[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 164 ... 251 Laatste
Acties:
  • 937.928 views

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Astennu schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:45:
[...]

DAt is niet helemaal wat DCA is. DCA is gewoon vaste tijd, Iedere dag, week of maand een vast bedrag inleggen ongeachte de koers niet na denken gewoon inleggen. En dan heb je alle dippen alle pieken en over een aantal jaar heen heb je een mooi rendament zonder dat het je veel tijd kost of zorgen kost van is dit nu het juiste moment.

Op jou manier ben je iedere dag van de week weer aan het zoeken naar de juiste koers wat veel stress en tijd kost. Als je daar goed tegen kan kan je in mijn ogen net zo goed gaan traden en dus af en toe ook wat verkopen. Het hele idee van DCA is juist zo min mogelijk er over na moeten denken en toch een mooi rendement halen als het gaat over zo iets als BTC wat de afgelopen 10 jaar alleen maar meer waard is geworden.

Ik zeg overigens niet dat jou strategie slecht is. Maar het is een pure DCA het is de basis van DCA pakken en dan weekly trading er boven op.
Gedeeltelijk met je eens - goede toevoeging.
Ik snap het beginsel van DCA (frustreer mezelf ook als mensen 'even een uurtje wat dca-momentjes gaan zoeken').

Dit is een combinatie van DCA en VA (Value averaging).
De beginselen zijn hetzelfde, maar wellicht leg ik het niet goed uit.

In plaats van 100 euro elke week inleggen, pak je een positie van +100.
Zelfde tijd, zelfde dag, ongeacht de koers.
Dus je vult aan / verkoopt tot je die positie van +100 op dat moment hebt. (binnen de regels van je vaste maximale koop/verkoopbedrag per maand)

Dus niks koersen kijken, of momenten plannen. Gewoon simpel vast moment, kopen/verkopen, maar altijd streven naar je positie van +100.

Zie ook:

https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:54
Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:32:
[...]

bump - kan iemand uitlsluitsel geven?
Haha, ik geef toe dat ik wel over 1 miljoen Shiba beschik

• Moiety
Moiety schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:35:
[...]

Haha, ik geef toe dat ik wel over 1 miljoen Shiba beschik
Sorry verkeerde quote. Ben nieuw hier. Moeilijk moeilijk

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:13:
Ben benieuwd welke kant we opgaan tussen 15:30 & 18:00 uur.
Down. En daarna weer vrolijk doorstoten naar boven.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-12-2025
Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:32:
[...]

bump - kan iemand uitlsluitsel geven?
computer says no

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oC2m0CPke9yVtUEGxcIK0YVkpO0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KxsVT3AbFrRljjDjHfpz04oX.png?f=fotoalbum_large

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000

MicroWhale

The problem is choice

Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:10:
[...]

Ik zie dit verschillende mensen zeggen, maar naar mijn weten is er geen rente op euro in nexo. Enkel op de stablecoin EurX. En dan zit je weer met het stablecoin risico dat Europa onlangs weet te gaan verbieden.

Kan iemand mij een link geven naar de nexo website waar staat dat je rente op euro krijgt (en niet eurX)? Earn on crypto zeggen ze toch duidelijk.
Als je € stort vanaf je bankrekening dan worden die 1-op-1 overgezet naar EURX en vang je daar tot 12% rente op. Het is imo een manier voor NEXO om hun PF/Asset management goed/snel voor je te regelen. Je kunt je EURX weer terugstorten op je bankrekening. Duurt 1-2 werkdagen.

Je blijft sowieso met het risico zitten dat e.e.a. niet gereguleerd is (Nexo heeft geen banklicentie, dus EURX of EURO maakt niet uit), maar tot die tijd...
Daarnaast is NEXO wel hard bezig om dat voor elkaar te krijgen. Als ze dat lukt, zijn ze de eerste financiële instelling in Europa met een licentie om op deze manier (nieuwe stijl) financieel zaken te doen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• mannowlahn
MicroWhale schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:41:
[...]

Als je € stort vanaf je bankrekening dan worden die 1-op-1 overgezet naar EURX en vang je daar tot 12% rente op. Het is imo een manier voor NEXO om hun PF/Asset management goed/snel voor je te regelen. Je kunt je EURX weer terugstorten op je bankrekening. Duurt 1-2 werkdagen.

Je blijft sowieso met het risico zitten dat e.e.a. niet gereguleerd is (Nexo heeft geen banklicentie, dus EURX of EURO maakt niet uit), maar tot die tijd...
Daarnaast is NEXO wel hard bezig om dat voor elkaar te krijgen. Als ze dat lukt, zijn ze de eerste financiële instelling in Europa met een licentie om op deze manier (nieuwe stijl) financieel zaken te doen.
Ja als ze dat lukt dan wordt het een gekkenhuis voor ze denk ik. Meerendeel van de mensen zullen toch nog een beetje sceptisch zijn.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:43:
[...]

Ja als ze dat lukt dan wordt het een gekkenhuis voor ze denk ik. Meerendeel van de mensen zullen toch nog een beetje sceptisch zijn.
Klopt, maar je hebt het hier over een meerjarenplan hè. Niet morgen of volgend jaar. Denk aan 2025-2030.
Dit zijn mensen die vanuit de financiële wereld komen en blockchain gebruiken om een compleet nieuw fundament neer te zetten om financiën te beheren. Het is één ding om met een nieuwe technologie een nieuw product neer te zetten, iets anders als dat ook nog aan alle regulering in de bankwereld moet voldoen en nog iets anders als je daar dan daadwerkelijk een licentie voor krijgt. Daar gaan jaren overheen.

Ik denk dat ze dat uiteindelijk gaat lukken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aarle schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:34:
[...]

Gedeeltelijk met je eens - goede toevoeging.
Ik snap het beginsel van DCA (frustreer mezelf ook als mensen 'even een uurtje wat dca-momentjes gaan zoeken').

Dit is een combinatie van DCA en VA (Value averaging).
De beginselen zijn hetzelfde, maar wellicht leg ik het niet goed uit.

In plaats van 100 euro elke week inleggen, pak je een positie van +100.
Zelfde tijd, zelfde dag, ongeacht de koers.
Dus je vult aan / verkoopt tot je die positie van +100 op dat moment hebt. (binnen de regels van je vaste maximale koop/verkoopbedrag per maand)

Dus niks koersen kijken, of momenten plannen. Gewoon simpel vast moment, kopen/verkopen, maar altijd streven naar je positie van +100.

Zie ook:

https://medium.com/huddlo...in-recession-d04eb7cf3dd3
Ik gooi er maandelijks wat tegenaan dacht ik in het begin, en noemde dat DCA. Vervolgens ging er soms 5 x per week iets in en dan weer 6 weken niets. Inmiddels noem ik het geen DCA meer, teveel DCA puritisten hier.

Je mag hier werkelijk over van alles de grootst mogelijke onzin spuien, ver bezijden de waarheid of een klein beetje. Maar inmiddels hebben we hier veganisten die een frikandel speciaal eten zonder uitjes, Cryptonerds die er in zitten voor alles behalve dikke tech, Whales met het PF van een shrimp, heeft men geen moeite met termen als "back to the future" of "dead man walking", zingen we vrolijk mee met "definately maybe" en de "sound of silence" en lezen we "Honest illusions" of "The Big Short" maar zodra iemand een minimale afwijking of tegenstrijdigheid post met betrekking tot DCA dan ben je zwaar de lul _O- oOo

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• mannowlahn
MicroWhale schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 14:51:
[...]

Klopt, maar je hebt het hier over een meerjarenplan hè. Niet morgen of volgend jaar. Denk aan 2025-2030.
Dit zijn mensen die vanuit de financiële wereld komen en blockchain gebruiken om een compleet nieuw fundament neer te zetten om financiën te beheren. Het is één ding om met een nieuwe technologie een nieuw product neer te zetten, iets anders als dat ook nog aan alle regulering in de bankwereld moet voldoen en nog iets anders als je daar dan daadwerkelijk een licentie voor krijgt. Daar gaan jaren overheen.

Ik denk dat ze dat uiteindelijk gaat lukken.
Ja dat kost je jaren, Nash is nu ook die weg in geslagen. Ben nog steeds erg sceptisch, maar kan ook nog wel een leuke worden in deze wereld. Heb nog mijn oude nex ico tokens staan, te laag om ze te verkopen, dus misschien klapt deze zooi ook nog de lucht in. horen de 14e wat ze gaan opleveren icm met hun nieuwe Earn omgeving.

nexo zal ik zeker in de gaten houden als alternatief tov ETF bv, 12% is gewoon echt een dik rendement.

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-12-2025
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:11:
[...]

bij mij ook, alleen geld wat ik kan missen.
mijn vrouw is een no-coiner, dus haar vermogen blijft op spaarrekening voor een wopping 0.1% rente 🥲
Woh! Heftig! :)

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:39
weet er iemand wat er met Intel aan de hand is? 😁

Dit is bizar hoog % als het met aandelen aankomt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5UOxIG8zaefpPVmacQ0YdPNrbRk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fVrCrNjogwUVA6a5qGCbfswI.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:33:

[Afbeelding]
Gewoon een smerige pump en dump :+

PC Specs

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009

[Afbeelding]
https://www.iex.nl/Nieuws...aar-de-beurs-brengen.aspx

• mannowlahn

[Afbeelding]
18 oktober stond die ook al op dit punt, dus ja, bizarre stijging maar ook weer niet als of die van een 0 punt omhoog beukt.

• Froenker
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 08-10-2025
Zie dat het hier plotseling over Nexo gaat. Ik wil mijn ervaring delen met deze cryptocurrency.

Bij NEXO staan bij mij ook wat euro's tegen 10% rente. Die euro's moet je dan 3 maanden vastzetten. Er zit een klein addertje onder het gras, want je moet om die rente te vangen wel minimaal 10% aan NEXO bezitten. Dit is nu natuurlijk leuk, maar als die enorm daalt in een bear, dan vang je uiteindelijk nog 'maar' 8% (laagste tier). Die 12% is enkel als je kiest om in NEXO uit te laten betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Froenker op 07-12-2021 16:00 ]

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-12-2025

Chaes

#HODL

Froenker schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:51:
Zie dat het hier plotseling over Nexo gaat. Ik wil mijn ervaring delen.

Bij NEXO staan bij mij ook wat euro's tegen 10% rente. Die euro's moet je dan 3 maanden vastzetten. Er zit een klein addertje onder het gras, want je moet om die rente te vangen wel minimaal 10% aan NEXO bezitten. Dit is nu natuurlijk leuk, maar als die enorm daalt in een bear, dan vang je uiteindelijk nog 'maar' 8%. Die 12% is enkel als je kiest om in NEXO uit te laten betalen.
Tja, niet zo heel gek dat je wat native tokens nodig hebt, toch?

• Froenker
Chaes schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:52:
[...]

Tja, niet zo heel gek dat je wat native tokens nodig hebt, toch?
Nee, dat is ook niet gek, maar het ging hier over 12% op euro's en die krijg je niet zomaar. Daarom even mijn uitleg. Ik kies voor euro's, aangezien die NEXO tokens misschien over 3 maanden niets meer waard zijn (voor mij). Ik heb de afgelopen 3 maanden wel in NEXO tokens laten uitbetalen en dat was een goede keuze.

[ Voor 34% gewijzigd door Froenker op 07-12-2021 15:56 ]

• Darrell
  • Laatst online: 02:17

Darrell

Fiat moonboy

Intel, spaarrentes...

Btc moon?

Blijf eens ontopic _O-

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Matic damn!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:58
Froenker schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:53:
[...]

Nee, dat is ook niet gek, maar het ging hier over 12% op euro's en die krijg je niet zomaar. Daarom even mijn uitleg.
Bedankt om dit nog even te verhelderen 👍
Nog even voor de duidelijkheid; zonder Nexo tokens te bezitten of te laten uitbetalen in Nexo krijg je 8 procent op je Euro inleg? EurX in dit geval.

Ik ga hier toch wat wegzetten en we zien het wel… weet iemand toevallig of het mogelijk is om een apart spaarpotje te maken voor de kinderen? Of wat hier voor eventueel een andere optie is? Bitcoin op Trezor gaat me nog iets te ver ;)

Maar die Rabo regenboogrekening schiet ook niet op natuurlijk…

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
Dikke MATIC :+

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:19

knakworst

Get more sats!

Waah schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:52:
[...]

Met de huidige inflatie kun je daar straks een 2e hands tesla van kopen met een accu die op is :+
Valt mee ik ben bijna 45 ;)

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
Loopring gaat aardig mee :)

[ Voor 3% gewijzigd door m-tuning op 07-12-2021 16:03 ]

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:37
Nexo discussie.

Iemand al eens minder dan die drempel van € 1000,- gestort? Zo ja, gelukt?

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Celer wil ook wel

• Froenker
Crawl NL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:04:
Nexo discussie.

Zeker, zelfs 200 euro.

• Crawl NL
Top, dank. Ga ik ook maar eens doen dan (y)

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:22
Ik snap ook niet waarom dat NEXO zoveel aandacht krijgt.

Volgens mij zijn er betere platformen met een hogere apy zonder lockup en loyalty levels gebaseerd op hun eigen shitcoin

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Froenker
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:07:

Volgens mij zijn er betere platformen met een hogere apy zonder lockup en loyalty levels gebaseerd op hun eigen shitcoin
Noem ze direct even. Volgens mij gaat het hier puur om het staken van euro's tegen 10 procent.

• Gelukszoekr
Froenker schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:08:
[...]

Noem ze direct even. Volgens mij gaat het hier puur om het staken van euro's tegen 10 procent.
Volgens mij waren we er al achter dat het geen euro's zijn maar een op stablecoin gekoppeld aan de euro toch?

• Crawl NL

Er is altijd wel weer beter/meer. Nexo heeft erg veel oog voor compliance. Iets wat mij wel aanspreekt. Ik neem daardoor wel genoegen met iets minder rendement.

• mannowlahn
Froenker schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 15:51:
Zie dat het hier plotseling over Nexo gaat. Ik wil mijn ervaring delen met deze cryptocurrency.

Bij NEXO staan bij mij ook wat euro's tegen 10% rente. Die euro's moet je dan 3 maanden vastzetten. Er zit een klein addertje onder het gras, want je moet om die rente te vangen wel minimaal 10% aan NEXO bezitten. Dit is nu natuurlijk leuk, maar als die enorm daalt in een bear, dan vang je uiteindelijk nog 'maar' 8% (laagste tier). Die 12% is enkel als je kiest om in NEXO uit te laten betalen.
Aha, dus om bv 10% rente over 100.000 euro te vangen, moet je nog 10.000 euro aan Nexo tokens bezitten? Kan dan nog wel handig zijn om die alvast in te slaan als ik bv over een paar jaar mijn euro's bij nexo wil stallen en tegen die tijd de nexo tokens flink in prijs gestegen zijn.

• roflexx
Crawl NL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:04:
Nexo discussie.

Yes ik stort alleen maar minder dan 1000

• mannowlahn

Betere als in meer garantie? Want er zijn idd een hoop defi maar daar ga ik mijn knaken niet heen sturen, dan vind ik btc of eth kopen bijna veiliger.

Want de enige reden voor mijj om mijn fiat in nexo te steken is omdat ik een relatief veilig onderkomen wil tegenover een redelijke apy. ik lees nog te vaak dat een hoop van deie defi's weer een shitload aan knaken kwijt raken, dus wat mij betreft nog een lange weg te gaan qua veiligheid.

Btw welke platformen bedoel jij dan?

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:25
roflexx schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:11:
[...]

Yes ik stort alleen maar minder dan 1000
Vreemd dat ze aangeven dat het niet kan.. maar het toch kan.. :F

Zero.

• mannowlahn
heb nog geen push gekregen dat de 20 cent doorbroken is, dus ga er vanuit dat het weer een typische celr beweging is die in een paar uur teniet gedaan is :+

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
Fijn om weer eens een stel groene candles te zien.

• Gelukszoekr
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:12:
[...]

Betere als in meer garantie? Want er zijn idd een hoop defi maar daar ga ik mijn knaken niet heen sturen, dan vind ik btc of eth kopen bijna veiliger.

Want de enige reden voor mijj om mijn fiat in nexo te steken is omdat ik een relatief veilig onderkomen wil tegenover een redelijke apy. ik lees nog te vaak dat een hoop van deie defi's weer een shitload aan knaken kwijt raken, dus wat mij betreft nog een lange weg te gaan qua veiligheid.

Ik gebruik Ledn, Crypto.com, YouHodler, Celcius en Nexo. Allemaal cefi

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:57
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:12:
[...]

Je weet dat de kans aanwezig is dat dergelijke platformen alsnog gebruik maken van DeFi protocollen om yield te genereren?

Vorige week is Celsius nat gegaan met 900 BTC op Badger Dao, omdat ze daar yield aan het farmen waren. Althans dat dachten ze; ze hebben het namelijk naar een ander random smart contract gestuurd i.p.v. dat van Badger :+

Van Nexus is bijvoorbeeld al eens aangetoond paar maanden terug, dat ze de tokens gebruiken om te shorten >:)

• Chaes

Chaes

#HODL

Gebruik Nexo zelf nu iets langer dan een jaar. Nog altijd erg tevreden over het platform, en ze breiden steeds weer iets uit qua producten/services en tokens die ze ondersteunen.

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
Loopring :D

Helaas al vorige week m'n swing positie gesloten. Maargoed, hoort erbij.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:34:

heb nog 10 hele LRC staan, gratis, lekker HODL voor de lol :Y

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
BTC eindelijk door de resistance van 51.6K heen? :+ Dan ligt de weg naar 53/54K aardig open namelijk.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12-2025
[Glazenbol]We tikken straks de 55k aan en duikelen weer naar beneden[/Glazenbol]

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:15:
[...]

heb nog geen push gekregen dat de 20 cent doorbroken is, dus ga er vanuit dat het weer een typische celr beweging is die in een paar uur teniet gedaan is :+
-O-

• YES
  • Laatst online: 01:26

YES

Moderator General Chat

Swing traden vind ik sowieso nog wel een ding, ben altijd bang dat ik of mis zit en er helemaal geen swings (meer) komen. Dat je denkt, ja vanaf hier ga ik de swings meepakken en ineens hoor je Bogdanoff in je oor "dump iet".

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Raaafie schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:38:
[Glazenbol]We tikken straks de 55k aan en duikelen weer naar beneden[/Glazenbol]
kan goed, want daar zit de neerwaartse trend vanaf de ath. Is ie daar doorheen, dan word het feest.

Die omi variant lijkt een minder ziektebeeld te hebben....bullish!!!!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Lekker hoor, CELER laat weer even wat stuiptrekkingen zien 🙌🏼 pump it hard Mo Dong

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik lees het al weer hier, de waan van de dag is weer omgeslagen en is nu positief.
Prima toch ;)

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:58
Vis schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:48:
🙌🏼 pump it hard Mo Dong
Dit leest niet zo fijn weg. Eigenlijk leest het een beetje of je je eigen lichaamsdeel aan zit te moedigen. Kan ook aan mijn vunzige geest liggen uiteraard.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007

Vis

Ray_ schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:50:
[...]

Dit leest niet zo fijn weg. Eigenlijk leest het een beetje of je je eigen lichaamsdeel aan zit te moedigen. Kan ook aan mijn vunzige geest liggen uiteraard.
🤣 Dat laatste sowieso

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:47:
[...]

kan goed, want daar zit de neerwaartse trend vanaf de ath. Is ie daar doorheen, dan word het feest.

Die omi variant lijkt een minder ziektebeeld te hebben....bullish!!!!!
We komen dan onderweg naar 55k nog wel wat MA's tegen die ook vaak weerstand geven, ben benieuwd of we daar doorheen kunnen breken.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7TZE-90C4tnc1MyWGlaNcJjsaUQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QgVjktpVtM3L8iMoixurNrVD.jpg?f=user_large

• anti elppa
YES schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:08:
[...]

We komen dan onderweg naar 55k nog wel wat MA's tegen die ook vaak weerstand geven, ben benieuwd of we daar doorheen kunnen breken.
ik ben niet van de MA's op de 21 na.....ik kijk daar niet zo naar :P . Dus in mijn hoofd zijn we onderweg naar de 55 :+

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:14:
[...]

ik ben niet van de MA's op de 21 na.....ik kijk daar niet zo naar :P . Dus in mijn hoofd zijn we onderweg naar de 55 :+
Ja zo ken ik er ook nog wel één. Ik kijk niet naar resistances dus we zijn altijd op weg omhoog :+

• m-tuning
  • Registratie: September 2005

Gister hele bult in de dip bijgekocht 8)

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 13:17:
[...]
Ik heb het momenteel niet op de Ledger staan. Ik ga dus voor de wat meer risico variant. Met als beloning rente.

[...]
Ik ben wat aan het schuiven geweest en heb nu alles bij Crypto.com staan. 6.5% rente op Bitcoin, dagelijks een payout. Dus elke dag dat het bedrijf niet omvalt heb ik bonuswinst :+

Dan kan je zeggen, waarom niet spreiden? Maar je kan ook andersom beweren, dat het je alleen maar meer exposure geeft op mogelijk drama. Zo had ik een deel bij Celcius staan, maar na de recente berichten hier het toch maar weer weggehaald
Crypto.com lonkt mij ook wel. Die groeien enorm en alles ziet er netjes uit. Maar ik heb dus GEEN ervaring met omgevallen Exchanges.

Hoe groot is jouw vertrouwen in Crypto.com?

Ik zal dan nog wel vol moeten instappen in Cro. Maar de prijs ligt wel alweer wat lager dan vorige week 🙈

• anti elppa
YES schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:19:
[...]

Ja zo ken ik er ook nog wel één. Ik kijk niet naar resistances dus we zijn altijd op weg omhoog :+
hahaha was ook niet heel serieus. De ma7d gaat vast nog wel wat doen

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
nvm.

[ Voor 98% gewijzigd door RaptorXS op 07-12-2021 17:38 ]

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

(jarig!)
AlterBridge schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:21:
[...]

Crypto.com lonkt mij ook wel. Die groeien enorm en alles ziet er netjes uit. Maar ik heb dus GEEN ervaring met omgevallen Exchanges.

Ik zal dan nog wel vol moeten instappen in Cro. Maar de prijs ligt wel alweer wat lager dan vorige week 🙈
De vraag is natuurlijk aan @Gelukszoekr , maar @Mooody heeft hier ook al zijn vertrouwen over uitgesproken :)

• mannowlahn
jvel92 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 16:20:
[...]

Je weet dat de kans aanwezig is dat dergelijke platformen alsnog gebruik maken van DeFi protocollen om yield te genereren?

Vorige week is Celsius nat gegaan met 900 BTC op Badger Dao, omdat ze daar yield aan het farmen waren. Althans dat dachten ze; ze hebben het namelijk naar een ander random smart contract gestuurd i.p.v. dat van Badger :+

Van Nexus is bijvoorbeeld al eens aangetoond paar maanden terug, dat ze de tokens gebruiken om te shorten >:)
Ja daarom zal ik ook niet veel geld op zon platform gooien, ik vertrouw mijn ledger meer dan een Nexo platform ofzo. Maar voor een bedrag onder de 1000 is het leed te overzien. Interessante materie dat ze shorten met de funds, dat vind ik dan wel weer een ding ja. Ergens moet het geld vandaan komen maar dat geeft wel extra risico.

• mannowlahn
is hij weer naar beneden getyfd? Lol, lage volume nu ook he, volgens mij de grootste dalers van allemaal sinds dit weekend.

• mannowlahn

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:38:
[...]

is hij weer naar beneden getyfd? Lol, lage volume nu ook he, volgens mij de grootste dalers van allemaal sinds dit weekend.
Nee het ziet er nog ok uit. Langzaam stijgende.

Mijn reactie was meer om je gebrek aan vertrouwen in de pump.

• Kol Nedra
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:39:
[...]

griet met spataderen aanduwen? :o
of bodypaint 😜

nothing stops this train

• mannowlahn
Darrell schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:40:
[...]

Nee het ziet er nog ok uit. Langzaam stijgende.

Mijn reactie was meer om je gebrek aan vertrouwen in de pump.
Ik heb nog weinig vertrouwen op korte termijn hoor, in het nieuwe jaar gaat het allemaal gebeuren. 8) Mijn pf is nog steeds 90% celr.

[ Voor 4% gewijzigd door mannowlahn op 07-12-2021 17:42 ]

• Gelukszoekr
AlterBridge schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:21:
[...]
Ik wel. Maar gelukkig nooit veel kwijt geraakt :)
Uh. 2x de helft? Het blijft hoe dan ook een gevoelsmatig ding. Genoeg in elk geval om er voor nu m'n "vermogen" er te stallen. Ik zie Crypto.com, net als Binance trouwens niet zomaar omvallen zoals dat in het verleden wel eens gebeurde.
Ik zou anders gewoon met een Ruby beginnen. Beetje gewend raken aan de kaart.

Voor mij werkt het super op deze manier. Ik kan dagelijks de rente op de kaart zetten, gratis geld. En hier krijg je dan weer cashback over wanneer je het uitgeeft. Ik vind helemaal mooi :)

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 07-12-2021 17:46 ]

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12-2025
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:43:

Voor mij werkt het super op deze manier. Ik kan dagelijks de rente op de kaart zetten, gratis geld. En hier krijg je dan weer cashback over wanneer je het uitgeeft. Ik vind helemaal mooi :)
Welke rente bedoel je dan precies?

• Gelukszoekr
Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:50:
[...]

Welke rente bedoel je dan precies?
Bij Crypto.com krijg je letterlijk elke week rente uitbetaald. Dus als jij op vrijdagmiddag om 16:00 iets vastzet, dan krijg je de vrijdag erop, om 16:00 rente.

Mijn semi-autistische brein vond dit nog niet genoeg. Dus heb ik het opgedeeld. Stel je hebt 0.7 BTC. dan zet je een week lang elke dag 0.1 BTC vast voor 3 maanden (de hoogste rente tier). Dan krijg je dus elke dag iets uitbetaald :Y)

• Skalders
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:52:
[...]

Bij Crypto.com krijg je letterlijk elke week rente uitbetaald. Dus als jij op vrijdagmiddag om 16:00 iets vastzet, dan krijg je de vrijdag erop, om 16:00 rente.

Mijn semi-autistische brein vond dit nog niet genoeg. Dus heb ik het opgedeeld. Stel je hebt 0.7 BTC. dan zet je een week lang elke dag 0.1 BTC vast voor 3 maanden (de hoogste rente tier). Dan krijg je dus elke dag iets uitbetaald :Y)
Ah je bedoelt dan via CDC earn, niet defi enzo? Wat ik daar dan weer vervelend aan vind: minimaal 5000 CRO. Tenzij je al je cro cashbacks omzet in bv BTC en die in earn zet, maar dan verlies je toch aan spread?

• Gelukszoekr
Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:01:
[...]

Ah je bedoelt dan via CDC earn, niet defi enzo? Wat ik daar dan weer vervelend aan vind: minimaal 5000 CRO. Tenzij je al je cro cashbacks omzet in bv BTC en die in earn zet, maar dan verlies je toch aan spread?
Earn ja

• Skalders
Dus jij zet al je CRO cashback om in BTC en zet de interest daarvan dan weer terug om in euros en naar je CDC visa? Hoe zit het dan met je netto winst als je het verlies van de spread aftrekt van de interest?

[ Voor 3% gewijzigd door Skalders op 07-12-2021 18:09 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:30
Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:01:
[...]

Ik stuur elke cashback CRO naar mijn defi wallet. En vang daar atm 12.5%. Mij hoor je niet klagen.

• Kol Nedra
Dacuuu schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:15:
[...]

Ik stuur elke cashback CRO naar mijn defi wallet. En vang daar atm 12.5%. Mij hoor je niet klagen.
transaction fees naar DeFi wallet?

nothing stops this train

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:30
Kol Nedra schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:18:
[...]

transaction fees naar DeFi wallet?
0.001 cro.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alles mooi in de plus vandaag, dus voor de zekerheid maar op de verkoopknop gedrukt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• anti elppa
Taro schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:21:
Alles mooi in de plus vandaag, dus voor de zekerheid maar op de verkoopknop gedrukt.
Ah dus dat was jij weer....fijn. dat je stevig de boot/trein/ vliegtuig mag missen zo jonguh :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Bullish Neo nieuws @Pelox

Zin in!

• Gelukszoekr
Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:08:
[...]

Dus jij zet al je CRO cashback om in BTC en zet de interest daarvan dan weer terug om in euros en naar je CDC visa? Hoe zit het dan met je netto winst als je het verlies van de spread aftrekt van de interest?
Meestal wel ja. Daar verlies ik vast wat mee. Heb jij een beter alternatief?

• Skalders
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:32:
[...]

Meestal wel ja. Daar verlies ik vast wat mee. Heb jij een beter alternatief?
Niet direct, behalve dan misschien via defi/ VVS,...

ik ben zelf nog aan het kiezen en hoopte daarom dat jij misschien al de rekensom had gedaan :*) .

• Gelukszoekr
Skalders schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:34:
[...]

Niet direct, behalve dan misschien via defi/ VVS,...

ik ben zelf nog aan het kiezen en hoopte daarom dat jij misschien al de rekensom had gedaan :*) .
Sorry. Je verliest natuurlijk overal aan spread / fees etc. Maar dat is prima wat mij betreft. Ze moeten ergens aan verdienen. De producten zijn verder gewoon prima

Verwijderd

Vraagje, hoelang duurt een bearmarket normaal?

• asvogel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Ik probeer Avalanche te begrijpen, maar dat lukt nog niet zo goed. Stel ik wil uiteindelijk iets op Trader Joe kopen, dat zie ik graag terug in mijn Metamask wallet en ik heb een flufje van iets staan op CDC. Is de route dan om op CDC AVAX te kopen, een Avalanche wallet aan te maken, het daarheen te sturen, Avalance aan Metamask toevoegen, AVAX van de Avalanche wallet naar de Metamask wallet te sturen en van daaruit te handelen op Trader Joe? Die tussenstap van de Avalanche wallet begrijp ik niet helemaal...

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
@Verwijderd Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qn9MnaLaWCzyQoTeArNW8STuOTM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wdpyHjXZJ5fMnsS0VERKAVKd.jpg?f=user_large

😁😡

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

Vind die Musk toch altijd een beetje creepy. Excentrieke mensen vind ik vaak heel erg interessant maar wat Musk uitstraalt kan ik niet helemaal plaatsen. Dat rare lachje als ie het over oude COBOL banksystemen heeft...

https://v.redd.it/0n1yqtbi43481

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
CELR STRONG

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
anti elppa schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:27:
[...]

Ah dus dat was jij weer....fijn. dat je stevig de boot/trein/ vliegtuig mag missen zo jonguh :+
Mwah no worries joh, Taro zal stevig op de raket zitten.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

• mannowlahn
Verwijderd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:42:
Twee volle manen

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Ik zou niet weten hoe we nu een bearmarket inrollen met stocks die weer nieuwe ath's op gaan zoeken.

Ik geloof geen ruk van die zogenaamde zwakte van bitcoin.

• pletter
Dus duurt het 58dagen 24 uur 88 min en 5.6 seconden.pFFFFFFF das lang LOL 2 volle manen.

[ Voor 9% gewijzigd door pletter op 07-12-2021 18:56 ]

• asvogel
  • Registratie: November 2007
Dacuuu schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:15:
[...]

Ik voeg het nu eigenlijk steeds toe aan die supercharger, maar weet eigenlijk niet zo goed wat daar nou echt het rendement op is. Mijn gevoel zegt dat het een paar procent is. Iemand?

Jouw route klinkt dan beter. Kan dat alleen met de CDC DeFi wallet, of ook een bestaande (metamask bijv.)?

• Moiety
Ik word gek van die subliminale boodschap: CELR Sell her

• pletter
Koop dan nu is je kans @Moiety nog goedkoop!

• roflexx
Ik heb celr alweer verkocht:)

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
Beetje off-topic maar wel relevant tot dit topic:
Kan je eigenlijk een nickchange aanvragen voor een ander eigenlijk?

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Nou, volgens mij heeft CELR nog iets goed te maken na de afgelopen paar maanden _O-

• Kol Nedra
CELR moet ff afkoelen hoor lol.
ik zou eerder kijken naar ADA op dit moment 👍

op mijn watchlist:
ADA
BOO
RAMP
LIT
Cake
LINK

geen FA

[ Voor 25% gewijzigd door Kol Nedra op 07-12-2021 19:23 ]

nothing stops this train

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:19

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 18:42:
Anderhalf twee jaar. Behalve in dit topic, dat kan een kwartiertje duren.

• pletter
@Tartarus zeker voor @BTC100K2021 LOL
Pagina: 1 ... 164 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!