties bewaren maar dan loop ik 2x zoveel risico dat ze gejat worden. Bij Coinbase of Binance heb ik MFA waardoor het nagenoeg onmogelijk wordt om bij de coins te komen. Bij de Ledger is een nieuwe Ledger en dit blaadje dus schijnbaar genoeg.
Het liefst maak ik een foto want ik en papier is geen gouden combinatie, maar als m'n iCloud account dan gehackt wordt ben ik ook alles kwijt. Al is die wel weer beschermd met MFA.
Ik kan de passphrases op 2 locaties bewaren maar dan loop ik 2x zoveel risico dat ze gejat worden. Bij Coinbase of Binance heb ik MFA waardoor het nagenoeg onmogelijk wordt om bij de coins te komen. Bij de Ledger is een nieuwe Ledger en dit blaadje dus schijnbaar genoeg.
Het liefst maak ik een foto want ik en papier is geen gouden combinatie, maar als m'n iCloud account dan gehackt wordt ben ik ook alles kwijt. Al is die wel weer beschermd met MFA.
En het trucje met 3 lijsten, waarvan geen enkele compleet is? Die kan je prima op meerdere plekken leggen zolang je niet de juiste combinaties bij elkaar legt.fRiEtJeSaTe schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:52:
Ja ik weet het niet, dacht dat het veiliger zo zijn op een hardware wallet maar zie nu de nadelen.
Misschien een lijstje beginnen waar iedereen zijn/haar coins/tokens aantikt? Krijgen we een Tweakers shitcoin shitlistImperium schreef op maandag 13 december 2021 @ 12:26:
De mijnes:
ACA
ASTR
ATOM
BNB
BTC
CELR
CLV
CQT
DOT
EFI
ETH
GENS
GLMR
KSM
LINK
MOVR
PARA
RAMP
SOL
TRAC
XCH
ZTG
man, wat een stapel shitcoins eigenlijk
resusaapje schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:56:
[...]
Misschien een lijstje beginnen waar iedereen zijn/haar coins/tokens aantikt? Krijgen we een Tweakers shitcoin shitlist![]()
De mijnes:
ACA
ASTR
ATOM
BNB
BTC
CELR --> check en eens, dit is een proper shitcoin![]()
CLV
CQT
DOT
EFI
ETH
GENS
GLMR
KSM
LINK
MOVR
PARA
RAMP
SOL
TRAC
XCH
ZTG
resusaapje schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:56:
[...]
Misschien een lijstje beginnen waar iedereen zijn/haar coins/tokens aantikt? Krijgen we een Tweakers shitcoin shitlist![]()
De mijnes:
ACA
ASTR
ATOM
BNB
BTC
CELR
CLV
CQT
DOT
EFI
ETH
GENS
GLMR
KSM
LINK
MOVR
PARA
RAMP
SOL
TRAC
XCH
ZTG
Maar hebben Henk en Ingrid ook Crypto?Pelox schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:35:
Jullie raden nooit van wie ik zojuist een mail ontvang..![]()
[Afbeelding]
Ik stuur ze zo een reply met het vriendelijk doch dringend verzoek om direct al hun spaargeld in bitcoin te steken.
Zero.
Wel netjes alfabetisch gesorteerdresusaapje schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:56:
[...]
De mijnes:
ACA
ASTR
ATOM
BNB
BTC
CELR
CLV
CQT
DOT
EFI
ETH
GENS
GLMR
KSM
LINK
MOVR
PARA
RAMP
SOL
TRAC
XCH
ZTG
Nou weet ik niet hoe groot je posities zijn, maar als je zo gediversifieerd bent dan doet het toch vrij weinig met je positie op moment dat coin XYZ een 30% doet? Werkt natuurlijk ook de andere kant op. Zelf ben ik meer van de wat geconcentreerde aanpak.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/Vj9sWbGer2cfKGz6VnarIgve.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HOoO2cOWF51TssPmLZa3vhjw.jpg?f=fotoalbum_large)