[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.991 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
[...]

Ik ga sowieso niet in discussie met mensen die de "De Zeven Gehangenen" van Leonid Andrejev niet hebben gelezen...
O-)
Klassieker, heeft mijn ogen geopend. Sindsdien all-in op FLOKI.

Dat was de kern van het verhaal toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 14:44

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:09:
[...]

De wallet discussie heeft indruk achtergelaten he?
Ja maar niet op kwalitatief gebied
CZ vindt er ook het zijne van, slaap goed wetende dat CZ mij plusjes zou geven als hij hier zou shitposten:
https://academy.binance.c...what-is-a-hardware-wallet
Plusjes, wie hecht daar nou waarde aan!?
En zoals altijd, als je het niet begrijpt lees je het niet! /s
En zoals altijd, als mijn posts je niet bevallen, zijn ze niet serieus bedoelt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:12:
[...]

Ja maar niet op kwalitatief gebied

[...]

Plusjes, wie hecht daar nou waarde aan!?

[...]

En zoals altijd, als mijn posts je niet bevallen, zijn ze niet serieus bedoelt :+
Dat je een concurrerende shitposters bent was me paar dagen geleden al duidelijk. :P <3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:13:
[...]

Dat je een concurrerende shitposters bent was me paar dagen geleden al duidelijk. :P <3
Dat jij jezelf tot concurrentie rekent is wel komisch hoor :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:20:
[...]

Sorry hoor. Hij kan sympathie opwekken met praatjes. Geef jullie Bitcoins/geld dan weg aan de armen. Doe het dan. En anders, be a man en geef toe dat je dat eigenlijk toch niet wilt.
Och, zie je weer een opening?

Ik geef hem voor de eerste keer gelijk in weken, en dat is omdat er inderdaad een gat is tussen rijk en arm dat steeds groter wordt. Ik plaats mezelf niet tussen de armen, en al zeker niet tussen de rijken.

Wel heb ik de mazzel dat ik na 35 jaar voldoende armslag heb om er iets aan te doen voor het eerst en dus doe ik dat. Crypto is voor mij een nieuwe hobby welke hopelijk op termijn lucratief zal zijn, op termijn, op dit moment is het puur een investering. Het bedrag wat ik bij elkaar aan het spelen ben vooralsnog is peanuts, kinderspel en al helemaal niet genoeg om wie dan ook mee te kunnen helpen.

Pas over 4 jaar is het hopelijk een bedrag waar ik iets mee kan, en wat ik er dan mee doe staat al vast, ik heb dat een maand of 4 geleden al een keer benoemd op het forum en ga dat niet nogmaals doen in een poging om aan jou, wtf ben jij in vredesnaam, te bewijzen wie ik wel of niet ben en wat ik wel of niet wil.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:00:
[...]

Dan kan ik deze reactie van je niet rijmen met wat je daarvoor zelf zegt:

[...]
Ik refereer aan zijn frustratie jegens mij. Ik heb nergens gepretendeerd dat ik intelligenter of beter ben in iets. Ik geef aan dat een stukje kennis ontbreekt. Kennis <> intelligentie. Best kans dat als hij dezelfde kennis tot zich neemt, hij het nog een factor 10 beter begrijpt dan mij. Er is helemaal niets mis om stukjes kennis te missen. Iedereen mist constant kennis. Bij onderwerpen waar je onvoldoende kennis over hebt moet je niet gaan lopen zeuren als iemand anders die wel de betreffende kennis tot zich genomen heeft jou erop wijst om eerst even dezelfde kennis tot zich te nemen. Wanneer je niet over dezelfde kennis beschikt is menselijke interpretatie zinloos en draai je eindeloos rondjes om elkaar heen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:13:
[...]

Dat jij jezelf tot concurrentie rekent is wel komisch hoor :+
Fake it till you make it zei mijn vader altijd voordat hij naar Thailand verhuisde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-10 08:44
Weet iemand of er sites bestaan wat je kunt checken waar op BSC je het best je coins kunt swappen? Ik zag per toeval dat autofarm ook een swap heeft. In de Trustwallet zit ook een swap en je hebt natuurlijk PCS.
DaWayne schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:15:
[...]

Mwa, ik ben waarschijnlijk degene met de minste kennis op het forum hier.
Maar nu je erom vraagt. PCS zal gedurende de bullrun nog wel goede zaken doen. Of het gedurende de periode erna nog zo groot blijft heb ik mijn twijfels bij. Feit blijft dat BSC lekker snel en goedkoop is. Zolang andere platforms daar niet tegenop kunnen dan moet ik het nog zien. Hangt toch ook veel samen met de vraag of Binance wereldwijd beschikbaar blijft/komt.
Qua waarde van Cake voorzie ik nog weinig problemen op korte termijn. Er is nog veel handel, PCS is nog Groot, APY blijft hoog.
Maar als de boel klapt, wil ik wel al alles eruit hebben ja.
Cake/USDT zal het vast nog wel een tijd Ok doen. Ik verwacht ook niet dat het in elkaar gaat klappen. Persoonlijk zie ik momenteel meer potentie in andere coins (BNB, ETH bijvoorbeeld), omdat er bij PCS niet zoveel ontwikkeling meer is volgens mij. Voor het geval cake wel gaat moonen heb ik echter nog een leuk potje staan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:25:
[...]

Of je handelt naar je gevoel, of je houdt het voor jezelf.
Mooie zin, vooral dat gedeelte na de komma. Wellicht je eigen advies eens opvolgen in plaats van altijd maar iedereen de maat te nemen vanuit je superioriteitscomplex, of het nu over crypto of daily life gaat.

Wat hebben ze toch met jou gedaan in je jeugd, kerel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:19:
[...]

Mooie zin, vooral dat gedeelte na de komma. Wellicht je eigen advies eens opvolgen in plaats van altijd maar iedereen de maat te nemen vanuit je superioriteitscomplex, of het nu over crypto of daily life gaat.

Wat hebben ze toch met jou gedaan in je jeugd, kerel?
Ben ritueel gemarteld door Klaus Schwab.

De frustratie zit toch echt in jezelf. _O-

Het is een forum.

En het is niet zo moeilijk om superieur te zijn aan een heleboel shitcoiners. _O-

[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Luxe problemen hier. Gisteren had ik ze nog niet, maar vandaag wel.

Ik heb een Yade Green card van CRO. Deze is voor mij al enige tijd te unstaken, wanneer ik deze dan ‘herstake’ dan hou ik een leuk bedragje over..

Nu kan ik ervoor kiezen het te laten staan met de hoop dat CRO verder stijgt, was sinds gisteren veel bezig met de cashback a 3%, maar met dit soort waardes begint CRO ook ineens interessant te worden met de 10% staking die je krijgt vanaf de Yade Green. Of het in een ander muntje stoppen. Of of….

De vorige keer dat CRO explosief steeg was er direct een dikke sell off, nu valt dat (nog) mee.

Dus zit een beetje in dubio.

Mijn vraag, wat zouden jullie doen? Op het moment dat ik het vraag besef ik me dat jullie glazen bol ook niet veel zegt. Maar hoe gaan mede CRO klanten hier mee om ? @Gelukszoekr , ik weet dat je graag de Icy White wil ( ik ook ) maar zet je dit ook aan het denken met de waardes van nu? En @Mooody, we hebben het er gisteren nog over gehad. Maar hoe sta jij hier in ?

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Soon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AGvr1-80cAcjY6uZF9Hvrjqaiqg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/zrLi3NWqotNscvySmCKztNeP.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:15:[...]

Ik refereer aan zijn frustratie jegens mij. Ik heb nergens gepretendeerd dat ik intelligenter of beter ben in iets. Ik geef aan dat een stukje kennis ontbreekt. Kennis <> intelligentie. Best kans dat als hij dezelfde kennis tot zich neemt, hij het nog een factor 10 beter begrijpt dan mij. Er is helemaal niets mis om stukjes kennis te missen. Iedereen mist constant kennis. Bij onderwerpen waar je onvoldoende kennis over hebt moet je niet gaan lopen zeuren als iemand anders die wel de betreffende kennis tot zich genomen heeft jou erop wijst om eerst even dezelfde kennis tot zich te nemen. Wanneer je niet over dezelfde kennis beschikt is menselijke interpretatie zinloos en draai je eindeloos rondjes om elkaar heen.
Het is de manier waarop je pretendeert alle kennis in huis te hebben en een ander sowieso niet.... misschien eens in de spiegel kijken...

Maar ik ga nog even een Schultenbrau opentrekken, kan jij ondertussen iedereen bedelven onder al je wijsheid...

#hodl!

[ Voor 27% gewijzigd door iVibes op 05-11-2021 21:30 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:20:
[...]

Ben ritueel gemarteld door Klaus Schwab.

De frustratie zit toch echt in jezelf. _O-

Het is een forum.
Achja, probeer eens tussen mijn stroom van shitposts een stukje menselijkheid te laten zien met iets waar ik oprecht mee worstel. Jij er zes uur later bovenop hakken dat ik een moraalridder ben.

Het is dan wel een forum maar dat betekent niet dat alles netjes is.

Maar ik ga wel weer shitposten hoor. SHIB weer in het groen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:03:
[...]

Om ook nog maar even een duit in het zakje te doen:

Een directe relatie leggen tussen Bitcoin en de welvaart in derdewereldlanden c.q. landen met een falend monetair-economisch beleid en een aan dictatuur neigende staatsvorm is niet in één GoT post met een paar oneliners te doen. Er liggen allerlei nuances ten grondslag aan deze interessante kwestie en het is maar net hoe je je hypothese formuleert. Wellicht dat @enomiss het zo bedoelt.

Iedereen die dit interessant vindt, raad ik aan deze Cryptocast van 19 oktober jl. terug te luisteren. Deze uitzending staat volledig in het teken van Bitcoin in El Salvador en te gast zijn twee Nederlanders die zijn afgereisd naar dit land ten tijde van de invoering. Ze hebben dus eerstehand meegemaakt wat het op dat moment teweegbracht. Ze belichten zowel de positieve kanten als de negatieve aspecten, alsook hoe dit hele idee überhaupt is ontstaan en hoe Bukele er gebruik van maakt. Het ontstaansverhaal is op haar beurt ook weer interessant en (voor zover ik zelf mag inschatten) 'goed bedoeld'.

Nee, je gaat met de invoering van Bitcoin Zimbabwe niet opeens uit de ellende helpen. Maar dat cryptocurrencies in dergelijke landen bijdragen aan een nieuw momentum en daarmee wellicht aan een monetair-economische impuls, zou prima kunnen.
Dit was ongeveer het punt wat ik dus ook probeerde te maken. Ja op dit moment kan BTC een adoptie-probleem verkleinen, maar oplossen gaat het imo niet doen. Daarvoor ontbreken een aantal Meso-economische punten die m.i. eerst opgelost zouden moeten worden, en mijn oprechte verwachting is dat tegen die tijd al minimaal 1 andere technische toepassing is gekomen die de zienswijze van Satoshi uitbreidt en vergroot. betekent niet dat BTC niet moet blijven bestaan, betekent niet dat ik BTC klein vind.

Ik zie alleen op de lange termijn op dit moment nog teveel grote economische en sociale problemen die niet opgelost gaan worden, crypto als geheel mogelijk wel, in samenwerking.

Er is nog een extreem lange weg te gaan, om nu je ogen te sluiten voor de toepassing van andere munten is op zijn minst opmerkelijk te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IgCrdn6.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:25:
[...]

Het is de manier waarop je pretendeert alle kennis in huis te hebben en een ander sowieso niet.... misschien eens in de spiegel kijken...

Maar ik ga nog even Schultenbrau opentrekken, kan jij ondertussen iedereen bedelven onder al je wijsheid...
Sorry hoor, maar feitelijk zijn er hier gewoon een heleboel shitcoiners die nog nooit een poging hebben gedaan om te proberen om Bitcoin fundamenteel te begrijpen en dan wel mij even de les gaan lezen en mij uitmaken voor ubermensch. Kom aub terug als je die poging hebt gedaan. Dan, pas dan, heeft het nut om te pretenderen het oneens te zijn. Werkelijke elke shitcoin doet aan olympisch synchroonzwemmen met Bitcoin en het dringt nog niet tot jullie door. _O-

Hier moet gewoon af en toe keihard en schaamteloos de maxi vlag uitgehangen worden. Dat doe ik met alle plezier. Blijkbaar gaan er nu een paar mensen boeken lezen nav deze discussie, alleen maar goed!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aiDPc-fo9g9bX4-E78XLzNaeM3M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FBPX4gFV4lpELZzeb15FchLF.gif?f=user_large
Gezellig hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:25:
[...]

Achja, probeer eens tussen mijn stroom van shitposts een stukje menselijkheid te laten zien met iets waar ik oprecht mee worstel. Jij er zes uur later bovenop hakken dat ik een moraalridder ben.

Het is dan wel een forum maar dat betekent niet dat alles netjes is.

Maar ik ga wel weer shitposten hoor. SHIB weer in het groen!
Geen woorden maar daden.

Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times.” - G. Michael Hopf, sums up a stunningly pervasive cyclical vision of history.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
r6aw schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:31:
Wanneer komt vaak de staking voor 90 dagen vrij voor polkadot op binance?
01:10 kun je opnieuw inleggen (als er plek vrij komt)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:16:
[...]

Fake it till you make it zei mijn vader altijd voordat hij naar Thailand verhuisde.
Ondertussen woont ie ergens in de Flevopolder waarschijnlijk. :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:20
Ik zeg, topic op slot, behalve voor @Verwijderd's babes en Taro's analyses. Met of zonder IPA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:48:
[...]

Ligt het nou aan mij of vind je jezelf wel heel erg geweldig enzo??
Ligt niet aan jou, elke 2 weken komt dit weer naar voren. Wellicht iets met niet kunnen beheersen op de vrijmibo, althans, dat hoop ik dan maar.
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:54:
[...]
Frustratie over een manifestatie van mijn ego in jouw hoofd uiten is compleet aan jezelf.
Je klinkt als Steve Brust, en om je een google te besparen:

“Most people seem to take pleasure in feeling superior to someone.
I'm not like that, which pleases me because it makes me feel superior.”
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:57:
[...]

Wat een enorme bullshit. Sorry enomiss maar dan lees je niet wat ik zeg. en dan laat je nu wel zien dat mijn vraag extreem terecht is. ik heb het niet over een willekeurige shitcoin. ik heb het over een (ik zal het in een metafoor plaatsen) CD na de cassetteband. een DVD na de VCR.

Iets nieuws dat we nu nog niet weten waarvoor BTC wel nodig is maar niet het eindproduct is. Je doet al de hele tijd dat het per se BTC moet zijn, maar de waarom daarvoor moet ik 100 uur steken in de fundamentals van BTC? Zelfs dan krijg ik geen antwoord.
Waarom proberen we het nog? Oh wait, hij reageerde weer eens op ons. In mijn geval over het feit dat ik niet mannelijk genoeg ben, of ik moest bewijzen dat ik een man ben, iets in die richting, wat dat ook mag betekenen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:37:
[...]

Ondertussen woont ie ergens in de Flevopolder waarschijnlijk. :+
Ok jij wint, mijn vader woont echt in de Flevopolder. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:38:
[...]

Ik zou gaan uitkijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:30:
[...]

Sorry hoor, maar feitelijk zijn er hier gewoon een heleboel shitcoiners die nog nooit een poging hebben gedaan om te proberen om Bitcoin fundamenteel te begrijpen en dan wel mij even de les gaan lezen en mij uitmaken voor ubermensch. Kom aub terug als je die poging hebt gedaan. Dan, pas dan, heeft het nut om te pretenderen het oneens te zijn. Werkelijke elke shitcoin doet aan olympisch synchroonzwemmen met Bitcoin en het dringt nog niet tot jullie door. _O-

Hier moet gewoon af en toe keihard en schaamteloos de maxi vlag uitgehangen worden. Dat doe ik met alle plezier. Blijkbaar gaan er nu een paar mensen boeken lezen nav deze discussie, alleen maar goed!
Het enige boek wat ik wil lezen wanneer ik jou zie praten is mein kampf, ik heb echter oprecht geen idee waarom. Je lijkt me namelijk een heel aardige gozer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:38:
[...]

Hahahahaha, fucking hell. Damn, niet verwacht! :D

Ik ga een potje ticket to ride doen, genoeg gepost voor vandaag, geniet van je weekend d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:40:
[...]

Ik ga een potje ticket to ride doen, genoeg gepost voor vandaag, geniet van je weekend d:)b
Proost!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Tijd voor wat meer traditionele sc posts boys. REKT! :/

Het is nog niet veel in heel november eigenlijk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5YgYl8z2Y1U0GcPNgDnn5DxMVAA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xnuK3vHa8UQkGtSjpAOeN3QQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 79% gewijzigd door twit op 05-11-2021 21:43 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 07:48

Chaes

#HODL

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:40:
[...]

Dat spel is epic, zelfs als je niet wint. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
Ben je even shitcoins aan het swappen.. kom je terug.. rekt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Su1Etw8wFKUp1H9Sm_J5t5MOlUY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yiuH70Mg9pv42J4qAtasymsZ.jpg?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:23
Ngangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:40:
[...]

Het enige boek wat ik wil lezen wanneer ik jou zie praten is mein kampf, ik heb echter oprecht geen idee waarom. Je lijkt me namelijk een heel aardige gozer.
Nou nou nou also also also

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
[...]

Ik ga sowieso niet in discussie met mensen die de "De Zeven Gehangenen" van Leonid Andrejev niet hebben gelezen...
O-)
Ik niet als ze er niet tussen hebben gehangen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Ngangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:37:
[...]

Ligt niet aan jou, elke 2 weken komt dit weer naar voren. Wellicht iets met niet kunnen beheersen op de vrijmibo, althans, dat hoop ik dan maar.

[...]

Je klinkt als Steve Brust, en om je een google te besparen:

“Most people seem to take pleasure in feeling superior to someone.
I'm not like that, which pleases me because it makes me feel superior.”

[...]

Waarom proberen we het nog? Oh wait, hij reageerde weer eens op ons. In mijn geval over het feit dat ik niet mannelijk genoeg ben, of ik moest bewijzen dat ik een man ben, iets in die richting, wat dat ook mag betekenen.
Laten we er maar een eind aan breien. ;)

Maar we leven inderdaad in een generatie van weak men. We zijn allemaal weak. Ik ook. We kunnen er niets aan doen. Het zit in de cyclus van de mensheid. Niemand van ons gaat nog het slachtveld op om voor een concept als vrijheid of iets dergelijks te vechten. We laten alles over ons heenkomen. Weak men creatie hard times. Zeer interessant hoor. :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:45:
[...]

Laten we er maar een eind aan breien. ;)

Maar we leven inderdaad in een generatie van weak men. We zijn allemaal weak. Ik ook. We kunnen er niets aan doen. Het zit in de cyclus van de mensheid. Niemand van ons gaat nog het slachtveld op om voor een concept als vrijheid of iets dergelijks te vechten. We laten alles over ons heenkomen. Weak men creatie hard times. Zeer interessant hoor. :9B
geniet er van enomiss, fijne vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-10 08:55
Ziet er weer zwak uit. Heb wat lagere limiet orders ingelegd voor ETH in de hoop dat die ze vannacht raakt.

Wel raar dat een coin als Shiba nu goed doet. Vind het toch veel risico om gewoon te kopen en niet naar om te kijken. Het is een memecoin en 10 adressen bezitten de meeste coins maakt het wel riskant. Potentieel veel upside maar ook veel downside..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:46:
[...]

geniet er van enomiss, fijne vrijdag :)
Nu nog een pump erbij! Jij ook een fijne avond. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Intelcore schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:46:
Ziet er weer zwak uit. Heb wat lagere limiet orders ingelegd voor ETH in de hoop dat die ze vannacht raakt.

Wel raar dat een coin als Shiba nu goed doet. Vind het toch veel risico om gewoon te kopen en niet naar om te kijken. Het is een memecoin en 10 adressen bezitten de meeste coins maakt het wel riskant. Potentieel veel upside maar ook veel downside..
Wat is laag voor jou. Ik zie eth niet onder de 4400 gaan op korte termijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:48:
[...]
Ik zie eth niet onder de 4400 gaan op korte termijn.
Pinned :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

voor·lo·pig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 in afwachting van iets anders; tijdelijk, voorshands: alles blijft voorlopig zo

Tja, hoe lang is dat? Maandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 19:39
Nog meer mensen die heel laks en lui via binance meedoen met de dot parachains haha?

Moonbeam en Acala gamble hiero, eigenlijk puur om het feit dat ik speculeer op een dot hype bij launch zoals we die ook wel zagen bij avax/sol projecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ngangatar schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:51:
[...]

voor·lo·pig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 in afwachting van iets anders; tijdelijk, voorshands: alles blijft voorlopig zo

Tja, hoe lang is dat? Maandje?
Nee, "korte termijn" -> Wikipedia: Korte termijn -> 1 jaar.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Intelcore schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:46:

Bitcoin heeft eerder dit jaar 3 maanden gevochten in deze range. Nu hangt Bitcoin al een tijdje in de top van die range. Zeer gezond alvorens door te breken omhoog. Ik had niet verwacht dat het allemaal zo verstandig zou gaan. Mijn eerste scenario was het direct doorschieten van Bitcoin voorbij de vorige ATH, maar het lijkt wel alsof we met z'n allen volwassen zijn geworden. Hier even hangen geeft een zeer goede basis voor de toekomst wanneer we doorschieten omhoog. Dan geldt deze range maar liefst 2x als horizontale support. Dan gaan we nooit meer door deze range zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Die weddenschap durf ik absoluut niet aan..... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Moet ik dat lezen als Taro heeft voorzichtig al zijn eerste voorzorgsmaatregelen genomen om geen fiat te verliezen dit weekend? Of ben je het eens met de club die aangeeft dat we nog steeds in het 60-63k window op en neer bewegen en dit allemaal maar beweging “in de kantlijn” is waar we ons niks van aan hoeven te trekken. Hier , as always, hold hold hold maar wel met iets meer zorgen en nóg wat meer Delta refrsh momentjes dan eerder deze week.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twit schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:58:
[...]

Moet ik dat lezen als Taro heeft voorzichtig al zijn eerste voorzorgsmaatregelen genomen om geen fiat te verliezen dit weekend? Of ben je het eens met de club die aangeeft dat we nog steeds in het 60-63k window op en neer bewegen en dit allemaal maar beweging “in de kantlijn” is waar we ons niks van aan hoeven te trekken. Hier , as always, hold hold hold maar wel met iets meer zorgen en nóg wat meer Delta refrsh momentjes dan eerder deze week.
Nee, ik vind het op basis van het verleden altijd mooi om te zien hoe slecht dergelijke berichten "agen". De vorige soortgelijke uitspraak die ik pinde werd volgens mij de dag erop al door de werkelijkheid ingehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
Ik bedoel 2dagen ofzo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 07-10 18:37

resusaapje

h less

Alcides schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:51:
Nog meer mensen die heel laks en lui via binance meedoen met de dot parachains haha?

Moonbeam en Acala gamble hiero, eigenlijk puur om het feit dat ik speculeer op een dot hype bij launch zoals we die ook wel zagen bij avax/sol projecten.
Ik niet. Rechtstreeks bij de bron is niet moeilijker dan via een exchange.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Skrunsies schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:22:

Ik heb een Yade Green card van CRO. Deze is voor mij al enige tijd te unstaken, wanneer ik deze dan ‘herstake’ dan hou ik een leuk bedragje over..

Nu kan ik ervoor kiezen het te laten staan met de hoop dat CRO verder stijgt, was sinds gisteren veel bezig met de cashback a 3%, maar met dit soort waardes begint CRO ook ineens interessant te worden met de 10% staking die je krijgt vanaf de Yade Green. Of het in een ander muntje stoppen. Of of….

De vorige keer dat CRO explosief steeg was er direct een dikke sell off, nu valt dat (nog) mee.

Mijn vraag, wat zouden jullie doen? Op het moment dat ik het vraag besef ik me dat jullie glazen bol ook niet veel zegt. Maar hoe gaan mede CRO klanten hier mee om ? @Gelukszoekr , ik weet dat je graag de Icy White wil ( ik ook ) maar zet je dit ook aan het denken met de waardes van nu? En @Mooody, we hebben het er gisteren nog over gehad. Maar hoe sta jij hier in ?
Ik vind het lastig, er is voor beide wat wat te zeggen. Ik zou de staking rewards niet zo serieus nemen in elk geval. Ik zou het voor mezelf belangrijk vinden in elk geval de kaart te kunnen blijven gebruiken. Maar als je nu "gratis" wat kan claimen is dat ook wel lekker. Lastige keuzen wel

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BnnFr0r/Screenshot-20191114-193235.jpg

Screenshot teruggevonden uit oktober 2019. Ik heb geen van deze coins meer. Heb nog geen zin gehad uit te rekenen wat deze wallet vandaag had gedaan ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:18:
[Afbeelding]

Screenshot teruggevonden uit oktober 2019. Ik heb geen van deze coins meer. Heb nog geen zin gehad uit te rekenen wat deze wallet vandaag had gedaan ;w
En in plaats daarvan heb je destijds voor dat hele bedrag DOGE gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Wie gaat er voor de liquid optie bij Acala? (polkadot.js)

[ Voor 14% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 22:21 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Taro schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:19:
[...]

En in plaats daarvan heb je destijds voor dat hele bedrag DOGE gekocht? :)
Het enige dat ik ooit met DOGE heb gedaan was shorten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:27

St@m

@ Your Service

[Afbeelding]

Kleingeld man.. mis je niets aan.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

[Afbeelding]

Ik ben echt sprakeloos. Je had een dikke goldmine maat. ;(

Voor de komende week doe ik ook geen voorspellingen meer. Als je vrede hebt met de posities in je PF dan heb je niks te vrezen, toch?! :X

[ Voor 14% gewijzigd door Blaim op 05-11-2021 22:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
Was ik maar ingestapt in 2019. Damn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:27

St@m

@ Your Service

roflexx schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:22:
Was ik maar ingestapt in 2019. Damn.
You're still early.

Heb ik ergens gehoord, meestal gesproken door mensen die de zakken al 100x hebben gevuld :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:20:
Mie. Eens kijken hoe dat uitpakt. Ik hoor goede geluiden over hun liquids bij Kusama. 50% oid?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
[Afbeelding]

bedankt voor het delen, ik zie dat hodl dus de beste keuze is 💪

ik ga fluffjes uitbreiden in metaverse +DeFi 🙂
+ dca in BTC en ETH....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 24-09 09:04
Is Bitvavo support in het weekend bereikbaar? Heb gemaild naar hun support@ adres omdat ik nergens op de website een fatsoenlijk contactformulier kan vinden. Heb LTC gestuurd maar blijft hangen met status 'in behandeling' en ineens is storten disabled voor LTC...

Zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

Wom

Wel leuk die oude screenshots. Kwam laatst e-mails tegen van mijn eerste BTC aankopen op Litebit (jaja, sue me..) Hoewel ik momenteel zeker niet klaag, had ik er zeker beter bij kunnen zitten. Maar ja, als...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
[Afbeelding]

Alleen al met de coins waarvan ik uit mijn hoofd de prijs ongv weet kom ik volgens mij aan 10x de eur value die je toen had. Damn. Vertelt idd álles over de long term. En bevestigt overigens ook gelijk mijn angst die me tot gisteren weerhield om al mijn random alts sinds 2017 te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

[Afbeelding]

Oef. En de les die we hieruit trekken is: nooit verkopen en je wordt multimiljonair? :/
Of je hebt wel verkocht en *bent* nu multimiljonair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

dylan_ schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:25:
Is Bitvavo support in het weekend bereikbaar? Heb gemaild naar hun support@ adres omdat ik nergens op de website een fatsoenlijk contactformulier kan vinden. Heb LTC gestuurd maar blijft hangen met status 'in behandeling' en ineens is storten disabled voor LTC...

Zucht
contact is idd via support @ bitvavo punt com of op werkdagen via de live chat...
Meestal reageren ze vrij snel....

[ Voor 3% gewijzigd door iVibes op 05-11-2021 22:31 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oqppqvWYDSORTPQ5y1UXwpNYgo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/heUKeMXIpXFIlCBShdNrpVWF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLZXRKpE0FsIQTSHlvLahM1-0XQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZBCCYbN1GMcDLBRAQiCezdT.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
[Afbeelding]

Alleen die VET had nu bijna €80k kunnen zijn... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0sKsQeDD3U4mDyDxf3wdfrGNW_E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/VHOxkSbxwW1YczJZJVhiMg2w.gif?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Als ik er zo nog eens naar kijk. 20k Cardano op €0.038. Of 10k Enjin op €0.057. Pijnlijk natuurlijk..

Ik kan voor mijn gevoel wel aardig hodlen. Maar mensen onderschatten hoe lastig dat soms is. Als ik nu mensen hoor klagen wanneer hun coin al 2 weken niet beweegt. Ik heb deze coins letterlijk jaren in m'n portfolio gehad.

Doe het maar eens. 2+ jaar wachten. Je gaat op een gegeven moment voor de bijl. En meestal al veel eerder dan dat. Hodlen is écht een kunst opzich.

Ik lees regelmatig over "Ik hodl deze voor 5 jaar" als ze de coin net 2 weken geleden hebben gekocht. Dat lukt je niet. Geloof me

[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-11-2021 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
gijsvogel schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:32:
[...]

Alleen die VET had nu bijna €80k kunnen zijn... 8)7

[Afbeelding]
Maar toen 16k in btc of eth stoppen misschien nog wel meer? (Niet gecheckt /nagerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:36:
Als ik er zo nog eens naar kijk. 20k Cardano op €0.038. Of 10k Enjin op €0.057. Pijnlijk natuurlijk..

Ik kan voor mijn gevoel wel aardig hodlen. Maar mensen onderschatten hoe lastig dat soms is. Als ik nu mensen hoor klagen wanneer hun coin al 2 weken niet beweegt. Ik heb deze coins letterlijk jaren in m'n portfolio gehad.

Doe het maar eens. 2+ jaar wachten. Je gaat op een gegeven moment voor de bijl. En meestal al veel eerder dan dat. Hodlen is écht een kunst opzich
Lang leve staking. Ik weet idd ook niet of ikanders zo trouw op mijn BNB was blijven zitten die inmiddels een keer 14 heeft gedaan ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 13:31
CRO. Wat ga je doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Oh man wat is die Kraken UI/UX gaar. Ik was mijn DOT withdrawal aan het checken en wou details bekijken. Klik ik per ongeluk dubbel op het status icoon rechts. Blijkbaar heb ik de transactie gecancelled. Wist überhaupt niet dat dat een knop was. Volgens support kost dat geen fee. Maar moet nu wachten alvorens ik opnieuw kan withdrawen. Zzz

Mja omdenken? Nu weet ik hoe ik die snel kan cancellen in het vervolg. :P

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Skrunsies schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:22:

Crypto.com gaat niet verdwijnen. Het URL hebben ze niet voor niets voor flink wat $ gekocht. Ze weten wat ze doen.

Geen zweet om een leuk deeltje van je PF in CRO te houden en lekker te compounden tegen 12%. Zou zeker niet cashen nu. Huidige koers leuk, maar toekomstperspectief nog leuker.

De sweet spot blijft de 5% kaart. Als je er vanuit gaat dat Crypto.com een blijvertje is, zit je met die kaart gebakken de komende jaren.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
[Afbeelding]

Ik zag laatst ook een screenshot van mijn pf van 1.5 jaar geleden.. heel snel verwijderd.. Heel jammer, maar 4 jaar geleden never nooit durven dromen dat ik winst zou kunnen maken met internet fantasiemuntjes. _O- prachtig toch.

Hodl is inderdaad het moeilijkste van alles.. helemaal na de crash van 2018 en je -90% meegemaakt hebt.. dan denk je, hey ik sta op 2x mijn inleg.. cashen die handel!

[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 06-11-2021 07:11 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:20:
Nope, laat Acala voorbij gaan. Goed project, rewards niet goed.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:44:
[...]

Nope, laat Acala voorbij gaan. Goed project, rewards niet goed.
Enkel Moonbeam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
twit schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:36:
[...]

Maar toen 16k in btc of eth stoppen misschien nog wel meer? (Niet gecheckt /nagerekend)
Prijs op moment van screenshot was zo rond de 8000€ per btc, dus zou grofweg op €110k nu neerkomen.
Ik denk dat deze screenshot misschien wel het dubbele of meer zou zijn geweest.

Achteraf is het mooi wonen natuurlijk en met diamanten handjes kun je geen vork vasthouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[Afbeelding]

In 2019 liep ik hier al Chainlink te shillen. Je was niet onder de indruk blijkbaar, anders had je die 1000 LINK wel gehouden :P

Ik begrijp je helemaal. Heb ook achteraf vreselijk waardeloze keuzes gemaakt. Maar je leert er van.
Gewoon lekker blijven zitten op de virtuele muntjes die de markt bepalen.....het is echt niet spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nog geen keuze gemaakt.
Als ik meedoe, zal Astar meer krijgen dan Moonbeam. Daarna wellicht wat achter de hand houden voor de volgende rondes.

Maar de meeste DOT zullen liquide blijven en niet meedoen met de crowdloans....2 jaar is echt lang. Je DOT kan over 2 jaar $200 waard zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 05-11-2021 22:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Meer geld overhouden voor crypto, sportschool opgezegd

(mooi tegeltje?)

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 05-11-2021 22:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Wtf. Kan gewoon DOT niet withdrawen. Uitgerekend nu.

Polkadot (DOT) Funding DelaysSubscribe
Update - We are continuing to work on a fix for this issue.
Nov 5, 14:49 UTC
Identified - We're investigating an issue with the Polkadot (DOT) funding system. Withdrawals and contributions to Polkadot Parachain Auctions are currently delayed. We will provide any updates as soon as possible.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 22:54:
[...]

In 2019 liep ik hier al Chainlink te shillen. Je was niet onder de indruk blijkbaar, anders had je die 1000 LINK wel gehouden :P

Ik begrijp je helemaal. Heb ook achteraf vreselijk waardeloze keuzes gemaakt. Maar je leert er van.
Gewoon lekker blijven zitten op de virtuele muntjes die de markt bepalen.....het is echt niet spannend.
Ik ben geloof ik in maart/april 2020 pas hier gekomen. Daarvoor was ik op Fok! actief. Had op eigen kracht dus ook al wel Chainlink gespot. Ik heb die LINK trouwen geloof ik ook nog wel met een goede winst verkocht. Maar ook overall was het helemaal niet zo'n slechte portfolio.

Ik heb in 2017 écht wat perfecte calls gemaakt. Zo heb ik ook op 30 december 2017 de helft verkocht. Dat was zo goed als op de top. Ook was ik er bij IOTA en NANO echt vroeg bij.

Mijn grootste faal was November 2020 waar ik weer een groot deel verkocht. Op dat moment stonden we relatief hoog, als je het vergelijk met de jaren daarvoor. Wie had gedacht dat toen de shit pas weer echt aan ging ;(

Maar zoals jij dus ook wel weet. Mensen verkijken zich op het hodl verhaal. Dat is helemaal niet zo makkelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-11-2021 23:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Tja altijd kut. Achteraf is mooi wonen inderdaad.

Zo vond ik laatst nog een screenshot op mijn backup schijfje van mijn eerste BTC electrum wallet in 2011/2012:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9ED6ZyX0UVQU7Tqe-S2zo1tHes=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wJpHuzftlCkDAA6glYXaGuU6.png?f=fotoalbum_large

Helaas alles in Namecoin gezet destijds, nu is de hele bult €102.95 waard. (Slechte trades gemaakt op BTC-NMC)

Het leven gaat niet over rozen.

Gelukkig dit foutje met andere trades ruimschoots weten weg te poetsen, maar blijft toch zuur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:03:

Zo vond ik laatst nog een screenshot op mijn backup schijfje van mijn eerste BTC electrum wallet in 2011/2012:

[Afbeelding]

Helaas alles in Namecoin gezet destijds, nu is de hele bult €102.95 waard. (Slechte trades gemaakt op BTC-NMC)

Gelukkig dit foutje met andere trades ruimschoots weten weg te poetsen, maar blijft toch zuur.
178 BTC?

Nee. NEE.

Als je dat foutje "netjes weggepoetst" hebt, moet je nu dus een minimaal vermogen hebben van tenminste $10 miljoen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 05-11-2021 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[Afbeelding]

F

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/rCTaRLVoDQ8AAAAC/salute-honor.gif

[Afbeelding]

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/5mwMIPlsgacAAAAM/the-pursuit-of-happiness-will-smith.gif

[ Voor 48% gewijzigd door Jedi_Pimp op 05-11-2021 23:08 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[Afbeelding]

Ik zat er ook al in in 2011 ofso maar alleen voor darkweb om iets te kopen, ik dahct dat bitcoin naar 0 zou gaan toen het op 100 stond ofso

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 05-11-2021 23:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
Altijd lullig als ik het verkeerd heb. Maar de meest sarcastische poster ik dit hele topic geloof je nu op zn woord? Zeker met de “gelukkig met trades ruimschoots goedgemaakt “ opmerking? Scherp blijven! ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:00:
[...]
Mensen verkijken zich op het hodl verhaal. Dat is helemaal niet zo makkelijk
inderdaad. Als je eens 500 euro inlegt, en dat is ineens 10x zoveel waard, dan gaan 99.99% van de mensen dat toch echt cashen. Want heel veel hoger kan niet, kijk eens naar die market cap.

Of als iets 30+% naar beneden dondert, en je zit al een dag naar rode kaarsjes te kijken. Dan zie je je lieve centjes heel snel verdwijnen. Zal t dan toch echt naar nul gaan? Klik, verkocht tegen 35% verlies (en drie dagen later staat t weer + tov van je inleg)

En als het echt al je spaarcenten zijn, dan nog veel erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Hier zijn er ook btc’s uit gegaan op de oh zo mooi 10k en 15k usd milestones. Tja. Vergeten en beseffen wat voor leuks je er mee hebt gedaan is het beste denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

twit schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:08:
[...]

Altijd lullig als ik het verkeerd heb. Maar de meest sarcastische poster ik dit hele topic geloof je nu op zn woord? Zeker met de “gelukkig met trades ruimschoots goedgemaakt “ opmerking? Scherp blijven! ;)
Ik ben vrij goedgelovig. Vrij goed gelovig. Ik ben vrij en goed en (niet echt) gelovig. Whatever, ik vertrouw mensen graag.

Ik geef zwervers ook altijd een euro, zodat ze er 3 appels voor kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:11:
[...]

Ik ben vrij goedgelovig. Vrij goed gelovig. Ik ben vrij en goed en niet gelovig. Whatever, ik vertrouw mensen graag.

Ik geef zwervers ook altijd een euro, zodat ze er 3 appels voor kunnen kopen.
3 appels per post

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:22
Wel een mooie origin story hoor @Verwijderd , verklaart waarom je nu maxi bent en shitcoins haat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
twit schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:09:
Hier zijn er ook btc’s uit gegaan op de oh zo mooi 10k en 15k usd milestones. Tja. Vergeten en beseffen wat voor leuks je er mee hebt gedaan is het beste denk ik.
Dat is het helemaal. Je maakt keuzes, en dan ga je verder. Probeer dit voor jezelf zo snel mogelijk af te sluiten. Het is verspilde energie om je druk te maken over "wat als..."

En toch vond ik het wel geinig die oude screen te posten. En die prijzen van toen was niet even een weekje in een dip ofzo. Dat was gewoon maanden/jaren de standaard voor deze coins. Hoe makkelijk je ook went aan nieuwe prijzen is bizar ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Moeten dan erg vlakke appels zijn, anders moet het via pakketpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:05:
[...]

178 BTC?

Nee. NEE.

Als je dat foutje "netjes weggepoetst" hebt, moet je nu dus een minimaal vermogen hebben van tenminste $10 miljoen.
Hahaha 10 miljoen _O- ik heet geen Jan Modaal 8)7

Crypto is voor de spielerij he. Zit er maar met 5% vermogen in, al is dat een lange tijd veel minder geweest qua percentage.

Begint nu wat te lopen.

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

knakworst

Get more sats!

[Afbeelding]

Handel maakt meer kapot dan je lief is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:13:
[...]

Crypto is voor de spielerij he. Zit er maar met 5% vermogen in, al is dat een lange tijd veel minder geweest qua percentage.

Begint nu wat te lopen.

Wij zijn zoals altijd complete tegenpolen. Hier 95% van het vermogen in crypto en ik ben er vrij comfortabel mee. Ik voel dat ik leef :+
Ingeschreven voor een kavel, hopelijk gaat het nu wel lukken. Zo ja, dan wat procenten minder crypto.

[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 05-11-2021 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:13:
[...]

Begint nu wat te lopen.

Haha geloof niks van die 5% ;)
Waarom zou je zoveel op dit forum zitten voor 5%...
En met jouw innerlijke maxi...

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

veertje schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 23:12:
Wel een mooie origin story hoor @Verwijderd , verklaart waarom je nu maxi bent en shitcoins haat.
Ik haat shitcoins helemaal niet?

Namecoin kan bovendien ieder moment uitbreken, terug naar 0.012 BTC a.u.b.
Pagina: 1 ... 16 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!