Ik had het omgekeerd: of ik ga all in voor ethereum of deels bitcoin. Uiteindelijk bitcoin links laten liggen en voor ethereum gegaan. Eerlijk gezegd geen spijt van als ik naar mn winsten kijk. Maarrr zoals jij zegt denk ik dat het voor de langer termijn veiliger is om in bitcoin te zitten, maar ik kan er totaal naast zitten en misschien wordt dit ook een grote fout. Daarom twijfel ik zo...Gelukszoekr schreef op maandag 6 december 2021 @ 21:16:
[...]
Dit houd mij ook al lang bezig.
Ik heb een jaar geleden, toen ik alles shitcoins weggooide gedacht. Of ik ga vol in Bitcoin, of een deel in Ethereum. Ik heb gekozen voor 100% Bitcoin. Het is een keuze waar ik achter sta, en nog steeds. Maar financieel gezien had ik natuurlijk beter een deel Ethereum moeten aanschaffen.
Wat opmerkelijk is, is dat Ethereum al volgens mij ruim 2 jaar aan het winnen is van Bitcoin. Meetal is dit eindig. Ik denk persoonlijk dat Bitcoin een veiligere plek is dan Ethereum. Maarja.
In de zomer van 2017 kwam het bijna tot een flippening. BTC.D alltime low stond op iets van 32%. Dat is nog even wat heftiger als vandaag de dag. Toch voelt het, en is het zo dat Bitcoin helemaal de afgelopen maanden niet meer die volle controle over de totale markt heeft.
Ik gok er nog steeds op dat Bitcoin longterm een hele goede investering is. En van Ethereum ben ik daar persoonlijk minder zeker van.
Aan de andere kant als ethereum 2 jaar al aan hwt winnen is zoals je zegt zou dat ook een indicatie kunnen zijn dat ethereum juist de veilige haven is..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t8KrobrIvXPZRyDSwWvGVpw9.jpg?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/O1PUvIHDaGSx4OYlr6aAdX2e.gif?f=user_large)
/f/image/Fm61TlrOiY5rnDeJ0VTx52Sd.png?f=fotoalbum_large)