[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #20 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 161 ... 251 Laatste
Acties:
  • 938.186 views

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:26
Dubbele dosis peptalk.

En als bonus misschien de 51k zometeen?

[ Voor 51% gewijzigd door GioStyle op 06-12-2021 23:54 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Therapy777 schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:43:
Ik heb wel e.e.a. aangekocht maar voor de nacht wel redelijk strakke SL neergezet. Gaat met niet gebeuren dat ik meteen de helft verlies bij een nieuwe crash.
Verlies heb je pas als je het dan ook in de crash hebt verkocht!

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 06-12-2021 23:57 ]

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-01 18:53
Jedi_Pimp schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:49:
[...]

Nee man, stop nou eens met dat jezelf dingen kwalijk nemen. Je verkeert in een continue achtbaan van welles nietes spelletjes in je hoofd met als resultaat dat je altijd aan het kortste eind trekt. Je hebt met de kennis van nu helemaal niet de verkeerde keuze gemaakt, je hebt een streep getrokken dit weekend en je bent uitgestapt.

Dat we nu weer redelijke prijzen zien, heeft niets met jouw keuze van dit weekend te maken. Er komen nog genoeg kansen om in te stappen (bij wijze van swing trade entries, dus met een vooropgezet plan en strakke stop losses) waar je je 20% mee kan goed maken. Als je poker speelt en voor de flop 3,5 offsuit neerlegt bij een flinke raise en je ziet A 5 3 op de flop heb je nog steeds een goede keuze gemaakt.

Probeer wat minder door je ego gestuurd te worden (zoek Eckhart Tolle op op YouTube) en probeer eens wat mindfulness.
Haha thanks. Je hebt gelijk. Soms komt de drang in mij naar boven om dingen recht te zetten en meestal is dat een slecht plan. Net zoals met alcohol achter de knoppen. En ik ben ook echt bekaf en morgen weer vroeg naar kantoor. Nu klap ik de laptop echt dicht voor vandaag. Dank nogmaals voor de spiegel. ;)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12-2025

Blaim

Cashback kroket

zwembroek schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:59:
[...]

Haha thanks. Je hebt gelijk. Soms komt de drang in mij naar boven om dingen recht te zetten en meestal is dat een slecht plan. Net zoals met alcohol achter de knoppen. En ik ben ook echt bekaf en morgen weer vroeg naar kantoor. Nu klap ik de laptop echt dicht voor vandaag. Dank nogmaals voor de spiegel. ;)
Je kan je fiat in de tussentijd mooi in Bifi klappen. Oant sjen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t4FfZWMGZdLD7TU-VxVU-IijgD4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/msiCr8FGADKzsKsQ5RzgQQgS.png?f=user_large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Heb nu al een paar keer meegemaakt dat tijdens het op bed gaan en het wakker worden de bende naar beneden ging. Serieus naar beneden ging.

Kan me niet herinneren dat ik wakker werd en dacht: “ Must es sjen, dikke 20% of meer dr bie…”

Mag van mij wel es gebeuren…

Ach ik ga d’r gewoon van dromen!

Lekker koeze minsken en oant sjen!

UberLurker Departement #GG.

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:46
Nick & Simon ft. Victor Belli - knalgroene candles (van: vallende sterren)
YouTube: YouTube

Als geheel onverwachts
Al je coins omhoog stomen
Maar de markt wordt door shorters verstoord
Laat jou dat dan weerhouden
Van 't geloof dat 'n ATH wordt gescoord

Wees na een crash niet zo teleurgesteld
Maar onthoud dan juist goed wat PlanB heeft verteld
Want wie ben jij in dit leven
om je coins op te geven

Wij, gaan naar de maan
Want een knalgroene candle met 'n all-time high komt eraan
Wij zien ze gaan
Alle knalgroene candles die zo stijgen op de weg naar de maan

Als de FUD van vandaag er ook morgen zou zijn
Zou jij dan je weak hands weerstaan
Om dan stiekem te hopen dat de bulls na morgen weer gaan

Wees dan vandaag niet zo teleurgesteld
Wat de FUD'ers over morgen hebben verteld
Want wie ben jij in dit leven
om je coins op te geven

Wij, gaan naar de maan
Wij zien ze gaan

Jij kan niet leven zonder wens
Want je bent gewoon een mens
En ieder mens heeft een droom
Oooooohoooo

Wij, gaan naar de maan
Wij zien ze gaan

Die zo stijgen op weg naar de maan

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Taro schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:18:]
Ik verwacht wel een bounce tot de 51-54k in de afbeeldingen hierboven om daarna de huidige lagere MA's weer op te zoeken en nogmaals te testen.
Ben benieuwd of het bij 51k blijft. Het lijkt daar voor nu op af te ketsen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Goh, nog een paar staven van 10k op de daily en we halen die 100.000 met gemak in December.

* sh4d0wman gaat op zoek naar een Bruna.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
nvm

[ Voor 137% gewijzigd door enomiss op 07-12-2021 02:46 ]

https://opensea.io/seaart

• info33
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-01 10:13
Goede morgen allemaal,
Het ziet er positief uit allemaal,
hopelijk gaat het zo door
Amen

Forza MATIC! _/-\o_

en voor de extra motivatie :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uapqJRtbm73MD0t1qpMsiPUrfRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Otu5wfDbHk2vxeZ7gNzzwXiC.jpg?f=fotoalbum_large

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 18:23:
[...]
Heb er zelf wat POLS winst voor verkocht, hopelijk krijg ik er geen spijt van.
Ik moet hier echt mee stoppen. :'(
Ten tijde van hevige daling doe ik altijd hetzelfde. Pareltjes die niet zo hard dalen inruilen voor kneusjes die ‘zo lekker goedkoop’ zijn.

• henkebek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11-2025
De echte test is bij 53k. Dit is een mooi verkoopmoment voor de mensen die denken dat t klaar is.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-01 06:55
Nu 4 pogingen op de 51k2, niet al te slecht. Lukt het weer niet zou je een rode candle kunnen verwachten maar op dit moment ziet het er niet beroerd uit

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:36

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Alles wordt mee omhoog getrokken, behalve DOT :/

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:59
dit is best lekker zo.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-01 13:40
Die nieuwe layout van Binance is wel top. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QffGdhyerRlzb3nM4u08wQrHILU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gGDCjacx4pHbSmFnjZOrqpWz.png?f=fotoalbum_large

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38
Jedi_Pimp schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:49:
[...]

Nee man, stop nou eens met dat jezelf dingen kwalijk nemen. Je verkeert in een continue achtbaan van welles nietes spelletjes in je hoofd met als resultaat dat je altijd aan het kortste eind trekt. Je hebt met de kennis van nu helemaal niet de verkeerde keuze gemaakt, je hebt een streep getrokken dit weekend en je bent uitgestapt.

Dat we nu weer redelijke prijzen zien, heeft niets met jouw keuze van dit weekend te maken. Er komen nog genoeg kansen om in te stappen (bij wijze van swing trade entries, dus met een vooropgezet plan en strakke stop losses) waar je je 20% mee kan goed maken. Als je poker speelt en voor de flop 3,5 offsuit neerlegt bij een flinke raise en je ziet A 5 3 op de flop heb je nog steeds een goede keuze gemaakt.

Probeer wat minder door je ego gestuurd te worden (zoek Eckhart Tolle op op YouTube) en probeer eens wat mindfulness.
Dit is eigenlijk precies hetzelfde als al die mensen die roepen dat ze nu toch al te laat zijn met instappen. (y)

• DoeEensGek
  • Laatst online: 11-01 22:38
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:15:
Die nieuwe layout van Binance is wel top. :P

[Afbeelding]
Dat is een hondenpension. Ruim je wel de poep netjes op. ;)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
51k!

• anti elppa
zou fijn zijn als we nu ff boven de 51.8 zone komen (21wma)

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:57
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 06:37:
[...]

Ik moet hier echt mee stoppen. :'(
Ten tijde van hevige daling doe ik altijd hetzelfde. Pareltjes die niet zo hard dalen inruilen voor kneusjes die ‘zo lekker goedkoop’ zijn.
Sorry 😢

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-01 17:41

YES

Moderator General Chat
Net op de radio, inflatie is gestegen.

Reden: de economie kreeg een flinke klap door COVID19 maar herstelde daardoor zo (te) snel dat de vraag van consumenten zo snel steeg dat de prijzen omhoog gingen.

8)7

En dan de eerstvolgende zin: "vooral gas en elektriciteit zijn flink duurder geworden."

Dat zal dan ook wel door het te snelle herstel van de economie zijn gekomen waardoor de vraag te snel steeg.
:')

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:57
YES schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:03:

Reden: de economie kreeg een flinke klap door COVID19 maar herstelde daardoor zo (te) snel dat de vraag van consumenten zo snel steeg dat de prijzen omhoog gingen.

8)7

En dan de eerstvolgende zin: "vooral gas en elektriciteit zijn flink duurder geworden."

Dat zal dan ook wel door het te snelle herstel van de economie zijn gekomen waardoor de vraag te snel steeg.
Economie herstelt, mensen geven meer uit, men moet meer produceren om vraag bij te benen, meer productie kost meer gas en meer elektriciteit, alles wordt duurder.

Ik snap die redenatie wel.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-01 17:41

YES

Moderator General Chat
Tartarus schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:07:
[...]

Economie herstelt, mensen geven meer uit, men moet meer produceren om vraag bij te benen, meer productie kost meer gas en meer elektriciteit, alles wordt duurder.

Ik snap die redenatie wel.
Met de redenatie zelf is niet per se heel veel mis, maar er zijn vrij grote andere factoren die de prijzen omhoog stuwen (of de waarde van fiat doen dalen) die niet benoemd worden. Zoals het bijdrukken van geld en de afhankelijkheid van Rusland op het gebied van gas.

Ik vind het nogal selectief uitgelegd.

Verwijderd

Alles weer lekker in t groen, dat is prima wakker worden zo.
Als BTC nog even hoger gaat zal het wel goedkomen. Als die weer zakt naar 47, is er nog niet genoeg vertrouwen en kwakt die verder in.

• anti elppa
YES schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:10:
[...]

Met de redenatie zelf is niet per se heel veel mis, maar er zijn vrij grote andere factoren die de prijzen omhoog stuwen (of de waarde van fiat doen dalen) die niet benoemd worden. Zoals het bijdrukken van geld en de afhankelijkheid van Rusland op het gebied van gas.

Ik vind het nogal selectief uitgelegd.
is 1 grote show in de media. Ze kunnen geen kant op. We zijn nooit echt hersteld van de crash in 2008-2012. Enige wat we nu doen is als een junkie aan de money printer hangen. Rente omhoog is de enige oplossing, maar dat hadden ze in 2017-2018 moeten doen....nu kan het niet meer.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-01 07:21
De meeste alts staan nog diep in het rood hopelijk stijgen we net wat verder door en kunnen we even blijven hangen boven de 52.5k.

Zero.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

anti elppa schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:43:
zou fijn zijn als we nu ff boven de 51.8 zone komen (21wma)
Ik zat al naar de 1D MA99 te kijken. Jij doet bescheidener stapjes.

Kunnen de kids dit weekend bij jou overigens?

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

DoeEensGek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 07:15:
[...]

Dit is eigenlijk precies hetzelfde als al die mensen die roepen dat ze nu toch al te laat zijn met instappen. (y)
Je kan best te laat zijn, ligt eraan wat je wilt. V.oor een ritje met btc dat die 10.000x meer waard wordt, ben je idd ruim 11 jaar te laat. Voor zulke grappen moet je echt bij een altcoin zijn.
Mocht btc echt ooit naar een miljoen gaan, (moet ik nog zien) dan gaat die nog maar 20x over de kop.

• anti elppa
Ngangatar schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:18:
[...]

Ik zat al naar de 1D MA99 te kijken. Jij doet bescheidener stapjes.

Kunnen de kids dit weekend bij jou overigens?
hahahahahaahhahah

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:59
Pelox schreef op maandag 6 december 2021 @ 23:20:
[...]

Probleem hier is dat ik al eens de bear heb meegemaakt.. en echt alles zag verdampen met meer dan 90%.. vandaar ook de angst. Je kan beter onbezonnen instappen en denken dat het enkel omhoog blijft gaan.. dat is beter voor je gemoedsrust.
Ik ben wel even benieuwd wat je toendertijd in de pf had, corrigeerde die prijzen zich vorig jaar of zijn die tokens oneindig in de vergetelheid blijven hangen?

Ik was voorhen ook van continue proberen te timen, vooral stoplosses instellen en dan toch weer hoger in fomoen, maar dat heeft mij uiteindelijk gewoon echt veel geld gekost (meer dan 50% van mijn intiele inleg), als ik de boel een half jaar tot een jaar vast gehouden had, had ik als nog zonder verlies kunnen verkopen.

Dit is de tweede keer dit jaar dat BTC een flinke duikeling maakt, maw na 6 maanden kan de boel weer gewoon op niveau staan. Maw nog niet zo lang gebeurde dit ook, heb je toen ook alles richting fiat gegooid, wellicht toen zonder verlies?

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21
Verwijderd schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:19:
[...]

Je kan best te laat zijn, ligt eraan wat je wilt. V.oor een ritje met btc dat die 10.000x meer waard wordt, ben je idd ruim 11 jaar te laat. Voor zulke grappen moet je echt bij een altcoin zijn.
Mocht btc echt ooit naar een miljoen gaan, (moet ik nog zien) dan gaat die nog maar 20x over de kop.
Idd, niet veel eigen 20x.
Makkelijker te bereiken met één of andere moon coin...

• MaStar
  • Laatst online: 00:21
Vis schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 09:11:
Komt Plan B nog met een "still in play" tweet? Die hopium zullen we nodig hebben.
Ach een ding is zeker, maar goed dat het in de nacht gebeurt wanneer je slaapt. Zulke drops live zien is minder leuk altijd 🙂
51k still in play!!

Verwijderd

51K wordt goed vastgehouden voorlopig.

• Pelox
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:19:
[...]

Ik ben wel even benieuwd wat je toendertijd in de pf had, corrigeerde die prijzen zich vorig jaar of zijn die tokens oneindig in de vergetelheid blijven hangen?

Ik was voorhen ook van continue proberen te timen, vooral stoplosses instellen en dan toch weer hoger in fomoen, maar dat heeft mij uiteindelijk gewoon echt veel geld gekost (meer dan 50% van mijn intiele inleg), als ik de boel een half jaar tot een jaar vast gehouden had, had ik als nog zonder verlies kunnen kopen.

Dit is de tweede keer dit jaar dat BTC een flinke duikeling maakt, maw na 6 maanden kan de boel weer gewoon op niveau staan. Maw nog niet zo lang gebeurde dit ook, heb je toen ook alles richting fiat gegooid, wellicht toen zonder verlies?
Ik ga niet aangeven wat ik toen had wat betreft aantallen, maar het was btc, eth, ada, neo, holochain zo'n beetje.

Ik heb alles door de bear gehodled en bijgekocht tot en met de corona dip. Bij die laatste dip dacht ik.. wat zal ik doen.. 90% verlies pakken of nog 1x inleggen.. Dat laatste gedaan dus gelukkig.. scheelde niet veel.

Had een aantal doelen gesteld in 2017 en die en veel meer allemaal afgevinkt in 2021. Uiteraard wel een zeer groot deel moeten verkopen om de doelen te behalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 07-12-2021 08:34 ]

Zero.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-01 07:38

MicroWhale

The problem is choice

Benjamin legt haarfijn uit waarom ik hodl met engelengeduld.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:15
Pelox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:16:
De meeste alts staan nog diep in het rood hopelijk stijgen we net wat verder door en kunnen we even blijven hangen boven de 52.5k.
Ik sta nog steeds dik in de plus (2017)

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-12-2025
Van harte voor diegene die in de dip (het dipje?) goed ingeslagen hebben!

Ik sta helaas nog flink in de min met een aantal coins: ADA, VET, DOT.. Nu gezien, te hoog gekocht.
Helaas geen trek om er meer fiat tegenaan te gooien voor nu.

Het is dus niet voor iedereen altijd feest :|

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:48:
[...]

Ik sta nog steeds dik in de plus (2017)
2 april begonnen hier en ook nog dik in de plus, echter wel een stuk minder nu uiteraard.

De plus is vooral dankzij heel veel 1-2% trades in de 30-35k range deze zomer en wat lucky coins zoals flink inzetten op CELR en goed moment verkopen (nog 25% in de pocket nu).

Wellicht moet ik dat percentage traden weer gaan oppakken. Dat kost alleen zo gruwelijk veel tijd en op het werk is het gewoon veel te druk momenteel.

• happymoon
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-12-2024
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:19:
[...]

Ik was voorhen ook van continue proberen te timen, vooral stoplosses instellen en dan toch weer hoger in fomoen, maar dat heeft mij uiteindelijk gewoon echt veel geld gekost (meer dan 50% van mijn intiele inleg), als ik de boel een half jaar tot een jaar vast gehouden had, had ik als nog zonder verlies kunnen verkopen.

Na de eerste top in 2017 ook diep gezeten (-70%) , veel alts (Reddcoin, Verge, Digibyte, Qtum, Dash, Pivx) die nog steeds veel lager staan dan toen. Wel steeds bijgekocht (Btc, Ether, Link, Dot, Sol) en recent wat meer risico met Mana en The Sandbox. Ondertussen dik in de + maar het heeft bloed, zweet en tranen gekost.

• mannowlahn
Pelox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:32:
[...]

Ik ga niet aangeven wat ik toen had wat betreft aantallen, maar het was btc, eth, ada, neo, holochain zo'n beetje.

Ik heb alles door de bear gehodled en bijgekocht tot en met de corona dip. Bij die laatste dip dacht ik.. wat zal ik doen.. 90% verlies pakken of nog 1x inleggen.. Dat laatste gedaan dus gelukkig.. scheelde niet veel.

Had een aantal doelen gesteld in 2017 en die en veel meer allemaal afgevinkt in 2021. Uiteraard wel een zeer groot deel moeten verkopen om de doelen te behalen.
Aantallen vind ik ook niet interessant, maar je had dus op neo na best valide tokens. Overigens hoef je ook niet bij te kopen he, dca is leuk, maar een beetje inleg beperken is ook niet erg. Maar als ik het begrijp heb je dus geen 90% verlies gepakt, maar zag je het wel minder worden. Maar je hebt nu ook gezien dat sterke crypto token uiteindelijk x keer zo hard terug komen, dat was meer mijn punt, als je al een veteraan bent, dan zal die angst toch minder zijn?

• elektriekert
YES schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:03:

8)7

Ik wil nog steeds een keer mijn persoonlijke inflatie berekenen.
Ik denk dat ik dan een stuk hoger uitkomt dan die 5, nog wat %.

Ik zie in ons huis (meeste nog ongeïsoleerd) goeie pluimen van onze 20jaar oude HR ketel komen waar je bang van wordt.
Daar is @zwembroek meej z’n sigaarke niks bij.
En dan stoken we alleen beneden!

Kom maar door met die groene rakkers, kan rechtstreeks naar het gas! :+

• mannowlahn
happymoon schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:54:
[...]

Na de eerste top in 2017 ook diep gezeten (-70%) , veel alts (Reddcoin, Verge, Digibyte, Qtum, Dash, Pivx) die nog steeds veel lager staan dan toen. Wel steeds bijgekocht (Btc, Ether, Link, Dot, Sol) en recent wat meer risico met Mana en The Sandbox. Ondertussen dik in de + maar het heeft bloed, zweet en tranen gekost.
ja okay, de token uit 2017 die je opnoemt zijn nu de de gala, mana, sandbox, sol etc tokens, daar zit idd wel een enorm risico in, nog weinig technische draagvlak en veel hype. Maar btc en eth is wat mij betreft best veilige keuze.

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-01 17:00
Zo mooie stijging deze nacht. Ik zou zeggen... iedereen heeft weer een hele dag de tijd om alles opnieuw te verkopen. Veel succes!

• elektriekert
Ngangatar schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:54:
[...]

2 april begonnen hier en ook nog dik in de plus, echter wel een stuk minder nu uiteraard.

De plus is vooral dankzij heel veel 1-2% trades in de 30-35k range deze zomer en wat lucky coins zoals flink inzetten op CELR en goed moment verkopen (nog 25% in de pocket nu).

Wellicht moet ik dat percentage traden weer gaan oppakken. Dat kost alleen zo gruwelijk veel tijd en op het werk is het gewoon veel te druk momenteel.
Ik blijf weg van het traden, dan hou ik niks over _O-

Gisteren vertelde ik nog tegen mijn vriendin, al een aantal dagen is crypto echt naar de tyfus maar ik heb geen zin om te panieken.

En ja, wat is nou 30% zien verdampen als je 85% hebt meegemaakt *O*

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:58:
[...]

ja okay, de token uit 2017 die je opnoemt zijn nu de de gala, mana, sandbox, sol etc tokens, daar zit idd wel een enorm risico in, nog weinig technische draagvlak en veel hype. Maar btc en eth is wat mij betreft best veilige keuze.
Je noemt nu onder meer een aantal gaming tokens.

Persoonlijk pas ik heel erg op met tokens die alleen in 1 game te gebruiken zijn, daar neem ik snel afstand van en ga ik zeker niet door de bear heen hodlen. Game platform tokens daartegen, welke de drijvende kracht zijn achter een heel eco systeem van games, draaiende bovenop ETH daar durf ik nog wel een gokje mee aan. Gaming zal alleen maar groter worden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

elektriekert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:00:
[...]

Jup, je inleg van x4 naar x3 (ruim) zien gaan is jammer, maar wel inherent aan het spelletje. Wel denk ik nu wat vaker na over exit plan etc en met welk gedeelte van mijn PF.

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

... en als je hopium nodig hebt, hier Ultrabull Raoul Pal:
[YouTube: I am Very Certain About These Price Predictions - Raoul Pal Bitcoin & Ethereum]

Zijn voorspellingen

BTC - 200k - ?
ETH - 20k - na ETH2.0 staking release

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• mannowlahn
Ngangatar schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:00:
[...]

Je noemt nu onder meer een aantal gaming tokens.

Persoonlijk pas ik heel erg op met tokens die alleen in 1 game te gebruiken zijn, daar neem ik snel afstand van en ga ik zeker niet door de bear heen hodlen. Game platform tokens daartegen, welke de drijvende kracht zijn achter een heel eco systeem van games, draaiende bovenop ETH daar durf ik nog wel een gokje mee aan. Gaming zal alleen maar groter worden.
Gaming zal vast groot worden, dat is het namelijk al. Denk echter dat wat er nu aan use cases met crypto getoond worden weinig toegevoegde waarde hebben, maar dat is mijn mening weer. Ik heb het gevoel dat de crypto toevoeging puur om crypto is en niet meteen echt een groot probleem oplost, vandaar dat ik er ook het woord hype aan hing. Net zoals ik jaren geleden dacht dat Vet echt een killer oplossing zou zijn, maar ja, in de praktijk is dat een ander verhaal.

Nog steeds zijn die tokens allemaal goede investeringen, maar denk niet om jaren vast te houden.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:14:
[...]

Gaming zal vast groot worden, dat is het namelijk al. Denk echter dat wat er nu aan use cases met crypto getoond worden weinig toegevoegde waarde hebben, maar dat is mijn mening weer. Ik heb het gevoel dat de crypto toevoeging puur om crypto is en niet meteen echt een groot probleem oplost, vandaar dat ik er ook het woord hype aan hing. Net zoals ik jaren geleden dacht dat Vet echt een killer oplossing zou zijn, maar ja, in de praktijk is dat een ander verhaal.

Nog steeds zijn die tokens allemaal goede investeringen, maar denk niet om jaren vast te houden.
Het zijn in mijn ogen geen oplossingen, daar heb je volkomen gelijk in. Maar investeren in een prima business case is ook niets mis mee ;).

• henkebek
Vandaag precies 6 jaar ETH hodler. Mooi jubileum :*)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
henkebek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:23:
Vandaag precies 6 jaar ETH hodler. Mooi jubileum :*)
Dan ben je nu toch wel miljonair toch, toch?!

• asvogel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Toch blijft het wel een beetje een kwestie van geluk (of pech) hebben. Zoals eerder gezegd ben ik flink nat gegaan doordat mijn posities werden geliquideerd door de plotselingen drop. Anders had ik ze vrolijk aangehouden en gewacht tot het herstel weer had ingezet. Maar ik heb ook 100%+ rendement op ETH. En ik moest CRO staken voor de CDC kaart; dat bedrag is inmiddels x4 (maar staat nog vast). Dat heeft een aardige impact op mijn pf, maar dat is toch meer een gelukkige bijkomstigheid dan dat ik vol overtuiging voor CRO heb gekozen.

• henkebek
roflexx schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:26:
[...]

Dan ben je nu toch wel miljonair toch, toch?!
Zou wel zo hebben moeten zijn. Maar helaas. Kocht te weinig en verkocht het overgrote deel veeel te snel. Tja.

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:26
henkebek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:29:
[...]

Zou wel zo hebben moeten zijn. Maar helaas. Kocht te weinig en verkocht het overgrote deel veeel te snel. Tja.
Winst is winst en 1 BTC = 1 BTC.

• henkebek
GioStyle schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:39:
[...]

Winst is winst en 1 BTC = 1 BTC.
Zeker. Maar 250 euro in ETH 6 jaar geleden zou met hodling nu een miljoen zijn geweest. Dan is het wel je grootste financiële fout als je maar een fractie daarvan pakt :X

• Ray_
  • Laatst online: 20:14
henkebek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:42:
[...]

Zeker. Maar 250 euro in ETH 6 jaar geleden zou met hodling nu een miljoen zijn geweest. Dan is het wel je grootste financiële fout als je maar een fractie daarvan pakt :X
Welja. Wrijf het er nog even in.
* Ray_ kijkt sip naar het bescheiden stapeltje ETH dat nog in pf pruttelt

• Pelox
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:56:
[...]

Aantallen vind ik ook niet interessant, maar je had dus op neo na best valide tokens. Overigens hoef je ook niet bij te kopen he, dca is leuk, maar een beetje inleg beperken is ook niet erg. Maar als ik het begrijp heb je dus geen 90% verlies gepakt, maar zag je het wel minder worden. Maar je hebt nu ook gezien dat sterke crypto token uiteindelijk x keer zo hard terug komen, dat was meer mijn punt, als je al een veteraan bent, dan zal die angst toch minder zijn?
Ik heb absoluut geen -90% gepakt, maar inleg x10 ongeveer.

Zero.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-01 14:46
henkebek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:42:
[...]

Valt wel mee. Ik had ook al lang miljonair kunnen zijn.

Gewoon hodl hoor je dan. Maar even €250 vasthouden tot het een miljoen is is niet te doen. Iedereen heeft een prijs. Wanneer deze €250 na een tijdje €10k waard is, dan heeft 95% van de mensen al lang verkocht volgens mij

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Pelox
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:52:
[...]

Gewoon hodl hoor je dan. Maar even €250 vasthouden tot het een miljoen is is niet te doen. Iedereen heeft een prijs. Wanneer deze €250 na een tijdje €10k waard is, dan heeft 95% van de mensen al lang verkocht volgens mij
Klopt. Hier hetzelfde.. hodl is ultra moeilijk.

Zero.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13-01 11:15
henkebek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:29:
[...]

Dus niet echt gehodled, maar al 6 jaar paper hands? Congrats

• henkebek
Pelox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:54:
[...]

Klopt. Hier hetzelfde.. hodl is ultra moeilijk.
Helemaal eens. Maar weinigen die de hele stack zullen hebben gehodld. En dat zijn waarschijnlijk de mensen die vergeten zijn dat ze coins hebben. :+

• Pelox
henkebek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:57:
[...]

Helemaal eens. Maar weinigen die de hele stack zullen hebben gehodld. En dat zijn waarschijnlijk de mensen die vergeten zijn dat ze coins hebben. :+
Had mijn huis al 3x kunnen afbetalen, maar nu heb ik zonnepanelen. :9 ben ik trouwens uiteraard heel blij mee _/-\o_

Zero.

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13-01 11:15
henkebek schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:57:
[...]

Eens hoor en ik ouwehoer maar wat. Op een gegeven moment ga je gewoon winst pakken. En ook juist niet verkeerd om te doen. Had ik in 2018 ook moeten doen ipv diamond dicken met bepaalde coins.

• elektriekert
Ngangatar schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:03:
[...]

Jup, je inleg van x4 naar x3 (ruim) zien gaan is jammer, maar wel inherent aan het spelletje. Wel denk ik nu wat vaker na over exit plan etc en met welk gedeelte van mijn PF.
Ik heb ook een exitplan, echter heb ik de grenzen al wel een paar keer verlegd :+

• Waah
  • Laatst online: 20:36
[...]

Ik merk dat mijn grens met elke uitbetaling opschuift. Elke keer laat ik het langer staan.... of langer, in ieder geval tot een hoger bedrag.

maar 1 miljoen? Misschien als het tijdens een nieuwe bullrun goed gaat en er zeer veel vertrouwen is... Maar kan het me niet voorstellen. :+ De enige mensen die dat doen zijn mesnen die vergeten dat ze munten hadden O-)

Zoals bij Safemoon laatst. Presaler had nooit geclaimd, na veel zoeken hadden ze die persoon gevonden. Die is mooi binnen :X

• Gelukszoekr
Waah schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:07:
[...]

Ik merk dat mijn grens met elke uitbetaling opschuift. Elke keer laat ik het langer staan.... of langer, in ieder geval tot een hoger bedrag.

maar 1 miljoen? Misschien als het tijdens een nieuwe bullrun goed gaat en er zeer veel vertrouwen is... Maar kan het me niet voorstellen. :+ De enige mensen die dat doen zijn mesnen die vergeten dat ze munten hadden O-)

Zoals bij Safemoon laatst. Presaler had nooit geclaimd, na veel zoeken hadden ze die persoon gevonden. Die is mooi binnen :X
Tijdens een bullrun kan je wat makkelijker je grens opschuiven. Maar voor de échte gains moet je vaak wel meerdere cycles overwinnen.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:07
elektriekert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:07:
[...]

Ik heb ook een exitplan, echter heb ik de grenzen al wel een paar keer verlegd :+
Mijn enige exitplan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6GPuR2XspHKBtKOYMX0YU8bWPLo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kq45YlaAhBDUiv8gKhAAhIqf.jpg?f=fotoalbum_large

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:00:
[...]

Ik blijf weg van het traden, dan hou ik niks over _O-

Gisteren vertelde ik nog tegen mijn vriendin, al een aantal dagen is crypto echt naar de tyfus maar ik heb geen zin om te panieken.

Die van mij heeft ook echt ultra diamond hands hoor. Ik kan nog wel eens met m'n ogen knipperen als ik (virtuele) winst zie verdampen naar een paar procent maar ik krijg dan altijd steevast te horen nou en, geld hebben we nu niet nodig, kijken over een paar jaar wel weer, etc etc. Oh en sinds kort ook heb je al bijgekocht dan?!

_/-\o_

• Waah
Servor schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:18:
[...]

Die van mij heeft ook echt ultra diamond hands hoor. Ik kan nog wel eens met m'n ogen knipperen als ik (virtuele) winst zie verdampen naar een paar procent maar ik krijg dan altijd steevast te horen nou en, geld hebben we nu niet nodig, kijken over een paar jaar wel weer, etc etc. Oh en sinds kort ook heb je al bijgekocht dan?!

_/-\o_
doe mij zoéén. die van mij wil al uitcashen met 100 euro winst.
Is echt de ultieme paper-hand :+

• Appelsjroep
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-01-2022
Ik zit op een punt dat het wel veel geld is. Maar dat het geen nut heeft om dat echt uit te cashen. Ik zou er mijn hypotheek volledig mee af kunnen lossen maarja dat is ook niet echt life changing. Voor de rest heb ik alles wat ik nodig heb. Als de prijs nog eens verdubbeld/x3 gaat dan is pas echt interessant om uit te cashen en zou ik er echt veel verschil in mijn leven kunnen maken. Stoppen met werken of een vakantiehuis ergens ofzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Appelsjroep op 07-12-2021 10:24 ]

• Aarle
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 13-02-2025
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:23:
Ik zit op een punt dat het wel veel geld is. Maar dat het geen nut heeft om dat echt uit te cashen. Ik zou er mijn hypotheek volledig mee af kunnen lossen maarja dat is ook niet echt life changing. Voor de rest heb ik alles wat ik nodig heb. Als de prijs nog eens verdubbeld/x3 gaat dan is pas echt interessant om uit te cashen en zou ik er echt veel verschil in mijn leven kunnen maken. Stoppen met werken of een vakantiehuis ergens ofzo.
https://www.lidl.nl/p/par...oormachine-20v/p100272168

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik snap precies wat jullie bedoelen, ik heb mijn ex ook veel te lang gehodled. Had ik in die tijd maar wat meer paper hands gehad...

UberLurker Departement #GG.

• mannowlahn
Pelox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:45:
[...]

Ik heb absoluut geen -90% gepakt, maar inleg x10 ongeveer.
Dan ben ik even kwijt waarom je angst hebt?

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Waah schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:22:
[...]

doe mij zoéén. die van mij wil al uitcashen met 100 euro winst.
Is echt de ultieme paper-hand :+
Belangrijkste is dat we afgesproken hebben dat dit voor 'erbij' is. Dus: elke maand vieze euro's op de fiat rekening plempen omdat er dingen stuk kunnen gaan of je wat nieuws wilt kopen en daarnaast een kleiner bedrag DCA-en (en dan echt vast bedrag, vast moment, ongeacht de koers - dit soort dips misschien uitgezonderd dus) in BTC. Als het dan verdampt is het misschien even kut maar kun je nog steeds doen wat je wilt en je hoeft elkaar niet scheef aan te kijken dat de ander een verkeerde beslissing heeft genomen ofzo. En ik informeer dr bij enorme dips (even checken of we echt niet nerveus worden) en bij enorme moonshots (hebben we het nu echt niet nodig?).

• Gelukszoekr
Een leven zonder hypotheek is ook life changing toch?

• Appelsjroep
Pelox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:27:
[...]

Hypotheek volledig aflossen is zeker wel life changing.
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:25:
[...]

Een leven zonder hypotheek is ook life changing toch?
Waarom? wat moet ik met die 500 euro per maand? Hou nu al genoeg over per maand die 500 euro veranderd daar weinig aan.

[ Voor 23% gewijzigd door Appelsjroep op 07-12-2021 10:28 ]

• Ray_
  • Laatst online: 20:14
Pelox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:58:
[...]

Had mijn huis al 3x kunnen afbetalen, maar nu heb ik zonnepanelen. :9 ben ik trouwens uiteraard heel blij mee _/-\o_
Ah, dit soort berichten doen mij goed. Ik ben niet de enige softie die z'n financiele onafhankelijkheid heeft verspeeld. Nou ja, nog wel wat met winst gedaan. Zonnepanelen. Groen dak. Stukje verbouwing. Auto. Al is het een tweedehands, en geen Lambo.

• Pelox
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:24:
[...]

Dan ben ik even kwijt waarom je angst hebt?
Heel simpel, ik wil niet weer 90% kwijtraken.

Zero.

• henkebek
[...]

[...]

Als het om een appartement van 40m2 gaat in Kerkrade dan zal dat wat tegenvallen wellicht :+

• mannowlahn
Als jij je hypotheek er mee af kan lossen ligt puur aan de hoogte van je hypotheek. Als jij nu 400 a 500 k heb en je zet dat vast in een stabiel index fonds waar je uitgaat van 6%, dan is dit WEL een life changing bedrag, echter over 15 jaar. Dat is namelijk mijn ultieme crypto doel, 500k en vastzetten in betrouwbaar stabilieit om mijn pensioen te waarborgen. Waarom life changing? omdat ik mij niet meer zorgen hoef te maken over mijn pensioen (ben freelancer) Ik geen vulgaire shit ga doen, lambos kopen, maar wel elke dag minder zorgen hoef te maken over sparen etc. Je hoeft geen millionaire te zijn op dit moment om toch rijk te zijn.

• mannowlahn
[...]

[...]

Maar je bent toch al lang gepokt en gemazeld om te weten dat momenten zoals afgelopen weekend maar een zeer kleine scheet zijn in het geheel?

• Waah
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:30:
[...]

Maar je bent toch al lang gepokt en gemazeld om te weten dat momenten zoals afgelopen weekend maar een zeer kleine scheet zijn in het geheel?
Of dat we nu in een bear trap zitten :+

• LarryD
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19:47
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:26:
Waarom? wat moet ik met die 500 euro per maand? Hou nu al genoeg over per maand die 500 euro veranderd daar weinig aan.
Elke maand 500 euro in Bitcoin steken :P

• Gelukszoekr
[...]
Als een stukje financiele vrijheid geen life changing event is. Wat verwacht je wel te kunnen halen met vermogen dan? Zoek dan een hobby. Ga vissen, pokeren, achter de vrouwen aan. Verzien iets :)

• Appelsjroep
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:29:
[...]

Als jij je hypotheek er mee af kan lossen ligt puur aan de hoogte van je hypotheek. Als jij nu 400 a 500 k heb en je zet dat vast in een stabiel index fonds waar je uitgaat van 6%, dan is dit WEL een life changing bedrag, echter over 15 jaar. Dat is namelijk mijn ultieme crypto doel, 500k en vastzetten in betrouwbaar stabilieit om mijn pensioen te waarborgen. Waarom life changing? omdat ik mij niet meer zorgen hoef te maken over mijn pensioen (ben freelancer) Ik geen vulgaire shit ga doen, lambos kopen, maar wel elke dag minder zorgen hoef te maken over sparen etc. Je hoeft geen millionaire te zijn op dit moment om toch rijk te zijn.
Over 15 jaar. Dus nu niet life changing. Oftewel niet interessant. Dan is het ook nog de vraag of we nu niet op de piek zijn van een enorme bubbel in aandelen en dat pas over 10+ jaar hersteld is, als het ooit al hersteld (zie Japan).

• mannowlahn
[...]

[...]

Lol, onderpand, tweede huis, passief inkomen van huur. 8)

• Appelsjroep
Gelukszoekr schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:31:
[...]

Als een stukje financiele vrijheid geen life changing event is. Wat verwacht je wel te kunnen halen met vermogen dan? Zoek dan ene hobby. Ga vissen, pokeren, achter de vrouwen aan. Verzien iets :)
als je nu al 1000 euro per maand over kunt maken naar je spaarrekening per maand wat biedt je die 500 extra dan? Moet ik die dan maar over de balk gaan gooien aan onzin? Denk je dat je daar gelukkig van wordt. Ik leef nu al een gelukkig leven met genoeg hobbys.

• Appelsjroep
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:31:
[...]

Lol, onderpand, tweede huis, passief inkomen van huur. 8)
Gezeik met huurders, onderhoud en achter geld aan gaan. Leuk nog een 2de baan erbij.

• mannowlahn
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:31:
[...]

Over 15 jaar. Dus nu niet life changing. Oftewel niet interessant. Dan is het ook nog de vraag of we nu niet op de piek zijn van een enorme bubbel in aandelen en dat pas over 10+ jaar hersteld is, als het ooit al hersteld (zie Japan).
Ik kan jouw levens visie niet echt volgen. Life changing is niet inb eens in een mansion wonen en 30 autos en elke week een andere chick. Life changing is als jij bv elke maand niet weet of je boodschappen kan doen nar een situatie dat je nooit je rekening checked omdat je elke maand overhoudt.

Ik zei geen aandelen, dan is groter risico, maar een index fonds, minder winst, gespreid risico, dat is over een periode van 10 jaar prima te overzien. 15 nog meer. In jouw geval is zelfs het aanschaffen van een huis nog slimmer en stabieler, maar goed, iedereen heeft zijn eigen plan.

• mannowlahn
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:33:
[...]

Gezeik met huurders, onderhoud en achter geld aan gaan. Leuk nog een 2de baan erbij.
:) alleen expats, gemeubilleerd verhuren, contracten van twee jaar, bureautje inschakelen. Dat is wat ik as we speak ook doe.

• Appelsjroep
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:34:
Life changing is als jij bv elke maand niet weet of je boodschappen kan doen nar een situatie dat je nooit je rekening checked omdat je elke maand overhoudt.
Dat heb ik nu dus al. Dus daar veranderd niks aan. Wat life changing is als je kan stoppen met werken en lekker op een warme plek je dagen door kan brengen.

Hetgeen wat ik schreef geldt net zo goed voor de index tracker. Ja die is meer gediversificeerd maar als straks de economie instort gaat die net zo hard omlaag.

[ Voor 9% gewijzigd door Appelsjroep op 07-12-2021 10:38 ]

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-01 11:34
Ik heb wat winst gepakt (jaja weak hands blabla, geen zin om nogmaals de dip als in mei mee te maken)
Helft van de portefeuille pruttelt nog steeds lekker door alleen is mijn initiele investering er nu uit.
Geeft mij wel een rustiger gevoel.

Winst staat momenteel in BUSD op Binance, maar dat wil ik graag op Nexo zetten voor een aanzienlijk hogere rente.
Nu las ik laatst dat er behoorlijk wat onrust is omtrend stablecoins en dat de SEC volgens mij zowat iedere stablecoin uitgever een "dreig"brief heeft ontvangen.

Nu is de vraag, welke stablecoin is het meest veilig om mijn geld in te laten of kan ik het op Nexo beter omzetten naar EURO?

oh ja... Nexo ondersteunt

USDT Tether
USDC USD Coin
USDP Pax Dollar
TUSD TrueUSD

[ Voor 6% gewijzigd door Supershiva op 07-12-2021 10:47 ]

• mannowlahn
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:32:
[...]

als je nu al 1000 euro per maand over kunt maken naar je spaarrekening per maand wat biedt je die 500 extra dan? Moet ik die dan maar over de balk gaan gooien aan onzin? Denk je dat je daar gelukkig van wordt. Ik leef nu al een gelukkig leven met genoeg hobbys.
Gezien jouw vermogen, dat je zelf aangeeft, wil ik je adviseren om eens met een financieel adviseur dan wel vermogens beheerder te gaan praten. :) MIsschien heb je dat al gedaan, maar als ik je antwoorden op bepaalde investeringen lees, dan denk ik he, dat is een aparte visie.

[ Voor 10% gewijzigd door mannowlahn op 07-12-2021 10:38 ]

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20:10
[...]

Mate van overtuiging in je investering is hierin ook wel belangrijk. Op moment dat je goed je huiswerk doet; je leest je in, doet onderzoek, je eigen financiën zijn gezond en hebt een lange termijn horizon, dan is het vele malen makkelijker om een investering te hodl'en. Bonuspunten als je er ook nog yield op krijgt in de tussentijd.

Verwijderd

Als ik nu besloten had niet te shitposten was dat lifechanging geweest. Alleen niet significant.

Feit dat mensen hier erover spreken dat een hypotheek aflossen niet lifechanging is laat maar weer eens zien hoe ongelooflijk onrealistisch de kijk op de markt is.

• Appelsjroep
mannowlahn schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:37:
[...]

Gezien jouw vermogen, dat je zelf aangeeft, wil ik je adviseren om eens met een financieel adviseur dan wel vermogens beheerder te gaan praten. :) MIsschien heb je dat al gedaan, maar als ik je antwoorden op bepaalde investeringen lees, dan denk ik he, dat is een aparte visie.
Maar geef eens antwoord op de vraag. Hoe zouden jouw adviezen mijn leven nu direct veranderen/gelukkiger maken? Hoe zou mijn hypotheek aflossen iets veranderen aan mijn leven nu direct.

• elektriekert
Succes met de drempels

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:41:
[...]

Maar geef eens antwoord op de vraag. Hoe zouden jouw adviezen mijn leven nu veranderen/gelukkiger maken? Hoe zou mijn hypotheek aflossen iets veranderen aan mijn leven nu direct.
Niet, want je staat uitermate negatief tegenover alle suggesties. :w

• mannowlahn
Appelsjroep schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 10:41:
[...]

Maar geef eens antwoord op de vraag. Hoe zouden jouw adviezen mijn leven nu direct veranderen/gelukkiger maken? Hoe zou mijn hypotheek aflossen iets veranderen aan mijn leven nu direct.
Ik vind je behoorlijk geagiteerd tegen het kwaad overkomen? geen idee waarom overigens, maar het was niet mijn bedoeling je negatief te prikkelen. Ik ben gewoon oprecht benieuwd hoe mensen hier hun doelen ingesteld hebben.

Ik denk dat mijn adviezen jouw leven absoluut niet gelukkiger maken, met bovenstaande zou ik overigens niet eens weten wat dat wel zou moeten doen :)
Pagina: 1 ... 161 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!