[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 251 Laatste
Acties:
  • 935.988 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Taro schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:56:
@enomiss Nee, ik lees geen boeken. Maar dan vermoed ik alsnog dat Bitcoin het probleem niet gaat oplossen, maar dat andere factoren dat doen.
Zie mijn reactie hiervoor, ik raad het je echt aan. Mijn ogen zijn open gegaan en mijn wereldvisie is 100% veranderd. Je krijgt er ook enorm vertrouwen in Bitcoin door. Ultieme HODL ingredient.

[ Voor 9% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 19:58 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:58

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Verdomme waar blijven de memes, ik kom hier voor de onzin en crypto! -O-

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:45

Vis

Taro schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:56:
@enomiss Nee, ik lees geen boeken. Maar dan vermoed ik alsnog dat Bitcoin het probleem niet gaat oplossen, maar dat andere factoren dat doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Wf6s03ovzpQmX8rNuLZUAfTZMA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2kZdmRg351XXtUvGn4IW7M8g.jpg?f=fotoalbum_large

Aanrader 👍🏼

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
@zwembroek

CELR is op zich wel interessant om op te pakken rond 190 sats, net dus.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Schijnt een bestseller te zijn in NL. Maar voegt het iets toe tov eerdergenoemde boeken? Zelfde verhaal in een ander jasje? Ben oprecht nieuwsgierig.

Sind ik dit allemaal begrijp ben ik ervan overtuigd dat het geldsysteem de bron is van bijna alles wat slecht is in deze wereld. Het is echt ongelooflijk, niet te bevatten. Ik dacht altijd geld is maar geld. Maar het is alles.

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:01:
[...]

Schijnt een bestseller te zijn in NL. Maar voegt het iets toe tov eerdergenoemde boeken? Zelfde verhaal in een ander jasje? Ben oprecht nieuwsgierig.
Durf ik niet te zeggen, de eerder genoemde boeken heb ik niet gelezen. Ga ik wel doen wellicht thanks voor je tips!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:24
mijn laatste boek die ik gelezen heb is wel 15 jaar geleden (schoolboek). dit wordt een primeur: ik vraag deze voor sinterklaas en wordt dus mijn 1ste boek na 15 jaar dat ik ga lezen 😅

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Kol Nedra schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:03:
[...]

mijn laatste boek die ik gelezen heb is wel 15 jaar geleden (schoolboek). dit wordt een primeur: ik vraag deze voor sinterklaas en wordt dus mijn 1ste boek na 15 jaar dat ik ga lezen 😅
Ik kan audioboeken echt aanraden voor mensen die niet graag boeken lezen. Myself included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xqlus1ve schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:59:
Verdomme waar blijven de memes, ik kom hier voor de onzin en crypto! -O-
Afbeeldingslocatie: https://www.letseatcake.com/wp-content/uploads/2021/04/Crypto-Memes-15.jpg

Wij aankomende maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Kol Nedra schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:03:
[...]

Haha nice, ik luister ook graag iedere week naar Satoshi Radio podcast in de auto. Heerlijk luchtig en erg informatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-10 14:08
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:01:
[...]

Sind ik dit allemaal begrijp ben ik ervan overtuigd dat het geldsysteem de bron is van bijna alles wat slecht is in deze wereld. Het is echt ongelooflijk, niet te bevatten. Ik dacht altijd geld is maar geld. Maar het is alles.
Stel he, puur hypothetisch, uit interesse, dat degene die nu geld kunnen bijprinten, massaal bitcoin gaan inslaan en tot de top holders gaan horen.
Hoe gaat de wereld er dan uitzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Brontosaurus99 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:04:
[...]

Stel he, puur hypothetisch, uit interesse, dat degene die nu geld kunnen bijprinten, massaal bitcoin gaan inslaan en tot de top holders gaan horen.
dan zijn wij allemaal stinkend rijk en hoeven we niet meer te werken...

als Brazielie nou eens BTC legal tender maken 🙂

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 05-11-2021 20:10 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.letseatcake.com/wp-content/uploads/2021/04/Crypto-Memes-2.jpg

Ik ben die kale lelijkerd voorin. Roept nog iets over hw wallets maar het is niet te verstaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jXyvMyIgJLnJ2OkggQron-ZyW-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BieXlEOjCVAO1A8adG5n9mnl.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 01:58

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik zie dat ze hem bij de Bruna verkopen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Robert Breedlove is ook goed in het uitleggen van het belang van Bitcoin.

https://youtu.be/d_34YjXAU5Y

Enorm sterk verhaal, vooral als je ook interesse in geschiedenis en economie hebt. Dit is wat mij betreft de minst alu-hoedje alternatieve perceptie van de mogelijkheden van Blockchain en Bitcoin.

[ Voor 46% gewijzigd door Blaim op 05-11-2021 20:13 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Brontosaurus99 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:04:
[...]

Heb ik ook vaker over nagedacht. Orderboeken zijn te klein. Bitcoin prijs gaat letterlijke in de triljoenen dan. Met als gevolg dat iedereen die Bitcoin heeft superrijk is. Echter dit is van zeer korte duur, want daarmee valt het fiat systeem en is Bitcoin de standaard. Vervolgens heb je niets aan die Bitcoins als je ze niet uitgeeft. Bitcoins moet je vervolgens verkopen. Voor mensen die op dat moment minder Bitcoin hebben maakt het niet uit. De sats die ze verdienen door te werken worden met de tijd enkel meer waard. Men gaat bewuster koopgedrag vertonen. Minder consumptie en vervuiling. Over de tijd verdeelt de welvaart zich naar de plek waar proof of work, geen mining maar werkelijke toevoeging aan waarde in de wereld, zich terugverdient in sats. Niemand zal meer fortuin verdienen met hoaxes en troep. Mensen denken wel 10x na voordat ze hun sats inruilen, want over x tijd zijn ze meer waard. geen oorlogen meer, gelijke kansen overal.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:37
Geld is inflatoir. Koop een huis, en je krijgt er een jaar later meer geld voor terug. Want het wordt geprint waar je bij staat.

Dat maakt dat je met geld heel eenvoudig meer geld kunnen maken. Mensen met (toegang tot) kapitaal worden eenvoudig rijker.

Bitcoin is het nieuwe goud. Je drukt het niet zomaar bij, dus het wordt niet zomaar minder waard.
In tegendeel. Koop je nu een huis voor 5 Bitcoin? Straks heb je voldoende aan 3 Bitcoin. Ik denk dat het uitnodigt om minder te consumeren, en meer te investeren. Hoera!

Maar… het blijft een vorm van kapitaal. Mensen die van 5 Bitcoin een huis kopen, kunnen het verhuren en daar weer Sats mee vergaren. Mensen die Bitcoins hebben, kunnen ze staken.
En mensen die meer dollars hebben, kunnen zich nu een voorsprong verschaffen en meer Bitcoin kopen.

In dat opzicht maak ik me nog geen illusies. Zoals goud de rijken rijker maakt, zal Bitcoin hetzelfde doen.

Heeft Bitcoin elementen in zich die de verdeling eerlijker maken? Ja. Is het systeem fundamenteel minder vies? Niet voor zover ik dat nu begrijp…

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:29
Bumpy_NL schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 19:35:
[...]

Verwacht je nog veel ontwikkeling bij PCS (in verhouding tot andere projecten)? Ik heb vandaag 30% afgeroomd. Ik denk dat PCS zich straks minder kan onderscheiden (met concurrentie) en de meme coin hype lijkt mij ook niet veel sterker worden. Ik kan er uiteraard helemaal naar zitten (ik ben zeker geen expert).
Mwa, ik ben waarschijnlijk degene met de minste kennis op het forum hier.
Maar nu je erom vraagt. PCS zal gedurende de bullrun nog wel goede zaken doen. Of het gedurende de periode erna nog zo groot blijft heb ik mijn twijfels bij. Feit blijft dat BSC lekker snel en goedkoop is. Zolang andere platforms daar niet tegenop kunnen dan moet ik het nog zien. Hangt toch ook veel samen met de vraag of Binance wereldwijd beschikbaar blijft/komt.
Qua waarde van Cake voorzie ik nog weinig problemen op korte termijn. Er is nog veel handel, PCS is nog Groot, APY blijft hoog.
Maar als de boel klapt, wil ik wel al alles eruit hebben ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:33

St@m

@ Your Service

Ik shill Lamden ($TAU) gewoon nog even schaamteloos.
Trade nu rond de $0.30, heeft een eigen blockchain, heeft een eigen pancakeswap (rocketswap), eigen wallet, een eigen game.. weet ik veel wat nog meer :p inmiddels te verhandelen op wat kleine exchanges.

Het heeft een heleboel meer in ieder geval dan een heleboel top 100 muntjes. Zou me echt niets verbazen dat die binnenkort grote sprongen gaat maken.

Ik ben niet zo technisch dat ik weet wat alles inhoudt, dus DYOR, maar dit lijkt me echt wel wat.

Lamden.io als je zelf een kijkje wilt nemen.

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 05-11-2021 20:21 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
MrMrq schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:12:

Maar… het blijft een vorm van kapitaal. Mensen die van 5 Bitcoin een huis kopen, kunnen het verhuren en daar weer Sats mee vergaren. Mensen die Bitcoins hebben, kunnen ze staken.
En mensen die meer dollars hebben, kunnen zich nu een voorsprong verschaffen en meer Bitcoin kopen.
Dit gaat dus niet meer op. Je past je fiat standaard toe op de Bitcoin standaard. Niemand wil dan nog huren. Dat is pure kapitaalvernietiging voor jezelf. Het concept huren sterft uit en kopen wordt voor iedereen toegankelijk. Letterlijk het tegenovergestelde van agenda 2030: "You own nothing and will be happy". Daarom is agenda 2030 er onder andere. Het is letterlijk een gevecht tegen de ideologie achter Bitcoin. De BIS geeft ook toe dat Bitcoin een zeer grote dreiging is.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 20:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-10 14:44

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:12:
[...]

Heb ik ook vaker over nagedacht. Orderboeken zijn te klein. Bitcoin prijs gaat letterlijke in de triljoenen dan. Met als gevolg dat iedereen die Bitcoin heeft superrijk is. Echter dit is van zeer korte duur, want daarmee valt het fiat systeem en is Bitcoin de standaard. Vervolgens heb je niets aan die Bitcoins als je ze niet uitgeeft. Bitcoins moet je vervolgens verkopen. Voor mensen die op dat moment minder bitcoin hebben maakt het niet uit. De sats die ze verdienen door te werken worden met de tijd enkel meer waard. Men gaat bewuster koopgedrag vertonen. Minder consumptie en vervuiling. Over de tijd verdeelt de welvaart zich naar de plek waar proof of work, geen mining maar werkelijke toevoeging aan waarde in de wereld, zich terugverdient in sats. Niemand zal meer fortuin verdienen met hoaxes en troep. Mensen denken wel 10x na voordat ze hun sats inruilen, want over x tijd zijn ze meer waard.
Waar ik bang voor ben, is dat rijkdom en invloed/macht (die gaan m.i. hand in hand en daarbij maakt het voor nu even niet uit of dat in fiat, goud, olie, bitcoin of een andere crypto is) corrumpeert. Als een aantal van ons straks tot de groten der aarde behoren met onze wallet aan BTC's, worden we of wel corrupt omdat we merken dat we een enorme invloed hebben met onze stapel BTC, of we worden targets van degenen die macht willen en weten dat dat met BTC te verkrijgen valt.

Bovenstaande is natuurlijk enorm kort door de bocht en BTC/crypto kan het een stuk moeilijker maken voor de 'lucky' few om hun positie te behouden maar onderschat de mens zijn creativiteit in dat opzicht ook niet.

Daarom snap ik @Taro zijn opmerkingen ook wel. Het kán inderdaad de wereld een betere plek maken, maar wordt dat toegelaten of verzinnen degenen die het kunnen en aangaat voor die tijd nog wat anders om hun eigen positie te behouden?

Ik ben vrij pessimistisch en denk dat iedereen uiteindelijk naar de kloten gaat. Nu zijn we bezig met het klimaat, maar uiteindelijk gaan landen die meer invloed op het wereldtoneel al die verdragen overboord gooien. Zo blijft de rat-race altijd voortduren en ik denk dat die rat-race in de mensheid ingebakken zit, het is een belangrijke voorwaarde voor ons 'succes' als soort. Helaas lijkt die ingebakken eigenschap ook de garantie te zijn dat we onszelf de vernieling in gaan helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:00
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:00:
@zwembroek

CELR is op zich wel interessant om op te pakken rond 190 sats, net dus.
Ik had celr vandaag onder de knop, en wilde eigenlijk er 100k.van halen. Maar ik heb de buy order weg gehaald en de BTC lage buy orders weggehaald en dacht fuck it ik ga all in BTC. Mijn idee was eerst alleen nog die celr order en de rest naar de spaar. Maar goed ik ben soms zo wispelturig als de pest en ik geloof nog in een btc top dus why nut. Ik zie wel hoelang ik het ritje volhoud. Voor nu even alleen BTC. Ik hou de ontwikkelingen bij celr wel in de gaten want bij de aankonding van cbridge 2.0 komt er een dikke pump.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Samenvatting:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PuHVVKQ2ee6sqUQldeOB30vxceg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Pd5hF26W9irsl64tpfa2aVdw.gif?f=user_large

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:20:
[...]

Ik ben vrij pessimistisch en denk dat iedereen uiteindelijk naar de kloten gaat. Nu zijn we bezig met het klimaat, maar uiteindelijk gaan landen die meer invloed op het wereldtoneel al die verdragen overboord gooien. Zo blijft de rat-race altijd voortduren en ik denk dat die rat-race in de mensheid ingebakken zit, het is een belangrijke voorwaarde voor ons 'succes' als soort. Helaas lijkt die ingebakken eigenschap ook de garantie te zijn dat we onszelf de vernieling in gaan helpen.
Wat betreft het klimaat/natuur overschat de mens zich vreselijk.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:22:
[...]

Wat betreft het klimaat/natuur overschat de mens zich vreselijk.
Als je bedoelt: onze invloed op het klimaat, dat denk ik niet.

Als je bedoelt: de wereld draait gewoon door nadat we onszelf (bijna helemaal) uitgeroeid hebben, dat denk ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:07

Darrell

Fiat moonboy

Heb je er ook eentje met ondertieteling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Waar ik bang voor ben, is dat rijkdom en invloed/macht (die gaan m.i. hand in hand en daarbij maakt het voor nu even niet uit of dat in fiat, goud, olie, bitcoin of een andere crypto is) corrumpeert. Als een aantal van ons straks tot de groten der aarde behoren met onze wallet aan BTC's, worden we of wel corrupt omdat we merken dat we een enorme invloed hebben met onze stapel BTC, of we worden targets van degenen die macht willen en weten dat dat met BTC te verkrijgen valt.

Bovenstaande is natuurlijk enorm kort door de bocht en BTC/crypto kan het een stuk moeilijker maken voor de 'lucky' few om hun positie te behouden maar onderschat de mens zijn creativiteit in dat opzicht ook niet.

Daarom snap ik @Taro zijn opmerkingen ook wel. Het kán inderdaad de wereld een betere plek maken, maar wordt dat toegelaten of verzinnen degenen die het kunnen en aangaat voor die tijd nog wat anders om hun eigen positie te behouden?

Ik denk dat je nu even uitgaat van een plotseling paradijs. Bitcoin zal niet op dag 1 vrede en welvaart voor iedereen op aarde brengen. Er gaan wellicht nog 100-200 jaar voorbij voordat alle door jou genoemde effecten uitsterven. Heck, misschien wel 500 jaar. Sound money zorgt er uiteindelijk voor dat enkel het goede beloond wordt. Letterlijk proof of work. Om dit laatste te begrijpen moet je echt deep down the rabbit hole gaan. Veel stof om over na te denken haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:25:
[...]

Heb je er ook eentje met ondertieteling?
Nom nom nom nom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-08-2024
was pacman neit eerder een soort wakka wakka?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:27:
[...]

was pacman neit eerder een soort wakka wakka?
Ja klopt, nom nom nom is meer can cookiemonster of zo, dacht ik. Boeiend. Ga ff moeilijk lopen doen over details..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-9tVte-w7QvVcU73w2o0054-S4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7lDtKWlAHrG4kA8WivccxC2G.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:24:
[...]

Als je bedoelt: onze invloed op het klimaat, dat denk ik niet.

Als je bedoelt: de wereld draait gewoon door nadat we onszelf (bijna helemaal) uitgeroeid hebben, dat denk ik ook.
Ik denk dat de wereld iets meer te vertellen heeft dan de mens. Wij stellen helemaal niks voor.

Wat betreft het grotere plaatje stellen we net zoveel voor als een stofje in de lucht, nog niet eens trouwens.

Wen moon!

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 05-11-2021 20:30 ]

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enomiss
Dus voor iedereen die denkt nav mijn berichten dat ik denk dat Bitcoin meteen alles zal fixen. Nee absoluut niet. Het zal eerder wereld chaos en oorlog brengen op de korte termijn. Echter op lange termijn zijn de goede effecten inherent verbonden met de werking van Bitcoin.

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 05-11-2021 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

St@m schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:16:
Ik shill Lamden ($TAU) gewoon nog even schaamteloos.
Trade nu rond de $0.30, heeft een eigen blockchain, heeft een eigen pancakeswap (rocketswap), eigen wallet, een eigen game.. weet ik veel wat nog meer :p inmiddels te verhandelen op wat kleine exchanges.

Het heeft een heleboel meer in ieder geval dan een heleboel top 100 muntjes. Zou me echt niets verbazen dat die binnenkort grote sprongen gaat maken.

Ik ben niet zo technisch dat ik weet wat alles inhoudt, dus DYOR, maar dit lijkt me echt wel wat.

Lamden.io als je zelf een kijkje wilt nemen.
Hmm best goed moment ook om hier nu in te stappen. Verwacht jij nog meer pull back na de afgelopen pump?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nr3LCrNPDbfbCW3HZaEF-3BwbSc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UuhDnPml0z6SDV19coI1w8JF.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga idd nog even verder de USPs onderzoeken van deze voordat het m'n PF in gaat maar wat ik op het eerste oog zie, ziet er interessant uit dus dankjewel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:25:
[...]

Ik denk dat je nu even uitgaat van een plotseling paradijs. Bitcoin zal niet op dag 1 vrede en welvaart voor iedereen op aarde brengen. Er gaan wellicht nog 100-200 jaar voorbij voordat alle door jou genoemde effecten uitsterven. Heck, misschien wel 500 jaar. Sound money zorgt er uiteindelijk voor dat enkel het goede beloond wordt. Letterlijk proof of work. Om dit laatste te begrijpen moet je echt deep down the rabbit hole gaan. Veel stof om over na te denken haha.
Nee ik denk absoluut niet dat BTC alles instant zal fixen, maar ik denk het ook niet direct op de lange termijn.

Misschien ben ik niet diep genoeg in het konijnenhol gedoken, maar ik geloof nog niet direct dat 'sound money' er voor gaat zorgen dat alleen 'het goede' beloond wordt. Waarschijnlijk gaat het uren kosten om alleen al de twee termen die ik tussen aanhalingstekens heb gezet te definiëren in dat opzicht.

Ik heb 'Ons geld is stuk' voor Sinterklaas gevraagd en geen alternatieven gegeven dus ik ga ervan uit dat ik die krijg. Die ga ik eerst maar eens lezen en als dat genoeg intrigeert ga ik jouw lijstje maar eens raadplegen, ik heb je post iig gebookmarked :)

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 05-11-2021 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Wanneer komt vaak de staking voor 90 dagen vrij voor polkadot op binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:29:
[...]

Ik denk dat de wereld iets meer te vertellen heeft dan de mens. Wij stellen helemaal niks voor.

Wat betreft het grotere plaatje stellen we net zoveel voor als een stofje in de lucht, nog niet eens trouwens.

Wen moon!
Desalwelteplus zouden we graag zien dat je je cv omwisselt voor een warmtepomp a 20k eur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
[...]
Ik ben vrij pessimistisch en denk dat iedereen uiteindelijk naar de kloten gaat.
Vrij pessimistisch ja?
Damn, ga ergens anders iemands weekend verpesten man -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:00
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:29:
Dus voor iedereen die denkt nav mijn berichten dat ik denk dat Bitcoin meteen alles zal fixen. Nee absoluut niet. Het zal eerder wereld chaos en oorlog brengen op de korte termijn. Echter op lange termijn zijn de goede effecten inherent verbonden met de werking van Bitcoin.
Hey @enomiss doe mij ook even een lijntje van dat spul.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DaWayne schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:31:
[...]

Vrij pessimistisch ja?
Als jij dit topic nodig hebt om een goed weekend te hebben, dan ligt het meer aan jezelf dan aan mijn post hoor.

Zo, steek die nog even in je zak en nu lekker huilend aan het bier met zijn allen! :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
DaWayne schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:31:
[...]

Vrij pessimistisch ja?
Omdenken! Pakken wat je pakken kan en genieten van je tijd! Leuke dingen doen nu het kan! *O*

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:29:
[...]

Wen moon!
Daar ben ik het mee eens, wat dat betreft geeft het boek Sapiens een mooi beeld. Het laat zien hoe groots de opkomst en dominantie van ons als soort is, maar ook meteen hoe nietig het is in de geschiedenis van de hele wereld.
Zo bedoelde ik mijn post dus ook niet. Wij gaan onszelf wellicht laten uitsterven maar de wereld leeft wel voort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Echter op lange termijn zijn de goede effecten inherent verbonden met de werking van Bitcoin.
Niet mee eens, maar ik vermoed dat je toch bij je overtuiging zal blijven, dus ik haak hier af.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:34:
[...]

Daar ben ik het mee eens, wat dat betreft geeft het boek Sapiens een mooi beeld. Het laat zien hoe groots de opkomst en dominantie van ons als soort is, maar ook meteen hoe nietig het is in de geschiedenis van de hele wereld.
Zo bedoelde ik mijn post dus ook niet. Wij gaan onszelf wellicht laten uitsterven maar de wereld leeft wel voort.
We zijn best een leuke parasiet, dus wie weet hoe ver we nog komen. Wellicht in de toekomst met wat hulp van buitenaf of zo.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Blaim schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:30:
[...]

Hmm best goed moment ook om hier nu in te stappen. Verwacht jij nog meer pull back na de afgelopen pump?

[Afbeelding]

Ik ga idd nog even verder de USPs onderzoeken van deze voordat het m'n PF in gaat maar wat ik op het eerste oog zie, ziet er interessant uit dus dankjewel.
Ik zou de mainnet TAU kopen, daar gaan ze voor 30 cent. Dit doe je of via rocketswap, of op een kleine exchange als bigone of bibox. Op de exchanges kun je wisselen voor USDT. Aangeschaft op het mainnet zit je er even aan vast tot de bridge 2-way is. De weg terug verwachten ze binnenkort.

Op PCS koop je een soort wrapped token. Ik heb op PCS gekocht voor 0.07 en verkocht voor 0.9, vervolgens heb ik weer ingekocht op mainnet voor 0.4

Zodra de bridge 2-way is zal de prijs wel gelijktrekken, en of dat naar 0.6 of 0.3 is weet ik echt niet. Maar goed, ik denk echt dat het veel hoger kan dan dit als je ziet wat er allemaal werkend is.

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 05-11-2021 20:37 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:32:
[...]

Omdenken! Pakken wat je pakken kan en genieten van je tijd! Leuke dingen doen nu het kan! *O*
Ja dit dus… geloof mij geniet van die stomme kleine dingen.

En verbaas je over een CRO van vandaag _O-

Gekheid! Geniet er gewoon lekker van er is meer in de wereld dan die verrekte k*t muntjes. Probeer je niet teveel alleen met die wereld bezig te houden. Voordat je het in de smiezen hebt, je crypto doel gehaald hebt. Om kijkt en ziet dat je veel tijden gemist hebt.

He gets wat serieus allemaal.

Wen moon ? :9

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
St@m schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:36:
[...]

Ik zou de mainnet TAU kopen, daar gaan ze voor 30 cent. Dit doe je of via rocketswap, of op een kleine exchange als bigone of bibox. Op de exchanges kun je wisselen voor USDT. Aangeschaft op het mainnet zit je er even aan vast tot de bridge 2-way is. De weg terug verwachten ze binnenkort.

Op PCS koop je een soort wrapped token. Ik heb op PCS gekocht voor 0.07 en verkocht voor 0.9, vervolgens heb ik weer ingekocht op mainnet voor 0.4
Kan je via trust op rocketswap?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
r6aw schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:31:
Wanneer komt vaak de staking voor 90 dagen vrij voor polkadot op binance?
Tussen 0200 en 0230

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• malarkan
Ik zie even de link niet waarom het per se BTC moet zijn. Dat er iets moet veranderen op globale schaal, absoluut. Maar waarom BTC? waarom niet een nu nog niet bestaande coin, waarom niet een ETH, waarom niet iets dat ook niet gebruikt kan worden als geld. Zeker omdat we nu nog aan het begin staan zie ik niet waarom er niet nog veel meer ontwikkeld kan worden dat BTC obsolete maakt.

Dat de economie stuk is dat moge duidelijk zijn, dat bewijst het nieuws elke dag wel met de inflatie.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

Verwijderd

Ach welnee.

Mensheid roeit zichzelf binnen een jaar of 1000 wel uit. Kansloze soort. Bitcoin gaat dat echt niet fixen _O-

Zijn gewoon teveel mensen. Zet maar eens 3 ratten in een kooi, niks aan het handje. Stop er 30 in en ze vreten elkaar op om ruimte.

De Aarde herstelt wel van de puinhopen die we achterlaten. En alles begint opnieuw. Lekker belangrijk allemaal.

Tot die tijd gewoon beetje chillen en hopen dat je je tijd uit mag zitten zonder honger en fatale natuurrampen mee te maken.

Dan hebben we het best mooi gehad toch.

Ondertussen wat shitcoins traden, biertjes tikken en jezelf overvol vreten. Wie doet je wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:37:
[...]

Kan je via trust op rocketswap?
Nee, je moet je USDT bridgen naar LUSD (de stable op lamden) en je kan dus nog niet terug.
Bridgen kan via de lamdenlink en dat werkt keurig. Je komt echt in dat ecosysteem dan. Maar dat gaat echt niet lang duren voordat het allemaal aan elkaar vast zit.

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 05-11-2021 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:35:
[...]

We zijn best een leuke parasiet, dus wie weet hoe ver we nog komen. Wellicht in de toekomst met wat hulp van buitenaf of zo.
Ja of een andere planeet koloniseren en kaalvreten. Ik vond dat met de film Independence Day wel ironisch. Toen werd de wereld aangevallen door een alien soort die als een parasiet, een zwem sprinkhanen van planeet naar planeet gingen en alle resources opvraten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:32:
[...]

Het kan zo in wat sjiekere woorden op een VVD verkiezingsposter.

Het zal daarentegen vast niet verborgen staan in het laatste te minen Bitcoin block...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:38:
Zijn gewoon teveel mensen. Zet maar eens 3 ratten in een kooi, niks aan het handje. Stop er 30 in en ze vreten elkaar op om ruimte.
En ook daarbij blijft er een rat over. Ergens zie ik het nog wel gebeuren dat we onszelf net niet uitroeien en dat het hele gedoe dan weer opnieuw begint :+
Wat dat is de mensheid, één groot gedoe.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 05-11-2021 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een paar aangeschoten shitposts van mij toch voor een mooie uitgebreide discussie teweeg kunnen brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:40:
Wat een paar aangeschoten shitposts van mij toch voor een mooie uitgebreide discussie teweeg kunnen brengen.
Wel goed dat je de credits even komt ophalen want ik wist niet waar dit allemaal vandaan kwam.
Schouderklopje voor jou! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Blaim schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:39:
[...]

Het kan zo in wat sjiekere woorden op een VVD verkiezingsposter.

Het zal daarentegen vast niet verborgen staan in het laatste te minen Bitcoin block...
Dan kloppen mijn gedachten bij mijn keuzes ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
St@m schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:38:
[...]

Nee, je moet je USDT bridgen naar LUSD (de stable op lamden) en je kan dus nog niet terug.
Bridgen kan via de lamdenlink en dat werkt keurig. Je komt echt in dat ecosysteem dan. Maar dat gaat echt niet lang duren voordat het allemaal aan elkaar vast zit.
Meh.. wat een gedoe weer.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

St@m schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:36:
[...]

Zodra de bridge 2-way is zal de prijs wel gelijktrekken, en of dat naar 0.6 of 0.3 is weet ik echt niet. Maar goed, ik denk echt dat het veel hoger kan dan dit als je ziet wat er allemaal werkend is.
Heb je reactie even gebookmarked, bedankt voor de uitgebreide reactie en goed om te horen dat je al een ritje er mee hebt gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:41:
[...]

Wel goed dat je de credits even komt ophalen want ik wist niet waar dit allemaal vandaan kwam.
Schouderklopje voor jou! :+
Zal een half schouderklopje accepteren. De echte eer gaat toch naar diegene die serieus ingaan op mijn onzin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Pelox schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:42:
[...]

Meh.. wat een gedoe weer.
Jup, gedoe inderdaad. Helemaal mee eens. Dat zal ook de reden zijn dat het grote publiek nog niet is aangehaakt.
Maar moet wel zeggen dat ik het dan wel weer leuk vind om te ontdekken hoe dat allemaal weer in elkaar zit :)
Blaim schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:42:
[...]

Heb je reactie even gebookmarked, bedankt voor de uitgebreide reactie en goed om te horen dat je al een ritje er mee hebt gemaakt.
Leuk, ik hoop dat het iets oplevert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Story of my life wel.

Praat ik onzin, denkt men dat ik serieus ben.

Ben ik serieus, vindt men dat het onzin is. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:37:
[...]

Ik zie even de link niet waarom het per se BTC moet zijn. Dat er iets moet veranderen op globale schaal, absoluut. Maar waarom BTC? waarom niet een nu nog niet bestaande coin, waarom niet een ETH, waarom niet iets dat ook niet gebruikt kan worden als geld. Zeker omdat we nu nog aan het begin staan zie ik niet waarom er niet nog veel meer ontwikkeld kan worden dat BTC obsolete maakt.

Dat de economie stuk is dat moge duidelijk zijn, dat bewijst het nieuws elke dag wel met de inflatie.
Tja, nogmaals, lees eerste eens dat soort boeken. Besteed minimaal 100 uur om te proberen Bitcoin te begrijpen. Daarna kunnen we in discussie... heeft nu toch geen nut.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:46:
[...]

Tja, nogmaals, lees eerste eens dat soort boeken. Besteed minimaal 100 uur om te proberen Bitcoin te begrijpen. Daarna kunnen we in discussie... heeft nu toch geen nut.
Ligt het nou aan mij of vind je jezelf wel heel erg geweldig enzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Kan je het niet kort uitleggen? Ik weet dat je niet graag hele stukken gaat zitten tikken omdat het niet altijd op waarde geschat wordt en het wellicht niet past in dit topic, maar ik ben wel benieuwd alleen niet direct bereid om er 100 uur in te steken :+

Zoals gezegd begin ik anders eerst wel met "Ons geld is stuk" en ga ik daarna evt verder lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net terug van een etentje aan t zuid Spaanse strand, zit die Shib weer te Moonen? Etc, dacht toch wel dat die helemaal naar nul zou gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

BiTcOiN FiXeS tHiS

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkLK8yyP-I6aL2i7kzN778YyMKU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/34ENWYGYQ7N0e6d8y2c5KASc.jpg?f=user_large

Enige wat ons de mensheid kan redden is een totalitair regime met strikte leefregels voor het plebs.

Sociaal krediet systeem met QR.

Daarom is het ook helemaal niets slecht zoiets te hebben, ook al zeiken mensen alleen maar over vRiJhEiD.

Mensen kunnen vrijheid niet aan in een moderene consumptie maatschappij. Worden ze greedy, krijg je ongelijkheid.

Leiden die schapen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• malarkan
[...]

Dit vind ik oprecht een heel erg spijtige reactie, wat heeft een boek over economie en wat daar kapot aan is te maken met puur BTC. Dat is het enige wat ik je vraag. en ik heb net de TED-X talk van John Perkins gekeken, maar daar heeft hij het ook niet over BTC. Zijn boek gaat over wat ik ook al heb aangegeven, de wereld-economie.

Jammer dat je doet alsof alleen jij de waarheid in pacht hebt en dat ik niet op jouw niveau kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r6aw
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 20:11
Nog voorkeur op een dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:48:
[...]

Ligt het nou aan mij of vind je jezelf wel heel erg geweldig enzo??
Ligt toch aan jou dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:38:
Ach welnee.

Mensheid roeit zichzelf binnen een jaar of 1000 wel uit. Kansloze soort. Bitcoin gaat dat echt niet fixen _O-

De Aarde herstelt wel van de puinhopen die we achterlaten. En alles begint opnieuw. Lekker belangrijk allemaal.

Tot die tijd gewoon beetje chillen en hopen dat je je tijd uit mag zitten zonder honger en fatale natuurrampen mee te maken.

Dan hebben we het best mooi gehad toch.

Ondertussen wat shitcoins traden, biertjes tikken en jezelf overvol vreten. Wie doet je wat? :)
Altijd fijn als je weer even komt relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 13:31
Wat een serieus geneuzel hier op de vrijdagavond. Ik ga aan ‘t pils.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Of niet, volgens mij hebben we het hier weleens eerder over gehad :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:28
-Muncky- schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:52:
Eens. Ik ga maar eens smoken en wat gamen.

Was een fijne crypto dag maar voor nu genoeg. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-Muncky- schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:52:
Nu pas? Hele chat heeft al flinke vrijmibo achter de rug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:50:
[...]

Dit vind ik oprecht een heel erg spijtige reactie, wat heeft een boek over economie en wat daar kapot aan is te maken met puur BTC. Dat is het enige wat ik je vraag. en ik heb net de TED-X talk van John Perkins gekeken, maar daar heeft hij het ook niet over BTC. Zijn boek gaat over wat ik ook al heb aangegeven, de wereld-economie.

Jammer dat je doet alsof alleen jij de waarheid in pacht hebt en dat ik niet op jouw niveau kan zitten.
Je kan er van vinden wat je wil, maar het heeft 0.0 nut om over de fundamenten van Bitcoin te discussiëren als je shitcoins een kans acht. Je mag het bot vinden, maar het is gewoon een zinloze discussie. Ik ga er niet aan beginnen. Er zijn talloze mensen die weten meer dan mij. Frustratie over een manifestatie van mijn ego in jouw hoofd uiten is compleet aan jezelf.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:00
Ik maar denken dat dit forum vol zit met greedy bastards die zsm een Lambo en early retirement willen.

Nee hoor, wij de early adapters van een betere wereld. Goh.

Goed weekend nog.

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:53:
[...]

Nu pas? Hele chat heeft al flinke vrijmibo achter de rug.
Als het zo doorgaat zit ik komende week aan de madiwodovrijmibo....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malarkan
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:54:
[...]

Je kan er van vinden wat je wil, maar het heeft 0.0 nut om over de fundamenten van Bitcoin te discussiëren als je shitcoins een kans acht. Je mag het bot vinden, maar het is gewoon een zinloze discussie. Ik ga er niet aan beginnen. Er zijn talloze mensen die weten meer dan mij. Frustratie over een manifestatie van mijn ego in jouw hoofd uiten is compleet aan jezelf.
Wat een enorme bullshit. Sorry enomiss maar dan lees je niet wat ik zeg. en dan laat je nu wel zien dat mijn vraag extreem terecht is. ik heb het niet over een willekeurige shitcoin. ik heb het over een (ik zal het in een metafoor plaatsen) CD na de cassetteband. een DVD na de VCR.

Iets nieuws dat we nu nog niet weten waarvoor BTC wel nodig is maar niet het eindproduct is. Je doet al de hele tijd dat het per se BTC moet zijn, maar de waarom daarvoor moet ik 100 uur steken in de fundamentals van BTC? Zelfs dan krijg ik geen antwoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tierd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:55:
Ik maar denken dat dit forum vol zit met greedy bastards die zsm een Lambo en early retirement willen.

Goed weekend nog.
Er zitten ook een heleboel lurkers die (bijna) nooit iets posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Taro schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:53:
[...]

Of niet, volgens mij hebben we het hier weleens eerder over gehad :)
Flauw... Per definitie ligt de opvatting over iemand anders aan jezelf. Ik ben een reflectie van jouw gedachten, niet meer en niet minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:32:
[...]

Als jij dit topic nodig hebt om een goed weekend te hebben, dan ligt het meer aan jezelf dan aan mijn post hoor.

Zo, steek die nog even in je zak en nu lekker huilend aan het bier met zijn allen! :9B
Haha, ik ga wel huilen in een hoekje met mij Affligem vanavond dan :9B

(Het is dit forum, of meekijken naar Masked Singer helaas)

[ Voor 7% gewijzigd door DaWayne op 05-11-2021 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nu geen ruzie gaan maken mensen, ik vond het oprecht wel interessant! *;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DaWayne schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:58:
[...]

Haha, ik ga wel huilen in een hoekje met mij Affligem vanavond dan :9B
Om te janken zo lekker?

Tripel? Laat BTC ook maar een tripel (x3) doen dan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:57:
[...]
Per definitie ligt de opvatting over iemand anders aan jezelf. Ik ben een reflectie van jouw gedachten, niet meer en niet minder.
Dan kan ik deze reactie van je niet rijmen met wat je daarvoor zelf zegt:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:48
Tierd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:55:

Goed weekend nog.
Adopters bedoel je zeker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

https://nl.wikihow.com/Sa...chreven-teksten-herkennen

Verplicht leesvoer voor alle shitposters hier! Doe je dat niet, dan zul je het nooit begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malarkan
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:01:

Verplicht leesvoer voor alle shitposters hier! Doe je dat niet, dan zul je het nooit begrijpen.
waar zie jij vanavond sarcasme?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:54:
[...]

Jij bent echt fucking radicaal maxi d:)b

Bitcoin is dan ook wel een mooie Übermunze.

Lekkere positie is dat. Gewoon op iedereen neerkijken met hun zielige fiat en shitcoins.

Heerlijk.

Moesten ze eigenlijk een soort proof of work kampen voor maken, shitcoiners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:01:
[...]

Wacht jullie zijn serieus???!

Oeps! 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:50:
BiTcOiN FiXeS tHiS

[Afbeelding]

Enige wat ons de mensheid kan redden is een totalitair regime met strikte leefregels voor het plebs.

Sociaal krediet systeem met QR.

Daarom is het ook helemaal niets slecht zoiets te hebben, ook al zeiken mensen alleen maar over vRiJhEiD.

Mensen kunnen vrijheid niet aan in een moderene consumptie maatschappij. Worden ze greedy, krijg je ongelijkheid.

Leiden die schapen.
Om ook nog maar even een duit in het zakje te doen:

Een directe relatie leggen tussen Bitcoin en de welvaart in derdewereldlanden c.q. landen met een falend monetair-economisch beleid en een aan dictatuur neigende staatsvorm is niet in één GoT post met een paar oneliners te doen. Er liggen allerlei nuances ten grondslag aan deze interessante kwestie en het is maar net hoe je je hypothese formuleert. Wellicht dat @enomiss het zo bedoelt.

Iedereen die dit interessant vindt, raad ik aan deze Cryptocast van 19 oktober jl. terug te luisteren. Deze uitzending staat volledig in het teken van Bitcoin in El Salvador en te gast zijn twee Nederlanders die zijn afgereisd naar dit land ten tijde van de invoering. Ze hebben dus eerstehand meegemaakt wat het op dat moment teweegbracht. Ze belichten zowel de positieve kanten als de negatieve aspecten, alsook hoe dit hele idee überhaupt is ontstaan en hoe Bukele er gebruik van maakt. Het ontstaansverhaal is op haar beurt ook weer interessant en (voor zover ik zelf mag inschatten) 'goed bedoeld'.

Nee, je gaat met de invoering van Bitcoin Zimbabwe niet opeens uit de ellende helpen. Maar dat cryptocurrencies in dergelijke landen bijdragen aan een nieuw momentum en daarmee wellicht aan een monetair-economische impuls, zou prima kunnen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:01:

Ik ga sowieso niet in discussie met mensen die de "De Zeven Gehangenen" van Leonid Andrejev niet hebben gelezen...
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierd
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20:00
Yep, en er staat nog een foutje in zag ik net. 8)7

14x390=5460 Wp z/zo 45° Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
malarkan schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:01:
[...]

Hij ziet het als het hem uitkomt, en niet als het hem niet uitkomt. Hij is de man van de schouderklopjes en veiligheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
[...]

Ik ga sowieso niet in discussie met mensen die de "De Zeven Gehangenen" van Leonid Andrejev niet hebben gelezen...
O-)
Dat is jammer, had me net verheugd op een leuke discussie. :/

Maar ik heb me weer vergist, dacht dat hier alleen maar simpele tweakers zaten die graag dikke gainz willen..

Maar much wisdom hier, such wow!

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 05-11-2021 21:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:04:
[...]

O-)
Ik heb hem uitgelezen. Waar wil je het over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:06:
[...]

Ik heb hem uitgelezen. Waar wil je het over hebben?
Heb jij misschien nog een uittreksel dan? Moet hem verplicht lezen voor m'n boekenlijst...
:+

ontopic:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbuoHltADfmIazFNMvqZwk7cAUc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ul3hAv6ejfqheaajFh7DkTUi.jpg?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door iVibes op 05-11-2021 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
iVibes schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:08:
[...]

Heb jij misschien nog een uittreksel dan? Moet hem verplicht lezen voor m'n boekenlijst...
:+
Ik was katjelam toen ik hem las. Heb er geen actieve herinnering aan. Ik wilde gewoon met je discussiëren maar het is ook allemaal niet makkelijk meer tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:05:
[...]

Hij ziet het als het hem uitkomt, en niet als het hem niet uitkomt. Hij is de man van de schouderklopjes en veiligheid.
De wallet discussie heeft indruk achtergelaten he?

CZ vindt er ook het zijne van, slaap goed wetende dat CZ mij plusjes zou geven als hij hier zou shitposten:
https://academy.binance.c...what-is-a-hardware-wallet
Users might not see a need to move their cryptocurrency off of the exchange. They may lack the skills to do so, or even view custodial solutions as more secure. After all, self-custody can result in loss of funds if the user makes a mistake.

The thought of taking control of your cryptocurrency yourself may be daunting. But from a security perspective, hardware wallets are unmatched. In this article, we’ll explain what they are, how they work, and why you should be using one.
En zoals altijd, als je het niet begrijpt lees je het niet! /s

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2021 21:11 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!