Hoe vaker een support getest wordt, hoe zwakker deze wordt is volgens mij normaal de strekking.Joosie200 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:17:
Het is nu de zoveelste keer dat Bitcoin de 60k opzoekt: is het meerdere keren opzoeken en vanaf hier bouncen dan niet vanzelf een nieuw gecreëerde bodem? Of maakt het zo vaak opzoeken die bodem juist zwakt bij tig keer?
Joosie200 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:17:
Het is nu de zoveelste keer dat Bitcoin de 60k opzoekt: is het meerdere keren opzoeken en vanaf hier bouncen dan niet vanzelf een nieuw gecreëerde bodem? Of maakt het zo vaak opzoeken die bodem juist zwakt bij tig keer?
:strip_exif()/f/image/xWbWRzZLvrV4oZo199gBeTTU.png?f=user_large)
60.9k zijn we kwijt, tenzij er nog een dikke bounce komt.. Als ik naar de daily kijk ligt er nu op 60k support, als die gebroken wordt is de volgende 58.5k en daaronder 57.4k.
Qua MA zitten we op de daily ook niet in een fijn gebied, grote afstand tussen MA25 (61.3k) en MA99 (50.5k).
Ik hoop maar dat de 60k het houdt
Qua MA zitten we op de daily ook niet in een fijn gebied, grote afstand tussen MA25 (61.3k) en MA99 (50.5k).
Ik hoop maar dat de 60k het houdt
Wat is dit voor geitenbende. Het komt allemaal door de Shiba's en Floki's. That's it.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Prima muntje dat ATH, bedankt voor de tip, all-in.
Ligt het nou aan de geiten of aan de honden?Vis schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:24:
Wat is dit voor geitenbende. Het komt allemaal door de Shiba's en Floki's. That's it.
Vannacht de fameuse infrastrucure bill gestemd in de USA. Zou dit nog een invloed hebben of hebben we de effecten hiervan reeds eerder verwerkt ?
Zolang deze babe niet de schuld krijgt vind ik het prima
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FwgEbCLwUaqijSjkaP8YBVQy.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Laatste kans om in te kopen onder de 500k.
Eens kijken of we nog een mooie overleveraged short kunnen wagen vandaag, een boel gepompte muntjes die smeken om een correctie
Eens kijken of we nog een mooie overleveraged short kunnen wagen vandaag, een boel gepompte muntjes die smeken om een correctie
XLM order op Bitvavo gehit --> Binance gestuurd en weer met winst verkocht (EUR) en staat nu op de Binance card
nothing stops this train
Vraag me zusje maarVerwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:31:
Laatste kans om in te kopen onder de 500k.
De autoriteit persoonsgegevens meld dat voor de Wwft een bsn niet nodig is maar dat het vanuit fiscale wetgeving weer wel verplicht kan zijn. En gezien de fiscus denkt God te zijn icm regeringen die steeds meer kyc eisen van financiële instellingen.. Heel onduidelijk en krom allemaal.Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:09:
[...]
Mijn ervaring is helaas dat 95% van de exchanges en brokers een afgeschermd ID-bewijs niet accepteren. Mocht dit anders zijn wil ik het wel opnemen hoor.
Ik zie hier veel zuinige dips voorbij komen (57-59k) etc. Persoonlijk wacht ik op een -20% op de dag / 2 dagen, dat zien we dit jaar bijna elke maand wel een keer gebeuren.
Rond de 50k zit een weekly support en zou de bullish structure ook intact houden.
Kleine kans dat ik 'm krijg maar stink bids zetten kan geen kwaad.
Rond de 50k zit een weekly support en zou de bullish structure ook intact houden.
Kleine kans dat ik 'm krijg maar stink bids zetten kan geen kwaad.
/f/image/F8QL1VaqyGbNy0396KrSh6HI.png?f=fotoalbum_large)
Die support waar je de pijl trekt is vier keer keihard doorkruist, waarom zie je hem nog als support?Alcides schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:45:
Ik zie hier veel zuinige dips voorbij komen (57-59k) etc. Persoonlijk wacht ik op een -20% op de dag / 2 dagen, dat zien we dit jaar bijna elke maand wel een keer gebeuren.
Kleine kans dat ik 'm krijg maar stink bids zetten kan geen kwaad.![]()
[Afbeelding]
Wie gelooft er nog dat Bitcoin komende maanden onder de 30k komt?
Zitten nu zoveel meer nieuwe mensen in… kijk maar naar de data. Hell praat erover op een verjaardag of werk. Iedereen heeft Bitcoin of denkt erover om er mee te beginnen.
Wacht niet op de dip. Koop niet alles in 1 keer. DCA minimaal vijf jaar en koop een groter huis.
Geen financieel advies, hoewel alle regels hierboven daar wel naar wijzen.
Zitten nu zoveel meer nieuwe mensen in… kijk maar naar de data. Hell praat erover op een verjaardag of werk. Iedereen heeft Bitcoin of denkt erover om er mee te beginnen.
Wacht niet op de dip. Koop niet alles in 1 keer. DCA minimaal vijf jaar en koop een groter huis.
2017 all over again.mentalozzie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:50:
Zero.
Maar stiekem kopen ze alles behalve Bitcoinmentalozzie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:50:
Iedereen heeft Bitcoin of denkt erover om er mee te beginnen.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Curve Card met afgeschermde BSN aangevraagd zonder issues. Helaas niet over nagedacht bij de exchanges om dat af te schermenTWeaKLeGeND schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:42:
[...]
De autoriteit persoonsgegevens meld dat voor de Wwft een bsn niet nodig is maar dat het vanuit fiscale wetgeving weer wel verplicht kan zijn. En gezien de fiscus denkt God te zijn icm regeringen die steeds meer kyc eisen van financiële instellingen.. Heel onduidelijk en krom allemaal.
Het is ook meer een what if approach omdat zo de bullish structure intact blijft, gaat ie daar onderduiken en consolideren dan lijken targets >100K+ weer wat verder weg omdat er dan nog op de weekly nog wat meer resistance zit. En omdat de afgelopen 1,5 jaar de lev liquidaties btc meestal op een 20-25% rode daily zet.YES schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:48:
[...]
Die support waar je de pijl trekt is vier keer keihard doorkruist, waarom zie je hem nog als support?
Maargoed uiteindelijk blijven het maar lijntjes op een chart
Verwijderd
Maanden niet. Januari 2023 wel.mentalozzie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:50:
Verwijderd
idd, btc weer naar 35k, blijkbaar geen animo om die hoger dan 63k te krijgenVerwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:31:
... een boel gepompte muntjes die smeken om een correctie
Verwijderd
tja, BTC is tegenwoordig erg langzaam en dus saai. Iedereen stapt in crypto muntjes om in een keer een slag te slaan. 5k erin, en een maand later 250K rijker toch? Iedereen kent wel een oom die 2k heeft geinvesteerd wat 3 maanden later 20k was. Die stappen allemaal in zo'n floki, en zien na 3 maand hun geld verdampen en komen nooit meer terug in cryptoland, (iig tot de volgende hype 5 jaar later)Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:55:
[...]
Maar stiekem kopen ze alles behalve Bitcoin
Is er een manier om ETH dat op het Polygon netwerk zit ergens tegen een aantrekkelijke APY te stallen?
Ik kan hier geen goede oplossing voor vinden. Bij de Defi projecten kan ik niets interessants vinden en de lending platformen die ik ken hebben geen integratie met het Polygon netwerk voor ETH. Het gaat om ongeveer 30 euro aan ETH mocht dat relevant zijn voor de transactie kosten.
Ik kan hier geen goede oplossing voor vinden. Bij de Defi projecten kan ik niets interessants vinden en de lending platformen die ik ken hebben geen integratie met het Polygon netwerk voor ETH. Het gaat om ongeveer 30 euro aan ETH mocht dat relevant zijn voor de transactie kosten.
Ik heb de voorwaarden nog eens gelezen en dit staat er niet in. Indien je een referral doorstuurt en die persoon vraagt ook een Curve kaart aan, dan wordt de termijn van de 1% cashback met 30 dagen verlengd.dorbie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:10:
[...]
Denk dat je curve cashback enkel actief komt als je een referral hebt doorgestuurd en die persoon ook een curve aangevraagd heeft.
De 1e 30 dagen cashback zou je gewoon moeten krijgen zonder referral.
Ik heb de vraag op de chat gesteld en wacht hun antwoord af, ik laat het wel weten.
Precies. Maar voorlopig klopt de theorie. Het is rete rendabel een of andere shitcoin te kopen. En zolang dat zo blijft zullen ze ook blijven florerenVerwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:03:
[...]
tja, BTC is tegenwoordig erg langzaam en dus saai. Iedereen stapt in crypto muntjes om in een keer een slag te slaan. 5k erin, en een maand later 250K rijker toch? Iedereen kent wel een oom die 2k heeft geinvesteerd wat 3 maanden later 20k was. Die stappen allemaal in zo'n floki, en zien na 3 maand hun geld verdampen en komen nooit meer terug in cryptoland, (iig tot de volgende hype 5 jaar later)
Verwijderd
Zou ik helemaal prima vinden, even de gekte uit de marktVerwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:58:
[...]
idd, btc weer naar 35k, blijkbaar geen animo om die hoger dan 63k te krijgen
Plan B rekt, Tesla met een 1.5B panicsell

MicroStrategy die burgers gaat flippen, El-Salvador die op de knietjes terugkruipt naar alleen dollars
Gaat allemaal helemaal nergens meer over die hele BTC gekte.
Laat maar goed hard crashen die hele geitenbende, liefst diep sub 20k, kan ik de DCA opstarten met de opgespaarde stablecoins en lekker opnieuw goedkope sats toevoegen aan de Trezor

Ben allang bullrun moe

Geef mij maar een berenmarkt. Lekker simpel, kopen en niet naar omkijken
Ah, komt er maandag nieuws? Dan zal de koers al wel aan het stijgen zijn, met al die geruchten…Verwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:07:
Raket is gewoon bij aan het tanken voor maandag.
Maktub
Zelfde hier, geen ster in wachten op dikke gains (qua alts heb ik altijd de verkeerdeVerwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:13:
[...]
Zou ik helemaal prima vinden, even de gekte uit de markt
Plan B rekt, Tesla met een 1.5B panicsell![]()
MicroStrategy die burgers gaat flippen, El-Salvador die op de knietjes terugkruipt naar alleen dollars![]()
Gaat allemaal helemaal nergens meer over die hele BTC gekte.
Laat maar goed hard crashen die hele geitenbende, liefst diep sub 20k, kan ik de DCA opstarten met de opgespaarde stablecoins en lekker opnieuw goedkope sats toevoegen aan de Trezor![]()
Ben allang bullrun moehele tijd 2018 shitcoins proberen te sellen rond ATH, moeilijk om topjes te pakken en niet te vroeg te verkopen omdat je toch het onderste uit de kan wilt.
![]()
Geef mij maar een berenmarkt. Lekker simpel, kopen en niet naar omkijken
Curve is geen financiële instelling maar een betaalprovider en zal aan veel lichtere regelgeving moeten voldoen, maar het is sowieso een hit en miss. Elke serieuze broker vraagt überhaupt wel om je BSN al is dat eventueel pas na een bepaald bedrag. Bij exchanges is het ook een hit en miss mbt hoe streng de kyc is. Bitstamp is in mijn ervaring het ergste.Xqlus1ve schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:55:
[...]
Curve Card met afgeschermde BSN aangevraagd zonder issues. Helaas niet over nagedacht bij de exchanges om dat af te schermen
Tja, waarom ook niet. Maar als BTC ff een -50% doet, dan gaat de rest -70-85% doen. Waarna iedereen zal denken
"Wat een kutcoin is dat BTC toch ook! Mijn dikke tech gaat naar de klote door die overgewaardeerde boomercoin!"
"Wat een kutcoin is dat BTC toch ook! Mijn dikke tech gaat naar de klote door die overgewaardeerde boomercoin!"
Meldt.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:10:
Mijn favoriete moonbag begint te bewegen, vooral in volume
Waren ook andere Tweakers met Opacity als ik me niet vergis. Decentralized cloud storage in een mobiele app (binnenkort), wat wil je nog meer?
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het wordt toegevoegd aan je curve cash. In de app onder “My Money” -> “Timeline” zou je de cashbacktransactie terug moeten vinden. De cashback komt na 1-3 dagen.Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:06:
[...]
Ik heb de voorwaarden nog eens gelezen en dit staat er niet in. Indien je een referral doorstuurt en die persoon vraagt ook een Curve kaart aan, dan wordt de termijn van de 1% cashback met 30 dagen verlengd.
Ik heb de vraag op de chat gesteld en wacht hun antwoord af, ik laat het wel weten.
:strip_exif()/f/image/ahbf9jhaMeFKJEqbagEgOje5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 66% gewijzigd door _superboer_ op 06-11-2021 14:29 ]
Crypto card binnen, wat een vet ding. Lekker zwaar (denk van al het geld dat erop staat).
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Verwijderd
Bitcoin verkoopt zichzelf gelukkig. Helaas zitten veel mensen te wachten op een bizarre drop, ik denk daardoor dat we die voorlopig niet gaan zien.Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:22:
Tja, waarom ook niet. Maar als BTC ff een -50% doet, dan gaat de rest -70-85% doen. Waarna iedereen zal denken
Zal een slowbleed worden als het zover komt.
BNB moon, dus veel BSC assets gaan dan mee. Niet alleen dat maar POTS is gewoon echt undervalued dus er waren flink wat grote buyins (o.a. ook van mijknakworst schreef op donderdag 4 november 2021 @ 15:15:
Pots is opeens aan het moonen. @majic enig idee waarom?
Heb m'n POTS bag met 65% weten te vergroten rond de $3. Ga ik over een 3-6 maanden flink de vruchten van plukken
Zal het met Curve weer proberen en hier laten weten. Als ik me goed herinner is het mij bij Bitvavo en Binance en Nexo wel gelukt het BSN af te schermen maar dat weet ik niet meer zeker.Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 13:09:
[...]
Mijn ervaring is helaas dat 95% van de exchanges en brokers een afgeschermd ID-bewijs niet accepteren. Mocht dit anders zijn wil ik het wel opnemen hoor.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Thanks! Vandaar dat ik de cashback nog niet zie, was een transactie van vanochtend._superboer_ schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:22:
[...]
Het wordt toegevoegd aan je curve cash. In de app onder “My Money” -> “Timeline” zou je de cashbacktransactie terug moeten vinden. De cashback komt na 1-3 dagen.
Ben denk ik een beetje verwend met de CRO kaart, waar de cashback direct zichtbaar is ;-)
Gaat prima zo, ik denk dat ik het maar even laat staan 
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zpXuW8rRsM34eGRZ671Dsw8B.jpg?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Ondertussen doet mijn zakje KRL ATH na ATH. Nu al richting de $4.
Gister ff uitgerekend, top 200 gaat een koers van $8 plus geven, top 100 zelfs $30 plus.
Top 200 acht ik mogelijk na de recente listing van Coinbase, daar hebben ze ook eerder gestaan.
Maar ergens daartussen is prima natuurlijk
ondertussen lekker winst aan het pakken.
2018 bags die moon gaan, +1. Daar valt niet tegen te traden
Gister ff uitgerekend, top 200 gaat een koers van $8 plus geven, top 100 zelfs $30 plus.
Top 200 acht ik mogelijk na de recente listing van Coinbase, daar hebben ze ook eerder gestaan.
Maar ergens daartussen is prima natuurlijk
2018 bags die moon gaan, +1. Daar valt niet tegen te traden
Je kunt binnen DEFI makkelijk het dubbele en vaak ook drie-dubbele krijgen op je BTC...3% dat loont eigenlijk de moeite bijna niet toch?Kol Nedra schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 12:14:
[Afbeelding]
zo, de eerste keer dat ik deze optie gebruik bij crypto.com, 1 maand gelocked
Volgens mij was het wel APR, dus helaas geen auto-compound..
Ok. Thankx.Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:06:
[...]
Ik heb de voorwaarden nog eens gelezen en dit staat er niet in. Indien je een referral doorstuurt en die persoon vraagt ook een Curve kaart aan, dan wordt de termijn van de 1% cashback met 30 dagen verlengd.
Weet niet wat je aan t versturen bent maar kan je niet een wrapped versie gebruiken op ftm of poly of bsc?Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:30:
[Afbeelding]
Leuk. Elke transactie een squid game. Zo blijven die chiptekorten aanhouden. Meer inflatie. Stijgende cryptokoersen. TochTaro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:30:
[Afbeelding]
Verwijderd
2.0 soon.knakworst schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:36:
[...]
Leuk. Elke transactie een squid game. Zo blijven die chiptekorten aanhouden. Meer inflatie. Stijgende cryptokoersen. Toch
:strip_exif()/f/image/LXcV1tQc4VY8dPWFBeY4SxNJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb oudere transacties en ik zie die 1 % niet staan in de app. Trouwens op jouw screenshot ook eigenlijk niet. Ik zie wel je uitgaven maar geen cashback staan. Of er moeten nog slapers in mijn ogen ziten._superboer_ schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:22:
[...]
Het wordt toegevoegd aan je curve cash. In de app onder “My Money” -> “Timeline” zou je de cashbacktransactie terug moeten vinden. De cashback komt na 1-3 dagen.
[Afbeelding]
Kijk eens in je curce cash tab.dorbie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:40:
[...]
Ik heb oudere transacties en ik zie die 1 % niet staan in de app. Trouwens op jouw screenshot ook eigenlijk niet. Ik zie wel je uitgaven maar geen cashback staan. Of er moeten nog slapers in mijn ogen ziten.
De bovenste twee zijn cashbacks (zie +teken) van de onderste twee transacties.dorbie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:40:
[...]
Ik heb oudere transacties en ik zie die 1 % niet staan in de app. Trouwens op jouw screenshot ook eigenlijk niet. Ik zie wel je uitgaven maar geen cashback staan. Of er moeten nog slapers in mijn ogen ziten.
Die Curve Cash + bedragen in het screenshot zijn de cashbacks. De cashbacks worden op je Curve cash kaart gestort.dorbie schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:40:
[...]
Ok. Snappie.Zazabez1 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:42:
[...]
Die Curve Cash + bedragen in het screenshot zijn de cashbacks. De cashbacks worden op je Curve cash kaart gestort.
Je moet ze ook betalen met de Curve als standaard kaart. Ik zie bij jou ook betalingen via de CDC en daar heb je dan geen extra procent op. Zal daaraan liggen bij mij vermoed ik.
Wat ERC20 shitcoins, dus moet wel via deze weg, maar heb het even met een veel lagere fee geprobeerd, ik heb geen haast.majic schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:35:
[...]
Weet niet wat je aan t versturen bent maar kan je niet een wrapped versie gebruiken op ftm of poly of bsc?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Op dit moment zelfs 4 dubbele (met ACS). Het gaat nog wel iets zakken. Met DeFi kun je zoveel meer rendement halen. Stable coins krijg je nu zelfs 30%. Ik parkeer meestal bij Acryptos; alles in BSC.majic schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:34:
[...]
Je kunt binnen DEFI makkelijk het dubbele en vaak ook drie-dubbele krijgen op je BTC...3% dat loont eigenlijk de moeite bijna niet toch?
/f/image/rnxEDQzu6ReZBPZlwZleEpnL.png?f=fotoalbum_large)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Hoe hoger de risk, hoe hoger de rewards. Ik vind dit nog wel een aardige uitleg. Mogelijk dat enkele platformen alweer achterhaalt zijn, het geeft wel een aardig beeld
[YouTube: 10%-2000% Passive Income On US Dollar (Stablecoins) With Crypto Platforms - Low to Ultra Risk]
[YouTube: 10%-2000% Passive Income On US Dollar (Stablecoins) With Crypto Platforms - Low to Ultra Risk]
Niet alleen high risk, high reward. De site moet goed beveiligd zijn. Het zou niet de eerste zijn dat ze gehackt worden.Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:53:
Hoe hoger de risk, hoe hoger de rewards. Ik vind dit nog wel een aardige uitleg. Mogelijk dat enkele platformen alweer achterhaalt zijn, het geeft wel een aardig beeld
Verwijderd
Be your own bank!Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:30:
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik papegaai ook maar wat ik op Twitter lees.MrMrq schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:14:
[...]
Ah, komt er maandag nieuws? Dan zal de koers al wel aan het stijgen zijn, met al die geruchten…
Heeft iemand veel ervaring met hetgeen wat je het beste kan doen met BETH?
Ik doe nu namelijk het volgende:
ETH mining --> ETH2.0 staking --> BETH in spot
Maar nu wil ik BETH gaan laten werken.
Hier staan een aantal mogelijkheden. Wie is hier Koning BETH?
Overigens als je BETH weer voor ETH kan inruilen, dan heb je toch een loophole? Dan kun je die ETH weer in ETH2.0 stoppen en krijg je weer BETH? Hoe wordt dit tegengewerkt?
Overigens als je BETH weer voor ETH kan inruilen, dan heb je toch een loophole? Dan kun je die ETH weer in ETH2.0 stoppen en krijg je weer BETH? Hoe wordt dit tegengewerkt?
[ Voor 30% gewijzigd door enomiss op 06-11-2021 15:13 ]
https://opensea.io/seaart
Als je high yield shit promoot kun je dan ook de risico's erbij vermelden?Zhou schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:50:
[...]
Op dit moment zelfs 4 dubbele (met ACS). Het gaat nog wel iets zakken. Met DeFi kun je zoveel meer rendement halen. Stable coins krijg je nu zelfs 30%. Ik parkeer meestal bij Acryptos; alles in BSC.![]()
[Afbeelding]
Minder dan de inflatiemajic schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:34:
[...]
Je kunt binnen DEFI makkelijk het dubbele en vaak ook drie-dubbele krijgen op je BTC...3% dat loont eigenlijk de moeite bijna niet toch?
Plus, 3% biedt Nance al voor savings.
Maar misschien wil hij hiermee zijn btc vastzetten zodat hij er afblijft
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Had je niet al wat verkocht?Verwijderd schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:34:
Ondertussen doet mijn zakje KRL ATH na ATH. Nu al richting de $4.
Maar ergens daartussen is prima natuurlijkondertussen lekker winst aan het pakken.
2018 bags die moon gaan, +1. Daar valt niet tegen te traden![]()
Kan niet geloven hoeveel die coins nu waard zijn haha.
We Verdienen het wel moet ik zeggen , zijn toch best lang holders al toch.
resusaapje schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:15:
[...]
Minder dan de inflatie
Plus, 3% biedt Nance al voor savings.
Maar misschien wil hij hiermee zijn btc vastzetten zodat hij er afblijft
:fill(white):strip_exif()/f/image/8GsSd3fepRAIk8MiD3Ds2I7R.png?f=user_large)
Ik zie lagere percentages, 2.28% nu. Is het de max, average of verwachte?
[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 06-11-2021 15:22 ]
Door BETH in je spotwallet te houden laat je het toch al werken?enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:11:
Heeft iemand veel ervaring met hetgeen wat je het beste kan doen met BETH?
En als je je BETH inruilt voor ETH krijg je geen rewards maar gaan die naar degene die ze van je overgenomen heeft.
Check anders ook even het vorige slowchat op BETH. Daar is al het eea uitleg gepost.
[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 06-11-2021 15:21 ]
Iemand anders heeft dan jouw BETH, die moet maar weer zien of/hoe die daar in de toekomst ETH (voor de juiste prijs) voor terugkrijgt.enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:11:
LOL, ik zat gister ook al te kijken of ik mijn leger eth wilde staken. Zag een vergelijkbaar bedrag en had een vergelijkbare gedachteTaro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 14:30:
[Afbeelding]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Maar je krijgt toch zelf ETH terug? Wat mis ik?Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:19:
[...]
Iemand anders heeft dan jouw BETH, die moet maar weer zien of/hoe die daar in de toekomst ETH (voor de juiste prijs) voor terugkrijgt.
@Darrell ik vroeg me dus af of er nog betere manieren zijn. Een pool ergens of uitlenen.
[ Voor 13% gewijzigd door enomiss op 06-11-2021 15:23 ]
Hoe bedoel je high yield shit? ACryptoS is 1 van de veiligheidste Defi site. Shit moet je niet bij mij zijn.enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:14:
[...]
Als je high yield shit promoot kun je dan ook de risico's erbij vermelden?
Nee, iemand anders heeft dan toch jouw BETH, dus de verhouding ETH:BETH blijft in zijn totaliteit hetzelfde. Ik vermoed dat je later niet zomaar ETH terug in je wallet krijgt en dat jouw BETH dan verdwijnt, maar dat je de BETH op je balans zult moeten traden voor ETH 2.0, dus iemand anders zal dan jouw "oude" ETH krijgen.enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:20:
[...]
Maar je krijgt toch zelf ETH terug? Wat mis ik?
Verwijderd
Dat inderdaad. BETH is de eigendomstoken. Eigenaar van BETH krijgt 1:1 ETH wanneer 2.0 live is.Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:23:
[...]
Nee, iemand anders heeft dan toch jouw BETH, dus de verhouding ETH:BETH blijft in zijn totaliteit hetzelfde. Ik vermoed dat je later niet zomaar ETH terug in je wallet krijgt en dat jouw BETH dan verdwijnt, maar dat je de BETH op je balans zult moeten traden voor ETH 2.0, dus iemand anders zal dan jouw "oude" ETH krijgen.
Het kwartje valt nog steeds niet bij mij...Taro schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:23:
[...]
Nee, iemand anders heeft dan toch jouw BETH, dus de verhouding ETH:BETH blijft in zijn totaliteit hetzelfde. Ik vermoed dat je later niet zomaar ETH terug in je wallet krijgt en dat jouw BETH dan verdwijnt, maar dat je de BETH op je balans zult moeten traden voor ETH 2.0, dus iemand anders zal dan jouw "oude" ETH krijgen.
1. ETH --> ETH2.0 = locked
2. ETH2.0 --> BETH in spot wallet
3. BETH in spot kan ik verkopen --> ik krijg ETH terug in mijn spot wallet(?)
4. Onder ETH2.0 staking kan ik weer ETH staken --> mijn terug gekregen ETH bij stap 3 kan ik hier weer in stoppen want er lijkt mij geen manier om te herkennen dat de ETH vanuit stap 3 anders is dan de ETH vanuit stap 1
Zeg jij nou dat je bij stap 3 geen ETH terug in je spot wallet krijgt?
Verwijderd
Ja sowieso al een boel verkocht, ben vanaf $0.85 al winst aan het nemen in kleine stapjes. Maar nog zat over gelukkig. Wel geleerd van mijn vroegtijdige DOGE sell duswehave schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:15:
[...]
Had je niet al wat verkocht?
Kan niet geloven hoeveel die coins nu waard zijn haha.
We Verdienen het wel moet ik zeggen , zijn toch best lang holders al toch.
Wel fijn dat het ook zo'n shitcoin is. Heb je ook weinig moeite om er afstand van te doen

Of we het verdienen weet ik niet
Ah, kak, heb per ongeluk een sell order ingeschoten in plaats van een stop loss order...
Met het zien van die screenshots van oude portfolio's gisteravond viel mijn eurocentje dat ik in lang vervlogen tijden (wsl ~10 jaar geleden) nog wat BTC gemined heb op mijn toenmalige i7 720 CPU. Blijkt er toch geen overschotje nog op de pool te staan zeker...

Wie het kleine niet eert...

Wie het kleine niet eert...
Volgens mij krijg je alleen zoveel ETH terug uit 2.0 staking als je BETH hebt.enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:29:
[...]
Het kwartje valt nog steeds niet bij mij...Waar gaat het mis?
4. Onder ETH2.0 staking kan ik weer ETH staken --> mijn terug gekregen ETH bij stap 3 kan ik hier weer in stoppen want er lijkt mij geen manier om te herkennen dat de ETH vanuit stap 3 anders is dan de ETH vanuit stap 1
Net als gisteren dat verhaal met DOT en BDOT bij parachains.
Anders zou je toch voor 1 ETH er 2 terug krijgen? De BETH EN de ETH weer als hij uit staking komt.
Mijn $ 0.02
EV: 2017 Ioniq Electric | PC: AMD Ryzen 7 5700X | MSI RTX 4090 Gaming Trio | VR: Pico 4
Die ETH-staking is mooi bedacht door Vitalik. Je product is gewoon niet goed en dan mensen zo gek krijgen om hun tokens vast te zetten om te voorkomen dat ze naar de concurrent gaan (genoeg projecten die nu al technisch superieur zijn, laat staan op het moment dat ETH2.0 gereed is).
Alsof je bij de Jumbo komt voor melk. Melk op. En dat je dan je geld daar achterlaat en dat ergens in een weiland eerst nog een kalf opgefokt moet worden voor jouw pak melk.
Alsof je bij de Jumbo komt voor melk. Melk op. En dat je dan je geld daar achterlaat en dat ergens in een weiland eerst nog een kalf opgefokt moet worden voor jouw pak melk.
Jij snapt het. BETH = locked ETH.BTC100K2021 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:45:
Die ETH-staking is mooi bedacht door Vitalik. Je product is gewoon niet goed en dan mensen zo gek krijgen om hun tokens vast te zetten om te voorkomen dat ze naar de concurrent gaan (genoeg projecten die nu al technisch superieur zijn, laat staan op het moment dat ETH2.0 gereed is).
Er was een tijd geweest dat bij een BTC fork indien je BTC had uitgeleend dat je de fork niet kreeg.
Die Eth die je bij stap 3 in je spotwallet krijgt is van iemand anders en niet jouw gestakete eth waar die ander nu de binance tegoedbon voor heeft (beth). Die krijgt vanaf dat moment de stakingrewards uit de pool en de eth wanneer 2.0 live gaat.enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:29:
[...]
Het kwartje valt nog steeds niet bij mij...Waar gaat het mis?
Aangezien het een binance tegoedbon voor eth is zal je denk ik nergens apy kunnen halen met beth laat staan een hogere apy dan de huidige circa 6%
Maar dat zou betekenen dat ETH2.0 niet locked is. haha confusedUniMatrix schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:38:
[...]
Volgens mij krijg je alleen zoveel ETH terug uit 2.0 staking als je BETH hebt.
Net als gisteren dat verhaal met DOT en BDOT bij parachains.
Anders zou je toch voor 1 ETH er 2 terug krijgen? De BETH EN de ETH weer als hij uit staking komt.
Mijn $ 0.02
Toch netjes van Bitvavo dat ze in het weekend (2x vandaag) reageren op support mail. Helaas moet ik nog even wachten, LTC ging precies toen ik gestort had kapot dus mijn transactie hangt nog 
Op dit moment ervaren wij technische problemen bij het opnemen en storten van deze digitale valuta.
Onze developers werken er hard aan deze spoedig op te lossen. Een exact tijdstip kunnen wij u helaas niet geven.
Stortingen die niet zijn bijgeschreven worden automatisch aan uw account toegevoegd wanneer de problemen zijn verholpen.
1 DOT = 1+ GLMR staat op parachains.info. Lijkt me incorrect? 't zal een schatting zijn maar toch..
Inmiddels al een paar honderd Astar ontvangen.
[ Voor 19% gewijzigd door Chaes op 06-11-2021 15:57 ]
Dus je verkoopt BETH alleen als je met ETH verder wil traden of het wil paniekverkopen voor EURO, en hetgeen wat je voorheen in ETH2.0 had gestopt krijg je nooit meer terug. Correct?Darrell schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:51:
[...]
Die Eth die je bij stap 3 in je spotwallet krijgt is van iemand anders en niet jouw gestakete eth waar die ander nu de binance tegoedbon voor heeft (beth). Die krijgt vanaf dat moment de stakingrewards uit de pool en de eth wanneer 2.0 live gaat.
Aangezien het een binance tegoedbon voor eth is zal je denk ik nergens apy kunnen halen met beth laat staan een hogere apy dan de huidige circa 6%
Waar haal je die 6% vandaan? Is dat hetgeen wat er vanuit ETH2.0 aan BETH in je spot erbij komt, of heb je het over iets wat je met BETH kan doen?
129 stuks heb ik er nu, ben enkel met een klein stukje ingestapt.Chaes schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:56:
1 DOT = 1+ GLMR staat op parachains.info. Lijkt me incorrect? 't zal een schatting zijn maar toch..
Zero.
Maarja 1 GLMR per DOT is wel echt een stuk minder dan mijn laagste verwachting..
Je kunt hier live de estimated rewards zien:Chaes schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:56:
https://dotmarketcap.com/auction/polkadot
Dit is het geval als ze hun maximum behalen. dus 100.000.000 DOT.Chaes schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:16:
Maarja 1 GLMR per DOT is wel echt een stuk minder dan mijn laagste verwachting..
Als er maar 20 miljoen wordt ingelegd krijg je 5 GLMR per DOT. enz.
Dit is perfect, thanks.Heisenbug schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:16:
[...]
Je kunt hier live de estimated rewards zien:
https://dotmarketcap.com/auction/polkadot
Mensen die aan Acala mee hebben gedaan via Polkawallet, vergeet de quest niet af te maken. Ik dacht dat dit automatisch zou gaan bij het doen van de contrubutie. Vandaag zag ik dat je daar nog eens extra op confirm moet klikken. Je moet dus even bevestigen dat je 500 experience points (XP) hebt.
Die is heel fijn. Deze is ook heel fijn. Hier zie je goed wat je hebt ingelegd in DOT en KSM crowdloans. Ik heb nog geen andere site of omgeving gezien waar je dit kan zien
Antwoord op beide vragen is ja.enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:04:
[...]
Dus je verkoopt BETH alleen als je met ETH verder wil traden of het wil paniekverkopen voor EURO, en hetgeen wat je voorheen in ETH2.0 had gestopt krijg je nooit meer terug. Correct?
Waar haal je die 6% vandaan? Is dat hetgeen wat er vanuit ETH2.0 aan BETH in je spot erbij komt, of heb je het over iets wat je met BETH kan doen?
En het voordeel voor degene die zn eth niet staket maar omwisselt voor jouw beth is de lagere koers van beth die uiteindelijk wel 1 op 1 omgezet wordt in eth2.0 als dat live gaat.
Ah, thx. Dus die 6% is wat het momenteel is(?), want er staat namelijk "Up to 20% APY".Darrell schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:22:
[...]
Antwoord op beide vragen is ja.
En het voordeel voor degene die zn eth niet staket maar omwisselt voor jouw beth is de lagere koers van beth die uiteindelijk wel 1 op 1 omgezet wordt in eth2.0 als dat live gaat.
En de BETH die je krijgt laat je gewoon in Spot wallet staan. Dus het heeft geen zin om er andere gekke dingen mee te gaan doen.
Die 20 was aan het begin van het eth2 stakingproces en er wordt bij opgemerkt dat hoe meer eth vastgezet wordt hoe lager de apy (niet alleen bij binance maar in het algemeen, binance verdeelt alle rewards en belooft niets aan de strijkstok te laten hangen)enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:25:
[...]
Ah, thx. Dus die 6% is wat het momenteel is(?), want er staat namelijk "Up to 20% APY".
En de BETH die je krijgt laat je gewoon in Spot wallet staan. Dus het heeft geen zin om er andere gekke dingen mee te gaan doen.
ETH slaat de plank zo ontzettend mis met die hoge fees. Ik zie om mij heen al dat mensen andere dukaten gebruiken voor transport (XRP, XLM, NEO, Matic). Als ETH zo door gaat wordt het ook een SoV.
:{ ²
Als je ETH 2.0 staking doet dan gebeurt dat op de Beacon Chain (ETH Proof of State network) en niet op ETH mainnet (PoW). De rewards die je krijgt komen voort uit het creëren van nieuwe blocks op die PoS chain.enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 16:04:
[...]
Dus je verkoopt BETH alleen als je met ETH verder wil traden of het wil paniekverkopen voor EURO, en hetgeen wat je voorheen in ETH2.0 had gestopt krijg je nooit meer terug. Correct?
Begin volgend worden beide chains, de PoS en PoW, samengevoegd (the Merge). Dan wordt het mogelijk om om je BETH te instaken en om te ruilen voor ETH. Je krijgt dus niet automatisch je ETH terug en er is ook niet zoiets als ETH 2.0 token. Overigens is het na de merge ook niet meteen mogelijk om te unstaken, dat zal pas bij een latere update mogelijk zijn.
Wellicht interessant: de verwachting is dat tokens als BETH, stETH etc meer waard zal zijn dan ETH. De reden hiervoor is dat tokens als BETH yield genereren. Na de merge zullen meer mensen interesse hebben om ETH te staken, omdat de yield naar verwachting tussen 8%-20% zal zijn. Maar er is een wachttijd, voordat je daadwerkelijk yield kunt ontvangen op de PoS chain.
Het BETH/ETH pair is gewoon een slimme manier van Binance om het aantrekkelijker te maken om te staken.
Jawel, alleen iemand anders ruilt toch zijn eigen oude ETH tegen jouw BETH in? Goh, dat we jou dit nou uit moeten leggen....enomiss schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 15:51:
[...]
Maar dat zou betekenen dat ETH2.0 niet locked is. haha confused
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
- Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!