ja ik heb het absoluut op HW wallet staan ja. Heb in de periode 2014 tot 2016 een aantal keer meegemaakt dat de exchange ineens weg was.......BTC-E, BTER, etc etcAlterBridge schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 12:28:
Voor de maxi’s hier die bij x2 hun leven hopelijk zien veranderen:
Hebben jullie je BTC veilig op een ledger staan? Dit houdt in dat je geen rente/staking ontvangt toch?
Hebben jullie je BTC in staking of in een andere vorm rente trekkend, dus waar?
Voor de mensen die dit jaar begonnen zijn is financiële vrijheid nog ver weg. Maar als lange termijn denkers gaat wat % APY meer verschil maken dan menigeen denkt.
Zelf ben ik in mei begonnen op Bitvavo. In september geswitcht naar Binance, maar nog altijd niet de 7% locked saving ingekomen. Dus trek nog altijd 1% of minder en wil daar verandering in brengen.
Kan op internet tussen alle affiliation marketing door wel aardig mijn weg vinden naar alternatieven, maar ben vooral benieuwd wat de grote holders doen met hun stack 😊?
Die rente vind ik het risico niet waard. Ik stake wel ETH en ADA op nance, maar dat is maar 10% van mijn PF
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:strip_exif()/f/image/RbmihHZveqZLV4QxYSRPN98E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eeodpGyyDt4mFTLQdbaKM800.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rTJzB57dqTK3ukPXZeRB6Eo8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7hDQMcD2zGVsnaSESWCORpSr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JZkAgd6lAeUQe8ZTmH1V32nj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0QIJCGCNCyYeKYqYmFsXLFkd.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u2LGxcUWItef4Ytj8RCO4bUJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/m7KEhRWQVyUN1eRZj6agSXDg.jpg?f=fotoalbum_large)