[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.991 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:00:
[...]

Ik ben geloof ik in maart/april 2020 pas hier gekomen. Daarvoor was ik op Fok! actief. Had op eigen kracht dus ook al wel Chainlink gespot. Ik heb die LINK trouwen geloof ik ook nog wel met een goede winst verkocht. Maar ook overall was het helemaal niet zo'n slechte portfolio.

Ik heb in 2017 écht wat perfecte calls gemaakt. Zo heb ik ook op 30 december 2017 de helft verkocht. Dat was zo goed als op de top. Ook was ik er bij IOTA en NANO echt vroeg bij.

Mijn grootste faal was November 2020 waar ik weer een groot deel verkocht. Op dat moment stonden we relatief hoog, als je het vergelijk met de jaren daarvoor. Wie had gedacht dat toen de shit pas weer echt aan ging ;(

Maar zoals jij dus ook wel weet. Mensen verkijken zich op het hodl verhaal. Dat is helemaal niet zo makkelijk
Ze zeggen altijd dat op tijd winst pakken lastig is, maar hardcore blijven hodlen is nog veel lastiger!
Maar ik doe m'n best...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENDuj5LCwFWf75nh14BkipWMT-k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4akBc923Z7wZgpSI3MAS2Bck.png?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:26

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:42:
[...]

Dat spel is epic, zelfs als je niet wint. _/-\o_
Ja nou dat heb ik mee mogen maken. Vond er niet veel aan hoor :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:16:
[...]

Wij zijn zoals altijd complete tegenpolen. Hier 95% van het vermogen in crypto en ik ben er vrij comfortabel mee. Ik voel dat ik leef :+
Ingeschreven voor een kavel, hopelijk gaat het nu wel lukken. Zo ja, dan wat procenten minder crypto.
Hahaha ik zit maar wat te fucken joh. Heb 12 ouwe sportsokken en een knikker in crypto.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:17:
[...]

Haha geloof niks van die 5% ;)
Waarom zou je zoveel op dit forum zitten voor 5%...
En met jouw innerlijke maxi...
5% van 10 miljoen is 500k.

Daarbij kickt Jaapio op de aandacht. Net als ik, zal hij ook praten met een meneer met een pen en een balans proberen te vinden tussen het verrijken van de virtuele medemens en het vervullen van de behoeftes van moeder de vrouw.

Zolang moeder de vrouw niet eens de moeite neemt om een keer een nieuw lingeriesetje te kopen, blijft hij (net als ik) lekker in dit topic hangen d:)b

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:41:
[...]

Crypto.com gaat niet verdwijnen. Het URL hebben ze niet voor niets voor flink wat $ gekocht. Ze weten wat ze doen.

Geen zweet om een leuk deeltje van je PF in CRO te houden en lekker te compounden tegen 12%. Zou zeker niet cashen nu. Huidige koers leuk, maar toekomstperspectief nog leuker.

De sweet spot blijft de 5% kaart. Als je er vanuit gaat dat Crypto.com een blijvertje is, zit je met die kaart gebakken de komende jaren.
Ja das een goeie… misschien dat ik gewoon ben ‘geschrokken’ van de koers stijging vandaag.

Maar zou je dan unstaken/herstaken. En dat bedrag wat je eruit haalt wegzetten voor 12% of het laten staan en gaan voor de 10% die ik nu wekelijks krijg ? Voordeel van nu is dat ik snel kan schakelen mocht het heel raar gaan. Het nadeel is dus dat snelle schakelen. En dat lukt niet als je de card weer vast zet voor 6 mnd pfff.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Echt waar, crypto kan echt zo waardeloos zijn. Bitvavo DOT withdrawal locked. Kraken DOT withdrawal kapot. Op momenten dat dingen moeten in cryptocyberspace is vaak het universum tegen je.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:16:
[...]

Wij zijn zoals altijd complete tegenpolen. Hier 95% van het vermogen in crypto en ik ben er vrij comfortabel mee. Ik voel dat ik leef :+
Ingeschreven voor een kavel, hopelijk gaat het nu wel lukken. Zo ja, dan wat procenten minder crypto.
Ik help je hopen dat het lukt, wat is de huizenmarkt verneukt momenteel. Zet hem op d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
A87 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:59:
Meer geld overhouden voor crypto, sportschool opgezegd

(mooi tegeltje?)
ik heb mijn sportschool ook opgezegd, paar weken terug ook mijn bioscoop abbo..... toch extra geld voor crypto 💪

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Skrunsies schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:21:
[...]

Ja das een goeie… misschien dat ik gewoon ben ‘geschrokken’ van de koers stijging vandaag.

Maar zou je dan unstaken/herstaken. En dat bedrag wat je eruit haalt wegzetten voor 12% of het laten staan en gaan voor de 10% die ik nu wekelijks krijg ? Voordeel van nu is dat ik snel kan schakelen mocht het heel raar gaan. Het nadeel is dus dat snelle schakelen. En dat lukt niet als je de card weer vast zet voor 6 mnd pfff.
Slaap er een nachtje over zou ik zeggen. Maar als je het niet gebruikt voor de kaart, dan zou ik het verkopen. Niet alleen vasthouden voor de staking rewards. Daar is CRO niet goed genoeg voor. Dat zou ik doen.

Maar misschien kan je maar beter niet naar mijn advies luisteren als het op wegdoen aankomt :P

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:22:
[...]

Ik help je hopen dat het lukt, wat is de huizenmarkt verneukt momenteel. Zet hem op d:)b
15 kavels, 300+ inschrijvers, dus kleine kans. 2x eerder niet ingeloot, nu ronde 3 :)

Woon in Twente, ruim 1/3e van de inschrijvers komen uit de westerlijke provincies. Wat is er mis met de Randstad? Blijf aub daar gewoon wonen :/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 07:48

Chaes

#HODL

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:19:
[...]

Ja nou dat heb ik mee mogen maken. Vond er niet veel aan hoor :+
Hmmh. Probeer Terraforming Mars eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:22:
[...]

als je in lage sociale klasse zit heb je nog soms huurhuizen van 85m2 voor +-630 per maand _/-\o_ die voorbijkomen als aanbod. is uiteraard niet in de city

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 05-11-2021 23:26 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:18:
[...]

Ze zeggen altijd dat op tijd winst pakken lastig is, maar hardcore blijven hodlen is nog veel lastiger!
Maar ik doe m'n best...

[Afbeelding]
Ik zou die linker doen en dan in bedwang houden zodat het niet die rechter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:24:
[...]

15 kavels, 300+ inschrijvers, dus kleine kans. 2x eerder niet ingeloot, nu ronde 3 :)

Woon in Twente, ruim 1/3e van de inschrijvers komen uit de westerlijke provincies. Wat is er mis met de Randstad? Blijf aub daar gewoon wonen :/
Jezus. Zoveel ja. Ik woon niet ver van je vandaan volgens mij maar wij hadden zes jaar geleden in een blok van 4 huizen 'toevallig' de laatste die nog vrij was. Niet geloot, gewoon geluk dat we de makelaar hadden gebeld.

Dat bedoelde ik dus met dat de markt compleet verziekt is.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

A87 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:26:
[...]

als je in lage sociale klasse zit heb vrijgezel bent heb je nog soms huurhuizen van 85m2 voor +-630 per maand _/-\o_ die voorbijkomen als aanbod.
;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Chaes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:26:
[...]

Hmmh. Probeer Terraforming Mars eens :)
Crypto is ook een leuk spel. Vind mijn vriendin niks aan dus laat ze me lekker mijn gang mee gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
A87 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:26:
[...]

als je in lage sociale klasse zit heb je nog soms huurhuizen van 85m2 voor +-630 per maand _/-\o_ die voorbijkomen als aanbod. is uiteraard niet in de city
Ik neem aan dat je _/-\o_ sarcastisch/cynisch is?

Toen ik nog te weinig verdiende heb ik ingeschreven gestaan voor sociale huur. 400 euro voor een rijtjeswoning, waarschijnlijk 80 tot 100 m2. Dat was toen ook echt nog voor de mensen die niet zoveel verdienden. Als je echt minimaal verdiend is 630 al echt een smak geld..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
A87 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:07:
[...]

Ik zat er ook al in in 2011 ofso maar alleen voor darkweb om iets te kopen, ik dahct dat bitcoin naar 0 zou gaan toen het op 100 stond ofso
Iets? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

nee nooit iets bewaard, alhoewel nog paar zegels die niet meer werken

[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 05-11-2021 23:31 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb destijds ergens in 2015 helaas een meme-huis gekocht :N

Blijkt dat de fundering op kartonnen hijpalen staat. Gelukkig houdt de met asbest gevulde gevel de boel bij elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

** En weer ontopic aub **

[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 05-11-2021 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

** Knip, flauw. **

[ Voor 95% gewijzigd door Taro op 05-11-2021 23:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
** En weer ontopic aub **

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 05-11-2021 23:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn wat dat betreft gelukkig altijd down to earth gebleven met de namen voor het kroost.

Al kregen we laatst een brief van de basisschool waar ze naam van de oudste als 'Bitecoin' spelde _O-

Gelukkig waren die van Lightning en Fuckthebanks wel goed gespeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:39:
Wij zijn wat dat betreft gelukkig altijd down to earth gebleven met de namen voor het kroost.

Al kregen we laatst een brief van de basisschool waar ze naam van de oudste als 'Bitecoin' spelde _O-

Gelukkig waren die van Lightning en Fuckthebanks wel goed gespeld.
Dat scheelt natuurlijk al een satoshi op een bitcoin, dat ze twee van de drie namen wel goed spellen.

Wij werden gebeld dat ze Parachain wel een hele gekke naam vonden, hoe bekrompen ben je dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:17

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

wen moon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mmm, even uitzoeken...
Kan ik via Bitvavo bijv. een flufje Ether over maken naar onze zoon die ook een Bitvavo account heeft,
heb er nog nooit over na gedacht. :?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:43:
[...]

Dat scheelt natuurlijk al een satoshi op een bitcoin, dat ze twee van de drie namen wel goed spellen.

Wij werden gebeld dat ze Parachain wel een hele gekke naam vonden, hoe bekrompen ben je dan :?
Er schijnt in Japan iemand te zijn vernoemd naar Kusama.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/5d/Yayoi_Kusama_cropped_1_Yayoi_Kusama_201611.jpg/1200px-Yayoi_Kusama_cropped_1_Yayoi_Kusama_201611.jpg

Ze was er niet blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
RaptorXS schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:45:
Mmm, even uitzoeken...
Kan ik via Bitvavo bijv. een flufje Ether over maken naar onze zoon die ook een Bitvavo account heeft,
Waarom zou dat niet kunnen?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Mmm, even uitzoeken...
Ja alleen let op de fee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Dan is het waarschijnlijk goedkoper om het om te zetten naar Euro's, op te nemen en op zijn account te storten :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mmm, even uitzoeken...
Ja maar niet zoals op Binance helemaal gratiezzz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 10:17

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

ETH > NANO > Transfer naar account zoon > NANO > ETH is vermoedelijk het beste momenteel.

Wat taro zegt ^

[ Voor 6% gewijzigd door Xqlus1ve op 05-11-2021 23:48 . Reden: Wat Taro eigenlijk zegt. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, even uitzoeken...
Op Binance kan dit, middels een 'internal transfer'.

Of Bitvavo een soortgelijk iets ondersteund durf ik niet te zeggen.

Eigenlijk heb je hier dus niets aan, waarvoor mijn excuus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Leuk die flashbacks idd..

Ik denk wel eens als ik naar m'n zoontje kijk (is nu 4). Als ie mijn leeftijd heeft, wat zou er dan nog van deze hele kermis over zijn?

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Word wel op hoog volume gepost hier.....als btc hier nou ff een voorbeeld aan neemt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

NeoflexNL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:48:

Ik denk wel eens als ik naar m'n zoontje kijk (is nu 4). Als ie mijn leeftijd heeft, wat zou er dan nog van deze hele kermis over zijn?
Papa, waarom heb je geen 1 BTC gekocht in 2021? Daar had ik nu Texel van kunnen kopen en er een Airbnb -walhalla van kunnen maken. Gemiste kans, pap :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

NeoflexNL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:48:

Ik zit hier ook wel eens over te denken. Waarschijnlijk niets.

Grote kans dat die van mij tot hun pensioen thuis wonen.

Mooi kut.

Kinderen zijn prachtig, vooral als ze opbokken.

Misschien maar eens wat shitcoins voor ze kopen als zakgeld geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

anti elppa schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:49:
Word wel op hoog volume gepost hier.....als btc hier nou ff een voorbeeld aan neemt
Kwartiertje geleden een limit-post geplaatst hier maar die staat nog steeds niet online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:51:
[...]

Papa, waarom heb je geen 1 BTC gekocht in 2021? Daar had ik nu Texel van kunnen kopen en er een Airbnb -walhalla van kunnen maken. Gemiste kans, pap :/
Airbnb, daar heb ik nog nooit van gehoord papa :P

Laten we eerlijk zijn. Het is nu toch een groot ongeregureerd wild westen. Compleet met pannenkoeken en hondenmuntjes. What a time to be alive.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:45:
[...]

Er schijnt in Japan iemand te zijn vernoemd naar Kusama.

[Afbeelding]

Ze was er niet blij mee.
Wie noemt zijn kind dan ook zo, belachelijk.
Wel echt een DOTje dat vrouwtje zeg.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Ons zoontje heet XRP maar die wordt steeds uitgescholden voor shitcoin op het schoolplein.... niet leuk...
:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Ik lees vol belangstelling de antwoorden hier, zal het volgende week eens vragen bij Bitvavo.
Ben ook daar een bekende klant met wat andere opties als de standaard voorwaarden. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 05-11-2021 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:56:
Ons zoontje heet XRP maar die wordt steeds uitgescholden voor shitcoin op het schoolplein.... niet leuk...
Roepnaam Ripple? Of werd het daar niet beter van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

NeoflexNL schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:00:
[...]

Roepnaam Ripple? Of werd het daar niet beter van?
Hij noemt zichzelf inderdaad vaak Ripple maar dat proberen we als ouders zoveel mogelijk te ontmoedigen. Vooral omdat we hem sowieso gaan swappen voor BTC als hij 16 is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
RaptorXS schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:57:
Ik lees vol belangstelling de antwoorden hier, zal het volgende week eens vragen bij Bitvavo.
Ben ook daar een bekende klant met wat andere opties als de standaard voorwaarden. ;)
Waarom stel je de vraag hier dan, en niet bij Bitvavo?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorXS schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:57:
Maandag bij Bitvavo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XPhLSTRtCm4-0jFIo6EaI_3XwuQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gHtfQd9G3NKtDC0A7TIMkqwd.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Zou Kraken opzettelijk DOT withdrawal 'problemen' hebben? Wellicht bang dat er teveel naar Binance/Polkawallet stroomt voor crowdloans? Maar het lijkt erop alsof het deelname via Kraken ook problemen heeft, dus dat maakt het weer geloofwaardiger. Of hebben jullie wel gewoon via Kraken kunnen deelnemen? https://status.kraken.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:53:
[...]

Ik zit hier ook wel eens over te denken. Waarschijnlijk niets.

Grote kans dat die van mij tot hun pensioen thuis wonen.

Mooi kut.

Kinderen zijn prachtig, vooral als ze opbokken.

Misschien maar eens wat shitcoins voor ze kopen als zakgeld geven.
Zoon. Ik heb een huisdier voor je. Ik wil dat je er goed op past. Want papa heeft maar ééntje gekocht en al die tijd gekoesterd.

Hier is je Doge :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Swaha schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:06:
[...]

Waarom stel je de vraag hier dan, en niet bij Bitvavo?
Zoals in de vraag gesteld, het kwam opeens bij me op. ;)
Maarja Moon of Rekt roepen wordt hier meer gewaardeerd.

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 06-11-2021 00:10 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TU8mb3okqZtO788EhL81IUJAJZ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ySbiCV4ln5B8drHjFBIHi54j.png?f=fotoalbum_large

In het kader van hopium doet leven:
ik zie BTC gewoon bijna flatlinen op de weekly, drie candles die bijna volledig plat zijn, alleen de laatste kan nog tot en met zondag anders worden natuurlijk.
Als ik even de weekly chart doorkijk zie ik maar een paar momenten waarop de koers (ongeveer) net zo plat is als nu. Dat was van eind september tot begin november 2018 (bizar lang trouwens), daarna kwam de koers in een vrije val naar beneden, de volgende keer was in januari 2019, al zat daar al wel wat schommeling in, en toen ging de koers maandenlang omhoog. Daarna kwam het rond juni 2020 weer voor en werd het weer gevolgd door een epische stijging. In juni 2021 waren er weer drie mini candles waarbij de closes allemaal aardig bij elkaar lagen, en daarna gingen we weer de lucht in. De enige keer dat de koers in elkaar flikkerde na een paar van zulke rustige weken was in 2018 maar toen was de neergaande trend al ingezet, nu hebben we weer een tijd van groei meegemaakt dus het is anders.

Alle voorgaande op wetenschap gestoelde constateringen kunnen maar één conclusie rechtvaardigen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oXZFgBq3w1OA5TZAkHu0VyRCd3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rvPkSxcv5tIQCVIMOq1icYlY.jpg?f=fotoalbum_large
soon.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• enomiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

NeoflexNL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:53:
[...]

Airbnb, daar heb ik nog nooit van gehoord papa :P

Laten we eerlijk zijn. Het is nu toch een groot ongeregureerd wild westen. Compleet met pannenkoeken en hondenmuntjes. What a time to be alive.
Als je er nu in valt, kan ik je begrijpen. Maar als je er wat langer in zit, ga je wel herkennen waar het naar toe kan gaan. En dat is inderdaad niet in pannnenkoeken en hondenmuntjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:56:
Ook wel logisch dat gescheld. Je zoontje XRP steelt de pokemonkaarten van zijn klasgenootjes en probeert die voor meer dan de marktprijs te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Mooody schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:27:
[...]

Ook wel logisch dat gescheld. Je zoontje XRP steelt de pokemonkaarten van zijn klasgenootjes en probeert die voor meer dan de marktprijs te verkopen.
Zo hebben we hem dat geleerd... *trots* :*)

Alleen nu heeft één van z'n klasgenootjes weer een rechtszaak tegen hem aangespannen, zo kinderachtig....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
iVibes schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:33:
[...]

Zo hebben we hem dat geleerd... *trots* :*)

Alleen nu heeft één van z'n klasgenootjes weer een rechtszaak tegen hem aangespannen, zo kinderachtig....
Alles beter dan een linkszaak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Hier in Zwolle 38 nieuwbouw woningen 800 inschrijvingen. Mission impossible. Ondertussen maar een bod gedaan op een bestaand oud huis. En een beetje opkalefateren met crypto gains. Eerst maar zien of ik uitgekozen word. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Yay, heb er wat in gestopt volgens onderstaande verhouding:
Acala 2/4 (optie 2: Liquid)
Moonbeam 1/4
Astar 1/4

En dit is ongeveer 16% van mijn hoeveelheid DOT.

Even aufwachten hoe dit gaat en bij de tweede ronde wellicht weer wat in de top 3 stoppen.
Uiteindelijk ga ik max 30% erin stoppen. 70% moet liquide blijven.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 06-11-2021 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08:05
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:19:
[...]

Niemand wil dan nog huren. Dat is pure kapitaalvernietiging voor jezelf.
Dat is het nu ook. Toch doen mensen het. Bijvoorbeeld als ze tijdelijk te weinig kapitaal hebben om te kopen. Bitcoin verandert dat niet?
Het concept huren sterft uit en kopen wordt voor iedereen toegankelijk.
Bij een mismatch tussen vraag en aanbod blijven kopers tegen elkaar opbieden. Huis te koop voor 2 Bitcoin? Ik bied 2.5, want ik moet het hebben! En als ik meer heb dan jij kan ik meer bieden, en zo de assets kopen die het meest in waarde stijgen (of tov BTC het minst dalen).

Misschien minder heftig dan bij fiat dat in waarde verdampt, maar fundamenteel verandert een deflatoir betaalmiddel toch niets aan de markt van vraag en aanbod?

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
MrMrq schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 01:42:
[...]

Dat is het nu ook. Toch doen mensen het. Bijvoorbeeld als ze tijdelijk te weinig kapitaal hebben om te kopen. Bitcoin verandert dat niet?

[...]

Bij een mismatch tussen vraag en aanbod blijven kopers tegen elkaar opbieden. Huis te koop voor 2 Bitcoin? Ik bied 2.5, want ik moet het hebben! En als ik meer heb dan jij kan ik meer bieden, en zo de assets kopen die het meest in waarde stijgen (of tov BTC het minst dalen).

Misschien minder heftig dan bij fiat dat in waarde verdampt, maar fundamenteel verandert een deflatoir betaalmiddel toch niets aan de markt van vraag en aanbod?
Het Bitcoin-protocol is op de lange termijn niet inflatoir of deflatoir. Het is geprogrammeerd om desinflatoir te zijn, met als hoogtepunt een constante monetaire basis zonder veranderingen in het aanbod.

Zie het plaatje hieronder wat ik hier geript hebt. De huizenprijzen bewegen (net zoals veel andere bubbels die zich constant opblazen en knappen) in golfbewegingen vanwege allerlei achterlijke financiële regelingen afhankelijk van de tijd/politieke kleur. Er was een tijd toen konden mensen bijna onbeperkt gestapelt door blijven lenen en huizen kopen (weet niet precies hoe dat zat, enkele decennia terug). Dit zijn nu de huisjesmelkers. Bepaalde mensen of investeerders profiteren enorm van dit soort schommelingen en wanbeleid en drijven de prijzen op waardoor de grote massa weggedrukt wordt in een huur sector. Dit is een symptoom van een typisch fiat gekleurd systeem met alle wanorde eromheen op allerlei lagen, wat geen rekening houft met de lange termij effecten. Bitcoin zal geen inherente druk hebben naar hogere of lagere prijzen, het zal functioneren als een pure basis waar prijzen uitsluitend zullen fluctueren op basis van signalen van marktdeelnemers. Wat je allemaal zegt is correct, maar omdat de balans beter bewaart wordt over de tijd in een Bitcoin wereld zijn er minder profiteurs en dus ook minder benadeelden. Daarnaast is het op schulden gebaseerde fiat systeem een drama op zichzelf wat prijzen van vele assets opdrijft. Het draait er uiteindelijk om dat mensen beloond moeten worden naar rato van werk, en de energie en tijd die hierin gestopt wordt moet bewaard kunnen worden over de tijd, zodat je er daadwerkelijk nuttige investeringen mee kan doen naast een markt die beter in balans is, op een moment dat jij er behoefte aan hebt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xwRSTDlEHnrByegBFa3VhSUNdj0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Ej24c7h6TkqmmXqtgzNKNEM8.png?f=user_large

Daarnaast zijn er nog heel veel andere factoren die meespelen waardoor de hele dynamiek anders wordt. Bijvoorbeeld:
- Met Bitcoin ben je eerder geneigd tot sparen dan met fiat, dus je hebt op een bepaald moment geld om een huis te kopen als individu of generatie overdraagbaar (Bitcoin bewaart je geïnvesteerde tijd en energie beter over de tijd).
- Huizen zullen van betere kwaliteit worden omdat sats uitgeven aan troep zeer onlogisch is. Je ruilt iets in wat in waarde stabiel blijft of stijgt, tegen iets wat in waarde daalt. Van sound money is bewezen dat mensen er zorgvuldiger mee omgaan. Betere huizen werkt op lange termijn deflationair.
- Oorlogen en crisissen zijn meestal gecreëerd of het gevolg van (geo)politiek en/of wanbeleid met financiële winst in het achterhoofd of als hoofddoel. Dit element verdwijnt compleet uit de politiek. Ze moeten andere dingen gaan verzinnen om zich mee bezig te houden. Henk en Ingrid die werken en af en toe naar het theater gaan veroorzaken deze ellende niet. Waarom oorlogen en crisissen minder kans maken in Bitcoin wereld is weer een ander verhaal.

[ Voor 26% gewijzigd door enomiss op 06-11-2021 02:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:53

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 00:39:
[...]

Hier in Zwolle 38 nieuwbouw woningen 800 inschrijvingen. Mission impossible. Ondertussen maar een bod gedaan op een bestaand oud huis. En een beetje opkalefateren met crypto gains. Eerst maar zien of ik uitgekozen word. :O
Ohnee, dit komt wel erg dichtbij.. ook iemand uit Zwolle. Ik ga de boormachine vast uit de schuur halen :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 02:19:
[...]

Ohnee, dit komt wel erg dichtbij.. ook iemand uit Zwolle. Ik ga de boormachine vast uit de schuur halen :D
Echt tof dat je hem wilt helpen klussen met je boormachine, mocht hij de woning toegewezen kregen.

Tranen in mijn ogen, dit topic verbroedert.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jH9YWr-t5DAqjhmlp9lQeYys0yY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Uk15F26ipVOHGRLjfBFnLQEZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 22:17
[...]

Tjah in de Randstad kost zo'n kavel dat jij op het oog hebt dan ook 150+ BTC en dat is me toch wat te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 22:22
Taro schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:50:
[...]

Coinbase werkt hier prima.
Het werkt nog steeds niet, tenminste, het trade gedeelte niet: "real-time data offline. Please check your internet connection."
Ik kan wel naar mijn portfolio's en daar is de balance gewoon up-to-date.
:S Lijkt wel met mijn account te maken te hebben. Op andere browser hetzelfde verhaal.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:53

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 02:28:
[...]

Echt tof dat je hem wilt helpen klussen met je boormachine, mocht hij de woning toegewezen kregen.

Ik doe alleen geen sauswerk.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Kijk SOL daar weer staan op $246.
Klaar voor nieuwe ATH’s.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
St@m schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 07:28:
[...]

Ik doe alleen geen sauswerk.
Voor sauswerk moet je dan ook in de Bruna zijn op een drukke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Europa is weer wakker zie ik.. allemaal de wekker gezet om te sellen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Pelox schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:22:
Europa is weer wakker zie ik.. allemaal de wekker gezet om te sellen.
Ik weet, big picture en zoom out en near AH level prijzen etc.. En toch he begin ik zo langzamerhand knap chagrijnig te worden iedere keer als ik ons weer terug onder de 61 zie zakken. Erg slecht eigenlijk , moet echt geen gaan leren afkicken van Delta checken. Ik denk dat ik zonder overdrijven de 150x per dag wel haal 8)7

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 07-10 21:35
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 07:45:
Kijk SOL daar weer staan op $246.
Klaar voor nieuwe ATH’s.
Ik snap eerlijk gezegd de huidige waardering van SOL niet. Is de use-case dusdanig dat het dergelijke ATH’s rechtvaardigt of is het pure speculatie?

Serieuze vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
twit schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:24:
[...]

Ik weet, big picture en zoom out en near AH level prijzen etc.. En toch he begin ik zo langzamerhand knap chagrijnig te worden iedere keer als ik ons weer terug onder de 61 zie zakken. Erg slecht eigenlijk , moet echt geen gaan leren afkicken van Delta checken. Ik denk dat ik zonder overdrijven de 150x per dag wel haal 8)7
"Ze" willen graag onder de 60k kopen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Katseviool schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:24:
[...]

Ik snap eerlijk gezegd de huidige waardering van SOL niet. Is de use-case dusdanig dat het dergelijke ATH’s rechtvaardigt of is het pure speculatie?

Serieuze vraag :)
Crypto=speculatie

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 23:23
Even een bakje rekteroni bij het ontbijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Wat een getrut weer.
59k incoming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Laatst online: 09:45

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tLf0N3vV74mR0J9uydQ0ywnez8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rPVW11DHiPXw6EThdU1SJO0s.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 07-10 21:35
True maar bij ETH en BTC kan ik vanuit aannames nog een voorstelling maken van de toekomstige potentie. Vanuit die aannames handel je dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Katseviool schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:31:
[...]
True maar bij ETH en BTC kan ik vanuit aannames nog een voorstelling maken van de toekomstige potentie. Vanuit die aannames handel je dan.
Als het niet de eersten en inmiddels grootste waren keek niemand om naar deze 2. De potentie van andere shitcoins is veel groter.

[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 06-11-2021 08:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Katseviool schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:31:
[...]

Dit is waarom ik bijvoorbeeld wegblijf bij Solana. Gelikte website etc. alleen begrijp ik er allemaal geen pepernoot van. Achteraf had ik er gewoon in moeten fomo'en.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
fRiEtJeSaTe schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:34:
[...]

Als het niet de eersten en inmiddels grootste waren keek niemand om naar deze 2. De potentie van andere shitcoins is veel groter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aY-nXAojLUNpqmWR2j_p07DsVJo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/D1ulMFEHn8XJMUdJqL5gosXO.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Je onderschat gigantisch de schoonheid van btc. Laat je niet gek maken dat andere blockchains beter zijn, dat is smerige marketing.

Shitcoins zijn pump en dumps om meer sats te vergaren.

[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 06-11-2021 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waztafel
  • Laatst online: 16-12-2024
[...]

Hah, dan heb jij wss volgende week ook een zoom call met de notaris :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
knakworst schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 08:36:
[...]
Je onderschat gigantisch de schoonheid van btc. Laat je niet gek maken dat andere blockchains beter zijn, dat is smerige marketing.

Shitcoins zijn pump en dumps om meer sats te vergaren.
Dat snap ik. Maar een ETH met z’n belachelijk hoge gas fees is nou niet het toonbeeld van schoonheid. In dat licht snap ik de huidige waardering van SOL.

Maar wat goes up must come down. Ik ben eruit sinds gisteren.

[ Voor 6% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 06-11-2021 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit ook intrensieke waarde in het feit dat BTC de grootste is. Geen netwerk zo groot als dat van BTC en dus ook geen netwerk zo moeilijk om over te nemen.

Niet dat het perfect is met centrale miningpools begrijp me niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:56

Darrell

Fiat moonboy

61k babe gaarne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
mooie bounce op dat lijntje waar ik het gister morgen over had. Misschien wel een springplank om dan meteen maar aan de bovenkant eruit te gaan straks. Moet iig voor 12 nov gebeuren

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 06-11-2021 09:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UofSQBrz243c8iDzf8tLWCjZv8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fEqTIIUJn9niVqS04XfCbs3V.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:08
Lekkere pump and dump van BNB zojuist…

[ Voor 7% gewijzigd door GioStyle op 06-11-2021 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
GioStyle schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:22:
Lekkere pump and dump van BNB zojuist…
dat komt omdat btc beweegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:02
VET <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:08
Ah, ja, ik zie het nu…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 02:28:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cgGaW08lrADgpvh1iXZuJwHqY6E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/phCGGF8X1uFS2LSsOQmkKlby.gif?f=user_large

Koffie over mijn toetsenbord. Dit topic kan het. _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 28-09 21:48
[...]

Zolang iets niet volledig publiek gedecentraliseerd is kan je het net zo goed met een SQL database + API oplossen, heb je geen blockchain voor nodig. Als je op dat punt bent dan kan je al die projecten vergelijken met bedrijven die nog aan het begin van de startup fase zitten, en dus op geen enkele manier die waardering kunnen verantwoorden.

Het is allemaal hype en 99% ervan zal afsterven.

[ Voor 3% gewijzigd door PWSteal op 06-11-2021 09:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:12:
[...]

mooie bounce op dat lijntje waar ik het gister morgen over had. Misschien wel een springplank om dan meteen maar aan de bovenkant eruit te gaan straks. Moet iig voor 12 nov gebeuren
Die lijntjes heb je aardig door ;). Meestal zit je daar goed mee.

Nu nog ff werken aan je springplank skills, ouwe d:)b

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 08:55
Begrijpt iemand dit:

Op bitvavo heeft HNT 45 Euro aangetikt
https://bitvavo.com/en/helium/price

Op https://www.coingecko.com/en/coins/helium en Binance is het niet boven 35 Dollar geweest.

Nogal een groot verschil dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het is wel heel fijn zo, moet ik zeggen. Tikkies up, tikkies down, beetje oscilleren.

Oscilleer maar lekker de eurootjes in mijn pocket :P
Intelcore schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:34:
Begrijpt iemand dit:

Op bitvavo heeft HNT 45 Euro aangetikt
https://bitvavo.com/en/helium/price

Op https://www.coingecko.com/en/coins/helium en Binance is het niet boven 35 Dollar geweest.

Nogal een groot verschil dus
Mooie arbitrage-mogelijkheid denk ik?

[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 06-11-2021 09:38 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
Wanneer Plan B zo hyper bullish praat over BTC, dan vraag ik me toch af of hij voldoende rekening houdt met de opkomst al die shitcoins.
Dat er in vierjaarlijkse golven steeds meer fiat naar crypto stroomt: ontegenzeggelijke waar. Maar hoe Bitcoin deze maand nog 30k kan stijgen terwijl de newbs alleen Floki’s en Elonballs kopen: beats me.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 22:22
Komt vanzelf goed zodra BTC omhoog gaat bewegen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Dunnere orderboeken, grotere extremen. Vraag niet hoe het kan maar profiteer er van!

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
Bushalte schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:42:
Komt vanzelf goed zodra BTC omhoog gaat bewegen.
Nou, in sats gaan die dingen dan rekt. Maar die instroom handelt in dollar, dan valt dat wel mee.

Maktub

Pagina: 1 ... 17 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!