[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.992 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
MrMrq schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:38:
Wanneer Plan B zo hyper bullish praat over BTC, dan vraag ik me toch af of hij voldoende rekening houdt met de opkomst al die shitcoins.
Dat er in vierjaarlijkse golven steeds meer fiat naar crypto stroomt: ontegenzeggelijke waar. Maar hoe Bitcoin deze maand nog 30k kan stijgen terwijl de newbs alleen Floki’s en Elonballs kopen: beats me.
Klopt Helemaal, maar dat was de afgelopen 3 maanden niet anders. En toen klopten de voorspelling. We gaan het zien.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:46:
[...]

Klopt Helemaal, maar dat was de afgelopen 3 maanden niet anders. En toen klopten de voorspelling. We gaan het zien.
Precies. Hij mag er wat mij betreft wel weer 3% naast zitten…

En hij had het over candles van 10k per dag. Dus t kan allemaal nog 4 dagen voor het sluiten van november d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door Skrunsies op 06-11-2021 09:50 ]

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 08:55
MrMrq schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:43:
[...]

Dunnere orderboeken, grotere extremen. Vraag niet hoe het kan maar profiteer er van!
Je kan bij Bitvavo alleen geen HNT storten jammer genoeg. Anders kon je nu snel van Binance of een andere beurs goedkoop inkopen en dan op Bitvavo de boel verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Skrunsies schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:49:
[...]

Precies. Hij mag er wat mij betreft wel weer 3% naast zitten…
Dus een range van 86.3k tot 91,6k. Waar kan ik tekenen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:16

knakworst

Get more sats!

Wanneer Plan B zo hyper bullish praat over BTC, dan vraag ik me toch af of hij voldoende rekening houdt met de opkomst al die shitcoins.
Dat er in vierjaarlijkse golven steeds meer fiat naar crypto stroomt: ontegenzeggelijke waar. Maar hoe Bitcoin deze maand nog 30k kan stijgen terwijl de newbs alleen Floki’s en Elonballs kopen: beats me.
Deze is binnenkort vanzelf van toepassing, het is in de sterren geschreven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n0gNHPipOmsnJShJQLjE-hJPrpA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WyHtDj1LOi4Q2P1ihVCk1XWf.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Hier eindelijk een kijkje achter de schermen bij de servers waar Cardano op draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:06
Blaim schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:59:
Hier eindelijk een kijkje achter de schermen bij de servers waar Cardano op draait.
Fijn dat ik die rommel heb ingewisseld voor sats. Zelfs ik heb een betere cable management.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/K7b1FPg/Screenshot-20211106-100041-01-01.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Gelukszoekr op 06-11-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 04-10 10:14
Ze mogen die plafondplaten weleens recht leggen. Voor de rest lijkt het erg op het kantoor van Cripple Army.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 22:22
Coinbase gedoe opgelost. Ligt schijnbaar aan mijn Safari browser, via Firefox wel OK nu.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Dikke tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CB1VLbkJlKfdY3qQje4YCI21nic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Y6LwORp4Gt9MDCpIDKVecIyE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PWSteal schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:33:
[...]

Zolang iets niet volledig publiek gedecentraliseerd is kan je het net zo goed met een SQL database + API oplossen, heb je geen blockchain voor nodig. Als je op dat punt bent dan kan je al die projecten vergelijken met bedrijven die nog aan het begin van de startup fase zitten, en dus op geen enkele manier die waardering kunnen verantwoorden.

Het is allemaal hype en 99% ervan zal afsterven.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5cdf0cswepy61.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
Ngangatar schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:34:
[...]

Die lijntjes heb je aardig door ;). Meestal zit je daar goed mee.

Nu nog ff werken aan je springplank skills, ouwe d:)b
hahahah idd.
ik acht de kans wel echt groter iig dat we aan de bovenkant eruit gaan. Maar het is iets als 60% tegen 40%.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:21:
[...]

hahahah idd.
ik acht de kans wel echt groter iig dat we aan de bovenkant eruit gaan. Maar het is iets als 60% tegen 40%.
Dat is genoeg hopium voor mij voor vandaag ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat bitvavo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:19
Nog even over die Curve Card ik ben op het punt om te bestellen aan te vragen maar:
https://www.curve.com/cards/
-als ik hier kijk, zie ik bij de gratis versie geen cashback?
-en als er wel cashback is, je mocht dan 3 retailers kiezen voor de cashback, moet je die tijdens het aanvragen doorgeven of kan je eerst de Curve card laten komen en pas aangeven wanneer je het echt gaat gebruiken?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Die memecoins waren er de vorige cycli ook. Doge bijvoorbeeld. Of wie herinnert zich er Kanye West coin (Coinye) nog? Kleinere schaal maar zelfde sentiment.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2NzqkcZIPXvkyt-9gSW6-RhYLVU=/i/1393690309.png

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Die persoon heeft een coronaprik gehad, dat is duidelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
bullshit, de NSA heeft wellicht mee geholpen blockchain tech uit te vinden, maar niet bitcoin. Zijn 2 verschillende dingen, als je die nog niet eens uit elkaar weet te houden..........
kan ook niet zien wie dat bericht gepost heeft helaas

[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 06-11-2021 10:26 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-10 22:53
Mijn ogen, de zinsbouw alleen al. Bye geloofwaardigheid |:(

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:23:
Nog even over die Curve Card ik ben op het punt om te bestellen aan te vragen maar:
-en als er wel cashback is, je mocht dan 3 retailers kiezen voor de cashback, moet je die tijdens het aanvragen doorgeven of kan je eerst de Curve card laten komen en pas aangeven wanneer je het echt gaat gebruiken?
De gratis kaart is prima. Dan heb je in elk geval 2 fysieke kaarten, dus voor de vrouw. En je kan die "go back in time" funtie gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 17:31
Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:23:
Met de gratis kaart krijg je nu 1% cashback over ALLE betalingen die je doet in de 1e maand.
Je hoeft dus niet 3 retailers te kiezen.
Na de 1e maand krijg je geen cashback meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:52:
[...]

Met de gratis kaart krijg je nu 1% cashback over ALLE betalingen die je doet in de 1e maand.
Je hoeft dus niet 3 retailers te kiezen.
Na de 1e maand krijg je geen cashback meer.
ook geen cashback via deze weg?: AH betaald met bankpas --> go back in time en selecteer Binance Card ---> 2% cashback van de Binance card?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 08:44
Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:58:
[...]

ook geen cashback via deze weg?: AH betaald met bankpas --> go back in time en selecteer Binance Card ---> 2% cashback van de Binance card?
Je krijgt dan wel cashback op de Binance card. Ik weet alleen niet of AH Curve accepteert. Ik begreep dat je dat dan via Apple pay kunt doen, maar dat weet ik niet zeker (geen Apple en geen AH bij mij).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Bumpy_NL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:06:
[...]

Je krijgt dan wel cashback op de Binance card. Ik weet alleen niet of AH Curve accepteert. Ik begreep dat je dat dan via Apple pay kunt doen, maar dat weet ik niet zeker (geen Apple en geen AH bij mij).
AH accepteert geen mastercard (ook geen visa) dus daar kun je niet met Curve betalen. Ook niet via Apple pay. Vandaar dat mijn go-to supermarkt sinds de Binance kaart de Jumbo geworden is.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
VET MOON.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Ho eens, die anderhalve TPS haal je niet zo maar ff he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:33

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Moon soon!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iyNcvneJw_avs4us_vpr6l16WWY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IqPBOV6PRp8TUTX4w7LpEe8e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Maniperlatie, dit is pagina 70!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:58:
[...]

Ik bedoel geen extra 1% casback voor de Curve kaart na de 1e maand.
De cashback van gekoppelde andere crypto kaarten krijg je nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:25:
[...]

bullshit, de NSA heeft wellicht mee geholpen blockchain tech uit te vinden, maar niet bitcoin. Zijn 2 verschillende dingen, als je die nog niet eens uit elkaar weet te houden..........
kan ook niet zien wie dat bericht gepost heeft helaas
Als ik achter die rode streep kijk begint het met een A en eindigt op een 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Prozaq schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:21:
[...]

Maniperlatie, dit is pagina 70!
-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik heb me eens in die stijging verdiept en Vet komt met een eigen dex waarbij je Vet en Vex (Vechain exchange) in een liquidity pool kan staken waarbij je koekje van eigen deeg krijgt. Dit zal de verkoopdruk evntjes verlagen. Hierbij dus je kans om aan het begin van het piramidespel in te stappen. Vet moon. Nfa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
Het zal wel geen populaire mening zijn maar ik denk dat ik maar eens begin met wat meer BUSD te verzamelen. Onderstaande mijn pf, de BUSD die ik nu heb is om af en toe mee te traden en de winst gaat dan naar BTC.

Ik ga zeker niet alles verkopen maar bijna alles staat erg hoog en misschien is dit helemaal geen verkeerd moment om wat winst te pakken. Zit er over te denken om m'n BNB te verkopen en misschien ook wel 50% van m'n ETH.

Wat er dan ook gebeurd dan heb ik iig een leuke winst te pakken. Mocht het doorstijgen heb ik nog genoeg crypto over en ik kan natuurlijk gewoon weer instappen als BTC toch blijkt te gaan stijgen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vmTswUKZT48BD9mMDUg9AmjoKek=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wmThgpCIjO6dze5b9r70uItY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 06-11-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:28:
Het zal wel geen populaire mening zijn maar ik denk dat ik maar eens begin met wat meer BUSD te verzamelen. Onderstaande mijn pf, de BUSD die ik nu heb is om af en toe mee te traden en de winst gaat dan naar BTC.

Ik ga zeker niet alles verkopen maar bijna alles staat erg hoog en misschien is dit helemaal geen verkeerd moment om wat winst te pakken. Zit er over te denken om m'n BNB te verkopen en misschien ook wel 50% van m'n ETH.

Wat er dan ook gebeurd dan heb ik iig een leuke winst te pakken. Mocht het doorstijgen heb ik nog genoeg crypto over en ik kan natuurlijk gewoon weer instappen als BTC toch blijkt te gaan stijgen..

[Afbeelding]
Keuzes keuzes.. Niemand weet het zeker. Maar winst is winst :)

Mooie hè, zo'n nietszeggend antwoord. Maar een antwoord met zekerheid is er niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:31:
[...]

Keuzes keuzes.. Niemand weet het zeker. Maar winst is winst :)

Mooie hè, zo'n nietszeggend antwoord. Maar een antwoord met zekerheid is er niet
Het scheelt ook dat hij geen vraag stelt en dus, vermoed ik, ook helemaal geen antwoord met zekerheid verwacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[Afbeelding]
Winst pakken is altijd een prima idee. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:33:
[...]

Het scheelt ook dat hij geen vraag stelt en dus, vermoed ik, ook helemaal geen antwoord met zekerheid verwacht :+
Tja, dan zul jij ook wel geen antwoord verwachten met zekerheid ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra

[Afbeelding]
winst is winst, zo heb ik verschillende altcoins ook al % naar BTC getrade
voor mij is winst, winst als het naar BTC gegaan is.
Volgende stap is ook wel die BTC ook deels in BUSD/DAI of USDC te traden

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:45
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:13:
[...]

Hahaha 10 miljoen _O- ik heet geen Jan Modaal 8)7

Crypto is voor de spielerij he. Zit er maar met 5% vermogen in, al is dat een lange tijd veel minder geweest qua percentage.

Begint nu wat te lopen.

:+
Zie hier de btc maxi maar met 5% van zijn vermogen erin zitten _O- .
Zo doe je de Maxi naam geen eer aan! B-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:34:
[...]

Tja, dan zul jij ook wel geen antwoord verwachten met zekerheid ;).
Ja eigenlijk wel, maar ik heb nog geen vraag, dus daar moet ik eerst even aan werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
YES schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:33:
[...]

Is idd geen vraag. BTC ziet er op dit moment niet heel lekker uit en ETH/BNB staan gewoon erg hoog. M'n CRO/DOT/BTC/ICP staan gelocked en die laat ik sowieso mooi staan.

MTO is zo weinig waard dat het geen nut heeft om dit te verkopen ;w

[ Voor 8% gewijzigd door Nopheros op 06-11-2021 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4dS3OcrKEfXtcg7IE2TgelOuKY8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IMjU6tBQ9sRjuZdmF8aSEezc.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Opnames voor polkadot zijn uitgeschakeld op bitvavo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Moet een beetje aangemoedigd worden....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/48ntGYw9jE4hLP2RT2ZDNZu026g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1XdvdCW9qddWoACsZXdVLXd.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:37
Saaie bende die stable coins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
r6aw schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:44:
Opnames voor polkadot zijn uitgeschakeld op bitvavo?
Bitvavo he :)
zijn ze goed in ^^

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:52:
[...]

zijn ze goed in ^^
Ja wou ze net gaan overzetten naar Biance.. hoelang zal dit duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:52:
[...]

zijn ze goed in ^^
Fantom opname op Binance is ook al een tijdje suspended :(

dot 50 dollar eraan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtg-CH0efUI1do6v3GfQQCCDptQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0KuPBJdf1ROfErsMHdZY5cXX.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Wat is eigenlijk de onderkant van dat ' mega channel' waar we al een tijd in bewegen en hopelijk naar boven uitbreken? Ik neem aan dat 60.0 breken zonder bounce sowieso geen best nieuws zou zijn, maar wanneer moeten we ons echt zorgen maken?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:38
Heb al 2 dagen de digitale curve maar die wordt geweigerd bij onze vrinden van Bol omdat 'ie nog niet geverifieerd zou zijn. Alles ziet er ok uit in de app. Chat zegt: kan wel 48 uur duren voordat we antwoorden. Over 2 uur zijn die op.
Heb wel gezegd dat hun kaart hard geshilled wordt in het forum waar ik in zit, maar ze gaan nog niet harder lopen :(

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Wiley99 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:59:
Heb al 2 dagen de digitale curve maar die wordt geweigerd bij onze vrinden van Bol omdat 'ie nog niet geverifieerd zou zijn. Alles ziet er ok uit in de app. Chat zegt: kan wel 48 uur duren voordat we antwoorden. Over 2 uur zijn die op.
Heb wel gezegd dat hun kaart hard geshilled wordt in het forum waar ik in zit, maar ze gaan nog niet harder lopen :(
Waarom niet rechstreeks je Binance Visa of CRO kaart gebruiken in dit geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wiley99 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:59:
Wel een onderliggende card aan gekoppeld? :+
Probeer eens aan PayPal te koppelen en kijk of dat wel werkt.

Daarna werkt hij wel bij bol.

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 06-11-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Gisteren kon ik ook niet afrekenen met de curve card bij thuisbezorgd (via Apple Pay). Direct via de CRO card ging wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Ik denk dat er wat stoplosses af moeten gaan op 60k.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:03:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtMyP4cmEzK0DtutuhQDGJdA7ic=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vvYYBIgSgV721hhrP7jkYbcl.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
twit schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:00:
[...]

Waarom niet rechstreeks je Binance Visa of CRO kaart gebruiken in dit geval?
1e 30 dagen 1% cash back. En de eerste betaling, dus zeker weten dat het werkt.
knakworst schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:01:
[...]

Wel een onderliggende card aan gekoppeld? :+
Uiteraard, anders kun je niet eens aanvragen. ;-)
Probeer eens aan PayPal te koppelen en kijk of dat wel werkt.

Daarna werkt hij wel bij bol.
Ja daar dacht ik ook al aan, zal ik eens proberen straks.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:03:
Ik hoop op het legioen aan mensen die verkochten en ' wachtten om onder de 60k bij te kopen' en de bijbehorende mega groene candle. Geloof ik er ook in? Nee.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 08:11
Trek nu gewoon die rode streep waar iedereen op zit te wachten, kunnen we daarna weer vrolijk over lambo's praten..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
BTFD schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:07:
Trek nu gewoon die rode streep waar iedereen op zit te wachten, kunnen we daarna weer vrolijk over lambo's praten..
Dit getwijfelkont is ook irritant idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mijn favoriete moonbag begint te bewegen, vooral in volume *;

Waren ook andere Tweakers met Opacity als ik me niet vergis. Decentralized cloud storage in een mobiele app (binnenkort), wat wil je nog meer?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VHV7HOuMmiobaJ0UJtnrE90561w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ucZeHGVJ9WS6Izuao8Cd8beH.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Laatst online: 11-09 06:42
Ik ben ff terug naar cash gegaan van BNB. Die zakt me net iets te hard naar mijn gading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvyJI8PX80j5c3gGCHUUfTOckW8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CnPfMFq5kvihq93zrCRDIql3.jpg?f=user_large

zo, de eerste keer dat ik deze optie gebruik bij crypto.com, 1 maand gelocked
Volgens mij was het wel APR, dus helaas geen auto-compound..

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 06-11-2021 12:15 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:14:
[Afbeelding]

zo, de eerste keer dat ik deze optie gebruik bij crypto.com, 1 maand gelocked
Volgens mij was het wel APR, dus helaas geen auto-compound..
Het is inderdaad apr, en niet auto-compound. Maar wel elke week uitbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
Wiley99 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:05:
Ja daar dacht ik ook al aan, zal ik eens proberen straks.
Blegh, bij Paypal wordt 'ie geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 00:06
Curve wil ook je ID en je pasfoto. Je krijgt kort nadat je het hebt aangevraagd een e-mail. Pas daarna werkt het vlekkeloos.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:41
1 ding vergeet je: de groep traders en bots met een flink budget die dankbaar gebruik maken van de hype. Zodra die weer vol in BTC stappen is die 30K zo gepiept.

Zijn niet alleen Henk en Ingrids die 2 weken geleden voor 7 miljard aan dagvolume bij Shiba zorgen (alleen al op Binance). Vliegen orders van 10/100-duizenden euro's voorbij op die momenten.

[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-11-2021 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Tartarus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:13:
Ik ben ff terug naar cash gegaan van BNB. Die zakt me net iets te hard naar mijn gading.
Nog steeds 15% stijging deze week🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
baba420 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:37:
Curve wil ook je ID en je pasfoto. Je krijgt kort nadat je het hebt aangevraagd een e-mail. Pas daarna werkt het vlekkeloos.
https://www.rijksoverheid...e-kopie-identiteitsbewijs

Misschien ook iets voor de OP @Taro . Voor iedereen die huiverig is bij het afstaan van teveel gegevens voor een KYC procedure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:46:
[...]

Misschien ook iets voor de OP @Taro . Voor iedereen die huiverig is bij het afstaan van teveel gegevens voor een KYC procedure
Uit ervaring kan ik vertellen dat dat soort kopieën (tot mijn eigen frustratie ook) niet worden geaccepteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zazabez1
Zit er hier iemand in QNT?
Mijn gevoel zegt dat het nu een aardig instapmoment is. Verder nergens op gebaseerd ;-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:49:
Mijn gevoel zegt dat het nu een aardig instapmoment is. Verder nergens op gebaseerd ;-).
Beter gewoon TRAC (OriginTrail) halen :Y

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:49:
Aardig instapmoment was op 5dollar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twit
Zo, fuck it. Kaartje gekocht voor een festival en ga een dagje op pad met vrienden. Met een opgefokte kop de hele dag naar koersen gaan zitten staren en ze bijna omhoog proberen te kijken is geen beste weekendbesteding en wss ook slecht voor je hart. Delta uit. Laptop dicht. Morgen 11u eens zien waar we geeindigd zijn. MOON (Soon!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Als je de historie bekijkt. Is het waarschijnlijk dat de laatste 2 maanden een bull run zal plaatsvinden. Dat hoor je van de meeste technische analisten.
Alleen PlanB is een hyper bull In zijn s2fx kwam hij op 288k eind 2021. BTC kan grote sprongen maken maar dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11:33
roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:48:
[...]

Wat is laag voor jou. Ik zie eth niet onder de 4400 gaan op korte termijn.
Helaas...

@Taro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
r6aw schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:53:
[...]

Ja wou ze net gaan overzetten naar Biance.. hoelang zal dit duren?
Wat een k*t exchange is het ook, allemaal die blokkades zonder aankondiging.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
roflexx schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:53:
[...]

Aardig instapmoment was op 5dollar.
Haha zeker waar! Maar voor nu helaas geen haalbare kaart ;-).
Ik kijk nu naar muntjes met upside potentie, zonder green candles te gaan chasen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Damn hahaha

Heb trouwens wel wat bijgekocht:)

[ Voor 10% gewijzigd door roflexx op 06-11-2021 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Nu online
Radix geeft geen moer vandaag. Up up and away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:56:
[...]

Wat een k*t exchange is het ook, allemaal die blokkades zonder aankondiging.
Jaa zeer vervelend. Hopelijk over een paar dagen weer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
twit schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:55:
Zo, fuck it. Kaartje gekocht voor een festival en ga een dagje op pad met vrienden. Met een opgefokte kop de hele dag naar koersen gaan zitten staren en ze bijna omhoog proberen te kijken is geen beste weekendbesteding en wss ook slecht voor je hart. Delta uit. Laptop dicht. Morgen 11u eens zien waar we geeindigd zijn. MOON (Soon!).
Het wordt volgens mij tijd dat je die Delta app en die API's verwijdert.

Gebruik https://cointrackr.com/ en vul 1x in de zoveel tijd in en kijk wanneer je zin hebt.

Verder lijk je geen vertrouwen te hebben in je investeringen, dus ga eens wat lezen over Bitcoin.

Fijn weekend!

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentB93
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-06 22:04
Tot wanneer hebben we voor de eerste Polkadot slot auction? Ik wou ook vandaag van Bitvavo naar Polkawallet sturen. Heb ook nog 27 DOTjes op Binance staan staken tot 22 november... die ik zou willen schuiven naar Polkawallet. Zijn de fees momenteel niet extra hoog om Polkadot te sturen, iemand recent wat gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
roflexx schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:46:
Nog steeds 15% stijging deze week🤔
Ik zit er al in sinds hij nog $300 waard was. Ben ff uitgestapt om terug in te kopen bij 600.
Mocht hij niet zover zakken, dan zie ik dan wel wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Tartarus schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:06:
[...]

Ik zit er al in sinds hij nog $300 waard was. Ben ff uitgestapt om terug in te kopen bij 600.
Mocht hij niet zover zakken, dan zie ik dan wel wat ik doe.
Mja ik laat mooi staan omdat ik de bnb card gebruik. Doe alleen als ik boven de 1bnb zit wel eens wat winst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
Weet iemand waar je je Curve cashback kunt zien in de app? Dus die 1% CB die je de 1e 30 dagen krijgt? Heb vanochtend een een 1e betaling gedaan via Curve, met onderliggende CRO kaart en dat ging prima. Ik zie alleen de cashback nergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

twit schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:55:
Klinkt als een prima keuze, veel plezier, partytime! 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:46:
[...]

Mijn ervaring is helaas dat 95% van de exchanges en brokers een afgeschermd ID-bewijs niet accepteren. Mocht dit anders zijn wil ik het wel opnemen hoor.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:09:
Weet iemand waar je je Curve cashback kunt zien in de app? Dus die 1% CB die je de 1e 30 dagen krijgt? Heb vanochtend een een 1e betaling gedaan via Curve, met onderliggende CRO kaart en dat ging prima. Ik zie alleen de cashback nergens.
Denk dat je curve cashback enkel actief komt als je een referral hebt doorgestuurd en die persoon ook een curve aangevraagd heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:48:
[...]

Wat is laag voor jou. Ik zie eth niet onder de 4400 gaan op korte termijn.
Ik unpin hem hoor, 14 uur later was het al zover :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
roflexx schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:08:

Mja ik laat mooi staan omdat ik de bnb card gebruik. Doe alleen als ik boven de 1bnb zit wel eens wat winst pakken.
Als Binance het nou niet zo retemoeilijk had gemaakt om funds er op te zetten, dan zou ik er inderdaad ook vanaf blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
BTC is stiekem door alle MA's op de 1D gevallen (MA7 en MA25 op 61.5K en 61.3K). Op de 1W MA7 nog ruimte tot 55K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:09:
[...]

Mijn ervaring is helaas dat 95% van de exchanges en brokers een afgeschermd ID-bewijs niet accepteren. Mocht dit anders zijn wil ik het wel opnemen hoor.
Bybit, Coinbase pro en Kraken weigeren de Kopie ID uitkomst bij KYC. Kun je sputteren wat je wil maar kopie id zonder afscherming insturen maakt dat je kunt withdrawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
dorbie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:10:
[...]

Denk dat je curve cashback enkel actief komt als je een referral hebt doorgestuurd en die persoon ook een curve aangevraagd heeft.
Mmm, ok. Ik zal wel over die kleine lettertjes heen hebben gelezen ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dorbie
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-11-2024
Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:14:
[...]

Mmm, ok. Ik zal wel over die kleine lettertjes heen hebben gelezen ;-)
Was eerst ook die mening toegedaan en dacht het ook maar ondertussen ook nog geen cashback gekregen van curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Het is nu de zoveelste keer dat Bitcoin de 60k opzoekt: is het meerdere keren opzoeken en vanaf hier bouncen dan niet vanzelf een nieuw gecreëerde bodem? Of maakt het zo vaak opzoeken die bodem juist zwakt bij tig keer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Joosie200 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:17:
Het is nu de zoveelste keer dat Bitcoin de 60k opzoekt: is het meerdere keren opzoeken en vanaf hier bouncen dan niet vanzelf een nieuw gecreëerde bodem? Of maakt het zo vaak opzoeken die bodem juist zwakt bij tig keer?
Het verleden wijst uit dat beide mogelijk is, zowel een uitbraak naar onderen als naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Prijzen van de alts op Bitvavo wijken behoorlijk af t.o.v. grotere exchanges, dit heb ik vaker gezien en dat was altijd voor of na een grote move van BTC.

[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-11-2021 13:18 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!